әлеуметтік білім бакалавры
«6В031-де кәсіби құзыреттілікке ие кадрларды даярлау – Әлеуметтік ғылымдар (мәдениеттану)» кафедрасы Мәдениет саласының қызметкерлері, колледждерде және жоғары оқу орындарында мәдениеттануды оқыту үшін мамандардың сапасына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде мәдениет саласын тиімді басқару және әлеуметтік-экономикалық дамытуды қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдардың жұмыс істеу тиімділігінің міндеттерін шығармашылық және жоғары кәсіби шеше алатын, сондай-ақ қоғамда мәдени саясатты жүзеге асыру.;
1.1.2-мәдени саясат саласында қазіргі заманғы технологияларды меңгерген, сондай-ақ қоғамның әлеуметтік-мәдени детерменациясының сұранысына жауап беретін кәсіби қызмет саласында қоғам мен мемлекеттің іргелі білімді және үйлесімді дамыған мамандарға деген қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.3-Әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті еңбек нарығында және қоғамда сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін, әлеуметтік-мәдени және кәсіби құзыреттілікті меңгеруге жеке тұлғаның қажеттілігін қанағаттандыру;
1.1.4-бітірушінің жалпы мәдени әмбебап (жалпы ғылыми, әлеуметтік-тұлғалық, аспаптық) және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Мәдениеттану
6B03102
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзілік тарих
Ағылшын тілі
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің әртүрлі формалары мен функционалды стильдерін, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді құру мен өңдеудің қарапайым дағдыларын меңгеру. <br/> Мазмұны: ғылыми жазбаша жұмыстың құрылымы. Тақырыпты тұжырымдау. Басқа авторлардың еңбектеріне сілтеме жасау. Плагиат. Өз идеясының логикалық экспозициясы. Логикалық байламдар. Терминдер, ұғымдар, анықтамалар. Ғылыми лексиканың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысты жазу және жобалау. Ғылыми жұмыстар мәтіндерін ресімдеуге қойылатын талаптар. Ғылыми баяндама және презентация. Ғылыми жұмыстың рефераты мен рефераты. Қорытынды жұмыстарды ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпараттық қоғам жағдайында әлеуметтік өмір құрылымының негіздерін қарастыру. Мазмұны: ақпараттық қоғамның мәнін түсіну. Инновациялық технологиялардың, компьютерлік бағдарламалардың рөлі. Адамның әлеуметтік-мәдени өмірі және оның материалдық болмысы. А. Белл, А. Тоффлер, и. Масуда және т. б. шығармаларындағы постиндустриалды немесе ақпараттық қоғамның философиялық тұжырымдамалары. Құзыреттер: жаһандық проблемалар мен ақпараттық қоғамның қалыптасуы жағдайында қазіргі өркениеттің даму перспективаларын білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
12
Дипломдық жұмыс
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, оған теориялық және практикалық бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көшпелі өркениеттегі руханияттың бастауы мен қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы. Рухани саладағы қазақтардың мұрасы. Аналитикалық ойлауды дамыту, өзіне және ықтимал кәсіби қызметке моральдық және адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу. Қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-мағыналық мазмұны мен тарихизмі. Құзыреттілік: мәдени өсулер мен өзгерістердің мәнін көрсету.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ежелгі әлем мәдениетінің қалыптасу тарихы мен ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: мәдениет алғашқы қауымдық қоғам қалыптастыру адам қалыптастыру раннеклассового қоғам және мемлекет. Мәдениет древневосточных және антикалық қоғамдар. Антропосоциогенездің негізгі мәселелері. Политогенез процесінің негізгі кезеңдері. Ежелгі Шығыс және ежелгі елдер тарихының дереккөз базасы. Құзыреттер: мәдениет пен алғашқы қауымдық культтердің дамуының негізгі кезеңдерін құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі мәдениеттің мәні мен мазмұнын, негізгі тенденцияларын түсіну. Мазмұны: қазіргі заманғы мәдениеттің жалпы белгілері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік принциптердің үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдениеттанулық талдау, мәдениетаралық коммуникация ерекшеліктері мен қазіргі заманғы мәдениеттер диалогы. Құзыреттер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттарын жіктеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаһандық қоғамдағы мәдени сәйкестілік, этноцентризм, мажорлық мәдениет, бірлескен мәдениет және мәдени шок мәселелерін зерттеу. Мазмұны: этикалық ұғымдар: фундаментализм және релятивизм, лингвистикалық және мәдениетаралық құзыреттілік, медиа-мәдениет, бұқаралық коммуникация және мәдени зерттеулер, коммуникациялар. Мәдени сезімталдықты, мәдениаралық байланыстардың әртүрлі жағдайларында коммуникативті мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде VR/AR технологияларымен жұмыс істеудің негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру және оларды жобалармен жұмыс істеуде қолдану және білім беруде VR/AR технологияларын, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықты пайдалану дағдыларын қалыптастыру, осы технологиялардың негізгі түсініктері, өзектілігі мен болашағы тұжырымдамамен таныстыру және идеяны қалыптастыру болып табылады виртуалды және толықтырылған шындықтың негізгі түсініктері мен айырмашылықтары туралы.