әлеуметтік білім бакалавры
«6В031-Әлеуметтік ғылымдар (Саясаттану)» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 - алдыңғы қатарлы білім беру технологиялары негізінде мемлекет пен қоғамның өзекті қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін, базалық саяси білімі бар, теориялық және практикалық саясат саласында қажетті білімі, дағдылары мен шеберліктері бар, үдемелі әлеуметтік-экономикалық дамуды және қоғамдағы барлық саяси процестерді тиімді басқаруды қамтамасыз ету мақсатында басқарушы-саясаттанушыларды даярлау;
1.1.2 – басқару мен басшылық арасындағы билік қатынастары, сондай-ақ қоғамның сұраныстарына жауап беретін кәсіби қызмет саласында қазіргі заманғы технологияларды меңгерген іргелі білімді және үйлесімді дамыған мамандарға қоғам мен мемлекеттің қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.3 - жеке тұлғаның еңбек нарығында және қоғамда сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті жалпы мәдени, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттіліктерді меңгерудегі қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.1.4 - бітірушінің жалпы мәдени әмбебап (жалпы ғылыми, әлеуметтік-тұлғалық, аспаптық) және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Саясаттану
6B03104
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Дүниежүзілік тарих
Ағылшын тілі
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқудың мақсаты-ойын әлемін, кейіпкерлерді құру, механиканы пысықтау, жобаның дизайн құжатын қалай құру және ойынды шығаруға дайындау. Ойынның геймплейін дамыту: сюжетті, кейіпкерлердің кейіпкерлерін, механиканы пысықтау. Гипотезаларды тұжырымдау және тексеру, ойынды жақсарту идеяларын ұсыну, дұрыс іске асыруды бақылау. Жоба тобымен өзара әрекеттесу: техниктермен бір тілде сөйлесу және орындаушыларға түсінікті тапсырмалар беру ойын тепе-теңдігін орнату: қоңыраулар мен сыйақылар жүйесін теңестіру, ойыншының қызығушылығын басқару ойыншылардың мінез-құлқын талдау және болашақ жаңартуларда геймплейді жақсарту үшін деректерді пайдалану ойынды жүзеге асыру үшін әртүрлі цифрлық технологияларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сауалнамалар, маркетингтік зерттеулер деректерін сақтау және талдау. Мазмұны: SPSS-те іске асырылатын аналитикалық үдерістің кезеңдері: жоспарлау; деректерді жинау; деректерге қолжетімділікті қамтамасыз ету; деректерді талдауға дайындау; есептерді қалыптастыру; нәтижелерді ұсыну және тарату. Құзыреттер: SPSS бағдарламалық кешенін пайдалана отырып, статистикалық деректер базасын құрудың, әлеуметтік деректерді өңдеу мен талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың рөлі. Саласындағы стандарттар ақпараттық-коммуникациялық технологиялар . Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Желі және телекоммуникация деректерін басқару. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет.Өнеркәсіптегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту перспективалары .
