әлеуметтік білім бакалавры
Студенттерді журналистика мен әдебиет саласында кәсіби қызметке дайындау, аналитикалық ойлау мен шығармашылық дағдыларын дамыту, қазіргі медиа технологияларды меңгерту және этикалық жауапкершілігі бар жоғары білікті мамандарды даярлау.
Журналистика және әдеби білім
6B03201
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ұлттық тәрбие» курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекет жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. «Абайтану» пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп, білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Авторлық бағдарламаларды даярлау пәні – телерадио және интернет-журналистика саласында жеке шығармашылық бағдарламалар әзірлеу дағдыларын үйретеді. Пән мазмұнына идея табу, сценарий жазу, құрылым құру, аудитория талдау, бағдарламаның жанрын анықтау және техникалық іске асыру кіреді. Шығармашылық ойлау мен кәсіби шеберлік дамытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдеби шығармашылық және копирайтинг пәні – көркем мәтін жазу мен жарнамалық, коммерциялық мақсаттағы мәтіндерді дайындау дағдыларын қалыптастырады. Пән барысында студенттер әдеби стиль, сюжет құру, кейіпкер бейнесін жасау, оқырман назарын аудару тәсілдерін меңгереді. Сонымен қатар, копирайтингтің түрлері, құрылымы, мақсатты аудиторияға әсер ету тетіктері үйретіледі. Шығармашылық ойлау мен практикалық жазу шеберлігі дамытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиет және көпшілік мәдениет пәні – әдебиеттің халық мәдениеті мен масс-медиа арқылы таралуын зерттейді. Пәнде әдеби шығармалардың көпшілік мәдениетке әсері, коммерциялануы, жаһандану және мәдениеттер арасындағы өзара байланыс қарастырылады. Студенттер әдебиет пен поп-мәдениеттің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын, сондай-ақ олардың қоғамдағы рөлін талдайды. Мақсаты – әдебиеттің қоғамдағы орын-әсерін жан-жақты түсіндіру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиет сыншысының шығармашылық лабораториясы пәні – әдеби сынның теориясы мен практикасымен таныстырады. Студенттер әдеби шығармаларды талдау, сын мақалаларын жазу, авторлық көзқарасты қалыптастыру дағдыларын меңгереді. Пәнде сынның түрлі жанрлары, әдістері, әдеби үрдістерге сын тұрғысынан қарау тәсілдері зерттеледі. Шығармашылық ойлау мен кәсіби сыншылық шеберлігі дамытылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиет теориясы мен көркем әдебиет туралы ғылыми ұғымдар жүйесін білім алушыларға түсіндіре отырып, олардың ойлау жүйесін дамытуды көздейді. Білім алушылар әдебиет теориясы пәнінің мазмұны мен формасының ерекшеліктерін, шығармашылықтың басқа түрлерімен және басқа ғылымдармен байланысын анықтай отырып, көркем шығарманы талдау дағдыларын қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем әдебиеттің мәні мен маңызын танытып, әдебиеттану ғылымының салалары бойынша білімін толықтыру мақсатында оқытылады. Білім алушылардың көркем әдебиет пен әдеби шығарманы тілдік, поэтикалық және мазмұндық талдау дағдысын қалыптастырады. Пәнді игеру келесі кезеңде оқытылатын пәндерге алғышарт болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлем әдебиетінің тарихы – адамзаттың көркемдік ой-санасының даму жолын зерттейтін пән. Ол ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі әдеби туындыларды, бағыттар мен ағымдарды, ұлы жазушылар мен ақындардың шығармашылығын қамтиды. Ежелгі Шумер, Грек, Рим әдебиетінен басталып, Қайта өрлеу дәуірі, Ағартушылық, Романтизм, Реализм, Модернизм сияқты кезеңдерді қамтиды. Әлем әдебиеті адамзаттың рухани тарихын, мәдениетаралық байланыстарды, көркемдік дәстүрлер мен жаңашылдықтарды көрсетеді. Пән арқылы әдебиеттің жаһандық дамуы мен идеялық-эстетикалық құндылықтары сараланады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дипломдық жұмыстың құрылымы, тақырыпты таңдау, зерттеу әдістері және әдебиетке шолу жасау қарастырылады. Студенттер