әлеуметтік ғылымдар магистрі
ББ мақсаты қазіргі заманғы әлеуметтік-гуманитарлық ғылым саласында бәсекеге қабілетті білім беру ортасындағы ең жоғары академиялық стандарттарға сәйкес терең білімі бар, азаматтық ұстанымы бар, қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау болып табылады.
ББ миссиясы әлеуметтану саласындағы іргелі базалық білімі бар магистрлерді даярлау, жас ғалымдардың ғылыми-зерттеу жұмысының тиімділігін арттыру болып табылады.
Әлеуметтану
7M03103
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс магистранттарда әлеуметтік құбылыстар мен процестердің жай-күйі, әрекет ету заңдылықтары мен факторлары, дамуы туралы эмпирикалық білім алудың теориялық тәсілдері мен әдіснамалық әдістері туралы түсінікті қалыптастырады, сонымен қатар мақсаттар мен процестерді түсінуді дамытудың іргелі негізі болып табылады. магистратура бітірушінің кәсіби қызметінің мақсаттары. Әлеуметтік процестер мен құбылыстарды социологиялық зерттеудің әдістемесі мен әдістерімен танысу. Әлеуметтанудың әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулерге мақсат пен нақты міндеттер қоя алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік болжау мен модельдеудегі кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс бағдарламасы әртүрлі факторларды ескере отырып, диагностикалық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері туралы жүйелі білімге және әлеуметтік болжау тәжірибесінің заманауи үлгілерімен танысуға бағытталған. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Нәтижесінде магистрант әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби жұмыс процесінде болжау, модельдеу және жобалау технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.<br/> Пәннің мақсаты - әлеуметтанулық зерттеулерде статистикалық әдістер мен болжау әдістерінің артықшылықтары мен мүмкіндіктерін қолдана отырып, аналитикалық жұмыс жасау дағдыларын дамыту. Пән магистранттардың математикалық статистика, әлеуметтік процестерді математикалық модельдеу, болжау (ойын теориясы, регрессия және авторегрессивті модельдер және т.б.) әдістерінің білімдері мен дағдыларын өз бетінше пайдалану қабілетін дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік болжау мен модельдеудегі кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс бағдарламасы әртүрлі факторларды ескере отырып, диагностикалық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері туралы жүйелі білімге және әлеуметтік болжау тәжірибесінің заманауи үлгілерімен танысуға бағытталған. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Нәтижесінде магистрант әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби жұмыс процесінде болжау, модельдеу және жобалау технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік болжау мен модельдеудегі кәсіби қызметтің әдіснамасы мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс бағдарламасы әртүрлі факторларды ескере отырып, диагностикалық зерттеулерді жүргізу ерекшеліктері туралы жүйелі білімге және әлеуметтік болжау тәжірибесінің заманауи үлгілерімен танысуға бағытталған. Әлеуметтік модельдеуді технологиялық қамтамасыз ету. Нәтижесінде магистрант әлеуметтік болжамдарды өз бетінше талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби жұмыс процесінде болжау, модельдеу және жобалау технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы әлеуметтанудың негізгі бөлімдері бойынша олардың әлеуметтанулық ақпаратты жинау және талдау дағдыларын дамыту мақсатында білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдаудың жүйелі социологиялық тәсілін жүзеге асыру жолдарын үйрету. Бағдарламаның түлектері әлеуметтану теориялары мен қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулердің құралдарын жетік меңгерген, сонымен қатар күрделі әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін жасауға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты қолданбалы әлеуметтанудың негізгі бөлімдері бойынша олардың әлеуметтанулық ақпаратты жинау және талдау дағдыларын дамыту мақсатында білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Әлеуметтік құбылыстар мен процестерді талдаудың жүйелі социологиялық тәсілін жүзеге асыру жолдарын үйрету. Бағдарламаның түлектері әлеуметтану теориялары мен қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулердің құралдарын жетік меңгерген, сонымен қатар күрделі әлеуметтік құбылыстар мен процестерді зерттеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін жасауға қабілетті.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
9
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың дағдыларын қалыптастыру.
13
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және меншіктің барлық нысандарындағы ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету, сапаны үздіксіз жақсарту бойынша қызметке үйрету.
