педагогика ғылымдарының магистрі
Қазіргі заманғы өлшемдер саласында терең білімі бар және білім беру сапасын жоғары академиялық стандарттарға сәйкес бағалайтын, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау.
Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер
7M01102
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Sam сынақ құралының оқылымы<br/> Мазмұны: SAM (school achievement ' s Monitoring). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың оқу жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тестілік құралының негізі ретінде. SAM.Оқушылардың пәндік пәндерді меңгеруі нәтижесінде қалыптасатын оқу-пәндік құзыреттіліктердің диагностикасы. Sam ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтау негізінде пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары.<br/> Құзыреттері: құралды сараптамалық қызметте қолданады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми жұмыс жазудың заңдылықтарын анықтау. Мазмұны: Ғылыми жұмыс жазудың грамматикалық, құрылымдық, логикалық моделі талданады. Академялық жазуға тән дағдылар, плагиаттықтан сақтану жолдары, гипотеза құрудың шарттары т.б. сараланады. Құзіреттіліктер: Логикалық жақтан сенімді, шынайы аргументтерге негізделген плагиаттан сақтандырылған ғылыми жұмыс жаза алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушылардың академиялық зерттеу мәтіндерін: конспектілерді, аннотацияларды, рецензияларды, әдебиеттерді шолуды, ғылыми конференция үшін тезистерді, курстық жұмыстарды, ғылыми мақалаларды жазудағы практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Академиялық хаттың негізгі жанрлары бойынша теориялық білімді қолдану дағдыларын меңгерген: реферат, аннотация, рецензия, академиялық эссе, әдебиетке шолу, ғылыми конференция үшін тезистер, курстық жұмыс, ғылыми мақала;
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру.<br/> Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы – басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы білім беру ортасын бағалау құралын меңгеру<br/> Мазмұны: ECERS халықаралық шкаласы негізінде білім беру ортасын қалыптастырушы бағалау жүйесі. Сараптамалық бағалаудың сипаттамасы. Емтихан кезіндегі когнитивті және эмоционалды бағалау. Сараптамалық бағалау нәтижелерін талдау және түсіндіру.<br/> Құзыреттер: ECERS шкаласына иелік етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
BBOKG5302
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылым ерекшеліктері. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми ұтымдылық. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Заманауи ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық үрдістер. Жаратылыстану әне әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері/
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән магистранттарға ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады. <br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, әдістерін қолдану және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, рәсімдеу. <br/> Мазмұны: оқу курсының пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми проблема ұғымы, оны тұжырымдау және тұжырымдау. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика әдіснамасының міндеттері, функциялары және деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағат материалдарын зерттеу әдісі. <br/> Құзыреттілігі: психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін оқыту және тәрбиелеу практикасына енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GDEUET5303
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GDEUET5303
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу заңдылықтарын зерттеу және осы негізде базалық білім мен ғылыми ізденісті қалыптастыру, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдануға үйрету.Мазмұны: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім берудің тарихы мен қазіргі заманы. Құзыреттіліктер: дидактикалық мақсаттарды студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі принциптері мен әдістеріне үйрету. <br/> Мазмұны: болашақ жоғары оқу орындарының оқытушыларын оқу үдерісін тиімді басқаруға, әртүрлі типтегі студенттермен жұмыс істей білуге, заманауи білім беру технологиялары мен әдістеріне дайындау. Пән сонымен қатар оқу процесін жоспарлау, студенттің білімі мен дағдыларын бағалау, сонымен қатар өзінің педагогикалық іс-әрекетіне рефлексия жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін білім беру бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары оқу орнындағы оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Оқушыларға тиімді білім беру ортасы мен жағдайын жасай білу. 4. Оқушылардың жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби дағдылары мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттері. 6. Жоғары оқу орындарында оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары оқу орындарында құндылықтарды және оқу мәдениетін тәрбиелеу саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу және кәсіби қызметтің субъектісі ретінде. Топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысының қызмет психологиясы. ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылының психологиялық негіздері<br/> Құзыреттіліктері: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу және кәсіби қызметтің субъектісі ретінде. Топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысының қызмет психологиясы. ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылының психологиялық негіздері<br/> Құзыреттіліктері: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, әдістерін қолдану және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ресімдеу. <br/> Мазмұны: оқу курсының пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми проблема ұғымы, оны тұжырымдау және тұжырымдау. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика әдіснамасының міндеттері, функциялары және деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағат материалдарын зерттеу әдісі. <br/> Құзыреттілігі: психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін оқыту және тәрбиелеу практикасына енгізу.
