педагогика ғылымдарының магистрі
«7B011 - Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 - педагогикалық салада әлеуметтік маңызды міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде орындауға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейге ие мультикультурализмге, коммуникативті, педагогика мен психологияға жоғары білікті ғылыми-педагог кадрларды даярлау Төмендегі бағыттар бойынша кәсіби қызмет:1.1.2 - педагогикалық процесті психологиялық-педагогикалық қолдау;
1.1.3 - қазіргі заманғы ғылыми деңгейде психология және педагогикадағы орта және жоғары білім ұйымдарында оқу үдерісін ұйымдастыру;
1.1.4 - психологиялық-педагогикалық бағыттағы ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру;
1.1.5 - білім беру ұйымдарында басқару қызметін ұйымдастыру;
1.1.6 - әртүрлі білім беру ұйымдарында білім сапасын бағалау
Педагогика және психология
7M01101
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ақпараттық-талдау жұмыстарын жазуда халықаралық қатынастар саласындағы зерттеу дағдыларын қолдану<br/> Дамытылған дағдылар: жалпы ғылыми және арнайы зерттеу әдістерін салыстырады; ақпараттық іздеу рейтингтерін жасайды<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеу, мәні және ерекшеліктері. Халықаралық қатынастардағы әдістеме және зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ақпаратты іздеу әдістері, дәйексөз келтіру ережелері. Жазбаша жұмыстардың құрылымы мен мазмұны.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы – басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инновациялық үрдістердің жалпы даму үдерістерімен таныстыру және педагогтың инновациялық қызметін құру дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: педагогты инновациялық қызметке дайындаудың тарихи-педагогикалық алғышарттары.Педагогикалық инноватиканың бастапқы ұғымдары. Жаңалықтар сипаттамалары. Мектептің инновациялық жүйесі. Инновациялық қызмет сапасы және оның көрсеткіштері.Педагогтың инновациялық қызметіндегі рефлексия. Құзыреттіліктері: стандартты емес жағдайларда әрекет етуге дайын болуды меңгеру, шешім қабылдау үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық аспектілері. Философия білімнің интегралдық формасы ретінде. Ғылымның функциялары. Ғылымның пайда болуы. Антикалық ғылым және философия. Орта ғасырдағы ғылыми таным. Қазіргі ғылым. Классикалық емес және постнеклассикалық ғылымдардың негізгі концепциялары.Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Ғаламдық мәселелерді шешудегі ғылымның рөлі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MMNI 5205 (Г)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дайындаудың әдістемелік мәдениетін қалыптастыру.<br/> Қалыптасқан дағдылар: тарихи-философиялық көзқарас принциптерін жалпылайды және жіктейді; тәуелсіз зерттеу қызметін жоспарлайды және бағалайды<br/> Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білімнің эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникациялық технологиялар, ақпараттық процестер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи тұжырымдар мен моельдерге оқыту педагогикалық жобалау (дизайн) негізі ретінде<br/> Мазмұны: Педагогикалық жобалау (дизайн) ғылыми білім аласы ретінде және оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде. Педагогикалық дизайн оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде. Мазмұнды іріктеу принциптері. Пән мазмұнын модульдік құру. Пәндердің электрондық әдістемелік оқыту кешендері. <br/> Оқыту нәтижесі ОН 8<br/> Емтихан
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды жоғары оқу орындарында оқытудың негізгі қағидаттары мен әдістемелеріне оқыту. <br/> Мазмұны: жоғары мектептің болашақ оқытушыларын оқу процесін тиімді жүргізуге, студенттердің әртүрлі түрлерімен, заманауи білім беру технологиялары мен әдістемелерімен жұмыс істей білуге дайындау. Пән сонымен қатар білім беру процесін жоспарлау дағдыларын дамытуға, студенттердің білімі мен дағдыларын бағалауға, сондай-ақ өзінің оқытушылық қызметіне рефлексия жасау қабілетін дамытуға бағытталған. <br/> Құзыреттері: 1. Жоғары оқу орындарының студенттері үшін оқу бағдарламалары мен оқыту әдістемелерін әзірлеу және бейімдеу қабілеті. 2. Жоғары мектепте оқу процесін жүргізу және бағалау дағдылары. 3. Студенттерге тиімді білім беру ортасын және жағдай жасау мүмкіндігі. 4. Студенттердің жеке мәдениетін дамыту дағдылары. 5. Жоғары оқу орындары оқытушыларының кәсіби шеберлігі мен өзіндік рефлексиясын дамыту саласындағы құзыреттіліктер. 6. Жоғары мектепте оқытудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдана білу. 7. Жоғары білім берудегі құндылықтарды тәрбиелеу және оқыту мәдениеті саласындағы құзыреттер.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы. Қалыптасатын дағдылар: педагогиканың негізгі категориялары туралы білім, педагогикалық әдістерді, оқыту технологиясы мен педагогикалық шеберлікті әдістемелік негізді қолдану дағдылары мен біліктері.ОН 8/
