философия(PhD) докторы
"8D011-Педагогика және психология" білім беру бағдарламасының мақсаты: педагогика және психология саласында мамандарды дайындауға ықпал ететін, заманауи білім берудің тез өзгеретін қажеттіліктерін алдын алуға дайын, тұлғалық, ғылыми және шығармашылық әлеуеті бар, әр түрлі білім беру ұйымдарында табысты ғылыми-педагогикалық және психологиялық кәсіби қызмет үшін қажетті білім беру ортасын құру.
Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1-қоғамның әлеуметтік тапсырысы мен әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес болашақ педагог-психологтарды сапалы кәсіби даярлауды қамтамасыз ету;
1.2.2-болашақ педагог-психологтарда негізгі құзыреттіліктер жүйесін, сондай-ақ жалпы ғылыми және арнайы білімді, іскерлікті және дағдыны қалыптастыру;
1.2.3-дене, рухани және интеллектуалды өзін-өзі дамыту тәсілдерін меңгеру, психологиялық сауаттылықты, ойлау және мінез-құлық мәдениетін қалыптастыру.
1.2.4-білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұнын, нысандарын, құралдары мен әдістерін анықтау;
1.2.5-білім алушыларды кәсіптік-педагогикалық қызметті жүзеге асыруға дайындау;
1.2.6-білім беру үдерісі субъектілерін психологиялық қолдауға практикалық дайындықты қалыптастыру;
1.2.7-үздіксіз тұлғалық өзін-өзі дамыту, кәсіби өсу және ғылыми-зерттеу қызметіне қажеттілікті қалыптастыру.
Педагогика және психология
8D01101
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттілік - даярланатын түлектердің кәсіби қызметінің нақты түрлерін білу қабілетін көрсетеді. Жарияланымда қазіргі заманғы ғылымның өзекті мәселелері бойынша ғылыми пікірталастар жүргізіліп, аймақтық және әлемдік ауқымдағы қоғамдық оқиғалар, құбылыстар мен үдерістер сипаттамаларын құрудың логикалық тәсілдерін меңгеру арқылы қазіргі заманғы отандық және әлемдік ғылымның генезисінің негізгі тенденциялары, қайшылықтары және өзекті бағыттары көрсетіледі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында докторанттар білім беру мазмұнына жасанды интеллектіні енгізудің маңыздылығы, жасанды интеллект оқыту процесінде қолдану алгоритмдері, оның артықшылықтары, білім беруге жасанды интеллектіні енгізу шарттары туралы ақпараттарды меңгереді. Білім алушылардың тапсырмаларды орындау нәтижелерін, білімін, дағдылары мен қабілеттерін талдау, өлшеу және бағалауда, оларды оқудан шығару тәуекелдерін есептеуде, білімді бағалаудың этикалық мәселелерін шешуде жасанды интеллектіні пайдалану құзыреттіліктерін дамытады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында докторанттар білім беру мазмұнына жасанды интеллектіні енгізудің маңыздылығы, жасанды интеллект оқыту процесінде қолдану алгоритмдері, оның артықшылықтары, білім беруге жасанды интеллектіні енгізу шарттары туралы ақпараттарды меңгереді. Білім алушылардың тапсырмаларды орындау нәтижелерін, білімін, дағдылары мен қабілеттерін талдау, өлшеу және бағалауда, оларды оқудан шығару тәуекелдерін есептеуде, білімді бағалаудың этикалық мәселелерін шешуде жасанды интеллектіні пайдалану құзыреттіліктерін дамытады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәні педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық, математикалық-статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуді, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәні педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық, математикалық-статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуді, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәні педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық, математикалық-статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуді, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинар 1Ғылыми семинар жұмыс істейтін немесе мамандықтар бойынша докторлық диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша жұмыс істегісі келетін ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметкерлерді ғылыми сүйемелдеу және қолдау мақсатында ұйымдастырылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіптік құзыреттілік бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, қабілеттері, іскерліктері жоғары оқу орны мүдделі жұмыс берушілермен бірлесіп әзірлейтін білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, онда мемлекеттік билік органдары деңгейінде саяси-басқарушылық шешімдер мен олардың практикалық нәтижелерінің кешенді ғылыми диагностикасын жоспарлау, жүзеге асыру және презентациялау талаптары көрсетіледі.
