педагогикалық ғылымдар магистрі
Білім беру қызметін цифрландыру технологияларын меңгерген, білім беру үдерісінде цифрлық шешімдерді жобалап, енгізіп және сүйемелдей алатын магистранттарды даярлау.
Білім беру қызметін цифрландыру технологиясы
7M01524
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық қауіпсіздік түсінігі (АҚ), АҚ қауіптерінің түрлері; ақпаратты қорғау мақсаттары, міндеттері (БҚ); ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері; криптографиялық алгоритмдерді жіктеу; криптоанализ принциптері мен әдістері; хэш-функциялар түсінігі; электрондық цифрлық қолтаңба; желілік қауіпсіздік негіздері; операциялық жүйелердің, есептеу желілерінің қауіпсіздік құралдары; блоктық шифрлардың криптоталдау жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың оқу жетістіктерін жүйелі бақылау және бағалау принциптерін қамтиды. Студенттер мониторингтің түрлерін, құралдарын және деректерді талдау әдістерін меңгереді. Курс оқу сапасын арттыруға бағытталған деректерге негізделген шешім қабылдауға үйретеді. Практикалық бөлімде бағалау көрсеткіштері мен диагностикалық әдістер құрастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Обьектіге бағытталған программалауды дамытудағы қазіргі тенденциялар; жоғары мектепте OБП оқытуды реттейтін нормативтік құжаттар (IT мамандарын даярлау саласындағы кәсіби және корпоративтік стандарттар); жоғары мектепте OБП оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілері; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу; OБП оқытудың педагогикалық негізделген формалары, әдістері, оқыту әдістемесі және технологиялары, оның ішінде электронды оқыту және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беруді цифрландырудың теориялық негіздерін және оның оқу үдерісіне әсерін қарастырады. Студенттер электрондық оқыту, білім беру платформалары және цифрлық ресурстардың рөлін зерттейді. Курста информатизацияның артықшылықтары мен қиындықтары талданады. Пән білім беру жүйесін жаңғыртудағы цифрлық технологиялардың маңызын түсіндіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың оқу жетістіктерін жүйелі бақылау және бағалау принциптерін қамтиды. Студенттер мониторингтің түрлерін, құралдарын және деректерді талдау әдістерін меңгереді. Курс оқу сапасын арттыруға бағытталған деректерге негізделген шешім қабылдауға үйретеді. Практикалық бөлімде бағалау көрсеткіштері мен диагностикалық әдістер құрастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін меңгеруге бағытталған. Студенттер ғылыми проблеманы анықтау, гипотеза құру және зерттеу дизайнын әзірлеуді үйренеді. Сабақтарда сандық және сапалық әдістер қарастырылады. Курс зерттеу жүргізу мәдениетін және ғылыми дәлдік дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі педагогикалық зерттеулерде қолданылатын инновациялық тәсілдерге арналған. Студенттер конструктивизм, феноменология, аралас әдістер сияқты бағыттарды зерттейді. Курс ғылыми нәтижелерді интерпретациялау мен талдау дағдыларын дамытады. Пән заманауи ғылыми парадигмалардың ерекшеліктерін түсіндіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән желілік білім беру кластерлеріндегі оқытуды ұйымдастырудың заманауи модельдерін зерттейді. Студенттер ынтымақтастық, бірлескен жобалар және ресурстарды бөлісу механизмдерін меңгереді. Курс кластерлік ортаның білім сапасына әсерін талдайды. Практикалық бөлімде оқу модельдерін жобалау және оларды желілік ортаға бейімдеу қарастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Ғылыми-зерттеу практикасы
Отандық және шетелдік ғылымның теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименталды деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистрлерде заманауи жағдайда табысты ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды үйретеді. Студенттер цифрлық құралдарды, онлайн платформаларды және интерактивті ресурстарды тиімді пайдалануды меңгереді. Курс ақпараттық мәдениет пен цифрлық сауаттылықты арттырады. Пәннің практикалық бөлігі нақты ІКТ құралдарымен жұмыс істеуге бағытталған.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми жұмысына мыналар кіреді: семестрлік зерттеулер, ғылыми тәжірибе, ғылыми-педагогикалық тәжірибе және магистрлік диссертация дайындау. Ғылыми-зерттеу жұмыстары жетекшінің жетекшілігімен бакалавриатпен жүргізіледі. Бағыт таңдалған магистрлік бағдарламаға және магистрлік диссертация тақырыбына сәйкес анықталады.
9
ҒЗЖ қорғау
Ақпаратты верификациялау және құрылымдауды жүзеге асыру қабілеті. Жаңа білім алу мақсатында ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра білу. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдана білу және дайын болу.
