әлеуметтік ғылымдар магистрі
Мемлекет дамуының қазіргі заманғы сын-қатерлерінің талаптарына жауап беретін саясаттану саласындағы іргелі білімі бар магистрлерді дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру.
Саясаттану
7M03104
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: азаматтық қоғамдағы демографиялық және отбасылық саясатты зерттеу.<br/> Мазмұны: мемлекеттік отбасы саясатын нормативтік-құқықтық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы. ҚР отбасылық саясатының мақсаты мен міндеттері. ҚР отбасылық саясатын жүзеге асыру мәселелері және оларды қазіргі демографиялық кезеңде шешудің негізгі жолдары. Құзыреттіліктер: демографиялық жағдайға әсер ететін отбасылардың жағдайын талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саяси үдерістің диалектикасы, сондай-ақ оның негізгі үрдістері туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: әлемдік саяси үдерістің түсінігі, жіктелуі және негізгі үрдістері. Халықаралық саяси үдерістің құрылымы, объектілері, субъектілері, нормативтік-құқықтық базасы. Оның қазіргі жағдайы мен болашағы. Құзыреттіліктер: әлемдік үрдістерді талдау дағдыларын меңгеру және олардың қазіргі саяси жүйеге әсері.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: геосаясаттың мәнін талдаудың тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздерін анықтау. Мазмұны: Геосаясат: интерпретацияның батыс және отандық дәстүрі. Геосаясаттың көрінісі: ұлттық қауіпсіздік, саяси қауіпсіздік. Геосаясатты диагностикалау технологиясы. Қазіргі Қазақстандағы геосаясат мәселелері. Қазіргі қоғамдағы геосаясат мәселелерін мемлекеттік-құқықтық реттеу. Құзыреттіліктер: геополитиканы сыртқы саясаттың негізгі факторы ретінде бағалау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
5
М(Д)ҒЗЖ
NIRM 3
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және меншіктің барлық нысандарындағы ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету, сапаны үздіксіз жақсарту бойынша қызметке үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси толеранттылық негіздерін көрсету. Мазмұны: саяси толеранттылықтың мәнін талдаудың концептуалды және әдістемелік негіздері. Саяси толеранттылық: Батыс және отандық интерпретация дәстүрі. Ұлттық және саяси төзімділік. Саяси толеранттылықты диагностикалау технологиялары. Қазіргі Қазақстандағы саяси толеранттылық мәселелері. Ғылыми білімдер жүйесіндегі саяси толеранттылық мәселесі. Құзыреттері: қазіргі қоғамдағы саяси төзімділік мәселелерін мемлекеттік құқықтық реттеуді қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мемлекеттік отбасы саясатын нормативтік-құқықтық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы: жай-күйі және әзірлеудің негізгі мәселелері. ҚР отбасылық саясатының мақсаты мен міндеттері. ҚР отбасылық саясатын дамытудың негізгі бағыттары. ҚР отбасылық саясатын жүзеге асыру мәселелері және оларды қазіргі демографиялық кезеңде шешудің негізгі жолдары. Отбасылық жайсыздықтың дамуына себеп болатын отбасы жағдайын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеудің негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері және олардың мазмұны. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты және жіктелуі. Әдіс ұғымы. Ғылыми зерттеудің қателері. Этика және жоспарлау, Ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері. Ғылыми жұмыстың мазмұны мен ресімделуіне қойылатын жалпы талаптар. Құзыреттіліктер: зерттеу жұмысында логикалық-гносеологиялық құралдарды қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жастар саясатындағы Дағдарыс-менеджмент негіздерін анықтау. Мазмұны: мемлекеттік жастар саясатының түсінігі мен мәні. Жастар саясаты саласын нормативтік-құқықтық реттеу. Білім беру саласындағы мемлекеттік жастар саясаты. Жастарға азаматтық-патриоттық, рухани-адамгершілік тәрбие беру саласындағы мемлекеттік жастар саясаты. Мемлекеттік жастар саясатының тиімділігін бағалау. Құзіреттілік: жастар ортасындағы жанжалды жағдайларды шешуде Дағдарыс-менеджмент дағдыларын қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Еуразиялық интеграцияның мәнін көрсету. Мазмұны: интеграция ұғымы. Қазіргі қоғамның әлеуметтік-саяси өміріндегі бірегейлік. Бірегейліктің этникалық аспектілері. Этнос және ұлт. Посткеңестік кеңістіктегі ұлттық қозғалыстар мен интеграциялық процестер. Жаһандануға қарсы этноұлттық ұқсастықтар мен наразылық. Қазіргі әлемдегі көші-қон, диаспоралар және этностық азшылық. Құзыреттіліктер: интеграцияның негізгі параметрлерін сәйкестендіре алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кратологияның негіздері мен бағыттарын көрсету. Мазмұны: қазіргі кратология мақсаттары, міндеттері, функциялары. Пән, ерекшеліктері және әдістері. ХХІ ғ. саяси ғылым жүйесіндегі кратологияның рөлі. Биліктің мемлекеттік емес түрлері. Билік