Білім беру бағдарламасының мақсаты мектепке дейінгі білім берудің өзекті міндеттерін шешу үшін әртүрлі ғылыми салалардағы білімді тиімді интеграциялауға және қолдануға қабілетті мамандарды даярлау.
Мектепке дейінгі білім берудегі мультипәндік зерттеулер
7M01206
Педагогика және психология факультеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Мақсаты:Ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізуге қажетті дағдылар кешенін қалыптастыру.<br/> Мазмұны:Отандық және шетелдік ғылымдағы қазіргі теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктермен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен танысу. Теориялық және эксперименттік зерттеу жүргізу тәжірибесін игеру, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-әдіснамалық семинарда баяндама жасау.<br/> Құзыреттері:Ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдана алады, алынған нәтижелерді талдай және ұсына біледі.
5
ҒЗЖ қорғау
ҒЗЖ бойынша бекітілген және қорытынды конференцияға қатысу. Ұсынылған және бекітілген зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми әдебиеттермен танысу. Магистрлік диссертация тақырыбы бойынша ғылыми зерттеудің теориялық тұжырымдамасының негізгі бағыттарын әзірлеу. Алынған нәтижелерді жинақтау. Орындалған зерттеу жұмысын толық талдау, ҒЗЖ бойынша ғылыми есеп түрінде теориялық және эмпирикалық материалдарды рәсімдеу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән ерте балалық шақта инклюзивті білім беру сапасын қамтамасыз ету тәсілдерін теориялық және әдіснамалық негіздеуге бағытталған. Инклюзияның тұжырымдамалық негіздері, Білім беру ортасының сапасын бағалау жүйелері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған білім беру процесін даралау стратегиялары қарастырылады. Пәнаралық сүйемелдеу тетіктеріне, педагогтердің кәсіби құзыреттілігіне және инклюзивті практиканы нормативтік-құқықтық реттеуге ерекше назар аударылады
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында, магистрант ғылыми жетекшімен бірге зерттеу тақырыбын және зерттеу аясын анықтап, ғылыми зерттеу жұмысын жүргізуге, жүзеге асыруға арналған іс-шараларды жобалайды. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында магистрант диссертациялық зерттеу жұмысы жоспарына сәйкес теориялық және практикалық зерттеу жұмыстарын жасайды
Магистрлік диссертация
Мақсаты: ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асыруда білік пен практикалық дағдыларды дамыту.
Мазмұны: ғылыми жетекшінің тапсырмаларын ғылыми-зерттеу жұмысының жеке жоспарына сәйкес орындау; ғылыми-зерттеу семинарларына, ғылыми конференцияларға, симпозиумдарға қатысу; ғылыми-зерттеу жұмыстары бойынша байқауларға қатысу; ғылыми мақалаларды әзірлеу және жариялау; курстық жұмыстарды әзірлеу және қорғау, магистрлік диссертацияны әзірлеу және қорғау.
