педагогика ғылымдарының магистрі
7М016–біліміндегі және кәсіби қызметіндегі цифрлық технологиялар білім беру бағдарламасының ерекшелігі:
Аталмыш білім беру бағдарламасы магистрантқа практикаға бағытталған білімін жетілдіру арқылы бәсекелестік артықшылыққа сөзсіз мүмкіндік алып береді. Цифрлық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды ғылыми зерттеуде, білім беру және әкімшілік салаларында еркін қолдануға және интерпретациялауға жол ашады.
Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар
7M01603
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында докторанттар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық деңгейде ғылыми қарым-қатынас құзыреттерін меңгеру<br/> Мазмұны: Академиялық хат – ғылыми-зерттеу қызметінің маңызды аспектісі. Хирша индексі – ғылымиметрикалық көрсеткіш. Импакт-фактор – ғылыми журналдың сандық көрсеткіші. Web of Knowledge – ғылыми медиакеңістік. Scopus, ERIH PLUS – реферативтік деректер базасы. eLIBRARY.RU, РИНЦ - ресейлік ақпараттық-талдау жүйесі. Қалыптасатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі аспектілерін біледі және талдайды.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ежелгі дүние тарихы студенттерді алғашқы қоғамнан бастап, кейінгі ежелгі дәуірге дейінгі Ежелгі дүние өркениеттері дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Курстың мақсаты студенттердің тарихи дереккөздерге сыни талдау жасау, ежелгі халықтардың әлеуметтік, саяси және мәдени эволюциясын түсіну дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар тарихи процестер мен олардың қазіргі қоғамға әсерін бағалау үшін алған білімдерін қолдана білу дағдыларын қалыптастыру. Курс тарихи деректермен, соның ішінде археологиялық, мәтіндік және көрнекі дереккөздермен жұмыс істеу қабілетін дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пән Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді түрде жариялау болып табылады. Кіріспе. Археология деректері тарихи дерек көзі ретінде. Қазақстанның археологиялық зерттеу тарихы. Қазақстан тарихы бойынша жарияланбаған деректер. Қазақ ауыз әдебиеті тарихи дерек көзі ретінде. Ежелгі Қазақстан тарихы бойынша жазба деректер.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны Қазақстан тарихына арналған тарихи еңбектерді зерделеуге бағытталған. Курстың мақсаты Қазақстан тарихнамасының объектісі мен пәнін талдау, тарих ғылымдары жүйесіндегі және тарихи зерттеу құрылымындағы осы пәннің орны мен маңызын анықтау болып табылады. Пән аясында тарихи ғылымды дамытудың әлеуметтік-саяси шарттары, Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық мемлекеттерін зерттеу тарихы, XVIII ғасырдан ХХ ғасырдың басына дейінгі Қазақстан тарихының тарихнамалық дәстүрі, сондай-ақ тарихи зерттеулер тақырыбы қарастырылады. Пән тарихи еңбектерді талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TOA 3303
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TOA 3207
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
THT 2302
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SNZI 6304 (Г)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи мазмұнды құруда инновациялық технологияларды қолдану туралы білім қалыптастыру.
Мазмұны: Соңғы тарих мәселелерін зерттеу әдісінің сипаттамасы. Тарихи сұхбат жүргізудің типологиясы мен әдістемесі. Тарихи зерттеулерде медиа технологияларды қолдану ерекшеліктері. Тарихи сұхбаттарды транскрипциялау әдісі. Интернет және ауызша тарих.
Қалыптасқан дағдылар: қазіргі заманғы медиа-технологиялардағы тарихи өнімді жасауға бағдарлауға дайын болу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты Алаш қайраткерлерінің қасіретті тағдырын және олардың мұрасын зерттеу. Ұлттық зиялыларды физикалық жою, олардың шығармашылық мұраларының ұмытылуына, жойылуына, айналымнан алынып тасталуына, пайдаланушылардың қудалауға ұшырауына алып келді.Қолжазбалар жағылды немесе тергеу істеріне енгізіліп, жазалаушы органдардың архивтерінде құпия жағдайда сақталды. Құзыреттіліктер: тарихи материалды сыни тұрғыдан талдай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінді ретроспективті ақпарат көзі ретінде анықтауға байланысты теориялық мәселелерді, тарихи текстологияның негізгі терминдерін зерттеу.
