Бағдарлама діни ілімдер мен ұлттық қауіпсіздіктің өзара байланысы туралы терең білім беру, дін мен ұлттық қауіпсіздіктің негіздері. Діни экстремизм мен радикализмнің алдын алу, діндалық мен қоғамдағы қауіпсіздік арасындағы байланыс жайлы теориялық және практикалық біліммен қаруландыру.
Дінтану және ұлттық қауіпсіздік
6B02217
Тарих және құқық факультеті
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
14
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модуль жедел жұмысты ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру бойынша сабақтарды қарастырады.
15
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заңнамаға және ведомствоішілік нормативтік құқықтық актілерге сәйкес терроризмге қарсы жұмысты ұйымдастыру бойынша білім, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән терроризмге қарсы іс-қимыл учаскесінде жедел жұмысты ұйымдастыру дағдылары мен икемдерін қалыптастыруға бағытталған.
18
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модульдің мазмұны ұлттық қауіпсіздікке төнген қауіптер, сондай-ақ ҚР ҰҚК-ға қарсы іс-қимыл шаралары туралы білім қалыптастыруға бағытталған. Терроризм мен діни экстремизм қаупін, олардың пайда болу себептері мен жағдайларын зерттеу мен талдау, дамуды болжау, сондай-ақ қарсы тұрудың тиісті шараларын әзірлеу бойынша білім, дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Модуль қарсы барлау қызметін ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән халықаралық жария құқықтың негізгі ұғымдары мен санаттары, халықаралық құқық субъектілерінің жіктелуі мен сипаттамалары, мемлекетаралық қатынастарды реттеудегі халықаралық құқық нормаларының орны мен рөлі туралы меңгеруді қалыпастырады.Қазақстан Республикасында аккредиттелген ресми шетелдік өкілдіктер мен олардың қызметкерлерінің құқықтық жағдайы және дипломатиялық және консулдық құқық нормаларының мазмұны және оларды қарсы барлау қызметінде есепке алу қажеттігі туралы жалпы білім, біліктер мен дағдылардың кешенін қалыптастыратын білім береді. Азаматтық құқық - білім алушылардың азаматтық құқықтық қатынастар субъектілерінің негізгі құқықтық ұғымдарының, санаттарының, институттарының, құқықтық мәртебесінің мазмұны туралы жалпы білімдерін алады. Жедел ақпаратты азаматтық-құқықтық бағалау процесінде азаматтық заңнаманың негізгі институттары мен нормалары туралы теориялық білімді қолданады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы аясындағы тілдік әрекеттің барлық түрлері бойынша білім, білік, дағдыларды қалыптастырады. Күнделікті өмірде қолданылатын сөз тіркестері : азық-түлік немесе заттар сатып алу, Араб дәстүрі бойынша қонақ қабылдау, қонақжайлық көрсетудегі діни дәстүрлер,әдет-ғұрыпқа байланысты діни клишелер, Ас қабылдауға байланысты діни клишелер, жыл мезгілдері, демалыс туралы, сүйікті іс, сапар шегу мен Салауатты өмір салты туралы, денсаулыққа байланысты діни клишелер, телефонмен байланысу. Араб елдеріндегі діндердің түрі мен негізгі діндер туралы білім қалыптасады. Ислам тақырып аясындағы негізгі терминдер.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән діннің мәнін ғылыми немесе жалпы қабылданған құндылықтар мен алалаушылықтардың бұрмаланған әсерінен босатылған зерттеулер арқылы анықтайды. Феноменология ұғымы. Діни ілімдер контекстіндегі Мораль. Қазіргі құқықтық жүйедегі этикалық нормалар мен моральдық аспектілер. Діндарлықтың көрінісі. Діннің мәнін және оның көріну ерекшеліктерін түсіну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әлемдік діндер тарихы» пәні әлемдік діндердің тарихын және олардың әлемдегі әлеуметтік-мәдени үдерістерге әсерін зерделеуге бағытталған. Бұл пән әлемдік діндердегі діни сананың ортақ және әртүрлі қырларын талдауды, дүниетанымдық ұстанымдар мен діндегі объективтілікті қарастырады. Сонымен қатар, әлемдік діндердің теологиялық, социологиялық және гносеологиялық тұжырымдамаларын анықтауға мүмкіндік береді. Пән әлемдік діндердің даму тарихы мен олардың қазіргі заманғы рухани үдерістерге ықпалы туралы білім қалыптастырады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
