гуманитарлық білім бакалавры
Бағдарлама діни ілімдер мен ұлттық қауіпсіздіктің өзара байланысы туралы терең білім беру, дін мен ұлттық қауіпсіздіктің негіздері. Діни экстремизм мен радикализмнің алдын алу, діндалық мен қоғамдағы қауіпсіздік арасындағы байланыс жайлы теориялық және практикалық біліммен қаруландыру.
Дінтану және ұлттық қауіпсіздік
6B02217
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
15
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заңнамаға және ведомствоішілік нормативтік құқықтық актілерге сәйкес терроризмге қарсы жұмысты ұйымдастыру бойынша білім, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән терроризмге қарсы іс-қимыл учаскесінде жедел жұмысты ұйымдастыру дағдылары мен икемдерін қалыптастыруға бағытталған.
18
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модульдің мазмұны ұлттық қауіпсіздікке төнген қауіптер, сондай-ақ ҚР ҰҚК-ға қарсы іс-қимыл шаралары туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Терроризм мен діни экстремизм қаупін, олардың пайда болу себептері мен жағдайларын зерттеу мен талдау, дамуды болжау, сондай-ақ қарсы тұрудың тиісті шараларын әзірлеу бойынша білім, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән халықаралық жария құқықтың негізгі ұғымдары мен санаттары, халықаралық құқық субъектілерінің жіктелуі мен сипаттамалары, мемлекетаралық қатынастарды реттеудегі халықаралық құқық нормаларының орны мен рөлі туралы меңгеруді қалыпастырады.Қазақстан Республикасында аккредиттелген ресми шетелдік өкілдіктер мен олардың қызметкерлерінің құқықтық жағдайы және дипломатиялық және консулдық құқық нормаларының мазмұны және оларды қарсы барлау қызметінде есепке алу қажеттігі туралы жалпы білім, біліктер мен дағдылардың кешенін қалыптастыратын білім береді. Азаматтық құқық - білім алушылардың азаматтық құқықтық қатынастар субъектілерінің негізгі құқықтық ұғымдарының, санаттарының, институттарының, құқықтық мәртебесінің мазмұны туралы жалпы білімдерін алады. Жедел ақпаратты азаматтық-құқықтық бағалау процесінде азаматтық заңнаманың негізгі институттары мен нормалары туралы теориялық білімді қолданады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы аясындағы тілдік әрекеттің барлық түрлері бойынша білім, білік, дағдыларды қалыптастырады. Күнделікті өмірде қолданылатын сөз тіркестері : азық-түлік немесе заттар сатып алу, Араб дәстүрі бойынша қонақ қабылдау, қонақжайлық көрсетудегі діни дәстүрлер,әдет-ғұрыпқа байланысты діни клишелер, Ас қабылдауға байланысты діни клишелер, жыл мезгілдері, демалыс туралы, сүйікті іс, сапар шегу мен Салауатты өмір салты туралы, денсаулыққа байланысты діни клишелер, телефонмен байланысу. Араб елдеріндегі діндердің түрі мен негізгі діндер туралы білім қалыптасады. Ислам тақырып аясындағы негізгі терминдер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән діннің мәнін ғылыми немесе жалпы қабылданған құндылықтар мен алалаушылықтардың бұрмаланған әсерінен босатылған зерттеулер арқылы анықтайды. Феноменология ұғымы. Діни ілімдер контекстіндегі Мораль. Қазіргі құқықтық жүйедегі этикалық нормалар мен моральдық аспектілер. Діндарлықтың көрінісі. Діннің мәнін және оның көріну ерекшеліктерін түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әлемдік діндер тарихы» пәні әлемдік діндердің тарихын және олардың әлемдегі әлеуметтік-мәдени үдерістерге әсерін зерделеуге бағытталған. Бұл пән әлемдік діндердегі діни сананың ортақ және әртүрлі қырларын талдауды, дүниетанымдық ұстанымдар мен діндегі объективтілікті қарастырады. Сонымен қатар, әлемдік діндердің теологиялық, социологиялық және гносеологиялық тұжырымдамаларын анықтауға мүмкіндік береді. Пән әлемдік діндердің даму тарихы мен олардың қазіргі заманғы рухани үдерістерге ықпалы туралы білім қалыптастырады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
2
Аудит
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
Аудит
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
Аудит
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
Аудит
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және физикалық күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, денсаулықты жалпы сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. ФК физикалық қабілеттер мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған және жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және сақтауға қажеттілікті қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дін әлеуметтануының негізгі қағидаларын ашу. Мазмұны: Дін әлеуметтануының конфессиялық және феноменологиялық негіздерін талдау. Діннің функциялары. Діни бірлестіктердің типологиясы және олардың әлеуметтік құрылымдардағы қызметі. Зайырлылықтың қазіргі жағдайы. Діншілдіктің эмпирикалық "көрсеткіштері". Құзыреттер: діннің әлеуметтік маңызын және қоғамдық үдерістердің діни жағдайға әсерін зерттеу дағдыларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән діни өмірдегі дәстүрлердің рөлін ашады. Ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар мәдениеттің қайнар көзі, халықтың рухани негіздері мен рухани-идеологиялық жолы ретінде. Қазақ халқының ұлттық салт-дәстүрлері, рухани ұғымдары.Ұлттық бірегейлікті сақтаудағы діннің рөлі. Ислам және қазақ дәстүрлері. Ұлттық дәстүрді дамытудағы діннің рөлі мен орнын көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің психологиялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Дін психологиясының негізгі бағыттары. Діншілдік эволюциясы. Діни адамдардың психикасының мотивациялық және реттеуші салалары, діни адамның жеке басының мәселелері, діни тәжірибе, діни сенім, діннің компенсаторлық функциялары. Діни символизм мен мифологияны және олардың психологиялық аспектілерін қарастыру. Құзыреттілігі: діннің ішкі мәнін және оның адам психолгиясына әсерін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде әлем уақытында қозғалып келе жатқан діннің алуан түрлі құбылыстары, ар-ождан бостандығына, диалогтық, өзге көзқарастарға құрметпен қарауға бағытталған өзіндік дүниетаным туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: "Психология" және "дін феноменологиясы". Философия және философия тарихы. Әлемдік діндер тарихының пәні. Дін философиясының негізгі концепциялары мен үрдістері. Философиялық ойдың тарихы. Қалыптасатын құзыреттер: өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қақтығыстардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қарастыру. Қақтығыстар қоғамдық өмір құбылысы ретінде. Қақтығыстардың типологиясы, әдістемесі, әдістемесі және қақтығыстарды зерттеу процедуралары. Діни-идеологиялық қақтығыстардың ерекшеліктері. Жанжалдардың себептері. Олардың себептерін талдау әдістері мен әдістері. Жанжалдардың алдын алу. Тақырып қақтығыстардың пайда болу себептерін болжау, сондай-ақ алдын-алу қабілеттерін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді шетелдік және отандық дінтану ғылымының тарихымен таныстыру. Мазмұны: ғылыми білім саласы ретінде дінтанудың қалыптасуы мен дамуы. Дін мен дінтану мектептерінің қазіргі тұжырымдамаларының ерекшеліктері. Дін туралы ғылыми түсінік. Дінтанудың қалыптасуының негізгі кезеңдері. Құзыреттер: дінтану мектептерінің қалыптасуы мен даму тарихын және бағыттарын білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дінтану теориясының қалыптасуын және оның негізгі категорияларын зерттейді. Діннің пайда болу кезеңдері. Дінтанудың қазіргі гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орны. Дінтанудың пәнін анықтау. Дін — адам әрекетінің рухани саласы ретінде. Дінтану пәні туралы қазіргі заманғы дискуссиялар дін туралы ғылымдар құрылымындағы орны. Бұл пәнді оқу барысында дінтану теориясының негізгі категориялары зерттеу жұмыстарында қолданылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жаңа діни қозғалыстар» пәні жаңа діни қозғалыстардың (ЖДҚ) қалыптасуындағы әлеуметтік-мәдени негіздерді зерттейді. Посткеңестік кеңістіктегі және ТМД елдеріндегі жаңа діни қозғалыстардың ерекшеліктерін қарастырады. Дәстүрлі емес культтердің негізгі сипаттары мен жіктелуі, культтік тәжірибелер мен әлеуметтік қызметі зерделенеді. Қазіргі заманғы дәстүрлі емес діни культтер, неохристиандық, исламдағы неотрадиционализм мәселелері қамтылады. ЖДҚ ілімдерінің қоғам мен мемлекетке тигізетін ықпалы сарапталады. Пән жаңа діни қозғалыстардың мәні мен мазмұнын ашуға бағытталған.
