6В01726 Қазақ тілі және әдебиет білім беру бағдарламасы бойынша білім бакалавры
123
Қазақ тілі мен әдебиеті
6B01726
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
AT 1213
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл модуль студенттердің қоғамның әлеуметтік, саяси, мәдени және психологиялық құрылымын терең түсінуіне бағытталған. Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психология негіздерін меңгеру арқылы тұлғалық даму, сыни ойлау, қоғамдық процестерге бейімделу және әлеуметтік жауапкершілік сезімі қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән студенттерді білім беру процесінде оқушылардың білімін, дағдыларын және іскерліктерін тиімді бағалау әдістері мен құралдарын қолдануға дайындауға бағытталған. Пән студенттерге бағалау теориясы мен тәжірибесін меңгерту, әртүрлі бағалау әдістерін зерттеу және оқу процесіндегі нәтижелерді нақты бағалау дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Бұл практикум студенттерге кәсіби дағдылар мен білім беру ісіндегі маңызды құралдарды меңгеруге мүмкіндік береді, сондықтан болашақ мұғалімдер үшін өте қажетті пән болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық модельдеріне әкелетін адам туралы тұжырымдамалық идеялар ретінде педагогика ғылымының негіздерін зерттеу.<br/> Студенттер:<br/> - адамның тұжырымдамалары мен олардың оқу процесін түсінеді және жобалау үшін маңыздылығын ажыратады;<br/> - оқыту теориялары мен олардың оқу процесін түсінудегі және білім беру процесін жобалаудағы маңыздылығын ажыратады;<br/> - жан-жақты оқу процестеріне сәйкес келетін оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерді қолданады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыминегіздері. Заманауисауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыруменжәне спортпен өзіндік айналысудың негізгіәдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, акробатикалық жәнегимнастикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыруды қамтиды. Ол кәсіби білім, талдау қабілеті мен зерттеу дағдылары деңгейін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ежелгі дәуір әдебиеті және оқыту жүйесі пәні – қазақ әдебиетінің бастау көзі болып табылатын көне түркі жазба мұралары мен орта ғасырлардағы әдеби жәдігерлерді зерттейді. Пән мазмұнында «Күлтегін», «Тоныкөк», «Білге қаған» жазбалары, Қорқыт ата кітабы, Жүсіп Баласағұн, Ахмет Йүгнеки, Махмұд Қашқари еңбектері қарастырылады. Сонымен қатар, ежелгі әдеби шығармаларды мектепте оқыту әдістемесі, мәтінмен жұмыс істеу жолдары, талдау тәсілдері мен білім алушылардың қабылдау деңгейіне сай оқыту әдістері қамтылады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жалпы психология – адамның психикалық процестері мен мінез-құлқының заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Жалпы педагогика – тұлғаны оқыту және тәрбиелеудің теориялық негіздерін қарастырып, білім берудің тиімді жолдарын меңгертеді. Дінтану – әлемдік және дәстүрлі діндердің мәнін, шығу тегін, қоғамдағы орнын зерттейтін ғылым саласы. Бұл пәндер адамды танып, тәрбиелеуге және рухани мәдениетті түсінуге мүмкіндік береді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас көзқарасын дамытуға бағытталған.<br/> Студенттерге берілетін мүмкіндік:адамның интеллектуалдық іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін білімді көрсетудің әртүрлі үлгілеріне салыстырмалы талдау жасау; логикалық және функционалдық бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса алғанда) енгізу; заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігі, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты ақылға қонымды, психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Студенттер: әртүрлілікті қабылдай алады, қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтай алады; даму басымдықтарын анықтай алады, білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу үшін іс-шараларды жоспарлай алады; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қауымдастығындағы ынтымақтастыққа ықпал ете алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> В1 - Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 - Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы» – студенттердің