Студенттерді журналистика мен әдебиет саласында кәсіби қызметке дайындау, аналитикалық ойлау мен шығармашылық дағдыларын дамыту, қазіргі медиа технологияларды меңгерту және этикалық жауапкершілігі бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
Журналистика және әдеби білім
6B03201
Филология факультеті
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Әдеби шығармашылық» пәні студенттерге шығармашылық жазу дағдыларын дамытуға арналған курс болып табылады. Пән аясында студенттер әдеби жанрлар мен стильдер, сюжет құрылысы, кейіпкерлерді жасау, тілдік құралдар мен фигуралар қолдану сияқты негізгі шығармашылық элементтерді меңгереді. Сонымен қатар, пәнде студенттер өз туындыларын жазып, оны кәсіби түрде өңдеуді үйренеді. Әдеби шығармашылық арқылы шығармашылық ойлау мен жазу шеберлігі қалыптасып, студенттер өз идеяларын әдеби формада тиімді жеткізу дағдыларын алады. Бұл пән жазушылар мен ақындардың шығармашылық процесіне түсінік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әдебиет теориясы мен көркем әдебиет туралы ғылыми ұғымдар жүйесін білім алушыларға түсіндіре отырып, олардың ойлау жүйесін дамытуды көздейді. Білім алушылар әдебиет теориясы пәнінің мазмұны мен формасының ерекшеліктерін, шығармашылықтың басқа түрлерімен және басқа ғылымдармен байланысын анықтай отырып, көркем шығарманы талдау дағдыларын қалыптастырады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Бұқаралық коммуникация теориясы мен тәжірибесі» пәні бұқаралық коммуникацияның негізгі теориялары мен практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Бұл пәнде студенттер ақпарат тарату құралдарының, оның ішінде БАҚ, интернет, әлеуметтік медиа, радио және телевидениенің қоғамдағы рөлі мен әсерін талдайды. Теориялық тұрғыдан, студенттер коммуникация процесі, хабар тарату модельдері, аудиторияны зерттеу әдістері және медиа манипуляциясы туралы білім алады. Сонымен қатар, пән аясында бұқаралық коммуникацияның әлеуметтік, мәдени және саяси контекстерде қолданылуы мен тәжірибелік қолдану аспектілері қарастырылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дипломдық жұмыс әр мамандық бойынша жоғары білікті мамандарды даярлаудың соңғы кезеңі болып табылады. Дипломдық жұмыс шеттілдік білім беру саласындағы өзекті тақырып бойынша теориялық немесе тәжірибелік зерттеулер болып табылады. Бітіруші білім бакалавры кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім деңгейін, тәжірибелік дағдылар мен қабілеттерін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистиканың пайда болуынан бүгінгі күнге дейінгі даму кезеңдерін зерттейді. Пән аясында студенттер әлемдік және ұлттық журналистика тарихы, оның қоғамдық өзгерістер мен саяси оқиғаларға әсері, алғашқы басылымдардың қалыптасуы, газет-журналдардың эволюциясы туралы ақпарат алады. Сонымен қатар, журналистиканың негізгі бағыттары мен жанрларының қалыптасуы, БАҚ-тың әлеуметтік жауапкершілігі мен рөлі қарастырылады. Бұл пән журналистиканың тарихи контекстін түсінуге, қазіргі БАҚ-тың даму үрдістерін бағалауға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистиканың ғылыми негіздерін, оның теориялық аспектілерін және әдістемелік тәсілдерін зерттейді. Пән аясында журналистиканың даму тарихы, негізгі ұғымдары, коммуникация теориялары, ақпараттық процесс, журналистік зерттеу әдістері мен принциптері қарастырылады. Сонымен қатар, студенттер журналистикадағы жанрлық ерекшеліктер, медиа этика, ақпаратты талдау және оны дұрыс жеткізу әдістері туралы білім алады. Пән журналистикадағы кәсіби шеберлікті арттыруға, ақпаратты дұрыс және сапалы ұсыну үшін қажетті теориялық негіздерді қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистердің кәсіби қызметінде этикалық нормаларды сақтау, жауапкершілік пен адалдықты арттыруға бағытталған курс болып табылады. Пән аясында студенттер журналистік қызметтің моральдық принциптері, ақпаратты объективті және әділ беру, жеке өмірді құрметтеу, цензура мен манипуляциядан аулақ болу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, журналистиканың қоғам алдындағы этикалық міндеттері мен әлеуметтік жауапкершілігі, ақпараттық қауіпсіздік, авторлық құқық мәселелері де талқыланады. Бұл пән журналистердің кәсіби имиджін қалыптастыруға, қоғамның сенімін арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистік шеберлік пәні – журналистика мамандығына қажетті дағдылар мен білімдерді меңгеруге бағытталған курс. Ол студенттерді ақпаратты жинау, талдау, өңдеу және жариялау үдерістерімен таныстырады. Пән аясында жазу техникасы, стилистика, тілдің әсерлілігі, объектілік және әділ ақпарат беру принциптері қарастырылады. Сонымен қатар, журналистиканың этикалық нормалары мен заңдылықтары, хабар тарату мен коммуникация құралдарының рөлі туралы да білім беріледі. Студенттер түрлі жанрлар мен форматтарда жұмыс істей отырып, өз шеберліктерін жетілдіреді, аудиториямен тиімді байланыс орнатудың әдістерін үйренеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Журналистің сөйлеу мәдениеті» пәні журналистика мамандығына арналған маңызды курс болып табылады. Бұл пән журналистердің сөз және тіл мәдениетін дамытуға бағытталған. Студенттер журналистің кәсіби сөйлеу дағдыларын, дәлелді және түсінікті сөйлеу, аудиториямен дұрыс қарым-қатынас орнату әдістерін үйренеді. Пән аясында сөзді дұрыс қолдану, тыныс белгілерін және интонацияны дұрыс пайдалану, сөйлеу этикасы, сондай-ақ ақпаратты жеткізудің тиімді тәсілдері қарастырылады. Журналистің сөйлеу мәдениеті қоғаммен дұрыс байланыс орнатуға, кәсіби имиджді қалыптастыруға және аудиториямен тиімді қарым-қатынас жасауға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді журналистиканың әртүрлі жанрлары мен олардың қоғамдағы қызметімен таныстырады. Пән аясында ақпараттық, аналитикалық, сараптамалық, көркем-сын, репортаж, интервью және басқа да жанрлардың ерекшеліктері мен оларды қолдану тәсілдері қарастырылады. Журналистиканың қызметі, оның қоғамдық пікір қалыптастырудағы, ақпарат таратудағы және әлеуметтік функцияларын атқарудағы рөлі зерттеледі. Студенттер әртүрлі жанрларда жұмыс істеп, нақты ақпаратты тиімді әрі түсінікті түрде жеткізу дағдыларын меңгереді. Бұл пән қазіргі журналистиканың жанрлық әртүрлілігі мен функционалдық аспектілерін түсінуге мүмкіндік береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мамандыққа кіріспе» пәні студенттерге таңдаған мамандығының негіздерін таныстыратын курс болып табылады. Бұл пән аясында студенттер мамандықтың тарихы, дамуы, өзектілігі және еңбек нарығындағы рөлі туралы жалпы мәлімет алады. Сондай-ақ, пән кәсіби дағдыларды меңгеруге, саладағы жұмыс процестерін түсінуге және болашақ маманның міндеттерін айқындауға бағытталған. Студенттер өз мамандығы бойынша зерттеулер жүргізіп, кәсіби этика мен стандарттармен танысады. Осы пән арқылы болашақ мамандар өз жұмысына деген жауапкершілік пен қызығушылықтарын арттырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өндірістік практиканың мақсаты нақты мемлекеттік ұйымның қызметін зерделеу негізінде арнайы пәндерді оқу кезінде алынған теориялық білімді қорыту және жүйелеу; таңдаған мамандық бойынша бастапқы практикалық тәжірибені алу, болашақ мамандардың кәсіби дағдылары мен құзыреттерін практикалық дамыту болып табылады. Диплом алдындағы практикадан өту кезінде дипломдық зерттеу объектісін жан-жақты зерделеуге, бітіру біліктілік жұмысын орындау үшін ұйымның қызметі туралы деректерді қалыптастыруға және талдауға ерекше назар аудару керек.