педагогика ғылымдарының магистрі
123
Дене шынықтыру және спорт
7M01423
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дене шынықтыру саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың біліктер мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылым Қызмет түрі ретінде. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Зерттеу тақырыбының мәселесі және тұжырымдалуы. Ғылыми әдебиет және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеуде модельдеу. Ғылыми зерттеудің теориялық деңгейі. Қалыптасатын дағдылар: ұйымдастыру, жоспарлау, ғылыми зерттеу техникасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мазмұны: Ғылым философиясы. Мәдениеттегі, өркениеттегі ғылым. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Қазіргі ғылымдағы коммуникативтік технологиялар, ақпараттық процестер. Қалыптасқан дағдылар: сыни талдау, зерттеуді жобалау және орындау, өзіндік зерттеу қызметі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру және спорттың теориясы мен технологиясын зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге заманауи әдістерді, оқыту технологияларын, жаттықтыру үдерісін ұйымдастыру принциптерін, қозғалыс әрекеттерінің негіздерін және спорттық даярлықты басқару тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән таңдаған спорт түрін оқыту әдістемесін зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге спорттық дағдыларды меңгерту жолдарын, жаттығуды жоспарлау тәсілдерін, техника мен тактиканы үйрету әдістерін, педагогикалық бақылауды және оқу процесін ұйымдастыру принциптерін игертеді, сондай-ақ жаттықтырушының кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға арналған қолданбалы білімдер беріледі.
5
Педагогикалық практика
Педагогикалық практика-дене шынықтыру бойынша оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру бойынша магистранттардың дербес қызметін көрсету нысаны. Педагогикалық практиканың мақсаты мен міндеттері - оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу және сабақтан тыс сабақтарды өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу және оқудан тыс сабақтарды өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу және практикалық мәселелерді шешу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру және жоғары спорт жетістігінде оқыту және басқару әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге спортшыларды дайындау стратегияларын, жаттығуды басқару әдістерін, оқу үдерісін ұйымдастыру және тиімді педагогикалық тәсілдерді меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру және спорт бағытындағы білім беру ұйымдарының ұйымдастырушылық-құқықтық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге оқу үдерісін құқықтық қамтамасыз ету, басқару жүйесін ұйымдастыру, нормативтік құжаттар мен әкімшілік-құқықтық қатынастарды меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру және спорт маманының кәсіби педагогикалық шеберлігін зерттеуге бағытталған. Пән оқыту әдістерін, спорттық жаттықтыруды басқару дағдыларын, қарым-қатынас мәдениетін, мотивация тәсілдерін және педагогикалық құзыреттерді дамытуға қажетті теориялық-практикалық білімдерді меңгертуді қамтамасыз етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылым мен білімдегі инновациялық технологияларды зерттеуге бағытталған. Пән заманауи цифрлық құралдарды, талдау әдістерін, оқу және жаттықтыру үрдісін жетілдіретін технологияларды меңгеруге, ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға және кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпкерлік қызметтің негіздерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге спорттық бизнесті ұйымдастыру, менеджмент, маркетинг, қаржылық жоспарлау, заңдық және стратегиялық аспектілерді меңгеруге, кәсіби құзыреттерді дамытуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жаттықтыру үдерісінің инновациялық тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге заманауи жаттығу әдістері, технологиялық құралдар, деректерді талдау және спортшылардың физикалық және функционалдық дайындық деңгейін жетілдіру тәсілдерін меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жоғары мектеп қызметінің ұйымдық-құқықтық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге оқу орындарының құрылымы, басқару жүйесі, заңнамалық негіздері, оқу үдерісін ұйымдастыру, құқықтық жауапкершілік және білім беру ұйымдарындағы әкімшілік-құқықтық қатынастарды меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қозғалыс рекреациясы және реабилитацияны зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге денсаулықты нығайтуға арналған қозғалыс әрекеттері, физикалық белсенділік әдістері, реабилитациялық жаттығулар, стресс азайту және өмір сапасын арттыру мақсатында рекреациялық технологияларды меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән педагогикалық шеберліктің негіздерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге оқыту әдістерін, сабақ ұйымдастыруды, қарым-қатынас мәдениетін, мотивация тәсілдерін және педагогикалық дағдыларды меңгеруге қажетті теориялық-практикалық білімдерді береді, кәсіби құзыреттілікті дамытуға мүмкіндік жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән сауықтыру бағытындағы қозғалыс белсенділігі және спорттық оңалтуды зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге дене шынықтыру мен жаттығу әдістерін, функционалдық қалпына келтіру тәсілдерін, денсаулықты нығайту бағдарламаларын және спорттық оңалту технологияларын меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спорт физиологиясын зерттеуге бағытталған. Пән адам ағзасының жаттығу және спорттық белсенділік кезінде қызмет ету заңдылықтарын, энергия алмасу, жүрек-тамыр, тыныс алу жүйелерінің жұмысын, физикалық төзімділік пен қалпына келуді түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спорттағы бақылаудың физиологиялық әдістерін зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге жүрек-тамыр, тыныс алу және бұлшықет жүйелерін бағалау, физиологиялық көрсеткіштерді өлшеу, деректерді талдау және спорттық дайындықты қадағалау әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спорттағы заманауи технологиялық бақылау кешендерін зерттеуге бағытталған. Пән цифрлық мониторинг құралдарын, функционалдық өлшеу әдістерін, деректерді талдау технологияларын, спорттық дайындықты бағалау жүйелерін және бақылау үдерісін оңтайландыру тәсілдерін меңгеруді қамтамасыз етеді. Мамандардың кәсіби құзыреттерін дамытуға қажетті теориялық және практикалық білімдерді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән спортшыларды даярлаудың заманауи тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Пән студенттерге тиімді жаттығу жүйелерін, техника мен тактиканы, спорттық психология мен мотивацияны, инновациялық әдістерді қолдану арқылы спортшылардың физикалық және функционалдық дайындығын арттыруды меңгеруге мүмкіндік береді.