еліміздің тарихын тереңірек түсінуіне, тарихи үдерістер мен оқиғаларды дұрыс бағалауына мүмкіндік беретін пән. Курста ежелгі Қазақстаннан қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдер қарастырылады. Сондай-ақ ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелері талқыланады. Пән студенттердің патриотизмін дамытуға және олардың тарихи білімдерін кеңейтуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі қазақ әдебиетінің даму бағыты мен мазмұнына талдау жасайды. Қазіргі ақын-жазушылардың шығармашылығымен таныстырып, олардың шығармаларының идеялық-көркемдік ерекшеліктерінің мазмұнын ұғындыруды үйренеді. <br/> Студент:<br/> • қазіргі қазақ әдебиетінің идеялық ұстанымдары мен қазіргі қазақ әдебиетінің зерттеу бағыттарын түсіндіреді;<br/> • заманауи шығармаларды сыни тұрғыдан талдайды;<br/> • қазіргі қазақ әдебиетінің шығармаларын талдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәуелсіздік кезеңінен бергі қазақ әдебиетінің даму бағытын, жаңа әдеби үрдістерді, қаламгерлердің көркемдік ізденістерін және әдебиеттану ғылымындағы жаңашыл әдістемелерді қарастырады. Пән мазмұнында заманауи прозаның, поэзияның, драматургия мен публицистиканың тақырыптық, жанрлық және стильдік ерекшеліктері талданады. Сонымен қатар, қазіргі әдеби сын, әдеби теориялар, постмодернизм, ұлттық код және рухани жаңғыру идеяларының әдебиетке әсері қарастырылады. Пән әдебиеттегі жаңаша бағыттарды түсініп, оларды ғылыми тұрғыда талдай білуге баулиды.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: теориялық білімді практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру .<br/> Мазмұны: мектептің педагогикалық үдерісі. Жаңартылған бағдарлама. Мектеп құжаттары. Оқушының психологиясы мен физиологиясы. Тәрбие іс-шаралары. Қалыптасатын дағдылар: мектеп пен мұғалімнің құжаттарын меңгеру, сондай-ақ білім алушылармен тәрбиелік іс-шаралар өткізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге өзбек (орыс) тілінің фонетикасы, лексикасы, грамматикасы және синтаксисі туралы теориялық және практикалық білім беруді мақсат етеді. Пән мазмұнында тілдің дыбыстық жүйесі, сөз байлығы, сөйлем құрылысы, сөйлеу мәдениеті және қарым-қатынас дағдылары қамтылады. Сонымен қатар, өзбек (орыс) тілінде сөйлеу, жазу, тыңдау және оқу дағдыларын дамытуға бағытталған тапсырмалар мен жаттығулар орындалады. Пән мамандыққа сай кәсіби лексикамен таныстырып, тілдік құзыреттілікті қалыптастыруға мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәуелсіздік алғаннан кейінгі кезеңді қамтиды. Ел экономикалық, саяси және әлеуметтік реформаларды жүзеге асырып, халықаралық аренада белсенділік танытты. Мәдениет пен ғылым саласында да үлкен жетістіктерге қол жеткізілді, мемлекет тұрақтылық пен даму жолында маңызды қадамдар жасады.
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дипломдық жобалау басталар алдында өткізілетін диплом алдындағы іс-тәжірибе зерттелетін мәселенің жай-күйін сыни талдауды, проблеманы шешудің ұсынылатын тәсілдерін, олардың практикалық қосымшасы мен перспективаларын көрсете отырып, зерттеу нәтижелерін дәлелдеуді қамтиды. Диплом алдындағы іс-тәжірибенің мазмұны дипломдық жұмыстың (жобаның) тақырыбымен анықталады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту.<br/> Мазмұны: жоғары оқу орнындағы ғылыми-педагогикалық қызметтің маңызы. Жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдысы. Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. Білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыру. Пән бойынша ғылыми-әдістемелік жұмыс.<br/> Қалыптасатын дағдылар: педагогикалық шеберлік негіздерін, оқу-тәрбие және оқытушылық жұмысты өз бетінше жүргізу дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазақ әдебиетінің тәуелсіздік жылдарындағы дамуын, қазақ поэзиясындағы ұлттық сипаттың тереңдей түсуін, ақындар шығармашылығындағы тәуелсіздік тақырыбын зерттейді. ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысында жазылған шығармаларды қоғамдық пікірге байланыстыра зерттейді. Тәуелсіздік жылдарындағы әдеби үдеріс пен көркем шығармашылыққа ғылыми-теориялық талдау, түсіндіру жұмыстарын жүргізеді, көркемдік-эстетикалық даму жолдарын талқылайды. Кәсіби маман Тәуелсіздік кезең әдебиетінің ұлттың рухани дамуына, қоғамдық-саяси, әлеуметтік көзқарастарының қалыптасуына ықпалын түсіне білуге үйретеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VTF 1204 (Г)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VT 1311