Құзыреттілік: әзірленіп жатқан мәселелерді шешу барысында зерттеулер мен эксперименттер жүргізу әдістемесін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың мектепке дейінгі білім беру ортасында педагогикалық зерттеулер жүргізуді реттейтін этикалық нормалар мен қағидаттар туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Қатысушылардың құқықтарын сақтау, құпиялылықты қамтамасыз ету, ақпараттандырылған келісім, сондай-ақ зерттеушінің кәсіби жауапкершілігі мәселелері қаралады. Этикалық дилеммаларды талдауға және этикалық негізделген ғылыми мінез-құлық Стратегияларын жасауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мектепке дейінгі білім берудегі эмпирикалық зерттеулер» курсы магистранттардың мектепке дейінгі білім беру жағдайында эмпирикалық мәліметтерді жинау және талдау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар сандық және сапалық талдау әдістерін, сондай-ақ балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы заңдылықтарды, проблемаларды және тиімді тәжірибелерді анықтауға бағытталған зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің әртүрлі тәсілдерін меңгереді. Пән магистранттардың ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыруға және өз бетімен ғылыми жұмысқа дайындауға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарда мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтерін әдістемелік сүйемелдеуді ұйымдастыру және іске асыру саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Теориялық және әдіснамалық негіздер, сүйемелдеу модельдері, тәлімгерлік технологиялары, кәсіби қиындықтарды диагностикалау және жеке даму бағыттарын жобалау зерттеледі. Жүйелі әдістемелік қолдау арқылы мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру үшін жағдай жасауға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Мектепке дейінгі білім берудегі мультипәндік тәсілдің әдістемесі мен практикасы» пәні магистранттардың педагогика, психология, әлеуметтану және басқа да пәндер сияқты әртүрлі ғылыми салалардағы білімдерін біріктіретін зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Зерттеу сұрақтарын әзірлеуге, деректерді жинау әдістерін таңдауға және нәтижелерді көпсалалы призма арқылы талдауға және түсіндіруге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мектепке дейінгі білім берудегі мультипәндік тәсілдің әдістемесі мен практикасы" пәні мектепке дейінгі білім беру процесінде әртүрлі ғылыми пәндердің (педагогика, психология, әлеуметтану, философия) интеграциясын зерттеуге бағытталған. Ол магистранттарға әртүрлі контексте балалардың үйлесімді дамуына бағытталған әртүрлі тәсілдер мен әдістерді ескеретін тиімді білім беру бағдарламаларын құру үшін теориялық және практикалық білім береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттардың мектепке дейінгі білім беру контекстінде цифрлық педагогика мен когнитивтік технологиялардың әдіснамалық негіздерін игеруіне бағытталған. Цифрлық оқытудың теориялық модельдері, білім беру ортасын цифрландыру құралдары және мектеп жасына дейінгі балалардың когнитивті дамуын ынталандыру тетіктері қарастырылады. Педагогтердің цифрлық құзыреттілігін қалыптастыру стратегиялары және ақпараттық қауіпсіздік пен баланың жеке басының даму талаптарын ескере отырып, инновациялық технологияларды білім беру процесіне интеграциялау мәселелері талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мектепке дейінгі білім беруді болжау және зерттеу" пәні мектепке дейінгі білім беру саласындағы болжаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерделеуге бағытталған, осы саланың қазіргі тенденциялары мен даму перспективаларын талдауды қамтиды. Пән мектепке дейінгі білім беру процесіне әлеуметтік, мәдени және экономикалық факторлардың әсерін бағалау сияқты негізгі аспектілерді қамтиды. Курс аясында магистранттар эмпирикалық деректерді жинау, өңдеу және түсіндіру әдістері мен құралдарымен, соның ішінде статистикалық және сапалы зерттеу әдістерімен танысады. Ғылыми-зерттеу мәдениетін қалыптастыруға, аналитикалық ойлауды дамытуға және мектепке дейінгі білім беру жүйесін жетілдіруге бағытталған тәуелсіз зерттеулер жүргізу қабілетіне ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи білім беру трансформациялары контекстінде мектепке дейінгі білім беруді басқарудың іргелі теориялық және әдіснамалық негіздерін ашады. Басқару тұжырымдамалары, принциптері мен функциялары, стратегиялық жоспарлау тетіктері, нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету және басқару шешімдерінің тиімділігін бағалау зерттеледі. Басқарушылық құзыреттілікті дамытуға, білім берудегі көшбасшылыққа және мектепке дейінгі білім беру ұйымының инновациялық әлеуетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән жаһандық және