13
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу тәжірибесінің негізгі мақсаты магистранттарды магистрлік диссертацияны аяқтау үшін өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау болып табылады. Тәжірибенің негізгі мақсаты магистранттарға ғылыми зерттеулер жүргізуде тәжірибе жинақтау және келесідей дағдыларды меңгеру болып табылады: өзекті ғылыми мәселелерді анықтау және шешу; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық бағдарламаларды әзірлеу
9
Тәжірибені қорғау
Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу, тәжірибелік дағдыларды бекіту, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи әдістерін қолдану.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттардың, ғылыми мақалалардың, ғылыми мақалалардың ғылыми жұмыстарының нәтижелерін талқылау, магистранттардың есептері, магистранттардың диссертацияларын апробациялау, диссертацияларды талқылау, оның негізінде кафедра болып табылатын зерттеу жүргізіледі
6
ҒЗЖ қорғау
GZJM
4
ҒЗЖ қорғау
GZJM
6
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, стажировкадан өту және магистрлік диссертацияны орындау (МҒЗЖ)
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны ресімдеу және қорғау.<br/> Мазмұны: таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық дамуы. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдалған мамандықтың өзекті мәселесінің қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттілігі: дайындық бағыты бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және оларды нақты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсатты белгілеу, тұлға, білім. Жасына қарай және тұлғалық ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапа. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, түрлері. Дүниетаным– жеке тұлғаның ядросы. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу үдерісі. Оқытудыңзаңдылықтары, принциптері. Білім берудің мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқу үрдісінің педагогикалық сапасын бақылау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық квалиметрия және тестология дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: Квалиметрия ғылым ретінде. Квалиметрияның пәні мен мазмұны. Квалиметрияның негізгі әдістері мен технологиялары. Педагогикалық квалиметрия білім сапасын бағалаудың теориялық негізі ретінде. Өлшеу шкалаларының жіктелуі.Қазіргі заманғы тестілеудің тұжырымдамалық–жіктеу базасы. Тест Педагогикалық өлшеу құралы ретінде. Тесттерді жобалау негіздері.<br/> Құзыреттіліктер: практикалық сараптамалық қызметте квалиметриялық зерттеулер мен тесттерді құрастыру дағдыларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық квалиметрия және тестология дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: Квалиметрия ғылым ретінде. Квалиметрияның пәні мен мазмұны. Квалиметрияның негізгі әдістері мен технологиялары. Педагогикалық квалиметрия білім сапасын бағалаудың теориялық негізі ретінде. Өлшеу шкалаларының жіктелуі.Қазіргі заманғы тестілеудің тұжырымдамалық–жіктеу базасы. Тест Педагогикалық өлшеу құралы ретінде. Тесттерді жобалау негіздері.<br/> Құзыреттіліктер: практикалық сараптамалық қызметте квалиметриялық зерттеулер мен тесттерді құрастыру дағдыларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық квалиметрия және тестология дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: Квалиметрия ғылым ретінде. Квалиметрияның пәні мен мазмұны. Квалиметрияның негізгі әдістері мен технологиялары. Педагогикалық квалиметрия білім сапасын бағалаудың теориялық негізі ретінде. Өлшеу шкалаларының жіктелуі.Қазіргі заманғы тестілеудің тұжырымдамалық–жіктеу базасы. Тест Педагогикалық өлшеу құралы ретінде. Тесттерді жобалау негіздері.<br/> Құзыреттіліктер: практикалық сараптамалық қызметте квалиметриялық зерттеулер мен тесттерді құрастыру дағдыларын қолдану.
