педагогика ғылымдарының магистрі
7М016–біліміндегі және кәсіби қызметіндегі цифрлық технологиялар білім беру бағдарламасының ерекшелігі:
Аталмыш білім беру бағдарламасы магистрантқа практикаға бағытталған білімін жетілдіру арқылы бәсекелестік артықшылыққа сөзсіз мүмкіндік алып береді. Цифрлық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды ғылыми зерттеуде, білім беру және әкімшілік салаларында еркін қолдануға және интерпретациялауға жол ашады.
Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар
7M01603
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық деңгейде ғылыми қарым-қатынас құзыреттерін меңгеру<br/> Мазмұны: Академиялық хат – ғылыми-зерттеу қызметінің маңызды аспектісі. Хирша индексі – ғылымиметрикалық көрсеткіш. Импакт-фактор – ғылыми журналдың сандық көрсеткіші. Web of Knowledge – ғылыми медиакеңістік. Scopus, ERIH PLUS – реферативтік деректер базасы. eLIBRARY.RU, РИНЦ - ресейлік ақпараттық-талдау жүйесі. Қалыптасатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі аспектілерін біледі және талдайды.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі өркениеттердің пайда болу және даму тарихын зерттеу; қазіргі шығыстанудың негізгі теориялық-әдіснамалық мәселелері; Ежелгі әлем тарихы бойынша дереккөздермен жұмыс істеудің негізгі әдістері. Мазмұны: дүниежүзілік тарихтағы Ежелгі әлем тарихының орны. Кезең эллин. Рим Жерорта теңізі державасын құру. Батыс Рим империясының құлдырауы. Халықтардың ұлы қоныс аударуы. Қалыптасатын құзыреттіліктер: деректанулық талдаудың қазіргі заманғы әдістеріне сәйкес Ежелгі Шығыс мәтіндерін талдау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Ежелгі және орта ғасырлардағы Қазақстан аумағындағы мемлекеттіліктің тарихи сабақтастығы мен дамуын зерттейді. Осы кезеңдегі мемлекеттердің дереккөздері, әскери-саяси тарихы, мемлекеттік құрылымы, әлеуметтік-экономикалық жағдайы және мәдениеті зерттеледі. Курс тарих ғылымының соңғы жетістіктеріне негізделген және Ақ Орда, Моғолстан және Ноғай Ордасы құрамындағы қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуын қарастырады. Пәннің мақсаты-Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихы туралы объективті түсінік қалыптастыру, қазіргі заманға байланысты тарихи оқиғалар мен процестерді талдау және бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пән Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді түрде жариялау болып табылады. Кіріспе. Археология деректері тарихи дерек көзі ретінде. Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша жазба деректер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазақ мемлекеттілігінің тарихи бастамалары мен сабақтастығы, Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен салдары, Қазақстанның тәуелсіз мемлекетінің қалыптасуы мен кезеңдері, экономикалық дамудың қазақстандық моделі, жаңа тарихи сана мен дүниетанымды қалыптастыру саясаты туралы білім береді. Курс тарихи өткенді сыни бағалау дағдыларын қалыптастырады, қазіргі заманғы қоғамдық мәселелерді шешу жолдарын түсіндіреді
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TOA 3303
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TOA 3207
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
THT 2302
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи мазмұнды құруда инновациялық технологияларды қолдану туралы білім қалыптастыру.
Мазмұны: Соңғы тарих мәселелерін зерттеу әдісінің сипаттамасы. Тарихи сұхбат жүргізудің типологиясы мен әдістемесі. Тарихи зерттеулерде медиа технологияларды қолдану ерекшеліктері. Тарихи сұхбаттарды транскрипциялау әдісі. Интернет және ауызша тарих.
Қалыптасқан дағдылар: қазіргі заманғы медиа-технологиялардағы тарихи өнімді жасауға бағдарлауға дайын болу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты Алаш қайраткерлерінің қасіретті тағдырын және олардың мұрасын зерттеу. Ұлттық зиялыларды физикалық жою, олардың шығармашылық мұраларының ұмытылуына, жойылуына, айналымнан алынып тасталуына, пайдаланушылардың қудалауға ұшырауына алып келді.Қолжазбалар жағылды немесе тергеу істеріне енгізіліп, жазалаушы органдардың архивтерінде құпия жағдайда сақталды. Құзыреттіліктер: тарихи материалды сыни тұрғыдан талдай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінді ретроспективті ақпарат көзі ретінде анықтауға байланысты теориялық мәселелерді, тарихи текстологияның негізгі терминдерін зерттеу.
Мазмұны: ерекшелігі, тарихи құжаттардың өзгеруі, жаңа мұрағат ойлауының ерекшеліктері. Тарихи текстологияның әртүрлі тарихи және көмекші пәндермен байланысы.
