педагогика ғылымдарының магистрі
«7B011 - Педагогика және психология» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 - педагогикалық салада әлеуметтік маңызды міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде орындауға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейге ие мультикультурализмге, коммуникативті, педагогика мен психологияға жоғары білікті ғылыми-педагог кадрларды даярлау Төмендегі бағыттар бойынша кәсіби қызмет:1.1.2 - педагогикалық процесті психологиялық-педагогикалық қолдау;
1.1.3 - қазіргі заманғы ғылыми деңгейде психология және педагогикадағы орта және жоғары білім ұйымдарында оқу үдерісін ұйымдастыру;
1.1.4 - психологиялық-педагогикалық бағыттағы ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру;
1.1.5 - білім беру ұйымдарында басқару қызметін ұйымдастыру;
1.1.6 - әртүрлі білім беру ұйымдарында білім сапасын бағалау
Педагогика және психология
7M01101
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білімалушылардың оқу және ғылыми академиялық мәтіндерді жазудағы практикалық дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Әдеби шолу ережесі. Ғылыми мақалалар дайындау. Ғылыми баяндамаларды ауызша және жазбаша түрде ұсыну.<br/> Қалыптасқан құзіреттіліктер: мәтінді стилистикалық талдауға және оны редакциялауға арналған ғылыми аппаратқа ие болу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инновациялық үрдістердің жалпы даму үдерістерімен таныстыру және педагогтың инновациялық қызметін құру дағдыларын меңгеру.<br/> Мазмұны: педагогты инновациялық қызметке дайындаудың тарихи-педагогикалық алғышарттары.Педагогикалық инноватиканың бастапқы ұғымдары. Жаңалықтар сипаттамалары. Мектептің инновациялық жүйесі. Инновациялық қызмет сапасы және оның көрсеткіштері.Педагогтың инновациялық қызметіндегі рефлексия. Құзыреттіліктері: стандартты емес жағдайларда әрекет етуге дайын болуды меңгеру, шешім қабылдау үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті көтеру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық аспектілері. Философия білімнің интегралдық формасы ретінде. Ғылымның функциялары. Ғылымның пайда болуы. Антикалық ғылым және философия. Орта ғасырдағы ғылыми таным. Қазіргі ғылым. Классикалық емес және постнеклассикалық ғылымдардың негізгі концепциялары.Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Ғаламдық мәселелерді шешудегі ғылымның рөлі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым тарихы мен философиясының пәні. Ғылымның дүниетанымдық аспектілері. Философия білімнің интегралдық формасы ретінде. Ғылымның функциялары. Ғылымның пайда болуы. Антикалық ғылым және философия. Орта ғасырдағы ғылыми таным. Қазіргі ғылым. Классикалық емес және постнеклассикалық ғылымдардың негізгі концепциялары.Ғылымның философиялық негіздері және әлемнің ғылыми көрінісі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Ғаламдық мәселелерді шешудегі ғылымның рөлі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Ғылыми-зерттеу практикасының мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне қажетті кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Ғылыми-зерттеу практикасы магистранттардың оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекітуге және тереңдетуге, өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысы мен педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруге және дамытуға ықпал етеді. Практика теориялық және практикалық материалды зерделеуде сабақтастықты және бірізділікті қамтамасыз етеді, зерттеу пәніне кешенді көзқарасты қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әртүрлі типті электрондық ресурстар құру дағдыларын қалыптастыру<br/> Мазмұны : ақпараттық ресурстардың ұйымдастырудың негізгі принциптері, материалды жинау, тұтас таңдамаларды бірінші өңдеу, жиналған мәнмәтіндерді екінші өңдеу – ақпаратты алу. Сақтау, қайта өңдеудің негізгі тәсілдері мен құралдарын білу<br/> Құзыреттіліктері: кәсіби қызметте пайдаланылатын компьютерлік технологиялар әдістері мен тәсілдерін.<br/> Оқыту нәтижесі ОН 8,9/<br/> Емтихан
6
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
9
ҒЗЖ қорғау