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу және кәсіби қызметтің субъектісі ретінде. Топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысының қызмет психологиясы. ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің өзара іс-қимылының психологиялық негіздері<br/> Құзыреттіліктері: жоғары мектеп оқытушысының қызметінде психологиялық білімді қолдану.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, әдістерін қолдану және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу, ресімдеу. <br/> Мазмұны: оқу курсының пәні, мақсаттары мен міндеттері. Ғылым әдіснамасы туралы түсінік. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Ғылыми проблема ұғымы, оны тұжырымдау және тұжырымдау. Ғылыми гипотезаның мазмұны, оны ұсыну және негіздеу. Мақсат қою. Педагогика әдіснамасының міндеттері, функциялары және деңгейлері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық әдістері. Психологиялық-педагогикалық зерттеудің жеке әдіснамалық принциптері. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағат материалдарын зерттеу әдісі. <br/> Құзыреттілігі: психологиялық-педагогикалық зерттеу нәтижелерін оқыту және тәрбиелеу практикасына енгізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : магистранттардың көшбасшылық, оның рөлдері мен қоғам өміріндегі мәні туралы ұғымын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Көшбасшылықтың тарихи мәнмәтіндегі ұғымы. Көсем және көшбасшы. Тарихта тұлға рөлі туралы бірінші даму теорияларының пайда болуы. Көшбасшылықтың философиялық тұжырымдары. Мораль мен көшбасшылық. Провиденциализм және детерминизм. Тұлға рөлі туралы марксистік тұжырымы. Әлеуметтік-психологиялық көшбасшылық теориясы. Көшбасшылық туралы психоаналитикалық, бихевиоральдік және гуманистік ұғымдар<br/> Құзыреттіліктері: қоғамда қабылданған моральдік және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара әрекетке дайын болу, серіктестік, сенімгерлік қарым-қатынастарға қолдау көрсету үшін жауап беруге дайын болу<br/> Оқыту нәтижесі ОН12<br/> Емтихан
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : пәнаралық білім беру технологияларын пайдалану негізінде білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру<br/> Мазмұны: Жобалық қызметтің пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен жобалық ойлауды дамыту. Қазіргі оқу сабақтарын пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен модельдеу. Сыни ойлауды дамыту технологиясы пәнаралық білім беру технологиясы ретінде: қызметті ұйымдастыру стратегиялары мен тәсілдері <br/> Құзыреттіліктері: пәнаралық білім беру технологияларын пайдалана отырып, заманауи оқу сабақтарының сценарийлерін әзірлеу <br/> Оқыту нәтижесі ОН 8<br/> Емтихан
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі типті электрондық ресурстар құру дағдыларын қалыптастыру<br/> Мазмұны : ақпараттық ресурстардың ұйымдастырудың негізгі принциптері, материалды жинау, тұтас таңдамаларды бірінші өңдеу, жиналған мәнмәтіндерді екінші өңдеу – ақпаратты алу. Сақтау, қайта өңдеудің негізгі тәсілдері мен құралдарын білу<br/> Құзыреттіліктері: кәсіби қызметте пайдаланылатын компьютерлік технологиялар әдістері мен тәсілдерін.<br/> Оқыту нәтижесі ОН 8,9/<br/> Емтихан
6
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
9
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
9
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен дағдыларын дамыту<br/> Мазмұны: бекітілген жеке зерттеу жоспарына сәйкес зерттеу; ғылыми семинарларға қатысу; ғылыми конференцияларда баяндамалар дайындау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмысына қатысу; курстық жұмысты дайындау, магистрлік жобаны дайындау және қорғау.<br/> Құзіреттіліктер: зерттелетін проблеманы шешу кезінде зерттеу және эксперименттеу әдістемесін меңгеру.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: туризмде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістемесі: мақсаттары, міндеттері, құрылымы. Зерттеу қызметінің түрлері: тақырыпты таңдауды негіздеу және оның өзектілігі, зерттеудің мақсатын, міндеттерін, әдіснамасын анықтау, дереккөздерді талдау. Зерттеу объектісі мен пәні. Зерттеудің мазмұны. Туристік бизнестегі ғылыми-зерттеу жұмысының маңызы.<br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер: ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың кәсіби әдістерін қолдану
12
Магистрлік диссертация
Мақсаты: <br/> - таңдаған зерттеу тақырыбы аясында ғылыми зерттеулерді білікті жүргізуге ықпал ететін кәсіби және зерттеу құзыреттерін қалыптастыру;<br/> Мазмұны: Магистранттың бекітілген жеке жоспарына сәйкес ҒЗЖ - МҒЗЖ; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; <br/> Құзыреттіліктер: педагогикалық іс-әрекетті, оның қолданбалы сипатын талдау және болжау; диссертациялық зерттеудің тәжірибелік деректерін өңдеу және түсіндіру
12
