Әскери-спорттық қызмет саласында азаматтық ұстанымға, адамгершілік қасиеттерге, жауапкершілік сезіміне шешім қабылдауда дербестікке, бастамаға, төзімділікке, қоғамда табысты әлеуметтену қабілетіне салауатты өмір салтын насихаттауға, денсаулықты сақтау және нығайту үшін дене шынықтырудың әртүрлі құралдары мен әдістерін мақсатты пайдалану қабілетіне, психофизикалық дайындыққа және болашақ өмірге және кәсіби қызметке өзін-өзі даярлауға ие мұғалімдерді даярлау.
Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру
6B01422
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды және оларды кәсіби қызметте пайдалануды меңгеруге бағытталған. Деректерді өңдеу, бұлтты технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сонымен қатар автоматтандырылған жүйелер, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері оқытылады. Курс заманауи АКТ-ны тиімді пайдалануға көмектесіп, цифрлық сауаттылықты арттырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: атыс дайындығы саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. <br/> Мазмұны: атыс қаруының даму тарихы. Заманауи атыс қаруы мен граната атқыштар. Ішкі баллистиканың негізгі ережелері. Оқ ату кезінде оқтың таралуы. Қазақстан армиясының мотоатқыштар взводын қаруландыру: АК-74, РПК-74, РПГ-7В, СВД, ПМ. Жауынгерлік сипаттамалары.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің негізгі мақсаты – адамзат тарихындағы соғыс ісінің даму үдерісін, әскери ұйымдардың қалыптасуын, әскери стратегия мен тактиканың эволюциясын, сондай-ақ түрлі тарихи кезеңдердегі соғыстар мен олардың қоғамға әсерін ғылыми негізде зерттеу. Әскери өнердің ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі даму тарихын оқыту, Әлемдік және ұлттық әскери құрылымдардың пайда болу жолдарын талдау, Әскери стратегия мен тактика, қару-жарақ түрлерінің тарихи өзгерістерін түсіндіру, Әскери істердің саясатпен, экономикамен және технологиямен байланысын ашып көрсету, Қазақстанның әскери тарихына, ұлт-азаттық соғыстарына, Қарулы Күштердің құрылуына ерекше назар аудару.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
бұл студенттерге әскери қызметтің маңызын, оның қоғамдағы рөлін, сондай-ақ әскери қызметшілердің кәсіби міндеттері мен жауапкершіліктерін түсінуге бағытталған оқу курсы. Бұл пән жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыруды, Қазақстанның қорғаныс қабілетін арттыруды, сондай-ақ өз Отанын қорғауға деген құштарлықты тәрбиелеуді мақсат етеді. Пәннің негізгі міндеттері:<br/> Әскери қызметтің негіздері: Қазақстан Республикасының қорғаныс жүйесі мен армиясы туралы ақпарат беру. Патриотизмді қалыптастыру: Отанға деген сүйіспеншілікті арттыру, азаматтық және патриоттық жауапкершілікті сезіну. Әскери міндеттер мен құқықтар: Әскери қызметшілердің құқықтары мен міндеттерін түсіндіру. Қорғаныс дағдыларын меңгеру: Қорғаныс және қауіпсіздік шараларына арналған практикалық дағдыларды игеру. Қазақстанның тарихы мен мәдениеті: Туған жерге, ұлттық дәстүрлерге, тарихқа деген құрметті қалыптастыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән студенттерді заманауи әскери робототехниканың құрылымы, қолдану салалары, басқару жүйелері мен техникалық мүмкіндіктерімен таныстыруға бағытталған. Сонымен қатар, әскери мақсатта қолданылатын автономды және жартылай автономды жүйелерді жобалау, қолдану және оларды тактикалық операцияларда тиімді пайдалану бойынша теориялық және практикалық білім беру. Әскери робототехникалық жүйелердің түрлері мен қызметтерін түсіндіру; Роботтардың құрылымы, сенсорлық жүйелері, бағдарламалық қамтамасыз етілуі жайлы білім беру; Ұрыс алаңындағы роботтарды басқару және қолдану тактикасын меңгерту; Роботты қашықтан басқару мен автономды басқару ерекшеліктерін көрсету; Болашақ әскери технологиялар мен жасанды интеллект негіздерін үйрету; Студенттердің техникалық ойлауын, инновациялық көзқарасын және инженерлік қабілеттерін дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