Бекітілген ҒЗЖ жеке жоспарына сәйкес ғылыми жетекшінің тапсырмаларын орындау; магистратура бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу семинарларына қатысу; ғылыми конференцияларда, семинарларда, симпозиумдарда ғылыми баяндамалар жасау; ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау; курстық жұмыстар мен курстық жобаларды дайындау, қорғау; кафедраның ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысу; магистрлік диссертацияны дайындау және қорғау.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны (ҒЗЖ) орындау. Ғылыми-зерттеу жұмысы болашақ маманға өзін-өзі тәрбиелеу дағдылары мен дағдыларын игеруге, өз қызметінің бағытының инновациялық сипатын алуға мүмкіндік береді. Магистрлік дайындық экономика және құқық мәселелерінің бірі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуді және магистрлік диссертацияны дайындауды қамтиды. Магистранттардың ғылыми тағылымдамасы құқық және экономика саласындағы болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті дағдыларды алу үшін қажет.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың құзыреттіліктің қажетті деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын сапа менеджменті жүйесінің, менеджменттің интеграцияланған жүйелерінің барлық меншік нысандары мен барлық қызмет түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Педагогика» пәнін меңгерудің мақсаттары: білім беру саласындағы кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға болашақ педагогикалық білім бакалаврының дайындығын қалыптастыру; кәсіби міндеттерді табысты шешу үшін білім беру, әлеуметтік сала және мәдениет саласындағы жалпы мәдени, жалпы кәсіптік және кәсіби құзыреттерді қалыптастыру және дамыту болып табылады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PedOA3301
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
PsyOA3302
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
MPP 1202
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың ақпараттық-педагогикалық оқыту технологиялары туралы білімін қалыптастыру
Мазмұны: әртүрлі сабақтар өткізу, әртүрлі оқу және тәрбие қызметін атқару барысында ақпараттық және педагогикалық технологияларды пайдаланудың заманауи тәсілдері мен әдістері; білім беру қызметінде ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалану мүмкіндіктері, ерекшеліктері мен тәсілдері.
Құзыреттіліктері: білім беру міндеттерін шешу үшін заманауи ақпараттық-педагогикалық технологияларды пайдалануға дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты : мектеп оқушыларының кәсіби және тұлғалық өзін –өзі анықтау жұмыстарын ұйымдастыру білімі мен дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны : Тұлғаның өзін-өзі анықтауы және оның түрлері. Тұлғаның кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастырудың психологиялық алғышарттары. Кәсіби карьера. Кәсіби бағдарды жүзеге асыру принциптері.
Құзыреттіліктері: білім алушылардың кәсіби әжне тұлғалық өзін-өзі анықтауын өзектендіру үшін кеңестер, әңгімелер, тренингтер өткізу қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім алушыларды білім берудегі негізгі мониторингпен және статистикамен таныстыру.
Мазмұны:Мониторинг: тарих, мәні, функциялары мен принциптері. Білім беру сапасы мониторинг мәні ретінде. Білім еру сапасын бағлаудың негізгі тәсілдері. Білім беру сапасын бағалау критерийлері мен тәсілдері. Рейтингтік бағалау жүйесі, оның мәні мен артықшылықтары.
Құзыреттіліктері:білім беру қызметін ұйымдастыру бойынша заманауи әдістер мен технологияларды қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау. Ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу. Теориялық және эксперименттік зерттеулер. Эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу. Магистрлік диссертация түсінігі және құрылымы. Ғылыми ұжымды ұйымдастыру. Ғылыми қызметтің ерекшеліктері. Қазіргі қоғамдағы ғылымның рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психика мен тұлғаның жұмыс істеу және даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: пәні, міндеттері, даму психологиясының әдістері. Психикалық даму және жас кезеңі мәселесі. Тұлғаның қалыптасуының жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі баланың, кіші оқушының, жасөспірімнің психикалық дамуы. Жас, жетілу, қартаю психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: мамандық шеңберінде әрбір жас кезеңінің теориялық және практикалық білімдерін меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында педагогтың кәсіби шеберлігін жетілдіру
Мазмұны: педагогтың басқарушылық қызметі, басқару қызметінің принциптері. Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсаттары мен міндеттері. Бағалау критерийлері, формативтік және қорытынды бағалау. Дескрипторлар. Білім алушылардың өзін-өзі анықтауы, өз бетімен білім алуы, өзін-өзі өзектендіруін дамытуы үшін жағдай жасау. Құзыреттіліктері: педагогтың басқарушылық қызметіне дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық жобалаудың (дизайнның) негізі ретінде оқытудың заманауи тұжырымдамалары мен модельдерін оқыту.
