әлеуметтік ғылымдар магистрі
ББ мақсаты қазіргі заманғы әлеуметтік-гуманитарлық ғылым саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау болып табылады.
ББ миссиясы әлеуметтану саласындағы іргелі базалық білімі бар магистрлерді даярлау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
Әлеуметтану
7M03103
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс магистранттарда әлеуметтік құбылыстар мен процестердің жай-күйі, әрекет ету заңдылықтары мен факторлары, дамуы туралы эмпирикалық білім алудың теориялық тәсілдері мен әдіснамалық әдістері туралы түсінікті қалыптастырады, сонымен қатар мақсаттар мен процестерді түсінуді дамытудың іргелі негізі болып табылады. магистратура бітірушінің кәсіби қызметінің мақсаттары. Әлеуметтік процестер мен құбылыстарды социологиялық зерттеудің әдістемесі мен әдістерімен танысу. Әлеуметтанудың әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулерге мақсат пен нақты міндеттер қоя алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік болжау мен модельдеудегі кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс бағдарламасы әртүрлі факторларды ескере отырып, диагностикалық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері туралы жүйелі білімге және әлеуметтік болжау тәжірибесінің заманауи үлгілерімен танысуға бағытталған. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Нәтижесінде магистрант әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби жұмыс процесінде болжау, модельдеу және жобалау технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.<br/> Пәннің мақсаты - әлеуметтанулық зерттеулерде статистикалық әдістер мен болжау әдістерінің артықшылықтары мен мүмкіндіктерін қолдана отырып, аналитикалық жұмыс жасау дағдыларын дамыту. Пән магистранттардың математикалық статистика, әлеуметтік процестерді математикалық модельдеу, болжау (ойын теориясы, регрессия және авторегрессивті модельдер және т.б.) әдістерінің білімдері мен дағдыларын өз бетінше пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік болжау мен модельдеудегі кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс бағдарламасы әртүрлі факторларды ескере отырып, диагностикалық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері туралы жүйелі білімге және әлеуметтік болжау тәжірибесінің заманауи үлгілерімен танысуға бағытталған. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Нәтижесінде магистрант әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби жұмыс процесінде болжау, модельдеу және жобалау технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік болжау мен модельдеудегі кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс бағдарламасы әртүрлі факторларды ескере отырып, диагностикалық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері туралы жүйелі білімге және әлеуметтік болжау тәжірибесінің заманауи үлгілерімен танысуға бағытталған. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Нәтижесінде магистрант әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби жұмыс процесінде болжау, модельдеу және жобалау технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми ойлауды, ғылыми білім саласындағы философиялық және әдіснамалық принциптер туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылымның дамуының негізгі кезеңдерін, ғылыми білімнің құрылымын және ғылыми зерттеу әдіснамасының ерекшеліктерін зерттеу.<br/> Құзыреттер: өз мамандығы бойынша ғылыми-зерттеу жұмысын қалыптастыру үшін білімді пайдалану, оның ішінде пәнаралық зерттеулер, сыни талдау және қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді бағалау қабілеті.
4
ҒЗЖ қорғау
NIRM 3
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оларды алу әдістерін, сондай-ақ ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдауды зерттеу. <br/> Мазмұны: магистранттар ғылыми ойлауды дамытудың негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен тұжырымдамаларды, сондай-ақ ғылыми әлемнің қалыптасуына әсер еткен тарихи контексттерді зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай жұмыс істейтінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзыреттері: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдай және бағалай білу. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи және философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдай және дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдістеме тұрғысынан талдау мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы әлеуметтанудың негізгі бөлімдері бойынша олардың әлеуметтанулық ақпаратты жинау және талдау дағдыларын дамыту мақсатында білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдаудың жүйелі социологиялық тәсілін жүзеге асыру жолдарын үйрету. Бағдарламаның түлектері әлеуметтану теориялары мен қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулердің құралдарын жетік меңгерген, сонымен қатар күрделі әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін жасауға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы әлеуметтанудың негізгі бөлімдері бойынша олардың әлеуметтанулық ақпаратты жинау және талдау дағдыларын дамыту мақсатында білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдаудың жүйелі социологиялық тәсілін жүзеге асыру жолдарын үйрету. Бағдарламаның түлектері әлеуметтану теориялары мен қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулердің құралдарын жетік меңгерген, сонымен қатар күрделі әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін жасауға қабілетті.
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
13
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және меншіктің барлық нысандарындағы ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету, сапаны үздіксіз жақсарту бойынша қызметке үйрету.