бұл әскери қызметшілерге жергілікті жерді бағдарлау, карта бойынша қозғалу, әскери карталарды оқу және қолдану, жер бедерін талдау және оны әскери міндеттерді орындау барысында тиімді пайдалану дағдыларын үйрететін оқу пәні. Мақсаты - Студенттерге әскери топографиялық дайындықтың теориялық негіздерін және практикалық дағдыларын меңгерту. Жергілікті жерде сенімді бағдарлау, карта бойынша қозғалу, тактикалық тапсырмаларды орындау үшін жер бедерін дұрыс бағалау қабілеттерін қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бастапқы әскери дайындық мұғалімінің әртүрлі функциялары туралы кешенді білімді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Алғашқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту. Мектептегі алғашқы әскери және технологиялық дайындықтың құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістерінің жіктелуі. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларына сипаттама.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
пәнінің басты мақсаты – қазақ халқының ұлы перзенті, аңызға айналған қолбасшы, көрнекті жазушы, ұлттық рухтың символы болған Бауыржан Момышұлының өмірі мен шығармашылығын, әскери қызметі мен тұлғалық болмысын терең зерттеу. Бұл пән арқылы студенттер нағыз азаматтық, отаншылдық пен қайсарлықтың үлгісін таниды. Бауыржан Момышұлының өмір жолын кезең-кезеңімен зерттеу, Ұлы Отан соғысындағы ерліктерін нақты тарихи деректермен таныстыру, Әскери теориялық көзқарастары мен стратегиялық ойларын зерделеу, Әдеби мұрасын, шығармашылық стилін, көркемдік ерекшеліктерін талдау, Жас ұрпаққа рухани тәрбие беру, патриоттық сана қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мұғалімдерді «Педагогтердің білімін бағалау» біліктілік сынағынан сәтті өтуге дайындауға бағытталған. Оқу тапсырмаларын, тесттік талдауды, өзін-өзі бағалауды және қателерді талдау әдістерін, сондай-ақ біліктілік санатын арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттерді дамытуды қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Гимнастика» пәнінің негізгі мақсаты – студенттерге дене тәрбиесі мен спорт саласындағы теориялық және практикалық білімдерді меңгерту, дене мәдениеті мамандарын кәсіби тұрғыдан дайындау, қимыл-қозғалыс дағдыларын жетілдіру, денені үйлесімді дамыту және салауатты өмір салтын қалыптастыру. Гимнастика – дене тәрбиесінің негізі саналатын пәндердің бірі. Ол дененің жан-жақты дамуына, сұлулық пен үйлесімділікке, тәртіп пен ерік-жігерге тәрбиелеуге ықпал етеді. Сонымен қатар, бұл пән болашақ дене шынықтыру мұғалімдері, жаттықтырушылар, хореографтар, мектепке дейінгі тәрбиешілер және басқа да сала мамандары үшін аса маңызды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
бұл пән дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру мен өткізу әдістерін, оқыту қағидаларын, жас ерекшеліктеріне байланысты дене дайындығының ерекшеліктерін және оқушылар мен студенттердің физикалық дамуын қамтамасыз ету жолдарын үйретуге бағытталған. Болашақ дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушыларға оқыту әдістемесін меңгерту, дене шынықтыру сабақтарын тиімді ұйымдастыру және өткізу жолдарын үйрету, оқушылардың дене дайындығын бағалау және бақылау әдістерін меңгерту.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және физикалық күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, денсаулықты жалпы сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. ФК физикалық қабілеттер мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған және жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және сақтауға қажеттілікті қалыптастырады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және физикалық күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, денсаулықты жалпы сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. ФК физикалық қабілеттер мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған және жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және сақтауға қажеттілікті қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
