педагогика ғылымдарының магистрі
«6М022-гуманитарлық ғылымдар (Дінтану)» Білім беру бағдарламасының мақсаты)»:
1.1 ББ мақсаты бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қоғамдағы қазіргі заманғы рухани үрдістер саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау болып табылады.
1.2 ББ миссиясы-көпконфессиялы қоғам талаптарына жауап беретін дінтану саласында іргелі базалық білімі бар магистрлерді дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
Дінтану
7M02203
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Діни мәтіндерді түсіну және түсіндіру мәселелері» пәні мәтіндермен жұмыс істеудің заманауи тәсілдерін зерттейді. Қазіргі Жаһандану әлеміндегі герменевтикалық теория. Герменевтиканың тууы. Дінтану жүйесіндегі теологияны зерттеу орны. Герменевтиканың орталық категориясы және негізгі проблемасы ретінде түсіну. Мәтіндерді исламдық түсіну-Тафсир. Герменевтика және эстетика. Герменевтика және мәдениеттер диалогы мәселесі. Діни мәтіндердің ішкі мазмұнын ашуды көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жаңа діни құрылымдар: олардың идеологиясы мен практикасы» пәні жаңа діни ағымдардың ерекшеліктерін ашады. Өткен мен қазіргі заманды жаңа діни құрылымдардың ілімдерімен салыстырады. Жаңа діни құрылымдар (ЖДҚ): негізгі ерекшеліктері, жіктелуі, осы санаттағы ірі діни ұйымдар. Посткеңестік кеңістіктегі және ТМД елдеріндегі ЖДҚ ерекшелігі: "импорттық" және отандық шыққан діни топтар. "Дәстүрлі емес культ" ұғымы. Мемлекет және ЖДҚ . Жаңа ағымдардың пайда болу себептерін жіктейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мұсылмандардың рухани басқармасының ішкі мазмұнын анықтау. Мазмұны: Қазақстан думы: тарих және қазіргі заман. ҚМДБ құрылымының ерекшелігі. ҚМДБ саяси көзқарастары. Мемлекет пен ҚМДБ қарым-қатынасы. Тәуелсіз Қазақстандағы Ислам. Көп ұлтты Қазақстан исламының ұлттық ерекшеліктері. ҚР ұлттық бірегейлігін қалыптастырудағы ҚМДБ рөлі. ҚМДБ және басқа да ислам ағымдары. Құзыреттілік: діни бірлестіктердің құрылымына талдау жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақстандық қоғамдағы христиандық пен буддизмнің рөлі мен орнын көрсету. Мазмұны: Қазақстандағы Христиандық және Буддизм. Христиан шіркеуі. Будда храмы. Жазбалар мен дәстүрлер, олардың христиандық пен буддизмнің діни ілімдеріндегі орны. Библиялық Канонның қалыптасуы. Буддистік ғибадаттың ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: Қазақстандағы христиандық пен буддизмнің қазіргі жағдайын көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақстандық қоғамдағы христиандық пен буддизмнің рөлі мен орнын көрсету. Мазмұны: Қазақстандағы Христиандық және Буддизм. Христиан шіркеуі. Будда храмы. Жазбалар мен дәстүрлер, олардың христиандық пен буддизмнің діни ілімдеріндегі орны. Библиялық Канонның қалыптасуы. Буддистік ғибадаттың ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: Қазақстандағы христиандық пен буддизмнің қазіргі жағдайын көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жаһандану әлеміндегі діннің орнын сипаттау. Мазмұны: жаһандану және қазіргі заманның жаһандық процестері. Жаһандану феномені және негізгі жаһандық мәселелер. Діннің жаһандануы: бастауы, кезеңдері және үрдістері. Адамзаттың жаһандық мәселелері: дінді талдау. Жаһандық экологиялық дағдарыс: рухани көзқарас. Жаһандану, демографиялық мәселе. Қазіргі әлемде терроризмге қарсы іс-қимыл мәселесі. Құзыреттіліктер: геосаясатқа діннің әсерін көрсету.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және меншіктің барлық нысандарындағы ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету, сапаны үздіксіз жақсарту бойынша қызметке үйрету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Салыстырмалы дінтану» пәні әртүрлі дінтану мектептерін зерттейді және салыстырады. Салыстырмалы дінтану туралы кіріспе. Салыстырмалы дінтану қазіргі дінтану бағыты ретінде. Салыстырмалы дінтану саласындағы зерттеу әдістемесі. Алғашқы рулық діндердің діни көріністері. Архаикалық діндердегі діни өкілдіктер. Тарихи діндер. Әлемнің негізгі діндерінің (индуизм, буддизм, зороастризм, Иудаизм, христиандық және ислам) жазбаларын салыстырмалы зерттеу. Дінтану мектептері мен дінді зерттеу тәсілдерін жіктейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әлемдік діндердегі ортақ және ерекшелік» пәні әлемдік діндердегі жалпы және ерекше мәселелерді зерттейді және салыстырады. Әлемдік діни мәдениеттердің негіздерін