ұлттық білім беру стратегиялары контекстінде мектепке дейінгі білім берудің заманауи тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін талдауға бағытталған. Баланың жеке басының дамуына, бағдарламалардың өзгергіштігіне, педагогикалық инновацияларға бағытталған модельдер мен тәсілдер зерттеледі. Гуманистік, тұлғаға бағытталған және мәдени парадигмаға, сондай-ақ Мектепке дейінгі педагогиканы жаңғырту бағыттарын сыни тұрғыдан түсінуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мектепке дейінгі білім берудің ұлттық және әлемдік моделі" пәні ұлттық және халықаралық тәсілдерді салыстыруға баса назар аудара отырып, әртүрлі елдердегі мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелерін талдауға арналған. Магистранттар әртүрлі мәдениеттерде қолданылатын тұжырымдамаларды, модельдер мен стратегияларды зерттейді, сондай-ақ әлеуметтік-мәдени, экономикалық және саяси ерекшеліктерді ескере отырып, мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларына салыстырмалы талдау жүргізеді. Пән білім көкжиегін кеңейтуге ықпал етеді және үздік әлемдік тәжірибені ұлттық мектепке дейінгі білім беру жүйесіне біріктіруге көмектеседі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы сабақтастықтың теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар балалардың мектепте оқуға сәтті бейімделуіне ықпал ететін бағдарламаларды, әдістемелер мен тәсілдерді үйлестіру қағидаттарымен танысады. Педагогтардың өзара іс-қимылы және баланың дамуы үшін бірыңғай білім беру кеңістігін құру қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі білім беру педагогтарының кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға және жетілдіруге бағытталған. Практикум шеңберінде магистранттар өзін-өзі бағалау және рефлексия технологияларын меңгереді, кәсіби өсудің жеке траекторияларын әзірлейді, тәлімгерлік және педагогикалық сүйемелдеу әдістерін меңгереді. Мектепке дейінгі білім беруді жаңғырту жағдайында әдістемелік шеберлікті, коммуникативтік мәдениетті және инновациялық қызметке дайындықты дамытуға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарды білім сапасын бағалау туралы ғылым ретінде педагогикалық квалиметрия негіздерімен таныстырады. Педагогикалық қызметті өлшеу, балалардың дамуын бағалау және білім беру бағдарламаларының тиімділігі әдістері мен құралдары қарастырылады. Квалиметриялық көрсеткіштер негізінде Педагогтің кәсіби құзыреттілік деңгейін дамытудың жеке траекториясын құруға бағытталған Мектепке дейінгі білім беру контекстінде сапа критерийлері мен көрсеткіштерін әзірлеуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Педагогикалық деантология (ағылш.тіл.)
Пән педагогикалық деонтологияның мәнін кәсіби этика нормаларын, моральдық-құқықтық принциптерді және педагогикалық қызметтің құндылық бағдарларын зерттейтін ғылыми сала ретінде ашады. Магистранттар педагогикалық борыш, жауапкершілік, Ар-намыс, әдептілік және адамгершілік мәдениет ұғымдарын талдайды. Кәсіби мінез-құлықтың деонтологиялық негіздерін түсінуге және мектепке дейінгі білім беру ортасында мұғалімнің этикалық және құндылық позициясын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән магистранттарда орта және жоғары буын білім беру мекемелерінде педагогикалық пәндерді оқыту үшін қажетті кәсіби дағдылар мен әдістемелік құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Оқу курстарын жобалаудың, сабақтарды жоспарлаудың, оқыту әдістері мен формаларын таңдаудың, сондай-ақ студенттердің білім беру нәтижелерін бағалаудың заманауи тәсілдері зерттелуде.
Дәстүрлі және цифрлық білім беру технологияларын интеграциялау мәселелері де қарастырылады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: Оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдау бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру, ұйымдастырушылық және тәрбие жұмысында тәжірибе жинақтау.
Мазмұны: Алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және тереңдету. Оқу сабақтарына арналған материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өздігінен өткізу және талдау. Кәсіби деңгейде практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін қалыптастыру.
Құзыреттері: Алынған білімді оқыту үдерісінде қолдана біледі; оқу сабақтарын жобалайды, өткізеді және талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мектепке дейінгі ұйым мұғалімінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде эмоционалды интеллекттің теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар эмоционалды интеллекттің құрылымын, оның даму механизмдерін және тұлғааралық өзара әрекеттесуге, эмоцияларды басқаруға және стресске төзімділікке әсерін талдайды. Педагогикалық қызметте эмоционалды рефлексия мен эмпатияны қалыптастыруға ерекше назар аударылады.