қызмет көрсету саласының бакалавры
Туризм бакалаврының кәсіби қызметі Қазақстандағы туризм индустриясының қалыптасуы жағдайында туристік кәсіпорындар мен ұйымдарды басқару процесін жетілдіруге, ағымдағы және перспективалық жоспарлау жүйесін оңтайландыру мақсатында біздің еліміздің және шетелдік туристік қызметтер нарығының туристік мүмкіндіктерін зерделеуге, туристік қызмет көрсетудің қазіргі заманғы әдістерін және ақпараттық технологияларды енгізуге, туристік өнімнің сапасын арттыруға, туристік кәсіпорындар үшін орта буын мамандарын даярлауға бағытталған.
Маманның кәсіби қызметінің объектілері сервис және туризм саласындағы мекемелер, шипажайлар мен курорттар, туристік және жарнамалық агенттіктер, қонақ үйлер, мейрамханалар және олармен байланысты ақпараттық технологиялар болып табылады.
Мақсаты - студенттерге Қазақстанның әр түрлі аймақтарындағы, шет елдердегі туризмнің қазіргі рекреациялық ресурстары, туристік игерілуі және даму перспективалары туралы кешенді түсінік беру; қазіргі заманғы туризм географиясының мәні туралы базистік білімді қалыптастыру; қызмет көрсету нарығындағы бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы кәсіби білімі мен құзыреттілігі бар туризм саласындағы білікті мамандарды даярлау.
Туризм
6B11101
Жаратылыстану және география факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
География
Ағылшын тілі
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;<br/> - Абайдың және оның шығармашылығының тарихи және мәдени маңыздылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. <br/> Құзыреттері: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану әлеуметтік әлемді түсінуде. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтену және сәйкестілік. Отбасы және заман. Ауытқу, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық әлеуметтану және ұлт. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технология және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгеріс.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың белсенді туристік-спорттық және өлкетану іс-әрекетін дамыту.<br/> Мазмұны: БЖТ-де қолданылатын оқушылардың физикалық қасиеттерін дамытудың (тәрбиелеудің) міндеттері, құралдары мен әдістері; оқушылармен туристік жорықтар мен жаппай туристік іс-шараларды өткізуді реттейтін нормативтік-құқықтық және заңнамалық актілер; жалпы орта және қосымша білім беру мекемелерінің оқушыларымен туристік жорықтар мен экскурсиялар өткізудің ерекшеліктері мен әдістемесі. Қазақстанда балалар туризмін дамыту. "Атамекен", "Менің Отаным-Қазақстан" туристік-өлкетану экспедициялары. <br/> Құзыреттері: жалпы білім беру мекемелерінің оқушыларымен туристік-спорттық іс-шараларды сәтті өткізу үшін қажетті білім, білік, дағдылар кешенін меңгеру.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
8
Выпускная работа
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Дүниежүзі елдерінің тарихы, саясаты, мәдениеті, экономикалық дамуы туралы тұрақты түсінік қалыптастыру. <br/> Мазмұны: Дүниежүзі саяси картасын, оның қалыптасу тарихын терең зерттеу; дүниежүзі елдерімен, олардың тарихымен, саясатымен, мәдениетімен, экономикалық дамуымен танысу. Дүниежүзі әр түрлі аймақтарындағы геосаяси жағдай. Мамандарды даярлау барысында белгілі бір мемлекет, елдер тобы туралы тұрақты тұжырымдама қалыптастыру. <br/> Құзыреттері: Қазіргі саяси жағдайды бағалау; кез-келген елдің аймақтық сипаттамасын жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның табиғи, әлеуметтік-экономикалық, рекреациялық ресурстарын зерттеу. <br/> Мазмұны: Қазақстанның физикалық және экономикалық-географиялық жағдайы. Қазақстанның тектоникалық-геологиялық құрылымы. Қазақстанның климаты. Қазақстанның табиғи ресурстары. Қазақстанның пайдалы қазбалары. Қазақстанның халқы, еңбек ресурстары. Өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы. <br/> Құзыреттері: Қазақстанның физикалық және экономикалық-географиялық сипаттамасын бере білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде.<br/> 1. Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету.<br/> 2. Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау;<br/> 3. Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну.<br/> 4. Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ТМД елдерінің нақты мысалдарында экономикалық жоспарлау мен туризмді дамытуды басқарудың заманауи технологияларымен және Қазақстандағы мемлекеттік бағдарламалар мен даму тұжырымдамаларымен танысу.