2
Аудит
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
Аудит
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
Аудит
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
Аудит
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және физикалық күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, денсаулықты жалпы сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. ФК физикалық қабілеттер мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған және жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және сақтауға қажеттілікті қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дін әлеуметтануының негізгі қағидаларын ашу. Мазмұны: Дін әлеуметтануының конфессиялық және феноменологиялық негіздерін талдау. Діннің функциялары. Діни бірлестіктердің типологиясы және олардың әлеуметтік құрылымдардағы қызметі. Зайырлылықтың қазіргі жағдайы. Діншілдіктің эмпирикалық "көрсеткіштері". Құзыреттер: діннің әлеуметтік маңызын және қоғамдық үдерістердің діни жағдайға әсерін зерттеу дағдыларын қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән діни өмірдегі дәстүрлердің рөлін ашады. Ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар мәдениеттің қайнар көзі, халықтың рухани негіздері мен рухани-идеологиялық жолы ретінде. Қазақ халқының ұлттық салт-дәстүрлері, рухани ұғымдары.Ұлттық бірегейлікті сақтаудағы діннің рөлі. Ислам және қазақ дәстүрлері. Ұлттық дәстүрді дамытудағы діннің рөлі мен орнын көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: діннің психологиялық негіздерін зерттеу. Мазмұны: Дін психологиясының негізгі бағыттары. Діншілдік эволюциясы. Діни адамдардың психикасының мотивациялық және реттеуші салалары, діни адамның жеке басының мәселелері, діни тәжірибе, діни сенім, діннің компенсаторлық функциялары. Діни символизм мен мифологияны және олардың психологиялық аспектілерін қарастыру. Құзыреттілігі: діннің ішкі мәнін және оның адам психолгиясына әсерін түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде әлем уақытында қозғалып келе жатқан діннің алуан түрлі құбылыстары, ар-ождан бостандығына, диалогтық, өзге көзқарастарға құрметпен қарауға бағытталған өзіндік дүниетаным туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: "Психология" және "дін феноменологиясы". Философия және философия тарихы. Әлемдік діндер тарихының пәні. Дін философиясының негізгі концепциялары мен үрдістері. Философиялық ойдың тарихы. Қалыптасатын құзыреттер: өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың типтік әдістері мен тәсілдерін таңдау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қақтығыстардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қарастыру. Қақтығыстар қоғамдық өмір құбылысы ретінде. Қақтығыстардың типологиясы, әдістемесі, әдістемесі және қақтығыстарды зерттеу процедуралары. Діни-идеологиялық қақтығыстардың ерекшеліктері. Жанжалдардың себептері. Олардың себептерін талдау әдістері мен әдістері. Жанжалдардың алдын алу. Тақырып қақтығыстардың пайда болу себептерін болжау, сондай-ақ алдын-алу қабілеттерін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді шетелдік және отандық дінтану ғылымының тарихымен таныстыру. Мазмұны: ғылыми білім саласы ретінде дінтанудың қалыптасуы мен дамуы. Дін мен дінтану мектептерінің қазіргі тұжырымдамаларының ерекшеліктері. Дін туралы ғылыми түсінік. Дінтанудың қалыптасуының негізгі кезеңдері. Құзыреттер: дінтану мектептерінің қалыптасуы мен даму тарихын және бағыттарын білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дінтану теориясының қалыптасуын және оның негізгі категорияларын зерттейді. Діннің пайда болу кезеңдері. Дінтанудың қазіргі гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі орны. Дінтанудың пәнін анықтау. Дін — адам әрекетінің рухани саласы ретінде. Дінтану пәні туралы қазіргі заманғы дискуссиялар дін туралы ғылымдар құрылымындағы орны. Бұл пәнді оқу барысында дінтану теориясының негізгі категориялары зерттеу жұмыстарында қолданылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жаңа діни қозғалыстар» пәні жаңа діни қозғалыстардың (ЖДҚ) қалыптасуындағы әлеуметтік-мәдени негіздерді зерттейді. Посткеңестік кеңістіктегі және ТМД елдеріндегі жаңа діни қозғалыстардың ерекшеліктерін қарастырады. Дәстүрлі емес культтердің негізгі сипаттары мен жіктелуі, культтік тәжірибелер мен әлеуметтік қызметі зерделенеді. Қазіргі заманғы дәстүрлі емес діни культтер, неохристиандық, исламдағы неотрадиционализм мәселелері қамтылады. ЖДҚ ілімдерінің қоғам мен мемлекетке тигізетін ықпалы сарапталады. Пән жаңа діни қозғалыстардың мәні мен мазмұнын ашуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән діндер құқықтық жүйелерінің және зайырлы нормалардың көздерін зерттейді. Діни құқықтың басқа құқықтық жүйелерден айырмашылықтары. Христиандық құқықтың дамуы. Ислам және шариғат нормалары. Ведалық және буддистік этиканың негіздері. Қазіргі этно-конфессиялық қоғамда төзімділікті қалыптастыру мәселелері. Қазіргі қоғамдағы зайырлылық принциптері. Сенім еркіндігі. Діни-құқықтық жүйелер мен зайырлы нормалардың негізгі қағидаларын ашады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қоғамда толерантты қарым-қатынасты қалыптастыру формалары мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: діндегі толеранттылық ұғымы. Әлемдік діндердің өзара байланысы және толеранттылық мәселелері. Конфессияаралық төзімділік қазіргі заманның жаһандық мәселесі ретінде. Зайырлы мемлекет және ар-ождан бостандығы принципі. Поликонфессиялық кеңістіктің ерекшеліктері. Діни төзімділікті қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдері. Құзыреттіліктер: конфессияаралық келісімді қалыптастырудың мәдениеттанулық негіздерін көрсету.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық қауіпсіздік органдарында қолданылатын қылмыстық процестің негізгі институттары туралы жалпы білімдерін, қылмыстық процесте қарсы барлау және жедел-іздестіру материалдарын дәлелдеме ретінде қолданудың білік пен дағдылануын қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнде мемлекеттік-құқықтық құбылыстар мен олардың әлеуметтік міндеті және тарихи дамудағы рөлі туралы жалпы білімді қалыптастырады. Дағдылар кешенін меңгереді. Заңды мінез-құлық пен құқық бұзушылықтың құрамы туралы ақпаратты құқықтық жауапкершілік теориясын, қоғамдық қатынастарды нормативтік реттеу негіздері, мемлекеттің тетігі мен қоғамның саяси жүйесіндегі ұлттық қауіпсіздік органдарының орны мен рөлін, қоғамдағы құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің орны мен рөлін көрсетеді. Қазақстан Республикасының Конституциясы мен конституциялық заңдарын және Қазақстан Республикасының конституциялық құрылысының негіздерні (саяси жүйе, мемлекеттік құрылым, басқару нысаны) қарастырады. Қазақстан Республикасының жоғары мемлекеттік билік органдарының