Мазмұны: педагогикалық жобалау (дизайн) ғылыми білім саласы ретінде және оқу ортасын жобалау процесі ретінде. Педагогикалық дизайн оқу құралдарын жобалау процесі ретінде. Мазмұнды таңдау принциптері. Пән мазмұнын модульдік құру. Пәндердің электрондық әдістемелік оқыту кешендері.
Құзыреттіліктер: цифрлық оқу материалдарын жобалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ЖОО-да оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру үшін жоғары мектептің психологиясы туралы оның маңыздылығы туралы тұтас және жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Университеттің білім беру ортасының психологиясы. Оқу процесінің психологиялық құрылымы. Студент оқу-кәсіптік қызметтің субъектісі ретінде. ЖОО-да оқыту сапасын арттырудың психологиялық тетіктері мен құралдары. Студенттің жеке басының психологиясы. Студенттік топтың психологиялық сипаттамасы. Жоғары мектеп оқытушысы қызметінің психологиясы. Университеттің білім беру процесі субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық негіздері. Құзыреттіліктер: жоғары мектептің қазіргі заманғы психологиясының категориялық аппаратын білу, ЖОО-ның білім беру процесі субъектілерінің жеке басының когнитивтік саласын диагностикалаудың, дамытудың, психологиялық түзетудің заманауи әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың білім беру бағдарламаларын жобалаудың нормативтік-құқықтық базасы мен әдіснамалық негізін меңгеруі.
Мазмұны: білім беру бағдарламасының түсінігі және білім беру бағдарламаларының түрлері. Білім алушылардың негізгі білім беру бағдарламасын игеруінің принциптері, жоспарланған нәтижелері; негізгі білім беру бағдарламасын игерудің жоспарланған нәтижелеріне қол жеткізуді бағалау жүйесінің жалпы сипаттамасы.
Құзыреттіліктер: пән бойынша жұмыс бағдарламасын жобалау алгоритмін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранның кәсіби қарым-қатынас психология саласындағы тереңдетілген кәсіби білімін қалыптастыру.
Мазмұны: Педагогикалық қызметтегі қарым-қатынас және тұлғааралық өзара әрекет. Психологиялық құзіреттілік ұғымы. Коммуникативтік процесс құрылымы мен функциялары. Тұлғааралық қабылдау әсерлері. Вербалды және вербалды емес коммуникация құралдары. Вербалды емес қарым-қатынас. Вербалды емес қарым-қатынас параметрлері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:магистранттардың көшбасшылық, оның рөлдері мен қоғам өміріндегі мәні туралы ұғымын қалыптастыру.
Мазмұны:Көшбасшылықтың тарихи мәнмәтіндегі ұғымы. Көсем және көшбасшы. Тарихта тұлға рөлі туралы бірінші даму теорияларының пайда болуы. Көшбасшылықтың философиялық тұжырымдары. Мораль мен көшбасшылық.
Құзыреттіліктері:қоғамда қабылданған моральдік және құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік өзара әрекетке дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық сауаттылық және оның тиімді кәсіби қызмет үшін маңызы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми саладағы байланыс ерекшеліктері. Ғылыми стильдің қалыптасу тарихы. Ғылыми сөйлеудің негізгі қасиеттері. Ғылыми стильдің тілдік ерекшеліктері. Ғылыми Мәтін: ғылыми мәтіннің параметрлері, мәтіндердің құрылымдық түрлері. Ғылыми мәтіндегі біреудің сөйлеуі. Сауаттылықты жетілдіру жолдары. Құзыреттілігі: өз көзқарасын дәлелдеу, орфографиялық және пунктуациялық сауаттылықты арттыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:пәнаралық білім беру технологияларын пайдалану негізінде білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру.
