Арнайы және инклюзивті білім беру саласында терең теориялық білімі мен жоғары академиялық стандарттарға сәйкес практикалық дағдылары бар, өзекті ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге, педагогикалық, ғылыми-зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыруға қабілетті, сондай-ақ белсенді азаматтық позицияны көрсете алатын бәсекеге қабілетті мамандар ретінде қалыптасатын жоғары білікті магистрлерді дайындау.
Арнайы педагогика: инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психология
7M01909
Педагогика және психология факультеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми зерттеу жүргізуге дайындалу. Бақылау жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. Практиканы іске асырудың жолдарын жоспарлау.<br/> Қалыптасатын құзіреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді. Нәтижелерді талдап, математикалық тәсілдер арқылы бағамдайды. Оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
9
Магистрлік диссертация
Магистранттарды ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған тәжірибелік курс болып табылады. Бұл пән магистранттарға зерттеу әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ғылыми деректерді жинау және талдау қабілеттерін дамытуға мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар өздерінің зерттеу тақырыбын таңдауға, гипотезаны тұжырымдауға және зерттеу әдістемесін әзірлеуге бағытталған жұмыстар атқарады. Бұл тәжірибе магистранттарға ғылыми зерттеу жұмыстарын тиімді жүргізіп, ғылыми ортада өзекті мәселелерге жауап табу қабілетін дамытуға көмектеседі.
5
ҒЗЖ қорғау
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
Педагогикалық практика
Педагогикалық практиканың мақсаты-оқу процесінде алынған теориялық және практикалық білімді бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу,ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: инклюзивті педагогиканың әдістемелік және тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру; инклюзивті білім беруде ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерінің негіздерін қалыптастыру, инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды, мұғалімдерді, отбасыларды қолдау саласындағы зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: Инклюзияға әдістемелік тәсілдер: жүйелік, аксиологиялық, антропологиялық, синергетикалық, тұлғаға бағытталған, белсенділікке негізделген, құзыреттілікке негізделген тәсілдер. Инклюзивті білім беруді құру әдістемесінің пәнаралық сипаты. Инклюзивті білім беру психологиялық-педагогикалық зерттеу пәні ретінде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда бұзылыстың құрылымын анықтау және жеке білім беру траекториясын таңдау мақсатында арнайы педагогтың диагностикалық-консультациялық қызметі саласында ғылыми-теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: диагностикалық кеңес беру қызметі дамуында әртүрлі проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді кешенді тексеруді жүзеге асырады. Балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және оларды жалпы білім беретін және арнайы білім беру ұйымдарында қанағаттандыру бойынша ұсыныстар жасау. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаға арналған білім беру бағдарламасының түрін белгілеу. ОP бар балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық көмек көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен, олардың ата-аналарымен және педагогтарымен консультациялық-профилактикалық жұмыс істеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: кеңес беру принциптері мен әдістері. Арнайы педагогикадағы кеңес берудің этикалық нормалары. Консультациялық көмек түрлері (жеке, топтық, отбасылық кеңес беру). ОP бар балалармен жұмыс жасаудағы алдын-алу түсінігі мен түрлері. Ерте диагностика және түзету. Қайталама бұзылулардың алдын алу. Ата-аналармен және мұғалімдермен консультациялық жұмыс алгоритмі. Отбасын психологиялық-педагогикалық қолдау әдістері. Арнайы мұғалімнің пәнаралық топпен өзара әрекеттесуі. Кеңес беруде цифрлық технологияларды қолдану. Консультативтік практикадағы инновациялық әдістер. Кәсіби қызметтегі Кейс-талдау және қадағалау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы зерттеу және кәсіби құзыреттілікті дамыту. Мазмұны: ғылыми-зерттеу семинарының сипаттамасы. Семинардың түрлері, жіктелуі. Мақсаттары мен міндеттері. Магистранттың құзыреті: өзінің зерттеу қызметінде инновациялық идеяларды талдау, жалпылау, анықтау және қолдану қабілеті; жалпы және кәсіби эрудиция; көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті; аудиториямен өзара іс-қимыл жасау қабілеті. Эргономикалық талаптарды ескере отырып, презентация түрінде зерттеу нәтижелерін ресімдеу: кескін өлшемдерінің сәйкестігі, мәтіннің оқылуы, түс шешімі және т.