педагогика ғылымдарының магистрі
Жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жалпы мемлекеттік жалпы білім беру стандарты негізінде жетекші әлемдік университеттердің, еңбек нарығының талаптарына сәйкес әзірленген және бекітілген құжаттар жүйесі. ОП оқу үрдісін жүзеге асыру үшін мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, мазмұнын, жағдайларын және технологияларын реттейді, осы саладағы жоғары оқу орнының даярлау сапасын бағалауды жүзеге асырады.
Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент
7M01103
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық білімдерін кеңейту және персоналды басқару мәселелерін және адам ресурстарын тиімді басқару мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Human Resource негіздері. Сандық трансформация және оның адам ресурстарын тиімді басқаруға әсері. Персоналдың сандық ортасы. Сандық технологиялар. Кадрлық бағдарламаны әзірлеу. Персоналды басқару жүйесі мен трендтер. Talent management қызметкерлерді тиімді пайдалану мақсатында персоналды басқару құралы ретінде. Корпоративтік мәдениетті дамыту және кадрларды іріктеу, таңдау және жинақтау процесіндегі HR менеджер. Персоналды бағдарлау, бағалау және оқыту. Қызметкерлерге ақы төлеу, ынталандыру және сыйақы беру жүйесі. Аутплейсмент. Құзыреттіліктер: персоналды заманауи басқарудың тиімді әдістері мен механизмдерін әзірлеу қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпараттық-талдау жұмыстарын жазуда халықаралық қатынастар саласындағы зерттеу дағдыларын қолдану<br/> Дамытылған дағдылар: жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін салыстырады; ақпараттық іздеу рейтингтерін жасайды<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеу, мәні және ерекшеліктері. Халықаралық қатынастардағы әдістеме және зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ақпаратты іздеу әдістері, дәйексөз келтіру ережелері. Жазбаша жұмыстардың құрылымы мен мазмұны.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы – психологияның басқару қызметінің заңдылықтары туралы бөлімі. Басқару қызметінің психологиялық талаптарын, ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жағдайымен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын жасау; шешімді орындауды ұйымдастыру. Басқару қажеттіліктері және басшы қабілеттері. Диагностикалық интрументарий құру, басшыларды белсенді дайындау әдістері, басқарушылық кеңес беру формасында практикалық жүзеге асыру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бенчмаркинг пен тайм-менеджментті ұйымдастыру саласында теориялық білімді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: Бенчмаркинг: негізгі ұғымдар және іске асыру процесі. Бенчмаркингтің негізгі түрлерінің жіктелуі. Бенчмаркингтің функциялары, принциптері және құралдары. Эталондық кезеңдер және практикалық аспектілер. Уақытты басқару ерекшеліктері: жоспарлау, бөлу, мақсат қою, өкілдік ету, уақыт шығындарын талдау, бақылау, ұйымдастыру, тізім жасау және басымдық беру. On-line жағдайында уақытты басқару.<br/> Құзыреттіліктер: білім беру ұйымдарының бенчмаркингтік стратегиясын әзірлеу, бәсекелестік ортаның бизнес-процестерін талдау және уақытты басқару бойынша білім мен дағдыларды меңгерген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім берудегі қаржылық басқару әдіснамасын игеру, білім берудегі қаржылық басқаруды дамыту бойынша білімді жетілдіру <br/> Мазмұны: қаржылық менеджменттің мазмұны және білім беру жүйесін басқарудағы орны. Қаржылық басқарудың мақсаттары, міндеттері мен құралдары және негізгі ұғымдар. Оқу орындарында қаржылық менеджментті ұйымдастыру. Қаржылық жоспарлау және болжау. Білім беру ұйымының бюджеттен тыс қызметінің сипаттамасы және қаржылық модельдеу. <br/> Құзыреттері: қаржылық-экономикалық міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімі бар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ұйымының педагогикалық қызметін басқарудың әдіснамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сапа теориясы. Білім беру сапасын бағалау мәселесі. Ұғымдарды анықтау және олардың арақатынасы.