әлеуметтік ғылымдар магистрі
Психикалық және психологиялық денсаулықты сақтау саласында бейімделмеген мінез-құлық модельдерін диагностикалау, психокоррекциялау және психотерапия жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгерген, салауатты өмір салтын оңтайландыру технологияларын игерген әлеуметтік ғылымдар магистрлерін даярлау.
Клиникалық психология
7M03125
Педагогика және психология факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс барысында магистранттар неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Ақпаратты тексеру және құрылымдау мүмкіндігі. Жаңа білім алу үшін ғылыми зерттеулер мен инновациялар жүргізу мүмкіндігі. Нақты басқару жағдайларын сараптамалық бағалау үшін осы білімді жүйелі түрде қолдану мүмкіндігі және дайындығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда кәсіби салада шет тілінде коммуникация дағдыларын қалыптастыру. <br/> Мазмұны: магистранттардың кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерделеу, сондай-ақ кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, ауызша сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру.<br/> 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті.<br/> 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары.<br/> 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі.<br/> 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу.<br/> 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психологиялық деректерді статистикалық өңдеу және интерпретациялау әдістері қазіргі цифрлық құралдарды қолдана отырып. Психологиялық зерттеулерде математикалық статистиканың негіздері; SPSS бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс: деректерді енгізу, өңдеу, талдау және визуализациялау; R және Python тілдерін (psych, tidyverse, pandas, scikit-learn пакеттері) қолдану арқылы сипаттамалық, корреляциялық, регрессиялық және факторлық статистика жүргізу; Психометриялық құралдардың дәлдігі, сенімділігі және валидтілігін талдау; Нәтижелерді ғылыми жарияланымдарда интерпретациялау және ұсыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балалар мен жасөспірімдердегі психикалық дамудың, психикалық бұзылулардың және шекаралық жағдайлардың ерекшеліктері, сондай-ақ клиникалық-психологиялық тәжірибеде диагностика, түзету және алдын алу әдістері. Онтогенездегі психикалық дамудың нормалары мен ауытқулары; балалар мен жасөспірімдердің бұзылыстарының этиологиясы, патогенезі және клиникалық-психологиялық сипаттамасы (мазасыздық, мінез-құлық, аффективті, даму бұзылыстары және т. б.); психикалық бұзылулар көріністерінің жас ерекшелігі; деректерді психодиагностика және түсіндіру әдістері (бақылау, тестілеу, сұхбат); дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық түзету және сүйемелдеу, отбасымен және білім беру ортасымен өзара іс-қимыл.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Аномальды даму заңдылықтары. Дизонтогенез психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелері. Даму бұзылыстарының пайда болуына ықпал ететін жетекші факторлар. Аномальды даму психологиясының педагогикадағы, психологиядағы және медицинадағы орны мен маңыздылығы. Психикалық дамымау түрлерінің классификациясы. Ақыл-ойы дамымаған балалар мен жасөспірімдердегі гностикалық, эмоционалды-ерік процестері және тұлғалық ерекшеліктері. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Эмоционалды бұзылыстары бар балалар мен жасөспірімдердің клиникалық-психологиялық сипаттамалары. Мінез-құлқында ауытқуы бар балалар және жасөспірімдермен түзету жұмыстарының негізгі бағыттары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психологиялық білімді қалыптастырудың когнитивті алғышарттарына баса назар аудара отырып, ғылыми танымның негізгі философиялық және әдіснамалық принциптері. Ғылыми танымның когнитивті механизмдері (қабылдау, ойлау, түйсігі, интерпретация); ғылыми білімді құрудағы тілдің, тұжырымдамалық схемалар мен психикалық модельдердің рөлі; гуманитарлық және жаратылыстану тәсілдерінің тоғысындағы ғылым ретінде психологияның әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Цифрландыру, құзыреттілік тәсіл және үздіксіз білім беру талаптарын ескере отырып, психологияны оқытудың инновациялық нысандары, әдістері мен құралдары. Психологияны оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар (жобалық, проблемалық, интерактивті, аралас оқыту); цифрлық білім беру платформалары мен құралдары (LMS, онлайн курстар, VR / AR, мультимедиа); ересектер мен кәсіпқойларға психологияны оқытудың ерекшеліктері (андрагогика, менторлық, тренингтік технологиялар); тәжірибеге бағытталған тәсілдер арқылы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; Сандық ортадағы білім беру нәтижелерін бағалау және кері байланыс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Психикалық бұзылулар, психикалық даму ерекшеліктері, клиникалық-психологиялық диагностика әдістері және интервенциялар туралы түсінік. Психикалық бұзылулардың пайда болуының биопсихоәлеуметтік себептері, заманауи классификациялар (ICD, DSM), психотерапия мен психокоррекцияның негізгі әдістері, сондай-ақ клиенттердің әртүрлі санаттарымен (балалар, жасөспірімдер, ересектер, қарттар) жұмыс істеу ерекшеліктері зерттеледі. Психопатологияның психологиялық аспектілері; клиникалық сұхбат, бақылау және психологиялық тестілеу әдістері; клиникалық психолог жұмысының этикасы мен кәсіби стандарттары; Курс психикалық денсаулық, білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қолдау саласында жұмыс істей алатын мамандарды даярлау үшін негіз болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Соматикалық, психикалық және мінез-құлық бұзылыстарымен байланысты психологиялық қиындықтары бар адамдарға кеңес беру. Клиникалық-психологиялық кеңес берудің мақсаттары, міндеттері мен этикалық принциптері; психикалық және психосоматикалық бұзылулар жағдайында кеңес берудің ерекшелігі; клиникалық симптоматологиямен клиенттердің сұраныстарымен байланыс орнату және диагностикалау; кеңес берудің стратегиялары мен әдістері: когнитивті-мінез-құлық, гуманистік, экзистенциалдық және басқа тәсілдер; Дағдарыстар, созылмалы аурулар, психосоматика, мазасыздық және депрессиялық бұзылулар кезінде кеңес беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым әдіснамасы және психологияның әдіснамалық мәселелері. Ғылыми зерттеулерді жүргізудің әдіснамалық принциптері. Психологиядағы өзекті мәселелер. Психологиядағы эмпирикалық зерттеулердің әдістері мен әдістемесі. Зерттеудің жалпы ғылыми және эмпирикалық әдістері. Психологиядағы математикалық және статистикалық әдістердің маңызы. Психологиялық экспериментті ұйымдастыру. Ғылыми психологиялық зерттеуге қойылатын негізгі талаптар. Эксперименттік ғылыми психологиялық зерттеу барысында алынған деректерді өңдеудің статистикалық әдістері. Эксперименттік психологиялық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: курс ми процестері, психикалық күйлер және соматикалық Денсаулық арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Магистранттар нейропсихологиялық механизмдердің психикалық және физикалық денсаулыққа қалай әсер ететіні туралы терең білім алады, сонымен қатар бұл білімді іс жүзінде қолдануды үйренеді.
Мазмұны: нейропсихология мен психосоматикаға кіріспе. Мидағы жоғары жүйке қызметінің функцияларын локализациялау. А. Р. Лурия Теориясы. Жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы. Психикалық функциялардың ми механизмдері. Нейропсихологиялық диагностика. Психосоматикалық бұзылулардың ерекшеліктері. Психосоматикалық аурулардың түрлері. Стресс және оның психика мен соматикаға әсері. Психосоматикалық бұзылулардың психотерапиясы. Кейс-стади және клиникалық жағдайларды талдау.
Құзыреттіліктер: адам миының электрлік белсенділігінің әртүрлі түрлерінің функционалдық маңыздылығын және қалыпты және патологиядағы ритақтардың пайда болу ерекшеліктерін білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға клиникалық психологияның маңызды практикалық бағыттарының бірі ретінде патопсихология саласындағы теориялық білімдер жүйесін беру, патопсихологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Патопсихологиялық синдромдар. Патопсихологияның әдістері. Әртүрлі жас санатындағы субъектілермен патопсихологиялық зерттеуді құру принциптері. Когнитивті бұзылулардың патопсихологиялық семиотикасы. Эмоционалды-еріктік сфераның бұзылуы. Патопсихологиядағы тұлғаның бұзылуы. Сапалық талдау және патопсихологиялық зерттеулердің стратегиялары. Бақылау және әңгімелесу әдістері. Патопсихологиялық зерттеудің хаттамасы мен әдістері. Патопсихологиялық синдромологияның жалпы аспектілері.