жұмысты жазу мен оны қорғаудың теориялық және практикалық аспектілерін меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жарнамалық және PR-мәтіндер саласындағы жалпы теориялық негіздерді қарастырады; бастапқы және қайталама PR-мәтіндердің белгілерін жіктейді; жарнамалық және PR- мәтіндердің жан-жақты сипаттамасын, өзіндік ерекшелігін және негіздерін анықтайды; әртүрлі жанрдағы жіктемедегі жарнамалық және PR-мәтіндердің құрылысын және оларды<br/> талдауға үйретеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде журналистика теориясының негізгі ұғымдарын – «публицистика», «ақпарат», «журналистика қызметі», «журналистика принциптері» және т.б. білімдерін қалыптастырады. Студенттер журналисттік мамандықтың негізгі категориялары мен терминдерін оқып-үйренеді, ақпаратты жинау, өңдеу және тарату бойынша тәжірибелік дағдылар мен технологияларды меңгереді, журналистика теориясының ұлттық және халықаралық концепцияларының динамикасын және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып санаттарды зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистік шеберлік пәні – журналистика мамандығына қажетті дағдылар мен білімдерді меңгеруге бағытталған курс. Ол студенттерді ақпаратты жинау, талдау, өңдеу және жариялау үдерістерімен таныстырады. Пән аясында жазу техникасы, стилистика, тілдің әсерлілігі, объектілік және әділ ақпарат беру принциптері қарастырылады. Сонымен қатар, журналистиканың этикалық нормалары мен заңдылықтары, хабар тарату мен коммуникация құралдарының рөлі туралы да білім беріледі. Студенттер түрлі жанрлар мен форматтарда жұмыс істей отырып, өз шеберліктерін жетілдіреді, аудиториямен тиімді байланыс орнатудың әдістерін үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде журналистиканың заманауи міндеттерінің ақпаратты жинауға, өңдеуге және таратуға әсері туралы түсінік, әртүрлі ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпарат берудің түрлері мен жанрларын таңдау. Студенттер журналистік жанрлардың жіктелуін зерттейді, материал мақсатының форманы таңдауға әсерін зерттейді, масс-медианың түрлі түрлеріне арналған ақпараттық журналистік мәтіндерді жасайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқу тәжірибесі бұқаралық ақпарат құралдары жұмысының ерекшелігімен танысуға, оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту және тереңдету арқылы бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді алуға мүмкіндік береді. Мәтіндерді жазудың алғашқы дағдыларын, газет және радионовостар нөмірлерін шығару процесінде қазіргі заманғы технологияларды қолдана білуін қалыптастырады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Өндірістік тәжірибе өту нәтижесінде білім алушы келесі кәсіби дағдыларды, ақыл-ой мен кәсіби құзыреттерді меңгеруі тиіс:журналистік мәтіндерді дайындау кезінде қажетті сараптамалық жұмыс дағдыларын меңгеру. Студент газетті беттеуге қатысады және ӛзінің телевизиялық сюжеттерін құрастырады, тікелей эфирде жұмыс істеу ерекшеліктерін игереді және газеттер мен ТВ үшін арнайы репортаждар дайындайды. Түрлі БАҚ-тар жұмысын жоспарлауды, кәсіби міндеттерді шешуді үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында сұхбаттың мақсаты мен тақырыбына сәйкес сұрақтар дайындау, дұрыс техникалық құралдарды пайдалану, респондентпен сенімді байланыс орнату және алынған ақпаратты дұрыс интерпретациялау мәселелері қарастырылады. Студенттер түрлі жанрларда, оның ішінде жаңалықтар, сараптама, мәдениет және саясат тақырыптарында сұхбат жүргізу тәжірибесін алады. Бұл пән сұхбат барысында кәсіби этика мен тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән электронды БАҚ-та ақпаратты жинау, өңдеу және тарату үшін тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Осы саладағы<br/> ақпараттық-технологиялық, журналистік, құқықтық және ұйымдастыру бағыттарын зерттейді. Студенттер әртүрлі жанрдағы телевизиялық сюжеттер мен радиоэфирлер жасайды, хабар тарату