Білім беру сапасын басқару принциптері. Квалиметрия сапаны бағалау әдісі ретінде. Тәрбие және оқу жұмысының сапасын басқарудың негізгі әдістері. СМЖ ішкі аудитін ұйымдастыру. Қашықтықтан білім беру жағдайында сапаны басқару. <br/> Құзыреттер: білім беру сапасы саласында басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сыртқы ортаның жоғары бәсекелестігі жағдайында стратегиялық менеджменттің негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін зерделеу.<br/> Мазмұны: Стратегиялық менеджмент негіздері. Стратегиялық басқару кезеңдері. Стратегиялық менеджменттің аналитикалық құралдары. BCG Бостон моделі. Стратегиялық позицияларды талдау және таңдау рәсімі. Стратегияны іске асыру және орындалуын бақылау. Стратегиялық өзгерістер жағдайындағы басқару. Ұйымдастырушылық мінез-құлық. Ұйымның табиғаты және оның даму ерекшеліктері. Ұйымдағы персоналдың тәртібін басқаруды дамыту және команда құру. Университеттер бірыңғай білім беру жүйесі ретінде. Құзыреттіліктер: ұйымдардың қызметін басқаруда стратегиялық жоспарлау техникасын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару қызметінің ерекше түрі ретінде ұйымда білімді басқару туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; білім мен инновацияны басқарудың негізгі құралдары мен әдістерін меңгерту.<br/> Мазмұны: «Білімді басқару» және «Инновацияны басқару» ұғымдары. Білімді басқарудың тарихи және ретроспективті аспектісі. Білімді басқару жүйесі: әлемдік тәжірибе. Білімді басқару жүйесінің қалыптасуы. Жүйе құраушылары. Білімді тиімді пайдалану туралы Томас Давенпортты анықтамасы. Айқын, айқын емес, потенциалды білімдер. Білімді құрастыру және бөлудің ақпараттық технологиялары. Зияткерлік ресурстар білім экономикасы жағдайындағы инновациялық дамудың негізгі факторы ретінде. Best practices және «алынған сабақтар» ұғымдарының мәні. Инновацияны басқару және инновациялық үдерістер. Құзыреттіліктер: білімді басқару бойынша стратегиялық тәсілдерді талдау және жобалау; жаңа білімді тәжірибеде өз бетінше қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындаудың әдістемелік мәдениетін қалыптастыру.<br/> Қалыптасқан дағдылар: тарихи-философиялық көзқарас принциптерін жалпылайды және жіктейді; тәуелсіз зерттеу қызметін жоспарлайды және бағалайды<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми көздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіс намасы. ЖОО оқытушысын кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды дайындау. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу және кәсіби қызметтің субъектісі ретінде. Топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысының қызмет психологиясы. ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылының психологиялық негіздері<br/> Құзыреттіліктері: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
9
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетімен жүзеге асыру қабілеттерін, практикалық дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семаинарлары, ғылыми конференцияларға қатысу; ҒЗЖ бойынша байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды әзірлеу және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: зерттеу әдістемесін меңгеру, әзірленген мәселелерді шешуде эксперимент жүргізу.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттардың, ғылыми мақалалардың, ғылыми мақалалардың ғылыми жұмыстарының нәтижелерін талқылау, магистранттардың есептері, магистранттардың диссертацияларын апробациялау, диссертацияларды талқылау, оның негізінде кафедра болып табылатын зерттеу жүргізіледі
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировкадан өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ped 1202
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсатты белгілеу, тұлға, білім. Жасына қарай және тұлғалық ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапа. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, түрлері. Дүниетаным– жеке тұлғаның ядросы. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу үдерісі. Оқытудыңзаңдылықтары, принциптері. Білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқу үрдісінің педагогикалық сапасын бақылау.