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саяси үдерістің диалектикасы, сондай-ақ оның негізгі үрдістері туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: әлемдік саяси үдерістің түсінігі, жіктелуі және негізгі үрдістері. Халықаралық саяси үдерістің құрылымы, объектілері, субъектілері, нормативтік-құқықтық базасы. Оның қазіргі жағдайы мен болашағы. Құзыреттіліктер: әлемдік үрдістерді талдау дағдыларын меңгеру және олардың қазіргі саяси жүйеге әсері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік саяси үдерістің диалектикасы, сондай-ақ оның негізгі үрдістері туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: әлемдік саяси үдерістің түсінігі, жіктелуі және негізгі үрдістері. Халықаралық саяси үдерістің құрылымы, объектілері, субъектілері, нормативтік-құқықтық базасы. Оның қазіргі жағдайы мен болашағы. Құзыреттіліктер: әлемдік үрдістерді талдау дағдыларын меңгеру және олардың қазіргі саяси жүйеге әсері.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
12
Дипломдық жұмыс
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, оған теориялық және практикалық бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дипломатиялық және консулдық қызмет негіздерін зерттеу. Мазмұны: дипломатия мен дипломатиялық қызметтің мәні мен қалыптасуы. Дипломатиялық өкілдік қызметінің негізгі бағыттары. СІМ: функциялары, құрылымы, қызмет нысандары. Құзыреттер: дипломатиялық қарым-қатынастардың даму заңдылықтарының негіздерін, қазіргі жағдайда олардың әдістері мен тәсілдерін меңгеру, сондай-ақ оларды кәсіби қызметте қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дипломатиялық және консулдық қызмет негіздерін зерттеу. Мазмұны: дипломатия мен дипломатиялық қызметтің мәні мен қалыптасуы. Дипломатиялық өкілдік қызметінің негізгі бағыттары. СІМ: функциялары, құрылымы, қызмет нысандары. Құзыреттер: дипломатиялық қарым-қатынастардың даму заңдылықтарының негіздерін, қазіргі жағдайда олардың әдістері мен тәсілдерін меңгеру, сондай-ақ оларды кәсіби қызметте қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттерде VR/AR технологияларымен жұмыс істеудің негізгі білімі мен дағдыларын қалыптастыру және оларды жобалармен жұмыс істеуде қолдану және білім беруде VR/AR технологияларын, виртуалды, толықтырылған және аралас шындықты пайдалану дағдыларын қалыптастыру, осы технологиялардың негізгі түсініктері, өзектілігі мен болашағы тұжырымдамамен таныстыру және идеяны қалыптастыру болып табылады виртуалды және толықтырылған шындықтың негізгі түсініктері мен айырмашылықтары туралы.
10
Өндірістік тәжірибе
Өндірістік практика жоғары білікті, бәсекеге қабілетті маман даярлау үшін қажет, мамандандырылған теорияны жақсы біліп қана қоймай, сонымен қатар білімін іс жүзінде қолдана алатын оқу процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Өндірістік тәжірибе компаниялардың, фирмалардың, аударма агенттіктердің негізінде жүзеге асырылады. Өндірістік тәжірибенің мақсаттары мен міндеттері. Өндірістік практиканың түрлері мен мерзімі. Жүріс-тұрыс тәртібі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді шешендік өнерге, көпшілік алдында сөйлей білуге үйрету. Мазмұны: іскерлік қарым-қатынас мәдениеті туралы түсінік. Шешендік өнердің мәні, тарихы, маңызы. Іскерлік адамның сөйлеу мәдениеті. Сөз сөйлеу мазмұнын баяндау тәсілдері. Сөз сөйлеу мәтінімен жұмыс. Құзыреттіліктер: осы салада ақпаратты өңдеу дағдыларын қалыптастыру, басқару жүйесіндегі шешендік шеберліктің рөліне назар аудару.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The purpose of the discipline: the formation of comprehensive knowledge and practical skills in the creation of ceramic products and souvenirs in ceramics and other materials. <br/> Content: traditional techniques and modern technologies for the manufacture of ceramic products. Decorative and technological varieties of modern ceramics. <br/> Formed skills: mastering the sequence of creation of ceramic products and souvenirs.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде.<br/> 1. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету.<br/> 2. Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау;<br/> 3. Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну.<br/> 4. Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде.<br/> 1. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету.<br/> 2. Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау;<br/> 3. Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну.<br/> 4. Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді заманауи теориямен және басқарудың озық технологияларымен қаруландыру. Мазмұны: басқару пәні, эволюциясы және практикасы, басқару технологиялары, басқарудың арнайы түрлері, бақылау және мониторинг, персоналды басқару, басқару шешімдерін қабылдау. Құзыреттер: практикалық сабақтарды, консультацияларды, тренингтерді кеңінен қолдануға, нақты басқарушылық жағдайларды талдауға, қазіргі саяси процестердегі басқарушылық мінез-құлық нұсқаларын таңдау мен негіздеуге үйрету.