Мазмұны:Жобалық қызметтің пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен жобалық ойлауды дамыту. Қазіргі оқу сабақтарын пәнаралық білім беру технологияларының құралдарымен модельдеу.
Құзыреттіліктері:пәнаралық білім беру технологияларын пайдалана отырып, заманауи оқу сабақтарының сценарийлерін әзірлеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагог имиджін қалыптастырудың теориялық негіздерін, принциптері мен әдістерін игеру
Мазмұны: мұғалімнің нақты имиджі. Мұғалімдердің имиджіне деген көзқарас. Мұғалімнің имиджінің формасы. Мұғалімнің имиджінің құрылымы. Имидждің құрылымдық компоненттері: жеке сипаттамалар, жеке, коммуникативті, белсенділік және сыртқы мінез-құлық; сыртқы, процессуалдық және ішкі компоненттер. Сурет даралықтың көрінісі ретінде. Имидж және мансап.
Құзыреттері: қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және кәсіби-этикалық жауапкершілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: нарықты талдау, сегменттеу, білім беру қызметтері портфелін басқару, баға белгілеу және жылжыту дағдыларын қалыптастыру
Мазмұны: маркетинг ұғымы. Білім берудегі маркетингтің рөлі. Білім берудің мақсаттары мен функциялары. Білім беру қызметтері маркетингінің құрылымдық-функционалдық моделі. Нарық және тауар ұғымы. Өнімді жетілдіру тұжырымдамасы. Коммерциялық күш-жігерді күшейту тұжырымдамасы.
Құзыреттіліктер: басқарылатын жүйенің және оның макро - және микроортасының жай-күйі мен әлеуетін зерттеуге дайын болу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-студенттердің педагогикалық пәндер циклі мен педагогика оқытушысының әр түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін және бастапқы әдістемелік білімдерді алуы болып табылады. Педагогиканы оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Педагогиканы оқыту мақсаты. Педагогиканың құрылымы мен мазмұны. Педагогиканы оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сипаттамасы: пән жасанды интеллект негіздерін игеруге және оны педагог-психологтың қызметінде қолдануға бағытталған. Заманауи және-құралдар, олардың диагностикадағы, кеңес берудегі, білім алушыларды сүйемелдеудегі мүмкіндіктері, сондай-ақ этика және цифрлық қауіпсіздік мәселелері зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: психологиялық қызмет негіздері туралы ғылыми-теориялық білімдерді меңгеру
Мазмұны : психологиялық отандық және шетелдік қызметтің қалыптасуы және құрылымы. Білім беру ұйымдарындағы қазіргі психологиялық қызметтің әдіснамалық принциптері мен негізгі мәселелері. Оқу орнындағы психологиялық жұмыс. Оқу орнының білім беру үрдісі субъектілерінің қызметіне психологиялық қолдау көрсету
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогикалық өлшемдерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолдану дағдысын қалыптастыру
Мазмұны: Зерттеудің статистикалық әдістері: түрлері, мақсаты. Өлшеу шкалаларының түрлері. Бастапқы сипаттамалық Статистика. Корреляциялық талдау. Екі үлгіні салыстырудың параметрлік және параметрлік емес әдістері.
Мамандандырылған талдау бағдарламаларында деректерді талдау (SPSS, Statistica). Интернет, web-форматтармен өзара әрекеттесу; мәліметтер базасы.
Құзыреттіліктері: педагогикалық өлшеулерде ақпараттық-статистикалық әдістерді қолданады.
Тәжірибені қорғау
IP Отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері, сондай-ақ практикалық дағдыларды нығайту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеудегі эксперименттік деректерді өңдеу және интерпретациялау. Магистранттардың ғылыми тәжірибесі оқу үдерісінде алынған теориялық білімдерді нығайту және кәсіби деңгейін арттыру мақсатында жүзеге асырылады.
Тәжірибені қорғау