Бастауыш білім беру аясындағы терең білімді игерген, нақты білім ортасындағы заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді құруға және шешуге қабілетті, педагогикалық, ғылыми-зерттеушілік және басқарушылық әрекеттерді табысты жүзеге асыра алатын педагогтар дайындау.
Бастауыш білім беруді педагогикалық жобалау
7M01304
Педагогика және психология факультеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің танымдық белсенділігін ынталандыратын бастауыш мектептің білім беру тәжірибесінде шығармашылық және ойын әдістерін қолдану үшін қажетті құзыреттіліктерді қалыптастыру..<br/> Мазмұны: креативті оқытудың теориялық негіздері, әңгімелеу, модельдеу, ойын тәсілдері (дидактикалық, рөлдік, іскерлік ойындар), оларды пәндерге біріктіру, тиімділікті талдау.<br/> Құзыреттіліктер: сабақтарды жобалау, инновациялық әдістерді қолдану және олардың оқудағы нәтижелілігін бағалау қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жас ерекшеліктерін, жеке және мәдени ерекшеліктерін, сондай-ақ заманауи талаптар мен цифрлық трансформацияны ескере отырып, білім беру ортасын жобалауда және технологияларды таңдауда құзыреттіліктерді қалыптастыру.<br/> Мазмұны: білім беру кеңістігі: құрылымы, эволюциясы, заманауи тұжырымдамалары. Эргономика, эстетика, сандық орта, акт, платформалар мен құралдар, интерактивті және гибридті форматтар. Технологияларды жобалау және бағалау. <br/> Құзыреттіліктер: қоршаған орта мен технологияларды жобалау, бейімдеу және бағалау, цифрлық құралдарды меңгеру, сыни талдау, білім алушылардың педагогикалық мақсаттары мен қажеттіліктерін есепке алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға бастауыш мектеп оқушыларының жобалық қызметін педагогикалық сүйемелдеуге қатысты білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: жобалық оқытудың теориясы мен әдістемесі, бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктері, жобаның кезеңдері, педагогтың рөлі, сүйемелдеудің түрлері, бағалау.<br/> Құзыреттіліктер: педагогикалық жобалау, тәлімгерлік, коммуникативтік және рефлексивтік дағдылар, жеке және топтық жұмысты қолдау қабілеті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Магистранттар күнделікті және ғылыми ойлау арасындағы айырмашылықтарды түсінеді және негіздейді; зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгереді; өз тұжырымдарын дәлелдеуді үйрену.
9
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге қажетті кәсіби құзіреттілікті дамыту,тәжірибені өткізудің жеке жоспарын дайындауды үйрету. <br/> Мазмұны: эксперименттік зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Зерттеу жұмыстарын жүргізудің әдістері мен жолдарын білу. Зерттеу нәтижелерін сараптау мен таразылаудың заңдылықтарын игеру. Ақпараттық технологияларды зерттеу жұмысында қолдану. <br/> Қалыптасатын құзыреттіліктер:эксперименттік жұмыстар жүргізеді, оны жетілдірудің жолдарын айқындайды
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертация-бұл бітіру аттестациялық жұмысы, оның аясында магистрант өзінің авторлық әзірлемелері, ғылыми-зерттеу қызметі немесе талдау негізінде физика саласында елеулі маңызы бар міндеттерді шешеді, ол магистрлік диссертацияға арналады. Магистрлік диссертация ғылыми жетекшінің тікелей қатысуымен жиі жазылады. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – магистранттардың балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру траекторияларын жобалау дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: оқытуды дараландыру тәсілдері, диагностика әдістері, тьюторлық тәжірибелер.
Құзыреттіліктер: білім алушылардың жеке қажеттіліктерін талдау, бейімделген оқу жолдарын жобалау, дербестендірілген оқыту стратегияларын қолдану
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттардың бастауыш білім беру бағдарламаларын жобалау сапасы мен тиімділігін қазіргі талаптарға сай бағалау бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. .
Мазмұны Сапа критерийлері мен көрсеткіштері, бағдарламаларды жобалауды бағалау әдістері, нәтижелерді талдау, мониторинг, сараптама және аккредитация, рефлексия және бағдарламаларды жетілдіру.
Құзыреттіліктер: аналитикалық, сараптамалық, жобалық, бағалаушылық, зерттеушілік, стратегиялық.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарға заманауи білім беру технологиялары туралы білім мен оларды бастауыш мектепте қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: интерактивті, цифрлық, ойын, проблемалық және жобалық технологиялар, аралас және қашықтан оқыту.
Құзыреттіліктер: заманауи технологияларды жобалау және қолдану, тиімділікті талдау, цифрлық және педагогикалық бейімделгіштік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың бастауыш білім беруді жобалаудағы халықаралық стандарттар мен үздік тәжірибелер туралы түсінігін қалыптастыру.
Мазмұны: әр елдегі бастауыш білім беру үлгілері, стандарттардың салыстырмалы талдауы, оқу бағдарламаларын құру тәсілдері. Құзыреттіліктер: шетелдік тәжірибені талдау және бейімдеу, бастауыш білім беру бағдарламаларын жобалау, білім беру үлгілерін сыни бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың бастауыш мектепте заманауи тәсілдер мен технологияларды ескере отырып, білім беру сценарийлерін жобалаудың әдіснамалық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру..