<br/> Мазмұны: экономикалық жоспарлаудың бір түрі ретінде кластер ұғымы. Туристік кластердің графикалық және аумақтық моделі. Туристік кластерлердің түрлері. Туристік қызметте кластерлік технологиялар үшін зерттеу әдістерін қолдану. Туристік кластерлерді құрудағы ресурстық негіздің маңызы. Кластерлік технология бойынша Қазақстан туризмін дамытудың мемлекеттік бағдарламалары.<br/> Құзыреттері: аумақтық жоспарлау және туризмді дамыту бағдарламаларын дайындау мақсатында кластерлердің карталарын жасау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүркілердің мәдени мұрасы. Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың, ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті. Қазақ мәдениеті қазіргі әлемдік үдерістер мәнмәтінінде, жаһандану мәнмәтінінде. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана мәнмәтініндегі тұлға. Мен және менің уәждемем. Эмоциялар, эмоционалды зият. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық шиеленіс. Шиеленістегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Рекреациялық география туралы түсінікті ашу. <br/> Мазмұны: Ғылым жүйесіндегі рекреациялық географияның орны. Қазақстанның түрлі өңірлерінде, ТМД елдерінде және әлем елдерінде рекреациялық ресурстармен, туристік игерумен және туризмді дамыту перспективаларымен танысу, сондай-ақ ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамаларымен. <br/> Құзыреттері: рекреациялық ресурстары бар аумақтарды және Қазақстандағы туризмді дамыту перспективаларын бағалау.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси ғылымдар дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, модернизация; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: адамның және белгілі бір моральдық-этикалық қасиеттерге ие маманның «жағымды бейнесін» қалыптастыру. <br/> Мазмұны: іскерлік өмірде және күнделікті қызметте сәттіліктің алғышарты ретінде этикетті білу; этикет саласындағы білім, білік және дағдының жүйелері, яғни. азаматтық және іскерлік әдеп кодексінің негіздері. Іскерлік этикеттің ерекшеліктері. Басшының (басқарушының) этикеті, хатшының этикеті. <br/> Құзыреттері: азаматтық және іскерлік әдеп кодексінің негіздерін көрсету және меңгеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұтынушыларға және (немесе) туристерге қызмет көрсету процесін сәтті ұйымдастыру үшін әлеуметтік қызмет пен туризмнің әртүрлі бағыттарындағы анимациялық қызметтің теориялық негіздерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Туризмдегі анимацияның түрлері, мағыналары мен мақсаттары. Туристік объектінің ұйымдастырушылық құрылымына анимацияны енгізу. Мәдениет ұғымы және оның анимациямен байланысы. Мәдени-демалыс бағдарламаларын құру әдістері: монтаждау, иллюстрациялау, театрландыру, ойын. Туризм саласындағы анимациялық мәдени-демалыс бағдарламаларының режиссурасы. Анимация психологиялық-педагогикалық процесс ретінде.<br/> Құзыреттері: анимациялық қызметке қажеттіліктерді бөліп көрсете және талдай білу, туристік және экскурсиялық бағдарламалар шеңберінде анимациялық қызмет көрсету процесін ұйымдастыра білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туризмнің белсенді түрлері технологиясы мен тактикасы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: белсенді туристік саяхаттардың отандық және шетелдік классификациясы. Туризмнің белсенді түрлеріндегі тактикалық әзірлемелерді дайындаудың мазмұны мен әдістемесі. Белсенді туристік саяхатқа арналған жабдықтың жалпы сипаттамасы. 1-2 күрделілік санатындағы тауға, жаяу серуендеуге, шаңғы тебуге және велосипедпен жүруге, су сапарларын ұйымдастырудың және өткізудің ерекшеліктері. <br/> Құзыреттері: техникалық кедергілері бар асулардан өту дағдыларын және тауға өрмелеу техникасын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: "туризм " кәсіби зерттеу пәні ретінде, адамзат қоғамының қызмет түрі ретінде, болашақ жұмыс түрі ретінде.<br/> Мазмұны: Туристік қызмет және туристік ресурстар. Туризмнің халық шаруашылығының басқа салаларымен байланысы. Туризмді ғылыми зерттеу, туризм туралы ғылым. Әлемдік туристік индустрияның жалпы сипаттамасы. ТМД мен Қазақстандағы туризмді дамытудың қазіргі жағдайы.