(PhD) философия докторы
«8D022 – Гуманитарлық ғылымдар (Философия)» мамандығының білім беру бағдарламасы әлемдік жетекші жоғары оқу орындары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты негізінде еңбек нарығы талаптарын ескере отырып, жоғары оқу орны әзірлеген және бекіткен құжаттар жүйесі болып табылады. Білім беру процесін іске асырудың мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, шарттары мен технологияларын, осы бағыт бойынша бітірушінің дайындық сапасын бағалауды реттейді және оған: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, пәндер, пәндер (модульдер) және білім алушыларды даярлау сапасын қамтамасыз ететін басқа да материалдар, сондай-ақ зерттеу және өндірістік практика бағдарламалары, күнтізбелік оқу кестесі және тиісті білім беру технологиясын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар кіреді.
Философия
8D02201
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
13
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәнінің мазмұны педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық математикалық - статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуге, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : докторанттардың психологиялық ғылыми зерттеу әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны : ғылыми психологиялық зерттеуді ұйымдастыру технологиясы, оның нәтижелерін рәсімдеу және таныстыру. Психологиялық зерттеудің логикасы, құрылымы және стратегиясы.<br/> Құзіреттілік : ғылыми психологиялық зерттеу әдістерін негізді қолдана алады
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың арасында диссертациялық зерттеудің өзекті бағыты мен тақырыбын таңдауға мүмкіндік беретін кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу. Докторанттарды ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларына үйрету, онда негізгі назарды ғылымның тарихы мен философиясының қалыптасуы мен дамуына, таным теориясының негіздерінің генезисіне аудару. Докторанттардың ғылыми пікірталас дағдыларын қалыптастыру және зерттеу нәтижелерін таныстыру.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
4
М(Д)ҒЗЖ
Зерттелетін мәселенің теориялық-әдіснамалық аспектісін қарастыру, диссертацияның ұғымдық-категориялық аппаратын анықтау. Таңдалған тақырып бойынша әлемдік тәжірибенің негізгі еңбектерімен танысу. Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық бөлімнің 30%-дан кем емес көлемін орындау. Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (БҒСБК) ұсынған басылымдарда кемінде 1 ғылыми жарияланымның болуы. Диссертация тақырыбы бойынша кемінде 1 ғылыми жарияланымды баспаға дайындау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың кемінде 80% көлемін орындау олардың нәтижелері бойынша Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының мәліметтері бойынша нөлдік емес импакт-факторлы немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіптік құзыреттілік бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, қабілеттері, іскерліктері жоғары оқу орны мүдделі жұмыс берушілермен бірлесіп әзірлейтін білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, онда мемлекеттік билік органдары деңгейінде саяси-басқарушылық шешімдер мен олардың практикалық нәтижелерінің кешенді ғылыми диагностикасын жоспарлау, жүзеге асыру және презентациялау талаптары көрсетіледі.
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
3
М(Д)ҒЗЖ
Эмпирикалық зерттеулер жүргізу және деректерді талдау. Алынған білімді деректерді жинау және талдау үшін практикада қолдану. Эмпирикалық зерттеудің дамуын талқылау (сауалнамалар, сұхбаттар, бақылаулар). Статистикалық әдістер мен сапалы талдауды қолдана отырып жиналған деректерді талдау. Докторант эмпирикалық жұмыс процесінде кездескен қиындықтарды талқылау. Практикалық тапсырмалардың орындалуын көрсету, нақты жағдайларды талдау, деректерді өңдеу және түсіндіру бойынша кеңес беру. Эмпирикалық мәліметтерді жинау және диссертацияның аналитикалық бөлігін жазуға дайындық.