бұл пән адамның физикалық, психикалық және әлеуметтік денсаулығын сақтау мен нығайтуға бағытталған. Бұл пән студенттерге денсаулықты қорғау, аурулардың алдын алу, дұрыс тамақтану, физикалық белсенділік, психологиялық тұрақтылық және зиянды әдеттерден аулақ болу мәселелерін үйретеді. Студенттерге салауатты өмір салтының маңызын түсіндіру, физикалық және психикалық денсаулықты нығайту жолдарын үйрету, зиянды әдеттердің алдын алу және дұрыс өмір сүру дағдыларын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттерге дене тәрбиесі мен спорттың теориялық негіздері туралы терең білім беру, оның негізгі ұғымдарын әр түрлі оқу орындарында және спорт ұйымдарында – болашақ кәсіби қызмет орнында іс жүзінде жүзеге асыру жолдарын үйрету, дене шынықтыру және спорт саласында арнайы білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру, педагогикалық ойлауды тәрбиелеу.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты жазу немесе кешенді емтихан тапсыру – жоғары білікті мамандарды дайындаудың соңғы кезеңі. Дипломдық жоба – өзекті тақырыптардың бірін теориялық немесе эксперименттік зерттеу. Кешенді емтихан тапсыру хореографиялық білім саласындағы таңдалған пәндер бойынша тәжірибелік сынақ болып табылады. Бітіруші кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдылар және дағдыларды меңгеру деңгейін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің негізгі мақсаты – адам ағзасының аурудан кейінгі қалпына келуіне, денсаулықты нығайтуға және функционалдық қабілеттілікті жақсартуға бағытталған емдік дене жаттығулары мен қозғалыс терапиясының теориялық және практикалық негіздерін меңгерту. Пән міндеттері - емдік дене мәдениетінің ғылыми-теориялық негіздерін түсіндіру, әртүрлі аурулар мен жарақаттардан кейін қолданылатын емдік жаттығулар жүйесін үйрету, Ауруға байланысты дене жүктемесін дұрыс жоспарлау мен бағалауға үйрету, қалпына келтіру және оңалту бағдарламаларын құру дағдысын қалыптастыру, ЕДМ-нің профилактикалық және психоэмоционалдық әсерін түсіндіру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту. <br/> Орыс тілі<br/> В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ішкі тәртіп ережелері, әскери қызметкерлердің жалпы міндеттері және олардың арасындағы қарым-қатынастар, негізгі лауазымды тұлғалардың және тәуліктік кезекшілердің міндеттері.<br/> Мазмұны: Жарғы Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құралымдарының (бұдан әрі – Қарулы Күштер) әскери қызметшілеріне, сондай-ақ әскери оқуға шақырылған әскери қызметшілерге, олар өту кезеңінде әскери қызметтен босатылған азаматтарға, оны киген кезде әскери киім кию құқығымен қолданылады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің негізгі мақсаты – студенттерді өмір қауіпсіздігі саласындағы білімдермен қаруландырып, оларды құтқару шараларын ұйымдастыруға, қатерлер мен қауіпті жағдайларда әрекет етуге, сондай-ақ ақпараттық технологиялар мен цифрлық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге дайындау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім берудегі философиялық және антропологиялық аспектілер<br/> Мазмұны: «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» тұлғаны оқыту мен тәрбиелеуде әртүрлі идеялар мен түсініктердің, дүниетанымдар мен құндылықтардың қатар өмір сүру мүмкіндігін салыстыруға, салыстыруға және қабылдауға негізделген студенттердің өзіндік кәсіби дүниетанымын қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: саптық оқыту негіздері. <br/> Мазмұны: саптық оқыту әдістері. Саптық қарау. Бір саптық дайындықты тексеру және бағалау. Саптық келісімді тексеру және бағалау. Қару-жарақпен саптық әдістер мен қозғалыстар. Қаруы бар саптық тірек. Орнында автоматпен техниканы орындау. Қару-жарақпен бұрылу және қозғалыс. Істен шығу, бастыққа қарумен жақындау және одан кету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтың кәсіби қызметінің технологиясын