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты: басқару саласында студенттердің теориялық білімдерін меңгеру және олардың менеджментті қолдану дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: ұйымның және басқару қызметінің сипаттамасы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Коммуникация. Басқарушылық шешімдерді қабылдау. Менеджмент функциялары.<br/> Қалыптасатын құзыреттер: басқарудың негізгі түсініктері мен санаттарын білу; басқарушылық шешімдерді қабылдау технологиясын меңгеру, іскерлік этика негіздері
5
Тәжірибені қорғау
Өндірістік практиканың міндеттері: сарапшылық, сыртқы саясат саласындағы кеңес беру жұмыстары саласындағы дағдыларды игеру; қызмет саласы, халықаралық қатынастар жүйесі мәселелері бойынша шешімдер дайындау және қабылдау кезінде басқарушылық және ұйымдастырушылық жұмыс дағдыларын игеру; әлеуметтік және мәдени байланысты кәсіби қолдау дағдылары. халықаралық ұйымдар саласындағы қызмет; қоғамдық-саяси халықаралық ұйымдардағы қызмет.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ped 1103
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздерімен таныстыру. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктері. Кәсіби қасиеттері. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқыту процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, формалары. Оқыту процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PedOA3301
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PRCh 1304
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық қызмет негіздері туралы ғылыми-теориялық білімдерді меңгеру.<br/> Мазмұны: психологиялық отандық және шетелдік қызметтің қалыптасуы және құрылымы. Білім беру ұйымдарындағы қазіргі психологиялық қызметтің әдіснамалық принциптері мен негізгі мәселелері. Оқу орнындағы психологиялық жұмыс. Оқу орнының білім беру үрдісі субъектілерінің қызметіне психологиялық қолдау көрсету.<br/> Құзыреттіліктері: білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етуді ұйымдастыра білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PsyOA3302
4
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: өз бетімен ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттері мен практикалық біліктерді дамыту. <br/> Мазмұны: Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сай ғылыми жетекшінің берген тапсырмаларын орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары конкурсына қатысу; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курс жұмыстарын дайындау және қорғау, магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттіліктер: тұжырымдалған мәселені шешуде зерттеу және эксперимент жасау әдістемесін игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
TZhTA 3301
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың ақпараттық-педагогикалық оқыту технологиялары туралы білімін қалыптастыру
Мазмұны: әртүрлі сабақтар өткізу, әртүрлі оқу және тәрбие қызметін атқару барысында ақпараттық және педагогикалық технологияларды пайдаланудың заманауи тәсілдері мен әдістері; білім беру қызметінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері, ерекшеліктері мен тәсілдері.
Құзыреттіліктері: білім беру міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық-педагогикалық технологияларды пайдалануға дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : мектеп оқушыларының кәсіби және тұлғалық өзін –өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны : Тұлғаның өзін-өзі анықтауы және оның түрлері. Тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастырудың психологиялық алғышарттары. Кәсіби карьера. Кәсіби бағдарды жүзеге асыру принциптері.
Құзыреттіліктері: білім алушылардың кәсіби әжне тұлғалық өзін-өзі анықтауын өзектендіру үшін кеңестер, әңгімелер, тренингтер өткізу қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды білім берудегі негізгі мониторингпен және статистикамен таныстыру.
Мазмұны:Мониторинг: тарих, мәні, функциялары мен принциптері. Білім беру сапасы мониторинг мәні ретінде. Білім еру сапасын бағлаудың негізгі тәсілдері. Білім беру сапасын бағалау критерийлері мен тәсілдері. Рейтингтік бағалау жүйесі, оның мәні мен артықшылықтары.
Құзыреттіліктері:білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша заманауи әдістер мен технологияларды қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертация түсінігі және құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психика мен тұлғаның дамузаңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: жасерекшелік психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Психикалық даму және жас аралығы мәселесі. Тұлғаның жасерекшеліктері. Мектепке дейінгі баланың, кіші сынып оқушының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жасөспірімдерпсихологиясы, жетілу, қартаю. Қалыптасатын құзіреттіліктер: мамандық аясында әржас кезеңінде теориялық және практикалық білімдерді меңгерген,/
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психика мен тұлғаның жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру.