Қалыптасқан дағдылар: деректану мен нақты тарихи зерттеулерде мәтінологияның мәліметтері мен әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: визуалды антропологияның дамуын анықтайтын факторларды және адамды зерттеудің жетекші тәсілдерін зерттеу.
Мазмұны: Зерттеу нысандары, визуалды антропология әдістері. Зерттеу бағыттары, мектептері, түсініктері. Көрнекі антропологияның әдістемесі. Қоғамның мультимәдени моделі. Мәдени айырмашылықтар теориялары. Жаһандану және мәдени әртүрлілікті сақтау мәселесі.
Қалыптасқан дағдылар: аудиовизуалды материалдарды талдау, визуалды антропологияның даму тенденциясының ғылым дамуының әлеуметтік-мәдени контексімен байланысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары оқу орындарында тарихты оқытудың теориясы мен әдістерін оқып үйрену.
Мазмұны: Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен формалары. Жоғары білім берудегі педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және басқару технологиялары. Субъектілердің өзара әрекеттестігі мен ынтымақтастығын ұйымдастыруға арналған технологиялар. Оқу материалдарын құрастыру технологиясы.
Қалыптасқан дағдылар: әдебиеттерді теориялық талдау және білім беру технологиясын кәсіби қызметте қолдануды практикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кеңестік биліктің халықаралық негізде біртекті қоғам құруға бағытталған саясатын зерттеу.
Мазмұны: Сталин дәуірі. Репрессияның мәні мен тұжырымдамасы және кеңестік билік билігінің жазалау жүйесі.Интеграция және кеңестік билік.Дол дәуіріне сипаттама.
Қалыптасқан дағдылар: тарихи оқиғаларға сыни тұрғыдан ойлау және себептік талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі зерттеу тұжырымдамаларын (есте сақтау, ұмыту, тарих) және олардың дәстүрдің қалыптасуына әсерін зерттеу.
Мазмұны: Жадты зерттеудің пайда болуы және эволюциясы. Жеке тұлға және ұжымдық жад. Есте сақтау және тарихи негіз. Жадтың функциялары: ескерткіштер, мұражайлар, мерекелер, фотография. Аймақтық сәйкестілік және есте сақтау. Дәстүрдің өнертабысы. КСРО мен Қазақстандағы жад саясаты.
Қалыптасқан дағдылар: өткенді күнделікті қабылдауды әлеуметтік-тарихи талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихнама, деректану және кеңестік кезеңдегі ұлттық саясаттың әдіснамалық мәселелерін зерттеу.
Мазмұны: Кадр саясаты. Мәдени революция. Адамдардың күшті ұжымдастыруға қарсы тұруы. 1931-1933 жылдардағы ашаршылық 1937-1938 жылдардағы ұлы террор Екінші дүниежүзілік соғыс майданындағы қазақтар. Айырбасталған идеологиялық науқан. Гуманитарлық ғылымдар мен жаңа репрессиялардың ісі. Жылымық. «Дамыған социализм». «Қайта құру».
Қалыптасқан дағдылар: күрделі тарихи процестерді, құбылыстар мен тарихи тұлғаларды зерттеудегі аналитикалық және аксиологиялық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаттығу кезінде ауызша дерек көздерін пайдалану ерекшеліктерін және олардың әдіснамалық мәселелерін зерттеу.
Мазмұны: 1916 жылғы көтеріліс тарихының әдіснамалық мәселелері. 1916 жылғы көтеріліс кезіндегі ұлт зиялыларының қызметі мен ұстанымдары. 1916 жылғы көтерілістің аймақтық ерекшеліктері. 1916 жылғы көтеріліс және тарихи жад.
Қалыптасқан дағдылар: сыни тұрғыдан ойлау және дереккөздерді жүйелік талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интернационалдық негізде біртектес қоғам құруға бағытталған кеңес өкіметінің саясатын зерттеу.
Мазмұны: Сталин дәуірі. Кеңес өкіметінің қуғын-сүргін және жазалау жүйесінің мәні мен түсінігі. Қазақстандағы интеллигенция және кеңес өкіметі. Дәуірдің деректі материалдарын зерттеу. Репрессия құрбандарын ақтау мәселесі
Қалыптастырылатын дағдылар: тарихи оқиғаларды сыни тұрғыдан және себеп-салдарлық талдауды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлт мәселелеріне, ұлттық бірегейлікке, ұлтшылдықтың жағымсыз рөлі туралы идеяларға дәстүрлі эссенциалистік көзқарастарды қайта қарау.
Мазмұны: Мемлекеттік және ұлттық бірегейліктің қалыптасу процесі бүгінгі күн тұрғысынан. Зерттелетін құбылыстарға методологиялық көзқарас тұрғысынан ұлттық бірегейлік мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің үш тобы.