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сандық технологияларды қолдана отырып, радиожурналистиканың заманауи әдістері мен құралдарын зерттейді. Пән аясында студенттер радиобағдарламалар мен подкасттарды жасау, сандық медиадағы аудио контентті өңдеу, жазу және таратудың ерекшеліктерін меңгереді. Сондай-ақ, сандық радиожурналистикадағы жанрлар, аудиториямен байланыс орнату әдістері, жаңа технологиялар мен интернет-радионың рөлі қарастырылады. Бұл пән радиожурналистика саласындағы кәсіби дағдыларды дамытуға, сандық платформаларда жұмыс істеуге қажетті білім береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында сұхбаттың мақсаты мен тақырыбына сәйкес сұрақтар дайындау, дұрыс техникалық құралдарды пайдалану, респондентпен сенімді байланыс орнату және алынған ақпаратты дұрыс интерпретациялау мәселелері қарастырылады. Студенттер түрлі жанрларда, оның ішінде жаңалықтар, сараптама, мәдениет және саясат тақырыптарында сұхбат жүргізу тәжірибесін алады. Бұл пән сұхбат барысында кәсіби этика мен тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге әлеуметтік медиа маркетингін тиімді басқару дағдыларын үйретеді. Пән аясында әлеуметтік желілердегі аудиториямен қарым-қатынас орнату, контент жасау, маркетингтік стратегиялар мен жарнамалық науқандарды жүргізу тәсілдері қарастырылады. Студенттер SMM құралдарын қолдану арқылы бренді немесе өнімді ілгерілету, аналитика жүргізу, таргетинг және SEO әдістерін пайдалану дағдыларын меңгереді. Бұл пән әлеуметтік медиа алаңында тиімді жұмыс істеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге әдеби шығармаларды талдау және сын тұрғысынан бағалау дағдыларын үйретеді. Пән аясында шығармашылық туындылардың мазмұндық құрылымы, тілдік ерекшеліктері, авторлық стиль мен тақырыпты ашу тәсілдері қарастырылады. Әдеби сын мен талдаудың теориялық негіздері, әдебиеттегі әдіснамалық бағыттар және сыншының рөлі талқыланады. Бұл пән студенттерге шығармаларды тереңірек түсіну, олардың әдеби құндылығын бағалау және сыншыл көзқарас қалыптастыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдеби сынның философиялық негіздерін зерттейді. Пән аясында студенттер әдеби шығармаларды талдау мен бағалаудың теориялық аспектілерін, сыншылық ой мен эстетикалық көзқарастың қалыптасу принциптерін үйренеді. Әдеби сынның мәні, оның қоғамдық және мәдени рөлі, сыншының шығармашылық және философиялық көзқарастары талқыланады. Бұл пән әдеби шығармашылыққа терең философиялық тұрғыдан қарауға, сын мен талдаудың мән-мағынасын тереңірек түсінуге көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұқаралық ақпарат құралдарының редакциялық қызметін тиімді басқару, ұйымдастыру және дамыту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында студенттер редакция құрылымы, жұмыс процесі, ақпаратты жинау мен өңдеу әдістері, редакторлардың міндеттері мен рөлі туралы білім алады. Сонымен қатар, ақпаратты жариялау, редакциялық саясат, шығармашылық топпен жұмыс істеу, ресурс және уақыт басқару мәселелері қарастырылады. Бұл пән БАҚ редакциясының жұмысын ұйымдастыру, басқару және тиімді коммуникация орнату дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге медиа саласында менеджмент және маркетинг стратегияларын қолдану дағдыларын үйретеді. Пән аясында медиа ұйымдарды басқару, аудиториямен тиімді қарым-қатынас орнату, жарнама және PR-науқандарын ұйымдастыру, сондай-ақ, медиа өнімдерін нарықта алға жылжыту тәсілдері қарастырылады. Студенттер маркетингтік зерттеулер жүргізу, контентті таргеттеу, медиа-бизнес моделдерін