2
Оқу практикасы
Оқу нәтижесін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау принциптері. Кезеңдер мен бағалау құралдары. Критериалды кестелер - бұл рубрикалар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Суммативті бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Тапсырмалар портфолиосы. Портфолио функциялары мен құрамы.
2
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі -бұл білім алушылардың іс-әрекеті, оның барысында белгілі бір дағдылар қалыптасады. Тәжірибенің мақсаты теориялық материалды оқу кезінде алған білімдерін бекіту, кеңейту және жүйелеу, мамандық бойынша практикалық тәжірибе алу болып табылады. Тәжірибе барысында студенттерде МЖМБС сәйкес Бакалавриаттың Негізгі білім беру бағдарламасында қарастырылған кәсіби және жалпы мәдени құзыреттер қалыптасады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: материалда жүзеге асыру мақсатында бұйымдардың эскиздерін әзірлеу және оларды жобалау негіздерін игеру. <br/> Мазмұны: сәндік өнердегі көркем бұйымдарды жобалаудағы негізгі кезеңдер мен процестер. Эскиздер әзірлеу және көркемөнер бұйымдарын дайындау.<br/> Қалыптасқан дағдылар: сәндік өнер бұйымдарын жобалау және эскиздеу бойынша білімді еркін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Psi2214
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси басшылардың, мемлекет қайраткерлерінің оң имиджін моделдеуде қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жаңа ғылыми-қолданбалы пән ретінде имиджмейкингті зерттеу; ерекше қызмет ретінде брендинг пен саяси имиджмейкерлікті зерттеу; саяси имидждердің дамуындағы бұқаралық коммуникация құралдарының миссиясын өзектілендіруді талдау; құзыреттер: психологиялық манипуляцияның мәселелерін жалпылау; саяси имиджмейкингтің заманауи технологияларын, техникасын зерттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси менеджмент және маркетинг тұжырымдамалары туралы тұтас, кешенді түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: маркетингтің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Саяси маркетинг қызметі, түрлері. Саяси ортада маркетингтік технологияларды қолдану. Қазіргі қоғамдағы саяси менеджмент. Саяси науқан басқару түрі ретінде. Саяси менеджменттегі коммунизм. Құзыреттіліктер: саяси технологияның негізгі заманауи әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұқаралық коммуникация мәтіндерінің ерекшелігін көрсету, сәтті риторикалық әрекеттерді үйрету. Мазмұны: оған көпшілік алдында сөйлеу тезистерін дайындау, жазу және ұсыну алгоритмі кіреді. Спичрайтинг PR маманы мамандығындағы нақты PR технологиясы мен мамандану құралы ретінде. Құзыреттер: жоғары лауазымды тұлғалардың ауызша сөз сөйлеуі үшін жазбаша мәтіндерді дайындау және жазу ғылымы мен өнері ретінде спичрайтинг негіздерімен таныстыру.
