философия(PhD) докторы
"8D011-Педагогика және психология" білім беру бағдарламасының мақсаты: педагогика және психология саласында мамандарды дайындауға ықпал ететін, заманауи білім берудің тез өзгеретін қажеттіліктерін алдын алуға дайын, тұлғалық, ғылыми және шығармашылық әлеуеті бар, әр түрлі білім беру ұйымдарында табысты ғылыми-педагогикалық және психологиялық кәсіби қызмет үшін қажетті білім беру ортасын құру.
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1-қоғамның әлеуметтік тапсырысы мен әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес болашақ педагог-психологтарды сапалы кәсіби даярлауды қамтамасыз ету;
1.2.2-болашақ педагог-психологтарда негізгі құзыреттіліктер жүйесін, сондай-ақ жалпы ғылыми және арнайы білімді, іскерлікті және дағдыны қалыптастыру;
1.2.3-дене, рухани және интеллектуалды өзін-өзі дамыту тәсілдерін меңгеру, психологиялық сауаттылықты, ойлау және мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру.
1.2.4-білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын, нысандарын, құралдары мен әдістерін анықтау;
1.2.5-білім алушыларды кәсіптік-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындау;
1.2.6-білім беру үдерісі субъектілерін психологиялық қолдауға практикалық дайындықты қалыптастыру;
1.2.7-үздіксіз тұлғалық өзін-өзі дамыту, кәсіби өсу және ғылыми-зерттеу қызметіне қажеттілікті қалыптастыру.
Педагогика және психология
8D01101
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: халықаралық деңгейде ғылыми қарым-қатынас құзыреттерін меңгеру<br/> Мазмұны: Академиялық хат – ғылыми-зерттеу қызметінің маңызды аспектісі. Хирша индексі – ғылымиметрикалық көрсеткіш. Импакт-фактор – ғылыми журналдың сандық көрсеткіші. Web of Knowledge – ғылыми медиакеңістік. Scopus, ERIH PLUS – реферативтік деректер базасы. eLIBRARY.RU, РИНЦ - ресейлік ақпараттық-талдау жүйесі. Қалыптасатын құзыреттер: ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі аспектілерін біледі және талдайды.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны және ұжымды басқару психологиясы туралы жүйелі білімді дамыту.<br/> Мазмұны: Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарудың ішкі жүйесінің күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылардың іс-әрекет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді басқару бойынша кеңес беруге оқытудың белсенді әдістерін әзірлеу және оны тәжірибеде жүзеге асыру. Құзыреттіліктер: әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдай отырып, командада жұмыс істеу<br/> Дағдылары
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын қалыптастыру. Болашақ мамандар адамдармен байланыс орнатуға, серіктестерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіруге, ұжымда қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыра отырып, жұмысшыларды ұйымдастыруға және біріктіруге көмектесетін терең психологиялық білім алады. Қақтығыс жағдайында мінез-құлық стратегиясын құру, тұлғааралық және топтық коммуникацияларды басқару дағдыларын меңгереді; ұжымдағы рөлдерді анықтап, мақсат қойып және оны жүзеге асыруға байланысты міндеттерді тұжырымдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименталды мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау.<br/> Құзыреттіліктер: БҒСБК басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау және өңдеу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименталды мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау.<br/> Құзыреттіліктер: БҒСБК басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау және өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу мен оқытуда пайдалану үшін жасанды интеллект құралдарын зерттеу. <br/> Мазмұны: Жасанды интеллект ғылымының пайда болу тарихы. Білім берудегі жасанды интеллект: заманауи оқытудың болашағы мен міндеттері. Жасанды интеллект мүмкіндіктері. Білім берудегі жасанды интеллекттің болашақтағы даму бағыттары. Жасанды интеллект құралдары. Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары. Жасанды интеллект негізіндегі геймификация. Жасанды интелектпен жұмыс жасауды үйрену. Генеративті жасанды интеллект.<br/> Құзыреттіліктер: білім беру мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдаланады, жасанды интеллект технологиясын практикада қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу мен оқытуда пайдалану үшін жасанды интеллект құралдарын зерттеу. <br/> Мазмұны: Жасанды интеллект ғылымының пайда болу тарихы. Білім берудегі жасанды интеллект: заманауи оқытудың болашағы мен міндеттері. Жасанды интеллект мүмкіндіктері. Білім берудегі жасанды интеллекттің болашақтағы даму бағыттары. Жасанды интеллект құралдары. Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары. Жасанды интеллект негізіндегі геймификация. Жасанды интелектпен жұмыс жасауды үйрену. Генеративті жасанды интеллект.<br/> Құзыреттіліктер: білім беру мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдаланады, жасанды интеллект технологиясын практикада қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу мен оқытуда пайдалану үшін жасанды интеллект құралдарын зерттеу. <br/> Мазмұны: Жасанды интеллект ғылымының пайда болу тарихы. Білім берудегі жасанды интеллект: заманауи оқытудың болашағы мен міндеттері. Жасанды интеллект мүмкіндіктері. Білім берудегі жасанды интеллекттің болашақтағы даму бағыттары. Жасанды интеллект құралдары. Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары. Жасанды интеллект негізіндегі геймификация. Жасанды интелектпен жұмыс жасауды үйрену. Генеративті жасанды интеллект.<br/> Құзыреттіліктер: білім беру мақсатында жасанды интеллект құралдарын пайдаланады, жасанды интеллект технологиясын практикада қолдана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инновациялық үрдістердің жалпы даму үдерістерімен таныстыру және педагогтың инновациялық қызметін құру дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: педагогты инновациялық қызметке дайындаудың тарихи-педагогикалық алғышарттары.Педагогикалық инноватиканың бастапқы ұғымдары. Жаңалықтар сипаттамалары. Мектептің инновациялық жүйесі. Инновациялық қызмет сапасы және оның көрсеткіштері.