педагогика ғылымдарының магистрі
Қазіргі заманғы өлшемдер саласында терең білімі бар және білім беру сапасын жоғары академиялық стандарттарға сәйкес бағалайтын, заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге қабілетті, жоғары білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды даярлау.
Педагогика және психология: педагогикалық өлшемдер
7M01102
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Sam сынақ құралының оқылымы<br/> Мазмұны: SAM (school achievement ' s Monitoring). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың оқу жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тестілік құралының негізі ретінде. SAM.Оқушылардың пәндік пәндерді меңгеруі нәтижесінде қалыптасатын оқу-пәндік құзыреттіліктердің диагностикасы. Sam ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтау негізінде пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары.<br/> Құзыреттері: құралды сараптамалық қызметте қолданады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
he discipline of academic writing aims to enhance effective communication skills, fostering clarity and organization in conveying ideas. It encourages critical thinking and analytical skills, emphasizing the evaluation of information, learn essential research skills. The aim of the course is to enhance overall academic writing skills, particularly in terms of research
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы білім беру ортасын бағалау құралын меңгеру<br/> Мазмұны: ECERS халықаралық шкаласы негізінде білім беру ортасын қалыптастырушы бағалау жүйесі. Сараптамалық бағалаудың сипаттамасы. Емтихан кезіндегі когнитивті және эмоционалды бағалау. Сараптамалық бағалау нәтижелерін талдау және түсіндіру.<br/> Құзыреттер: ECERS шкаласына иелік етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
BBOKG5302
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылым ерекшеліктері. Ғылыми төңкерістер. Ғылыми ұтымдылық. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Заманауи ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық үрдістер. Жаратылыстану әне әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері/
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертацияның түсінігі мен құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
GDEUET5303
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды дамыту, оқыту және тәрбиелеу заңдылықтарын зерттеу және осы негізде базалық білім мен ғылыми ізденісті қалыптастыру, нақты педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдануға үйрету.Мазмұны: Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім берудің тарихы мен қазіргі заманы. Құзыреттіліктер: дидактикалық мақсаттарды студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу және кәсіби қызметтің субъектісі ретінде. Топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысының қызмет психологиясы. ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылының психологиялық негіздері<br/> Құзыреттіліктері: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Осы курсты оқыту барысында магистранттар негізгі теориялық ұғымдарды, психологиялық және педагогикалық заңдылықтарды, принциптерді, кәсіби қызмет тетіктерін меңгереді. Сонымен қатар, пән ғылыми зерттеулердің негізгі әдістері, тұлғаның даму факторлары, мұғалім қызметінің психологиялық және педагогикалық ерекшеліктері, білім беру технологиялары мен коммуникацияларының негіздері бойынша тақырыптарды қамтиды.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі - бұл ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және таңдалған ғылыми тақырыпты терең зерттеуге бағытталған докторантурадағы білім беру процесінің маңызды бөлігі. Осы тәжірибе аясында докторант өзінің диссертациясында немесе басқа ғылыми жобасында белсенді жұмыс істейді, зерттеу жүргізеді, теориялық және эмпирикалық деректерді талдайды, сонымен қатар ғылыми гипотезалар жасайды.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
9
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
5
ҒЗЖ қорғау
GZJM
6
ҒЗЖ қорғау
GZJM
4
ҒЗЖ қорғау
GZJM
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны ресімдеу және қорғау.<br/> Мазмұны: таңдалған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және практикалық дамуы. Мемлекеттік аттестаттау комиссиясының отырысында таңдалған мамандықтың өзекті мәселесінің қолданбалы міндетін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және эксперименттік нәтижелерді қамтитын тәуелсіз зерттеу болып табылатын магистрлік диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.<br/> Құзыреттілігі: дайындық бағыты бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және оларды нақты ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу<br/> Мазмұны:педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқытудың педагогикалық технологиялары.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: педагогикалық білімді кәсіби қызметте қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық квалиметрия және тестология дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: Квалиметрия ғылым ретінде. Квалиметрияның пәні мен мазмұны. Квалиметрияның негізгі әдістері мен технологиялары. Педагогикалық квалиметрия білім сапасын бағалаудың теориялық негізі ретінде. Өлшеу шкалаларының жіктелуі.Қазіргі заманғы тестілеудің тұжырымдамалық–жіктеу базасы. Тест Педагогикалық өлшеу құралы ретінде. Тесттерді жобалау негіздері.<br/> Құзыреттіліктер: практикалық сараптамалық қызметте квалиметриялық зерттеулер мен тесттерді құрастыру дағдыларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық квалиметрия және тестология дағдыларын меңгеру<br/> Мазмұны: Квалиметрия ғылым ретінде. Квалиметрияның пәні мен мазмұны. Квалиметрияның негізгі әдістері мен технологиялары. Педагогикалық квалиметрия білім сапасын бағалаудың теориялық негізі ретінде. Өлшеу шкалаларының жіктелуі.Қазіргі заманғы тестілеудің тұжырымдамалық–жіктеу базасы. Тест Педагогикалық өлшеу құралы ретінде. Тесттерді жобалау негіздері.<br/> Құзыреттіліктер: практикалық сараптамалық қызметте квалиметриялық зерттеулер мен тесттерді құрастыру дағдыларын қолдану.
