8D01801 - Әлеуметтік педагогика білім беру бағдарламасы бойынша философия докторы (PhD)
Әлеуметтік педагогикалық білім беруді жетілдіруге бағытталған жаңашыл ғылыми зерттеулерді жүргізуге қабілетті, заманауи талаптар жағдайында іргелі оқу-әдістемелік және ғылыми-зерттеу құзыреттілігі бар PhD докторларын даярлау
Әлеуметтік педагогика
8D01801
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін игеру<br/> Мазмұны: әр түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу. Өз бетінше ғылыми зерттеу жүргізу, өз жаңа ғылыми идеяларын ұсыну. Ақпарат тасымалдағыштармен, бөлінген деректер және білім базаларымен; ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс. <br/> Құзыреттілігі: дәйексөз индексі бар журналдарда жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық хат пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - тәжірибелік-эксперимент жұмыстарын жоспарлау мен ұйымдастыруды қамтамасыз ету. <br/> Мазмұны: Наукометрия: ұғымы, маңызы және негізгі бағыттары; Әлеуметтік педагогикадағы ғылыми көрсеткіштерді бағалау әдістемелері; Наукометриялық дерекқорлар (Scopus, Web of Science) және олардың рөлі; Хирш индексі: әлеуметтік педагогика саласындағы қолданысы; Ғылыми жарияланымдар мен дәйексөздер талдауының маңызы; Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердегі библиометриялық әдістер; Импакт-фактор ұғымы және оны журнал таңдауда қолдану; Ғылыми зерттеулердің сапасын бағалау және халықаралық рейтингтер; Қазақстандағы әлеуметтік педагогика саласындағы ғылымометриялық көрсеткіштер; Наукометрия және әлеуметтік педагогикалық зерттеулердегі инновациялар; Әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелерін анықтаудағы наукометрияның рөлі; Ғылыми жобаларды жазу және олардың нәтижелерін бағалау; Әлеуметтік педагогиканың интернационализациясы және наукометриялық деректер; Цифрлық трансформация және әлеуметтік педагогикадағы наукометриялық құралдар; Әлеуметтік педагогика саласындағы зерттеушілердің халықаралық ынтымақтастығын дамыту.<br/> Құзыреттілік: Наукометрияның теориялық негіздерін біледі және түсінеді, ғылыми көрсеткіштерді талдау мен бағалау әдістерін меңгерген. Әлеуметтік педагогика саласындағы зерттеулерге анализ жасайды, алынған деректерді статистикалық модельдейді және олардың нәтижелерін кәсіби тұрғыда бағалайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – әлеуметтік педагогика ғылыми саласының қалыптасуы мен дамуын зерттеу арқылы осы саланың эпистемологиялық негіздерін түсінуге мүмкіндік беру.<br/> Мазмұны: Әлеуметтік-педагогикалық эпистемологияның теориялық негіздері. Эпистемологияның тарихи қалыптасуы және оның әлеуметтік-педагогикалық ғылымға ықпалы. Әлеуметтік-педагогикалық білімнің философиялық негіздері. Білімнің әлеуметтік феномен ретіндегі сипаты. Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Әлеуметтік-педагогикалық құбылыстарды зерттеудің негізгі әдістері. Ғылыми білімді қалыптастырудағы когнитивтік процестер. Әлеуметтік-педагогикалық тәжірибені теориялық тұрғыдан ұғыну. Әлеуметтік-педагогикалық білімді легитимдеу. Эпистемологиялық сенімдер мен педагогикалық практика. Әлеуметтік-педагогикалық парадигмалар. Әлеуметтік-педагогикалық инновациялар және олардың білім беру жүйесіне ықпалы. Әлеуметтік-педагогикалық білімнің этикалық аспектілері. Цифрлық трансформация дәуіріндегі әлеуметтік-педагогикалық эпистемология. Әлеуметтік-педагогикалық білімнің әлемдік тәжірибесі, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті зерттеушілік құзыреттілігін жетілдіру, зерттеушілік мәдениетін дамыту. <br/> Құзыреттілік: әлеуметтік педагогикалық эпистемологияның негізгі ұғымдары мен теорияларын біледі. Зерттеу жүргізу үшін қажетті әлеуметтік педагогикалық әдіс-тәсілдерді меңгереді. Әлеуметтік педагогикалық мәселелерді шешуде теориялық білімді қолданады. Әлеуметтік педагогикалық процестердің тиімділігін анализ жасайды. Әлеуметтік педагогикалық теориялар мен тәжірибелерді біріктіріп синтез жасайды. Әлеуметтік педагогикалық қызметтің нәтижелерін кәсіби тұрғыдан бағалайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – әлеуметтік педагогиканың тұжырымдамалық және әдіснамалық негіздері, әлеуметтік педагогиканың негізгі онтологиялық аспектілерін және олардың әдіснамалық негіздерін ғылыми зерттеу арқылы осы саланың теориялық және практикалық жақтарын меңгерту. <br/> Мазмұны: Әлеуметтік педагогиканың онтологиясы: негізгі ұғымдар мен түсініктер. Әлеуметтік педагогиканың философиялық негіздері. Әлеуметтік педагогиканың ғылыми-теориялық негіздері. Онтология және гносеология: әлеуметтік педагогикадағы байланысы. Әлеуметтік педагогикалық іс-әрекеттің онтологиялық аспектілері. Әлеуметтік педагогикадағы құндылықтар мен принциптердің онтологиясы. Әлеуметтік педагогикадағы адам концепциясы: тұлғаның онтологиялық негіздері. Қоғам және білім: әлеуметтік педагогиканың онтологиялық байланыстары.