14
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модульдің мазмұны ҚР ҰҚК жедел-қызметтік қызметінің бағыттары бойынша жедел жұмысты ұйымдастыру бойынша білім, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Модуль әртүрлі жағдайларды талдау және бағалау, коммуникативтік құзыреттерді дамыту және азаматтардың әртүрлі санаттарымен өзара іс-қимыл жасау бойынша сабақтарды қарастырады. Сондай-ақ ведомствоішілік нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жедел жұмыстың процесі мен нәтижелерін құжаттамалау бойынша оқыту жүргізіледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән діндер құқықтық жүйелерінің және зайырлы нормалардың көздерін зерттейді. Діни құқықтың басқа құқықтық жүйелерден айырмашылықтары. Христиандық құқықтың дамуы. Ислам және шариғат нормалары. Ведалық және буддистік этиканың негіздері. Қазіргі этно-конфессиялық қоғамда төзімділікті қалыптастыру мәселелері. Қазіргі қоғамдағы зайырлылық принциптері. Сенім еркіндігі. Діни-құқықтық жүйелер мен зайырлы нормалардың негізгі қағидаларын ашады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамда толерантты қарым-қатынасты қалыптастыру формалары мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: діндегі толеранттылық ұғымы. Әлемдік діндердің өзара байланысы және толеранттылық мәселелері. Конфессияаралық төзімділік қазіргі заманның жаһандық мәселесі ретінде. Зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы принципі. Поликонфессиялық кеңістіктің ерекшеліктері. Діни төзімділікті қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдері. Құзыреттіліктер: конфессияаралық келісімді қалыптастырудың мәдениеттанулық негіздерін көрсету.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> В1 - Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 - Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық қауіпсіздік органдарында қолданылатын қылмыстық процестің негізгі институттары туралы жалпы білімді, қылмыстық процесте қарсы барлау материалдарын және жедел-іздестіру материалдарын дәлелдемелер ретінде қолданудың шеберлігі мен дағдыларын қалыптастырады. Жекелеген процестік әрекеттерді жүргізу тәртібі мен мазмұнын, сондай-ақ шұғыл тергеу әрекеттерін жүргізу негіздерін, тәртібін және мақсатын, қылмыстық-процестік мәжбүрлеу шараларының жүйесін меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мемлекеттік-құқықтық құбылыстар және олардың әлеуметтік міндеті мен тарихи дамудағы рөлі туралы жалпы білімді қалыптастырады. Мемлекеттік және құқықтық теория пәнінен құқықтық жауапкершілік теориясы, қоғамдық қатынастарды нормативтік реттеу негіздері, мемлекет тетігіндегі және қоғамның саяси жүйесіндегі ұлттық қауіпсіздік органдарының орны мен рөлі, қоғамдағы құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің орны мен рөлі туралы ақпаратты анықтайды. Қазақстан Республикасының Конституциясын және конституциялық заңдарын және Қазақстан Республикасының конституциялық құрылымының негіздерін (саяси жүйе, мемлекеттік құрылым, басқару нысаны) қарастырады. Жоғары мемлекеттік билік органдарының өкілеттіктерін қалыптастырудың негіздерін, мемлекеттік басқарудың әртүрлі салаларындағы қызметін, сондай-ақ адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарына қатысты базалық білім, құзыреттер мен дағдылар кешенін меңгереді. Құқықтық ақпарат кеңістігінде бағдар жасау, құқықтық білім негіздерін түрлі өмірлік жағдайларда түсіндіру және қолдану дағдыларын дамытады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларда жедел-іздестіру қызметі туралы терең теориялық білім қалыптастырады және осы негізде оларға жедел-қызметтік міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті берік машықтар мен дағдыларды дарыту болып табылады. Жедел-іздестіру қызметі туралы тәжірибеге бағытталған білімді игереді. Білім алушыларда қылмыстық іс-әрекеттің заңдылықтарын зерделеуге, дәлелдемелерді анықтау, бекіту, алу және зерттеу әдістерін әзірлеуге бағытталған барлау және диверсиялық акцияларды ашу мен кесіп өтудің тиімді алдын алу үшін қажетті білімді, білік пен дағдыларды қалыптастыра алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған қарсы барлау және