Құзыреттіліктер: денсаулық психологиясы және психотерапия саласындағы мәселенің жай-күйін талдау үшін жеке тұлғалардың, топтардың, ұйымдардың дамуына психологиялық болжам жасау; сонымен қатар тәуелді және аномалды мінез-құлық, оның негізінде ол қауіпті жағдайлардың динамикасын және адам денсаулығының жай-күйін болжайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту мен оқыту процесінің негізінде жатқан психологиялық механизмдер мен заңдылықтар, сондай-ақ білім беру тиімділігін арттыру үшін оларды оңтайландыру жолдары. Білімді игерудің когнитивті, мотивациялық және эмоционалды аспектілері; студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиялық ерекшеліктері; танымдық қабілеттері мен Мета-пәндік құзыреттіліктерін дамыту; оқытушы мен білім алушылардың оқыту психологиясы тұрғысынан өзара іс-қимылы; жеке айырмашылықтарды ескере отырып, оқыту материалдары мен педагогикалық стратегияларды жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды психологиялық зерттеуде сапалы және сандық әдістерді қолдануға үйрету.
Мазмұны: Сандық және сапалық талдаудың стратегиялары мен кезеңдері. Көрнекілік талдау. Дискурстық талдау. Интерпретациялық репертуар. Сұхбаттасу. Графикалық техникалар. Мәнерлеп сурет салу: процедура және талдау негіздері.
Құзіреттіліктер: психологиялық денсаулықты зерттеу саласындағы жоғары сапалы психотерапиялық әдістер мен әдістерді тиімді іздеуді жоспарлай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кейс-анализді (case study) психологиядағы сапалы зерттеу әдістерінің бірі ретінде қолданудың әдістемесі мен практикасы. Кейс-әдістің теориялық негіздері және оның психологиялық әдістер жүйесіндегі орны; кейстердің типологиясы: клиникалық, білім беру, ұйымдастырушылық, әлеуметтік-психологиялық; кейс-зерттеулерді әзірлеу, іске асыру және талдау кезеңдері; деректерді жинау стратегиялары (байқау, сұхбат, құжаттар) және нәтижелерді түсіндіру; ғылыми және қолданбалы практикадағы кейстермен жұмыс істеудің этикалық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі психологиялық ғылымда қолданылатын сандық құралдар, Технологиялар және аналитикалық тәсілдер. Психологиялық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру үшін цифрлық платформаларды қолданудың теориялық және практикалық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу процесін цифрландыру: онлайн-курстар, вебинарлар, гибридті оқыту; Learning Management Systems (LMS), электрондық ресурстар мен білім беру қосымшаларын қолдану; интерактивті технологияларды пайдалану: ақыл-ой карталары, квизалар, VR / AR, модельдеу; психологиялық пәндерді оқыту үшін мультимедиялық және цифрлық контент әзірлеу; цифрлық кері байланысты және онлайн-бағалауды ұйымдастыру студенттердің білімі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттарды тәуелділік кезінде психологиялық көмек көрсетудің бағыттары мен әдістерімен таныстыру.
Мазмұны: Балалар мен жасөспірімдерде тәуелділіктің дамуының факторлары, себептері және алғышарттары. Балалар мен жасөспірімдерде тәуелділік мінез-құлқының қалыптасу кезеңдері. Балалар мен жасөспірімдерде тәуелділік мінез-құлқының алдын алудың негізгі тәсілдері. Дағдарыс кезіндегі кеңес беру әдістері. Психологиялық қолдау және дағдарыс жағдайындағы психотерапия түрлері. Жасқа байланысты дағдарыстар, эмоционалды шаршап қалу, нормативтік және нормативтік емес отбасылық дағдарыстар үшін психологиялық көмек. Суггестивтік психотерапия.
Құзыреттіліктер: экстремалды және дағдарыстық жағдайларды анықтай алады; адамның психикалық жағдайын бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Клиникалық психология және психотерапия саласындағы теориялық және эмпирикалық зерттеулер. Эмпирикалық зерттеу құрылымы. Психологиялық зерттеудің сапасын бағалау. Тәжірибелер. Адамдарда, жануарларда зерттеу жүргізудің этикалық принциптері. "Плагиат", "зерттеу деректерін жасау"ұғымдары. Психологиялық зерттеудің этикалық мәселелері