Мазмұны: ерекшелігі, тарихи құжаттардың өзгеруі, жаңа мұрағат ойлауының ерекшеліктері. Тарихи текстологияның әртүрлі тарихи және көмекші пәндермен байланысы.
Қалыптасқан дағдылар: деректану мен нақты тарихи зерттеулерде мәтінологияның мәліметтері мен әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: визуалды антропологияның дамуын анықтайтын факторларды және адамды зерттеудің жетекші тәсілдерін зерттеу.
Мазмұны: Зерттеу нысандары, визуалды антропология әдістері. Зерттеу бағыттары, мектептері, түсініктері. Көрнекі антропологияның әдістемесі. Қоғамның мультимәдени моделі. Мәдени айырмашылықтар теориялары. Жаһандану және мәдени әртүрлілікті сақтау мәселесі.
Қалыптасқан дағдылар: аудиовизуалды материалдарды талдау, визуалды антропологияның даму тенденциясының ғылым дамуының әлеуметтік-мәдени контексімен байланысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары оқу орындарында тарихты оқытудың теориясы мен әдістерін оқып үйрену.
Мазмұны: Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың белсенді әдістері мен формалары. Жоғары білім берудегі педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және басқару технологиялары. Субъектілердің өзара әрекеттестігі мен ынтымақтастығын ұйымдастыруға арналған технологиялар. Оқу материалдарын құрастыру технологиясы.
Қалыптасқан дағдылар: әдебиеттерді теориялық талдау және білім беру технологиясын кәсіби қызметте қолдануды практикалық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихнама, деректану және кеңестік кезеңдегі ұлттық саясаттың әдіснамалық мәселелерін зерттеу.
Мазмұны: Кадр саясаты. Мәдени революция. Адамдардың күшті ұжымдастыруға қарсы тұруы. 1931-1933 жылдардағы ашаршылық 1937-1938 жылдардағы ұлы террор Екінші дүниежүзілік соғыс майданындағы қазақтар. Айырбасталған идеологиялық науқан. Гуманитарлық ғылымдар мен жаңа репрессиялардың ісі. Жылымық. «Дамыған социализм». «Қайта құру».
Қалыптасқан дағдылар: күрделі тарихи процестерді, құбылыстар мен тарихи тұлғаларды зерттеудегі аналитикалық және аксиологиялық талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаттығу кезінде ауызша дерек көздерін пайдалану ерекшеліктерін және олардың әдіснамалық мәселелерін зерттеу.
Мазмұны: 1916 жылғы көтеріліс тарихының әдіснамалық мәселелері. 1916 жылғы көтеріліс кезіндегі ұлт зиялыларының қызметі мен ұстанымдары. 1916 жылғы көтерілістің аймақтық ерекшеліктері. 1916 жылғы көтеріліс және тарихи жад.
Қалыптасқан дағдылар: сыни тұрғыдан ойлау және дереккөздерді жүйелік талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: интернационалдық негізде біртектес қоғам құруға бағытталған кеңес өкіметінің саясатын зерттеу.
Мазмұны: Сталин дәуірі. Кеңес өкіметінің қуғын-сүргін және жазалау жүйесінің мәні мен түсінігі. Қазақстандағы интеллигенция және кеңес өкіметі. Дәуірдің деректі материалдарын зерттеу. Репрессия құрбандарын ақтау мәселесі
Қалыптастырылатын дағдылар: тарихи оқиғаларды сыни тұрғыдан және себеп-салдарлық талдауды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұлт мәселелеріне, ұлттық бірегейлікке, ұлтшылдықтың жағымсыз рөлі туралы идеяларға дәстүрлі эссенциалистік көзқарастарды қайта қарау.
Мазмұны: Мемлекеттік және ұлттық бірегейліктің қалыптасу процесі бүгінгі күн тұрғысынан. Зерттелетін құбылыстарға методологиялық көзқарас тұрғысынан ұлттық бірегейлік мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің үш тобы.