жедел-іздестіру қызметін жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби және тұлғалық құзыреттердің жиынтығын қалыптастыру мақсатында оқыту барысында алынған білімдерді, машықтар мен дағдыларды бекіту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ұлттық қауіпсіздік органдарының қызметін реттейтін әкімшілік заңнама туралы және ұлттық қауіпсіздік органдары қолданатын әкімшілік ықпал ету шаралары жүйесі және заңдылықты қамтамасыз ету тәсілдері туралы тұжырымдамалар қарастырылады. Әкімшілік жауаптылық институтының негізгі санаттары мен ережелерін, әкімшілік-құқықтық қауіпсіздік режимдерінің жіктелуін түсіндіреді. Әкімшілік құқық бұзушылықтардың құқықтық құрамын айқындау тәртібі мен қағидалары туралы жалпы білім, білік пен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Қылмыстық заңнаманың негізгі санаттары мен ұғымдары, қоғамдық қатынастарды қылмыстық-құқықтық реттеудің нормативтік базасы және қылмыстық құқық бұзушылықтардың ұғымы, жіктелуі, белгілері және құрамы туралы білімді қалыптастырады. Қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралаудың негізгі қағидалары мен әдістері туралы жалпы білім кешенін қалыптастырады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән ұлттық қауіпсіздік теориясы, оны қамтамасыз ету және ұлттық қауіпсіздікке қауіп төндірудің алдын алу саласындағы білім жүйесін қалыптастырады, сондай-ақ ұлттық қауіпсіздік саласында туындайтын қоғамдық-саяси процестерді жүйелі талдауды жүзеге асыру бойынша дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Аналитикалық қызмет Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік органдарында аналитикалық қызметті ұйымдастыру мен дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері негізінде операциялық жағдайды мониторингтеу, бағалау және болжау, сондай-ақ жұмыс учаскелерінде қызметкерлерді сәтті бейімдеу үшін қажетті және жеткілікті аналитикалық құралдарды пайдалану болып табылады. ҰҚК-ның болашақ қызметкерінің кәсіптік даярлығының ажырамас бөлігі болып табылатын кәсіби этика мен іскерлік этикеттің негіздерін үйрену тәртіптің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету кезінде қызметкер моральдық принциптер жүйесін білуі, жедел-қызметтік қызметті жүзеге асыру кезінде кәсіби этиканың нормалары мен мінез-құлық ережелерін сақтауы тиіс.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модуль ҚР Ұлттық қауіпсіздігі туралы, Қарсы барлау қызметі туралы ҚР Заңдарында және басқа да нормативтік құқықтық актілерде көзделген әртүрлі міндеттерді шешуге бағытталған. Оқыту барысында қарсы барлау және жедел-іздестіру қызметін ұйымдастыру, қарсы барлау, жедел-іздестіру іс-шараларын жүргізудің құқықтық негіздері мен тәртібін қолдану бойынша білімдер, дағдылар қалыптастырылады. Сондай-ақ мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау және олардың ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелері бойынша қызметін үйлестіру бойынша білімдер мен дағдылар қалыптастырылады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың бойында Қазақстан Республикасының қоғамдық-саяси өміріндегі барлық орын алатын үрдістерді талдауға қажетті қабілеттерді, сонымен қатар саясат саласындағы ұлттық қауіпсіздіктің ықтимал тәуекелдері мен қауіп-қатерлерін бағалай және болжай біледі. Сонымен қатар саяси қауіпсіздік саласындағы қауіп-қатерлерді жектей білуге, мемлекеттің ішкі /сыртқы саясатына қол сұғушылық жағдайларын анықтау мен алдын алуға, саяси жанжалдардың алдын алуға және жолын кесуге бағытталған білімдерді қалыптастырады. Қазақстан Республикасындағы діни конфессиялардың мәні мен ерекшеліктерін, олардың тарихы, пайда болуы, діни ілімі, тәжірибесі, қазіргі жағдайы, сонымен қатар Қазақстан Республикасына қауіп төндіретін радикалды және деструктивті көріністерді, Қазақстандағы заманауи діни ахуал, діни бірлестіктер мен мемлекет арасындағы қарым-қатынастары туралы біртұтас көзқарастарды қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қоғамдағы экстремистік көріністерге қарсы тұру және экстремистік идеологияны дерадикализациялау әдістері мен әдістерін қарастырады. Экстремизмнің түсініктерін, мәнін және түрлерін ашады. экстремизм мен