4
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің орта оқу орындарында педагогикалық пәндерді оқыту процесін ұйымдастыру жәнебасқару үшін қажетті практикалық дағдылармен машықтарды қалыптастыру. Мазмұны: оқытуәдістемесінің пәні мен мәселелері. Оқыту мақсаты. Мектептегі пәндіксаланың құрылымы мен мазмұны. Пән саласын оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы. Қалыптасатынқұзыреттіліктер: Педагогиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін іске асырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PRCh 1204
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPS 2212
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық білімді игеру және HR-менеджмент және адам ресурстарын тиімді басқару міндеттерін қоюға және шешуге әдіснамалық тәсілді қалыптастыру.
Мазмұны: Адам Ресурстарының Негіздері. Цифрлық трансформация және оның адам ресурстарын тиімді басқаруға әсері. Сандық персонал ортасы. Кадрлық бағдарламаны әзірлеу. Персоналды басқару жүйесі мен трендтері. Талантты басқару персоналды басқару құралы ретінде. HR менеджері корпоративтік мәдениетті және кадрларды іріктеу, іріктеу және жалдау процесін дамытуда. Қызметкерлерді бағдарлау, бағалау және оқыту. Қызметкерлерге ақы төлеу, ынталандыру және сыйақы беру жүйесі. Аутплейсмент. Құзыреттіліктер: қазіргі заманғы персоналды басқарудың тиімді әдістері мен тетіктерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бенчмаркингті ұйымдастыру саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Бенчмаркинг: негізгі ұғымдары ж3не оны іске асыру үдерісі. Бенчмаркинг ЖОО іс-әрекетінің тиімділігін басқару құралы ретінде. Бенчмаркингтің негізгі типтерінің жіктелуі. Бенчмаркинг функциялары, принциптері және құралдары. Бенчмаркинг құралдары. Бенчмаркинг кезеңдері және практикалық аспектілері. Білім беру қызметінің маркетингі. Білім беру ұйымдарының маркетингтік ортасы және оны талдау. Ресурстар мен қабілеттердің құндылығын анықтау. Білім беру ұйымдарының стратегиясын құру. Білім беру ұйымдарын нарыққа тарту. Білім беру ұйымдарының бренді. Құзыреттіліктер: ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеудегі білім мен дағды; бизнес-процестер мен бәсекелестік ортаны талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи білім беру ұйымдарының дамуын бағалау және БББ ( Білім беру бағдарламасын) жүзеге асыру барысындағы жағымсыз құбылыстарды жеңуге қажетті білім беру мен біліктілік меңгерту. Мазмұны: Заманауи университеттердің білім беруді, ғылым мен мәдениетті дамытуды қамтамасыз етуге қатысты міндеттері. Шығындарды басқару жүйесі. Проблемалардың себептері мен теріс тенденциялары. Инновациялық білім беру және ғылыми жобаларды қалыптастыру, жаңа білім беру бағдарламаларын ашу және қолданыстағыларын жетілдіру арқылы білім беру және ғылыми қызметті әртараптандыру. Білім беру қызметтері нарығын жаулап алу және кеңейту мәселелері. Университеттерді коммерцияландыру. Ақылы білім беру қызметтері. Құзыреттіліктер: БББ (Білім беру бағдарламасының) сапасын дамытуға әсер ететін шығындар тұрғысынан білім беру ұйымдарын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру бағдарламаларын тиімді іске асыру үшін білім алушылардың басқару дағдыларын меңгерту.