<br/> Құзыреттері: туризмнің қазіргі теорияларын кеңістіктік және әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде анықтау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: географиялық карта, жергілікті жер жоспары, карта түрлері ұғымдарын ашу.<br/> Мазмұны: географиялық карта, жергілікті жер жоспары, аумақты қамту және мазмұны бойынша карталар түрлері сияқты курстың негізгі ұғымдары. Карта бойынша және аумақта азимутты бағдарлау, анықтау. Жергілікті жердегі және картадағы нүктенің координаттары. Жергілікті жердің жоспарын жасау және маршруттық түсіру. Туристік маршрутта бағдарлау.<br/> Құзыреттері: географиялық карталармен жұмыс істей білу, маршруттық түсірілім жүргізу. Туристік маршрутта бағдарлау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туристік өнімдердің негізі ретінде туристік маршруттарды әзірлеу технологиясын зерделеу және дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: туристік маршруттардың жіктелуі мен түрлерін зерделеу, туристік маршрутты әзірлеу технологиясын игеру, туристік маршрутты әзірлеудің нормативтік-құқықтық базасын және топ басшысының функцияларын зерделеу арқылы туристік өнімдердің негізі ретінде туристік маршруттарды әзірлеу технологиясы және дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері: заманауи технологиялар негізінде туристік өнімнің негізі ретінде туристік маршрутты әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Өлкетанудың мәні мен міндеттерін ашу. <br/> Мазмұны: Өлкетанудың түрлері мен формалары. ТМД және Қазақстандағы өлкетану тарихы. Өлкетану принциптері мен дереккөздері. Туристік-экскурсиялық жұмыс бойынша маман даярлау жүйесіндегі өлкетанудың орны. Өлкетануды табиғи географиялық зерттеу. Тарихи өлкетану. Экономикалық өлкетанудың мәні, мәні, қайнар көздері. Өз аймағының топонимдерінің қалыптасу ерекшеліктері. <br/> Құзыреттері: туған жердің табиғи, мәдени және тарихи нысандары туралы ақпарат алу, экскурсиялар жүргізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Дүниежүзі және Қазақстан Республикасының топонимикалық кеңістігінің қалыптасу заңдылықтары туралы білім қалыптастыру. <br/> Мазмұны: Топонимикалық зерттеу әдістері. Топонимикалық сыныптар. Лексика-семантикалық белгілері бойынша Қазақстан шегіндегі географиялық атауларды топонимикалық картаға түсіру. Дүниежүзі және Қазақстан картасындағы антропотопонимдер мен этнотопонимдер.<br/> Құзыреттері: табиғи жағдайда топонимдердің көрнекі деңгейін талдау және анықтау, топонимдерді топонимикалық фактілер мен құбылыстардың әртүрлілігіне қарай жіктеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік қалыптастыру, оның компоненттерінің құрылымы мен дамуының жалпы заңдылықтарын анықтау.<br/> Мазмұны: Жер Планетасы. Жердің қозғалысы және оның салдары. Литосфера және жердің ішкі құрылымы. Жер бедерінің негізгі түрлері. Атмосфера: құрылымы мен құрамы. Атмосферадағы жылу айналымы және ылғал айналымы. Атмосфераның айналымы. Ауа-райы және климат. Гидросфера туралы түсінік. Дүниежүзілік мұхит. Құрлық суы. Географиялық орта және адамзат қоғамы.<br/> Құзыреттері: географиялық қабық компоненттерінің процестерін сипаттай және талдай білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Халықаралық туризм сыртқы экономикалық байланыстардың бір түрі ретінде ұғымын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Халықаралық туризм: анықтамасы, негізгі түсініктері және терминологиясы. Халықаралық туризмді дамытудың негізгі факторлары мен шарттары. Халықаралық туризмнің негізгі түрлерінің географиясы. Қазіргі Халықаралық Туризм статистикасы. Халықаралық туристік ұйымдар және олардың туризмді дамытудағы рөлі.<br/> Құзыреттері: туристік ағындардың негізгі бағыттарын талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Экскурсияны дайындау және өткізу әдістемесін оқып үйрену.<br/> Мазмұны: «Нұсқаулық» пәні, оның мақсаты мен міндеттері. Туристер мен жергілікті тұрғындарға қызмет көрсету үшін экскурсияның мәні. Экскурсиялардың құрылымы және жіктелуі. Экскурсияны дайындау әдістемесі. Экскурсиялық объект туралы түсінік, оның түрлері. Экскурсия әдістемесі. Экскурсиялық қызметтің ерекшеліктері. Экскурсия техникасы. Әр түрлі тақырыпта экскурсия өткізу ерекшеліктері. <br/> Құзыреттері: экскурсия жүргізу техникасын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларда туризмнің ойын-сауық индустриясының ерекше оқиғаларын ұйымдастырумен байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру.
