педагогика ғылымдарының магистрі
Жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудің жалпы мемлекеттік жалпы білім беру стандарты негізінде жетекші әлемдік университеттердің, еңбек нарығының талаптарына сәйкес әзірленген және бекітілген құжаттар жүйесі. ОП оқу үрдісін жүзеге асыру үшін мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, мазмұнын, жағдайларын және технологияларын реттейді, осы саладағы жоғары оқу орнының даярлау сапасын бағалауды жүзеге асырады.
Педагогика және психология: Білім берудегі менеджмент
7M01103
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқару жүйесіндегі психологиялық жағдайларды анықтау және бағалау.<br/> Дамытылған дағдылар: басқарудың диагностикалық әдістерін анықтайды; болжау тәсілдерін ұсынады, консультациялар әзірлейді.<br/> Мазмұны: Менеджмент психологиясы психологияның бір саласы ретінде. Менеджменттің психологиялық жағдайларын талдау. Диагностика, болжау; қарамағындағылардың іс-әрекетінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басқарудың қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, көшбасшыларды оқытудың белсенді әдістерін құру, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бенчмаркинг пен тайм-менеджментті ұйымдастыру саласында теориялық білімді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: Бенчмаркинг: негізгі ұғымдар және іске асыру процесі. Бенчмаркингтің негізгі түрлерінің жіктелуі. Бенчмаркингтің функциялары, принциптері және құралдары. Эталондық кезеңдер және практикалық аспектілер. Уақытты басқару ерекшеліктері: жоспарлау, бөлу, мақсат қою, өкілдік ету, уақыт шығындарын талдау, бақылау, ұйымдастыру, тізім жасау және басымдық беру. On-line жағдайында уақытты басқару.<br/> Құзыреттіліктер: білім беру ұйымдарының бенчмаркингтік стратегиясын әзірлеу, бәсекелестік ортаның бизнес-процестерін талдау және уақытты басқару бойынша білім мен дағдыларды меңгерген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім берудегі қаржылық басқару әдіснамасын игеру, білім берудегі қаржылық басқаруды дамыту бойынша білімді жетілдіру <br/> Мазмұны: қаржылық менеджменттің мазмұны және білім беру жүйесін басқарудағы орны. Қаржылық басқарудың мақсаттары, міндеттері мен құралдары және негізгі ұғымдар. Оқу орындарында қаржылық менеджментті ұйымдастыру. Қаржылық жоспарлау және болжау. Білім беру ұйымының бюджеттен тыс қызметінің сипаттамасы және қаржылық модельдеу. <br/> Құзыреттері: қаржылық-экономикалық міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімі бар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория және педагогикалық шеберлік негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Жоғары білімнің заманауи парадигмасы. Педагогика әдістемесі. Кәсіби құзыреттілік. ЖОО оқытушысының оқыту теориясы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиялары мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізделген қолдану біліктері мен дағдылары.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
13
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ped 2201
4
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPS 2212
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: теориялық білімді игеру және HR-менеджмент және адам ресурстарын тиімді басқару міндеттерін қоюға және шешуге әдіснамалық тәсілді қалыптастыру.