пайдалану және БАҚ-тың қаржылық тұрақтылығын қамтамасыз ету бойынша білім алады. Бұл пән медиа саласындағы басқарушылық дағдыларды дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балаларға арналған медиа-контентті әзірлеу, балалар аудиториясының ерекшеліктерін ескере отырып, журналистика саласындағы теория мен тәжірибені зерттейді. Пән аясында балалар журналистикасының дамуы, оның әлеуметтік және білім беру функциялары қарастырылады. Студенттер балаларға арналған басылымдар мен бағдарламаларға тән жанрлар, тілдік және стилістикалық ерекшеліктер, сондай-ақ балалар аудиториясымен тиімді қарым-қатынас орнатудың әдістерін меңгереді. Бұл пән балалар журналистикасы саласындағы кәсіби дағдыларды қалыптастыруға, жауапты және шығармашылық жұмыс жүргізуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балаларға арналған теле-радио контентін жасау мен жеткізудің ерекшеліктерін зерттейді. Пән аясында балалар аудиториясына арналған бағдарламалардың құрылымы, тақырып таңдаудың әдістері, тілдік және визуалды құралдар қарастырылады. Студенттер балалардың психологиясына сәйкес хабар тарату формаларын, стильдерін және техникаларын үйренеді. Сондай-ақ, балаларға арналған бағдарламаларда этикалық талаптарды сақтау, қызықты әрі білімді контент ұсыну дағдылары дамытылады. Бұл пән балалар аудиториясымен тиімді жұмыс істеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы тіл мен стильдің ерекшеліктерін зерттейді. Пән аясында студенттер журналистік мәтіндердің құрылымы, тілдік құралдар, сөз қолдану нормалары мен жанрлар арасындағы айырмашылықтарды үйренеді. Сонымен қатар, ақпаратты тиімді жеткізу үшін тілдік стильдің маңызы, мәтіндердің түсініктілігі мен әсерлігі талқыланады. Бұл пән студенттерге бұқаралық коммуникацияның кәсіби деңгейде тілдік және стильдік аспектілерін меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу негіздері — білім мен жаңалық ашудың жүйелі тәсілдерін қамтитын маңызды сала. Ғылыми зерттеу нақты мәселені анықтаудан басталып, сол мәселені шешуге бағытталған жүйелі талдаулар мен дәлелдерге сүйенеді. Ол теория мен тәжірибеге негізделіп, объективтілік, нақтылық және дәлдік сияқты талаптарды ұстанады. Зерттеу үдерісіне тақырып таңдау, мәселе қою, мақсат пен міндеттерді анықтау, гипотеза құру, ақпарат жинау, талдау жасау және қорытынды шығару кіреді. Бұл кезеңдердің әрқайсысы зерттеудің ғылыми құндылығын арттырады. Ғылыми зерттеудің басты мақсаты – жаңа білім алу, бар білімді толықтыру немесе белгілі бір құбылыстың мәнін түсіндіру. Сонымен қатар, ол сын тұрғысынан ойлауға, деректермен жұмыс істеуге және шынайы тұжырымдар жасауға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жарнама және PR – қазіргі заманның маңызды коммуникациялық құралдары. Жарнама – тауар мен қызметті таныстырып, тұтынушыны қызықтыруға бағытталса, PR (қоғаммен байланыс) – ұйымның жағымды имиджін қалыптастыруды көздейді. Екеуі де қоғаммен тиімді байланыс орнатуда, сенім мен танымалдылық арттыруда маңызды рөл атқарады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында студенттер мақсатты аудиторияға арналған мәтіндер, слогандар, пресс-релиздер, мақалалар және әлеуметтік медиа контентін құрастыруды меңгереді. Жарнама мен PR мәтіндерінің құрылымы, стилі, тілдік құралдары және әсерлілік принциптері қарастырылады. Бұл пән студенттерге кәсіби жарнамалық және PR мәтіндерін жазу үшін қажетті дағдыларды дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистік мәтіндерді кәсіби түрде өңдеу, түзету және жетілдіру дағдыларын үйретеді. Пән аясында мәтіндердің грамматикалық, стильдік, логикалық қателерін анықтап, редакторлық түзетулер енгізу әдістері қарастырылады. Сондай-ақ, студенттер