Қалыптасқан дағдылар: өз бетінше зерттеуге дайындық және тарихи зерттеулердегі әдіснамалық тәсілдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетел және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу және аймақтың имиджін құру: қалыптасуы, қабылдау, қызмет ету.
Мазмұны: жергілікті қауымдастықтың «ұжымдық өмірбаянының» құрылымы. Өлкетану саласындағы пәнаралық. Шетелдік және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу.
Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеу, оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХХ-XXI ғасырлардағы дереккөздердің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу.
Мазмұны: Кеңес кезеңіндегі дереккөздерді қазіргі заманғы интерпретациялау мәселелері. Кеңес кезеңінің заңдары мен ережелері. Статистика: КСРО және ҚР. Кино, фото, аудио құжаттар. Естеліктер, естеліктер. Сот-тергеу және түрме лагерінің құжаттары.
Қалыптасқан дағдылар: қазіргі заманғы тарихи деректерді құрылымдық және жүйелік талдауды білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлт проблемаларына, ұлттық бірегейлікке, ұлтшылдықтың теріс рөлі туралы идеяларға және дәстүрлі экзистенциалды көзқарастарды қайта қарастыру және т.б.
Мазмұны: мемлекеттік және ұлттық бірегейлікті қалыптастыру процесі бүгінгі күн тұрғысынан. Зерттелетін құбылыстарға әдіснамалық көзқарас тұрғысынан ұлттық бірегейлік проблемаларын ғылыми зерттеудің үш тобы.
Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеуге дайын болу және тарихи зерттеулердегі әдіснамалық тәсілдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: олардың дамуының экономикалық, саяси, әлеуметтік аспектілерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи процестерді зерттеудегі пәнаралық көзқарастарды зерттеу.
Мазмұны: Орта Азия рулары. Руникалық жазбалардағы этникалық атаулар. Бома тайпасының жұмбақтары (Алат): этностардың Байкал локализациясы туралы. Ортағасырлық қыпшақтардың пайда болу мәселесіне. Моңғолия аумағынан көшіп келгендер. Қазіргі этнологиялық теориялар және олардың эволюциясы. Н.Гумилевтің түріктердің этногенез теориясы.
Қалыптасқан дағдылар: әлемдік тарихи процестің заңдылықтарымен және тенденцияларымен тығыз байланысты этнологиялық тұжырымдамаларды жан-жақты зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи түсіндіру және түсіну ұғымдарын, тарихи танымның әдістемелік мәселелерін зерттеу.
Мазмұны: Тарихи факт және оны қазіргі тарихнамада түсіндіру. Тарихи зерттеу әдістері. Тарихтағы технологиялық инновациялар. Тарихи фактілер мен әдістер.
Қалыптасқан дағдылар: тарихи дереккөздермен жұмыс жасау үшін компьютерлік технологияны қолдану, логика мен талдауды, сонымен қатар жеке әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену.
Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану.
Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Цифрлық оқыту платформаларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Цифрлық оқыту құралдарының негізгі түсініктерінің сипаттамасы (e-Learning). Тарихты оқытуда электрондық оқытуды қолданудың принциптері, артықшылықтары, шектеулері. Қашықтықтан оқыту, онлайн орта мен ойын курстары.Тапсырмалардың түрлері.Вебинарлар, форумдар, интерактивті қосымшалармен жұмыс жасау, мәліметтер базасын құру.
Дағдылар: білім берудің жаңартылған мазмұнында ииновациялық оқытудың қажетті құзіреттіліктерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихшы-мұғалім үшін виртуалды зертхананың мүмкіндіктерін игеру.
Мазмұны: Тарихқа арналған виртуалды зертхана: негізгі ұғымдарға сипаттама. Виртуалды зертхана - «тарих» пәнінде инновациялық компьютерленген оқу материалдарының жүйесі және оларды дамыту әдістері. Виртуалды зертханалық модель құрудың теориялық негізі. Тарих пәндеріне арналған инновациялық компьютерлік дидактиканың оқу материалдарының түрлері
Қалыптасқан дағдылар: тарихшының кәсіби міндеттерін шешу үшін сандық құралдарды қолдануға дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық мұрағаттар мен кітапханалардың ерекшеліктерін, жұмыс алгоритмін және цифрлық ресурстарды құрудағы практикалық тәжірибені зерттеу.
Мазмұны: Сандық мұрағаттармен және кітапханалармен жұмыс жасауды реттеуші қолдау. Сандық архивтерді құрудың заманауи технологиялары. Қазақстан Республикасының және шет елдердің цифрлық мұрағаттары. Сандық кітапханалар және оларды білім беруде қолдану мүмкіндіктері. Кітапхананың қазіргі моделі
Қалыптасқан дағдылар: электрондық құжаттарды талдау және әртүрлі көздермен жұмыс.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: магистрантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін таныстыру және дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік тарихи ғылымның теориялық және әдістемелік жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасқан дағдылар: зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, жүргізу.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.