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл біліміне кіріспе пәні – тілдің табиғаты, құрылымы және қызметі туралы негізгі ұғымдар мен теорияларды үйретеді. Пән мазмұнында тілдің фонетикасы, морфологиясы, синтаксисі, лексикасы және семантикасы қарастырылады. Сондай-ақ, тілдің әлеуметтік және психологиялық аспектілері, тілдік жүйенің деңгейлері мен тілдерді салыстыру әдістері таныстырылады. Бұл пән студенттерге тілдік құбылыстарды ғылыми тұрғыдан талдауға және лингвистикалық зерттеулер негіздерін меңгеруге мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Хандық дәуір әдебиеті және оқыту жүйесі пәні – XV–XVIII ғасырлар аралығында қалыптасқан қазақ әдебиетін және оны мектепте оқыту әдістерін зерттейді. Пән мазмұнында жыраулар поэзиясы (Асан қайғы, Қазтуған, Доспамбет, Жиембет, Марғасқа, Бұқар жырау және т.б.) қарастырылады. Бұл кезеңдегі әдебиеттің тақырыптық, көркемдік, тарихи ерекшеліктері мен ел бірлігі, ерлік, адамгершілік идеялары талданады. Сонымен қатар, жыраулар шығармаларын оқу, талдау, түсіндіру әдістері, оқушылардың қызығушылығын арттыру жолдары мен шығармашылық тапсырмалар жүйесі үйретіледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиетінің жаңа дәуірдегі даму кезеңдерін, бағыттары мен көрнекті өкілдерінің шығармашылығын қамтиды. Пән мазмұнында А.Байтұрсынұлы, М.Дулатұлы, Ж.Аймауытов, М.Жұмабаев, С.Сейфуллин, І.Жансүгіров, Б.Майлин, Ғ.Мүсірепов, М.Әуезов сынды қаламгерлердің әдеби мұрасы зерттеледі. Әдебиеттегі ағартушылық, ұлттық идея, кеңестік кезең тақырыптары мен жанрлық жаңалықтар қарастырылады. Сонымен қатар, ХХ ғасыр әдебиетін мектепте оқыту әдістемесі, мәтінмен жұмыс, оқушылардың әдеби сауатын қалыптастыру жолдары меңгертіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің білімін жаңа теориялық ұғымдармен толықтыра отырып, әдебиеттің өзекті теориялық мәселелерін жан-жақты меңгерту
Мазмұны: Студенттердің көркемдік және эстетикалық білімдерін дамыту, оны зерттеудің жаңа бағыттарын, осы саладағы ғылыми тұжырымдамаларды талдай отырып, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін дамыту және өмірде қолдануға баулу
Құзыреттіліктері: әлемдік классикалық әдебиет және өнер негіздерін, әдеби-эстетикалық, теориялық білімін кәсіби қызметінде пайдалана алады./
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем әдебиетті ғылыми тұрғыда түсінудің негіздерін үйрететін кіріспе курс. Пән әдебиеттің табиғаты, негізгі жанрлары, көркемдік әдістері мен бағыттары, әдебиет пен басқа ғылым салаларының байланысы жөнінде мағлұмат береді. Сондай-ақ, әдеби шығармаға талдау жасаудың теориялық-методологиялық құралдарын меңгертеді. Студенттер әдеби терминдер мен ұғымдарды қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: әдебиеттанудың негізгі ұғымдары мен терминдерін оқу. Әдебиет өнердің түрі ретінде. Әдебиеттегі дәстүр. Әдебиеттегі сыни бағыт. Сатира, әзіл, ирония. Әдеби түр және әдеби жанр. Көркем шығармалардың жанрлық классификациясы. Драмалық жанрлар. Лириканың жанрлық түрлері. Поэтикалық жүйе туралы түсінік. Аруз метрі және оның ерекшеліктері. Көркем форма: көркем әлем және композиция. Әдеби процесс.Әдеби әдіс және әдеби бағыт.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қоғамдық-әлеуметтік және саяси жағдайдың әдебиеттегі көрінісін оқыту. Мазмұны: Қазақ мелектінің қалыптасып нығаюындағы хандардың ролі. Қазақ мемлекетінің әлеуметтік, экономикалық және ішкі жағдайды реттеуге бағытталған реформалары. Қазақ мемлекетінің қалыптасуындағы әлеуметтік-саяси жағдайдың әдебиеттің дамуына әсерін, поэзияның өзіндік ерекшеліктерін, қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге шетел әдебиетінің тарихи маңызы, әлемдік мәдениет және әдеби жәдігерліктер, шетел әдебиетіндегі жанрлар, олардың даму сипаты мен кезеңдері,шетел әдебиетінің даму кезеңінің ерекшеліктерін түсіндіру; көрнекті өкілдері, олардың шығармашылығы жөнінде мағлұматтар беру.