Мазмұны: Педагогикалық теория мен практикадағы білім беру сапасы туралы мәселе, білім беру сапасын бағалаудың құрылымдары. Білім беру сапасын басқару: жаңа тәсілдер. Білім беру қызметінің сапасын басқару концепциялары мен модельдері. ЖОО білім сапасын басқару жүйесі. Білім беру сапасын басқарудың нормативтік базасы мен механизмдері. Инновациялық үдерістерді басқару. Оқушылардың жетістіктерін бағалаудың диагностикалық құралдарын әзірлеу. On-line оқыту жағдайында білім беру үдерісінің сапасын басқару. Құзіреттіліктер: кәсіби іс-әрекетте білім беру бағдарламаларының сапасын басқарудың әртүрлі механизмдерін қолдану дағдысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзін-өзі басқаруды дамыту және тиімді басқару техникасы бойынша теориялық және қолданбалы білімді меңгерту.Мазмұны: Өзіндік менеджменттің мақсаттары, міндеттері, құрылымы және функциялары. Өз мансабын жоспарлау және құру. Өзін-өзі тиімді басқару. Басқару және басқа адамдарға оң әсер ету білігі. Жұмысты іздеу және алу технологиясы. Өзін-өзі жарнамалау. Өзін-өзі таныстыру. Менеджердің имиджі. Құзыреттіліктер: менеджердің кәсіби іс-әрекетін және өз эмоцияларын басқару қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі деңгейдегі білім беру жүйесін басқаруға қатысты білім мен дағдыларды меңгерту.
Мазмұны: Педагогикалық жүйелердің алуан түрлілігі. Білім беру жүйесінің түрлері. Мектеп, колледж, ЖОО ерекше білім беру жүйесі ретінде. Қосымша білім беруді басқару ерекшеліктері. Білім беру жүйесінің субъектілері. Әлемдік ақпараттық ресурстар және білім беру жүйесінің жаңа мүмкіндіктері. Қашықтықтан білім беру мамандарды даярлаудың перспективалы және үздіксіз жүйесі ретінде. Әлемдегі қашықтықтан білім берудің даму факторлары мен ерекшеліктері. Қашықтықтан оқыту жағдайындағы педагог. Білім беру жүйелерін және ұйым субъектілерін басқару модельдері. Құзыреттіліктер: әртүрлі білім беру жүйелерін тиімді басқару және ұйымдардың қызметін басқаруда стратегиялық шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі білім беру жүйелерін басқару негіздері туралы білім беру. Мазмұны: білім беру (педагогикалық) жүйелерінің алуан түрлілігі мен түрлері. Мектеп, колледж, Университет арнайы білім беру жүйелері ретінде. Қосымша білім, басқару ерекшеліктері. Білім беру жүйелерінің субъектілері. Әлемдік ақпараттық ресурстар және білім беру жүйесінің жаңа мүмкіндіктері. Білім беру жүйесінің әртүрлі формалары мен ұйымдардың субъектілерін жедел басқару модельдері. Құзыреттіліктер: әртүрлі білім беру жүйелерін тиімді басқару технологияларын меңгеру, олардың ерекшеліктерін түсіну және стратегиялық жоспарлау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ұйымдарының педагогикалық іс-әрекетін басқарудың әдіснамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: Сапа теориясы. Білім сапасын бағалау мәселесі. Ұғымдардың анықтамасы және олардың өзара арақатынасы. Сапа қызметтері. Білім беру сапасын басқару ұстанымдары. Білім беру қызметінің сапасын бағалау технологиялары. Квалиметрия сапаны бағалау әдісі ретінде. Тәрбие және оқу жұмысының сапасын басқарудың негізгі әдістері. Ішкі аудитті ұйымдастыру СМЖ (сапа менеджмент жүйесі). Қашықтықтан білім беру жағдайында сапаны басқару. Құзыреттіліктер: білім сапасы саласында басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары бәсекелестік жағдайында стратегиялық менеджменттің негізгі теориялық және практикалық тәсілдерін зерттеу.