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарының өзін-өзі дамыту тәжірибесін жүзеге асыру. Өз бетінше білім беру дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыстарында тәжірибе жинақтау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау. Мектеп мұғалімінің көмегімен педагогикалық әдістерді меңгеру және қолдану. Оқытудың белсенді әдістерін меңгеру. Заман талабына сай оқыту және тәрбие жұмысындағы озық педагогикалық тәжірибемен танысу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPP 2209
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : магистранттарды ұлттық педагогикалық білім жүйелері мен ғылыми және ғылыми-дістемелік қызмет мақсаттары мен міндеттері туралы білім ерекшелігін пайдалануға үйрету <br/> Мазмұны : Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулерге ақпараттық-педагогикалық қолдау көрсету жүйесін әзірлеу. Нақты статистикалық әдісті тағайындау және оны психологиялық-педагогикалық зерттеуде қолдану мүмкіндігі<br/> Құзыреттіліктері: статистикалық деректерді автоматтандырылған өңдеу жүйелерін қолдана білу <br/> Оқыту нәтижесі: ОН3/<br/> Емтихан
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PsyOA3302
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың оқу қызметін бағалаудың заманауи технологияларын игеру.Мазмұны: оқушылардың жетістіктерін бағалау мақсаттары. Оқушылардың жетістіктерін бағалау принциптері, түрлері, критерийлері. Формативті бағалау әдістері. Талдау. Кері байланыс. Оқушыларды ынталандыру. Өзін-өзі бағалау. Оқушылардың өзара бағалауы. Жиынтық бағалау.<br/> Қазақстан Республикасында білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында бағалау. Критериалды бағалау жүйесі.<br/> Құзыреттіліктері: оқушылардың оқу қызметін бағалаудың заманауи технологияларын меңгерген
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
С1, С2 (тіллік мамандар) деңгейінде шет тілін игеру, монологты және диалогты түрде (баяндама, таныстырылым, әңгіме, пікірталас) LSP қатынас жасау. Ғылыми стильдің ауызша, жазбаша түрлері грамматикасын оқып үйрену. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалалар, баяндамалар, жобалар, т.б. жазу, рәсімдеу. Сөздіктермен, анықтамалық әдебиеттермен жұмыс. Екі жақты аударма біліктері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Sam мәтіндік құралын игеру
Мазмұны: SAM (мектеп жетістіктерін бақылау). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың білім жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тест құралы ретінде. Сэм.Оқушылардың пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзыреттіліктерді диагностикалау. SAM ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтауға негізделген пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары.
Құзыреттілік: құралды сараптамалық қызметте қолданады
Мақсаты: SAM мәтіндік құралын игеру
Мазмұны: SAM (мектеп жетістіктерін бақылау). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың білім жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тест құралы ретінде. Сэм.Студенттердің пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзыреттіліктерді диагностикалау. SAM ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтауға негізделген пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары.
Құзыреттері: құралды сараптамалық қызметте қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында дамушы ортаны бағалау құралын игеру
Мазмұны: ECERS (Early Childhood environment Rating Scale) – мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы білім сапасын кешенді бағалауға арналған халықаралық шкала. Ішкі таразылар: пәндік-кеңістіктік орта; бала күтімі; сөйлеу және сауаттылық; қызмет түрлері; өзара әрекеттесу; бағдарламаны құрылымдау. 7 балдық шкала бойынша бағалау принциптері. Мектепке дейінгі ұйымдардағы қызметтің сараптамасы мен мониторингі және білім сапасын бағалау үшін шкаланы пайдалану мүмкіндіктері.
Құзыреттіліктер: ECERS шкаласына сенімді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектептің білім беру ортасын бағалау құралын пайдалану дағдыларын игеру.
Мазмұны: SACERS (School-Age Care Environment Rating Scale) – мемлекеттік және жеке мектептердің білім беру қызметінің сапасын кешенді бағалауға арналған шкала. SASERS-білім беру ұйымының шарттары мен ресурстарын бақылау және дамыту құралы. Сараптамалық бағалаудың сипаттамалары (7 балдық шкала бойынша бағалау шкалалары мен критерийлері бойынша). Сараптамалық бағалау нәтижелерін талдау және түсіндіру.
