(PhD) философия докторы
«8D031 – әлеуметтік ғылымдар (саясаттану)»: білім беру бағдарламасының мақсаты:
еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, әлемдік стандарттар деңгейінде мамандық бойынша тиімді жұмыс істеуге қабілетті, тұрақты кәсіби өсуге, Әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа дайын білікті, құзыретті және жауапты мамандарды даярлау.; ғылымды дамытудың басым бағыттары бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, білім алушылардың ғылыми белсенділігі мен дербестігін дамыту, нарық қажеттіліктеріне бағдарланған инновацияларды тиімді іске асыру, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде білім алушылардың азаматтық ұстанымын қалыптастыру; әлемдік білім беру және ғылыми-ақпараттық жүйеге кірігуге қол жеткізу
Білім беру бағдарламасының миссиясы мемлекет дамуының қазіргі заманғы сын-қатерлерінің талаптарына жауап беретін саяси ғылым саласындағы іргелі терең білімі бар PhD философия докторларын дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
Саясаттану
8D03104
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық хат пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ашық үкімет" пәні мемлекеттік басқарудағы ашықтық, есептілік және азаматтардың қатысуын арттыруға бағытталған қағидаларды зерттейді. Ол ақпаратқа қолжетімділік, үкіметтің деректерді ашық жариялауы, қоғамдық бақылау және цифрлық технологиялардың рөлін қарастырады. Сонымен қатар, мемлекеттік саясаттың транспаренттілігін қамтамасыз ететін халықаралық тәжірибелер мен ұлттық бастамалар талданады. Пән демократиялық басқару принциптерін түсінуге және тиімді, ашық үкімет құрудың механизмдерін меңгеруге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ашық үкімет" пәні мемлекеттік басқарудағы ашықтық, есептілік және азаматтардың қатысуын арттыруға бағытталған қағидаларды зерттейді. Ол ақпаратқа қолжетімділік, үкіметтің деректерді ашық жариялауы, қоғамдық бақылау және цифрлық технологиялардың рөлін қарастырады. Сонымен қатар, мемлекеттік саясаттың транспаренттілігін қамтамасыз ететін халықаралық тәжірибелер мен ұлттық бастамалар талданады. Пән демократиялық басқару принциптерін түсінуге және тиімді, ашық үкімет құрудың механизмдерін меңгеруге көмектеседі.
4
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
5
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәнінің мазмұны педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық математикалық - статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуге, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәнінің мазмұны педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық математикалық - статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуге, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәнінің мазмұны педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық математикалық - статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуге, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың психологиялық ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : ғылыми психологиялық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы, оның нәтижелерін рәсімдеу және таныстыру. Психологиялық зерттеудің логикасы, құрылымы және стратегиясы.<br/> Құзіреттілік : ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін негізді қолдана алады
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың арасында диссертациялық зерттеудің өзекті бағыты мен тақырыбын таңдауға мүмкіндік беретін кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу. Докторанттарды ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларына үйрету, онда негізгі назарды ғылымның тарихы мен философиясының қалыптасуы мен дамуына, таным теориясының негіздерінің генезисіне аудару. Докторанттардың ғылыми пікірталас дағдыларын қалыптастыру және зерттеу нәтижелерін таныстыру.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Зерттелетін мәселенің теориялық-әдіснамалық аспектісін қарастыру, диссертацияның ұғымдық-категориялық аппаратын анықтау. Таңдалған тақырып бойынша әлемдік тәжірибенің негізгі еңбектерімен танысу. Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық бөлімнің 30%-дан кем емес көлемін орындау. Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (БҒСБК) ұсынған басылымдарда кемінде 1 ғылыми жарияланымның болуы. Диссертация тақырыбы бойынша кемінде 1 ғылыми жарияланымды баспаға дайындау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың кемінде 80% көлемін орындау олардың нәтижелері бойынша Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының мәліметтері бойынша нөлдік емес импакт-факторлы немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіптік құзыреттілік бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, қабілеттері, іскерліктері жоғары оқу орны мүдделі жұмыс берушілермен бірлесіп әзірлейтін білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, онда мемлекеттік билік органдары деңгейінде саяси-басқарушылық шешімдер мен олардың практикалық нәтижелерінің кешенді ғылыми диагностикасын жоспарлау, жүзеге асыру және презентациялау талаптары көрсетіледі.