3
АБ
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-тұрмыстық қарым-қатынас саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: Болашақ мамандық. Демалыс. Заманауи тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты:: шет тілін тереңдетіп оқыту.<br/> Мазмұны: тақырып бойынша толық баяндама. Жаңалықтар мен репортаждар. Заманауи тақырыптағы мақалалар мен хабарламалар мәселесі. Заманауи көркем шығармалар. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту.<br/> Құзыреттіліктер: батыс тілінде өз ойларын еркін жеткізу, айқын қиындықсыз, қажетті сөздер мен сөз тіркестерін таңдап алу; өз пікірін білдіруге және орынды қорғауға; оқылған немесе тыңдалған ақпаратты сыни тұрғыдан талдау; баяндамалардың, презентациялардың күрделі мәтіндерін құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамдық өндіріс негіздерін зерттеу және материалдық игіліктер жасау. Мазмұны: меншік мәні, нысандары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндіріс ерекшеліктері. Бизнес этикасы түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Қаржылық Жүйелер. Ислам банкі және оның ерекшеліктері. Меценаттық, ҚР-дағы қайырымдылық ұйымдары халықты әлеуметтік қолдаудағы мемлекеттің рөлі. Құзыреттіліктер: экономиканы дамытудың рухани негіздерін түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сауалнамалар, маркетингтік зерттеулер деректерін сақтау және талдау. Мазмұны: SPSS-те іске асырылатын аналитикалық үдерістің кезеңдері: жоспарлау; деректерді жинау; деректерге қолжетімділікті қамтамасыз ету; деректерді талдауға дайындау; есептерді қалыптастыру; нәтижелерді ұсыну және тарату. Құзыреттер: SPSS бағдарламалық кешенін пайдалана отырып, статистикалық деректер базасын құрудың, әлеуметтік деректерді өңдеу мен талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: командалық технологияларды қалыптастыру әдістерін, тәсілдерін, сондай-ақ олардың саяси міндеттерді орындауға бағытталуын зерттеу. Мазмұны: команда жоғары деңгейдегі даму топтарының ұйымдастырушылық-орталықтанған түрі ретінде. Командалардың алдын ала және белсенді кезеңі. Командалық білім берудің пәндік-іс-әрекеттік және соңғы кезеңі. Топтасу және кернеу-топтық динамиканың диалектикасы. Құзыреттіліктер: командада жұмыс істей білу, қойылған міндеттерді шешуге шоғырлану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамдардың санасына ақпараттық әсер етудің әртүрлі тәсілдері мен формаларымен таныстыру. Мазмұны: қоғамдағы БАҚ-тың қазіргі жағдайы. Ақпараттық соғысты қалыптастырудың негізгі әдістері мен әдістері. Ақпараттық мәдениет жағдайды және саяси жағдайды басқару құралы ретінде. Құзіреттіліктер: Ақпараттық технологиялар саласында алған білімдерін қолдана білу және талдай білу және саяси дұрыс дүниетанымды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі кезеңдегі мемлекеттің әскери саясаты мен ұлттық қауіпсіздігінің мазмұнын ашу. Мазмұны: Әскери қауіпсіздік теориясының негіздері, қорғаныс саясаты. Қазақстан Республикасының әскери саясаты. Әскери қауіп көздері мен қауіптері. Қарулы Күштердің жауынгерлік әзірлігі және оны құру шарттары қауіпсіздік кепілі ретінде. Құзыреттері: еліміздің әскери және ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы Қазақстан Республикасының мемлекеттік саясатының бағытын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі ақпараттық кеңістіктегі PR технологиясының мәнін түсіну. Мазмұны: PR даму тарихы, қоғамдық пікірді қалыптастыру. PR тұжырымдамасы. Баспа БАҚ-пен өзара әрекеттесу технологиялары. Интернет желісіндегі медиалық жарнама. Медиажоспарлаудың принциптері. Интернеттегі PR-науқандар. Қоғамға PR-әсер ету элементтері. Құзыреттіліктер: жарнамалық және PR-қызметте интернет-технология мүмкіндіктерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаның көшбасшылық қасиеттерін қамтамасыз ету принциптерін оқу. Мазмұны:көшбасшылық қасиеттердің