терроризмнің айырмашылығы. Негізгі экстремистік идеологиялар мен тұжырымдамалардың мазмұны. Экстремистік көзқарастарды іс жүзінде жүзеге асырудың деструктивті салдары. Радикалды идеяларды ұстанушылармен қарым-қатынас кезінде оңтайлы мінез-құлық тактикасын дамыту. Экстремистік идеологияны дерадикализациялау әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаттары мен міндеттері – студенттерді инклюзивті және интеграцияланған оқыту теориясының негізгі ережелерімен, тұжырымдамалық аппаратпен, ғылыми және әдіснамалық ережелермен таныстыру, модельдеу сызбаларын бөліп көрсету, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени құбылысы ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ислам дінінің пайда болуы, негізгі тарихи даму кезеңдері, мәні және ерекшеліктерін, діни ілімін, казіргі жағдайы, бағыттары, тәжірибесі, этикасы мен құқығы, сондай-ақ Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігіне қатер төндіретін радикалды және деструктивті көріністері туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән – Қазақстан Республикасының заңнамасына, академиялық адалдық қағидаттарына және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандарттарына сәйкес кәсіби және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін қажетті базалық құқықтық білімдерді студенттерге қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында кәсіби және зерттеу қызметін құқықтық реттеудің негіздері қарастырылады. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатына, сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың құқықтық және ұйымдастырушылық тетіктеріне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлау мен этиканың қалыптасуына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу студенттердің құқықтық мәдениетін дамытуға, кәсіби және зерттеу ортасында тұрақты құқықтық және этикалық бағдарларды қалыптастыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көшпенділердің әскери ұйымы мен моральдық-жауынгерлік даярлығының ерекшеліктері мен қауіпсіздік туралы заманауи көзқарастар жайында , тұлға мен әлеуметтің рухани қауіпсіздігінің әлеуметтік-философиялық аспектілері туралы көшпенділердің әскери өнерінің ерекшеліктері мен қазақтардың қарулану кешенінің пайда болуы мен таралу тарихы туралы білім деңгейін дамытуды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" жоғары оқу орнындағы экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика мен бизнес негіздерін игеруді, қазіргі экономика мен нарық жағдайында бизнесті жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Пән студенттердің экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолданудың қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін қалыптастырады.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оперативтік практиканың мақсаты оқу білімінде алынған теориялық білімді бекіту, қарсы барлау міндеттерін шешу үшін қажетті практикалық дағдыларды игереді. Оқу барысында арнайы, әлеуметтік-саяси, заң және тілдік пәндер бойынша алған білімдерін күнделікті жедел қызметте іс жүзінде іске асырып, Теориялық дайындығын, қабілеттерін, жеке және іскерлік қасиеттерін ескере отырып, білім алушы болашақ жұмыс орнын нақтылайды. Қарсы барлау қызметінің бар проблемаларын анықтауға жеке, шығармашылық көзқарасты және оларға сәйкес ұйымдастырушылық шешімдер әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
Тәжірибені қорғау
Таныстандыру тәжірибесінің мақсаты мамандық таңдаудың дұрыстығына сенімділікті нығайту және одан әрі белсенді оқуға қызығушылықты ынталандыру болып табылады. Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерді шешудегі ҚР ҰҚК органдарының орны мен рөлі туралы білімді нығайтады . Мемлекеттік құпиялар туралы білімді нығайту, құпиялылық режимін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайлар, мемлекеттік құпияларға жіберілген адамдардың міндеттері мен жауапкершілігі қарастырылады. Тарихи ең маңызды фактілер мен оқиғалардың жиынтығы туралы білімді нығайтып; тарихтың сабақтары мен заңдары, Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігі мен ұлттық қауіпсіздігін нығайтудың стратегиялық міндеттерін қарастырады.