әлеуметтік ғылымдар магистрі
ББ мақсаты қазіргі әлеуметтік-гуманитарлық ғылым саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау болып табылады.
ББ миссиясы Қоғамның әлеуметтік-куртуралық даму талаптарына жауап беретін мәдениеттану саласындағы іргелі базалық білімі бар магистрлерді дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
Мәдениеттану
7M03102
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IMK 2308
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру үшін дағдылар жиынтығын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулер үшін білім берудегі басқару ғылымындағы теориялық, технологиялық жетістіктерді қолдану. Теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелері туралы мақала, баяндама, зерттеу тақырыбы бойынша есеп беру<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады, нәтижелерін талдап, ұсына алады<br/> Оқыту нәтижелері ОН1, ОН2, ОН 3, ОН4/ <br/> Есеп
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекі коммуникация құралдары мен бұқаралық мәдениетті түсінуге ерекше назар аудара отырып, мәдени зерттеулерге негізгі теориялық және практикалық тәсілдерді меңгеру. Мазмұны: заманауи визуалды мәдениеттің қалыптасу кезеңдері мен ерекшеліктері. Көркем бейнені жасауды зерттейтін және түсіндіретін негізгі заманауи тәсілдер. Құзыреттілік: визуалды мәдениеттің даму кезеңдері мен принциптерін түсіну, дизайн тарихын білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекі коммуникация құралдары мен бұқаралық мәдениетті түсінуге ерекше назар аудара отырып, мәдени зерттеулерге негізгі теориялық және практикалық тәсілдерді меңгеру. Мазмұны: заманауи визуалды мәдениеттің қалыптасу кезеңдері мен ерекшеліктері. Көркем бейнені жасауды зерттейтін және түсіндіретін негізгі заманауи тәсілдер. Құзыреттілік: визуалды мәдениеттің даму кезеңдері мен принциптерін түсіну, дизайн тарихын білу.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
6
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша магистрлік диссертацияны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
KA 6304
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениет саласындағы басқару ерекшеліктерін анықтау және қазіргі қоғамның келбетіне әсер ететін жаңа перспективалық тенденцияларды ашу. Мазмұны: Мәдениет және басқару қызметінің негізгі аспектілері. Мәдениет саласындағы менеджменттің ерекшеліктері. Құзыреттер: мәдениетте болып жатқан өзгерістердің сипатын және олардың ұйымдардағы әртүрлі деңгейдегі басқару жүйесіндегі процестермен байланысын анықтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік-мәдени процестер мен құбылыстарды мәдениеттанулық зерттеудің әдіснамасы мен әдіснамасымен танысу. Мазмұны: ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу кезеңдері және олардың мазмұны. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. Құзыреттер: мәдениеттанудың әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулердің мақсаттарын тұжырымдау, нақты міндеттерін қою.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік-мәдени процестер мен құбылыстарды мәдениеттанулық зерттеудің әдіснамасы мен әдіснамасымен танысу. Мазмұны: ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу кезеңдері және олардың мазмұны. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. Құзыреттер: мәдениеттанудың әртүрлі салаларында ғылыми зерттеулердің мақсаттарын тұжырымдау, нақты міндеттерін қою.
4
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнінің мақсаты- студенттердің адам өміріндегі әлеуметтік және биологиялық өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Пәнінің міндеттері -студенттерді ғылым жүйесіндегі адам экологиясының орнымен және адам экологиясының негізгі бағыттарымен таныстыру; табиғи және антропогендік факторлардың адамға әсері мен салдарын көрсету (демографиялық және денсаулық сақтау аспектілері); адамның қоршаған орта жағдайларына бейімделу түрлерін бағалауды үйрету; тұрғын үйдің қала тұрғынының экологиялық орны ретіндегі рөлін белгілеу; адам экологиясының классификациясымен таныстыру. адамның жаман әдеттері және олардың денсаулыққа әсерін бағалау; адамның өмірі мен денсаулығын сақтаудағы табиғи және техногендік апаттардың рөлін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі акмеологиялық фактілер, механизмдер, заңдар туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: акмеологияның негізгі түсініктері, оның негізгі мәселелері мен міндеттері, мәдени сала қызметкерінің кәсібилігі. Акмеологиялық заңдылықтар. Акмеологияның түрлері мен критерийлері. Қолданбалы акмеология: акмеограммаларды дамыту. Құзыреттер: кәсіби және мәдени дамуды ынталандыру және өзін-өзі жетілдіру әдістерін практикада пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тарихи антропологияның мәселелері, материалдары және әдістері. Негізгі теориясы адамның шығу тегі. Биосфера және ноосфера. Адам және оның Ғарыштегі орны. Негізгі теориясы адамның шығу тегі.