Мазмұны: Оқиғалық туризмнің теориялық және құқықтық негіздері. Туризмдегі ивент-менеджмент технологиялары. Ивент-іс-шаралар нарығын зерттеу. Ивент-іс-шара бағдарламасын ұйымдастыруға арналған шығыстар. Оқиғалық турды әзірлеу технологиялары. Турды әзірлеу кезеңдері. Оқиғалық тур ресурстарының сипаттамасы. Оқиғалық турды жобалау ерекшеліктері.
Құзыреттері: Халықаралық және Ұлттық стандарттарға сәйкес туристік қызмет көрсету процестерінің талап етілетін сапасын қамтамасыз етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қорғалатын табиғи аумақтар түрлерінің жұмыс жасау ерекшеліктері, олардың орналасуы мен ұйымдастырылуы туралы білімді қалыптастыру, жабайы табиғат аймақтарын қорғаудан бастап халықтың экологиялық біліміне дейінгі бірқатар өзекті мәселелерді шешуде осы аумақтардың маңыздылығын ашу.
Мазмұны: Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негiзгi мақсаттары мен мiндеттерi. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың ғаламдық желілері. ЕҚТА-ның халықаралық жіктелуі және қысқаша өңірлік шолуы. Қорықтар - ЕҚТА-ның негізгі санаты. Қорық аумақтарының түрлері: Дүниежүзі елдерінде және Қазақстанда ЕҚТА-да туризмді дамыту. Табиғатты қорғау аумақтарын рекреациялық пайдалану.
Құзыреттері: экологиялық турларды әзірлеу үшін дүние жүзінің және Қазақстанның ерекше қорғалатын нысандары саласында білім мен дағдыларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этнографиялық туризмді ұйымдастырудың ерекшеліктерін, оның туристік қызметтің басқа түрлері арасындағы мүмкіндіктерін тану.
Мазмұны: Этнос және оның құрылымы. Этногенез мәселелері. Этникалық тарихтың негізгі кезеңдері. Этникалық сана. Этникалық мәдениетті рәміздендіру тетіктері. Дәстүрлі мәдениет. Күнтізбе әдет-ғұрыптары. Этнографиялық туризмнің ерекшелігі, оның болашағы, қазіргі жағдайы, этнографиялық құрамдас бөлігі бар турларды әзірлеу және өткізу дағдылары.
Құзыреттері: тарих, этнография, мәдениет, дәстүрлер, әдет-ғұрыптар, дүниежүзі аумағы бойынша этникалық топтардың орналасу географиясы саласындағы білім негіздерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР мен алыс және жақын шет елдердің курорттары мен санаторийлері, емдеу орындары мен шипажайлары туралы түсінік беру.
Мазмұны: рекреациялық кешендер жүйесі, Қазақстанның курорттық қоры; жеке сала ретінде курорттық істің негізгі бағыттары; курорттық істі мемлекеттік реттеу жүйесі; курорттық істің даму тарихы; курорттық факторлардың жалпы сипаттамасы; емдеу-сауықтыру орындары мен курорттарға қойылатын талаптар.
Құзыреттері: Дүние жүзінің рекреациялық кешендері жүйесін және Қазақстанның курорттық қорын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: табиғи емдік ресурстарын пайдалану негізінде курорттық іс бойынша ғылыми білімді қалыптастыру.
Мазмұны: табиғи емдік ресурстарды пайдалану, олардың қасиеттері мен әрекет ету тетіктерін зерделеу, курорттарды басқару, азаматтарға мәдени-тұрмыстық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету негізінде ауруларды сауықтыру мен алдын алуды ұйымдастыру және жүзеге асыру жөніндегі қызметтің барлық түрлерінің жиынтығы ретінде курорттық іс бойынша ғылыми білім.
Құзыреттері: курорттық іс дағдыларын және оларды қолдану ережелерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарих пен мәдени-тарихи ескерткіштерге құрметпен қарауды тәрбиелеу.
Мазмұны: Сакральды география - негізгі ұғымдар. Ерекше құрметтелетін табиғи мұра ескерткіштері. Археологиялық және сәулет ескерткіштері. Ғибадат ету орындары болып табылатын діни және ғибадат нысандары. Тарихи тұлғалармен байланысты киелі орындар.
Құзыреттері: Қазақстанның 100 киелі орнын білу және туристік-экскурсиялық қызметте пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы туризмнің аумақтық ұйымдастырылуын зерделеу.