18
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторлық диссертацияны дайындау мақсаты докторанттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және барлық меншік нысандарын ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнер философиясы өнердің табиғатын және мағынасын, оның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлін зерттейді. Ол өнердің әлемді қабылдауға қалай әсер ететінін, эстетикалық қабылдаудың мәнін және көркемдік құндылықтың критерийлерін зерттейді. Өнер философиясында шығармашылықтың мәні, өнер туындыларын бағалаудың субъективтілігі мен объективтілігі, сондай-ақ өнердің мәдени және әлеуметтік идентичностарды қалыптастырудағы рөлі қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнер философиясы өнердің табиғатын және мағынасын, оның адам өміріндегі және қоғамдағы рөлін зерттейді. Ол өнердің әлемді қабылдауға қалай әсер ететінін, эстетикалық қабылдаудың мәнін және көркемдік құндылықтың критерийлерін зерттейді. Өнер философиясында шығармашылықтың мәні, өнер туындыларын бағалаудың субъективтілігі мен объективтілігі, сондай-ақ өнердің мәдени және әлеуметтік идентичностарды қалыптастырудағы рөлі қарастырылады.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл философиясы тілдің табиғатын, құрылымын, таным мен қарым-қатынастағы рөлін зерттейді. Ол тілдің әлемді қалай қабылдауымызға әсер ететінін, ойлау мен өзара әрекеттесуді қалай анықтайтынын қарастырады. Мағына, түсіндіру, тіл мен шындық арасындағы байланыс, сондай-ақ тілдің қоғамдағы қызметі маңызды тақырыптар болып табылады. Тіл философиясы сөздер мағына жеткізудің және тіл құрылымдарының мәдени және әлеуметтік ерекшеліктерді қалай көрсететінін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл философиясы тілдің табиғатын, құрылымын, таным мен қарым-қатынастағы рөлін зерттейді. Ол тілдің әлемді қалай қабылдауымызға әсер ететінін, ойлау мен өзара әрекеттесуді қалай анықтайтынын қарастырады. Мағына, түсіндіру, тіл мен шындық арасындағы байланыс, сондай-ақ тілдің қоғамдағы қызметі маңызды тақырыптар болып табылады. Тіл философиясы сөздер мағына жеткізудің және тіл құрылымдарының мәдени және әлеуметтік ерекшеліктерді қалай көрсететінін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: танымдық білім жүйесі негізінде ғылыми дүниетанымның теориялық-танымдық идеяларын анықтау. Мазмұны: когнитивтік ғылымның негізі, құрылымы, мазмұны. Когнитивті тәсілдің даму перспективалары. Инновациялық қоғамдағы когнитивтік ғылым мәселелерін шешудің маңыздылығы. Жасанды интеллект және сана. Философиядағы таным, сана мәселелері. Когнитивті ғылымдар. Құзыреттіліктер: философиялық және когнитивті таным ерекшелігі туралы білім жүйесін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Философия және когнитивтік ғылымдар адам познаниясының, ойлау мен сананың табиғатын зерттейді. Философия сананың, қабылдаудың және ақыл-ойдың табиғаты сияқты негізгі сұрақтарды қарастырады, ал когнитивтік ғылымдар ғылыми әдістер мен эмпирикалық зерттеулер арқылы адам санасының қалай жұмыс істейтінін түсінуге тырысады. Осы екі пәннің өзара әрекеттесуі адамдардың әлемді қалай қабылдайтынын және шешімдер қабылдайтынын тереңірек түсінуге көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Философия және когнитивтік ғылымдар адам познаниясының, ойлау мен сананың табиғатын зерттейді. Философия сананың, қабылдаудың және ақыл-ойдың табиғаты сияқты негізгі сұрақтарды қарастырады, ал когнитивтік ғылымдар ғылыми әдістер мен эмпирикалық зерттеулер арқылы адам санасының қалай жұмыс істейтінін түсінуге тырысады. Осы екі пәннің өзара әрекеттесуі адамдардың әлемді қалай қабылдайтынын және шешімдер қабылдайтынын тереңірек түсінуге көмектеседі.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
2
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
Тәжірибені қорғау
Біліктілік жұмысы үшін эмпирикалық материалдарды жинау. Әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау; Жалпы кәсіби және құзыреттерді қалыптастыру дамыту; кәсіби этика негіздерін бекіту, таңдаған мамандыққа деген қызығушылықты, жауапкершілік сезімін және құрмет сезімін қалыптастыру; ғылыми талдау дағдыларын алу, билік органының немесе ұйымның қызметін жетілдіру бойынша негізделген тұжырымдар мен ұсыныстар жасай білу.