түсінігі, міндеттері және негізгі принциптері. Қоғамдық-саяси қызметтің түрлі салаларында көшбасшыларды даярлауға бағытталған мемлекеттік саясат. Көшбасшылық проблемаларының идеологиялық негіздері. ҚР Ұлттық менеджерлерінің көшбасшылық қасиеттерінің сабақтастығы. Құзыреттіліктер: қазіргі қоғамдағы көшбасшылық мәселелерінің мәні мен мазмұнын ашу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адам ресурстарын басқару негіздерін оқыту. Мазмұны: кадр саясатының түсінігі мен мәні, принциптері мен функциялары. Мемлекеттік азаматтық қызметтің кадрлық әлеуеті, оның даму тенденциялары. Мемлекеттік кадр саясатын іске асырудың принциптері мен тетіктері. Азаматтық қызмет персоналын бағалаудың Кадрлық технологиялары. Құзыреттіліктер: кадрлық әлеуетті және оның мемлекеттік басқарудағы мүмкіндіктерін диагностикалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көшбасшылық қасиеттердің негізгі элементтерін оқу. Мазмұны: көшбасшылық мәнінің негізгі түсініктемелері. Қоғамның дамуындағы көшбасшының құрамдас бөліктері, деңгейлері мен функциялары. Саясаттану классиктеріндегі көшбасшылық туралы ілімдердің даму кезеңдері. Қазақ компетенциясының қалыптасуы мен дамуындағы тарихи көшбасшылардың рөлі мен орны: көшбасшылық феноменін түсіну онтологиясын зерттеу әдіснамасын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық сенімділік пен көшбасшылық феноменінің ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: көшбасшылық және психологиялық сенімділік феноменінің ерекшелігі туралы негізгі түсінік. Тиімді іскерлік өзара іс-қимыл. Көшбасшының кәсіби қызметінде міндеттерді шешу үшін алынған білімді табысты қолдану дағдысы. Құзыреттіліктер: көшбасшының басқару қызметінде алынған білімдерді ғылыми негізделген және барабар талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық базаны жүзеге асыру. Қазақстан Республикасында ар-ождан және дін бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттері: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекетті азаматтық қоғамның негізгі институты ретінде оқыту. Мазмұны: мемлекет, сонымен қатар, әлеуметтік мемлекеттің мәні, принциптері мен модельдері. Азаматтық қоғамның белгілері, оның құрылымы. Мемлекет пен азаматтық қоғам институттарының өзара іс-қимылының ұйымдастырушылық және құқықтық формалары. Құзыреттіліктер: азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекеттің демократиялық негіздерін қалыптастыру және дамыту механизмдерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді заманауи теориямен және басқарудың озық технологияларымен қаруландыру. Мазмұны: басқару пәні, эволюциясы және практикасы, басқару технологиялары, басқарудың арнайы түрлері, бақылау және мониторинг, персоналды басқару, басқару шешімдерін қабылдау. Құзыреттер: практикалық сабақтарды, консультацияларды, тренингтерді кеңінен қолдануға, нақты басқарушылық жағдайларды талдауға, қазіргі саяси процестердегі басқарушылық мінез-құлық нұсқаларын таңдау мен негіздеуге үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әр түрлі елдердегі саяси тәжірибелерді жүйелі салыстыру, оларды түсіну және түсіндіру,сондай-ақ осы негізде саяси құбылыстарды талдаудың теориялық-әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: салыстырмалы саясаттанудың тарихы, пәні, әдіснамасы, ұғымдық-категориялық аппараты. Құзіреттілік: Курс базалық аналитикалық әдістемелерді қолданудың практикалық дағдыларын меңгеруге, саяси дамуды түсіну және бағалауды, саяси жүйенің қызмет ету процестерін меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саясат пен әлемдік мәдениетті дамыту туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: саясат қоғамдық құбылыс ретінде. Саяси ғылымдағы саясаттың мәні және оны түсіндіру. Саясат пен мәдениеттің өзара байланысы. Саясат пен мәдениеттің теориялық негіздері. Құзыреттіліктер: әлемдік мәдениет пен саясаттың негізгі жетістіктері және