торын құрып, аудитормен кері байланыс жасайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы «Шет тілі» пәні шет тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән SMM стратегияларын әзірлеу, ақпараттық арналарды пайдалану және вирустық мазмұнға арналған идеяларды қалыптастыру дағдыларын қалыптастырады. Студенттер әлеуметтік медиада коммуникациялық стратегияны қалыптастыру ерекшеліктерін, әлеуметтік желілерде аккаунттарды жүргізу және жылжыту мәселелерін зерттейді. Олар сапалы мәтіндерді қалай жазуды және посттарға арналған идеяларды қайдан алуға болатындығын біледі, мазмұн жоспарын құру туралы білімді игереді, танымал мобильді қосымшаларда фотосуреттер мен бейнелерді кәсіби ӛңдеуді үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдеби өңдеу және стилистика пәні – мәтінді көркемдік және тілдік жағынан жетілдіру әдістерін үйретеді. Студенттер стиль түрлерін, стилистикалық нормаларды, тілдік құралдарды орынды қолдануды меңгереді. Пән мазмұнына мәтінді өңдеу, редакциялау, тіл тазалығы, бірізділік, логикалық құрылым, сөз қолданыс дәлдігі жатады. Журналистік және әдеби мәтіндерді көркем әрі сауатты жеткізу дағдылары қалыптастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге әдеби шығармаларды талдау және сын тұрғысынан бағалау дағдыларын үйретеді. Пән аясында шығармашылық туындылардың мазмұндық құрылымы, тілдік ерекшеліктері, авторлық стиль мен тақырыпты ашу тәсілдері қарастырылады. Әдеби сын мен талдаудың теориялық негіздері, әдебиеттегі әдіснамалық бағыттар және сыншының рөлі талқыланады. Бұл пән студенттерге шығармаларды тереңірек түсіну, олардың әдеби құндылығын бағалау және сыншыл көзқарас қалыптастыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдеби сынның философиялық негіздерін зерттейді. Пән аясында студенттер әдеби шығармаларды талдау мен бағалаудың теориялық аспектілерін, сыншылық ой мен эстетикалық көзқарастың қалыптасу принциптерін үйренеді. Әдеби сынның мәні, оның қоғамдық және мәдени рөлі, сыншының шығармашылық және философиялық көзқарастары талқыланады. Бұл пән әдеби шығармашылыққа терең философиялық тұрғыдан қарауға, сын мен талдаудың мән-мағынасын тереңірек түсінуге көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиеттану және журналистика пәні – әдебиет пен журналистика арасындағы байланыс пен өзара ықпалды зерттейді. Студенттер көркем мәтінді талдау, әдеби әдіс-тәсілдерді журналистік материалдарда қолдану жолдарын меңгереді. Пән әдеби стиль, жанр, композиция ұғымдарын түсіндіреді. Журналистиканың баяндау тәсілдері мен публицистикалық стильдің ерекшеліктері қарастырылады. Шығармашылық жазу мен талдау дағдылары дамытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұқаралық ақпарат құралдарының редакциялық қызметін тиімді басқару, ұйымдастыру және дамыту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында студенттер редакция құрылымы, жұмыс процесі, ақпаратты жинау мен өңдеу әдістері, редакторлардың міндеттері мен рөлі туралы білім алады. Сонымен қатар, ақпаратты жариялау, редакциялық саясат, шығармашылық топпен жұмыс істеу, ресурс және уақыт басқару мәселелері қарастырылады. Бұл пән БАҚ редакциясының жұмысын ұйымдастыру, басқару және тиімді коммуникация орнату дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән басқару және маркетингтік қызметте инновациялық- коммуникациялық технологияларды пайдалануға үйретеді. Басқару стратегиясын, маркетингтік амалдарды жоспарлауды құрастыруға. Басқарудың жүйесі мен нормаларын тиімді пайдалану. Медиа үшін дағдарыс кезіндегі маркетинг пен
менеджмент мәсілелерін тиімді шешу. Медиабизнесті жоспарлау. Медиаөндіріс қызметін жоспарлау, тәуекелдерді
