(PhD) философия докторы
«8D022 – Гуманитарлық ғылымдар (Философия)» мамандығының білім беру бағдарламасы әлемдік жетекші жоғары оқу орындары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде еңбек нарығы талаптарын ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі болып табылады. Білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы бағыт бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды реттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Философия
8D02201
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың психологиялық ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : ғылыми психологиялық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы, оның нәтижелерін рәсімдеу және таныстыру. Психологиялық зерттеудің логикасы, құрылымы және стратегиясы.<br/> Құзіреттілік : ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін негізді қолдана алады
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Зерттелетін мәселенің теориялық-әдіснамалық аспектісін қарастыру, диссертацияның ұғымдық-категориялық аппаратын анықтау. Таңдалған тақырып бойынша әлемдік тәжірибенің негізгі еңбектерімен танысу. Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық бөлімнің 30%-дан кем емес көлемін орындау. Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (БҒСБК) ұсынған басылымдарда кемінде 1 ғылыми жарияланымның болуы. Диссертация тақырыбы бойынша кемінде 1 ғылыми жарияланымды баспаға дайындау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмысының жекелеген бөліктерін апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылауға қатысу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың кемінде 80% көлемін орындау олардың нәтижелері бойынша Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының мәліметтері бойынша нөлдік емес импакт-факторлы немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіптік құзыреттілік бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, қабілеттері, іскерліктері жоғары оқу орны мүдделі жұмыс берушілермен бірлесіп әзірлейтін білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, онда мемлекеттік билік органдары деңгейінде саяси-басқарушылық шешімдер мен олардың практикалық нәтижелерінің кешенді ғылыми диагностикасын жоспарлау, жүзеге асыру және презентациялау талаптары көрсетіледі.
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторлық диссертацияны дайындау мақсаты докторанттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және барлық меншік нысандарын ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өнер тарихы мен теориясының мысалында абстрагирлеу және синтездеу қабілетін дамыту. Мазмұны: қазіргі білім жүйесіндегі өнер философиясы. Өнер философиясы өнертану әдіснамасы ретінде. Өнер философиясының мәнін философиялық қарастырудың негізгі кезеңдері. Модернизм мен постмодернизмнің философиялық аспектілері. Өнер түрлері және оларды философиялық ұғыну. Құзыреттіліктер: өнер дамуындағы философиялық мәселелерді топтастыру.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тіл философиясының негізгі идеясының мәселелерін ашу. Мазмұны: ХХв тіл философиясы. Тіл мәселесі туралы аналитикалық философия. Л.Витгенштейннің, Б.Расселдің, Соссюраның негізгі идеялары. Неопозитивизм. Лингвистикалық философия. Семиотика және семантика. Дискурс және мәтін. Жасанды және ғылыми тілдер. Әлемнің тілдік бейнесі. Құзыреттіліктер: әртүрлі философиялық платформалардың ұстанымдарынан белгілік және коммуникативтік жүйенің тәсілдерін суреттеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: танымдық білім жүйесі негізінде ғылыми дүниетанымның теориялық-танымдық идеяларын анықтау. Мазмұны: когнитивтік ғылымның негізі, құрылымы, мазмұны. Когнитивті тәсілдің даму перспективалары. Инновациялық қоғамдағы когнитивтік ғылым мәселелерін шешудің маңыздылығы. Жасанды интеллект және сана. Философиядағы таным, сана мәселелері. Когнитивті ғылымдар. Құзыреттіліктер: философиялық және когнитивті таным ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
FKN 7301
2
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
Тәжірибені қорғау
Біліктілік жұмысы үшін эмпирикалық материалдарды жинау. Әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау; Жалпы кәсіби және құзыреттерді қалыптастыру дамыту; кәсіби этика негіздерін бекіту, таңдаған мамандыққа деген қызығушылықты, жауапкершілік сезімін және құрмет сезімін қалыптастыру; ғылыми талдау дағдыларын алу, билік органының немесе ұйымның қызметін жетілдіру бойынша негізделген тұжырымдар мен ұсыныстар жасай білу.