игеру. <br/> Мазмұны: дидактика және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелері мен білім беру стандарттарының талаптары негізінде айналысатындардың ерекшеліктерін ескере отырып, спорттың базалық түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізу қабілеті; білім алушылардың дене қабілеттері мен функционалдық жай-күйін, дене жаттығуларын орындау техникасын бағалау қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пәннің мақсаты – студенттерге (курсанттарға) жалпыәскери ұрыста бөлімшелердің іс-қимылдарын ұйымдастыру, жауынгерлік міндеттерді орындау, тактикалық ойлау қабілетін дамыту және заманауи қарулы қақтығыстар жағдайында дұрыс әрекет ету әдістерін үйрету, Міндеттері - жауынгерлік жағдайдағы бөлімшелердің әрекетін үйрету, тактикалық принциптер мен ұрыстың түрлерін меңгерту, жауынгерлердің тактикалық машығын қалыптастыру, ұрыс алаңында қозғалыс, қорғану және шабуыл тәсілдерін көрсету, командалық және топпен жұмыс істеу қабілетін дамыту, заманауи әскери технология мен қару түрлерін тактикалық тұрғыда қолдануға дағдыландыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Философия» пәні философиялық идеялардың дамуын, таным тарихын қарастырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдерімен таныстырады. Әділеттілік, құндылық, еркіндік, ұлттық өзіндік сана сияқты ұғымдардың философия мен педагогикалық қызметтегі маңызы талқыланады. Бұл пән студенттерде ойлау мәдениетін, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті қалыптастырады, сондай-ақ қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсінуге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Автокөлік құралдарының конструкциясын, сондай-ақ осы бейіндегі маманның біліктілік сипаттамасына сәйкес көлік техникасын пайдалану қауіпсіздігіне әсер ететін элементтерді зерделеу .Автокөлік техникасы бойынша маман деңгейін қалыптастырады. Пайдалану экологиялық көрсеткіштерін қалыптастыратын, көбінесе автокөлік құралдарының техникалық және өндірістік көрсеткіштерін анықтайтын білім.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бейімдік дене шынықтырудың басым міндеттері, оның рөлі, денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдар мен мүгедектерді оңалту мен әлеуметтік интеграциялаудағы орны. Бейімдік дене шынықтыру интегративті ғылым ретінде. Бейімдік дене шынықтырудың негізгі компоненттері. Ақыл-есі кем мектеп оқушыларының психофизикалық қабілеттері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың қабілеттерін дамыту, жұмысты жоспарлау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән — адам денсаулығын сақтау мен нығайту мақсатында қоршаған ортаның, еңбек және тұрмыстық жағдайлардың гигиеналық талаптарын зерттейтін және түсіндіретін оқу пәні. Бұл пән студенттерге салауатты өмір салтын қалыптастыру, аурулардың алдын алу және санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау бойынша кешенді білім береді. Мақсаты - Студенттерге жеке және қоғамдық гигиенаның негізгі принциптерін, санитарлық нормалар мен ережелерді меңгерту, денсаулықты сақтау және санитарлық-эпидемиологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің дене шынықтыру және спорт саласында маркетингтік құралдарды қолдану бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс маркетингтік спорт және денсаулық қызметтерінің ерекшеліктерін, жылжыту стратегияларын, брендті қалыптастыруды, нарықты талдауды және тұтынушылардың мінез-құлқын қамтиды. Бұл пәнді оқу спорт өнімдері мен қызметтерін өндірушілердің, тұтынушылардың, бұқаралық ақпарат құралдарының, демеушілердің және мемлекеттік органдардың өзара әрекеттесу механизмдерін түсінуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: дене шынықтыру және спорт генезисінің себептері мен механизмдерін, олардың дамуының заңдылықтары мен спецификалық принциптерін оқып үйрену; студенттердің болашақ мамандығының педагогикалық практикасында қолдануға мүмкіндік беретін тарихи білімдермен қарулануы.