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
3
М(Д)ҒЗЖ
Эмпирикалық зерттеулер жүргізу және деректерді талдау. Алынған білімді деректерді жинау және талдау үшін практикада қолдану. Эмпирикалық зерттеудің дамуын талқылау (сауалнамалар, сұхбаттар, бақылаулар). Статистикалық әдістер мен сапалы талдауды қолдана отырып жиналған деректерді талдау. Докторант эмпирикалық жұмыс процесінде кездескен қиындықтарды талқылау. Практикалық тапсырмалардың орындалуын көрсету, нақты жағдайларды талдау, деректерді өңдеу және түсіндіру бойынша кеңес беру. Эмпирикалық мәліметтерді жинау және диссертацияның аналитикалық бөлігін жазуға дайындық.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
30
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
6
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы барысында шетелдік ғылыми кеңесшісімен ғылыми тағлымдамадан өтеді және докторлық диссертацияны орындайды.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
9
М(Д)ҒЗЖ
Докторлық диссертацияны орындау
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
8
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны дайындау мақсаты докторанттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және барлық меншік нысандарын ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Таяу Шығыс елдеріндегі этносаяси және діни үрдістерді, олардың аймақтық тұрақтылық пен жаһандық қауіпсіздікке ықпалын зерттейді. Ұлтаралық және дінаралық қатынастар, этникалық қақтығыстар, саяси исламистік қозғалыстар мен радикализация мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, негізгі діни ағымдар мен олардың саяси процестерге әсері талданады. Пән аймақтық тұрақсыздық факторларын түсінуге және Таяу Шығыстағы геосаяси динамиканы бағалауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Таяу Шығыс елдеріндегі этносаяси және діни үрдістерді, олардың аймақтық тұрақтылық пен жаһандық қауіпсіздікке ықпалын зерттейді. Ұлтаралық және дінаралық қатынастар, этникалық қақтығыстар, саяси исламистік қозғалыстар мен радикализация мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, негізгі діни ағымдар мен олардың саяси процестерге әсері талданады. Пән аймақтық тұрақсыздық факторларын түсінуге және Таяу Шығыстағы геосаяси динамиканы бағалауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Таяу Шығыс елдеріндегі этносаяси және діни үрдістерді, олардың аймақтық тұрақтылық пен жаһандық қауіпсіздікке ықпалын зерттейді. Ұлтаралық және дінаралық қатынастар, этникалық қақтығыстар, саяси исламистік қозғалыстар мен радикализация мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, негізгі діни ағымдар мен олардың саяси процестерге әсері талданады. Пән аймақтық тұрақсыздық факторларын түсінуге және Таяу Шығыстағы геосаяси динамиканы бағалауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән Таяу Шығыс елдеріндегі этносаяси және діни үрдістерді, олардың аймақтық тұрақтылық пен жаһандық қауіпсіздікке ықпалын зерттейді. Ұлтаралық және дінаралық қатынастар, этникалық қақтығыстар, саяси исламистік қозғалыстар мен радикализация мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, негізгі діни ағымдар мен олардың саяси процестерге әсері талданады. Пән аймақтық тұрақсыздық факторларын түсінуге және Таяу Шығыстағы геосаяси динамиканы бағалауға бағытталған.
2
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
2
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
2
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ядролық державалардың сыртқы саясатын, олардың халықаралық қатынастардағы рөлін және ХХІ ғасырдағы жаңа әлемдік тәртіпті қалыптастырудағы ықпалын зерттейді. Ядролық қаруды таратпау, қарусыздану, стратегиялық тұрақтылық және геосаяси бәсекелестік мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, АҚШ, Ресей, Қытай және басқа да ядролық державалардың қауіпсіздік саясаты талданады. Пән жаһандық қауіпсіздік архитектурасын түсінуге және ядролық стратегиялық шешімдерді бағалауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ядролық державалардың сыртқы саясатын, олардың халықаралық қатынастардағы рөлін және ХХІ ғасырдағы жаңа әлемдік тәртіпті қалыптастырудағы ықпалын зерттейді. Ядролық қаруды таратпау, қарусыздану, стратегиялық тұрақтылық және геосаяси бәсекелестік мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, АҚШ, Ресей, Қытай және басқа да ядролық державалардың қауіпсіздік саясаты талданады. Пән жаһандық қауіпсіздік архитектурасын түсінуге және ядролық стратегиялық шешімдерді бағалауға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ядролық державалардың сыртқы саясатын, олардың халықаралық қатынастардағы рөлін және ХХІ ғасырдағы жаңа әлемдік тәртіпті қалыптастырудағы ықпалын зерттейді. Ядролық қаруды таратпау, қарусыздану, стратегиялық тұрақтылық және геосаяси бәсекелестік мәселелері қарастырылады. Сондай-ақ, АҚШ, Ресей, Қытай және басқа да ядролық державалардың қауіпсіздік саясаты талданады. Пән жаһандық қауіпсіздік архитектурасын түсінуге және ядролық стратегиялық шешімдерді бағалауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси тәуекелдердің пәні, әдістері және тұжырымдамалық негіздері. Билік психологиясы. Саяси тәуекелдердің принциптері. Саяси тәуекелдерді болжау. Саяси болжау және тәуекелдерді басқару. Саяси тәуекелдердің әртүрлі түрлері мен деңгейлері. Саяси тәуекел түсінігі және негізгі мәселелері. Саяси көшбасшылық. Саяси көшбасшылықты ынталандыру. Саяси көшбасшылық және жеке сипаттамалары. Саяси қақтығыс психологиясы. Саяси тәуекел және психологиялық тәжірибе.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси жағдайды болжау негіздерін көрсету. Мазмұны: саяси тәуекелдердің пәні, әдістері және тұжырымдамалық негіздері. Билік психологиясы. Саяси тәуекелдердің принциптері. Саяси тәуекелдерді болжау. Саяси тәуекелдердің түрлері мен деңгейлері. Саяси көшбасшылық. Саяси көшбасшылықты ынталандыру. Саяси көшбасшылық және жеке сипаттамалары. Саяси қақтығыс психологиясы және психологиялық практика. Құзыреттіліктер: саяси тәуекелдерді басқаруды талдау дағдыларын меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Біліктілік жұмысы үшін эмпирикалық материалдарды жинау. Әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау; Жалпы кәсіби және құзыреттерді қалыптастыру дамыту; кәсіби этика негіздерін бекіту, таңдаған мамандыққа деген қызығушылықты, жауапкершілік сезімін және құрмет сезімін қалыптастыру; ғылыми талдау дағдыларын алу, билік органының немесе ұйымның қызметін жетілдіру бойынша негізделген тұжырымдар мен ұсыныстар жасай білу.