<br/> Әлеуметтік педагогикалық феномендердің онтологиялық табиғаты. Әлеуметтік педагогикадағы тұлғааралық қарым-қатынастардың онтологиясы. Әлеуметтік педагогикадағы мәдениет және онтология. Онтологиялық көзқарас негізінде әлеуметтік педагогикалық құбылыстарды түсіндіру. Әлеуметтік педагогиканың онтологиясы және тұлғаны әлеуметтендіру. Әлеуметтік педагогикадағы гуманизм және онтологиялық мәні. Әлеуметтік педагогикалық зерттеулердегі онтологиялық тәсілдер.<br/> Құзыреттілік: әлеуметтік педагогиканың онтологиялық негіздерін, оның негізгі ұғымдары мен принциптерін біледі және түсінеді, сондай-ақ оларды ғылыми зерттеулер мен практикалық іс-әрекеттерде қолданады. Әлеуметтік-педагогикалық құбылыстарды талдау дағдыларын меңгерген, олардың онтологиялық мәнін бағалай отырып, инновациялық шешімдер әзірлейді.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу қабілеттерін меңгеру <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау. <br/> Құзыреттілігі: ҚР БҒСБК ұсынған басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау және өңдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу әдістердің нәтижелері ғылыми-зерттеу үдерісінде теориялық тұжырымдар қалыптастыруға және практикалық ұсыныстар әзірлеуге негіз болады. Әлеуметтік педагогикалық, психологиялық статистикалық деректерді жинау, өңдеу, талдау және нәтижелерді визуализациялау үшін ыңғайлы интерфейс пен құралдар жиынтығын ұсынатын SPSS (Statistical Package for the Social Sciences) бағдарламасы. Педагогика, әлеуметтік педагогика, психологиядағы статистикалық әдістер, параметрлік өлшемдер: Корреляция коэффициент, Пирсон корреляция коэффициенті (𝑟), Спирмен рангілік корреляция коэффициенті (ρ), Кендолл корреляция коэффициенті (τ), Пирсон (G-критериі), Стьюдент (t-критериі), Фишер (F критериі), т.б.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарды диссертацияның негізгі талаптары мен жұмыс түрлерімен таныстыру. <br/> Мазмұны: докторлық диссертация тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация бойынша жұмыс жоспарын әзірлеу. Негізгі әдеби көздерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жинақтау
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттардың диссертациялық зерттеуінің теориялық бөлігінің дайындығын тексеру, зерттелетін тақырып бойынша айқындаушы эксперимент жүргізу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: диссертацияның теориялық бөлігін аяқтау үшін деректерді жинау әдістемесін әзірлеуді қоса алғанда, диссертациялық жұмыс үшін нақты материалдарды жинау. Диссертацияның эксперименттік бөлігі үшін материалдар әзірлеу. Анықтау экспериментін жүргізу. Алынған нәтижелерді талдау. <br/> Құзыреттілігі: эксперимент бойынша алынған деректерді өңдеу және талдау
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарға ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу және докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау бойынша консультациялық жұмыс беру <br/> Мазмұны: докторанттың зерделенген проблеманы шешу тетігін әзірлеуі, болжамды бағалау және зерттеу объектісінің даму нұсқалары. Докторлық диссертацияның соңғы мәтінін дайындау және ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу. Балдарды қоя отырып, ДҒЗЖ жұмысының нәтижелері бойынша жылдық бағалаудан өтуі.<br/> Құзыреттілігі: заманауи ақпараттық технологияларды, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және қолдану әдістерін меңгеру
7
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: шетелдік кеңесшімен жұмыс, зерттелетін тақырып бойынша шетелдік тәжірибені зерттеу.<br/> Мазмұны: докторанттардың ғылыми тағылымдамадан өту базасын таңдау. Ғылыми тағылымдаманы өткізу мерзімін анықтау, жоспар және бағдарлама жасау. Сабақтарға қатысу, ғылыми кеңесшімен кеңесу, кітапханаларда жұмыс істеу, ғылыми семинарларға қатысу, шетелдік кеңесшімен бірге ғылыми мақала жариялау. Ғылыми тағылымдаманың қорытынды есебін дайындау және қорғау. <br/> Құзыреттілігі: ғылыми-зерттеу қызметінде шетелдік тәжірибені қолдану.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми зерттеу әдістемесі және теориялық базаны әзірлеу. Музыкалық білім беру контекстінде ғылыми әдістер мен зерттеу әдістемесін игеру. Зерттеудің негізгі әдістерін талқылау (сапалық, сандық әдістер, педагогикалық эксперимент). Теориялық базаны әзірлеу және тақырыпқа қолданыстағы тәсілдерге шолу. Ғылыми жұмысты құрылымдау және гипотезаларды түзету бойынша кеңес беру. Аралық нәтижелерді таныстыру, ғылыми қиындықтарды талқылау және әдістемелік мәселелерді шешу. Әдістемелік тәсілдерді анықтау және жұмыстың теориялық бөлігін бекіту.