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде коммуникативтік дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес терминология мен тіл ерекшеліктерін меңгеру, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шетел тіліндегі кәсіби лексика мен грамматиканы білу.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортада ауызша сөйлеу дағдылары.<br/> 4. Мәдени бейімделу және кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндермен қарым-қатынас жасау қабілеті.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте тәжірибеде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бітірушіге мәліметтерді сақтаудың негізгі құрылымдары мен формаларын оқып үйренуге, мәліметтерді талдау процестерін ғылыми сипаттауға үйретеді. Курстың мазмұны Big Data технологиясының негізгі түсініктеріне, сондай-ақ болжаудың негізгі принциптері мен әдістеріне бағытталған. Пән сонымен қатар әлеуметтік-саяси және медиа-процестерде болжау мен болжауды қолдануды зерттейді. Магистрант әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, қоғамдық-саяси процестердің дамуының болжамдарын жасау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – ұлттық экономика мен әлеуметтік процестерді дамытудың басымдықтарына сәйкес стартап-жобаларды іске асыру процесін ұйымдастыру және басқару туралы тұтас түсінікті дамыту. Әлеуметтену процесі әлеуметтік өзара әрекеттестіктің маңызды элементі ретінде жастардың әлеуметтік жобалары мен бағдарламаларын іске асыру арқылы ұсынылуы мүмкін. Курс стартап-жобаны әзірлеу және әлеуметтік процестерді бағалау алгоритмін құру әдістерін зерттеуге бағытталған. Магистрант осы пәнді оқи отырып, тұлғаның қалыптасуы мен әлеуметтенуіне, сондай-ақ қоғамдағы әлеуметтік имиджі мен мәртебесін көтеруге ықпал ететін әлеуметтік маңызы бар жобаларды жоспарлау және жүзеге асыру құзыреттілігін дамытады. Нәтижесінде магистрант стартап-жобаны талдау және оны жүзеге асырудың әртүрлі нұсқаларын бағалау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу кезеңдері және олардың мазмұны. Әдіс ұғымы. Ғылыми зерттеудің қателері. Ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау. Ғылыми ақпаратты жинау. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын жалпы талаптар. Ғылыми зерттеу этикасы. Ғылыми жұмыстың мазмұнына қойылатын жалпы талаптар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі қоғам жағдайындағы әлеуметтік бейімделудің негізгі тетіктері туралы магистранттарда жан-жақты түсінік қалыптастыру. Әлеуметтік бейімделудің мәні мен ерекшеліктерін ашу. Курс әлеуметтік бейімделу түсінігін, оның кезеңдері мен механизмдерін, сонымен қатар әлеуметтік нормалар мен рөлдерді зерттеуге бағытталған. Қарым-қатынас сонымен қатар ынталандыруға, оқиғаларға, уақытты құрылымдауға, құрметтеуге және өзін-өзі бағалауға, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы тұлғааралық өзара әрекеттесудің түрлері мен формаларына қажеттіліктерді қанағаттандыру шарты ретінде қарастырылады. Нәтижесінде магистрант болып жатқан әлеуметтік оқиғаларды суреттеу және социологиялық болжамдар жасау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты – шиеленісті әлеуметтік құбылыс ретінде теориялық тұрғыдан зерделеу, шиеленістерді басқарудағы білімді практикалық қолдану дағдыларын меңгеру: оларды реттеу және шешудің тиімді жолдарын табу, сондай-ақ келіссөз процестерін ұйымдастыру және жүргізу. Бағдарламалық материалды зерделеу магистранттардың шиеленістерді басқару саласындағы құзыреттілігін дамытуға және әлеуметтік процестерді басқарудың заманауи әдістерін дамытуға ықпал етуі керек. Магистрантттар шиеленістерді терең теориялық түсіну, шиеленістерді шешу үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын меңгереді және қоғамдық ұйымдармен жұмыс істеуде пайдалы әлеуметтік процестерді басқарудың заманауи әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән модернизация және неомодернизация теорияларын, Қазақстандағы әлеуметтік модернизацияның ерекшеліктерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының салық саясатының негізгі бағыттарын қамтитын экономикалық, әлеуметтік, мәдени және саяси өзгерістердің кешенді жиынтығы ретінде модернизацияны қарастырады. Модернизация процестері мен салық саясаты теориясындағы концепцияларды меңгеру. Бұл курстың нәтижесі қауіптер мен мүмкіндіктерді анықтау, сондай-ақ жұмыс күшіне сұраныстың өзгеруіне бейімделу дағдыларын дамыту болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлеуметтанудағы зерттеудің бір түрі ретінде кейс-стади әдісіне қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Белгісіздік жағдайында балама нұсқаларды бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пән әлеуметтік саланы зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеуді талап ететін мәселелерді шешу механизмдерін зерттейді, бұл әлеуметтік мәселелердің ауырлық деңгейін төмендетуге тиіс. Ұйымдарда кейс-стади зерттеулерін жүргізу. Магистрант әлеуметтанудың әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулердің нақты мәселелерін талдау және оларды заманауи кейс-әдістер арқылы шешу дағдыларын пайдаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты магистранттарда қоғамның әлеуметтік құрылымын өзгерту тетіктерінің бірі ретінде жастардың қазіргі әлеуметтік мобильділігі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Бағдарлама зерттеудің жалпы теориялық аспектілерін де, оның ішінде әлеуметтану тарихында