б. ғылыми-зерттеу семинарын (ҒЗЖ) өткізу нысаны, зерттеу сипатындағы тақырыптық тапсырмаларды орындау, ғылыми эссе дайындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттар ерекше білім беру қажеттіліктері бар жеке білім беру траекторияларын дамытуға байланысты білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастырады. Мазмұны: білім алушылардың жеке білім беру траекториясын жобалауды жүзеге асыруға байланысты білім беру қажеттіліктерін және олардың әмбебап білім беру қажеттіліктерін дамыту тәжірибесінде және олардың әмбебап негіздері ретінде пайдалану негізінде білім беру қажеттіліктерін дамыту мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда әр баланың жеке ерекшеліктерін ескере алатын толерантты және инклюзивті білім беру кеңістігін құрудың рөлі туралы түсінік қалыптастыру; кедергілерді анықтау және инклюзивті ортаны құрудың тиімді стратегияларын табу мақсатында педагогикалық тәжірибені талдау қабілетін дамыту; диалог жүргізу және жанжалдарды шешу дағдыларын дамыту, ерекше білім алуды қажет ететін балалармен және олардың отбасыларымен сыйластық қарым-қатынасты қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттар мамандардың білім алушының отбасымен ынтымақтастығы саласында қажетті білімге ие болуы мүмкін міндеттердің, іс-шаралардың және білім алушының ұйымы мен отбасының ынтымақтастық нысандарының тізбесін қамтиды. Пәннің мазмұны: Ата-аналардың баланың даму ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктері туралы хабардарлығын арттыру, олардың белсенділігін арттыру, әлеуметтік оқшаулануды жеңу, ата-аналар мен мектеп педагогтарының серіктестік қатынастарын қалыптастыру, сондай-ақ проблемалық жағдайларды бірлесіп шешу мақсатында ЕББҚ бар баланың отбасымен ынтымақтастық бағдарламасын құру қажет.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру нәтижелерін диагностикалау және бағалау әдістерін пайдалана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың оқу жетістіктері мен даму ерекшеліктеріне мониторингті ұйымдастыру және жүргізу бойынша магистранттарда ғылыми-теориялық білімдерін дамыту.
Мазмұны: арнайы (түзету) білім беру ұйымында білім беру сапасын басқару технологиясы ретінде білім алушылардың оқу жетістіктері мен нәтижелерін бақылау және жобалау. Мониторингтің ғылыми-педагогикалық негіздері. Оқу үрдісінің сапасын бағалау критерийлері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерінің деңгейін педагогикалық өлшеудің заманауи теориялары мен әдістемелері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған білім беру нәтижелерін әзірлейді. Арнайы (түзету) мектеп ұйымындағы педагогикалық бағалау нысандары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру бойынша теориялық және әдістемелік білімдерін дамыту. Мазмұны: Инклюзияның зерттеу пәні, міндеттері мен әдістері. Инклюзияның тұжырымдамалық-категориялық аппараты. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзия саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеу кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу. Теориялық және эмпирикалық деңгейдегі зерттеулер. Мәселелер, гипотезалар, тұжырымдамалар түрінде жүйелі білімді дамытуға бағытталған теориялық зерттеулер инклюзиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері. Деректерді жинау және жинақтау (бақылау, әңгімелесу, сауалнама жүргізу, тестілеу, сұхбат алу, құжаттар мен қызмет өнімдерін талдау). Педагогикалық эксперимент, оның түрлері, жүргізу тәртібі. Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру саласы бойынша ғылыми-зерттеуге негізделген құзыреттерін қалыптастыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді инклюзивті білім берудің заманауи мәселелерімен таныстыру, әртүрлі әлеуметтік жағдайларда ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен қарым-қатынас жасауға дайындығын дамыту, сондай-ақ білім беру стратегиясын ізгілендіру контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеу мен әлеуметтендірудің заманауи тәсілдері ретінде инклюзив пен интеграцияның психологиялық-педагогикалық негіздерімен, үлгілерімен, технологияларымен және мазмұнымен таныстыру.