Мазмұны: Адам Ресурстарының Негіздері. Цифрлық трансформация және оның адам ресурстарын тиімді басқаруға әсері. Сандық персонал ортасы. Кадрлық бағдарламаны әзірлеу. Персоналды басқару жүйесі мен трендтері. Талантты басқару персоналды басқару құралы ретінде. HR менеджері корпоративтік мәдениетті және кадрларды іріктеу, іріктеу және жалдау процесін дамытуда. Қызметкерлерді бағдарлау, бағалау және оқыту. Қызметкерлерге ақы төлеу, ынталандыру және сыйақы беру жүйесі. Аутплейсмент. Құзыреттіліктер: қазіргі заманғы персоналды басқарудың тиімді әдістері мен тетіктерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бенчмаркингті ұйымдастыру саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Мазмұны: Бенчмаркинг: негізгі ұғымдары ж3не оны іске асыру үдерісі. Бенчмаркинг ЖОО іс-әрекетінің тиімділігін басқару құралы ретінде. Бенчмаркингтің негізгі типтерінің жіктелуі. Бенчмаркинг функциялары, принциптері және құралдары. Бенчмаркинг құралдары. Бенчмаркинг кезеңдері және практикалық аспектілері. Білім беру қызметінің маркетингі. Білім беру ұйымдарының маркетингтік ортасы және оны талдау. Ресурстар мен қабілеттердің құндылығын анықтау. Білім беру ұйымдарының стратегиясын құру. Білім беру ұйымдарын нарыққа тарту. Білім беру ұйымдарының бренді. Құзыреттіліктер: ұйымдардың маркетингтік стратегиясын әзірлеудегі білім мен дағды; бизнес-процестер мен бәсекелестік ортаны талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Заманауи білім беру ұйымдарының дамуын бағалау және БББ ( Білім беру бағдарламасын) жүзеге асыру барысындағы жағымсыз құбылыстарды жеңуге қажетті білім беру мен біліктілік меңгерту. Мазмұны: Заманауи университеттердің білім беруді, ғылым мен мәдениетті дамытуды қамтамасыз етуге қатысты міндеттері. Шығындарды басқару жүйесі. Проблемалардың себептері мен теріс тенденциялары. Инновациялық білім беру және ғылыми жобаларды қалыптастыру, жаңа білім беру бағдарламаларын ашу және қолданыстағыларын жетілдіру арқылы білім беру және ғылыми қызметті әртараптандыру. Білім беру қызметтері нарығын жаулап алу және кеңейту мәселелері. Университеттерді коммерцияландыру. Ақылы білім беру қызметтері. Құзыреттіліктер: БББ (Білім беру бағдарламасының) сапасын дамытуға әсер ететін шығындар тұрғысынан білім беру ұйымдарын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар өздерінің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерін дамытады.Білім беру бағдарламаларын тиімді іске асыру үшін магистранттардың басқару дағдыларын меңгерту.Педагогикалық теория мен практикадағы білім беру сапасы туралы мәселе, білім беру сапасын бағалаудың құрылымдарын және білім беру сапасын басқару.Магистранттар білім беру қызметінің сапасын басқару концепциялары мен модельдерін тиімді меңгереді. Білім беру сапасын басқарудың нормативтік базасы мен механизмдерін танысады. Сондай - ақ инновациялық үдерістерді басқару, On-line оқыту жағдайында білім беру үдерісінің сапасын басқару, кәсіби іс-әрекетте білім беру бағдарламаларының сапасын басқарудың әртүрлі механизмдерін қолдану дағдысын меңгереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өзін-өзі басқаруды дамыту және тиімді басқару техникасы бойынша теориялық және қолданбалы білімді меңгерту.Мазмұны: Өзіндік менеджменттің мақсаттары, міндеттері, құрылымы және функциялары. Өз мансабын жоспарлау және құру. Өзін-өзі тиімді басқару. Басқару және басқа адамдарға оң әсер ету білігі. Жұмысты іздеу және алу технологиясы. Өзін-өзі жарнамалау. Өзін-өзі таныстыру. Менеджердің имиджі. Құзыреттіліктер: менеджердің кәсіби іс-әрекетін және өз эмоцияларын басқару қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән магистранттарға қазіргі заманғы білім беру жүйелерінің құрылымын, даму үрдістерін және оларды тиімді басқару механизмдерін меңгеруге бағытталған. Курс шеңберінде қашықтықтан оқыту технологияларын ұйымдастыру, цифрлық білім беру платформаларын қолдану және онлайн оқытудағы басқару стратегиялары қарастырылады.Магистранттар білім беру мекемелерінің басқару жүйесімен, білім сапасын бағалау құралдарымен, инновациялық білім беру технологияларымен және қашықтықтан оқытудың педагогикалық, ұйымдастырушылық және техникалық аспектілерімен танысады.
Пән қазіргі цифрлық трансформация жағдайында білім беру процесін тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және басқару үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру ұйымдарының педагогикалық іс-әрекетін басқарудың әдіснамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: Сапа теориясы. Білім сапасын бағалау мәселесі. Ұғымдардың анықтамасы және олардың өзара арақатынасы. Сапа қызметтері. Білім беру сапасын басқару ұстанымдары. Білім беру қызметінің сапасын бағалау технологиялары. Квалиметрия сапаны бағалау әдісі ретінде. Тәрбие және оқу жұмысының сапасын басқарудың негізгі әдістері. Ішкі аудитті ұйымдастыру СМЖ (сапа менеджмент жүйесі). Қашықтықтан білім беру жағдайында сапаны басқару. Құзыреттіліктер: білім сапасы саласында басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс стратегиялық ойлау қабілетін, көшбасшылық қасиеттерді және ұзақ мерзімді даму стратегияларын қалыптастыруға бағытталған.