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми тағылымдама
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Эмпирикалық зерттеулер жүргізу және деректерді талдау. Алынған білімді деректерді жинау және талдау үшін практикада қолдану. Эмпирикалық зерттеудің дамуын талқылау (сауалнамалар, сұхбаттар, бақылаулар). Статистикалық әдістер мен сапалы талдауды қолдана отырып жиналған деректерді талдау. Докторант эмпирикалық жұмыс процесінде кездескен қиындықтарды талқылау. Практикалық тапсырмалардың орындалуын көрсету, нақты жағдайларды талдау, деректерді өңдеу және түсіндіру бойынша кеңес беру. Эмпирикалық мәліметтерді жинау және диссертацияның аналитикалық бөлігін жазуға дайындық.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
30
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
18
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
3
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық қызметкерлердің сапасын бағалау критерийлері мен әдістері туралы білімді меңгеру<br/> Мазмұны: ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау критерийлері мен әдістерін әзірлеудің теориялық негіздері. Педагогикалық зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалаудың критериалды аппаратын әзірлеуге қойылатын әдіснамалық талаптар. Зерттеу сапасының критерийлері: жаңалығы, өзектілігі, теориялық маңыздылығы, практикалық маңыздылығы. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын эсперттік бағалау. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістері.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістерін қолдану.
6
ҒЗЖ қорғау
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
8
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
Педагогикалық практика
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
Тәжірибені қорғау
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогтарды психологиялық даярлаудың теориялық-әдіснамалық негіздері» пәні Қазақстандағы психология ғылымының қазіргі жағдайы туралы білім береді. Бұл курс педагогтарды психологиялық даярлаудың ғылыми-әдіснамалық негіздерін, кәсіби және әлеуметтік жауапкершілгінің болуын қарастырады. Сонымен қатар педагогтарды психологиялық даярлаудың өзектілігін, білім беру жүйесіндегі «тұлғаны әлеуметтендіру» түсінігін, психология ғылымының қазіргі заманғы тенденциялары мен даму бағыттарының мәселелерін зерттейді
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеудің мазмұнын құру және диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың мақаласы түрінде ғылыми басылымдарда жарияланатын ең өзекті сәттерді анықтау. Зерттеу тақырыбына жақын ғылыми конференцияны таңдау. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.
2
М(Д)ҒЗЖ
Кәсіби құзыреттер бітіруші дайындалатын кәсіптік қызметтің нақты түрлерін, оның білім беру бағдарламасының мазмұнын анықтайды, мүдделі жұмыс берушілермен бірлесе отырып, ғылыми зерттеулер жаңа білім алу процесі ретінде, диссертациялық зерттеу процесінің мазмұны мен әдістері, диссертациялық жұмыстың құрылымы егжей-тегжейлі сипатталған. Әскери-ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ақпараттық қамтамасыз ету негіздері қарастырылды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Білім беру бағдарламаларының сапасын мониторингілеу және бағалау" пәні білім беру бағдарламаларының сапасын бақылау және бағалау бойынша білім береді. Бұл курс білім беру бағдарламаларының сапасын критериалды бағалау дағдыларын меңгеруге, талдау және бағалау әдістерін қолдануды жетілдіруге бағытталған. Курс оқу нәтижелерін бағалау құзыреттерін дамытады, білім беру бағдарламаларының мазмұнына сараптама жасауға, оларды ғылыми пікірталастарда талқылау мүмкіндік береді, нәтижелер үшін кәсіби және әлеуметтік жауапкершілікті арттырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында докторанттар білім беру мазмұнына жасанды интеллектіні енгізудің маңыздылығы, оны оқыту процесінде қолдану алгоритмдері, артықшылықтары, білім беруге жасанды интеллектіні енгізу шарттары туралы ақпараттарды меңгереді. Білім алушылардың