Қалыптасқан дағдылар: өз бетінше зерттеуге дайындық және тарихи зерттеулердегі әдіснамалық тәсілдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шетел және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу және аймақтың имиджін құру: қалыптасуы, қабылдау, қызмет ету.
Мазмұны: жергілікті қауымдастықтың «ұжымдық өмірбаянының» құрылымы. Өлкетану саласындағы пәнаралық. Шетелдік және орыс тарихнамасындағы өлкетану мәселелерін зерттеу.
Қалыптасқан дағдылар: өзіндік зерттеу, оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін салыстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХХ-XXI ғасырлардағы дереккөздердің қалыптасу ерекшеліктерін зерттеу.
Мазмұны: Кеңес кезеңіндегі дереккөздерді қазіргі заманғы интерпретациялау мәселелері. Кеңес кезеңінің заңдары мен ережелері. Статистика: КСРО және ҚР. Кино, фото, аудио құжаттар. Естеліктер, естеліктер. Сот-тергеу және түрме лагерінің құжаттары.
Қалыптасқан дағдылар: қазіргі заманғы тарихи деректерді құрылымдық және жүйелік талдауды білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: олардың дамуының экономикалық, саяси, әлеуметтік аспектілерінің ерекшеліктерін ескере отырып, тарихи процестерді зерттеудегі пәнаралық көзқарастарды зерттеу.
Мазмұны: Орта Азия рулары. Руникалық жазбалардағы этникалық атаулар. Бома тайпасының жұмбақтары (Алат): этностардың Байкал локализациясы туралы. Ортағасырлық қыпшақтардың пайда болу мәселесіне. Моңғолия аумағынан көшіп келгендер. Қазіргі этнологиялық теориялар және олардың эволюциясы. Н.Гумилевтің түріктердің этногенез теориясы.
Қалыптасқан дағдылар: әлемдік тарихи процестің заңдылықтарымен және тенденцияларымен тығыз байланысты этнологиялық тұжырымдамаларды жан-жақты зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену.
Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану.
Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Цифрлық оқыту платформаларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Цифрлық оқыту құралдарының негізгі түсініктерінің сипаттамасы (e-Learning). Тарихты оқытуда электрондық оқытуды қолданудың принциптері, артықшылықтары, шектеулері. Қашықтықтан оқыту, онлайн орта мен ойын курстары.Тапсырмалардың түрлері.Вебинарлар, форумдар, интерактивті қосымшалармен жұмыс жасау, мәліметтер базасын құру.
Дағдылар: білім берудің жаңартылған мазмұнында ииновациялық оқытудың қажетті құзіреттіліктерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихшы-мұғалім үшін виртуалды зертхананың мүмкіндіктерін игеру.
Мазмұны: Тарихқа арналған виртуалды зертхана: негізгі ұғымдарға сипаттама. Виртуалды зертхана - «тарих» пәнінде инновациялық компьютерленген оқу материалдарының жүйесі және оларды дамыту әдістері. Виртуалды зертханалық модель құрудың теориялық негізі. Тарих пәндеріне арналған инновациялық компьютерлік дидактиканың оқу материалдарының түрлері
Қалыптасқан дағдылар: тарихшының кәсіби міндеттерін шешу үшін сандық құралдарды қолдануға дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық мұрағаттар мен кітапханалардың ерекшеліктерін, жұмыс алгоритмін және цифрлық ресурстарды құрудағы практикалық тәжірибені зерттеу.
Мазмұны: Сандық мұрағаттармен және кітапханалармен жұмыс жасауды реттеуші қолдау. Сандық архивтерді құрудың заманауи технологиялары. Қазақстан Республикасының және шет елдердің цифрлық мұрағаттары. Сандық кітапханалар және оларды білім беруде қолдану мүмкіндіктері. Кітапхананың қазіргі моделі
Қалыптасқан дағдылар: электрондық құжаттарды талдау және әртүрлі көздермен жұмыс.
Тәжірибелік-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистрантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін таныстыру және дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік тарихи ғылымның теориялық және әдістемелік жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасқан дағдылар: зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, жүргізу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: магистрантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін таныстыру және дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік тарихи ғылымның теориялық және әдістемелік жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасқан дағдылар: зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, жүргізу.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.