Пән барысында магистранттар білім беру ұйымдарының ішкі және сыртқы ортасын кешенді талдау, миссия мен көр vision қалыптастыру, стратегиялық мақсаттар мен міндеттерді қою, даму стратегияларын әзірлеу және жүзеге асыру әдістерін үйренеді. Сонымен қатар, стратегиялық менеджмент құралдары мен әдістерін қолдана отырып, білім беру ұйымының бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын қарастырады.Магистранттар нақты кейстер мен практикалық жағдайларды талдау арқылы білім беру ұйымының даму бағдарламасын құру және оны іске асыруға қажетті басқарушылық дағдыларды меңгеред
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жастардың оқыту мен тәрбиелеу саласындағы экономикалық заңдар мен категориялардың ерекшеліктері туралы дүниетанымын кеңейту. Мазмұны: «Білім экономикасы» ғылымының тарихы. Білім берудің экономикалық амалы. Білім беруді дамытудың қазіргі әлемдік тенденциялары: білім беру қызметін кеңейту және оны әртүрлі экономикалық жағдайларда жүзеге асыру. Білікті маман дайындау. Білім беру саласындағы коммерциялық қатынастардың ерекшеліктері. Коммерциялық қатынастарды пайдалана отырып, білім беру саласындағы қатынастардың ерекшеліктері. Зияткерлік меншік интеллектуалдық еңбек өнімдерін иелену және пайдалану жөніндегі әлеуметтік-экономикалық және құқықтық қатынастар ретінде.
Білім беру қызметінің нарығы. Білім беруді қаржыландыру. Құзыреттіліктер: Заманауи білім беру экономикасының тенденциялары туралы білім.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың негізгі халықаралық зерттеулер және олардың отандық білімнің дамуына әсері туралы білімдерін кеңейту.
Мазмұны: Білім беру сапасын бағалау бойынша халықаралық салыстырмалы зерттеулердің мақсаты мен міндеттері. Халықаралық ұйымдар: IEA оқу жетістіктерін бағалау бойынша халықаралық қауымдастық. Экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы. TIMSS, PISA, PIRLS. Адам іс-әрекетінің, қарым-қатынасы мен әлеуметтік қатынастарының түрлі салаларындағы өмірлік міндеттердің кең ауқымын шешу үшін оқушылардың қабілетін бағалау. Ақпараттық дәуірде оқушылардың оқуға, еңбекке және өмірге дайындығын бағалау. Қазақстанның халықаралық зерттеулерге қатысуы және белсендіру жолдары. Құзыреттіліктер: жаһандық ауқымда отандық білім беруді салыстырмалы талдау және әртүрлі халықаралық зерттеулердің тиімділігін бағалау дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән магистранттарды білім беру жүйесіндегі инновациялық процестерді басқарудың теориялық және практикалық негіздерімен таныстырады. Курста инновациялық ойлау, жаңашылдықты енгізу стратегиялары, білім беру ұйымдарында инновацияларды жобалау және жүзеге асыру тәсілдері қарастырылады.
Магистранттар білім беру саласындағы заманауи трендтер мен технологияларды, цифрландырудың рөлін, педагогикалық инновациялардың тиімділігін бағалау құралдарын меңгереді. Сонымен қатар, білім беру мекемесінің даму стратегиясындағы инновацияның орны, инновациялық жобаларды басқару, командалық жұмыс пен өзгерістерді басқару мәселелері талданады.
Курс білім мен инновацияны ұштастыра отырып, білім беру жүйесінде сапалы және тиімді өзгерістер енгізу үшін болашақ көшбасшылардың басқарушылық, стратегиялық және шығармашылық құзыреттерін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруіне бағытталған. Курс барысында магистранттар ғылымның философиялық және әдіснамалық негіздерімен, ғылыми танымның құрылымымен, зерттеу логикасы мен кезеңдерімен, сонымен қатар сапалық және сандық зерттеу әдістерімен танысады.
Магистранттар ғылыми ақпаратпен жұмыс істеу, зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми гипотеза құру, зерттеу жоспарын жасау және эмпирикалық мәліметтерді жинау, өңдеу, талдау әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, курс барысында ғылыми мәтін жазудың ерекшеліктері мен академиялық этика мәселелері де қарастырылады.