зерттеу. Негізгі әлемдік діни мәдениеттер: буддизм, христиандық, ислам. Діндер туралы ғылыми дүниетанымды қалыптастырудағы философиялық, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің негіздері. Философиялық мәселелер: дүниетанымдық, әлеуметтік, дінтану тұрғысынан. Феноменология әлемдік бағыт ретінде діндер. Діннің әмбебап және бірегей факторларын көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесі мен әдістемесі" пәні ғылыми зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттейді. "Дінтану" саласындағы отандық және шетелдік ғылымның жетістіктері туралы ғылыми ақпарат. Ғылыми зерттеулер жүргізу. Тақырып бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау. Зерттелетін тақырып және оның бөлімі бойынша есептер жасау. Конференцияда баяндама жасау. Ғылыми зерттеу әдістемесін анықтайды. Ғылыми зерттеулердің озық әдістерін жіктейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін және азаматтық қоғам» пәні діннің азаматтық қоғамға қатынасын зерттейді. Қазақстандағы түрлі діндер мен қазіргі діни ахуалды талдау. Діннің қоғам өміріндегі рөлі. Діннің пайда болуының әлеуметтік-мәдени негіздері. Азаматтық қоғамның мәні мен ерекшелігінашады. Діндердің мәдени, қоғамдық-саяси өмір салаларына әсері. Дін тарихтағы, қазіргі әлемдегі мәдени құбылыс ретінде. Діннің азаматтық қоғамға әсер ету ерекшеліктерін ашады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дін және ғылыми-техникалық прогресс» пәні ғылыми-техникалық прогрестің дінге әсерін қарастырады. Ғылыми-техникалық прогрестің дін саласына әсері. Дін эволюциясы туралы түсінік. Технократиялық қоғам жағдайындағы діни тәрбие. Секуляризация және сакрализация. Плюрализм жағдайындағы діннің эволюциясы. Қазіргі қоғамдағы" дін дағдарысы " мәселелері. Діндегі Модернизм. Діндегі Фундаментализм. Ғылыми-техникалық прогресс кезіндегі діни сана мәселелерін айқындайды. Ғылым жетістігінің діндарлыққа әсерін болжайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дінді зерттеу теориясы мен әдіснамалары» пәні дінтанудың әдіснамалық тәсілдерін зерттейді. Дінді зерттеу саласындағы әлеуметтанулық білімді іске асырудың негізгі бағыттары. Дінтану зерттеулерінің принциптері, әдістері. Әлеуметтік жүйелердегі діннің жұмыс істеуі. Теориялық білімді көрсету. Классиктердің мәтіндерін талдау дінтану. Дінтану терминологиялық аппараты. Әлеуметтік құбылыстарды әлеуметтанулық, дінтану талдау дағдылары. Әлеуметтік талдаудың нақты әдістері. Дінді зерттеудің әртүрлі әдістемесін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінмен жұмыс жасаудың заманауи тәсілдерін көрсету. Мазмұны: Қазіргі Жаһандану әлеміндегі герменевтикалық теория. Рождение герменевтика. Діни білім жүйесіндегі діни ілімді зерттеу орны. Орталық категория ретінде түсіну және герменевтиканың негізгі мәселесі. Мәтіндерді исламдық түсіну-Тафсир. Герменевтика және эстетика. Герменевтика және мәдениет диалогының мәселесі. Құзіреттілік: діни мәтіндердің ішкі мазмұнын ашуды бейнелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Діни сана мәселелері» пәні діни сананың қазіргі заманғы мәселелерін қайта қарау. Мифология, пантеизм және деизм идеяларын қайта қарастырады. Жазба және дәстүр, олардың христиан теологиясының негіздеріндегі орны. Христиан теологиясының еврей дереккөздері. Теология және экзегетика. Христиандық бидғат және олардың теологиялық мәні. Белгішелер айналасындағы иконоклазма және дау. Иконоклазманың пайда болуы мен негіздері. Діни сананың қалыптасуының генезисі мен кезеңдерін түсіндіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Діни этика және жасанды интеллект» пәні діннің этикалық негіздерін қарастырады. Діни этика. Жасанды интеллект. Робоэтика - моральдық мінез-құлық мәселелерін шешу. Машиналық этика (немесе машиналық мораль). Жасанды моральдық агенттерді дамытуға байланысты зерттеу саласы. Философиялық идеялар, субъективтіліктің, рационалды агенттердің, моральдың стандартты сипаттамалары. Дін мен жасанды интеллекттің байланысы. Жасанды интеллекттің діни моральға әсерін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ислам ілімдерінің философиясы» пәні Ислам ілімдерінің философиясын зерттейді. Тарихи тұрғыдан ислам философиясы. Ислам ағымдарының теориялық негізі болып табылатын фактологиялық материал. Мұсылман әлемінің тарихи даму ерекшеліктері туралы тұтас түсінік. Исламның мазмұны-мұсылман философиялық дәстүрі. Исламдағы философиялық идеологиялық ағымдардың даму тенденциялары