Мазмұны: Білім беру сценарийлерін жобалау әдіснамасы, жобалау кезеңдері мен қағидаттары, педагогикалық технологиялар, сценарийлерді әзірлеу және сынақтан өткізу, тиімділікті бағалау, жобалық қызметті рефлексиялау.
Құзыреттіліктер: Жобалау, әдіснамалық, зерттеушілік, аналитикалық, креативтілік, коммуникативтік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттардың бастауыш білім беру деңгейінде білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру мен басқаруға қажетті жүйелі білім мен басқарушылық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Басқарудың заманауи тәсілдері, педагогикалық менеджмент, сапаны мониторингтеу мен бағалау, білім беру үдерісінің қатысушыларымен өзара әрекеттесу.
Құзыретіліктер: Стратегиялық жоспарлау, талдау жасау, педагогикалық көшбасшылық, коммуникация және басқарушылық шешімдер қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, дайындау, өткізу және талдау практикалық біліктерін қалыптастыру, ұйымдастырушылық және тәрбиелік жұмыстар тәжірибесін меңгеру.
Мазмұны: Теориялық білімдер мен практикалық біліктерді жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына арналған материалды өз беттерімен дайындау. Оқу сабақтарын өз бетімен өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттіліктер: алынған білімді оқытуда қолдана алу; оқу сабақтарын жоспарлау, өткізу және талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың білім беру сапасын бағалау және оқушылардың оқу жетістіктерін мониторингтеу бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: бағалау критерийлері, құралдары мен әдістері; мониторинг жүргізу рәсімдері; нәтижелерді талдау және түсіндіру; ұлттық және халықаралық зерттеулер.
Құзыреттіліктер: бағалау жүйесін жобалау, мониторинг жүргізу, деректерді түсіндіру және шешім қабылдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың білім беру дәстүрлерінің негізі ретінде мәдени-тарихи педагогика туралы түсінігін қалыптастыру.
Мазмұны: Выготский идеялары, оқыту мен тәрбиелеудегі мәдени-тарихи көзқарас, отандық және әлемдік педагогикалық дәстүрлер. Құзыреттіліктер: педагогикалық теорияларды мәдени-тарихи контексте талдау, білім беру тәжірибелерін түсіндіру, дәстүрлер негізінде білім беру жобаларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың Өзбекстан мен Қазақстандағы мемлекеттік білім беру саясаты аясында білім беру жобаларын әзірлеу және жүзеге асыру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: ұлттық саясаттың басымдықтары мен стратегиялары, білім берудегі жобалық тәсіл, табысты тәжірибелердің мысалдары.
Құзыреттіліктер: аналитикалық, жобалаушылық, нормативтік-құқықтық, стратегиялық құзыреттер, әлеуметтік маңызы бар білім беру бастамаларын іске асыру қабілеттілігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: болашақ педагогтердің жүйелі ойлауын және білім беру үдерістерін педагогикалық жүйенің тұтастығын ескере отырып жобалау дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: педагогикадағы жүйе және жүйелі тәсіл ұғымдары, білім беру жүйелерінің элементтері мен құрылымы, педагогикалық жобалаудың кезеңдері, жүйелі талдау әдістері мен технологиялары.
Құзыреттіліктер: жүйелік қағидалар мен заманауи технологияларға негізделген педагогикалық жобаларды әзірлеу, талдау және оңтайландыру қабілеті..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: білім беру қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында педагогикалық жобалауда инновациялық әдістер мен тәсілдерді меңгеру.
Мазмұны: жобалық технологиялар, цифрлық құралдар, интерактивті әдістер, дизайн-ойлау, білім берудегі agile тәсілі.
Құзыреттіліктер: инновациялық, жобалаушылық, технологиялық құзыреттер, сыни ойлау, заманауи білім беру жобаларын әзірлеу және іске асыру дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың қазіргі білім беру талаптарын ескере отырып, педагогикалық үдерістерді жобалау бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: педагогикалық жобалаудың негіздері, жобаларды әзірлеу кезеңдері, іске асырудың әдістері мен технологиялары, тиімділікті бағалау.
Құзыреттіліктер: жобалаушылық, аналитикалық, коммуникативтік, рефлексивтік құзыреттер, білім беру саласындағы инновациялық қызметке қабілеттілік..
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің цифрлық орта талаптарын ескере отырып, білім беру бағдарламаларын әзірлеу саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Мазмұны: білім беру бағдарламасының құрылымы мен компоненттері, білім беруді цифрландыру, сандық LMS платформалар, пайдалану EDTECH құралдары, сандық құралдар мен қызметтер, интерактивті және жауап беретін курстарды жобалау.
Құзыреттіліктер: заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, бейімделген, интерактивті және дербестендірілген білім беру курстарын жобалау қабілеті.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметті жүзеге асыру үшін жалпы кәсіптік құзыреттер алу
Мазмұны: Оқыту нәтижелері. Педагогикалық тәжірибенің құрылымы мен мазмұны. Оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз етумен танысу. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының жүйесімен танысу. Ғылыми-зерттеу жұмысы.
Құзыреттіліктер: жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша оқытушылық қызметке дайындық