педагогика ғылымдарының магистрі
Қоғамның әлеуметтік сұранысына, бәсекеге қабілетті білім беру ортасында жоғары академиялық және әлемдік стандарттарға сәйкес келетін, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін қазіргі заманғы шет тілі білім беру парадигмасының талаптарына сай жүргізуге қабілетті екі шет тілінің ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларын даярлау.
Түрік және ағылшын тілдері мұғалімі
7M01718
Филология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түрік тілін қолданушылардың тілдік қарым-қатынас жасау кезіндегі жіберілген қателіктер мен сөздерді дұрыс қолданылмауы, сөйлемде қажетсіз тірек сөздер қолдануы; емле қателері, кірме сөздерінің түрік тіліндегі баламасын табу, түрік тілінің өзге тілдерінің ықпалында болуы және түрік тілінің қазіргі лексикография мәселелері анықталып, шешу жолдары қарастырылады. Сонымен қатар, баспасөзде және басылым құралдарында түрік тілін қолдануды да қарастыратын зерттеулер түрік тілін білуді дамыту, жетілдіруді мақсат етеді.
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік жобаның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманың қазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түрік тілін ана тілі және шет тілі ретінде оқытудың тарихи даму үдерісін, осы салада жазылған дереккөздерді және олардың бүгінгі түрік оқытуына қатысты ойларын түсіну. Түрік тілін оқытудың тарихи барысы мен қазіргі жағдайы, шет тілін оқытудағы негізгі ұстанымдар, шет тілін оқытудағы жалпы принциптер, шет тілін оқытудың әдіс-тәсілдері, түрік тілін шет тілі ретінде оқытуда тілді оқыту әдістемесі мен тәсілдерін қолдану, материалды дайындау мен критерийлері, тілдердің жалпы еуропалық анықтамалық жүйесі негізінде шет тілін оқыту, деңгейін анықтау және енгізу болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста магистранттар мәтіннің анықтамасымен, негізгі мәтінде болуы керек сипаттамалармен және мәтіннің түрімен танысады. Мәтіннің жасалу кезеңдері атап көрсетіліп, интеллектуалдық және көркем мәтін жасаудың негізгі кезеңдері талқыланады. Мәтіндердің қарым-қатынастағы маңыздылығы қарастырылып, кітаптарға енгізілген мәтіндер қандай сипаттамаларға ие болуы керек екендігі бағаланады. Мәтін жазудың мақсаттары талқыланып, оқушы деңгейіне сәйкес мәтінді таңдауда басшылыққа алынатын әдістер айтылады. Осылайша, магистранттарды түрік білімінде білікті мәтіндерді пайдалану туралы ақпараттандыруды көздейді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән шет тілдерін оқыту саласының ерекшеліктеріне назар аудара отырып, шет тілдерін оқытудағы соңғы әлемдік тенденциялардың (әсіресе TEFL соңғы үш онжылдығында) жалпы сипаттамасы болып табылады. Ашық ақпаратық технология көздерін пайдалана отырып, магистранттарды дәстүрлі және қазіргі заманғы тілді оқытудың ерекшеліктерін зерттеуге және жаңа парадигмалардың пайда болуына әкелетін негізгі принциптерді сыни бағалауға бағыттайды. Пән қазіргі таңда өзектілігін жоғалтқан дәстүрлі оқытудан айырмашылығы, үміткерлердің заманауи TEFL тәжірибесі туралы хабардарлығын арттыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән танымал әлемдік трендтердің ішінде CLIL және PBL-ге олардың Қазақстандағы білім беру контексттері үшін маңыздылығына баса назар аударылады. Пән бойынша магистранттар: - өткен үрдістер мен дәстүрлі әдістемелерді қазіргі стратегиялармен, саясаттармен, принциптермен және тәжірибелермен салыстырады; жаңа тенденциялар мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынастың сипатын, рөлдерді, құзыреттерді, басқару және оқу стильдерін, танысуға қажетті мазмұнды қалай өзгертетінін анықтайды; - CLIL сабағын сыни тұрғыдан бақылайды және талдайды: CLIL принциптерін анықтайды және сабақты жоспарлайды; - үлгілерді пайдаланып PBL жобасының идеяларын жасайды және жоба идеясын құру және ұсыну үшін постер дайындайды; - CLIL сабақтарында әртүрлі бағалау құралдарын пайдалана білу және оқыту тәжірибесін жақсарту үшін бағалау нәтижелерін қолдануға бағытталған. Мақсаты: CLIL (Content and Language Integrated Learning) мен PBL әдістері негізінде ағылшын тілінде оқу пәндерін жүргізетін оқытушылардың ағылшын тілінен тілдік құзыреттерін жетілдіру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттың академиялық оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамыту. Мазмұны: Академиялық оқылым. Академиялық жазылым. Академиялық айтылым. Академиялық тыңдалым. Грамматика және сөздік