Мазмұны: туристік-рекреациялық ресурстар, Қазақстанның әртүрлі өңірлерінде туризмді дамытудың үрдістері мен ерекшеліктері. Статикалық және динамикалық. Туризмді дамытудың географиялық факторлары. Қазақстанның әртүрлі өңірлерінің табиғи, мәдени-тарихи нысандары. Қазақстандағы туризмнің негізгі түрлері. Қазақстанда туризмді дамыту перспективалары. Қазақстанның туристік әлеуеті.
Құзыреттері: халыққа экскурсиялық қызмет көрсету үшін Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этнос және этномәдениет туралы түсінік қалыптастыру. Этникалық туризмнің дамуын зерттеу.
Мазмұны: этникалық туризм түрлерінің заманауи классификациясын зерттеу, біздің елімізде және әлемде этникалық туризмді дамытудың ресурстық базасын қарастыру, этникалық сәйкестілік пен толеранттылықты қалыптастырудың психологиялық аспектілерін талдау. Қазақстандағы және ТМД елдеріндегі этникалық туризмнің даму болашағы. Әлемнің тарихи және мәдени аймақтары.
Құзыреттері: Қазақстанда, ТМД елдерінде және дүниежүзінде этникалық турларды дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясының жұмыс істеу заңдылықтары және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жұмысын ұйымдастыру жүйелері туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: қонақжайлылық: пәннің мәні мен негізгі ұғымдары. Қонақжайлылық қызметтері нарығы: жұмыс істеу механизмі. Қонақ үй бизнесін ұйымдастыру модельдері және қонақ үйлердің түрлері. Қонақ үй шаруашылығының ұйымдастырушылық құрылымы. Қонақжайлылық индустриясындағы тамақтану кәсіпорындары. Қонақжайлылық саласындағы Көліктік қызмет көрсету. Қонақжайлылық индустриясында анимациялық қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктері. Қонақжайлылық индустриясының қазіргі тенденциялары мен даму перспективалары.
Құзыреттері: тұтынушылардың талаптарына сәйкес келетін қонақ үй өнімін қалыптастыру және ұсыну үшін заманауи технологияларды қолдануға дайындық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамыту, сонымен қатар сыни ойлау және талдау қабілеттерін дамыту.
Пәннің мазмұны ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің негізгі принциптерін, мәліметтерді жинау және талдау әдістерін, сондай-ақ тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды: Қазақстан Республикасының Конституциясы, қолданыстағы заңнамасы; мемлекеттік органдардың жүйесі, өкілеттіктері, мақсаттары, экономиканы мемлекеттік реттеу әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
Құзыреттері: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулерді әзірлеу және жүргізу; алынған мәліметтерді талдау және түсіндіру бойынша; сыни тұрғыдан ойлау және ақпаратты бағалау бойынша; ғылыми жұмыстарды жоспарлау және жазу бойынша; зерттеу саласында заманауи әдістер мен технологияларды қолдану туралы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясы және мейрамхана ісі саласындағы теориялық және практикалық негіздерді зерделеу.
Мазмұны: өз дамуының қазiргi кезеңiнде халықаралық қонақжайлылық индустриясын ұстау, жергiлiктi, өңiрлiк және халықаралық нарықтар аясында клиенттер сегменттерi үшiн өткiр бәсекелестiк күрес жағдайында қызмет көрсету саласын тарихи және әлеуметтiк-саяси дамытудың негiзгi заңдылықтарын талдау. Қызмет көрсету саласы кәсiпорындарының жiктеу жүйелерi мен әлемдiк тiзбектерiн құру қағидаттары.
Құзыреттері: қонақжайлылық саласында жаңа бағыттарды жобалау, қызмет көрсету саласында франчайзинг әдістерін, жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы қоғамдық тамақтану және орналастыру кәсіпорындарын құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бакалаврларда туроператорлар мен агенттердің қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері, операторлық және агенттік қызметтерді көрсету технологиялары туралы теориялық білімді қалыптастыру.
Мазмұны: туристік қызметтердің кешені ретіндегі туристік өнімнің ерекшеліктері және агенттік-операторлық өндіріс нәтижесі; туристік өнімнің деңгейлері мен формалары; "қызметтер пакеті (тур)", "қызмет көрсету санаты", "туристік маршрут" (туристік маршруттардың түрлері), "қызмет көрсету бағдарламасы" ұғымдары; қонақ үй, экскурсия, көлік кәсіпорындары, кәсіпорындар қызметтерінің рөлі ішкі, кіру және шығу туризмі нарығында туристік өнімдерді әзірлеу ерекшеліктері (аутгоуинг, инкаминг, инсайдинг ерекшеліктері); Қазақстандағы туризмнің қазіргі жағдайы мен даму үрдістері.