тапсырмаларды орындау нәтижелерін, білімін, дағдылары мен қабілеттерін талдау, өлшеу және бағалауда, оларды оқудан шығару тәуекелдерін есептеуде, білімді бағалаудың этикалық мәселелерін шешуде жасанды интеллектіні сауатты пайдалану құзыреттіліктерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттар психологиялық-педагогикалық зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану ерекшеліктері, сандық шамаларды корреляциялық талдау, эксперименттік әдістер және олардың нәтижелерін математикалық өңдеу туралы жаңа білімді өз бетінше алу үшін АИ пайдаланады. Факторлық, кластерлік және дискриминанттық талдау әдістері, регрессиялық талдаудың көп нұсқалы масштабтылығы және алынған нәтижелерді түсіндіруде, деректерді талдауда көпөлшемді математикалық статистиканы практикада қолданады. Зерттеу нәтижелерін математикалық өңдеу әдістері туралы пәндік құзыреттіліктерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау және өлшеу» пәні білім алушылардың психометрия мен квалиметрия негіздерін зерделеу, сонымен қатар ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау критерийлерін әзірлеу, ғылыми-педагогикалық әдістерді пайдалана отырып, зерттеу жұмыстарына сараптамалық талдау жасау құзыреттіліктерін қалыптастыруға, жаңа, күрделі ғылыми идеяларды талдау, жинақтау, бағалауда креативтілік, шығармашылық қабілеттіліктерін көрсету дағдаларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында докторанттар ақпаратпен өзін-өзі қамтамасыз ету жөніндегі қызметті тереңдетудің маңыздылығы, ақпараттық-библиографиялық ресурстарды, жіктелімдер, индекстер, ақпарат беру туралы мәліметтерді зерделейді. Білім алушылар кітапхана бойынша мемлекеттік стандарттарды, лицензиялық электрондық ресурстарды, жұмыс нәтижелерін бағалауды, өлшеудің ғылыми метрикалық құралдарын, Web of Science, Scopus, ресейлік ғылыми дәйексөз индексін (РИНЦ) пайдалана алады. Жұмыстарды библиографиялық ресімдеуді, ғылыми ақпаратпен жұмыс істей білуді жүзеге асырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогтарды психологиялық даярлаудың теориялық-әдіснамалық негіздері» пәні Қазақстандағы психология ғылымының қазіргі жағдайы туралы білім береді. Бұл курс аясында педагогтарды психологиялық даярлаудың ғылыми-әдіснамалық негіздерін оқытылып, кәсіби және әлеуметтік жауапкершілігінің болуы қарастырады. Сонымен қатар педагогтарды психологиялық даярлаудың өзектілігін, білім беру жүйесіндегі «тұлғаны әлеуметтендіру» түсінігін, психология ғылымының қазіргі заманғы тенденциялары мен даму бағыттарының мәселелерін зерттейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Музыкалық білім берудегі зерттеуді жобалау және ұйымдастыру. Ғылыми проблеманы тұжырымдауды игеру, Музыкалық білім беру контекстінде зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін қою. Әдістемені таңдау, гипотезаны негіздеу, үлгіні анықтау, диагностикалық құралдарды әзірлеу тәсілдерін зерттеу. Студенттер мен ПОҚ қатысатын зерттеулердің этикалық аспектілері. Жеке зерттеу жоспарын дайындау және білім беру ортасында пилоттық зерттеу жүргізеді.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Музыкалық білім берудегі зерттеуді жобалау және ұйымдастыру. Ғылыми проблеманы тұжырымдауды игеру, Музыкалық білім беру контекстінде зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін қою. Әдістемені таңдау, гипотезаны негіздеу, үлгіні анықтау, диагностикалық құралдарды әзірлеу тәсілдерін зерттеу. Студенттер мен ПОҚ қатысатын зерттеулердің этикалық аспектілері. Жеке зерттеу жоспарын дайындау және білім беру ортасында пилоттық зерттеу жүргізеді.
Тәжірибені қорғау
Музыкалық білім берудегі зерттеуді жобалау және ұйымдастыру. Ғылыми проблеманы тұжырымдауды игеру, Музыкалық білім беру контекстінде зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін қою. Әдістемені таңдау, гипотезаны негіздеу, үлгіні анықтау, диагностикалық құралдарды әзірлеу тәсілдерін зерттеу. Студенттер мен ПОҚ қатысатын зерттеулердің этикалық аспектілері. Жеке зерттеу жоспарын дайындау және білім беру ортасында пилоттық зерттеу жүргізеді.