Мазмұны: жас психологиясының пәні, міндеттері, әдістері. Психикалық даму және жас кезеңділігі мәселесі. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі баланың, бастауыш сынып оқушысының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жастық, жетілу, қартаю психологиясы. Қалыптасқан құзыреттіліктер: мамандық шеңберінде әр жас кезеңінің теориялық және практикалық білімін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогтың кәсіби шеберлігін жетілдіру
Мазмұны: педагогтың басқарушылық қызметі, басқару қызметінің принциптері. Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсаттары мен міндеттері. Бағалау критерийлері, формативтік және қорытынды бағалау. Дескрипторлар. Білім алушылардың өзін-өзі анықтауы, өз бетімен білім алуы, өзін-өзі өзектендіруін дамытуы үшін жағдай жасау. Құзыреттіліктері: педагогтың басқарушылық қызметіне дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық жобалаудың (дизайнның) негізі ретінде оқытудың заманауи тұжырымдамалары мен модельдерін оқыту.
Мазмұны: педагогикалық жобалау (дизайн) ғылыми білім саласы ретінде және оқу ортасын жобалау процесі ретінде. Педагогикалық дизайн оқу құралдарын жобалау процесі ретінде. Мазмұнды таңдау принциптері. Пән мазмұнын модульдік құру. Пәндердің электрондық әдістемелік оқыту кешендері.
Құзыреттіліктер: цифрлық оқу материалдарын жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру үшін жоғары мектептің психологиясы туралы оның маңыздылығы туралы тұтас және жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Университеттің білім беру ортасының психологиясы. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. ЖОО-да оқыту сапасын арттырудың психологиялық тетіктері мен құралдары. Студенттің жеке басының психологиясы. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектептің қазіргі заманғы психологиясының категориялық аппаратын білу, ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің жеке басының когнитивтік саласын диагностикалаудың, дамытудың, психологиялық түзетудің заманауи әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасы мен әдіснамалық негізін меңгеруі.
Мазмұны: білім беру бағдарламасының түсінігі және білім беру бағдарламаларының түрлері. Білім алушылардың негізгі білім беру бағдарламасын игеруінің принциптері, жоспарланған нәтижелері; негізгі білім беру бағдарламасын игерудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуді бағалау жүйесінің жалпы сипаттамасы.
Құзыреттіліктер: пән бойынша жұмыс бағдарламасын жобалау алгоритмін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:магистранның кәсіби қарым-қатынас психология саласындағы тереңдетілген кәсіби білімін қалыптастыру.
Мазмұны:Педагогикалық қызметтегі қарым-қатынас және тұлғааралық өзара әрекет. Психологиялық құзіреттілік ұғымы. Коммуникативтік процесс құрылымы мен функциялары. Тұлғааралық қабылдау әсерлері. Вербалды және вербалды емес коммуникация құралдары. Вербалды емес қарым-қатынас. Вербалды емес қарым-қатынас параметрлері.
Құзыреттіліктері:Кәсіби қызметте этикалық қарым-қатынас нормаларды сақтау қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранның кәсіби қарым-қатынас психология саласындағы тереңдетілген кәсіби білімін қалыптастыру.
Мазмұны: Педагогикалық қызметтегі қарым-қатынас және тұлғааралық өзара әрекет. Психологиялық құзіреттілік ұғымы. Коммуникативтік процесс құрылымы мен функциялары. Тұлғааралық қабылдау әсерлері. Вербалды және вербалды емес коммуникация құралдары. Вербалды емес қарым-қатынас. Вербалды емес қарым-қатынас параметрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:магистранттардың көшбасшылық, оның рөлдері мен қоғам өміріндегі мәні туралы ұғымын қалыптастыру.
Мазмұны:Көшбасшылықтың тарихи мәнмәтіндегі ұғымы. Көсем және көшбасшы. Тарихта тұлға рөлі туралы бірінші даму теорияларының пайда болуы. Көшбасшылықтың философиялық тұжырымдары. Мораль мен көшбасшылық.
Құзыреттіліктері:қоғамда қабылданған моральдік және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара әрекетке дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық сауаттылық және оның тиімді кәсіби қызмет үшін маңызы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми саладағы байланыс ерекшеліктері. Ғылыми стильдің қалыптасу тарихы. Ғылыми сөйлеудің негізгі қасиеттері. Ғылыми стильдің тілдік ерекшеліктері. Ғылыми Мәтін: ғылыми мәтіннің параметрлері, мәтіндердің құрылымдық түрлері. Ғылыми мәтіндегі біреудің сөйлеуі. Сауаттылықты жетілдіру жолдары. Құзыреттілігі: өз көзқарасын дәлелдеу, орфографиялық және пунктуациялық сауаттылықты арттыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:пәнаралық білім беру технологияларын пайдалану негізінде білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру.