Мазмұны: Арнайы білім берудің ұлттық жүйелерінің қалыптасу және даму тарихы (әлеуметтік-мәдени контекст). Жалпы білім беру жүйесінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім беру жүйесін талдау. Инклюзивті білім берудің сипаттамасы. Инклюзивті білім берудің маңыздылығын негіздеу. Инклюзивті және интеграцияланған білім берудің айырмашылығы. Инклюзивті білім берудің философиялық және мәдени негіздері. Инклюзивті білім берудің әлеуметтік-психологиялық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ғылыми таным әдіснамасының және инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеу әдіснамасының негіздерін меңгерту. Мазмұны: Зерттеу әдістемесі, әдісі, әдістемесі, олардың өзара байланысы. Әдістемелік білімнің түрлері. Инклюзивті білім берудің ұғымдық-категориялық аппараты. Тұжырымдамалардың сипаттамасы: тақырып, өзектілік, қарама-қайшылық, проблема. Зерттеудің мақсаты мен міндеттері, объект пен пән, гипотеза, ғылыми жаңалық, теориялық және практикалық маңыздылығы, Зерттеу әдістері. Зерттеу логикасы туралы түсінік. Инклюзивті білім беру саласындағы психологиялық-педагогикалық зерттеудің кезеңдері: дайындық, ұйымдастыру, өткізу.Құзыреттілігі: Инклюзивті білім беру саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау бойынша құзыретін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарды инклюзивті білім беру зерттеулерімен таныстыру. Мазмұны: зерттеу және түрлері. Зерттеудегі жұмыс түрлері. Зерттеудің процедуралық сипаттамалары.Зерттеудің негізгі кезеңдері. Негізгі әдістер. Зерттеу кезеңдері.Зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу. Инклюзивті және арнайы білім беруде зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Зерттеудің критерийлері, бағасы және сипаттамасы. Нәтижесі: зерттеу қызметінде білім алушының әдіснамалық мәдениетін қалыптастыру интеллектуалды дамиды: танымдық қызығушылықтар, креативті және рефлексивті қабілеттер, логикалық ойлау, кез-келген қызмет саласында мәселені "көру" және оны шешудің ғылыми тәсілдерін іздеу қабілеттері дамиды (тұлғаны дамыту функциясы). Дербес ғылыми зерттеу технологиясын меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда инклюзивті білім беру жағдайында кедергісіз ортаны құрудың негізгі аспектілерін анықтау және оны жүзеге асыру жұмыстары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Инклюзивті білім беру түсінігі мен оның ерекшеліктерін оқып үйрену.Кедергісіз білім беру ортасының негізгі компоненттерін анықтау.Инклюзивті білім беруді енгізудің халықаралық және отандық тәжірибесін қарастыру.
Бар проблемалар мен кедергілерді талдау. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларға қолайлы жағдай жасау бойынша ұсыныстар әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда цифрлық технологияларды, психометриялық және диагностикалық тәсілдерді қоса алғанда, білім беру процесінде бағалаудың заманауи әдістері мен құралдарын пайдалану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.Пәннің мазмұны: бағалау мақсаттары, функциялары және түрлері. Білім беру сапасының өлшемдері мен көрсеткіштері. Бағалау қызметінің этикалық және құқықтық аспектілері. Классикалық (тест, тестілеу, сауалнамалар).Балама (портфолио, бақылау, сұхбат). Автоматтандырылған және бейімделген бағалау жүйелері. Онлайн бағалау платформалары мен құралдары. Оқу жетістіктерін бақылаудың электрондық жүйелері. Бағалаудың статистикалық деректерін талдау. Нәтижелерді визуализациялау әдістері (графиктер, кестелер, инфографика). Бағалау деректері негізінде білім беру бағдарламаларын түзету.