Креационизм-діни және метафизикалық тұжырымдама. Эволюционизм. Эволюциялық теорияның пайда болуы және оның ХVIII–ХІХ ғғ. (Дарвинге дейін) дамуы. Дарвин эволюцияның ғылыми теориясының негізін қалаушы ретінде. Антропология үшін эволюциялық ілімнің рөлі. Эволюцияның синтетикалық теориясы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстанның жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми зерттеудің методологиясы мен әдістемесі. Ғылым және ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми ақпаратты жинау және өңдеу. Ғылыми жұмыстардың нәтижелерін жазу және рәсімдеу. Авторлық және патенттік құқық. Ғылыми жаңалықтар. ҚР-дағы ғылыми зерттеулер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зияткерлік ұлтты қалыптастырудағы теориялық негіздерді және инновациялық тәсілдерді зерттеу. Мазмұны: тұлғаның интеллектуалды дамуы. Болашақ ұрпақтың зияткерлік әлеуетін қалыптастырудағы инновациялық технологиялар. "Зияткерлік ұлт-2020"ұлттық бағдарламасының мазмұны мен тарихи маңызы. "Қазақ елі - Мәңгілік ел" идеясы тұлғаның зияткерлік әлеуетін дамытудың негізі. Құзыреттіліктер: білім беру технологиясының жаңа тәсілдерін суреттеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: киберкультура феноменін ақпараттық қоғамның цифрлық технологияларын дамыту салдары ретінде сипаттау. Мазмұны: Киберкультура және әртүрлі субмәдениеттердің киберкультуралық идеологиясындағы плексус. Жеке бас бостандығын жүзеге асыру тұрғысынан компьютерлік техниканың шексіз мүмкіндіктері. Интеллектуалды қозғалыстардың қалыптасуының алғышарттары. Ақпараттық және желілік технологияларды пайдаланушылардың идеологиясы. Құзыреттер: постмодернистік дүниетанымның, ақпараттық қоғамның әлеуметтік-мәдени және технологиялық болмысының салдарын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениеттану аспектісінде "мәдениет коды" санатын оқу. Мазмұны: Мәселені шешуге бағытталған мәдениет коды және мәдениеттің жеке элементтерін ашу. Тарихи-мәдени маңызы және әлеуметтік жад. Мәдениет коды мәдениеттану санаты ретінде. Осы саладағы семиотикалық және лингвистикалық зерттеулердің тәжірибесі. Мәдени кодтың негізгі сипаттамалары. Құзыреттіліктер: рухани жаңғыртудағы мәдени кодтың мәнін ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдың мәдениеті, Болашағы, күрделілігі туралы қазіргі ғылыми идеяларды талдау. Мазмұны: мәдениеттің жалпы теориясы бөлімінде зерттелген мәдени терминдердің мағынасы (мәдениет, мәдениетаралық коммуникация, мәдениет динамикасы, мәдениет типологиясы және т.б.). Әлемдік мәдениет тарихын зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері. Құзыреттіліктер: мәдениет саласында теориялық және эксперименттік талдау дағдыларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениет экологиясының ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: жер биосферасының эволюциясының процестері. Экологиялық мәдениет биосфералық процесті басқарудың әдіснамалық негізі ретінде. Қоршаған ортаның экологиялық факторлары және ағзалардың оларға бейімделуінің негізгі жолдары. Табиғи жүйелердің (популяциялар, экожүйелер, биосфералар) қызмет ету және даму заңдылықтары. Биосфера және адам. Биосфераға антропогендік әсер ету. Құзыреттіліктер: мәдениет экологиясын жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениетті зерттеудің жаңа әдістерін үйрену. Мазмұны: қазіргі мәдениеттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Мәдениеттің классикалық философиясының дағдарысы, мәдениеттанулық зерттеулердің жаңа бағытының пайда болуы. М. Вебердің "идеялық типтері" әдісі. Антропологиялық көзқарас аясындағы мәдениеттану әдістері. Мәдениетті оқытудағы психоаналитикалық әдістер. Мәдениеттанудағы құрылымдық әдісті қалыптастыру. "Постмодерн" әдісінің мәселесі. Құзыреттіліктер: жаңа әдіснамалық құралдарды иллюстрациялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мифтерді зерттеудің негізгі әдістерін көрсету. Мазмұны: ХІХ–ХХ ғғ. шетел ғылымындағы миф теориясы және ХХ ғ. отандық ғылымдағы ритуал. Миф және әдебиет. Миф, ритуал және символ антропологиялық зерттеу пәні ретінде. Ритуалдың негізгі концепциялары. Ритуалдың құрылымы мен функциялары. Құзыреттіліктер: мифтердің дамуы мен генезисін ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мультимәдениет мен маргиналдылықтың мазмұнын ашу, мультимәдениеттің негізгі концепцияларын талдау. Мазмұны: жалпы және жеке ерекше мультимәдениет. Мультимәдениет проблемаларының кешені, олардың батыс және АҚШ елдеріндегі көріну ерекшелігі. Америкалық либералдар мен консерваторлардың мультимәдениетке көзқарастарының ерекшелігі. Маргиналды мәдениетті қалыптастырудың объективті шарттары. Құзыреттіліктер: мультимәдениет мен маргинализмнің негізгі сәттерін суреттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени құндылықтарды жоққа шығарудың жаңа парадигмаларын зерттеу. Мазмұны: нигилизмді қазіргі заманның көп қырлы әлеуметтік құбылысы ретінде жан-жақты зерттеу. Нигилизмнің әлеуметтік қауіпті түрлеріне қарсы тұру технологиялары. Нигилизмге қарсы тұрудың бірыңғай әдістемесі. Нигилизм туралы ұғымдық идеялардың эволюциясы. Онтологиялық теориядағы нигилизм құбылысы. Нигилистік дүниетаным негіздерінің жойылуы. Құзыреттіліктер: нигилизмнің мәнін түсінуге онто-тарихи көзқарасты қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сандық мәдениет ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: Төртінші өнеркәсіптік революцияның ерекшеліктері. Мәселелерді шешудің қажетті дағдылары, сыни ойлау, креативтілік, эмоциялық интеллект. Функционалдық it сауаттылығының маңыздылығы, ағылшын тілін білу, жоғары адамгершілік азаматтық жетілу. Жаңа медиа феномені айналасында қалыптасатын қазіргі заманғы дебаттарды жүйелеу және сыни тұрғыдан түсіну. Құзіреттілік: сананы жаңғыртудағы өзекті ғылыми мәселелерді талқылау.