назарда ұстау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балаларға арналған медиа-контентті әзірлеу, балалар аудиториясының ерекшеліктерін ескере отырып, журналистика саласындағы теория мен тәжірибені зерттейді. Пән аясында балалар журналистикасының дамуы, оның әлеуметтік және білім беру функциялары қарастырылады. Студенттер балаларға арналған басылымдар мен бағдарламаларға тән жанрлар, тілдік және стилістикалық ерекшеліктер, сондай-ақ балалар аудиториясымен тиімді қарым-қатынас орнатудың әдістерін меңгереді. Бұл пән балалар журналистикасы саласындағы кәсіби дағдыларды қалыптастыруға, жауапты және шығармашылық жұмыс жүргізуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балаларға арналған теле-радио контентін жасау мен жеткізудің ерекшеліктерін зерттейді. Пән аясында балалар аудиториясына арналған бағдарламалардың құрылымы, тақырып таңдаудың әдістері, тілдік және визуалды құралдар қарастырылады. Студенттер балалардың психологиясына сәйкес хабар тарату формаларын, стильдерін және техникаларын үйренеді. Сондай-ақ, балаларға арналған бағдарламаларда этикалық талаптарды сақтау, қызықты әрі білімді контент ұсыну дағдылары дамытылады. Бұл пән балалар аудиториясымен тиімді жұмыс істеуге бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Баспа басылымдарын компьютерлік беттеу пәні – газет, журнал, кітап сынды баспа өнімдерін заманауи технологиялар арқылы көркем және үйлесімді түрде беттеуді үйретеді. Студенттер макет жасау, қаріп таңдау, мәтін мен суретті үйлестіру, графикалық редакторлармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Пән басылымның визуалды сапасын арттыру, оқырман назарын аударту және баспа стандарттарына сай жұмыс істеуді көздейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бұқаралық коммуникация тілі эволюциясының стилистикалық аспектісінің ерекшелігін, баспа, радио, теледидар, интернет-ресурстар, ақпаратты өңдеу үшін әлеуметтік медиа тілінің пәндік және бейнелі қырларын түсіндіреді. Баспа сөзімен жұмыс істеу дағдыларына және сөйлеу мәдениетіне; СМЖ түрлері мен мәтіндік білім берудің ерекше ерекшеліктерін түсінуге, журналистика және әлеуметтік медиа жанрларында ақпаратты қабылдау-мәтінді беруді
меңгеруге, СМЖ мәтіндерінің құрылымын түсінуге үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу негіздері пәні – зерттеудің теориялық және практикалық аспектілерін меңгеруге бағытталған. Студенттер ғылыми әдіс-тәсілдер, гипотеза құру, деректер жинау және талдау, зерттеу жобасын жоспарлау, нәтижелерді бағалау тәсілдерін үйренеді. Пән зерттеу жұмысының этикасын, дереккөздердің сенімділігін тексеруді және ғылыми жазба мәдениетін қалыптастырады. Мақсаты – кәсіби және жүйелі зерттеу жүргізуге дайындық беру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми-танымдық журналистика пәні – ғылым мен білім саласындағы ақпаратты кең аудиторияға түсінікті, тартымды түрде жеткізу жолдарын үйретеді. Студенттер ғылыми деректерді өңдеу, түсіндіру, сұхбат алу, материал дайындау тәсілдерін меңгереді. Пән ғылымды насихаттаудың кәсіби әдістеріне баулиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жаңалықтар журналистикасы пәні – жаңалықтарды жинау, өңдеу және тарату әдістерін үйретеді. Пән аясында студенттер ақпараттық жанрлардың құрылымын, тілдік ерекшеліктерін, жеделдік пен дәлдік талаптарын меңгереді. Сонымен қатар, жаңалықты іріктеу, фактіні тексеру және аудиторияға бейімдеу дағдылары дамытылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Журналистика және өркениет» пәні – журналистиканың адамзат өркениетінің дамуына әсерін зерттейді. Пән аясында журналистиканың тарихи эволюциясы, мәдениетпен байланысы, қоғамдық санаға ықпалы қарастырылады. Ақпарат құралдарының өркениеттік үрдістерге қосқан үлесі мен жауапкершілігіне талдау жасалады. Журналистиканың рухани және мәдени маңызы зерделенеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистикадағы әдеби тіл пәні – болашақ журналистерді тілдік сауаттылыққа, стилистикалық дәлдікке баулитын пән. Ол әдеби нормаларды, сөйлеу мәдениетін, сөзді дұрыс қолдану тәсілдерін үйретеді. Журналистиканың жанрларына сай тілдік ерекшеліктерді меңгеруге бағытталған. Тіл тазалығы мен нақтылығы басты назарда болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистік зерттеу әдістері пәні – журналистік зерттеу жүргізудің теориялық негіздері мен практикалық тәсілдерін үйретеді. Студенттер ақпарат жинау, дереккөздермен жұмыс істеу, фактілерді тексеру, сұхбат алу, бақылау, құжаттармен жұмыс істеу сияқты әдістерді меңгереді. Пәннің мақсаты – терең талдау жасап, қоғамдағы маңызды мәселелерді кәсіби деңгейде зерттей алатын білікті журналист дайындау. Этикалық нормалар мен құқықтық шектеулер де қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында студенттер жаңалықтар, мақалалар, репортаждар, сұхбаттар және басқа да жанрлар бойынша тәжірибе жинақтайды. Мәтіннің құрылымы, стилі, тілдік құралдары мен этикалық нормаларына ерекше көңіл бөлінеді. Практикум барысында студенттер өздеріне берілген тақырыптар бойынша кәсіби деңгейде журналистік мәтіндер жазып, редакциялау және түзету дағдыларын жетілдіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Журналистің кәсіби этикасы пәні журналистік қызметтегі адамгершілік нормалар мен құқықтық-этикалық принциптерді үйретеді. Шыншылдық, бейтараптық, әділдік, жауапкершілік, құпиялықты сақтау, ақпаратты тексеру тәрізді қағидаларға негізделеді. Пәннің мақсаты – кәсіби адал, жауапты журналист тұлғасын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән электрондық масс-медиа өнімін құрудың техникалық және ұйымдастырушылық мәселелері саласында құзыреттерді қалыптастырады. Қазіргі заманғы теледидар мен радионың орналасу және шығарылу әдістері мен технологияларын зерттейді. Студенттер аудиторияны, аумақты және мәдени
фонды зерттеуге негізделген редакторлық жұмыс тәжірибесін алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән онлайн БАҚ қызметінің назарында иентернет-жобалар үшін материалдар жұмысы ерекшеліктерімен таныстырады, онлайн басылымдарда практикалық қабілеттерін дамыту, болашақ журналистерді іздестіру машиналары үшін бейімделген мәтіндерді жасауға үйретеді, студенттерді редакциялық қызметте жаңа ақпараттық технологияларды пайдалануға назар аудартады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби шығармашылық студиясы пәні – болашақ журналистердің практикалық шеберлігін, шығармашылық қабілетін дамытуға арналған. Пән аясында студенттер түрлі жанрда материал дайындап, мәтін жазу, сюжет құру, сценарий жасау, интервью алу дағдыларын меңгереді. Жас тілшінің кәсіби ойлау жүйесі қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән аясында Кеңес Одағының әсерімен қалыптасқан әдеби үдерістер, әлеуметтік-саяси жағдайлар мен әдеби шығармалардың мазмұндық және стильдік өзгерістері қарастырылады. Студенттер Кеңес дәуіріндегі қазақ жазушыларының шығармалары, олардың идеологиялық ықпалы мен әдебиеттегі басты бағыттар туралы терең білім алады. Сонымен қатар, осы кезеңдегі әдеби сын мен шығармашылық еркіндік мәселелері, әдебиеттегі партиялық бағыттардың әсері талданады. Бұл пән кеңестік дәуірде қазақ әдебиетінің ерекшеліктері мен жетістіктерін түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем әдебиет және сторителлинг пәні – әдеби шығармалар арқылы әңгімелеу өнерін меңгеруге бағытталған. Пән аясында студенттер көркем мәтіннің құрылымын, бейнелеу құралдарын, жанрлық ерекшеліктерін талдайды. Сторителлинг техникасы, оқиғаны қызықты жеткізу, кейіпкер мен сюжет құру жолдары үйретіледі. Сонымен қатар, медиа мен жарнамада, PR саласында әңгімелеу әдістерін тиімді қолдану дағдылары қалыптастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем мәтін рецепциясы пәні – оқырманның әдеби шығарманы қабылдау, түсіну және бағалау үдерісін зерттейді. Студенттер мәтінге эмоционалды және танымдық реакцияларды, интерпретация тәсілдерін, мәдени және әлеуметтік контексттің әсерін меңгереді. Пән әдеби туындының мағынасы мен әсерін оқырман тұрғысынан талдауға бағытталған. Сонымен қатар, мәтін мен аудитория арасындағы қарым-қатынас принциптері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көркем