Құзіреттілігі: шетел әдебиетінің кезеңдері, әр дәуірдегі көрнекті өкілдері мен олардың шығармашылығы мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Үздіксіз білім беру сатыларында қазақ тілін меңгертудің тілдік деңгейлерін, ерекшеліктерін үйрету.
Мазмұны: Теориялық, парадигмалар. Қазақ тілін меңгерту деңгейлері. Деңгейлерінің ішкі жіктелім-игерімі. Деңгейден деңгейге өту кезеңдерінеқойылатын талаптар. Әр деңгейде сөйлесім әрекетінің түрлеріне қойылатын талаптар; күтілетін нәтижелер. Нәтижелерді бағалау индикаторы. Сөйлеу дағдыларын бағалаудың өлшемдері, критерийлері.
Құзіреттіліктері: деңгей талаптарына сай тілді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде кәсіби ортада шығармашылық және зерттеу қызметін жауапкершілікпен және адал іске асыру үшін қажетті құқықтық сауаттылықты, этикалық қағидаттарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыру, сондай-ақ тұрақты құқықтық ұстанымды, құқықтық өзін-өзі қорғау дағдыларын, авторлық және еңбек құқығы нормаларын түсінуді, өнер және дизайн саласында туындайтын құқықтық және этикалық дилеммалар жағдайында негізделген шешімдер қабылдауға дайындықты дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем әдебиет тілін талдаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастыратын пән. Классикалық поэтика көркем шығарманың құрылымын, жанрларын, көркемдік тәсілдерін зерттейді. Лингвопоэтика көркем мәтіндегі тілдік құралдардың эстетикалық қызметін, автор стилін, сөз қолдану ерекшеліктерін тілдік тұрғыдан саралайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
компьютерлік лингвистиканың ерекшеліктерін, оның әдістері мен міндеттерін зерттеу, компьютерлік лингвистикадағы модельдеу принциптерін қарастыру, компьютерлік лингвистика ресурстарын анықтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Көркем мәтінді талдау арқылы мәтін мен автордың, оқырман мен мәтіннің арасындағы поэтикалық байланыстарды анықтау.
Мазмұны: Шығарманың көркемдік құрылымы. Көркем уақыт пен кеңістік; Мәтінді өңдеудің теориялық негіздері мен кәсіби тәсілдерін анықтайды. Қазіргі қазақ әдебиеті шығармаларын зерттеу мен талдаудың жолдары қарастырылады.
Құзыреттіліктері: Туындыны әдеби - функционалдық әдіс контексіндегі талдай біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - әдебиетті әдебиетті ауызша және ғылым ретінде қарастыратын ерекшеліктерге негізделген «халықтың көркемдік тарихы», «өмір тіршілігі» деңгейінде зерттеу. Студенттердің рухани мәнін жетілдіру, эстетикалық, зияткерлік, азаматтық тәрбиелеу. Жаңа білім беру жүйесі дәстүрлі оқыту үрдісін түбегейлі өзгертіп қана қоймайды, сонымен қатар жаңа технологияларды оқытуға тиімді жолдармен қамтамасыз етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән болашақ қазақ тілі мұғалімдерін кәсіби даярлауға бағытталған. Курста қазақ тілін мектепте тиімді оқытуға қажетті заманауи әдістемелер мен оқыту технологияларының мазмұны ашылады. Студенттер тіл білімінің теориялық негіздерін ескере отырып, оқу мақсаттарына сәйкес тіл дамыту, коммуникативті құзыреттілік қалыптастыру, оқушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескеруге негізделген оқыту жолдарын зерттейді. Сонымен қатар пәнде оқу үдерісін жобалау, оқу материалдарын бейімдеу және оқу үдерісінің тиімділігін арттыру жолдары қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиетінің проблемалық және жанрлық әртүрлілігін зерттеу. Қазақ әдебиетін дамытудың негізгі кезеңдері. Әдебиет, фольклорлық кезең. Жанрлар Орта ғасырдың әдебиеті: поэзия жырауы. Қазақ әдебиеті XIX ғасыр, XX ғасырдағы қазақ әдебиеті. Дәуірдің көркемдік әлемі. Осы кезеңдегі қазақ әдебиетінің қайғылы тағдыры. Негізгі атаулар мен жұмыстар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Балаларға арналып жазылған шығармалардың жанрлық түрлерін оқыту
Мазмұны: Шығармадағы өмір көріністерін бала психологиясына лайықты суреттеу дәстүрін, балалар әдебиеті жөнінде жазылған еңбектердегі пікірлерді тұжырымдайды. Шығармалардағы халқымыздың рухани мұраларымен, әлем әдебиетімен үндестік қырларын салыстырып талдауға үйренеді.