Курс магистранттарға өзінің кәсіби саласында өзекті ғылыми мәселелерді анықтау, ғылыми зерттеу жобаларын дайындау және іске асыру, ғылыми нәтижелерді талдау мен қорытындылау, сондай-ақ оларды кәсіби және академиялық ортада ұсыну қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді.
Магистранттар заманауи ғылым дамуының үрдістерін ескере отырып, ғылыми зерттеудің әдіснамалық мәдениетін қалыптастырады және ғылыми-педагогикалық қызметте зерттеушілік құзыреттерін тиімді қолдануға үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психика мен тұлғаның жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: пәні, міндеттері, даму психологиясының әдістері. Психикалық даму және жас кезеңі мәселесі. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі баланың, кіші оқушының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жас, жетілу, қартаю психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мамандық шеңберінде әрбір жас кезеңінің теориялық және практикалық білімдерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру үшін жоғары мектептің психологиясы туралы оның маңыздылығы туралы тұтас және жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Университеттің білім беру ортасының психологиясы. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. ЖОО-да оқыту сапасын арттырудың психологиялық тетіктері мен құралдары. Студенттің жеке басының психологиясы. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектептің қазіргі заманғы психологиясының категориялық аппаратын білу, ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің жеке басының когнитивтік саласын диагностикалаудың, дамытудың, психологиялық түзетудің заманауи әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің зерттеу іс-әрекеті мен аргументация теориясы туралы түсініктерін және оны практикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Аргументация теориясы ұғым ретінде. Сенімді негіздер. Эмпирикалық аргументация. Теориялық аргументация. Мәтінмәндік аргументация. Аргументациядағы түсіндірулер мен түсінулер. Аргументативті дискурстың табиғаты және жалпы құрылымы. Аргументацияның логикалық негіздері. Аргументация және дәлелдеме. Аргументация процесіндегі ережелер мен қателер. Дауласу өнері. Ақыл-ой әрекетіндегі логика, ауызша және жазбаша қарым-қатынас. Коммуникацияның әр түрлі салаларында пікірталастар ұйымдастыру. Құзыреттіліктер: жүйелік тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жасай білу, іс-әрекет стратегиясын әзірлеу.
Магистрлік диссертация
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жедел басқарудың кешенді көрінісін қалыптастыру.
Мазмұны: жедел басқару мәні. Жедел басқару стратегиясының түрлері. Операциялық басқарудың инновациялық аспектілері. Жедел басқарудағы ақпараттық жүйелер. Қолданылатын жедел басқару технологияларының тиімділігі.
Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық шешімдерді дайындау үшін ұйымның операциялық қызметіне талдау жүргізуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өнімділікті арттыру және мақсаттарға жету үшін уақытты тиімді басқарудың әдістері мен құралдарын зерттейтін пән. Жоспарлау әдістері, міндеттерге басымдық беру, жеке және жұмыс жүктемесін басқару және кейінге қалдыруға қарсы стратегияларды қамтиды. Жұмыс процесін ұйымдастыру, уақытты оңтайландыру және жеке және кәсіби өмір арасында салауатты тепе-теңдік құру мәселелерін қамтиды. Тәртіп өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытуға және жалпы тиімділікті арттыруға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ұйым субъектілерінің ұйымдастыру тәртібі мен уақытын басқару бойынша білімдерді дарыту
Мазмұны:Ұйымның табиғаты. Ұйымның қалыптасу және даму ерекшеліктері. Ұйымдағы жеке тұлға. Ұйымда топтық мінез-құлықты қалыптастыру. Көшбасшылық және ұйымдастырушылық мінез-құлық ресурстары. Психологиялық-педагогикалық жағдайлардың ұйымның дамуына әсері. Ұйым субъектілерінің коммуникациясы және қарым-қатынасы. Ұйымдағы жанжалдар және оларды шешу. Уақытты басқару ерекшеліктері: жоспарлау, бөлу, мақсат қою, уақытша шығындарды талдау, мониторинг, ұйымдастыру, тізімдерді құру және басымдықтарды анықтау. Эйзенхауэр матрицасы. On-line жағдайында мінез-құлықты және уақытты басқару. Құзыреттіліктер: қызметкерлердің мінез-құлқын басқару және уақытты басқару әдістерінің негіздерін меңгеру.