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарының өзін-өзі дамыту тәжірибесін жүзеге асыру. Өз бетінше білім беру дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмыстарында тәжірибе жинақтау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау. Мектеп мұғалімінің көмегімен педагогикалық әдістерді меңгеру және қолдану. Оқытудың белсенді әдістерін меңгеру. Заман талабына сай оқыту және тәрбие жұмысындағы озық педагогикалық тәжірибемен танысу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : магистранттарды ұлттық педагогикалық білім жүйелері мен ғылыми және ғылыми-дістемелік қызмет мақсаттары мен міндеттері туралы білім ерекшелігін пайдалануға үйрету <br/> Мазмұны : Заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, психологиялық-педагогикалық зерттеулерге ақпараттық-педагогикалық қолдау көрсету жүйесін әзірлеу. Нақты статистикалық әдісті тағайындау және оны психологиялық-педагогикалық зерттеуде қолдану мүмкіндігі<br/> Құзыреттіліктері: статистикалық деректерді автоматтандырылған өңдеу жүйелерін қолдана білу <br/> Оқыту нәтижесі: ОН3/<br/> Емтихан
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPP 1202
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың оқу қызметін бағалаудың заманауи технологияларын игеру.Мазмұны: оқушылардың жетістіктерін бағалау мақсаттары. Оқушылардың жетістіктерін бағалау принциптері, түрлері, критерийлері. Формативті бағалау әдістері. Талдау. Кері байланыс. Оқушыларды ынталандыру. Өзін-өзі бағалау. Оқушылардың өзара бағалауы. Жиынтық бағалау.<br/> Қазақстан Республикасында білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында бағалау. Критериалды бағалау жүйесі.<br/> Құзыреттіліктері: оқушылардың оқу қызметін бағалаудың заманауи технологияларын меңгерген
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Sam мәтіндік құралын игеру
Мазмұны: SAM (мектеп жетістіктерін бақылау). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың білім жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тест құралы ретінде. Сэм.Оқушылардың пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзыреттіліктерді диагностикалау. SAM ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтауға негізделген пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары.
Құзыреттілік: құралды сараптамалық қызметте қолданады
Мақсаты: SAM мәтіндік құралын игеру
Мазмұны: SAM (мектеп жетістіктерін бақылау). Л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясы оқушылардың білім жетістіктерінің мазмұны мен динамикасын игеру сапасын бағалаудың тест құралы ретінде. Сэм.Студенттердің пәндік пәндерді игеруі нәтижесінде қалыптасқан білім беру және пәндік құзыреттіліктерді диагностикалау. SAM ерекшелігі-оның индикативті негізінің құрылымын анықтауға негізделген пәндік құзыреттілікті интегралды сандық бағалау және құзыреттілікті сапалы бағалау мүмкіндіктерінің жиынтығы. Sam артықшылықтары.
Құзыреттері: құралды сараптамалық қызметте қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында дамушы ортаны бағалау құралын игеру
Мазмұны: ECERS (Early Childhood environment Rating Scale) – мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы білім сапасын кешенді бағалауға арналған халықаралық шкала. Ішкі таразылар: пәндік-кеңістіктік орта; бала күтімі; сөйлеу және сауаттылық; қызмет түрлері; өзара әрекеттесу; бағдарламаны құрылымдау. 7 балдық шкала бойынша бағалау принциптері. Мектепке дейінгі ұйымдардағы қызметтің сараптамасы мен мониторингі және білім сапасын бағалау үшін шкаланы пайдалану мүмкіндіктері.
Құзыреттіліктер: ECERS шкаласына сенімді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мектептің білім беру ортасын бағалау құралын пайдалану дағдыларын игеру.
Мазмұны: SACERS (School-Age Care Environment Rating Scale) – мемлекеттік және жеке мектептердің білім беру қызметінің сапасын кешенді бағалауға арналған шкала. SASERS-білім беру ұйымының шарттары мен ресурстарын бақылау және дамыту құралы. Сараптамалық бағалаудың сипаттамалары (7 балдық шкала бойынша бағалау шкалалары мен критерийлері бойынша). Сараптамалық бағалау нәтижелерін талдау және түсіндіру.
Құзыреттер: SACERS шкаласына ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім берудегі өлшеу құралдарын жобалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: бақылау-өлшеу материалдарын, бағалау құралдарының қорын жобалау технологиясы. Сандық және сапалық бағалауды анықтайтын анықтамалық сенімді және объективті квалиметриялық процедуралар. Бағалау Құралдары білім беру нәтижелерінің деңгейін өлшеу және бағалау материалдарының, өлшеу құралдарының, нысандары мен рәсімдерінің жиынтығы ретінде.