8
Магистрлік диссертация
Көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген болып табылады. Магистрлік диссертацияны рәсімдеу бойынша стандарттарды сауатты қолдануға қабілетті. Ғылыми жұмысты қорғауға ұсыну және қорғауға құжаттарды жинау кезінде нормативтік-құқықтық құжаттарды, халықаралық және отандық стандарттарды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білімді бақылау формалары, әдістері және ұйымдастыру. Бағалау жүйесі. Бағалау. Білімді бақылаудың стандартты емес формалары. Білім беру жүйесінің сапасын бақылаудағы педагогикалық тестілеудің рөлі. Тест тапсырмаларын әзірлеу. Тестілеу нәтижелерін жинау және статистикалық өңдеу. PISA, TIMSS халықаралық зерттеулері. Бейімделген тестілеу. Қашықтықтан оқытуда білімді бағалау. Критериалды тапсырмаларды әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән метапәндік дағдыларды (сын тұрғысынан ойлау, коммуникация, шешім қабылдау) қалыптастыру әдістерін зерттейді. Студенттер цифрлық ортада метапәндік тапсырмаларды жобалауды үйренеді. Курс жаңа педагогикалық технологияларды қолдану арқылы функционалдық сауаттылықты дамытуға бағытталған. Практикада метапәндік бағыттағы цифрлық тапсырмалар әзірленеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән цифрландыру жағдайында пәнді оқыту әдістерін жетілдіруге бағытталған. Студенттер цифрлық ресурстарды, онлайн құралдарды және интерактивті әдістерді пәндік оқытуға интеграциялауды үйренеді. Курс мұғалімнің цифрлық педагогикалық құзыреттілігін дамытуға ықпал етеді. Практикалық сабақтарда пәндік цифрлық сабақ үлгілері әзірленеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық зерттеулер. Зерттеу жұмысының ғылыми аппараты. Ғылыми зерттеу логикасы. Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістері. Информатиканы оқыту және білім беруді цифрландыру теориясы мен әдістемесі бойынша педагогикалық зерттеулер жүргізу. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық эксперименттің түрлері. Зерттеу нәтижелерін өңдеу және сынақтан өткізу. Білім беруді зерттеудегі этикалық мәселелер. Педагогикалық зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану.
5
Педагогикалық практика
Мақсаты: арнайы (жалпы) курстарды жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқу сабақтарын әзірлеу, өткізу және талдау.<br/> Мазмұны: Арнайы курс бағдарламасын әзірлеу (толықтыру, жетілдіру). Оқу сабақтарына материалдарды дербес әзірлеу. Заманауи технологиялар негізінде оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу. Жеке кәсіби-тұлғалық қасиеттерін, ғылыми-педагогикалық ойлау мәдениетін, кәсіби-педагогикалық іскерлікті дамыту.<br/> Құзыреттілік: курс бағдарламасын жобалауға, оқу сабақтарын өткізу мен талдауға қабілетті, ғылыми-педагогикалық ойлау мәдениетін меңгерген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Студенттер кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән электрондық курстарға арналған интерактивті тапсырмалар мен цифрлық материалдарды жасауға бағытталған. Студенттер анимация, интерактивті тестілер, симуляциялар және бейімделген тапсырмалар құрастырады. Курс оқытуды белсендіру және студент motivation-ын арттыру әдістерін қарастырады. Практикада нақты LMS жүйелері үшін интерактивті контент әзірленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аралас оқыту: жалпы сипаттама. Аралас оқытудың артықшылықтары мен кемшіліктері. Аралас оқыту модельдерінің түрлері. Аралас оқытуды жүзеге асыру шарттары. Аралас оқытудағы мотивация. Аралас оқыту технологиясын іске асыру шеңберіндегі оқыту әдістері. Қашықтықтан және аралас оқытуға арналған білім беру платформалары. Аралас оқытуды ұйымдастырудағы Онлайн құралдар. Информатиканы оқытуда аралас оқыту технологиясын жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Деректерді интеллектуальдық талдау, үлкен деректер, машиналық оқыту. Деректерді интелектуальды талдау әдістері мен міндеттері, машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу. Деректерді интеллектуальдық талдау әдістері мен технологияларын қолдану салалары, машиналық оқытужәне үлкен деректерді өңдеу. Машиналық оқыту міндеттерінің мысалдары: интернеттен ақпарат іздеу, суреттерді, тұлғаларды, сөйлеуді, тілді, мәтіндердің эмоционалды бояуын, бейімделген оқыту жүйесін және т. б. тану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрлық білім беру және Интернет-ресурстардың мәні мен ерекшелігі. ЦОР түрлері және жіктелуі. Цифрлық білім беру және интернет ресурстарына қойылатын талаптар жүйесі. Цифрлық білім беру ресурстарын ақпараттық қамтамасыз етуге қойылатын талаптар. Қашықтықтан оқыту кезінде білім алушыларды даярлау процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану әдістемесі.
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысының мазмұны магистрлік диссертацияның тақырыбымен анықталады. Теориялық, нормативтік және әдістемелік материалдарды жинау және өңдеу бойынша жұмыс Теориялық сипаты бар бірінші мазмұнмен, бітіру біліктілік жұмысының бөліктерімен анықталады. Теория, әдіснама, реттеу салаларында да, олардың практикасы барысында да өзектілігі мен практикалық маңызы бар мәселелерді анықтау керек.