журналистік жанрлардың ерекшеліктеріне сәйкес мәтіндерді құрылымдау, мағыналық дәлдік пен тілдік сауаттылықты сақтау дағдыларын меңгереді. Бұл пән журналистік шығармалардың сапасын арттырып, мәтіндерді нақты әрі айқын жеткізу үшін қажетті редакторлық дағдыларды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Журналистика және өркениет» тақырыбы бүгінгі күннің өзекті мәселелерінің бірі болып табылады. Ақпараттық қоғамда журналистиканың рөлі артып, өркениеттің дамуына ықпал етеді. Журналистика тек ақпарат таратушы ғана емес, сонымен қатар қоғамдық сана мен мәдениетті қалыптастыратын күшке айналды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі ақпараттық технологиялардың журналистикадағы рөлі мен қолданылуын зерттейді. Пән аясында студенттер ақпаратты жинау, өңдеу және таратуға арналған жаңа технологиялар, сандық құралдар, медиа-платформалар және бағдарламалық қамтамасыз ету туралы білім алады. Сонымен қатар, интернет журналистикасы, мультимедиялық контент жасау және әлеуметтік медиа мен деректерді өңдеу технологияларының қолданылуы қарастырылады. Бұл пән журналистерге жаңа технологияларды кәсіби жұмысында тиімді пайдалану дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистиканың тілдік құралдарын, стильдерін және әдеби тілдің қолданылуын зерттейді. Пән аясында студенттер журналистік мәтіндерде әдеби тілдің негізгі ерекшеліктерін, дұрыс сөз қолдану, стильдік бірізділік пен айқындықты сақтау әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, журналистиканың түрлі жанрларында, мысалы, жаңалық, мақалалар, репортаждар мен сұхбаттарда әдеби тілдің әсері мен рөлі талқыланады. Бұл пән журналистерге кәсіби жазу мен сөйлеу дағдыларын жетілдіруге, ақпаратты мәдениетті әрі түсінікті түрде жеткізуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлемдік журналистика теориялары мен модельдерінің даму тарихын зерттейді. Пән аясында студенттер журналистиканың әртүрлі мектептері мен әдіснамалары, ақпарат тарату модельдері және олардың мәдени, саяси контекстердегі ерекшеліктері туралы біледі. Сонымен қатар, студенттер халықаралық медиа жүйелерін, журналистиканың еркіндігі мен цензура мәселелерін, ақпараттық соғыс және медиа манипуляцияларын талдайды. Бұл пән журналистиканың халықаралық аспектілерін түсінуге, түрлі елдердегі ақпараттық тәжірибелерді салыстыруға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге журналистік зерттеулерді жүргізудің теориялық және практикалық негіздерін үйретеді. Пән аясында ақпарат жинау, сұхбат алу, деректерді талдау, фактілерді тексеру және зерттеу материалдарын дайындау әдістері қарастырылады. Студенттер түрлі зерттеу әдістерін, оның ішінде контент-анализ, социологиялық сауалнамалар мен тергеу әдістерін меңгереді. Бұл пән журналистердің кәсіби шеберлігін арттырып, терең әрі сапалы зерттеу жүргізуге қабілет береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында студенттер жаңалықтар, мақалалар, репортаждар, сұхбаттар және басқа да жанрлар бойынша тәжірибе жинақтайды. Мәтіннің құрылымы, стилі, тілдік құралдары мен этикалық нормаларына ерекше көңіл бөлінеді. Практикум барысында студенттер өздеріне берілген тақырыптар бойынша кәсіби деңгейде журналистік мәтіндер жазып, редакциялау және түзету дағдыларын жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистиканың әлемдік әдебиетпен байланысын зерттейді. Пән аясында студенттер әлемдік әдебиеттің журналистикаға әсерін, әдеби шығармалардың журналистік стильдер мен әдістердегі қолданылуын талдайды. Әлемдік әдебиеттегі маңызды шығармалар мен авторлар, олардың журналистиканың дамуына қосқан үлестері қарастырылады. Бұл пән журналистерге әдебиет пен