Құзыреттері: туристік өнімді, оның ішінде заманауи ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде, сондай-ақ туристің жеке және арнайы талаптарын ескере отырып қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туристік-сервистік қызметтердің тұтас кешені ретінде туристік инфрақұрылым туралы ұғымды қалыптастыру.
Мазмұны: туристік сала кәсіпорындары мен экономиканың ілеспе салалары арасындағы ерекшеліктер мен өзара байланысты зерттеу. Қазақстанда туризм инфрақұрылымын дамытуға және осы процесті тежейтін факторларға қатысты жағдайларды талдау.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: Қазақстандағы туризм инфрақұрылымының даму жағдайлары мен факторларын практикалық талдауды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туризмді мемлекеттік реттеудің функциялары мен міндеттерін анықтау.
Мазмұны: Қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарының қызметін мемлекеттік реттеудің ерекшеліктерін зерттеу. Қазақстандағы туризм мен қонақжайлылық индустриясын мемлекеттік реттеу жүйесін жетілдірудің маңызды бағыттарын айқындау. Қазіргі заманғы туристік бизнес және тұрақты даму.
Құзыреттері: Қазақстанда туризмді мемлекеттік реттеу жүйесін практикада қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туризмде жаһандық компьютерлік брондау жүйелерін пайдалану мүмкіндіктері мен артықшылықтарын зерделеу.
Мазмұны: Компьютерлік брондау және резервтеу жүйелерінің даму тарихы. Жаһандық компьютерлік брондау және резервтеу жүйелері. Жетекші жаһандық тарату жүйелерінің (GDS) сипаттамасы. Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін брондау. Компьютерлік техниканы және халықаралық брондау жүйелерін пайдалану. Дайын турпакетті онлайн брондау. Туризмде және қонақжайлылық индустриясында билеттерді брондау және резервтеу жүйелері.
Құзыреттері: туризмде туристік, мейрамхана және қонақ үй қызметтерін брондау және резервтеу үшін ақпараттық және коммуникативтік технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: менеджментті шаруашылық басқарудың бір түрі ретінде сипаттау.
Мазмұны: курстың пәні мен міндеттері. Басқару және оның элементтері. Басқару объектілері мен субъектілері, олардың тиімді өзара әрекеттесу шарттары. Менеджменттің түрлері мен функциялары. Басқарудағы классикалық мектеп. Менеджменттің заманауи тұжырымдамалары мен тәсілдері. Туризмді басқару жүйесі. Қазақстандағы туризмді басқару құрылымы.
Құзыреттері: Қазақстанда туризмді басқару саласында практикалық дағдыларды меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты. Туризмге қатысты экономика ғылым ретінде анықтама беру. Мазмұны:ұлттық шаруашылық жүйесіндегі экономика саласы. Туризм экономикасының теориялық негіздері. Туристік ресурстарды, инфрақұрылымды және туризм индустриясын талдау және экономикалық бағалау. Туризм экономикасы әлеуметтік-тұрмыстық инфрақұрылымның салааралық кешені ретінде. Туристік шаруашылық субъектінің экономикасы.
Қалыптасатын құзыреттіліктер: туристік ресурстарды, инфрақұрылымды және туризм индустриясын талдау және экономикалық бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Туризм индустриясындағы ақпараттық технологиялардың рөлі мен маңыздылығын көрсету.
Мазмұны: Ақпараттық технологиялардың даму кезеңдері. Ақпараттық технологиялар дамуының бизнеске әсері. Интернет іздеу жүйелері. Туристік ақпараттық ресурстардың жіктелуі. Туристік фирмалардың қызметін автоматтандыру. Геоақпараттық жүйелер: мақсаты, жіктелуі, құрылымы және деректер көздері.
Құзыреттері: туризм индустриясында ақпараттық технологиялармен жұмыс жасау дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіпкерліктің қазіргі қоғамдағы рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың мазмұны, типологиясы және шарттары. Өнімнің өмірлік циклі теориясы. Туризмдегі кәсіпкерлік қызмет субъектілері мен объектілері. Кәсіпкерлік қызметті зерттеудің заманауи әдістері. Қазақстандағы және басқа елдердегі кәсіпкерлік қызметке қатысты мемлекеттің экономикалық саясаты.
