(PhD) философия докторы
«8D031 – әлеуметтік ғылымдар (Әлеуметтану)» білім беру бағдарламасының мақсаты: еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, әлемдік стандарттар деңгейінде мамандық бойынша тиімді жұмыс істеуге қабілетті, тұрақты кәсіби өсуге, Әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа дайын білікті, құзыретті және жауапты мамандарды даярлау.; ғылымды дамытудың басым бағыттары бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, білім алушылардың ғылыми белсенділігі мен дербестігін дамыту, нарық қажеттіліктеріне бағдарланған инновацияларды тиімді іске асыру, ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде білім алушылардың азаматтық ұстанымын қалыптастыру; әлемдік білім беру және ғылыми-ақпараттық жүйеге кірігуге қол жеткізу.
Білім беру бағдарламасының миссиясы мемлекет дамуының қазіргі заманғы сын-қатерлерінің талаптарына жауап беретін әлеуметтану саласындағы іргелі терең білімі бар PhD философия докторларын дайындау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
Әлеуметтану
8D03103
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттарға әлеуметтік зерттеулерде қолданылатын сыни теориялық тұжырымдамалармен және эмпирикалық деректермен танысу мүмкіндігін беру. Олар социологиялық зерттеулерде праксеология әдісін қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Әлеуметтік процестерді талдау, әлеуметтану ғылымындағы негізгі заманауи әдістермен танысу. Бұл курс әлеуметтік мәселелерді анықтау және тұжырымдау технологиясын зерттеуді қамтиды. Докторанттардың теориялық білімдері мен әдістемелік құралдарын әлеуметтік зерттеулердің нақты тәжірибесінде қолдану дағдыларын дамытады. Ғылыми жобаларды өз бетінше ұйымдастыру және жоспарлау қабілеттерін дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттарға әлеуметтік зерттеулерде қолданылатын сыни теориялық тұжырымдамалармен және эмпирикалық деректермен танысу мүмкіндігін беру. Олар социологиялық зерттеулерде праксеология әдісін қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Әлеуметтік процестерді талдау, әлеуметтану ғылымындағы негізгі заманауи әдістермен танысу. Бұл курс әлеуметтік мәселелерді анықтау және тұжырымдау технологиясын зерттеуді қамтиды. Докторанттардың теориялық білімдері мен әдістемелік құралдарын әлеуметтік зерттеулердің нақты тәжірибесінде қолдану дағдыларын дамытады. Ғылыми жобаларды өз бетінше ұйымдастыру және жоспарлау қабілеттерін дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттарға әлеуметтік зерттеулерде қолданылатын сыни теориялық тұжырымдамалармен және эмпирикалық деректермен танысу мүмкіндігін беру. Олар социологиялық зерттеулерде праксеология әдісін қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Әлеуметтік процестерді талдау, әлеуметтану ғылымындағы негізгі заманауи әдістермен танысу. Бұл курс әлеуметтік мәселелерді анықтау және тұжырымдау технологиясын зерттеуді қамтиды. Докторанттардың теориялық білімдері мен әдістемелік құралдарын әлеуметтік зерттеулердің нақты тәжірибесінде қолдану дағдыларын дамытады. Ғылыми жобаларды өз бетінше ұйымдастыру және жоспарлау қабілеттерін дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтанулық зерттеудің сандық және сапалық стратегияларының ерекшеліктерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеу, деректерді талдаудың жоғары және төмен стратегияларының негізгі тәсілдерін салыстыру, сандық және сапалық деректерді талдауды сипаттау. Курс-заманауи зерттеулердің дизайны мен талдау тұжырымдамаларына шолу, әлеуметтанулық зерттеу әдістемесі. Зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасы. Негізгі дағдылар әлеуметтанулық зерттеулерге талдау жүргізудің маңыздылығын түсінуге және қажеттілігін қабылдауға, әлеуметтанулық зерттеулерде өлшеу және іріктеу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтанулық зерттеудің сандық және сапалық стратегияларының ерекшеліктерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеу, деректерді талдаудың жоғары және төмен стратегияларының негізгі тәсілдерін салыстыру, сандық және сапалық деректерді талдауды сипаттау. Курс-заманауи зерттеулердің дизайны мен