мемлекеттік басқарудың түрлері салаларындағы өкілеттіліктерді және адам мен азаматтардың құқықтары мен бостандықтары туралы жалпы білім, білік пен дағды кешенін қалыптастыруды меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Білім алушыларда жедел-іздестіру қызметі туралы терең теориялық білім қалыптастырады және осы негізде оларға жедел-қызметтік міндеттерді тиімді орындау үшін қажетті берік машықтар мен дағдыларды дарыту болып табылады. Жедел-іздестіру қызметі туралы тәжірибеге бағытталған білімді игереді. Білім алушыларда қылмыстық іс-әрекеттің заңдылықтарын зерделеуге, дәлелдемелерді анықтау, бекіту, алу және зерттеу әдістерін әзірлеуге бағытталған барлау және диверсиялық акцияларды ашу мен кесіп өтудің тиімді алдын алу үшін қажетті білімді, білік пен дағдыларды қалыптастыра алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту барысында алынған білімдерді, дағдыларды бекіту, сондай-ақ қарсы барлау қызметін жүзеге асыру үшін қажетті кәсіптік құзыреттердің жиынтығын қалыптастыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ұлттық қауіпсіздік органдарының қызметін реттейтін әкімшілік заңнама туралы және ұлттық қауіпсіздік органдары қолданатын әкімшілік ықпал ету шаралары жүйесі және заңдылықты қамтамасыз ету тәсілдері туралы тұжырымдамалар қарастырылады. Әкімшілік жауаптылық институтының негізгі санаттары мен ережелерін, әкімшілік-құқықтық қауіпсіздік режимдерінің жіктелуін түсіндіреді. Әкімшілік құқық бұзушылықтардың құқықтық құрамын айқындау тәртібі мен қағидалары туралы жалпы білім, білік пен дағдылар кешенін қалыптастыру болып табылады. Қылмыстық заңнаманың негізгі санаттары мен ұғымдары, қоғамдық қатынастарды қылмыстық-құқықтық реттеудің нормативтік базасы және қылмыстық құқық бұзушылықтардың ұғымы, жіктелуі, белгілері және құрамы туралы білімді қалыптастырады. Қылмыстық құқық бұзушылықтарды саралаудың негізгі қағидалары мен әдістері туралы жалпы білім кешенін қалыптастырады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мемлекеттің ішкі саясатына қол сұғушылыққа жол бермеуді, ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің және ұлттық қауіпсіздікке төнетін қатерлердің алдын алуды және Қазақстан Республикасының конституциялық құрылыс негіздерін қорғауды қалыптастырады. Біртұтастығы мен аумақтық тұтастығына қол сұғушылық бағытындағы қауіп-қатерлерді жете меңгереді. Аналитикалық қызмет Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздік органдарында талдау қызметін ұйымдастыру мен дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері негізінде операциялық жағдайды зерттеу, оны мониторингтеу, талдау, бағалау және болжау бойынша білімдерді, дағдылар мен дағдыларды, сондай-ақ жұмыс учаскелерінде табысты бейімделу үшін қажетті және жеткілікті тиісті аналитикалық құралдарды қалыптастыру мен дамытудан тұрады. «Кәсіби этика мен іскерлік этикеттің негіздері» ұлттық қауіпсіздік органдарының қызметкерлерінің кәсіби қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып, олардың мінез-құлқының моральдық принциптері, нормалары мен ережелерінің жүйесін зерттеуді үйретеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың бойында Қазақстан Республикасының қоғамдық-саяси өміріндегі барлық орын алатын үрдістерді талдауға қажетті қабілеттерді, сонымен қатар саясат саласындағы ұлттық қауіпсіздіктің ықтимал тәуекелдері мен қауіп-қатерлерін бағалай және болжай біледі. Сонымен қатар саяси қауіпсіздік саласындағы қауіп-қатерлерді жектей білуге, мемлекеттің ішкі /сыртқы саясатына қол сұғушылық жағдайларын анықтау мен алдын алуға, саяси жанжалдардың алдын алуға және жолын кесуге бағытталған