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The purpose of the discipline: the formation of comprehensive knowledge and practical skills in the creation of ceramic products and souvenirs in ceramics and other materials. <br/> Content: traditional techniques and modern technologies for the manufacture of ceramic products. Decorative and technological varieties of modern ceramics. <br/> Formed skills: mastering the sequence of creation of ceramic products and souvenirs.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде.<br/> 1. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету.<br/> 2. Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау;<br/> 3. Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну.<br/> 4. Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде.<br/> 1. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету.<br/> 2. Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау;<br/> 3. Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну.<br/> 4. Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтіліктің коммуникативті онтологиясы жағдайында басқарушылық қызметтің қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: әлеуметтік шындықтың философиялық тұжырымдамасы. Философияның басқару объектісінің көзқарасына әсері. Әлеуметтік процестерді басқарудың ерекшелігі. Әлеуметтік шындықтағы Трансформация және оның философиялық түсінігі. Басқарудың философиялық теорияларындағы өзгеріс және басқару шешімдерін жүзеге асыру практикасы. Құзыреттіліктер: басқару философиясындағы басқарушылық қызметтің қалыптасу принциптерін білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Мәдениеттанудың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: тарихи үдерістің мәдениетін әдіснамалық қамтамасыз етудің негізгі құралдары. Генезис және Мәдениеттанудың ғылым ретінде қалыптасуы. Талдау. Синтез. Абстракция. Абстрактыдан нақтыға көтерілу әдісі. Мәдениеттің генезисін ашуға көмектесетін әдіснамалық бағыттарды игеру. Қазіргі өнерде болып жатқан постмодерндік тенденциялар. Құзыреттілігі: мәдениеттанулық ізденісте теориялық білімді қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениет теориясының қалыптасуын және олардың негізгі категорияларын зерттеу. Мазмұны: мәдениеттің пайда болу кезеңдері. Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі Мәдениеттанудың орны. Мәдениеттану пәнін анықтау. Мәдениет адам қызметінің алуан түрлі саласы ретінде. Мәдениет ғылымдарының құрылымындағы мәдениеттану пәні туралы қазіргі пікірталастар. Құзыреттілігі: зерттеу жұмысында мәдениет теориясының негізгі категорияларын қолдану.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді шетелдік және отандық мәдениеттану ойының тарихымен таныстыру. Мазмұны: Мәдениеттанудың ғылыми білім саласы ретінде қалыптасуы, дамуы. Мәдениет пен мәдени мектептердің заманауи тұжырымдамаларының ерекшеліктері. Мәдениет туралы ғылыми идеялар. Мәдениеттанудың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері. Құзыреттер: мәдениеттің классикалық философиясының дағдарысы және Мәдениеттанудың жаңа бағыттарының пайда болуы туралы түсінік беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени-тәрбие іс-шараларын ұйымдастырудың негізгі әдістерін, тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: мәні, элементтері, функциялары, пайда болу әдістері, даму заңдылықтары және ұйымдастырушылық мәдениетті диагностикалау әдістері. Ұйымдастырушылық мәдениет жалпы мәдениет құбылысының бөлігі ретінде. Құрылымдық элементтер ұйымдастырушылық мәдениеттің түрлері мен формаларының әртүрлілігі. Құзіреттіліктер: ұйымдастырушылық мәдениетті құру, нығайту және өзгерту туралы білімнің негізгі деңгейінің қалыптасуын суреттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мағынасы мен мазмұнын, негізгі тенденцияларын түсіну идеалогияның мәдениетке әсері. Мазмұны: қазіргі заманғы мәдениеттің жалпы белгілері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік принциптердің үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдени талдау, біздің заманымыздың мәдениетаралық байланысының ерекшеліктері. Құзыреттер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттары мен идеалогиялық негіздерін жіктеу.
