педагогика ғылымдарының магистрі
«6М022-гуманитарлық ғылымдар (Дінтану)» Білім беру бағдарламасының мақсаты)»:
1.1 ББ мақсаты бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес қоғамдағы қазіргі заманғы рухани үрдістер саласында терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау болып табылады.
1.2 ББ миссиясы-көпконфессиялы қоғам талаптарына жауап беретін дінтану саласында іргелі базалық білімі бар магистрлерді дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
Дінтану
7M02203
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа діни ағымдардың ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: Дін: өткен және қазіргі заман. Жаңа діни қозғалыстар (ЖДҚ): негізгі ерекшеліктері, жіктелуі, осы санаттағы ірі діни ұйымдар. Посткеңестік кеңістіктегі және ТМД елдеріндегі ЖДҚ ерекшелігі: "импорттық" және отандық діни топтар. "Дәстүрлі емес табыну" ұғымы. Мемлекет және ЖДҚ. Құзыреттіліктер: жаңа діни ағымдардың пайда болу себептерін жіктеу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мұсылмандардың рухани басқармасының ішкі мазмұнын анықтау. Мазмұны: Қазақстан думы: тарих және қазіргі заман. ҚМДБ құрылымының ерекшелігі. ҚМДБ саяси көзқарастары. Мемлекет пен ҚМДБ қарым-қатынасы. Тәуелсіз Қазақстандағы Ислам. Көп ұлтты Қазақстан исламының ұлттық ерекшеліктері. ҚР ұлттық бірегейлігін қалыптастырудағы ҚМДБ рөлі. ҚМДБ және басқа да ислам ағымдары. Құзыреттілік: діни бірлестіктердің құрылымына талдау жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақстандық қоғамдағы христиандық пен буддизмнің рөлі мен орнын көрсету. Мазмұны: Қазақстандағы Христиандық және Буддизм. Христиан шіркеуі. Будда храмы. Жазбалар мен дәстүрлер, олардың христиандық пен буддизмнің діни ілімдеріндегі орны. Библиялық Канонның қалыптасуы. Буддистік ғибадаттың ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: Қазақстандағы христиандық пен буддизмнің қазіргі жағдайын көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақстандық қоғамдағы христиандық пен буддизмнің рөлі мен орнын көрсету. Мазмұны: Қазақстандағы Христиандық және Буддизм. Христиан шіркеуі. Будда храмы. Жазбалар мен дәстүрлер, олардың христиандық пен буддизмнің діни ілімдеріндегі орны. Библиялық Канонның қалыптасуы. Буддистік ғибадаттың ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: Қазақстандағы христиандық пен буддизмнің қазіргі жағдайын көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жаһандану әлеміндегі діннің орнын сипаттау. Мазмұны: жаһандану және қазіргі заманның жаһандық процестері. Жаһандану феномені және негізгі жаһандық мәселелер. Діннің жаһандануы: бастауы, кезеңдері және үрдістері. Адамзаттың жаһандық мәселелері: дінді талдау. Жаһандық экологиялық дағдарыс: рухани көзқарас. Жаһандану, демографиялық мәселе. Қазіргі әлемде терроризмге қарсы іс-қимыл мәселесі. Құзыреттіліктер: геосаясатқа діннің әсерін көрсету.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және меншіктің барлық нысандарындағы ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету, сапаны үздіксіз жақсарту бойынша қызметке үйрету.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеруге, сондай-ақ олардың кәсіби қызмет саласындағы білімдері мен дағдыларын дамытуға жәрдемдесуге бағытталған. Пән шеңберінде басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері баяндалады. Кәсіби қарым-қатынастың әр түрлері мен нысандары қарастырылады. Есту ақпаратын және кәсіби эмоцияларды қабылдауға ерекше көңіл бөлінеді. Пән шеңберінде студенттер ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар мен ғылыми жұмыстардың басқа да түрлерін жазуды және ресімдеуді үйренеді. Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер сөздік, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық тілдер бөлінісінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемдік діндерде ортақтық және ерекшеліктерді табу. Мазмұны: негізгі әлемдік діндер: буддизм, христиандық, ислам. Әлемдік діндердегі философиялық, әлеуметтік-гуманитарлық және теологиялық білімнің негіздері. Әлемдік діндердің теориялық және әдіснамалық негіздері. Әлемдік діндер ілімдерінде ортақтық және ерекшелік. Құзыреттіліктер: әлемдік діндердегі діни ілімдердің мәні мен маңыздылығын көрсететін әмбебап және ортақ факторларды көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: "Дінтану"саласындағы отандық және шетелдік ғылымның жетістіктері туралы ғылыми ақпарат. Ғылыми зерттеулер жүргізу. Тақырып бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау. Зерттелетін тақырып және оның бөлімі бойынша есептер құрастыру. Выступление с докладом на конференции. Құзыреттіліктер: дінтанулық зерттеулердің озық әдістерін топтастыру және эксперименттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің азаматтық қоғамға қатынасын анықтау. Мазмұны: Қазақстандағы түрлі діндер мен қазіргі діни ахуалды талдау. Қоғамның өміріндегі діннің рөлі. Діннің пайда болуының әлеуметтік-мәдени негіздері. Діндердің мәдени, қоғамдық-саяси өмірге әсері. Дін тарихтағы, қазіргі әлемдегі мәдени феномен ретінде. Құзыреттіліктер: діннің азаматтық қоғамға ықпалын қарастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-техникалық прогрестің дінге әсерін табу. Мазмұны: ғылыми-техникалық прогрестің дін саласына әсері. Дін эволюциясы ұғымы. Технократиялық қоғам жағдайында діни тәрбие. Секуляризация және сакрализация. Плюрализм жағдайындағы діннің эволюциясы. Қазіргі қоғамдағы "дін дағдарысының" мәселелері. Діндегі Модернизм. Діндегі Фундаментализм. Құзыреттіліктер: ғылым жетістіктерінің діншілікке әсерін болжау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дінтанудың әдіснамалық тәсілдерін түсіндіру. Мазмұны: дінді зерттеу саласындағы әлеуметтік білімді жүзеге асырудың негізгі бағыттары. Дінтану зерттеулерінің принциптері, әдістері. Әлеуметтік жүйелердегі діннің қызмет етуі. Теориялық білімді көрсету. Классикалық мәтіндерді талдау дінтану. Терминологиялық аппарат дінтану. Әлеуметтік феномендерді социологиялық, дінтанулық талдау дағдылары. Социологиялық талдаудың нақты әдістері. Құзыреттіліктер: діни ахуалдың әлеуметтік зерттеулерін эксперименттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мәтінмен жұмыс жасаудың заманауи тәсілдерін көрсету. Мазмұны: Қазіргі Жаһандану әлеміндегі герменевтикалық теория. Рождение герменевтика. Діни білім жүйесіндегі діни ілімді зерттеу орны. Орталық категория ретінде түсіну және герменевтиканың негізгі мәселесі. Мәтіндерді исламдық түсіну-Тафсир. Герменевтика және эстетика. Герменевтика және мәдениет диалогының мәселесі. Құзіреттілік: діни мәтіндердің ішкі мазмұнын ашуды бейнелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діни сананың қазіргі заманғы мәселелерін қайта қарау. Мазмұны: Мифология. Пантеизм. Деизм. Христиандық теология негізіндегі жазу және Аңыз, олардың орны. Христиандық теологияның иудейлік көздері. Теология және экзегетика. Христиан ілімі және олардың құдайлық мағынасы. Икон айналасындағы иконалар мен өрістер. Иконоборчестіктің бастауы мен негіздері. Құзіреттілік: діни сананың қалыптасу кезеңдері мен генезисін түсіндіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің этикалық негіздерін сипаттау. Мазмұны: Религиозная этика. Жасанды интеллект. Робоэтика-моральдық мінез-құлық мәселелерін шешу. Машина этикасы (немесе машина мораль). Жасанды моральдық агенттерді әзірлеумен байланысты зерттеу саласы. Философиялық идеялар, субъективтіліктің, рационалды агенттердің, моральдың стандартты сипаттамалары. Дін мен жасанды интелектінің байланысы. Құзыреттіліктер: діни моральға жасанды интеллектінің әсерін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ислам ілімдерінің қазіргі заманғы өзекті мәселелерін қарастыру. Мазмұны: мұсылман әлемінің тарихи дамуының ерекшеліктері. Ислам философиясы: Тарих және қазіргі заман. Қазіргі ислам ағымдарының теориялық негізі. Исламдағы философиялық идеологиялық ағымдардың даму тенденциялары туралы кешенді түсінік. Құзыреттіліктер: қазіргі кезеңдегі Исламның ең маңызды философиялық құбылыстарының түсіндірмелерін игеру және түсіну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дінтану мәселелерін сипаттау. Мазмұны: Предмет религиоведения. Негізгі ұғымдар, Санаттар. "Дін"ұғымының мәні мен мазмұны. Дінтану құрылымы. Діннің пайда болу мәселесі. Мифология және дін. Дінтану пәнін оқыту әдістемесінің дүниетанымдық негіздері. Діни білім беру мазмұны. Дін туралы білім. Дамытушы діни білім. Киелі канонды қалыптастыру. Апостол дәстүрі. Апологеттер. Құзыреттіліктер: дінтанулық білімнің өзекті мәселелерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жанжалды жағдайдың пайда болу себептерін, алдын алу. Мазмұны: діни - саяси қақтығыстардың түсінігі, негізгі себептері, формалары. Конфликтология. Діни - саяси экстремизм әлеуметтік - тарихи құбылыс ретінде. Идеологиялық, рухани-адамгершілік, құқықтық аспектілер және діни-саяси қақтығыстарды шешу тәжірибесі. Диагностика және алдын алу. Қазақстандағы әлеуметтік қақтығыстарды жеңу мәселелері. Құзыреттіліктер: қақтығыстардың пайда болу қаупін болжау және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамдардың санасындағы және постсекулярлық қоғамның өміріндегі діннің жағдайы мен рөлін анықтау. Мазмұны: секуляризация және оның діни білім беру саласына әсері. Діндегі трансформациялық мәселелер. Постсекулярлық қоғамдағы діни білім беру модельдері дінді радикалдандыру әрекеттерін сынау ретінде. Зайырлылық, руханият, адамгершілік ұғымдары. Құзыреттіліктер: постсекулярлық қоғамдағы діннің орны мен рөлін көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дінтану мектептеріне салыстырмалы талдау жүргізу. Мазмұны: салыстырмалы дінтану зерттеулерінің қалыптасуы, дамуы және әдістемесі. Салыстырмалы дінтану қазіргі дінтану бағыты ретінде. Қарабайыр тайпалық және архаикалық діндердің діни көріністері. Тарихи діндер. Салыстырмалы деректану жазбаларды салыстырмалы зерттеу әдісі ретінде. Құзыреттіліктер: дінтану мектептері және олардың қазіргі бағыттары туралы білімді жіктеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дін мен ғылымның диалектикалық өзара әрекеттесуін байланыстыру. Мазмұны: қазіргі ғылыми әдебиеттегі ғылыми және діни нанымдар қақтығысының мәселелері. Посткриттен кейінгі философиядағы қақтығыстың ерекшелігі. Полани және оның теологиялық тракторларының негізі. Ғылым және оның әлеуметтік шындықты құрастырудағы шешуші рөлі. Талдау, синтез, абстрагирлеу. Құзыреттіліктер: әлемнің діни суретінің теориялық негіздерінің қазіргі дағдарысын көрсету.
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практика
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.