мәтінді талдау пәні – әдеби шығармаларды терең түсіну және сыни тұрғыдан талдауға үйретеді. Студенттер мәтіннің құрылымы, тақырыбы, идеясы, кейіпкерлері мен стильдік ерекшеліктерін зерттейді. Пән әдеби әдістер мен құралдарды пайдалана отырып, мазмұн мен форманы саралауды дамытады. Сонымен қатар, автордың мақсаттары мен шығарманың қоғамдағы рөлін бағалау дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ әдебиетінің дамуы мен қалыптасу кезеңдерін зерттейді. Пән аясында қазақ әдебиетінің ежелгі дәуірден қазіргі кезеңге дейінгі кезеңдері қарастырылады. Студенттер қазақ ауыз әдебиеті, жазба әдебиетінің бастау кезеңі, XIX ғасырдағы қазақ әдебиетінің ірі тұлғалары мен олардың шығармалары, сондай-ақ, ХХ ғасырдағы әдебиеттегі әлеуметтік-саяси өзгерістердің әдебиетке әсері туралы білім алады. Бұл пән қазақ әдебиетінің жанрлық ерекшеліктерін, стильдік бағыттарын және әдебиеттегі маңызды кезеңдерді түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде ұлттық баспасөздің пайда болуы мен қалыптасуы туралы ұсыныс қалыптастырады. Студенттер Қазақстан журналистикасының негізгі тарихи кезеңдері мен даму тенденцияларын зерттейді. Қазақ журналистикасының зерттеулері бойынша ғылыми, мұрағат және тарихи құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән медиа контентін дұрыс түсінуге және түсіндіруге үйретеді. Студенттердің өз мәтінін ойластыру мен берудегі зерттейді принциптері медиатұтыну принциптері менмедиахабарлардың мағынасын талдауға мүмкіндік береді. Манипуляциялық технологияларға, ақпараттық соғыстарға қарсы тұруға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге журналистік мәтіндерді кәсіби деңгейде өңдеу, түзету және жетілдіру дағдыларын үйретеді. Пән аясында мәтіннің грамматикалық, стильдік, логикалық және фактологиялық қателерін анықтап, түзету тәсілдері қарастырылады. Студенттер редакторлық жұмыс процесінің негізгі кезеңдерімен танысып, мәтіндерді тиімді түрде құрылымдау, тілдік дәлдік пен анықтығын сақтау дағдыларын меңгереді. Бұл пән журналистік шығармашылықтың сапасын арттырып, мәтіндердің жоғары деңгейде болуы үшін қажетті кәсіби дағдыларды дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөйлеу мәнері, сөз құрылымы мен көркемдік тәсілдер пәні – тілдік құралдар мен стильдік ерекшеліктерді меңгеруге бағытталған. Студенттер сөйлеу мәнерін қалыптастыру, сөз байлығын арттыру, түрлі сөз құрылымдарын қолдану дағдыларын дамытады. Сонымен қатар, метафора, эпитет, анафора сияқты көркемдік тәсілдерді пайдаланып, мәтіннің эмоционалды және көркемдік әсерін күшейту үйретіледі. Пән сөйлеу мәдениеті мен шығармашылық қабілетті дамытуға арналған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Сценарий жазу және бейнемазмұн» пәні студенттерге фильм, телебағдарлама, жарнама немесе бейнемазмұнды жазудың негіздерін үйретеді. Пән аясында студенттер сценарийдің құрылымын, сюжет пен кейіпкер жасауды, диалогтарды дұрыс құруды және көркемдік құралдарды қолдануды меңгереді. Сондай-ақ, бейнемазмұнның әртүрлі форматтары мен жанрларында жұмыс істей отырып, визуалды тіл мен кинематографиялық әдістерді түсінеді. Бұл пән болашақ сценаристер мен режиссерлердің кәсіби шеберліктерін дамытуға, шығармашылық көзқарас пен техникалық білімді үйлестіруге бағытталған. Студенттер өз жобаларын жазып, практикалық тәжірибе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шешендік сөздің поэтикасы және спичрайтинг пәні – сөз өнерінің мәні мен құрылымын зерттейді. Студенттер шешендік сөздің көркемдік құралдары мен эмоциялық әсерін меңгеріп, тиімді сөйлеу үшін спичрайтинг (дауысты сөз жазу) дағдыларын үйренеді. Пән сөздің ритмі, стильі, метафоралар мен троптар арқылы аудиторияға ықпал ету әдістерін дамытады. Сонымен қатар, қоғамдық және ресми сөйлеген сөздерді құрастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экономика және кәсіпкерлік негіздері» университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.