қор. Формальды, академиялық жанрлар. Зерттеу жұмысы. Құзіреттер: сөйлеу әрекетінің төрт түрінде академиялық коммуникативтік дағдыларды дамыту: оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың кәсіби қарым-қатынасқа қажетті шеттілдік кәсіби коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі заманғы шетел тіліндегі білім беру процесі. Ауызша және жазбаша қарым-қатынас. Педагогикалық практика. Педагогикалық шеберлік. Шетел тілі мұғалімінің кәсіби шеберлігі мен қабілеті. Шеттілдік қатынас оқыту процесін әдістемелік ұйымдастыру. Құзыреттері: шеттілдік кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін алынған біліктер мен дағдыларды қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі уақытта тілдік білім беру жүйесін жетілдіріп дамытуға септігін тигізетін объективтік факторлар туралы сараптама жасау, магистранттарға ана тілі, бірінші және екінші шетел тілдеріне салыстырмалы талдау жасау іскерлігін қалыптастыру және осы талдауға сүйене отырып оқушылардың ана тілі және бірінші шетел тіліндегі тілдік және сөйлеу тәжірибелерін, тиімді тасымалды пайдалану, сонымен қатар интерференцияның алдын алу, шетел тілдерін оқытудың мақсаттарын және оны құру процесінің ең маңызды жақтары туралы түсінігін, шетел тілдерін оқытудың қазіргі әдістерін, құралдарын және формаларын екінші шетел тілін оқыту міндеттерімен талдауды, сонымен қатар озық технологияларды және оқу процесін ұйымдастырудың жаңа формаларын нақты оқыту жағдайына сәйкес шығармашылықпен қолдана білу іскерлігін қалыптастыру және дамыту. Мақсаты: магисттранттардың кәсіби-әдістемелік және лингистикалық біліктілігін ары қарай қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ғылыми зерттеу әдістері мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистранттар әріптестерімен өзара әрекеттесе отырып зерттеу үдерісінде (мәселелерді анықтау, деректерді жинау, деректерді талдау және нәтижелерді түсіндіру) ғылыми зерттеу әдістерін қолдануды үйренеді. Магистранттарда белгілі бір тақырып бойынша зерттеу жүргізу үшін қажетті ақпаратты іздеу, жинау, мәліметтерді бағалау және есеп жазу, практикалық зерттеу дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән негізінен түрік тілін оқытудың негізгі ұғымдары, шет тілін оқытудың құқықтық негіздері, шет тілін оқытудың принциптері, шет тілін оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, шет тілін оқытудағы білім беру орталары мен тіл үйрету әдістері, шет тілін оқытудағы өлшем және бағалау т.б. тақырыптарды қамтиды. Пәннің мақсаты - шет тілін меңгерудің ерекшеліктерін оқып-үйрену, қателіктерді түсіндіру және әр түрлі әдістерге зерттеу әдістерін, тілді меңгеру және қолдану стратегияларын оқып үйрену. Зерттеу және танымдық дағдыларды қалыптастыру, академиялық дербестік деңгейін арттыру, сондай-ақ магистранттардың тілдік мәдениетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түрік тілін оқыту туралы жазылған ең алғашқы еңбектер түрік тілінің шет тілі ретіндегі тарихи дамуын түсінуде маңызды мәнге ие. Бұл тақырып түрік тілін оқыту үшін әзірленген бастапқы оқу мәтіндерін, түрік тілін оқытуға арналған оқу бағдарламаларын және түрік тілін шет тілі ретінде оқытудың тарихи процесіне жалпы шолуды қамтиды. Ол сонымен қатар осы процесте қолданылатын негізгі әдістер туралы ақпарат береді. Мақсаты магисттранттарға түрік тілін оқытудың тарихи алғышарттарын және уақыт өте келе қалыптасқан әдістемелік тәсілдерді түсінуге мүмкіндік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Негізгі ұғымдар (білім, оқу бағдарламасы, әдістеме, әдіс, стратегия, тәсіл); оқу жоспары негізіндегі материалдардың маңыздылығы мен қажеттілігі; оқулықтарды жазуға, басып шығаруға және таратуға қатысты білім беру принциптері мен тәртібі; оқу жоспарына сәйкес оқулықтар мен басқа да курстық материалдарды пайдалану; оқулықтардың сапасы, оқулықтардағы жаңалықтар; мәтін түсінігі және оқулық мәтінін құру принциптері; Мәтінді оқу және тыңдалым ерекшеліктері; оқылым және тыңдалым дағдыларына арналған материалдарды жобалау; айтылым мен жазылым дағдыларына арналған материалдардың сапасы; айтылым мен жазылым дағдыларына арналған материалдарды жобалау; материал үлгілерін бағалау, тапсырмалар ман тест сұрақтарының базасын жасақтау дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курста тіл дағдылары сыни деңгейде қарастырылып, сыни оқылым, жазылым, тыңдалым және айтылым дағдылары жеке қарастырылады. Бұл сыни