Мазмұны: қазіргі Тарих Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін дене шынықтыру мен спорттың эволюциясын қадағалайды. Өз кезегінде дене шынықтыру және спорт тарихы өзінің ғылыми және оқу пәні бойынша осы ұғымдарды пайдалана отырып, барлық спорт ғылымының маңызды бөлігін құрайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің дене шынықтыру және спорт саласындағы ұйымдар мен процестерді басқару саласындағы білім, білік және дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс студенттерді менеджмент негіздерімен, спорттық қызметті жоспарлаумен, персоналды басқарумен, ресурстармен, спорттық іс-шаралармен және мекемелермен таныстырады. Қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайларда дене тәрбиесі жүйесінің қызмет ету ерекшеліктеріне және осы саладағы тиімді басқару тетіктеріне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін – жүгіру, секіру, лақтыру жаттығуларын үйрету, дене шынықтыру мен спорттық шеберлікті жетілдіру арқылы салауатты өмір салтын қалыптастыру және кәсіби білімдерін дамыту. Міндеттері: Жеңіл атлетика жаттығуларының теориясы мен әдістемесін меңгерту, Қозғалыс белсенділігін жетілдіру, үйлесімді қимыл-қозғалысты дамыту, Дене дайындығының негізгі сапаларын – төзімділік, күш, ептілік, шапшаңдықты дамыту, Оқу-жаттығу және жарыс әрекеттеріне дағдыландыру, Жеңіл атлетиканы оқу-әдістемелік, тәрбие және денсаулық мақсатында қолдануға үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерде күрес түрлерінен (еркін, грек-рим, самбо, дзюдо және т.б.) жарыстарды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті кәсіби білім, дағдылар мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Жарыстарды дайындау, ережелерді сақтау, төрелік ету және қатысушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету талаптары ерекше назарға алынған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
бұл дене тәрбиесі және спорттың маңызды бөлігі болып табылатын оқу курсы, оның мақсаты студенттерді дене шынықтыру және спорттық белсенділікке тарту, сондай-ақ дене мәдениетінің негіздерін игеруге бағытталған. Пән қозғалыс ойындары арқылы дене қабілеттерін дамытуға, топтық жұмысқа, қозғалыс дағдыларын меңгеруге және спорттық ойындарды дұрыс өткізу әдістемелерін үйретуге бағытталған. Пәннің негізгі міндеттері: Қозғалыс дағдыларын дамыту: Студенттерге әр түрлі қозғалыс ойындары арқылы дене шынықтыру қабілеттерін дамыту, ептілік, жылдамдық, төзімділік сияқты қасиеттерді жетілдіру. Топтық жұмыс пен ынтымақтастық: Ойындар арқылы студенттер командалық жұмыс дағдыларын, бірлескен мақсатқа ұмтылуды үйренеді, сол арқылы ұжымдық іс-әрекетті нығайтады. Спорттық ойындармен таныстыру: Футбол, баскетбол, волейбол, қол добын, гандбол және басқа да қозғалыс ойындары арқылы спорттың түрлерімен таныстыру, олардың ережелерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мүгедектерге әлеуметтік қолдау, көмек және қолдау көрсету бойынша мамандарды кәсіби қызметке дайындауға бағытталған оқу пәні. Мақсаты - Студенттердің жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен құқықтарын ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі адамдармен тиімді жұмыс істеуге қажетті кәсіби білімдерін, дағдыларын және дағдыларын дамыту. Міндеттері: Мүгедектіктің теориялық негіздерін зерттеу: мүгедектік түсінігі, жіктелуі, құқықтық және әлеуметтік аспектілері. Құқықтық базаны зерттеу: мүгедектердің құқықтары мен қорғалуын реттейтін халықаралық және ұлттық құжаттар (Мүгедектердің құқықтары туралы БҰҰ Конвенциясы, Әлеуметтік жұмыс әдістерін меңгеру: диагностика, кеңес беру, қолдау, қолжетімді ортаны ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Халықаралық Олимпиада комитетінің қамқорлығымен төрт жылда бір рет өткізілетін ең ірі халықаралық кешенді спорт жарыстары – жазғы және қысқы Олимпиада ойындары. Ежелгі Грецияда болған Олимпиада ойындарын өткізу дәстүрі діни культтің бір бөлігі ретінде пайда болды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге төтенше жағдайларда өз өмірі мен денсаулығын қорғау, шабуыл жасаушыны бейтараптандыру, қауіп-қатерге қарсы әрекет ету дағдыларын үйрету. Қауіпсіздік мәдениетін қалыптастырып, физикалық және психологиялық тұрақтылықты арттыру. Міндеттері: Студенттерге өз-өзіне сенімділікті қалыптастыру; Денені шынықтыру және физикалық төзімділікті арттыру;Қауіп төнген жағдайда қорғану және қарсы әрекет ету әдістерін үйрету; Қоян-қолтық ұрыстың негізгі техникасы мен тактикасын меңгерту;Қауіпсіздік ережелері мен заңнамалық шектеулерді үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өскелең ұрпақтың физикалық және психикалық денсаулығын қамтамасыз ету.