білімдерді қалыптастырады. Қазақстан Республикасындағы діни конфессиялардың мәні мен ерекшеліктерін, олардың тарихы, пайда болуы, діни ілімі, тәжірибесі, қазіргі жағдайы, сонымен қатар Қазақстан Республикасына қауіп төндіретін радикалды және деструктивті көріністерді, Қазақстандағы заманауи діни ахуал, діни бірлестіктер мен мемлекет арасындағы қарым-қатынастары туралы біртұтас көзқарастарды қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қоғамдағы экстремистік көріністерге қарсы тұру және экстремистік идеологияны дерадикализациялау әдістері мен әдістерін қарастырады. Экстремизмнің түсініктерін, мәнін және түрлерін ашады. экстремизм мен терроризмнің айырмашылығы. Негізгі экстремистік идеологиялар мен тұжырымдамалардың мазмұны. Экстремистік көзқарастарды іс жүзінде жүзеге асырудың деструктивті салдары. Радикалды идеяларды ұстанушылармен қарым-қатынас кезінде оңтайлы мінез-құлық тактикасын дамыту. Экстремистік идеологияны дерадикализациялау әдістерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ислам дінінің пайда болуы, негізгі тарихи даму кезеңдері, мәні және ерекшеліктерін, діни ілімін, казіргі жағдайы, бағыттары, тәжірибесі, этикасы мен құқығы, сондай-ақ Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігіне қатер төндіретін радикалды және деструктивті көріністері туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көшпенділердің әскери ұйымы мен моральдық-жауынгерлік даярлығының ерекшеліктері мен қауіпсіздік туралы заманауи көзқарастар жайында , тұлға мен әлеуметтің рухани қауіпсіздігінің әлеуметтік-философиялық аспектілері туралы көшпенділердің әскери өнерінің ерекшеліктері мен қазақтардың қарулану кешенінің пайда болуы мен таралу тарихы туралы білім деңгейін дамытуды қарастырады.
Тәжірибені қорғау
Диплом алдындағы практика дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Диплом алдындағы практика кезеңінде білім алушы зерттеу міндеттері контекстінде кәсіпорынның қызметімен және есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржы-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін/мәселелерін зерделейді. Тәжірибе есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал тәжірибе нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылады.
Тәжірибені қорғау
Оперативтік практиканың мақсаты оқу білімінде алынған теориялық білімді бекіту, қарсы барлау міндеттерін шешу үшін қажетті практикалық дағдыларды игереді. Оқу барысында арнайы, әлеуметтік-саяси, заң және тілдік пәндер бойынша алған білімдерін күнделікті жедел қызметте іс жүзінде іске асырып, Теориялық дайындығын, қабілеттерін, жеке және іскерлік қасиеттерін ескере отырып, білім алушы болашақ жұмыс орнын нақтылайды. Қарсы барлау қызметінің бар проблемаларын анықтауға жеке, шығармашылық көзқарасты және оларға сәйкес ұйымдастырушылық шешімдер әзірлеу дағдыларын қалыптастырады.
Тәжірибені қорғау
Таныстандыру тәжірибесінің мақсаты мамандық таңдаудың дұрыстығына сенімділікті нығайту және одан әрі белсенді оқуға қызығушылықты ынталандыру болып табылады. Қазақстан Республикасының ұлттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерді шешудегі ҚР ҰҚК органдарының орны мен рөлі туралы білімді нығайтады . Мемлекеттік құпиялар туралы білімді нығайту, құпиялылық режимін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайлар, мемлекеттік құпияларға жіберілген адамдардың міндеттері мен жауапкершілігі қарастырылады. Тарихи ең маңызды фактілер мен оқиғалардың жиынтығы туралы білімді нығайтып; тарихтың сабақтары мен заңдары, Қазақстанның мемлекеттік тәуелсіздігі мен ұлттық қауіпсіздігін нығайтудың стратегиялық міндеттерін қарастырады.