Мазмұны: Стратегиялық менеджмент негіздері. Ұйымдарды стратегиялық басқарудың кезеңдері мен аналитикалық құралдары. Стратегиялық позицияларды талдау және таңдау процедурасы. Стратегияны іске асыру және орындалуын бақылау. Стратегиялық өзгерістер жағдайындағы басқару. Ұйымдастырушылық мінез-құлық. Ұйымның табиғаты және оның даму ерекшеліктері. Ұйымдағы персоналды дамыту мінез-құлқын басқару және команда құру. Құзыреттері: ұйымдардың қызметін басқаруда стратегиялық шешімдерді әзірлеу әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жастардың оқыту мен тәрбиелеу саласындағы экономикалық заңдар мен категориялардың ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту. Мазмұны: «Білім экономикасы» ғылымының тарихы. Білім берудің экономикалық амалы. Білім беруді дамытудың қазіргі әлемдік тенденциялары: білім беру қызметін кеңейту және оны әртүрлі экономикалық жағдайларда жүзеге асыру. Білікті маман дайындау. Білім беру саласындағы коммерциялық қатынастардың ерекшеліктері. Коммерциялық қатынастарды пайдалана отырып, білім беру саласындағы қатынастардың ерекшеліктері. Зияткерлік меншік интеллектуалдық еңбек өнімдерін иелену және пайдалану жөніндегі әлеуметтік-экономикалық және құқықтық қатынастар ретінде.
Білім беру қызметінің нарығы. Білім беруді қаржыландыру. Құзыреттіліктер: Заманауи білім беру экономикасының тенденциялары туралы білім.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың негізгі халықаралық зерттеулер және олардың отандық білімнің дамуына әсері туралы білімдерін кеңейту.
Мазмұны: Білім беру сапасын бағалау бойынша халықаралық салыстырмалы зерттеулердің мақсаты мен міндеттері. Халықаралық ұйымдар: IEA оқу жетістіктерін бағалау бойынша халықаралық қауымдастық. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы. TIMSS, PISA, PIRLS. Адам іс-әрекетінің, қарым-қатынасы мен әлеуметтік қатынастарының түрлі салаларындағы өмірлік міндеттердің кең ауқымын шешу үшін оқушылардың қабілетін бағалау. Ақпараттық дәуірде оқушылардың оқуға, еңбекке және өмірге дайындығын бағалау. Қазақстанның халықаралық зерттеулерге қатысуы және белсендіру жолдары. Құзыреттіліктер: жаһандық ауқымда отандық білім беруді салыстырмалы талдау және әртүрлі халықаралық зерттеулердің тиімділігін бағалау дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің ерекше түрі ретінде ұйымдағы білімді басқару туралы жүйелік идеяны қалыптастыру.
Мазмұны: "білімді басқару" және "инновацияны басқару"ұғымдарының негіздері. Тарихи-ретроспективті аспект және білімді басқару жүйелері: әлемдік тәжірибе. Т. Дэвенпорттың білімді тиімді пайдалану туралы анықтамасы. Айқын, жасырын, әлеуетті білім. Білімді құру және таратудың ақпараттық технологиялары. Зияткерлік ресурстар инновациялық дамудың негізгі факторы ретінде. Best practices және "алынған сабақтардың"мәні. Инновациялар мен инновациялық процестерді басқару. Құзыреттіліктер: білімді басқарудың стратегиялық тәсілдерін талдау және жобалау; жаңа білімді тәжірибеде өз бетінше қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы мен әдістемесі. Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. ҒЗЖ кезеңдері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу жұмысының кезеңдері және олардың мазмұны. Әдіс ұғымы. Ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын негізгі талаптар. Зерттеу жұмысын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері. Зерттеудің әдістемелік аспектілері. Зерттеудің статистикалық әдістері. Теориялық-эксперименталды зерттеулерді талдау. Мәтін жазу тілі мен стилі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми ізденіс негіздері мен зерттеу дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Әдіснама туралы түсінік. Әдіснама деңгейлері. Ғылыми зерттеулердегі теориялар, тұжырымдамалар, стратегиялар, амалдар. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің ұғымдық-категориялық аппараты. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі: теориялық, эмпирикалық, салыстырмалы-тарихи, математикалық және статистикалық өңдеу және нәтижелерді интерпретациялау әдістері. Нәтижелерді өңдеу, рәсімдеу, ендіру. Ғылыми зерттеу жүргізудегі педагог-психологтың мәдениеті. Құзыреттіліктер: педагогикалық менеджмент саласында ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психика мен тұлғаның жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: пәні, міндеттері, даму психологиясының әдістері. Психикалық даму және жас кезеңі мәселесі. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі баланың, кіші оқушының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жас, жетілу, қартаю психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мамандық шеңберінде әрбір жас кезеңінің теориялық және практикалық білімдерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру үшін жоғары мектептің психологиясы туралы оның маңыздылығы туралы тұтас және жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Университеттің білім беру ортасының психологиясы. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. ЖОО-да оқыту сапасын арттырудың психологиялық тетіктері мен құралдары. Студенттің жеке басының психологиясы. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектептің қазіргі заманғы психологиясының категориялық аппаратын білу, ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің жеке басының когнитивтік саласын диагностикалаудың, дамытудың, психологиялық түзетудің заманауи әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің зерттеу іс-әрекеті мен аргументация теориясы туралы түсініктерін және оны практикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Аргументация теориясы ұғым ретінде. Сенімді негіздер. Эмпирикалық аргументация. Теориялық аргументация. Мәтінмәндік аргументация. Аргументациядағы түсіндірулер мен түсінулер. Аргументативті дискурстың табиғаты және жалпы құрылымы. Аргументацияның логикалық негіздері. Аргументация және дәлелдеме. Аргументация процесіндегі ережелер мен қателер. Дауласу өнері. Ақыл-ой әрекетіндегі логика, ауызша және жазбаша қарым-қатынас. Коммуникацияның әр түрлі салаларында пікірталастар ұйымдастыру. Құзыреттіліктер: жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасай білу, іс-әрекет стратегиясын әзірлеу.
Магистрлік диссертация
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жедел басқарудың кешенді көрінісін қалыптастыру.
Мазмұны: жедел басқару мәні. Жедел басқару стратегиясының түрлері. Операциялық басқарудың инновациялық аспектілері. Жедел басқарудағы ақпараттық жүйелер. Қолданылатын жедел басқару технологияларының тиімділігі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық шешімдерді дайындау үшін ұйымның операциялық қызметіне талдау жүргізуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің басқару идеялары тұрғысынан уақытқа аналитикалық көзқарасын қалыптастыру.
Мазмұны: уақыт табиғаты. Мақсатқа жету процесі және оның қасиеттері. Уақытты басқаруды жоспарлау және пайдалану.
құзыреттер: өмір бойы білім беру қағидаттары негізінде өз уақытын басқару, өзін-өзі дамыту траекториясын құру және іске асыру қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйым субъектілерінің ұйымдастыру тәртібі мен уақытын басқару бойынша білімдерді дарыту
Мазмұны:Ұйымның табиғаты. Ұйымның қалыптасу және даму ерекшеліктері. Ұйымдағы жеке тұлға. Ұйымда топтық мінез-құлықты қалыптастыру. Көшбасшылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық ресурстары. Психологиялық-педагогикалық жағдайлардың ұйымның дамуына әсері. Ұйым субъектілерінің коммуникациясы және қарым-қатынасы. Ұйымдағы жанжалдар және оларды шешу. Уақытты басқару ерекшеліктері: жоспарлау, бөлу, мақсат қою, уақытша шығындарды талдау, мониторинг, ұйымдастыру, тізімдерді құру және басымдықтарды анықтау. Эйзенхауэр матрицасы. On-line жағдайында мінез-құлықты және уақытты басқару. Құзыреттіліктер: қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және уақытты басқару әдістерінің негіздерін меңгеру.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.