және құқық. Билік және қауіпсіздік. Геосаясат және халықаралық қауіпсіздік. Құзыреттіліктер: қоғамдық өмірде биліктің көріністерін суреттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақстандық саясаттың негізгі парадигмаларын анықтау. Мазмұны: қазіргі қазақстандық қоғамның әлеуметтік-саяси стратификациясы. Саяси үдерістегі демографиялық және әлеуметтік-кәсіби топтар. Азаматтық қоғамның қалыптасуының әлеуметтік-мәдени негіздері. Қазақстан саяси элитасы: қалыптасу және ректутирлеу механизмдері. Аймақтық элита Қазақстандағы саяси үдерістің акторы ретінде. Құзыреттіліктер: Қазіргі Қазақстанның әлеуметтік-саяси қауіпсіздігін қамтамасыз ету үрдісі мен механизмдерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этностық қатынастардың ерекшелігі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі әлемдегі этникалық мәдениет, оларды реттеу тәсілдері мен әдістері. "Бірегейлік" ұғымы, ұлттық бірегейліктің және олардың негізінде туындайтын ұлттық қозғалыстардың ерекшеліктері. Жаһандану жағдайындағы ұлтшылдық және проблемалар үрдісінің негізгі принциптері. Құзыреттіліктер: жанжалдарды талдау және болжау дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бизнес пен билік ынтымақтастығының негізгі білімдерін игеру және қалыптастыру. Мазмұны: билік және кәсіпкерлік құрылымдардың әріптестігі саласындағы теориялық білім. Билік пен бизнестің өзара іс-қимыл жүйесін ұйымдастыру және қызмет ету негіздері. Қазақстанның қазіргі дамуындағы билік құрылымдары мен бизнес ынтымақтастығының рөлі. Құзыреттіліктер: ұлттық ерекшелікті ескере отырып, мемлекет пен бизнестің байланысын сипаттау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттік басқару процесінде мемлекеттік саясатты іске асырумен таныстыру. Мазмұны: мемлекеттік саясаттың түсінігі, міндеттері, мақсаттары, әзірлеу моделін іске асыру, бағыттары, типтері. Экономикалық, әлеуметтік, аймақтық саясат. Қазіргі экологиялық, сауда және индустриялық саясат: кезеңдері, принциптері. Мемлекеттік ақпараттық және мәдени саясат. ҚР Ұлттық саясаты. Құзыреттіліктер: мемлекеттік саясатты бағалау үшін талдау материалдарын дайындау дағдыларын жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сандық мәдениеттің негізін анықтау. Мазмұны: сандық мәдениетті зерттеудің мәдени-антропологиялық проблематикасына кіріспе. Цифрлық мәдениетті қалыптастырудың алғышарттары. Сандық мәдениет генезисі мәселелері. Заманауи сандық мәдениет. Сандық мәдениетті талдау категориялары. Сыни антропология: ақпараттық ағындардың әлемдегі билік және субъективтілік мәселелері. Құзыреттіліктер: цифрландыруда қауіпсіздік және технология өнерін тәжірибеде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сандық Мемлекеттік басқару туралы ерекшеліктерді зерделеу. Мазмұны: Мемлекет: негізгі белгілері, ҚР Мемлекеттік құрылымы, сандық Мемлекеттік басқару формалары. Цифрлық мемлекеттік саясатты іске асырудың бағыттары, мақсаттары мен тетіктері. Қазіргі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық аспектілері және сандық Үкіметі. Құзыреттіліктер: негізгі үкіметтік құжаттар мен реформаларды, мақсаттарды, міндеттерді, негізгі ережелерді және сандық форматта жүргізу қажеттілігін суреттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саясатты қоғамдық құбылыс және объект ретінде зерделеу. Мазмұны: саясат мәнінің негізгі түсіндірмелері. Саясаттың түрлері, деңгейлері және функциялары. Саясаттану классиктерінің дүниетанымындағы саяси ілімдердің дамуы мен генезисі. Отандық саяси ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдері. Құзыреттіліктер: саяси ғылымның қалыптасуы мен дамуы әлемдік тарихтағы саяси концепцияларды зерттеу әдіснамасын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси жағдайды болжау негіздерін көрсету. Мазмұны: саяси тәуекелдердің пәні, әдістері және тұжырымдамалық негіздері. Билік психологиясы. Саяси тәуекелдердің принциптері. Саяси тәуекелдерді болжау. Саяси тәуекелдердің түрлері мен деңгейлері. Саяси көшбасшылық. Саяси көшбасшылықты ынталандыру. Саяси көшбасшылық және жеке сипаттамалары. Саяси қақтығыс психологиясы және психологиялық практика. Құзыреттіліктер: саяси тәуекелдерді басқаруды талдау дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: элитаның мінез-құлқын анықтау. Мазмұны: негізгі ұғымдар мен тәсілдер. Саясат саласындағы саяси мінез-құлық. Саяси мінез-құлықтың түрлері мен факторлары: саяси қатысу қоғамдық емес, ұйымдасқан, абсентеизм. Мақсатқа жетудің себептері, мақсаттары, құралдары. Бейімделу мінез-құлқының түрлері (Р.Мертон бойынша). Саяси әлеуметтену және әлеуметтену. Әлеуметтену агенттері. Құзіреттіліктер: электоралды мінез-құлықты және олардың негізгі бағыттарын болжай білу.
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты - кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.