Құзыреттіліктер: білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде өлшеу құралдарын әзірлейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық өлшемдердің әдіснамалық негіздерін қалыптастыру
Мазмұны: педагогикалық өлшемдер теориясы Қазіргі тестілеудің теориялық негізі ретінде. Тестологияның әдіснамалық және теориялық негіздері (В.С. Аванесов, а. в. Абрамова, м. с. Бернштейн, с. Г. Геллерштейн, м. и. Победов және т. б.). Өлшеу әдістемесін дамыту: негізгі парадигмалар. Өлшеу әдістемесі.
Құзыреттері: практикалық сараптамалық қызметте педагогикалық өлшемдер әдіснамасын қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім берудегі мониторингтік зерттеу құзыретін қалыптастыру
Мазмұны: әр түрлі деңгейдегі білім беру процесінің сапасын басқару жүйесіндегі Мониторинг. Педагогикалық мониторингтің ғылыми принциптері мен функциялары.Педагогикалық жүйе мониторинг объектісі ретінде. Білім берудегі мониторинг функциялары. Квалиметриялық көп деңгейлі мониторинг. Мониторингтік зерттеулерге арналған құралдарды жобалау. Білім беру ортасының мониторингі
Құзыреттері: білім берудегі мониторингтік зерттеулердің құзыретін қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеулер туралы түсініктерді қалыптастыру
Мазмұны: TIMSS, PISA: жалпы білім беру сапасын халықаралық салыстырмалы зерттеу; ICILS: 8-сынып оқушыларының компьютерлік және ақпараттық сауаттылығын зерттеу; PIRLS: ICCS мәтінін оқу және түсіну сапасын зерттеу: азаматтық білім беруді зерттеу және т. б.
Құзыреттіліктер: сараптамалық қызметте өлшеу дағдыларын қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми ізденістің зерттеу дағдылары мен негіздерін дамыту.
Мазмұны: Әдістеменің түсінігі мен деңгейлері. Ғылыми зерттеулердегі Теория, тұжырымдама, стратегия, тәсіл. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Нәтижелерді өңдеу, ресімдеу, енгізу. Ғылыми зерттеу жүргізудегі педагог-психолог мәдениеті.
Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі елдерде жоғары ставкалы емтихандар өткізу туралы білімді қалыптастыру
Мазмұны: "жоғары ставкалары"бар білім алушылардың білім жетістіктерін бағалау бойынша бағалау рәсімдері. Мемлекеттік ұлттық емтихандардың рәсімдері. Қазақстан Республикасында мектеп түлектерін қорытынды аттестаттау. Әлемнің әртүрлі елдерінде ұлттық емтихандарды ұйымдастыру тәжірибесі.
Құзыреттіліктер: сараптамалық қызметте бағалау дағдыларын қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды деректерді талдауда көп нұсқалы статистиканы практикалық қолдануды үйрету. Мазмұны: факторлық, кластерлік және дискриминанттық талдау әдістері, регрессиялық талдаудың көп нұсқалы масштабтауы. Алынған нәтижелерді интерпретациялау. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін қолдану. Құзыреттері: зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР және әлемдегі білім беру саясатының даму тенденциялары бойынша терең білімді қалыптастыру
Мазмұны: Мемлекеттік білім беру саясатының мәні мен мазмұны. Негізгі сипаттамалары, деңгейлері, аспектілері. Білім беруді дамыту үрдістері. Білім беруді дамыту стратегиялары, бағдарламалары. Білім беру саясаты саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар
Құзыреттіліктері: білім беру саясатын дамытудың қазіргі заманғы үрдістеріне бағдарланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өлшеу теориясының тарихы туралы жүйелік білімді қалыптастыру.
Мазмұны: классикалық тест теориясы. Өлшеудің математикалық теориясы. Раш қаласының метрикалық жүйесі. Педагогикалық өлшемдер теориясының жаңа тарихы. Педагогикалық өлшемдер теориясының негізгі проблемасы ретінде білім беру процесінің сапа көрсеткіштерін әзірлеу.
Құзыреттіліктер: педагогикалық өлшемдердің теориялық негіздерін түсіну және қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық өлшемдердің теориялық-әдіснамалық негіздерін тереңдету
Мазмұны: л. с. Выготскийдің мәдени-тарихи теориясының негізгі ережелері. Қазіргі психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім берудегі теорияның әдіснамалық маңызы мен дамуы. Қазіргі білім беру жүйелері мен бағдарламаларының белсенді негіздері.
Құзыреттіліктер: білім беру сапасын өлшеу бойынша қызметте теориялық тәсілдерді қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолдану дағдысын қалыптастыру
Мазмұны: зерттеудің статистикалық әдістері: түрлері, мақсаты. Өлшеу шкалаларының түрлері. Бастапқы сипаттамалық Статистика. Корреляциялық талдау. Екі үлгіні салыстырудың параметрлік және параметрлік емес әдістері.
Мамандандырылған талдау бағдарламаларындағы деректерді талдау (SPSS, Statistica). Интернетпен өзара әрекеттесу, web форматтары; мәліметтер базасы.
Құзыреттері: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолданады
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен таныстыру.
Теориялық және эксперименттік зерттеу тәжірибесін алу, ғылыми таным әдістерін қолдану. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.