Құзыреттілігі: Әр түрлі жастағы балаларды дамыту үшін диагностикалық әдістерді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақ тіліндегі диалектілерді, олардың сөйлеу тіліне қатысын қарастырады.
Мазмұны: Тіл білімінің диалектілер мен сөйленістерді зерттейтін саласы ретінде диалектология жергілікті тіл ерекшеліктерін қарастырады. Диалектологияның қалыптасу тарихы, диалектілік ерекшеліктер анықталады.
Құзыреттілігі: Сөз құдіретін түсінеді, кәсіби қызметінде пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту процесінде цифрлық құралдар мен инновациялық әдістерді қолдануды үйретеді. Пән мазмұнында электронды оқулықтар, интерактивті платформалар, мультимедиалық презентациялар, онлайн ресурстар және виртуалды оқу орталарын пайдалану тәсілдері қарастырылады. Бұл технологиялар оқушылардың қызығушылығын арттырып, тілдік және әдеби білімді тиімді меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерге әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және мұғалімнің әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін бастапқы әдістемелік дағдыларды білу. Жаңартылған білім беру бағдарламасының негізінде критериалды бағалауды меңгеру, оқытудың әдістері мен қағидаларын игереді, сабақты және оның құрылымын, білім беру технологияларын және тілді дамыту әдістерін, мектептен тыс жұмыстардың әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерге оқыту технологиясын көрсету және оның теориялық негіздерін түсіндіру арқылы қазақ тілін оқытудың өзіндік жолдарын меңгерту. Мектепте қазақ тілін оқытудың теориясы мен технологиясын қарастырып, талдауға үйренеді. Қазақ тілін оқытудың әдіс-тәсілдері мен технологияларын түсіндіреді.
Студент:
• теорияны қазақ тілін оқыту тәжірибесімен ұштастырады;
• қазақ тілін оқыту технологияларының түрлерін (дамыта оқыту; кезең-кезеңімен оқыту, деңгейлік оқыту, компьютерлік технологиялар және т.б.) қолданады;
• нәтижеге бағытталған сабақтарды өткізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қазақ тілінің сөзжасамы, морфологиясы, синтаксисі және оқыту негіздері» пәні қазақ тілінің құрылымдық жүйесін, атап айтқанда, сөзжасам заңдылықтарын, сөз таптары мен олардың морфологиялық белгілерін, сөйлем түрлері мен құрылымдарын, синтаксистік бірліктерді терең меңгертеді. Сонымен қатар бұл пән аталған тілдік салаларды мектепте тиімді оқыту жолдары мен әдістемелік негіздерін қарастырады. Тілдік білім мен оны оқыту тәжірибесін ұштастыру көзделеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: фольклордың ауызша сөз өнері ретіндегі табиғаты, ерекшеліктерін, жанрларын, поэтикасы, жазба әдебиетпен арақатынасын, фольклордың даму, қалыптасу кезеңдері, зерттеу тарихын таныту. Қазақ флоьклорының жекелеген жанрлары олардың даму, қалыптасу дәуірлеріне сәйкес еңбек, ғұрыптық, қазақ хандығы тұсындағы, VIII-XIX, ХХ ғасырлардағы ауыз әдебиеті шығармалары қамтылады. Құзіреттілігі: қазақтың халық ауыз әдебиеті мұраларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: фольклордың, фольклор мен жазба әдебиеттің, халық ауыз әдебиетінің түрлерінің қоғамдық мәні мен ерекшеліктерін зерттейді. Оқушылардың қазақ ауыз әдебиетінің табиғаты мен шығу тегі, таралуы, сақталуы, жанрлық классификациясы туралы түсініктерін қалыптастыруға үйренеді. Болашақ ұстаздар халық ауыз әдебиеті арқылы оқушылардың талдау қабілетін қалыптастырып, дүниетанымын кеңейтуді үйренеді. Оқушыларға қазақ ауыз әдебиетінің шығу тегі, жанрлық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін талдауға, ақпарат жинауға, әртүрлі мәтіндерді түсінуге және түсіндіруге үйренеді.