тұрғыдан оқылым, жазылым, тыңдалым және айтылым процестерін тиімді жүзеге асыруға бағытталған және бұл процесте оқушы мен оқытушының міндеттері мен жауапкершілігі көрсетіледі. Сонымен қатар, курста тіл білімі бойынша сыни теориялардың рефлексиялары бағаланады және қазіргі заманғы тәсілдер аясында тілдік дағдыларды сыни тұрғыдан талқыланады. Оқушылар мен оқытушыларға ХХІ-ші ғасыр дағдыларының бірі сын ұғымын тиімді жеткізу үшін ұстануға тиісті стратегиялар енгізіліп, осы тұрғыда оқыту орталарында жүзеге асырылуы тиіс өзгерістер мен жаңалықтарын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән магистранттарды халықаралық тілдік тестілеудің негізін құрайтын теориялық және практикалық ережелерімен таныстыру, онымен жұмыс жасау әдісі арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Тілдік деңгейін анықтау және бағалау әдістері, тіл дейгейлерін анықтау құралдары және олардың ерекшеліктерінің теориялық және практикалық бағыттарын айқындау. Тіл меңгертуде бағалау критерилері жалпы білім беру саласындағы тұжырымдарды сараптап талдау. TÖMER-дің мазмұны және құрылымы танысу арқылы түрік тілін оқытудың мақсаттары мен жетістіктерін тілдік дағдылар тұрғысынан қалай өлшеуге болатынын және қандай өлшем құралдарының тиімдірек және мақсатқа сәйкес келетінін көрсететін қолданбалы курс болып табылады. Курс үш кезеңнен тұрады: әдебиеттік білім, қолданбалы үлгілер және талқылау. Құзыреттілік: Тығдалым, Айтылым, Оқылым және Жазылым сияқты тілдік дағдыларды дамыту арқылы жұмыс істеудің тиімді әдістерін анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс түрік тілін оқытуда сыныптық дискурсының мәдени контексті мен прагматикасы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған, оған енгізу және өзара әрекеттесу, форма мен функция, тақырыптар мен тапсырмалар, сұрақтар мен түзетулер және олардың бір-бірімен байланысы сияқты маңызды факторлар жатады. Социолингвистикалық және психолингвистикалық перспективалар қарым-қатынаста ауызша және жазбаша тілді талдауға және шығаруға негіз болып саналады, бұл білім алушыларға осы факторларды басқаруға мүмкіндік береді. Бұл курсты сәтті аяқтаған магистранттар төмендегі қабілеттерге ие болады: TÖMER-дегі сыныптық дискурстық талдаудың рөлін түсіндіру және оның социолингвистикалық және психолингвистикалық перспективаларын анықтау; Қазақстан / посткеңестік кеңістіктегі елдер туралы нақты контекстке қатысты ғылыми мақалалардағы дискурстық талдаудың мәдениаралық салдарын анықтау; жергілікті мәдениеттегі қарым-қатынас заңдылықтарын және / немесе оның мәдениаралық контекстердегі салыстырмалы әсерін көрсету үшін түрік тілін оқыту сыныптағы дискурстағы маңызды әрекеттерге негізделген кейс-стадияны жобалау немесе талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тілдік дағдыларды дамытуға арналған зерттеулер курсы, әдетте, тілдік дағдыларды (тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым) зерттеуге және оларды жетілдіруге бағытталған бағдарламаны қамтиды. Бұл курс тілдік білім берудегі теориялық және практикалық аспектілерді қамтиды. Оның негізгі мақсаттары: магистранттардың тілдік дағдыларын дамыту, оларды тілдік талдауға үйрету, тілдік теорияларды түсінуге көмектесу және тілдік зерттеулер жүргізуге дағдыландыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды шет тілдерін оқудағы мәдениетаралық қарым-қатынас мәселелерімен таныстыру.
Мазмұны: мәдениетаралық қарым-қатынас теориясы. Әртүрлі мәдениеттердегі қарым-қатынас. Мәдениетаралық коммуникацияның қазіргі заманғы ерекшеліктері. Мәдениетаралық айырмашылықтар. Мәдениетаралық коммуникация. Мәдениетаралық кедергілер және қарым-қатынас процесінде оларды жеңу жолдары. Құзыреттері: шет тілінде қарым-қатынас жасау барысында жаңа білімді өз бетінше және саналы түрде меңгеру қабілеті; мәдениетаралық қарым-қатынастың нақты жағдайларында және шет тілдерін оқыту кезінде алған білімдерін тәжірибеде қолдана білу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету.
Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану.
Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Тіл мен әдебиет және білім беру саласындағы ғылыми-зерттеудің қызметін игерту.
Мазмұны: Білім беру ұйымдарындағы жаңа әдістер мен технологиялармен танысады. Ғылыми дискуссияларды кәсіби тұрғыдан өткізудің жолдарын үйреніп, тәжірибе жүргізіп, бағалауды игереді.
Құзыреттілігі: Өзінің кәсіби қызметін жоспарлау мен шешудің жолдарын үйренеді.