2
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі -бұл білім алушылардың іс-әрекеті, оның барысында белгілі бір дағдылар қалыптасады. Тәжірибенің мақсаты теориялық материалды оқу кезінде алған білімдерін бекіту, кеңейту және жүйелеу, мамандық бойынша практикалық тәжірибе алу болып табылады. Тәжірибе барысында студенттерде МЖМБС сәйкес Бакалавриаттың Негізгі білім беру бағдарламасында қарастырылған кәсіби және жалпы мәдени құзыреттер қалыптасады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ортағасырлық мәдениеттің негізгі жетістіктерін және қайта өрлеу дәуірінің көрнекті өкілдері мен мәдени мұраларын зерттеу. Мазмұны: орта ғасырлар мен Ренессанс мәдениетінің дамуының алғышарттары. Ренессанс мәдениеті батыс мәдениетінің гуманистік мұраттарының қайнар көзі ретінде. Қайта өрлеу дәуіріндегі мәдени ойдың ерекшеліктері және ежелгі мұраға қатынасы. Құзыреттіліктер: Ренессанс және Ренессанс мәдениетін зерттеуде әдіснамалық тәсілді қолдану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: материалда жүзеге асыру мақсатында бұйымдардың эскиздерін әзірлеу және оларды жобалау негіздерін игеру. <br/> Мазмұны: сәндік өнердегі көркем бұйымдарды жобалаудағы негізгі кезеңдер мен процестер. Эскиздер әзірлеу және көркемөнер бұйымдарын дайындау.<br/> Қалыптасқан дағдылар: сәндік өнер бұйымдарын жобалау және эскиздеу бойынша білімді еркін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контекстіндегі тұлға. Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар рухани негіз болып табылады. Өмірдің мәні психологиясы, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық. Жеке тұлға мен топтың қарым-қатынасы. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық конфликт. Қақтығыс кезіндегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация әдістері
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
3
АБ
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: Болашақ мамандық. Демалыс. Заманауи тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: Болашақ мамандық. Демалыс. Заманауи тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:: шет тілін тереңдетіп оқыту.<br/> Мазмұны: тақырып бойынша толық баяндама. Жаңалықтар мен репортаждар. Заманауи тақырыптағы мақалалар мен хабарламалар мәселесі. Заманауи көркем шығармалар. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту.<br/> Құзыреттіліктер: батыс тілінде өз ойларын еркін жеткізу, айқын қиындықсыз, қажетті сөздер мен сөз тіркестерін таңдап алу; өз пікірін білдіруге және орынды қорғауға; оқылған немесе тыңдалған ақпаратты сыни тұрғыдан талдау; баяндамалардың, презентациялардың күрделі мәтіндерін құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдық өндіріс негіздерін зерттеу және материалдық игіліктер жасау. Мазмұны: меншік мәні, нысандары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндіріс ерекшеліктері. Бизнес этикасы түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Қаржылық Жүйелер. Ислам банкі және оның ерекшеліктері. Меценаттық, ҚР-дағы қайырымдылық ұйымдары халықты әлеуметтік қолдаудағы мемлекеттің рөлі. Құзыреттіліктер: экономиканы дамытудың рухани негіздерін түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің ақпараттық дүниетанымы мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру, ақпараттық қоғамдағы қызметке дайындық. Мазмұны: ақпараттық мәдениеттің тарихы мен теориясы. Ақпараттандыру ақпараттық қоғамға көшудің әлеуметтік-техникалық және әлеуметтік-мәдени процесі ретінде. Ақпараттық қоғамның өлшемдері. Қоғамды ақпараттандыру мен ақпараттық мәдениеттің өзара байланысы. Құзыреттілік: ақпараттық ресурстар мен ақпараттық мәдениетті талдаудың кәсіби дағдыларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұқаралық және элиталық мәдениеттің қарым-қатынасын, сондай-ақ мағынасы мен мазмұнын зерттеу. Мазмұны: элиталық және бұқаралық мәдениет ұғымы. Мәдениеттің элиталық тұжырымдамасының негізгі элементтері (А.