оларды қазіргі пәнаралық зерттеулерде қолдану мүмкіндіктері туралы білімді синтездеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саясатты қоғамдық құбылыс және объект ретінде зерделеу. Мазмұны: саясат мәнінің негізгі түсіндірмелері. Саясаттың түрлері, деңгейлері және функциялары. Саясаттану классиктерінің дүниетанымындағы саяси ілімдердің дамуы мен генезисі. Отандық саяси ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдері. Құзыреттіліктер: саяси ғылымның қалыптасуы мен дамуы әлемдік тарихтағы саяси концепцияларды зерттеу әдіснамасын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру саласындағы саясатпен, сонымен қатар саяси пәндерді оқыту әдістемесімен таныстыру. Мазмұны: саяси пәндерді оқытудың әдістемелік негіздері. Оқыту әдістерінің классификациясы. Оқыту технологиялары. Педагогикалық толеранттылық мұғалімнің кәсіби сапасы ретінде: түсінігі, құрылымы. Университетте саясаттануды оқытудағы инновациялық технологиялар. Құзыреттіліктер: саясаттануда жаңа технологияларды оқыту әдістемесін жетілдіру және дағдыларды қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қоғамдағы саяси жүйе мен режимдердің мәнін және анықтамасын зерттеу. Мазмұны: қазіргі саяси жүйелердің типтері, функциялары, құрылымы және негізгі модельдері. БАҚ-тың рөлі мен орны. (Д. Истон, Г. Альмонд, К. Дойча және т.б.). Құзыреттіліктер: практикалық қызметтегі Саяси жүйелер мен режимдер туралы білімдерді талдайды, синтездейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси басшылардың, мемлекет қайраткерлерінің оң имиджін моделдеуде қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: жаңа ғылыми-қолданбалы пән ретінде имиджмейкингті зерттеу; ерекше қызмет ретінде брендинг пен саяси имиджмейкерлікті зерттеу; саяси имидждердің дамуындағы бұқаралық коммуникация құралдарының миссиясын өзектілендіруді талдау; құзыреттер: психологиялық манипуляцияның мәселелерін жалпылау; саяси имиджмейкингтің заманауи технологияларын, техникасын зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық білімді қалыптастыру, саяси коммуникациялардың мәні мен мазмұнын талдау саласында базалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: саясаттағы коммуникативтік процестердің мәні мен ерекшеліктері. Саяси коммуникация ұғымы. Саяси ақпараттық-коммуникативтік үдерістердің теориялық түсіндірмелері. Саяси өмірдегі коммуникация мен ақпараттының рөлі. Құзыреттіліктер: саяси коммуникативистиканың негізгі ұғымдарын түсіндіру, тәжірибеде өз бетінше қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді саяси қақтығыстардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарымен таныстыру. Мазмұны: қақтығыстар қоғамдық өмірдің құбылысы ретінде. Қақтығыстардың типологиясы, қақтығыстарды зерттеу әдістемесі мен рәсімдері. Саяси қақтығыстардың ерекшеліктері. Саяси қақтығыстардың себептері. Олардың себептерін талдау әдістері мен тәсілдері. Саяси қақтығыстардың алдын алу. Құзыреттіліктер: саяси қақтығыстардың пайда болу себептерін болжау, сондай-ақ алдын алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: копирайтер жұмысының әдістері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Копирайтинг негіздері. Копирайтер тұлғасының ерекшеліктері. Шығармашылық процесс ретінде креативтілік. Мәтін құрылымын, жарнамалық өнімді құруда шығармашылық идеяларды белсендіру әдістері. Копирайтер қызметінде слогандар, нейминг жасау. Құзыреттіліктер: креативті қабілеттердің дамуына, белгілі бір коммерциялық мақсаттар мен міндеттер үшін өзіндік шығармашылық шешімдерді ұсына білуіне ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси менеджмент және маркетинг тұжырымдамалары туралы тұтас, кешенді түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: маркетингтің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері. Саяси маркетинг қызметі, түрлері. Саяси ортада маркетингтік технологияларды қолдану. Қазіргі