Студенттер:
• шешендік өнер мен логикалық ойлауды қолданады;
• қазақ ауыз әдебиетінің тарихын, фольклортану мен фольклортанулық зерттеулерді түсіндіреді;
• дәстүрлі фольклор поэтикасын, фольклорлық мұраның идеялық-эстетикалық құндылықтарын түсіндіреді;
• қазақ фольклорының терең теориялық білімін көрсетеді;
• қазақ фольклорынан алған теориялық білімдерін оқытуда қолдану және практикамен ұштастырады;
• қазақ ауыз әдебиетінің ерекшеліктерін және оның жазба әдебиеттің қалыптасуына әсерін сипаттайды;
• қазақ ауыз әдебиетінің жанрлық құрылымы мен ерекшеліктерін ажыратады;
• қазақ фольклорын оқытуда негізгі пәндік білімдерді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі қазақ әдеби тілі — қоғамдық өмірдің әр саласында қолданылатын, стильдік тармақтары дамыған, нормаланған, тұрақты тіл жүйесі. Ол халықтық тіл негізінде қалыптасып, дамиды. Қазіргі әдеби тілдің жазба және ауызша түрлері бар. Нормалары лексика, грамматика, фонетика салаларында анық көрінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: практикалық лингвистикалық талдау арқылы логикалық, грамматикалық сауаттылықты қалыптастыру; оқушылардың оқу және жазу дағдыларын, логикалық талдау дағдыларын жетілдіру; оқу сауаттылығы (функционалдық сауаттылық) құзыреттілігін арттыру.
Олар практикалық лингвистикалық талдау жүргізеді және логикалық және грамматикалық сауаттылық дағдыларын дамытады, сонымен қатар оқу сауаттылығын (функционалдық сауаттылық) арттырады. Сондай-ақ, оқушылардың сауаттылығын арттыру үшін тілдік, әдеби және логикалық талдау әдістерін үйрету жолдарын меңгереді.
• сыни пікір білдіреді,
• оқу сауаттылығының негіздерін меңгерген;
• мәтінге тілдік, логикалық талдау жүргізеді;
• оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіреді;
• мәтіннің негізгі идеясы мен мазмұнын анықтайды;
• логикалық, грамматикалық сауаттылығын көрсетеді;
• сауатты оқудың төрт дағдысын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ХІХ ғасыр қазақ әдебиеттің дамуы және осы кезеңдегі көрнекті шығармашылық иелерінің әдеби мұраларын әдебиеттану ғылымы тұрғысынан зерттейді. Курстың маңыздылығын түсініп, түсіндіре білу үшін олар шығармашылық ізденістермен, іргелі зерттеулермен және олар туралы жазбалармен танысады. Әдеби жанрлардың, аудармалардың, әдеби сын мен прозаның дамуын зерттейді. ХІХ ғасыр тарихи-әлеуметтік жағдайлардың әдеби ағымдарға әсерін танып біледі. Ақын-жазушылардың шығармашылығының тақырыптық негіздерін, дәуірлер сабақтастығын, дәстүр сабақтастығын және оны білім беру жүйесінде түсіндіру жолдарын қарастырады.
Студенттер:
-әдеби тілде сөйлейді;
-ұлттық құндылықтарды әдеби қабылдау мен таныстыруды түсіндіреді;
-пәндік білімі бар;
-қазақ әдебиетіндегі негізгі әдеби мотивтерді сипаттайды;
-жазба әдебиеттің қалыптасуы мен дамуын түсіндіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түркі, араб, парсы, үнді, қытай және жапон әдебиеттерінің тарихи дамуын, көрнекті өкілдері мен шығармаларын, әдеби бағыттар мен жанрлық ерекшеліктерін зерттейді. Пән аясында шығыс поэзиясы мен прозасының мазмұндық, көркемдік ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен қатар, шығыс әдебиетінің әлемдік әдебиетке ықпалы мен рухани-эстетикалық маңызына назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.