журналистика арасындағы өзара байланысты түсінуге, шығармашылық қабілеттерін дамытуға, сондай-ақ әдебиет арқылы ақпаратты тиімді жеткізу дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге масс-медиа өнімдерін жасау және оны визуалды тұрғыдан безендіруді үйретеді. Пән аясында теле-радио бағдарламалар, интернет-контент, газеттер мен журналдардың дизайны мен құрылымы талқыланады. Студенттер медиа өнімдерінің эстетикалық аспектілерін, графикалық дизайнды, түс пен композицияны пайдалану, мультимедиялық контентті өндіру тәсілдерін меңгереді. Бұл пән масс-медиа өнімдерін сапалы әрі тартымды етіп жасаудың теориялық және практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында Кеңес Одағының әсерімен қалыптасқан әдеби үдерістер, әлеуметтік-саяси жағдайлар мен әдеби шығармалардың мазмұндық және стильдік өзгерістері қарастырылады. Студенттер Кеңес дәуіріндегі қазақ жазушыларының шығармалары, олардың идеологиялық ықпалы мен әдебиеттегі басты бағыттар туралы терең білім алады. Сонымен қатар, осы кезеңдегі әдеби сын мен шығармашылық еркіндік мәселелері, әдебиеттегі партиялық бағыттардың әсері талданады. Бұл пән кеңестік дәуірде қазақ әдебиетінің ерекшеліктері мен жетістіктерін түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиетінің дамуы мен қалыптасу кезеңдерін зерттейді. Пән аясында қазақ әдебиетінің ежелгі дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі кезеңдері қарастырылады. Студенттер қазақ ауыз әдебиеті, жазба әдебиетінің бастау кезеңі, XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің ірі тұлғалары мен олардың шығармалары, сондай-ақ, ХХ ғасырдағы әдебиеттегі әлеуметтік-саяси өзгерістердің әдебиетке әсері туралы білім алады. Бұл пән қазақ әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін, стильдік бағыттарын және әдебиеттегі маңызды кезеңдерді түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазақ журналистикасының тарихы, дамуы, негізгі жанрлары мен ерекшеліктерін зерттейді. Публицистика жанрының қоғамдағы рөлі, қазақ журналистерінің шығармашылығы және олардың әлеуметтік-саяси процестерге әсері талқыланады. Студенттер журналистикадағы кәсіби этика мен заманауи медиа технологиялар туралы білім алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстанның қазіргі публицистикасы, оның негізгі түрлері, функциялары мен жанрлық түрлері туралы түсініктерді қалыптастырады. Тарихи дамудың негізгі кезеңдерін, заманауи бағыттардың ерекшелігін ашады.Қоғамдық дамудың әртүрлі кезеңдерінде қазақстандық публицистиканың даму заңдылықтарын талдайды.Қазіргі журналистік практика фактілерін жинау, өңдеу, талдау және бағалау кезінде практикалық дағдыларды қолдануға үйретеді. Публицистикалық мәтіндерді жазуға үйренетін қазіргі Қазақстанның көрнекті публицистерінің жұмыстарымен таныстырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғаммен байланыс саласындағы негізгі теориялар мен әдістерді зерттейді. Пән аясында студенттер ақпаратты тарату, брендті басқару, дағдарыс коммуникациясы және қоғаммен тиімді қарым-қатынас орнату тәсілдерін меңгереді. Қоғаммен байланыс саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен құралдар, сонымен қатар медиа мен қоғам арасындағы өзара әрекеттестік зерттеледі. Бұл пән студенттерге PR стратегияларын әзірлеу, аудиториямен жұмыс істеу және ақпараттық науқандарды тиімді жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Медиасауаттылық» пәні студенттерге медиа мен ақпараттық технологияларды дұрыс қолдану, сын тұрғысынан талдау және медиа мәліметтерді тиімді пайдалану дағдыларын үйретеді. Пән аясында ақпараттық көздер мен құралдарды таңдау, әлеуметтік желілердегі контентті бағалау, жалған