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.<br/> Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бітірушіге мәліметтерді сақтаудың негізгі құрылымдары мен формаларын оқып үйренуге, мәліметтерді талдау процестерін ғылыми сипаттауға үйретеді. Курстың мазмұны Big Data технологиясының негізгі түсініктеріне, сондай-ақ болжаудың негізгі принциптері мен әдістеріне бағытталған. Пән сонымен қатар әлеуметтік-саяси және медиа-процестерде болжау мен болжауды қолдануды зерттейді. Магистрант әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып, қоғамдық-саяси процестердің дамуының болжамдарын жасау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – ұлттық экономика мен әлеуметтік процестерді дамытудың басымдықтарына сәйкес стартап-жобаларды іске асыру процесін ұйымдастыру және басқару туралы тұтас түсінікті дамыту. Әлеуметтену процесі әлеуметтік өзара әрекеттестіктің маңызды элементі ретінде жастардың әлеуметтік жобалары мен бағдарламаларын іске асыру арқылы ұсынылуы мүмкін. Курс стартап-жобаны әзірлеу және әлеуметтік процестерді бағалау алгоритмін құру әдістерін зерттеуге бағытталған. Магистрант осы пәнді оқи отырып, тұлғаның қалыптасуы мен әлеуметтенуіне, сондай-ақ қоғамдағы әлеуметтік имиджі мен мәртебесін көтеруге ықпал ететін әлеуметтік маңызы бар жобаларды жоспарлау және жүзеге асыру құзыреттілігін дамытады. Нәтижесінде магистрант стартап-жобаны талдау және оны жүзеге асырудың әртүрлі нұсқаларын бағалау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу кезеңдері және олардың мазмұны. Әдіс ұғымы. Ғылыми зерттеудің қателері. Ғылыми зерттеудің жеке және арнайы әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау. Ғылыми ақпаратты жинау. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қойылатын жалпы талаптар. Ғылыми зерттеу этикасы. Ғылыми жұмыстың мазмұнына қойылатын жалпы талаптар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі қоғам жағдайындағы әлеуметтік бейімделудің негізгі тетіктері туралы магистранттарда жан-жақты түсінік қалыптастыру. Әлеуметтік бейімделудің мәні мен ерекшеліктерін ашу. Курс әлеуметтік бейімделу түсінігін, оның кезеңдері мен механизмдерін, сонымен қатар әлеуметтік нормалар мен рөлдерді зерттеуге бағытталған. Қарым-қатынас сонымен қатар ынталандыруға, оқиғаларға, уақытты құрылымдауға, құрметтеуге және өзін-өзі бағалауға, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы тұлғааралық өзара әрекеттесудің түрлері мен формаларына қажеттіліктерді қанағаттандыру шарты ретінде қарастырылады. Нәтижесінде магистрант болып жатқан әлеуметтік оқиғаларды суреттеу және социологиялық болжамдар жасау дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты – шиеленісті әлеуметтік құбылыс ретінде теориялық тұрғыдан зерделеу, шиеленістерді басқарудағы білімді практикалық қолдану дағдыларын меңгеру: оларды реттеу және шешудің тиімді жолдарын табу, сондай-ақ келіссөз процестерін ұйымдастыру және жүргізу. Бағдарламалық материалды зерделеу магистранттардың шиеленістерді басқару саласындағы құзыреттілігін дамытуға және әлеуметтік процестерді басқарудың заманауи әдістерін дамытуға ықпал етуі керек. Магистрантттар шиеленістерді терең теориялық түсіну, шиеленістерді шешу үшін алған білімдерін қолдану дағдыларын меңгереді және қоғамдық ұйымдармен жұмыс істеуде пайдалы әлеуметтік процестерді басқарудың заманауи әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән модернизация және неомодернизация теорияларын, Қазақстандағы әлеуметтік модернизацияның ерекшеліктерін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының салық саясатының негізгі бағыттарын қамтитын экономикалық, әлеуметтік, мәдени және саяси өзгерістердің кешенді жиынтығы ретінде модернизацияны қарастырады. Модернизация процестері мен салық саясаты теориясындағы концепцияларды меңгеру. Бұл курстың нәтижесі қауіптер мен мүмкіндіктерді анықтау, сондай-ақ жұмыс күшіне сұраныстың өзгеруіне бейімделу дағдыларын дамыту болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлеуметтанудағы зерттеудің бір түрі ретінде кейс-стади әдісіне қатысты мәселелер кешенін қамтиды. Белгісіздік жағдайында балама нұсқаларды бағалау дағдыларын қалыптастыру. Пән әлеуметтік саланы зерттеудің жаңа әдістерін әзірлеуді талап ететін мәселелерді шешу механизмдерін зерттейді, бұл әлеуметтік мәселелердің ауырлық деңгейін төмендетуге тиіс. Ұйымдарда кейс-стади зерттеулерін жүргізу. Магистрант әлеуметтанудың әртүрлі салаларындағы ғылыми зерттеулердің нақты мәселелерін талдау және оларды заманауи кейс-әдістер арқылы шешу дағдыларын пайдаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты магистранттарда қоғамның әлеуметтік құрылымын өзгерту тетіктерінің бірі ретінде жастардың қазіргі әлеуметтік мобильділігі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Бағдарлама зерттеудің жалпы теориялық аспектілерін де, оның ішінде әлеуметтану тарихында да, қазіргі әлеуметтану ғылымының аясында да әзірленген әртүрлі концептуалды тәсілдер мен қазіргі қоғамдардағы жастардың әлеуметтік мобильділігі бойынша эмпирикалық зерттеулер жүргізу мәселелерін ескереді. Жастар мәселесі контекстінде социологиялық ақпаратты жүйелеу және талдау дағдыларын қалыптастыру, жастардың әлеуметтік мобильділігін