талдау тұжырымдамаларына шолу, әлеуметтанулық зерттеу әдістемесі. Зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасы. Негізгі дағдылар әлеуметтанулық зерттеулерге талдау жүргізудің маңыздылығын түсінуге және қажеттілігін қабылдауға, әлеуметтанулық зерттеулерде өлшеу және іріктеу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтанулық зерттеудің сандық және сапалық стратегияларының ерекшеліктерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттеу, деректерді талдаудың жоғары және төмен стратегияларының негізгі тәсілдерін салыстыру, сандық және сапалық деректерді талдауды сипаттау. Курс-заманауи зерттеулердің дизайны мен талдау тұжырымдамаларына шолу, әлеуметтанулық зерттеу әдістемесі. Зерттеудің теориялық және әдіснамалық базасы. Негізгі дағдылар әлеуметтанулық зерттеулерге талдау жүргізудің маңыздылығын түсінуге және қажеттілігін қабылдауға, әлеуметтанулық зерттеулерде өлшеу және іріктеу дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік болжау мен модельдеудегі кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс бағдарламасы әртүрлі факторларды ескере отырып, диагностикалық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері туралы жүйелі білімге және әлеуметтік болжау тәжірибесінің заманауи үлгілерімен танысуға бағытталған. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Нәтижесінде магистрант әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби жұмыс процесінде болжау, модельдеу және жобалау технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың теориялық және эмпирикалық зерттеулерден алған деректері қазақстандық ғылыми қоғамдастықты зерттеу нәтижелерімен таныстыру мақсатында ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған басылымдарда және ғылыми тақырып бойынша ұлттық мерзімді басылымдарда ғылыми мақалалар түрінде дайындалады. ҚР БҒМ БҒСБК ұсынған жарияланымдар докторлық диссертацияның негізгі ережелерін талқылау және сынау үшін оңтайлы орта болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәні педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық, математикалық-статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуді, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәні педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық, математикалық-статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуді, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың арасында диссертациялық зерттеудің өзекті бағыты мен тақырыбын таңдауға мүмкіндік беретін кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу. Докторанттарды ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларына үйрету, онда негізгі назарды ғылымның тарихы мен философиясының қалыптасуы мен дамуына, таным теориясының негіздерінің генезисіне аудару. Докторанттардың ғылыми пікірталас дағдыларын қалыптастыру және зерттеу нәтижелерін таныстыру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Зерттелетін мәселенің теориялық-әдіснамалық аспектісін қарастыру, диссертацияның ұғымдық-категориялық аппаратын анықтау. Таңдалған тақырып бойынша әлемдік тәжірибенің негізгі еңбектерімен танысу. Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық бөлімнің 30%-дан кем емес көлемін орындау. Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті (БҒСБК) ұсынған басылымдарда кемінде 1 ғылыми жарияланымның болуы. Диссертация тақырыбы бойынша кемінде 1 ғылыми жарияланымды баспаға дайындау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың кемінде 80% көлемін орындау олардың нәтижелері бойынша Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының мәліметтері бойынша нөлдік емес импакт-факторлы немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіптік құзыреттілік бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, қабілеттері, іскерліктері жоғары оқу орны мүдделі жұмыс берушілермен бірлесіп әзірлейтін білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, онда мемлекеттік билік органдары деңгейінде саяси-басқарушылық шешімдер мен олардың практикалық нәтижелерінің кешенді ғылыми диагностикасын жоспарлау, жүзеге асыру және презентациялау талаптары көрсетіледі.