Шопенгауэр, Ф. Ницше, х. Ортега-и-Гассета). Элиталық мәдениет және жоғары интеллектуалды элитаның қажеттіліктері. Мәдени құндылықтарды өндіру ерекшеліктерін сипаттау. Құзыреттілік: қазіргі мәдени үдерістегі бұқаралық, элиталық мәдениеттің орны мен рөлін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениеттегі дәстүрлі және инновациялық қатынастардың диалектикасын ашу. Мазмұны: дәстүр, әдет-ғұрып, мәдениеттегі консерватизм. Инновациялар қоғам мен мәдениеттің үдемелі дамуымен байланысты. Әлемді танудың көкжиегін жетілдіру, адамдардың өмір сүру жағдайы мен рухани әлемін жақсарту. Мәдениеттегі инновация дәстүрлерінің арақатынасы. Құзыреттілік: дәстүрлі мәдениеттің инновациялар мен инновациялардан алатын орны мен рөлін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көшпелі өркениеттегі руханияттың бастауы мен қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы. Рухани саладағы қазақтардың мұрасы. Аналитикалық ойлауды дамыту, өзіне және ықтимал кәсіби қызметке моральдық және адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу. Қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-мағыналық мазмұны мен тарихизмі. Құзыреттілік: мәдени өсулер мен өзгерістердің мәнін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі мәдениеттің мәні мен мазмұнын, негізгі тенденцияларын түсіну. Мазмұны: қазіргі заманғы мәдениеттің жалпы белгілері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік принциптердің үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдениеттанулық талдау, мәдениетаралық коммуникация ерекшеліктері мен қазіргі заманғы мәдениеттер диалогы. Құзыреттер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттарын жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ислам әлемі өнерінің ерекшеліктерін ашу. Мазмұны: Әсері арабоязычной философия мәдениет средновекового", - дейді. Мұсылман өнерінің әлемдік мәдениеттегі орны. Мұсылман дәстүріндегі бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнердің түрлері мен жанрлары. Каллиграфия. Ислам елдері архитектурасының ерекшеліктері. Араб миниатюралары мектептері. Әлем елдеріндегі ислам өнерінің ерекшеліктері. Құзыреттілік: ислам өнерінің негіздерін суреттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам ресурстарын басқару негіздерін оқыту. Мазмұны: кадр саясатының түсінігі мен мәні, принциптері мен функциялары. Мемлекеттік азаматтық қызметтің кадрлық әлеуеті, оның даму тенденциялары. Мемлекеттік кадр саясатын іске асырудың принциптері мен тетіктері. Азаматтық қызмет персоналын бағалаудың Кадрлық технологиялары. Құзыреттіліктер: кадрлық әлеуетті және оның мемлекеттік басқарудағы мүмкіндіктерін диагностикалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кино өнері туралы идеяны әлемдік көркем мәдениеттің ажырамас бөлігі және киноиндустрияның ерекшеліктері ретінде қалыптастыру. Әлемдік кино тарихы. Кино өнеріндегі түрлері мен жанрлары, көркемдік ағымдары. Белгілі бір дәуірдің идеологиялық және эстетикалық қажеттіліктерімен, ұлттық бірегейлікті іздеумен байланысты кино өнерінің даму ерекшелігі. Киноиндустрия технологиясының эволюциясы. Құзыреттілік: кино өнері саласында бағдарлану, кинотекстерді, кино ерекшелігін терең түсінуге ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көшпелі мәдениетті оның тарихи даму үдерісінде, көшпенділер өркениетінің ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерделеу. Мазмұны: көшпелі өркениеттің әлемдік рухани мәдениет құрылымындағы орны. Көшпелі мәдениеттің философиялық тұжырымдамаларының негіздері. Көшпелі өркениеттегі этномәдениеттің қалыптасуы мен дамуының заңдылықтары. Құзыреттілік: көшпелі өркениеттің қалыптасу ерекшеліктерін және оның әлемдік мәдениеттің дамуындағы рөлін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: отандық әлеуметтік-саяси ойдың тарихын зерттеу. Мазмұны: Қазақстанның саяси ойының даму кезеңдері. Саяси ойдың негізгі шығармалары. Әлеуметтік-саяси ілімдер тарихының мәселелерімен айналысатын қазіргі ғалымдардың еңбектері. Қазақ демократиялық интеллегенциясының саяси идеялары: Ә. Бөкейханов, М. Шоқай, С. Торайғыров, М. Жұмабаев студент жастарды патриоттық тәрбиелеу. Республика өмірінде, қоғамда болып жатқан қоғамдық-саяси оқиғалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық базаны жүзеге асыру. Қазақстан Республикасында ар-ождан және дін бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттері: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің коммуникативтік технология ретінде Мәдени брендингтің ерекшелігін түсінуін қалыптастыру. Мазмұны: принциптері мен технологиялары бренд құру. Брендинг теориялары мен құралдары. Бренд имиджін модельдеу технологиялары. Мәдени салада брендтерді қалыптастыру принциптері. Құзыреттер: брендтерді басқару принциптерін білу және алынған білімді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістемесін қолдануға үйрету. Пән шешім қабылдау, тұлғаның дамуы, әлеуметтік саясат пен экономиканы сыни талдауға қажетті сыни ойлаудың негіздері мен құралдарын зерттейді. Курсты аяқтағаннан кейін студентте сыни тұрғыдан ойлауға және өзіндік интеллектуалдық процестерді байқауға деген көзқарас қалыптасады. Әлеуметтік және кәсіби қызметте шешім қабылдаудың әртүрлі стратегиялары мен әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдени модернизм проблемасымен арақатынаста мәдени фундаментализм мәселелерін ашу. Мазмұны: мәдени фундаментализм мен модернизмнің негізгі даму кезеңдері. Қазіргі әлемдегі мәдени фундаментализм мен модернизмнің әртүрлі аспектілері. Біздің заманымыздың жаһандық проблемалары жағдайындағы адам өмірінің аспектілері. Құзыреттілік: адамның мәдени өміріне қатысты құбылыстарды негіздеу және тәуелсіз бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениет пен өркениеттің өзара қатынасын зерттеу. Мазмұны: "мәдениет"терминінің көпмағыналығы. Мәдениеттің мәні. Шетелдік және отандық мәдениеттанулық Ойдағы "мәдениет" ұғымы. Өркениет: түсінігі, анықтамасы, мәні. Өркениет туралы қазіргі түсінік. Мәдениет пен өркениет қатынастарының тарихи динамикасы. Өркениет мәдениетті дамытудың өнімі ретінде. Құзыреттіліктер: мәдениеттің өркениетті процестерге әсерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениет пен тұлғаның негіздері мен негізгі ұғымдарымен, теорияларымен танысу. Мазмұны: мәдениет және тұлға теориясы және оларды салыстырмалы зерттеу. Мәдениет пен тұлғаның идеясы іргелі теориялық және мәдени мәселелердің бірі ретінде. Мәдени процестегі тұлғаның рөлі. Құзыреттілік: ұлттық дәстүр рухында тәрбие тарихындағы тұлғаның рөлі туралы теорияны қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: миф пен ырымдардың мәдениет тарихындағы рөлі мен орнын зерттеу. Мазмұны: мифология мәдениеттің синкретикалық формасы ретінде. Миф теориясы Мәдениет туралы тәуелсіз білім саласы ретінде. Мифті зерттеудің нақты зерттеу тәсілдері мен тәжірибесінің ерекшелігі. Мифологияның функциялары мен типологиясы әлеуметтік-мәдени реттеудің тәсілі ретінде. Құзіреттіліктер: мифтің, рәсімдердің әлеуметтік-мәдени процестің генезисіне әсерін суреттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениеттің теориялық-әдіснамалық негіздерін түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: философиялық білімнің ерекше пәні мен саласы ретінде мәдениеттің тарихы мен философиясы. Мәдениеттану термині, оның пайда болу тарихы және қайта анықтау. Мәдениет философиясының пәні. Мәдениет философиясы және мәдениет теориясы: демаркация сызықтары. Құзыреттілік: Философия пәні туралы мәселеге байланысты Мәдениет философиясы пәнінің анықтамасын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәдениет экологиясының ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: жер биосферасының эволюциясының процестері. Экологиялық мәдениет биосфералық процесті басқарудың әдіснамалық негізі ретінде. Қоршаған ортаның экологиялық факторлары және ағзалардың оларға бейімделуінің негізгі жолдары. Табиғи жүйелердің (популяциялар, экожүйелер, биосфералар) қызмет ету және даму заңдылықтары. Биосфера және адам. Биосфераға антропогендік әсер ету. Құзыреттіліктер: мәдениет экологиясын жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі кезеңде медиа мәдениетті дамыту контекстінде SMM жұмысының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік желілердегі байланыс формалары. БАҚ. Шығармашылық медиа-стратегия, әртүрлі байланыс арналары. Мақсатты аудиториялар үшін хабарламаларды қалыптастыру дағдылары. Social media management саласындағы қызметтің тиімділігін бағалау. Құзыреттілік: қазіргі медиа мәдениеттің негізгі тенденцияларын және SMM жұмысының ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: идеалогияның мәдениетке әсері. Мазмұны: қазіргі заман мәдениетінің жалпы ерекшеліктері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік бастаулардың үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдениеттанулық талдау, қазіргі заманғы мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттары мен идеологиялық негіздерін жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орта ғасырлар мәдениетінің негізгі жетістіктерін және қайта өрлеу дәуірінің көрнекті өкілдері мен мәдени мұрасын зерттеу.Мазмұны: Орта ғасырлар мен Ренессанс мәдениетін дамытудың алғышарттары. Ренессанс мәдениеті батыс мәдениетінің гуманистік мұраттарының қайнар көзі ретінде. Қайта өрлеу дәуіріндегі мәдени ойдың ерекшеліктері және ежелгі мұраға деген көзқарас. Құзыреттілік: Қайта өрлеу және қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін зерттеуде әдіснамалық тәсілді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тыныс белгілерінің негізгі принциптерін меңгеру.
Мазмұны: тыныс белгілерінің негізгі функциялары (бөлу және шығару). Орыс тілінің тыныс белгілері жүйесінде болып жатқан өзгерістер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саясат қоғамдық құбылыс ретінде. Саяси ғылымдағы саясаттың мәні және оны түсіндіру. Саясат пен мәдениеттің өзара байланысы. Саясат пен мәдениеттің теориялық негіздері. Мәдениеттің ерте түрлері. Ежелгі әлем мәдениеті. Ежелгі Шығыс. Антикалық Мәдениет. Орта Ғасыр Мәдениеті. Мұсылман әлемінің мәдениеті. Қайта өрлеу дәуірінің мәдениеті. Жаңа заманның көркем мәдениеті. XXI ғасырдың әлемдік мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Трансформация процестеріндегі саяси элиталардың мәні мен маңызы туралы теориялық біліммен қаруландыру. Мазмұны: саяси элита туралы түсінік. Элистік идеяларды қалыптастыру. В.Паретто, Г.Москаның ілімдері. Саяси элитаның мәні мен негізгі белгілері. Саяси элитаның функциялары мен құрылымы. билеуші оппозиция элитасы. Құзыреттері: қазіргі қоғамдағы саяси элиталардың орны мен рөлін талдау, бағалау дағдыларын дамытуға ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Семиотиканың негізгі ұғымдары (белгі, белгі жүйесі, тіл, мәтін, код, ақпарат, коммуникация және т.б.). Семиотиканың қалыптасу тарихы және негізгі семиотикалық теориялар (Ч.Пирс, Ф.Соссюр, Ю.Лотман, Б.Успенский, Р.Барт, У.Эко және т.б.). Семиотикалық әдістер. Семиотикалық тәсілдің құрылымы мен ерекшеліктері. Мәдениет құбылыстарын және қазіргі заманғы көркем тәжірибелерді өз бетінше талдау дағдысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жастар субмәдениеті мен контрмәдениеттің күрделі және алуан түрлі феномені туралы заманауи ұғымдарды жүйелі және жан-жақты баяндау. Мазмұны: қазіргі Қазақстандағы жастар субмәдениеттердің зерттеу мысалында гуманитарлық білімнің ерекшелігі, мәдени нормалар, мәдениет үлгілері мен тәжірибесі.