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: қалыптастырушы эксперимент жүргізу, зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстар, әдістемелер әзірлеу бойынша консультациялық жұмыс беру.<br/> Мазмұны: қалыптастырушы эксперименттің әдістерін таңдау. Зерттелетін тақырып бойынша арнайы курстарды, әдістемелерді, тапсырмаларды және т.б. әзірлеу және апробациялау. Қалыптастырушы эксперимент жүргізу. 1-2 ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құрастыру және қорғау.<br/> Құзыреттілігі: қалыптастырушы эксперимент бойынша алынған деректерді сыни талдау, бағалау және синтездеу; зерттелетін проблема бойынша арнайы курстарды, авторлық бағдарламаларды құрастыру дағдыларына ие болу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы , стажировка өтуі және докторлық диссертацияны орындауы (МҒЗЖ)
9
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық жұмыстың мақсаты докторантурада алынған білімді жүйелеу, қорыту және апробациялау болып табылады.<br/> Диссертацияның міндеттері: шешілетін мәселенің өзектілігін дәлелдеу; теориялық және практикалық мәселелерді шешудің заманауи әдістерін, құралдарын қолдану; берілген ұсыныстардың практикалық бағдарлығың дәлелдеу; жүргізілген зерттеулердің нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және тұжырымдарды анықтау.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: диссертацияны орындау-докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, жинақтау және апробациялау.<br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағытын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттілігі: докторантурада оқу шеңберінде алынған білімді жүйелеу, қорытындылау және апробациялау
12
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторлық диссертацияны қорғауға дайындық<br/> Мазмұны: докторантураның білім беру бағдарламасын меңгеру. Докторлық диссертацияларға қойылатын талаптарға сәйкес ресімделген докторлық диссертацияны ұсыну. Web of Science немесе Scopus ақпараттық базасына кіретін Халықаралық ғылыми журналдардағы басылымдардың тізімі мен жарияланған жұмыстардың бедерінің және басылымдар тізбесінің (ҚР БҒСБК) болуы. Авторға және қарыз алу көзіне сілтемесіз қарыз алу мәніне тексеру (Антиплагиат мәніне диссертацияны тексеру). <br/> Құзыреттілігі: зерттеу идеясы мен негізгі ережелерін ресімдеу, таныстыру, қорғау.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің инновациялық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру болып табылады.<br/> Мазмұны: зерттеу жүргізу үшін педагогика ғылымының заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Таңдалған тақырып бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін зерттелетін тақырып бойынша мақала, есеп, баяндама түрінде ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және ұсынуға қабілетті.
5
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: отандық және шетелдік ғылымның заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін зерделеу, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің инновациялық әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын бекіту, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру болып табылады.<br/> Мазмұны: зерттеу жүргізу үшін педагогика ғылымының заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Таңдалған тақырып бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін зерттелетін тақырып бойынша мақала, есеп, баяндама түрінде ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және ұсынуға қабілетті.
5
Тәжірибені қорғау
Докторанттарды жоғары оқу орнының педагогикалық үдерісіне дайындығын жетілдіру, әлеуметтік педагогикалық жобалау мүмкіндігін қамтамасыз ету, білім беру саласындағы заманауи әдістер мен технологияларды тәжірибеде қолдану мүмкіндігін жүзеге асыру, кәсіби құзыреттілігін дамыту. <br/> Мазмұны: докторанттың педагогикалық практикасы ұйымдастырушылық (оқу үдерісінің регламенттейтін құжаттармен танысу), әдістемелік (кафедраның оқу үдерісінің әдістемелік қамтамасыз етілуімен танысу, ұсынылған пән бойынша оқу-әдістемелік материалдарды дайындау, дәрістер мен семинар сабақтарын әзірлеу), оқу жұмысы (профессор-оқытушылардың дәріс, семинар сабақтарына қатысу, СӨОЖ, СӨЖ тапсырмаларын ұсыну және қабылдау, бағалау ерешеліктерімен танысу, инновациялық технологиялар мен оқытудың интерактивті әдістерін пайдалана отырып, дәріс, семинар сабақтарын өткізу, өзіндік талдау жүргізу және докторанттардың өзара сабақтарына қатысуы, талдау жасауы, оң нәтижелерге сүйену арқылы кемшіліктерді жою бағытталуы). <br/> Құзыреттілігі: оқу пәндерінің (модульдердің) бағдарламаларын әзірлеу; докторанттардың оқу және кәсіби қызметін ұйымдастыру; жоғары оқу орнында білім берудің интерактивті әдістері мен цифрлық технологияларды тиімді пайдалану.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар