(PhD) философия докторы
«8D031 – әлеуметтік ғылымдар (Мәдениеттану)» білім беру бағдарламасының мақсаты: еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, әлемдік стандарттар деңгейінде мамандық бойынша тиімді жұмыс істеуге қабілетті, тұрақты кәсіби өсуге, Әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа дайын білікті, құзыретті және жауапты мамандарды даярлау.; ғылымды дамытудың басым бағыттары бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, білім алушылардың ғылыми белсенділігі мен дербестігін дамыту, нарық қажеттіліктеріне бағдарланған инновацияларды тиімді іске асыру, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде білім алушылардың азаматтық ұстанымын қалыптастыру; әлемдік білім беру және ғылыми-ақпараттық жүйеге кірігуге қол жеткізу.
Білім беру бағдарламасының миссиясы мемлекет дамуының қазіргі заманғы сын-қатерлерінің талаптарына жауап беретін мәдениеттану саласындағы іргелі терең білімі бар PhD философия докторларын дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының тиімділігін арттыру болып табылады.
Мәдениеттану
8D03102
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек. Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
5
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық зерттеу әдістерін және биологиялық зерттеулердегі эксперименталды үлгілеу мәселелерін зерттеу. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеу әдістемесінің түсінігі мен құрылымы. Ғылыми эксперимент этикасы. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Экспериментті жоспарлау. Мониторинг. Модельдеу. Салыстырмалы талдау. Зерттеудің жеке және арнайы биологиялық әдістері. Нәтижелерді түсіндірудің заманауи әдістері. <br/> Құзыреттіліктер: зерттеу әдістерін іздеу, ғылыми ақпаратты өңдеу, Эксперименталды зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Зерттелетін мәселенің теориялық-әдіснамалық аспектісін қарастыру, диссертацияның ұғымдық-категориялық аппаратын анықтау. Таңдалған тақырып бойынша әлемдік тәжірибенің негізгі еңбектерімен танысу. Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық бөлімнің 30%-дан кем емес көлемін орындау. Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (БҒСБК) ұсынған басылымдарда кемінде 1 ғылыми жарияланымның болуы. Диссертация тақырыбы бойынша кемінде 1 ғылыми жарияланымды баспаға дайындау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмысының жекелеген бөліктерін апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылауға қатысу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың кемінде 80% көлемін орындау олардың нәтижелері бойынша Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының мәліметтері бойынша нөлдік емес импакт-факторлы немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіптік құзыреттілік бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, қабілеттері, іскерліктері жоғары оқу орны мүдделі жұмыс берушілермен бірлесіп әзірлейтін білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, онда мемлекеттік билік органдары деңгейінде саяси-басқарушылық шешімдер мен олардың практикалық нәтижелерінің кешенді ғылыми диагностикасын жоспарлау, жүзеге асыру және презентациялау талаптары көрсетіледі.
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама
7
Тәжірибені қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
9
М(Д)ҒЗЖ
Докторлық диссертацияны орындау
30
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны дайындау мақсаты докторанттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және барлық меншік нысандарын ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәстүр мен мәдениетте жаңашылдықтарды табу. Мазмұны: культурная трансформация народа Казахстана. Жалпы әлеуметтік-мәдени ортаның өзгеруінің ішкі даму факторлары. Посткеңестік елдердің тарихи даму процесіндегі посткеңестік идеологияның өзгеруі. Мәдениет дәстүрлерінің даму көкжиектері. Ұлттық мәдениет және ұлттық дәстүр. ҚР-дағы жаңа мәдени дәстүрлерді құрастыру мәселелері. Құзыреттіліктер: дәстүрлерді, мәдениетті трансформациялауды иллюстрациялау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәстүр мен мәдениетте жаңашылдықтарды табу. Мазмұны: культурная трансформация народа Казахстана. Жалпы әлеуметтік-мәдени ортаның өзгеруінің ішкі даму факторлары. Посткеңестік елдердің тарихи даму процесіндегі посткеңестік идеологияның өзгеруі. Мәдениет дәстүрлерінің даму көкжиектері. Ұлттық