Құзіреттілік: жастар субмәдениетіндегі бейәлеуметтік құбылыстарды шешу бойынша жастармен жұмысты ұйымдастыруда инновациялық қызмет тәжірибесін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дұрыс ойлаудың негізгі заңдылықтары мен формаларын меңгеру. Мазмұны: ұтымды танымның формалары мен әдістері. Кәсіби қызмет саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы түсінік. Ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Ғылым дамуының қазіргі жағдайы. Құзыреттілік: тұжырымдамалық және аргументативті құрылымдардың анықтығын, негізділігін қалыптастыру тәсілдері мен әдістерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: театр өнерінің мәдениет жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау. Мазмұны: театр өнер түрі ретінде. Мәдениет жүйесіндегі театр өнерінің ерекшелігі мен орны. Драмалық әрекет-сахна өнерінің негізі. Театр синтетикалық өнер ретінде. Қазіргі театрдың негізгі даму тенденциялары. Құзыреттілігі: заманауи театр мәдениетін дамытудың өзекті мәселелері бойынша қажетті білімге ие болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылым мен техниканың тарихи-мәдени құбылыстар ретінде дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі адам ойының жетістіктері туралы ақпараттық өрісті құрылымдау. Адам қоғамының даму мәселелерін қозғайтын басқа пәндер бойынша алынған мәліметтерді жинақтау; проблемалардың өзара байланысы мен өзара шарттылығын қарастыру. Құзыреттіліктер: техника тарихы мен технологиялық мәдениет оқиғаларын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер және оның қазақ мәдениетінің орны туралы жалпы түсінікті қалыптастыру. Мазмұны: қазақ мәдениетінің дамуы мен бағыты. Ұлттық мәдениеттің негізі ретінде сәндік-қолданбалы өнердің пайда болу, жұмыс істеу және даму заңдылықтары. Ұлттық мәдениеттің ерекшелігі. Мәдени құндылықтарды қорғау жөніндегі мемлекеттік шаралар жүйесі. Құзыреттілігі: қазақ мәдениетіндегі сәндік-қолданбалы өнердің орны мен рөлін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қарым-қатынас мәдениеті мен мінез-құлқы туралы, іскерлік этикеттің қалыптасуы мен дамуы туралы білім алу. Мазмұны: қарым-қатынас мәдениетінің ерекшелігі. корпоративтік мәдениет және оның компоненттері. Іскерлік келіссөздер этикеті. Әр түрлі елдердегі ұлттық этикеттің ерекшеліктері. Кәсіби этика туралы түсінік. Құзыреттілік: мәдени-іскерлік қарым-қатынастарды қалыптастыруға және дамытуға әсер ететін әртүрлі тәсілдерді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамгершілік құндылықтар мен бағдарларды, адамгершілік сананы қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: этика мен эстетиканың философиялық білім жүйесіндегі орны. Этика категориялары және адамгершілік құндылықтар. Адамгершілік құндылықтар әлеміндегі адам. Тұлғаның адамгершілік өзін-өзі жүзеге асыруы. Жақсылық пен сұлулық туралы ілімдер. Этикалық мінез-құлық үлгілері. Қолданбалы этика мәселелері. Эстетика теориясы мен типологиясы.
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдысын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу. Диплом алдындағы практика бітіру біліктілік жұмысы үшін эмпирикалық материал жинау мақсатында жүргізіледі. Диплом алдындағы практиканың міндеттері: практикантты әлеуметтік-маңызды процестер мен проблемаларды талдауға үйрету; жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерді қалыптастыру және дамыту; кәсіптік этика негіздерін бекіту, таңдаған мамандыққа қызығушылықты, жауапкершілік сезімін және құрмет сезімін қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Пәннің мақсаты: кәсіби-орындаушылық бағыттылықты қалыптастыру.
Мазмұны: кәсіби бағыт, таңдаған мамандыққа қызығушылық. Педагогикалық бақылау күнделігін жүргізуді, оқу практикасы мәселелері бойынша қажетті құжаттарды жасау мен ресімдеуді үйрету, көрнекі материалдарды (кестелер, схемалар, музыкалық шығармаларға иллюстрациялар және т.б.) таңдау.
Қалыптасатын дағдылар: құжаттарды талдай білу және рәсімдеу
Тәжірибені қорғау
Өндірістік тәжірибенің мақсаты: сараптамалық кеңес беру жұмысының дағдыларын меңгеру; басқарушылық шешімдерді дайындау және қабылдау бойынша басқару және ұйымдастыру жұмысының дағдыларын меңгеру; әлеуметтік және мәдени коммуникацияны қамтамасыз ету және т. б.