Мазмұны:Жобалық қызметтің пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен жобалық ойлауды дамыту. Қазіргі оқу сабақтарын пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен модельдеу.
Құзыреттіліктері:пәнаралық білім беру технологияларын пайдалана отырып, заманауи оқу сабақтарының сценарийлерін әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагог имиджін қалыптастырудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін игеру
Мазмұны: мұғалімнің нақты имиджі. Мұғалімдердің имиджіне деген көзқарас. Мұғалімнің имиджінің формасы. Мұғалімнің имиджінің құрылымы. Имидждің құрылымдық компоненттері: жеке сипаттамалар, жеке, коммуникативті, белсенділік және сыртқы мінез-құлық; сыртқы, процессуалдық және ішкі компоненттер. Сурет даралықтың көрінісі ретінде. Имидж және мансап.
Құзыреттері: қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және кәсіби-этикалық жауапкершілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нарықты талдау, сегменттеу, білім беру қызметтері портфелін басқару, баға белгілеу және жылжыту дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: маркетинг ұғымы. Білім берудегі маркетингтің рөлі. Білім берудің мақсаттары мен функциялары. Білім беру қызметтері маркетингінің құрылымдық-функционалдық моделі. Нарық және тауар ұғымы. Өнімді жетілдіру тұжырымдамасы. Коммерциялық күш-жігерді күшейту тұжырымдамасы.
Құзыреттіліктер: басқарылатын жүйенің және оның макро - және микроортасының жай-күйі мен әлеуетін зерттеуге дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:заманауи тұжырымдар мен моельдерге оқыту педагогикалық жобалау (дизайн) негізі ретінде
Мазмұны:педагогикалық жобалау (дизайн) ғылыми білім аласы ретінде және оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде. Педагогикалық дизайн оқыту ортасын жобалау үрдісі ретінде. Мазмұнды іріктеу принциптері. Пән мазмұнын модульдік құру. Пәндердің электрондық әдістемелік оқыту кешендері. Құзыреттіліктері:сандық оқу материалдарын жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Педагог-психологтың имиджін қалыптастырудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін меңгеру
Мазмұны:Мұғалімнің ерекше имиджі. Педагогтардың өзінің имиджге көзқарасы. Педагог имиджінің формасы. Педагог имиджінің құрылымы. Имидждің құрылымдық компоненттері: жеке мінездемелер, тұлғалық, коммуникативтік, әрекеттік және сыртқы тәртіптік; сыртқы, процессуалдық және ішкі компоненттер. Имидж дербес көрінісі ретінде. Имидж және карьера.
Құзыреттіліктері:қабылдаған шешімдер үшін әлеуметтік және кәсіби-этикалық жауапкершілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызметтің теориясы мен практикасы. Білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің негізгі мәселелері. ҚР-да толыққанды қызмет етудің шарттары, стратегиясы мен тактикасын сипаттау, қалыптасуы мен дамуы. Оның жұмыс істеуінің перспективалы модельдерінің ғылыми негіздемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық қызмет негіздері туралы ғылыми-теориялық білімдерді меңгеру
Мазмұны : психологиялық отандық және шетелдік қызметтің қалыптасуы және құрылымы. Білім беру ұйымдарындағы қазіргі психологиялық қызметтің әдіснамалық принциптері мен негізгі мәселелері. Оқу орнындағы психологиялық жұмыс. Оқу орнының білім беру үрдісі субъектілерінің қызметіне психологиялық қолдау көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолдану дағдысын қалыптастыру
Мазмұны: Зерттеудің статистикалық әдістері: түрлері, мақсаты. Өлшеу шкалаларының түрлері. Бастапқы сипаттамалық Статистика. Корреляциялық талдау. Екі үлгіні салыстырудың параметрлік және параметрлік емес әдістері.
Мамандандырылған талдау бағдарламаларында деректерді талдау (SPSS, Statistica). Интернет, web-форматтармен өзара әрекеттесу; мәліметтер базасы.
Құзыреттіліктері: педагогикалық өлшеулерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолданады.
Тәжірибені қорғау
IP Отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері, сондай-ақ практикалық дағдыларды нығайту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистранттардың ғылыми тәжірибесі оқу үдерісінде алынған теориялық білімдерді нығайту және кәсіби деңгейін арттыру мақсатында жүзеге асырылады.
Тәжірибені қорғау