Құзыреттер: SACERS шкаласына ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім берудегі өлшеу құралдарын жобалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: бақылау-өлшеу материалдарын, бағалау құралдарының қорын жобалау технологиясы. Сандық және сапалық бағалауды анықтайтын анықтамалық сенімді және объективті квалиметриялық процедуралар. Бағалау Құралдары білім беру нәтижелерінің деңгейін өлшеу және бағалау материалдарының, өлшеу құралдарының, нысандары мен рәсімдерінің жиынтығы ретінде.
Құзыреттіліктер: білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде өлшеу құралдарын әзірлейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық өлшемдердің әдіснамалық негіздерін қалыптастыру
Мазмұны: педагогикалық өлшемдер теориясы Қазіргі тестілеудің теориялық негізі ретінде. Тестологияның әдіснамалық және теориялық негіздері (В.С. Аванесов, а. в. Абрамова, м. с. Бернштейн, с. Г. Геллерштейн, м. и. Победов және т. б.). Өлшеу әдістемесін дамыту: негізгі парадигмалар. Өлшеу әдістемесі.
Құзыреттері: практикалық сараптамалық қызметте педагогикалық өлшемдер әдіснамасын қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім берудегі мониторингтік зерттеу құзыретін қалыптастыру
Мазмұны: әр түрлі деңгейдегі білім беру процесінің сапасын басқару жүйесіндегі Мониторинг. Педагогикалық мониторингтің ғылыми принциптері мен функциялары.Педагогикалық жүйе мониторинг объектісі ретінде. Білім берудегі мониторинг функциялары. Квалиметриялық көп деңгейлі мониторинг. Мониторингтік зерттеулерге арналған құралдарды жобалау. Білім беру ортасының мониторингі
Құзыреттері: білім берудегі мониторингтік зерттеулердің құзыретін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеулер туралы түсініктерді қалыптастыру
Мазмұны: TIMSS, PISA: жалпы білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеу; ICILS: 8-сынып оқушыларының компьютерлік және ақпараттық сауаттылығын зерттеу; PIRLS: ICCS мәтінін оқу және түсіну сапасын зерттеу: азаматтық білім беруді зерттеу және т. б.
Құзыреттіліктер: сараптамалық қызметте өлшеу дағдыларын қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми ізденістің зерттеу дағдылары мен негіздерін дамыту.
Мазмұны: Әдістеменің түсінігі мен деңгейлері. Ғылыми зерттеулердегі Теория, тұжырымдама, стратегия, тәсіл. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Нәтижелерді өңдеу, ресімдеу, енгізу. Ғылыми зерттеу жүргізудегі педагог-психолог мәдениеті.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психика мен тұлғаның жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: жас психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Психикалық даму және жас кезеңділігі мәселесі. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі баланың, бастауыш сынып оқушысының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жастық, жетілу, қартаю психологиясы. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мамандық шеңберінде әр жас кезеңінің теориялық және практикалық білімін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі елдерде жоғары ставкалы емтихандар өткізу туралы білімді қалыптастыру
Мазмұны: "жоғары ставкалары"бар білім алушылардың білім жетістіктерін бағалау бойынша бағалау рәсімдері. Мемлекеттік ұлттық емтихандардың рәсімдері. Қазақстан Республикасында мектеп түлектерін қорытынды аттестаттау. Әлемнің әртүрлі елдерінде ұлттық емтихандарды ұйымдастыру тәжірибесі.