Педагогтың инновациялық қызметіндегі рефлексия. Құзыреттіліктері: стандартты емес жағдайларда әрекет етуге дайын болуды меңгеру, шешім қабылдау үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру, оқыту, тәрбиелеу және дамыту, педагогикалық жүйе, педагогикалық дизайн, педагогикалық технологиялар, педагогикалық жобалау ұғымдары. Дәреже берілетін педагогикалық мамандықтар. Диссертациялық педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістемелік сипаттамалары. Зерттеулерді жүргізу үдерісін ұйымдастыру. Ұжымдық зерттеуді ұйымдастыру. Оқытудың формалары мен әдістері. Педагогикалық диагностика.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалаудың критерийлері мен әдістерін әзірлеу. Педагогикалық зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалаудың критериалды аппаратын әзірлеуге қойылатын әдіснамалық талаптар. Зерттеу сапасының: жаңашылдық; өзектілік; теориялық маңыздылық; практикалық құндылық критерийлері. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын сараптау. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістері.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістерін қолдану
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмысының жекелеген бөліктерін апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылауға қатысу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіптік құзыреттілік бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, қабілеттері, іскерліктері жоғары оқу орны мүдделі жұмыс берушілермен бірлесіп әзірлейтін білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, онда мемлекеттік билік органдары деңгейінде саяси-басқарушылық шешімдер мен олардың практикалық нәтижелерінің кешенді ғылыми диагностикасын жоспарлау, жүзеге асыру және презентациялау талаптары көрсетіледі.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми тағылымдама
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама
5
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық қызметкерлердің сапасын бағалау критерийлері мен әдістері туралы білімді меңгеру<br/> Мазмұны: ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау критерийлері мен әдістерін әзірлеудің теориялық негіздері. Педагогикалық зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалаудың критериалды аппаратын әзірлеуге қойылатын әдіснамалық талаптар. Зерттеу сапасының критерийлері: жаңалығы, өзектілігі, теориялық маңыздылығы, практикалық маңыздылығы. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын эсперттік бағалау. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістері.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістерін қолдану.
5
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
30
ҒЗЖ қорғау
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
30
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Диссертациялық жұмыс қорғалатын мамандықтың негізгі мәселесіне сәйкес келуі. Өзектілігі, ғылыми жаңалығының мазмұны және практикалық маңыздылығы. Ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып орындау. Озық ақпараттық технологияларды қолдану арқылы орындау. Тәжірибелік-зерттеушілік (әдістемелік, практикалық) бөлімдерінің мазмұны қорғауға ұсынылатын диссертацияның негізгі ережелеріне сәйкестігі
20
ҒЗЖ қорғау
VDD 3
20
ҒЗЖ қорғау
VDD 3
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетімен жүзеге асыру қабілеттерін, практикалық дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семаинарлары, ғылыми конференцияларға қатысу; ҒЗЖ бойынша байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды әзірлеу және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: зерттеу әдістемесін меңгеру, әзірленген мәселелерді шешуде эксперимент жүргізу.
5
Тәжірибені қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттардың психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгеруі.<br/> Мазмұны: Қазақстандағы психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы психологияның әртүрлі өзекті мәселелерінің қарқынды дамуы. Ғылыми-практикалық және әдістемелік базаның қазіргі жағдайы. Мұғалімдердің психологиялық дайындығының өзектілігі. Білім беру жүйесіндегі тұлғаның әлеуметтенуі туралы заманауи түсінік. Жоғары кәсіптік білім берудің психологиясы мен педагогикасы тұрғысынан әлеуметтену мәселелері. Болашақ педагог психологтың психологиялық дайындығы мәселесі.<br/> Құзыреттіліктер: психологиялық ғылымның қазіргі тенденциялары мен Даму бағыттары туралы терең білімді көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттарға психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгерту.<br/> Мазмұны: Қазақстандағы психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы. Ғылыми-практикалық және әдістемелік базаның қазіргі жағдайы. Педагогтердің психологиялық дайындығының өзектілігі. Әлеуметтену мәселелерінің жоғары кәсіби білім берудің психологиясы мен педагогикасы тұрғысынан қарастырылуы. Құзыреттіліктер: психология ғылымның дамуының қазіргі тенденциялары мен бағыттары туралы терең білімді көрсетеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогика ғылым ретінде. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың пәні мен міндеттері Педагогикалық Ғылымдар жүйесі. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Педагогика тарихы. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогика әдіснамасы. Кәсіби құзыреттілігі, ЖОО оқытушысын оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. СРМ, НИРМ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілетін, ғылыми зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту
Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау.
Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Өзіндік зертеу қабілетін, ғылыми зерттеу жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту
Мазмұны: Бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес жетекшінің тапсырмаларын орындау; ғылыми семинарларға, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстарды дайындау және қорғау.
Құзыреттіліктер: дамыған мәселелерді шешуде зерттеу және эксперимент жүргізу әдіснамасына ие болу.
Тәжірибені қорғау
Магистранттың педагогикалық қызметте қолдану мақсатында ақпаратты іздеу және интерпретациялау үшін ғылымның заманауи құралдарын меңгерген педагог-зерттеуші дағдыларын қалыптастыру. Оқу-тәрбие мақсаттарын қою, сабақ түрін, түрін таңдау, студенттердің оқу қызметін ұйымдастырудың әртүрлі нысандарын қолдану; оқу қызметінің тиімділігін диагностикалау, бақылау және бағалау дағдыларын меңгеру.