мәдениет және ұлттық дәстүр. ҚР-дағы жаңа мәдени дәстүрлерді құрастыру мәселелері. Құзыреттіліктер: дәстүрлерді, мәдениетті трансформациялауды иллюстрациялау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дәстүр мен мәдениетте жаңашылдықтарды табу. Мазмұны: культурная трансформация народа Казахстана. Жалпы әлеуметтік-мәдени ортаның өзгеруінің ішкі даму факторлары. Посткеңестік елдердің тарихи даму процесіндегі посткеңестік идеологияның өзгеруі. Мәдениет дәстүрлерінің даму көкжиектері. Ұлттық мәдениет және ұлттық дәстүр. ҚР-дағы жаңа мәдени дәстүрлерді құрастыру мәселелері. Құзыреттіліктер: дәстүрлерді, мәдениетті трансформациялауды иллюстрациялау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени талдаудың заманауи әдістерін меңгеру. Мазмұны: "мәдени талдау"түсінігі. Мәдени, материалдық объектілердің (заттардың, заттардың), иррационалдық (идеялардың, ұғымдардың, түсініктердің, бейнелердің, нормалардың, құндылықтардың), әлеуметтік қатынастар үлгілерінің, әлеуметтік өзара іс-қимыл технологияларының, мәдениет тілдерінің мазмұндық типологиясы. Мәдени объектілердің мағыналық мазмұны және мәдениет мағыналардың қызмет ету кеңістігі ретінде. Құзыреттіліктер: мәдени талдаудың жаңа тәсілдерін болжау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени талдаудың заманауи әдістерін меңгеру. Мазмұны: "мәдени талдау"түсінігі. Мәдени, материалдық объектілердің (заттардың, заттардың), иррационалдық (идеялардың, ұғымдардың, түсініктердің, бейнелердің, нормалардың, құндылықтардың), әлеуметтік қатынастар үлгілерінің, әлеуметтік өзара іс-қимыл технологияларының, мәдениет тілдерінің мазмұндық типологиясы. Мәдени объектілердің мағыналық мазмұны және мәдениет мағыналардың қызмет ету кеңістігі ретінде. Құзыреттіліктер: мәдени талдаудың жаңа тәсілдерін болжау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: эволюцияның мәдени сатысының табиғатын неғұрлым жоғары дәрежеде білдіретін мәдениеттің ақпараттық концепциясын талдау. Мазмұны: әлемнің циклдік картиналары және табиғаттағы, мәдениеттегі мерзімділік. Ақпараттық тәсілдің әмбебаптығы: метафизикалық проблемаларға ғылыми Жол. Мәдениет эволюциясының ақпараттық үдеуі. Машиналардағы, тірі организмдердегі, қауымдастықтардағы басқару және байланыс мәдениеті процестерінің ұқсастығы. Құзыреттіліктер: эволюцияның жаңа модельдерін суреттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: эволюцияның мәдени сатысының табиғатын неғұрлым жоғары дәрежеде білдіретін мәдениеттің ақпараттық концепциясын талдау. Мазмұны: әлемнің циклдік картиналары және табиғаттағы, мәдениеттегі мерзімділік. Ақпараттық тәсілдің әмбебаптығы: метафизикалық проблемаларға ғылыми Жол. Мәдениет эволюциясының ақпараттық үдеуі. Машиналардағы, тірі организмдердегі, қауымдастықтардағы басқару және байланыс мәдениеті процестерінің ұқсастығы. Құзыреттіліктер: эволюцияның жаңа модельдерін суреттеу.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
2
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі мәдениеттің мәні мен мазмұнын, негізгі тенденцияларын түсіну. Мазмұны: қазіргі заман мәдениетінің жалпы ерекшеліктері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік бастаулардың үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдениеттанулық талдау, мәдениетаралық қарым-қатынас және қазіргі заманғы мәдениеттер диалогы ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттарын жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сандық мәдениет ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Төртінші өнеркәсіптік революцияның ерекшеліктері. Мәселелерді шешудің қажетті дағдылары, сыни ойлау, креативтілік, эмоциялық интеллект. Функционалдық it сауаттылығының маңыздылығы, ағылшын тілін білу, жоғары адамгершілік азаматтық жетілу. Жаңа медиа феномені айналасында қалыптасатын қазіргі заманғы дебаттарды жүйелеу және сыни тұрғыдан түсіну. Құзіреттілік: сананы жаңғыртудағы өзекті ғылыми мәселелерді талқылау.
Тәжірибені қорғау
Біліктілік жұмысы үшін эмпирикалық материалдарды жинау. Әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау; Жалпы кәсіби және құзыреттерді қалыптастыру дамыту; кәсіби этика негіздерін бекіту, таңдаған мамандыққа деген қызығушылықты, жауапкершілік сезімін және құрмет сезімін қалыптастыру; ғылыми талдау дағдыларын алу, билік органының немесе ұйымның қызметін жетілдіру бойынша негізделген тұжырымдар мен ұсыныстар жасай білу.