Мазмұны: "Денсаулық" ұғымы, оның мазмұны мен критерийлері. Бұл тұжырымдаманың көптеген анықтамалары бар, олардың мағынасы авторлардың кәсіби көзқарасымен анықталады. Салауатты өмір салты — аурудың алдын алудың негізі. Ол алдын — алудың ең құнды түрін-аурудың пайда болуына жол бермейтін, адамның бейімделу мүмкіндіктерін кеңейтетін алғашқы профилактиканы жүзеге асыратындығын атап өткен жөн.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің спорттық жарыстарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курс әртүрлі деңгейдегі спорттық іс-шараларды дайындаудың және өткізудің теориялық және практикалық негіздерін қамтиды – мектеп пен студенттен бастап қалалық және облыстық жарыстарға дейін.
Футбол, волейбол, баскетбол, гандбол сияқты командалық спорт түрлерінен жарыстарды өткізу ерекшеліктеріне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жол қозғалысына қатысушылардың негізігі міндеттерін, бағдаршам мен реттеушінің сигналдарын, жол белгілерінің мәнін және жол таңбаларының сипаттамасын, жолдағы жылдамдық режимін беллгілеу ережелерін, жолаушылар мен жүктерді тасымалдау, әртүрлі жағдайлардағы қозғаысты қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге қазақ халқының дәстүрлі ұлттық спорт ойындары мен түрлерін теориялық және практикалық тұрғыдан үйрету арқылы ұлттық мәдени мұраны сақтау, жастардың патриоттық рухын, физикалық және рухани дамуын қалыптастыру. Міндеттеір: Ұлттық спорт түрлерінің тарихын, мәнін және ерекшеліктерін түсіндіру, Ұлттық ойындардың ережелерін, техникасын, әдістемесін үйрету, Студенттердің қозғалыс қабілеттері мен дене шынығуын дамыту, Халықтық салт-дәстүрді құрметтеуге тәрбиелеу, Ұлттық спортты насихаттау және қазіргі спорт жүйесіне интеграциялау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің қоян-қолтық ұрыс, спорттық жекпе-жек немесе қызметтік-жауынгерлік іс-қимылдар бойынша жекпе-жек өткізу негіздеріне қатысты теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған. Курсты оқу дене дайындығын, стратегиялық ойлауын, тактикалық өзара әрекеттесу дағдыларын және ұрыс жағдайында техникалық әдістерді тиімді пайдалануды дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге шаңғы спортының теориялық және практикалық негіздерін меңгерту, қозғалыс мәдениетін қалыптастыру, төзімділікті арттыру, сондай-ақ табиғат жағдайларында еркін әрекет етуге үйрету. Міндеттері: Шаңғы спортындағы негізгі қозғалыс тәсілдерін меңгерту. Табиғи жағдайда қозғалу дағдыларын дамыту, Дененің төзімділік, күш, тепе-теңдік сияқты қасиеттерін жетілдіру, Шаңғы жарысының техникасы мен тактикасын үйрету, Қауіпсіздік ережелерін сақтау арқылы салауатты өмір салтын насихаттау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық практика
Педагогикалық (дипломалды) практика студенттерге мектепте алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді. Практика барысында болашақ мұғалімдер сабақ жоспарлап, өткізеді, оқу үдерісін бақылайды, талдайды және оқушылармен жұмыс істеп, кәсіби құзыреттіліктерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық практика
Таңдалған мамандық бойынша кәсіптік білімді қалыптастыру және дамыту, магистерлік бағдарламаның бағыттары мен арнайы пәндері бойынша алған теориялық білімдерін шоғырландыру; ұйымның ғылыми немесе өндірістік зертханаларында жұмыс процесінде кәсіби білімді қалыптастыру және дамыту