қоғамдағы саяси менеджмент. Саяси науқан басқару түрі ретінде. Саяси менеджменттегі коммунизм. Құзыреттіліктер: саяси технологияның негізгі заманауи әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: плюрализм және көппартиялылық идеясының пайда болу тарихымен, олардың саяси процестегі құрылымымен және маңыздылығымен танысу. Мазмұны: саяси плюрализм мен көппартиялықтың тұжырымдамасы мен қалыптасу кезеңдері. Көп партиялы жүйенің функциялары мен заманауи тұжырымдамалары. Құзыреттер: генезистің нақты сипаттамаларын, плюрализмнің қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ олардың қазіргі саясаттану саласындағы орнын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси консалтингтің түрлі технологияларын зерттеу. Мазмұны: саяси басқарудың консалтингі. Саяси қызметті жоспарлау. Дағдарыстық саяси жағдайлардағы Консалтинг. Саяси консалтингтің коммуникативтік аспектілері. Саяси консалтингте позициялау. Саяси салада қоғамдық пікірді қалыптастыру механизмдерін әлеуметтанулық зерттеу. Құзыреттіліктер: саяси консалтингтің мәнін ашу және саяси кеңесшінің практикалық қызметінде теориялық ережелерді қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси сана мен мәдениеттің онтологиясын зерттеу. Мазмұны: генезистің негізгі заңдылықтары және сананың қалыптасу кезеңдері. Қоғамдық сананың формалары, түрлері. Құқық. Дін. Өнер. Саяси мәдениет ұғымы. Саяси сана саяси мәдениеттің деңгейі ретінде. Саяси идеология. Саяси мәдениет саясаттың субъективті контексті ретінде. Саяси сананың құрылымы мен мазмұнын және саяси мәдениеттің қалыптасуын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: GR-қызметтің мәні туралы түсінік қалыптастыру (билік органдарымен өзара іс-қимыл). Мазмұны: GR-қызмет технологиясының негізгі принциптері. GR-коммуникацияның заманауи модельдері мен тәжірибесі. Коммуникациялық менеджмент жүйесіндегі GR. Корпоративтік құрылымдағы GR-қызметін ұйымдастыру (in-house). GR-технологияларды қолдану ерекшеліктері: лоббистік қызмет. GR-коммуникацияның заманауи модельдері мен тәжірибесі. Құзыреттіліктер: GR-стратегияларын суреттеу және естілетін мемлекеттің функцияларын баяндау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бұқаралық коммуникация мәтіндерінің ерекшелігін көрсету, сәтті риторикалық әрекеттерді үйрету. Мазмұны: оған көпшілік алдында сөйлеу тезистерін дайындау, жазу және ұсыну алгоритмі кіреді. Спичрайтинг PR маманы мамандығындағы нақты PR технологиясы мен мамандану құралы ретінде. Құзыреттер: жоғары лауазымды тұлғалардың ауызша сөз сөйлеуі үшін жазбаша мәтіндерді дайындау және жазу ғылымы мен өнері ретінде спичрайтинг негіздерімен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми талдаудың мәні мен мәнін ашу, теориялық, қолданбалы деңгейде саясатты болжау. Мазмұны: саяси талдау саясаттану функциясы ретінде. Саяси зерттеудің категориялары ретінде әдістеме, әдіс және рәсім. Саяси талдаудың ақпараттық базасы. Саяси тәуекелдерді бағалау әдістемесі. Саяси болжам саяси теорияның функциясы ретінде. Құзыреттіліктер: қазіргі саяси процестерді болжаудың негізгі дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси технологиялардың мәні мен мазмұнын ашу, оларды қолдану құралдарын меңгеру. Мазмұны: саяси технологиялардың мәні мен ерекшеліктері. Саяси технологиялардың құрылымы. Саяси технологиялардың процедуралық және техникалық компоненттері. Саяси технологиялардың түрлері. Құзыреттіліктер: қазіргі саяси жағдайларда мемлекеттік қызметтің имиджін қалыптастыру мен жылжытудың негізгі технологияларын меңгеру, қоғамдық пікірді қалыптастырудың базалық технологияларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи даму барысында саясаттың негізгі көзі болып табылатын саяси ойдың, тұжырымдамалар мен ілімдердің дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: антикалық, орта ғасырлардағы саяси ғылымның пайда болуы мен дамуының негізгі кезеңдері, ХХ ғасырдың саяси ойының негізгі мектептері мен бағыттары. Құзыреттіліктер: саяси ой тұжырымдамалары мен ілімдерінің генезисін талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Трансформация процестеріндегі саяси элиталардың мәні мен маңызы туралы теориялық біліммен қаруландыру. Мазмұны: саяси элита туралы түсінік. Элистік идеяларды қалыптастыру. В.Паретто, Г.Москаның ілімдері. Саяси элитаның мәні мен негізгі белгілері. Саяси элитаның функциялары мен құрылымы. билеуші оппозиция элитасы. Құзыреттері: қазіргі қоғамдағы саяси элиталардың орны мен рөлін талдау, бағалау дағдыларын дамытуға ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси элиталар мен көшбасшылардың мәні мен маңызы туралы теориялық біліммен қаруландыру. Мазмұны: саяси элита ұғымы. Элиталық идеяларды қалыптастыру. Оқу-Жаттығу В. Паретто, Г. Моски. Саяси элитаның мәні мен негізгі белгілері. Саяси элитаның функциялары мен құрылымы. Билеуші, оппозициялық элита. Құзыреттер: қоғамдағы саяси элиталардың орны мен рөлін талдау, бағалау дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық қатынастар туралы ғылымның негізгі тұжырымдамаларын, теориялық парадигмалар мен мектептерді, әдіснамалық тәсілдер мен әдістерді зерделеу. Мазмұны: Халықаралық қатынастар ғылымының теориялық негіздері және категориялық аппараты. Халықаралық қатынастар жүйесінің мәні мен мазмұны, қалыптасуы. Мемлекеттердің жақындасуындағы Мәдениетаралық, конфессияаралық факторлар. Құзыреттіліктер: болашақ кәсіби қызмет үшін қажетті халықаралық қатынастарды талдау дағдыларын алу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пәннің негізгі ұғымдары мен тәсілдерінің мазмұнын ашу дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ТМТ пәні, негізгі категориялары мен әдістері. Өзекті парадигмалар, ішкі, сыртқы және әлемдік саясат, халықаралық қатынастардың заңдылықтары. Қазіргі мектептер, халықаралық қатынастар теориясының негіздерін зерттеу бағыттары. Құзыреттері: халықаралық қатынастар саласындағы қолданбалы білімдерді дамытудың заманауи тенденцияларының ерекшеліктерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: саяси саланың экологиялық факторын зерттеу, оның жаһандық, өңірлік, жергілікті деңгейдегі әлеуметтік-саяси институттарға әсері, ұлттық қауіпсіздікке әсері, экологиялық фактор саяси мәселе ретінде. Экополитикалық процесс, оның сипаттамасы. Адам құқықтарының тұжырымдамасы, экологиялық құқық. Ұлттық қауіпсіздік құрылымындағы экологиялық, геосаяси қауіпсіздік. Құзыреттіліктер: экологиялық ахуалға саясаттың өзара байланысы мен өзара байланысын талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этнополитологияны зерттеу пәнін, принципі мен әдісін, оның әлеуметтік білім жүйесіндегі орны. Мазмұны: институционалдық өлшемдегі этносаясат. Этностық саясат және оның негізгі модельдері. Этносаяси қақтығыстар. Этникалық көші-қон және көші-қон саясаты. Құзыреттіліктер: аймақтағы ұлтаралық қарым-қатынасты, этносаяси жағдайды, этносаяси процестердің мазмұны мен бағытын саяси талдау дағдыларын меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдысын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу. Диплом алдындағы практика бітіру біліктілік жұмысы үшін эмпирикалық материал жинау мақсатында жүргізіледі. Диплом алдындағы практиканың міндеттері: практикантты әлеуметтік-маңызды процестер мен проблемаларды талдауға үйрету; жалпы кәсіптік және кәсіптік құзыреттерді қалыптастыру және дамыту; кәсіптік этика негіздерін бекіту, таңдаған мамандыққа қызығушылықты, жауапкершілік сезімін және құрмет сезімін қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік тәжірибенің мақсаты: сараптамалық кеңес беру жұмысының дағдыларын меңгеру; басқарушылық шешімдерді дайындау және қабылдау бойынша басқару және ұйымдастыру жұмысының дағдыларын меңгеру; әлеуметтік және мәдени коммуникацияны қамтамасыз ету және т. б.