Құзыреттіліктер: сараптамалық қызметте бағалау дағдыларын қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды деректерді талдауда көп нұсқалы статистиканы практикалық қолдануды үйрету. Мазмұны: факторлық, кластерлік және дискриминанттық талдау әдістері, регрессиялық талдаудың көп нұсқалы масштабтауы. Алынған нәтижелерді интерпретациялау. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін қолдану. Құзыреттері: зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР және әлемдегі білім беру саясатының даму тенденциялары бойынша терең білімді қалыптастыру
Мазмұны: Мемлекеттік білім беру саясатының мәні мен мазмұны. Негізгі сипаттамалары, деңгейлері, аспектілері. Білім беруді дамыту үрдістері. Білім беруді дамыту стратегиялары, бағдарламалары. Білім беру саясаты саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар
Құзыреттіліктері: білім беру саясатын дамытудың қазіргі заманғы үрдістеріне бағдарланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметте нормативтік құжаттарды қолдану бойынша құзыреттерді дамыту. Мазмұны: мемлекеттік білім беру саясатының мәні мен мазмұны, білім беруді дамыту үрдістері. Сапаны өлшеу және бағалау саласындағы білім беруді дамыту стратегиялары, бағдарламалары. Білім беру ұйымдарының қызметін нормативтік-құқықтық реттеу және регламенттеу қағидаттарын айқындайтын нормативтік құжаттар. Құзыреттері: кәсіби қызметті жүзеге асыруда нормативтік құжаттарды сауатты қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өлшеудің педагогикалық теориясының тарихы. Тестілердің статистикалық (классикалық) теориясы (classical test theory, CTT). Өлшеудің математикалық теориясы (Item Response Theory, IRT. Раша қаласының метрикалық теориялық жүйесі (Rasch Measurement, RM). Педагогикалық өлшеулер теориясының жаңа тарихы. Педагогикалық өлшеулер теориясының негізгі ұғымдары, мақсаттары мен міндеттері. Педагогикалық өлшеулер теориясының басты мәселесі ретінде білім беру процесінің сапа көрсеткіштерін әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өлшеу теориясының тарихы туралы жүйелік білімді қалыптастыру.
Мазмұны: классикалық тест теориясы. Өлшеудің математикалық теориясы. Раш қаласының метрикалық жүйесі. Педагогикалық өлшемдер теориясының жаңа тарихы. Педагогикалық өлшемдер теориясының негізгі проблемасы ретінде білім беру процесінің сапа көрсеткіштерін әзірлеу.
Құзыреттіліктер: педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздерін түсіну және қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық өлшемдердің теориялық-әдіснамалық негіздерін тереңдету
Мазмұны: л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясының негізгі ережелері. Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім берудегі теорияның әдіснамалық маңызы мен дамуы. Қазіргі білім беру жүйелері мен бағдарламаларының белсенді негіздері.
Құзыреттіліктер: білім беру сапасын өлшеу бойынша қызметте теориялық тәсілдерді қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолдану дағдысын қалыптастыру
Мазмұны: зерттеудің статистикалық әдістері: түрлері, мақсаты. Өлшеу шкалаларының түрлері. Бастапқы сипаттамалық Статистика. Корреляциялық талдау. Екі үлгіні салыстырудың параметрлік және параметрлік емес әдістері.
Мамандандырылған талдау бағдарламаларындағы деректерді талдау (SPSS, Statistica). Интернетпен өзара әрекеттесу, web форматтары; мәліметтер базасы.
Құзыреттері: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқушылардың жетістіктерін бағалау мақсаты. Оқушылардың жетістіктерін бағалаудың принциптері, түрлері, критерийлері. Формативті бағалау техникасы. Талдау. Кері байланыс. Оқушылардың мотивациясы. Ұғыну. Взаимооценивание оқушы. Жиынтық бағалау.
Қазақстан Республикасында білім беру мазмұнын жаңарту.
Білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен таныстыру.
Теориялық және эксперименттік зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми таным әдістерін қолдану. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
Тәжірибені қорғау
Орта мектеп бағдарламасына сәйкес демонстрациялық эксперименттер жүргізу. Зертханалық жабдықтар, шыныдан жасалған бұйымдар. Оқу зертханасына қойылатын талаптар. Оқу практикасының негізгі міндеті - студенттердің теориялық және эксперименттік жұмыстарды өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми зерттеудің жаңа әдістерімен, эксперименттік техникалармен, ғылыми және өндірістік ұйымдардағы еңбек жағдайымен, қауіпсіздік техникасымен таныстыру.