талдау және осы саладағы алға қойылған міндеттерді жан-жақты шеше білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Маркетингтік зерттеулерде социологиялық әдістерді қолдану ерекшеліктерімен, маркетинг мәселелерін шешуге бағытталған әртүрлі типтегі социологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу әдістерінің әртүрлі аспектілерімен таныстыру. Әлеуметтік саланың ерекшеліктерін ескере отырып, магистранттардың маркетингтік және маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдары туралы білімдерін қалыптастыру. Бір түрі маркетингтік зерттеу болып табылатын социологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі туралы білімді қолдану негізінде маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі әлеуметтану теориясының негізгі ұғымдары, идеялары мен ережелері туралы түсінік қалыптастыру, магистранттарды қазіргі әлеуметтанудың негізгі теориялық негіздерімен және қазіргі қоғам тұжырымдамаларымен таныстыру. Қазіргі заманғы негізгі социологиялық парадигмалар мен теориялар туралы түсініктерді меңгеру. Қазіргі социологиялық теорияның дамуының теориялық және әдіснамалық негіздері. Курс қазіргі социологиялық теорияны зерттеу негізі ретінде пайдалана отырып, әлеуметтік өмірдің әртүрлі салаларын және қазіргі құбылыстарды өз бетінше талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарда этнодемография саласы бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Этнодемографиялық процестер мен отбасылық мінез-құлық (фертильділік және репродуктивті мінез-құлық, өлім-жітім және өзін-өзі сақтау мінез-құлқы, неке және ажырасу көрсеткіштері және некедегі мінез-құлық) социологиялық талдау саласында білім алады. Қазіргі Қазақстандағы отырықшылық пен урбанизацияның ерекшеліктері. Қазақстан Республикасындағы және шет елдердегі этнодемографиялық саясат. Курсты меңгеру нәтижесінде қазіргі Қазақстандағы этнодемографиялық мәселелерді зерттеуде және талдауда демографиялық мәліметтерді пайдалану дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық қоғамды зерттеудің негізгі теориялары мен социологиялық тәсілдері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Курс ақпараттық қоғамдағы әлеуметтік мәселелерді салыстырмалы талдауға бағытталған. Ақпараттық қоғамдағы әлеуметтік қатынастардың пайда болуы мен ерекшеліктері қарастырылады. Ақпараттық қоғамның қалыптасуы. Оқытудың табыстылығы қоғамда болып жатқан процестер мен құбылыстарды зерттеу дағдыларын қолдану арқылы бағаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән интернет технологиялардың жеке және қоғамдық өмірге енуінің, мемлекеттік органдар мен барлық меншік нысанындағы ұйымдардың жұмысының оң және теріс салдарын зерттейді. Курс интернет деректерін, әлеуметтік желі материалдарын және әлеуметтік сауалнаманы жинау, өңдеу және талдау технологияларын пайдалануға бағытталған. Нақты және виртуалды әлемде, әсіресе әлеуметтік желілерде болып жатқан әлеуметтік процестердің өзара әрекеттесуін зерттеу. Пән ақпараттық және басқару мәселелерін шешу үшін қолданбалы дағдыларды дамытуға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлеуметтік қорғау мен қызмет көрсетудің әртүрлі салаларындағы негізгі базалық білімдерді зерттейді. Олар халықты әлеуметтік қорғаудың қазіргі жүйесінің негізгі бағыттарын, сонымен қатар осы саладағы терминологияны, негізгі ұғымдар мен қағидаларды зерттейді. Курс аясында, сондай-ақ әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік қорғау мекемелерінің қызметінде халықты әлеуметтік қорғауды жүзеге асыру ерекшеліктерімен танысады, сонымен қатар осы саладағы негізгі технологиялармен танысады. Магистранттар клиенттермен әлеуметтік жұмыстың негізгі негізін құрайтын әдістер мен технологияларды қолдану дағдыларын дамытады, әртүрлі аспектілерді ескере отырып, нақты жағдайлардың сипаттамаларын бағалайды және мәселелерді шешу үшін әртүрлі әлеуметтік қызмет түрлерін жүргізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарға этносаяси процестерді сипаттайтын және түсіндіретін негізгі теориялық түсініктер туралы түсінік береді. Қазақстанның ұлттық саясаты мемлекеттің ұлттық мүдделерінің саясаты ретіндегі туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Курс қазіргі кезеңдегі ұлттық саясаттың негізгі тенденцияларына шолу болып табылады, оның ішінде мемлекет, құқықтық база және оны жүзеге асыру тетіктері, сондай-ақ Қазақстан Республикасындағы ұлттық саясаттың ұйымдастырушылық негіздері. Магистрант ұлтаралық қақтығыстардың себептерін анықтау және этносаралық қақтығыстарды шешудің ең дұрыс технологиясын табу дағдыларын меңгереді.
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты - кәсіби білімді жүйелеу, кеңейту және бекіту, магистранттарда өзіндік ғылыми жұмысты, зерттеу және экспериментті жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдылары кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: Зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның қазіргі теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік зерттеу жүргізу, ғылыми танымның түрлі әдістерін қолдану. Алынған деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау.
Құзыреттіліктер: Зерттеу нәтижелерін зерттеу тақырыбы бойынша мақала, есеп, баяндама түрінде ұсыну.