да, қазіргі әлеуметтану ғылымының аясында да әзірленген әртүрлі концептуалды тәсілдер мен қазіргі қоғамдардағы жастардың әлеуметтік мобильділігі бойынша эмпирикалық зерттеулер жүргізу мәселелерін ескереді. Жастар мәселесі контекстінде социологиялық ақпаратты жүйелеу және талдау дағдыларын қалыптастыру, жастардың әлеуметтік мобильділігін талдау және осы саладағы алға қойылған міндеттерді жан-жақты шеше білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Маркетингтік зерттеулерде социологиялық әдістерді қолдану ерекшеліктерімен, маркетинг мәселелерін шешуге бағытталған әртүрлі типтегі социологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерінің әртүрлі аспектілерімен таныстыру. Әлеуметтік саланың ерекшеліктерін ескере отырып, магистранттардың маркетингтік және маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдары туралы білімдерін қалыптастыру. Бір түрі маркетингтік зерттеу болып табылатын социологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі туралы білімді қолдану негізінде маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі әлеуметтану теориясының негізгі ұғымдары, идеялары мен ережелері туралы түсінік қалыптастыру, магистранттарды қазіргі әлеуметтанудың негізгі теориялық негіздерімен және қазіргі қоғам тұжырымдамаларымен таныстыру. Қазіргі заманғы негізгі социологиялық парадигмалар мен теориялар туралы түсініктерді меңгеру. Қазіргі социологиялық теорияның дамуының теориялық және әдіснамалық негіздері. Курс қазіргі социологиялық теорияны зерттеу негізі ретінде пайдалана отырып, әлеуметтік өмірдің әртүрлі салаларын және қазіргі құбылыстарды өз бетінше талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарда этнодемография саласы бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Этнодемографиялық процестер мен отбасылық мінез-құлық (фертильділік және репродуктивті мінез-құлық, өлім-жітім және өзін-өзі сақтау мінез-құлқы, неке және ажырасу көрсеткіштері және некедегі мінез-құлық) социологиялық талдау саласында білім алады. Қазіргі Қазақстандағы отырықшылық пен урбанизацияның ерекшеліктері. Қазақстан Республикасындағы және шет елдердегі этнодемографиялық саясат. Курсты меңгеру нәтижесінде қазіргі Қазақстандағы этнодемографиялық мәселелерді зерттеуде және талдауда демографиялық мәліметтерді пайдалану дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық қоғамды зерттеудің негізгі теориялары мен социологиялық тәсілдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курс ақпараттық қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді салыстырмалы талдауға бағытталған. Ақпараттық қоғамдағы әлеуметтік қатынастардың пайда болуы мен ерекшеліктері қарастырылады. Ақпараттық қоғамның қалыптасуы. Оқытудың табыстылығы қоғамда болып жатқан процестер мен құбылыстарды зерттеу дағдыларын қолдану арқылы бағаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән интернет технологиялардың жеке және қоғамдық өмірге енуінің, мемлекеттік органдар мен барлық меншік нысанындағы ұйымдардың жұмысының оң және теріс салдарын зерттейді. Курс интернет деректерін, әлеуметтік желі материалдарын және әлеуметтік сауалнаманы жинау, өңдеу және талдау технологияларын пайдалануға бағытталған. Нақты және виртуалды әлемде, әсіресе әлеуметтік желілерде болып жатқан әлеуметтік процестердің өзара әрекеттесуін зерттеу. Пән ақпараттық және басқару мәселелерін шешу үшін қолданбалы дағдыларды дамытуға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлеуметтік қорғау мен қызмет көрсетудің әртүрлі салаларындағы негізгі базалық білімдерді зерттейді. Олар халықты әлеуметтік қорғаудың қазіргі жүйесінің негізгі бағыттарын, сонымен қатар осы саладағы терминологияны, негізгі ұғымдар мен қағидаларды зерттейді. Курс аясында, сондай-ақ әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік қорғау мекемелерінің қызметінде халықты әлеуметтік қорғауды жүзеге асыру ерекшеліктерімен танысады, сонымен қатар осы саладағы негізгі технологиялармен танысады. Магистранттар клиенттермен әлеуметтік жұмыстың негізгі негізін құрайтын әдістер мен технологияларды қолдану дағдыларын дамытады, әртүрлі аспектілерді ескере отырып, нақты жағдайлардың сипаттамаларын бағалайды және мәселелерді шешу үшін әртүрлі әлеуметтік қызмет түрлерін жүргізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарға этносаяси процестерді сипаттайтын және түсіндіретін негізгі теориялық түсініктер туралы түсінік береді. Қазақстанның ұлттық саясаты мемлекеттің ұлттық мүдделерінің саясаты ретіндегі туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Курс қазіргі кезеңдегі ұлттық саясаттың негізгі тенденцияларына шолу болып табылады, оның ішінде мемлекет, құқықтық база және оны жүзеге асыру тетіктері, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы ұлттық саясаттың ұйымдастырушылық негіздері. Магистрант ұлтаралық қақтығыстардың себептерін анықтау және этносаралық қақтығыстарды шешудің ең дұрыс технологиясын табу дағдыларын меңгереді.
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты - кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдылары кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: Зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның қазіргі теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік зерттеу жүргізу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау.
Құзыреттіліктер: Зерттеу нәтижелерін зерттеу тақырыбы бойынша мақала, есеп, баяндама түрінде ұсыну.