туралы кешенді түсінік. Ең маңызды философиялық құбылыстарды түсіну және түсіндіру мәселелерін талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазақстан мұсылмандары діни басқармасының жұмыс ерекшелігі мен құрылымы» пәні мұсылмандар рухани басқармасының ішкі мазмұнын анықтау. Қазақстан Думасы: тарих және қазіргі заман. ҚМДБ құрылымының ерекшелігі. ҚМДБ-ның саяси көзқарастары. Мемлекет пен ҚМДБ қатынасы. Тәуелсіз Қазақстандағы Ислам. Көпұлтты Қазақстан исламының ұлттық ерекшеліктері. ҚР ұлттық бірегейлігін қалыптастырудағы ҚМДБ рөлі. ҚМДБ және басқа исламдық ағымдар. Діни бірлестіктердің құрылымына талдау жүргізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазақстан Республикасындағы христиандық пен буддизмнің жұмыс істеу ерекшеліктері» пәні православие мен буддизмнің рөлі мен орнын көрсетеді. Христиан шіркеуі. Будда храмы. Жазба және дәстүр, олардың христиан теологиясының негіздеріндегі орны. Христиан шіркеуінің қалыптасуының діни және тарихи контексті. Библиялық Канонның қалыптасуы. Александрия теологиялық мектебі. Қазақстандағы христиандық және Буддизм. Буддистік ғибадаттың ерекшеліктері.: Қазақстандағы православие мен буддизмнің қазіргі қызметін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дінтану мәселелерін сипаттау. Мазмұны: Предмет религиоведения. Негізгі ұғымдар, Санаттар. "Дін"ұғымының мәні мен мазмұны. Дінтану құрылымы. Діннің пайда болу мәселесі. Мифология және дін. Дінтану пәнін оқыту әдістемесінің дүниетанымдық негіздері. Діни білім беру мазмұны. Дін туралы білім. Дамытушы діни білім. Киелі канонды қалыптастыру. Апостол дәстүрі. Апологеттер. Құзыреттіліктер: дінтанулық білімнің өзекті мәселелерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазіргі Қазақстандағы жанжалдарды талдау және басқару әдіснамасы» пәні жанжал жағдайларының туындау, алдын алу себептерін зерттейді. Діни - саяси қақтығыстардың түсінігі, негізгі себептері, нысандары. Конфликтология. Діни-саяси экстремизм әлеуметтік-тарихи құбылыс ретінде. Діни-саяси қақтығыстарды шешудің идеологиялық, рухани-адамгершілік, құқықтық аспектілері мен тәжірибесі. Диагностика және алдын алу. Қазақстандағы әлеуметтік жанжалдарды еңсеру мәселелері. Жанжалдардың пайда болу қаупін талдайды және бағалайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Постсекулярлық қоғам: сын-қатерлер мен проблемалар « пәні постсекулярлық қоғамдағы діннің жағдайын қарастырады. Зайырлылық және оның діни білім беру саласына әсері. Діннің өзгеруі, оны қазіргі әлеуметтік-философиялық дискурста түсіну. Постсекулярлық қоғамдағы діни білім беру модельдері. Зайырлылық, руханият, адамгершілік, діндарлық ұғымдары. Қазіргі қоғамдағы діннің жағдайы. Постсекулярлық қоғамдағы діннің ерекшеліктерін, орны мен рөлін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дінтану мектептеріне салыстырмалы талдау жүргізу. Мазмұны: салыстырмалы дінтану зерттеулерінің қалыптасуы, дамуы және әдістемесі. Салыстырмалы дінтану қазіргі дінтану бағыты ретінде. Қарабайыр тайпалық және архаикалық діндердің діни көріністері. Тарихи діндер. Салыстырмалы деректану жазбаларды салыстырмалы зерттеу әдісі ретінде. Құзыреттіліктер: дінтану мектептері және олардың қазіргі бағыттары туралы білімді жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дін мен ғылымның диалектикалық өзара әрекеттесуін байланыстыру. Мазмұны: қазіргі ғылыми әдебиеттегі ғылыми және діни нанымдар қақтығысының мәселелері. Посткриттен кейінгі философиядағы қақтығыстың ерекшелігі. Полани және оның теологиялық тракторларының негізі. Ғылым және оның әлеуметтік шындықты құрастырудағы шешуші рөлі. Талдау, синтез, абстрагирлеу. Құзыреттіліктер: әлемнің діни суретінің теориялық негіздерінің қазіргі дағдарысын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Толеранттылық саясаты» пәні діни этика мен зайырлы нормалардың көздерін зерттейді. Діни этиканың басқа этикалық жүйелерден айырмашылықтарын қарастырады. Христиан этикасының дамуы зерттеледі. Ислам мен шариат нормаларының толеранттылық мәселелеріндегі рөлі талданады. Буддизм мен толеранттылыққа қатысты мәселелер қарастырылады. Ведалық этика негіздері зерттеледі. Реформация және контрреформация процестері талқыланады. Қазіргі этно-конфессиялық қоғамда толеранттылықты қалыптастыру проблемалары қарастырылады. Пән қазіргі саясаттағы толеранттылықтың негізгі идеяларын көрсетуге мүмкіндік береді.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.