ақпарат пен манипуляцияны анықтау мәселелері қарастырылады. Студенттер медиа кеңістіктің рөлі, қоғамдық пікір мен медиа әсерінің маңызы туралы білім алады. Сонымен қатар, пән кәсіби этика, авторлық құқық, ақпараттың қауіпсіздігі мен этикалық стандарттарды сақтау дағдыларын дамытуға бағытталған. Медиасауаттылық заманауи қоғамда ақпараттық мәдениетті қалыптастыруға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге журналистік мәтіндерді кәсіби деңгейде өңдеу, түзету және жетілдіру дағдыларын үйретеді. Пән аясында мәтіннің грамматикалық, стильдік, логикалық және фактологиялық қателерін анықтап, түзету тәсілдері қарастырылады. Студенттер редакторлық жұмыс процесінің негізгі кезеңдерімен танысып, мәтіндерді тиімді түрде құрылымдау, тілдік дәлдік пен анықтығын сақтау дағдыларын меңгереді. Бұл пән журналистік шығармашылықтың сапасын арттырып, мәтіндердің жоғары деңгейде болуы үшін қажетті кәсіби дағдыларды дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Сценарий жазу және бейнемазмұн» пәні студенттерге фильм, телебағдарлама, жарнама немесе бейнемазмұнды жазудың негіздерін үйретеді. Пән аясында студенттер сценарийдің құрылымын, сюжет пен кейіпкер жасауды, диалогтарды дұрыс құруды және көркемдік құралдарды қолдануды меңгереді. Сондай-ақ, бейнемазмұнның әртүрлі форматтары мен жанрларында жұмыс істей отырып, визуалды тіл мен кинематографиялық әдістерді түсінеді. Бұл пән болашақ сценаристер мен режиссерлердің кәсіби шеберліктерін дамытуға, шығармашылық көзқарас пен техникалық білімді үйлестіруге бағытталған. Студенттер өз жобаларын жазып, практикалық тәжірибе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Телевизия және радио журналистикасы — бұқаралық ақпарат құралдарының маңызды саласы, ол көрермендер мен тыңдаушыларға ақпаратты бейнемазмұн және дыбыспен жеткізуді көздейді. Бұл сала жаңалықтар, сұхбаттар, деректі фильмдер, ток-шоулар сияқты түрлі форматтағы бағдарламаларды қамтиды. Журналистер аудиторияны қызықтырып, ақпаратты объективті әрі кәсіби түрде ұсынуға міндетті. Телевизия және радио журналистикасы қоғамдағы маңызды оқиғаларды жариялап, ақпараттық ағарту мен мәдениет саласында маңызды рөл атқарады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Телевизия және радио журналистикасының негіздері — ақпаратты дәл, объективті және қызықты түрде жеткізу. Журналистика саласында кәсіби этика, шындыққа адалдық, аудиторияның мүддесін ескеру маңызды. Бейнемазмұн мен дыбыстық құралдарды тиімді пайдалану арқылы тыңдаушы мен көрерменнің назарын аудару және ақпараттың мәнін жеткізу басты мақсат.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сандық медиа платформалар мен онлайн маркетингті тиімді пайдалану тәсілдерін зерттейді. Пән аясында студенттер цифрлық контентті жасау, әлеуметтік медиа арқылы аудиториямен байланыс орнату, интернет жарнамасы, SEO және таргетинг сияқты цифрлық маркетинг құралдарын үйренеді. Сонымен қатар, сандық БАҚ-тың медиа стратегиялары, медиа өнімдерін жылжыту және цифрлық әлемдегі бизнес моделдері талқыланады. Бұл пән сандық медиа саласындағы заманауи маркетингтік тәсілдерді меңгеруге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында студенттер шетелдің ақпарат құралдарының құрылымы, жұмыс принциптері, медиа саясаты мен журналистикадағы басты бағыттарды талдайды. Әр елдің мәдениеті мен саяси жағдайына байланысты журналистиканың ерекшеліктері қарастырылады. Сонымен қатар, студенттер шетелдердегі медиа-ортаның қоғамдағы рөлі, еркіндік деңгейі және ақпараттық ағындарды басқару тәсілдері туралы біледі. Бұл пән халықаралық журналистика тәжірибесін түсінуге және салыстыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.