Құзыреттері: кәсіпкерлік қызметті жоспарлай білу; іс жүзінде бизнес-жоспар құру және қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі экономикалық жағдайда ұйымдардың (кәсіпорындардың) қаржылық ресурстарын ұйымдастыру және тиімді басқару бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылардың жиынтығын қалыптастыру.
Мазмұны: кәсіпорынның қаржы-шаруашылық қызметін басқарудағы қаржылық менеджменттің негізгі ережелері. Ақша айналымын басқару. Кәсіпорын активтерін басқару. Қаржы ресурстарын қалыптастыру және пайдалану. Қаржылық менеджментті ақпараттық қамтамасыз ету. Қаржылық жоспарлау. Қаржылық белсенділікті стратегиялық жоспарлау.
Құзыреттері: ұйымды қаржылық басқару жөніндегі маманның негізгі міндеттерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туристік маркетингтің теориялық негіздерін зерттеу.
Мазмұны: Туристік маркетинг жүйесі. Туристік фирманың нарығы мен сыртқы ортасын зерттеу. Нарықты сегменттеу және позициялау. Тұтынушының мінез-құлық моделі. Өнім және өнімнің өмірлік циклі. Туризмдегі сапаны маркетингтік басқару. Маркетингті жоспарлау. Жарнама қызметі. Ішкі маркетинг. Халықаралық маркетинг.
Құзыреттері: туризмдегі маркетингтік сапаны басқаруды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туризмдегі стратегиялық менеджменттің теориялық негіздері мен ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру.
Мазмұны: Стратегиялық менеджмент алғышарттар мен негізгі ұғымдар. Туризмді ұйымдастырудың макроортасын Стратегиялық талдау. Туризмді ұйымдастырудың микроортасын стратегиялық талдау. Қоршаған ортаны стратегиялық талдаудың жалпы әдістері. Стратегиялық басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету. Стратегиялық міндеттер. Стратегияны іске асыру. Стратегиялық жоспарлау.
Құзыреттері: туристік ұйымдағы, оның ішінде материалдық-техникалық және еңбек ресурстарын қалыптастыру және пайдалану жөніндегі фирмаішілік процестерді басқаруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туристік кәсіпорынды ұйымдастыру негіздерін, туристерді маршруттар бойынша қабылдау және жіберу дағдыларын үйрету.
Мазмұны: Туристік кәсіпорындардың жұмысын ұйымдастыру. Туристік кәсіпорындағы басқару және бақылау негіздері. Туристерге қызмет көрсетуді жоспарлау. Көлік саяхатын ұйымдастырудың ерекшелігі. Авиациялық туристік маршруттарды дайындау және өткізу ерекшеліктері. Теміржол және су саяхатын жоспарлау және ұйымдастыру. Туристермен жұмыс істеу ерекшеліктері. Туристік фирманың имиджі.
Құзыреттері: туристік кәсіпорынның өндірістік, маркетингтік, ұйымдастырушылық және қаржылық жоспарларын әзірлеу дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туризмде маркетингтік технологияларды дамыту процесін зерделеу.
Мазмұны: Маркетингтік технологияның негізгі түсініктері. Ұйымның маркетингтік ортасы. Маркетинг-менеджмент. Кешен-микс. Туризмдегі маркетингтік технологияларды дамыту процесі. Баға туралы стратегиялық және тактикалық маркетингтік шешімдер. Туризмдегі баға стратегиялары. Туристік өнімге сұранысты болжау әдістері. Маркетингтік зерттеулер жүргізу технологиясы және халықаралық маркетинг құралдары. Ішкі және сыртқы нарықтардағы маркетингтік қызметтің ерекшелігі.
Құзыреттері: сұранысқа ие туристік өнімді қалыптастыру мақсатында туристік қызметтер нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: туризм индустриясындағы ГАЖ технологияларының рөлі мен маңыздылығын көрсету.
Мазмұны: Ақпараттық технологиялардың даму кезеңдері. ГАЖ-технологиялар дамуының бизнеске әсері. Интернет іздеу жүйелері. Туристік ақпараттық ресурстардың жіктелуі. Туристік фирмалардың қызметін автоматтандыру. Геоақпараттық жүйелер: мақсаты, жіктелуі, құрылымы және деректер көздері.
Құзыреттері: туристік бизнесте ГАЖ пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: іскерлік туризмнің құрылымы және оны ұйымдастыру нысандары, классикалық іскерлік турлар мен MICE-іс-шараларды жобалау және іске асыру ерекшеліктері туралы жүйелі білімді қалыптастыру.