7
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
7
Тәжірибені қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
7
Тәжірибені қорғау
Кәсіби ғылыми-зерттеу іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту, кітапхана қорымен жұмыс істеу тәжірибесі, сондай-ақ арнайы әдебиеттері бойынша шет тілін тереңдетіп оқыту. Тағылымдамадан өтушілерді шетелдік жоғары оқу орындарында ғылыми процесті ұйымдастыру қағидаларымен таныстыру. Ол диссертациялық зерттеуді жазу және ресімдеуде ғылыми, кәсіби қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Эмпирикалық зерттеулер жүргізу және деректерді талдау. Алынған білімді деректерді жинау және талдау үшін практикада қолдану. Эмпирикалық зерттеудің дамуын талқылау (сауалнамалар, сұхбаттар, бақылаулар). Статистикалық әдістер мен сапалы талдауды қолдана отырып жиналған деректерді талдау. Докторант эмпирикалық жұмыс процесінде кездескен қиындықтарды талқылау. Практикалық тапсырмалардың орындалуын көрсету, нақты жағдайларды талдау, деректерді өңдеу және түсіндіру бойынша кеңес беру. Эмпирикалық мәліметтерді жинау және диссертацияның аналитикалық бөлігін жазуға дайындық.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
6
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты- таңдаған мәселесіне байланысты ғылыми материалдарды жинау,талдау жасау, қортындылау; ғылыми-квалификациялық жұмысты (диссертацияны) дайындау үшін шынайы ғылыми идеяларды әзірлеу, ғылыми-зерттеу жұмыстың жазу дағдыларын жетілдіру, диссертацияның негізгі ережелерін апробациядан өткізу.
30
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
8
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
12
Докторлық диссертация
Докторлық диссертацияны дайындау мақсаты докторанттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және барлық меншік нысандарын ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы әлеуметтанудың негізгі бөлімдері бойынша олардың әлеуметтанулық ақпаратты жинау және талдау дағдыларын дамыту мақсатында білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдаудың жүйелі социологиялық тәсілін жүзеге асыру жолдарын үйрету. Бағдарламаның түлектері әлеуметтану теориялары мен қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулердің құралдарын жетік меңгерген, сонымен қатар күрделі әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін жасауға қабілетті.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты ақпараттық қоғамның мәнін қоғамдық дамудың жаңа кезеңі ретінде қарастыру. Пән ақпараттық қоғамның қалыптасу және даму заңдылықтарын, ақпарат пен білімнің қасиеттерін, сонымен қатар ақпараттық қоғамның әлеуметтік және институционалдық базасының ерекшеліктерін жан-жақты зерттеуге бағытталған. Қазіргі заманда ақпараттық қоғамды қалыптастыру мәселелеріне және экономиканы интеллектуалдандыру процестеріндегі мемлекеттің рөліне ерекше назар аударылады. Ақпараттық қоғамның қалыптасу және даму процестерін талдай білу. Ақпараттық қоғамға әсер ететін әлеуметтік институттарды зерттеу және талдау дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттарды Әлеуметтік зерттеулердегі маңызды теориялық тұжырымдамалармен және эмпирикалық мәліметтермен таныстыру. Әлеуметтік процестерді талдау, әлеуметтану ғылымының заманауи әдістерін қолдану және әлеуметтік мәселелерді анықтау және тұжырымдау технологияларын зерттеу. Іргелі әлеуметтік процестерді теориялық түсінуді дамыту, қазіргі қоғамдар мен әлеуметтік институттардың ерекшеліктерін анықтау, сондай-ақ ғылыми жобаларды ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Теориялық білімді практикада қолдану қабілетін күшейту.
Тәжірибені қорғау
Біліктілік жұмысы үшін эмпирикалық материалдарды жинау. Әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау; Жалпы кәсіби және құзыреттерді қалыптастыру дамыту; кәсіби этика негіздерін бекіту, таңдаған мамандыққа деген қызығушылықты, жауапкершілік сезімін және құрмет сезімін қалыптастыру; ғылыми талдау дағдыларын алу, билік органының немесе ұйымның қызметін жетілдіру бойынша негізделген тұжырымдар мен ұсыныстар жасай білу.