Мазмұны: Дүниежүзілік туристік нарықтың даму үрдістері және іскерлік туризмнің неғұрлым серпінді секторы ретіндегі орны. Экономиканың туристік секторын дамытуда іскерлік туризмнің маңызы. Елдердің экономикалық дамуы мен туристік ағындардың құрылымы арасындағы өзара байланысы. Дүние жүзінің түрлі елдері мен өңірлерінде іскерлік туризмнің әртүрлі формаларын дамытудың теориялық негіздері мен қазіргі заманғы тәжірибесін, іскерлік туризм үшін туристік өнімді қалыптастырудың негізгі қағидаттарын, іскерлік туризм қызметтерін тұтынушылардың нысаналы топтарын білу. Классикалық іскерлік сапарға немесе MICE саласының іс-шараларына арналған қажетті қызметтер пакеті.
Құзыреттері: іскерлік туристік сапарларды ұйымдастыру үшін қажетті ақпаратты іздеу дағдыларын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін түсінуді, сондай-ақ экология мен қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе ұғымы, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әрекеттесуі, биоәртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығы мен қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері: Еңбекті қорғаудың негізгі қағидаттары, авариялар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту. 4. Экология мен қауіпсіздікті зерттеу әдістері: тиісті зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау және қорытындылар.
Құзыреттері: 1. Экожүйелердің жұмыс істеуінің және адамның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау, оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу мүмкіндігі. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулер жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған деректерді жүйелеу және түсіндіру қабілеті. 4. Өз өмірінің және қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындық, білімді күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы экологиялық туризм және қоршаған ортаны қорғау негіздері туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: Экологиялық туризмнің құқықтық мазмұны, Қазақстандағы қоршаған ортаны қорғаудың негіздері. Табиғи-аумақтық кешен туралы білімді қалыптастыру. Қазақстанның және шет елдердің ерекше қорғалатын табиғи аумақтарында экологиялық туризмді ұйымдастыру, экологиялық менеджмент және маркетинг.
Құзыреттері: экотуризм түрлері мен нысандарының сипаттамасын меңгеру; Қазақстан бойынша негізгі экотурларды әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Электрондық коммерция саласында терең білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оның қазіргі заманғы бизнес пен маркетингтегі рөлін түсіну, сондай-ақ электрондық сауданың табысты стратегияларын әзірлеу және енгізу мүмкіндігі.
Мазмұны: электрондық коммерцияға кіріспе. Электрондық коммерция түрлері: B2B, B2C, C2C және т.б. электрондық коммерция технологиялары мен платформалары, танымал платформаларға шолу (Shopify, WooCommerce, Magento және т. б.). Электрондық коммерция маркетингі: Интернет-маркетингтің мақсаттары мен стратегиялары, интернет-дүкендерге арналған SEO және SEM, электрондық коммерциядағы әлеуметтік медиа, электрондық пошта маркетингі және мазмұн маркетингі. Электрондық коммерциядағы тенденциялар мен болжамдар. Электрондық коммерцияның құқықтық аспектілері. Электрондық коммерцияның трендтері мен болашағы
Құзыреттіліктер: нарықты және тұтынушылық тенденцияларды талдай білу. Интернет-дүкендер құруға және CRM-мен жұмыс істеуге арналған платформаларды білу. Онлайн ортада маркетингтік стратегияларды әзірлеу және жүзеге асыру мүмкіндігі. Жарнамалық науқандарды жүргізу және олардың тиімділігін оңтайландыру мүмкіндігі. Деректерді қорғау және құпиялылық принциптерін білу.
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының негізгі міндеті білім беру бағдарламасын меңгеру процесінде алынған теориялық білімді бекіту, практикалық іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ кәсіптік қызметтің бастапқы практикалық тәжірибесін алу болып табылады. Оқу практикасының мақсаты теориялық білімді бекіту және заманауи туристік жабдықтармен, аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ туристік маршруттарды жасау дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Тәжірибені қорғау
Өндірістік (Диплом алды) практика білім беру үрдісінің міндетті құрамдас бөлігі болып табылады, ол жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау үшін қажет, олар тек бейіндік теорияда ғана емес, сонымен қатар білімді практикада қолдана алады. Өндірістік (Диплом алды) практикасы туристік компаниялар, фирмалар, агенттіктер базасында жүзеге асырылады.