Даму бұзылысы бар балалар үшін мақсатты және маңызды қызметті дамыту, сондай-ақ олардың қозғалыс, эмоционалдық, когнитивтік және ақыл-ой функционалдық қабілеттерін жақсарту жөніндегі бағдарламаларды әзірлеу және жүргізу саласында құзыретті маман даярлау.
Эргопедагогика (IP)
6B01909
Педагогика және психология факультеті
Биология
География
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер тірек-қимыл аппараты анатомиясының негізгі терминологиясын біледі. Адам денесінің негізгі құрылымын және органдар жүйесінің мңызды физиологиялық тетіктерін түсінеді. Болашақ мұғалімдер қозғалыспен байланысты маңызды бұлшық еттер мен буындарды сипаттай алады, жүйке-бұлшық ет жүйесінің негізгі құрылымы мен қызметін түсінеді. Сонымен қатар баланың ептілігі, бұлшық ет массасы мен жанасу сезімін бағалай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер даму барысындағы балалардың алуандығын түсінеді және оны ескеру мүмкіндігіне, сондай-ақ олардың психофизиологиялық ерекшеліктері жағдайын ескере отырып, психологиялық эәне этикалық тұрғыдан парасатты түрде олардың амандығын қолдау қабілетіне ие.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің бейімдеу және оңалту үдерісі туралы түсінігі бар, өздерінің жұмыстарында клиентке бағдарлану қағидаттарын ұстана алады, бейімдеу және оңалту үдерісі үшін негіз ретінде интерактивтік терапевтік қарым-қатынасты құрастыра алады. Әртүрлі нысандар, арналар мен қарым-қатынас ортасын қолдана отырып, бейімделу мен оңалтуға байланысты өмірлік жағдайларда бірауыздан жұмыс істей алады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер бейімделген дене тәрбиесі теориясы мен парктикасы жайлы түсінігі бар, оны түзету-білім беру үдерісінде, мүмкіндігі шектеулі және мүгедек балалармен жұмыс істеудің оңалту практикасында тиімді қолдану үшін инклюзивті білім беру ортасында оны енгізу әдістемесін әзірлей алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер әдістемелік көмектің: дене жүктемелерін мөлшерлеу; БДТ (белсенді дене тәрбиесі) белгілі бір түрлерімен айналысуға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер әдістерінің мазмұнын жоспарлай алады. Психофизикалық бұзылушылықтары бар науқастарға БДТ айналысуды қадағалау жүйесін; дене жүктемелерінің денсаулықтың психосоматикалық күйіне әсерін бағалау критерийлерін біледі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: - Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас жасай алады және әр түрлі кәсіби қауымдастықтарда ынтымақтаса алады, өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа қатынастар құра алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінде диалог, өзара әрекеттестік және коммуникацияға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Заманауи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын тұрақты түрде дамыту мүмкіндігін иеленуі үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімді меңгереді және кәсіби ортаға, өзінің кәсіби қызметі саласындағы инновациялық тәсілдерді дамытуға қатысты, сондай-ақ өздерінің қол астындағылардың дамуы мен оларға басшылық ету туралы әртүрлі зерттеулер жүргізеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Курс дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыруды қамтиды. Ол кәсіби білім, талдау қабілеті мен зерттеу дағдылары деңгейін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер қозғалыс биомеханикасы заңдарын жақсы түсінеді және осы білімді өздерінің кәсіби қызметінде қолдануға дайын. Болашақ мұғалімдер адам моторикасының жас-жыныстық ерекшеліктерін анықтайды, іс-әрекеттің биохимиялық тлдауын жүргізе алады.
2
Тәжірибені қорғау
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерімен таныстыру. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі; педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді; білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер баланың тәжірибесі мен қатыстылығын бағалау үшін оған бағытталған бағалау әдістерін таңдап, қолдана алады. Құжаттама бойынша сабақтың сапасын бақылап, сипаттай алады. Кәсіпке әсер ететін мультидисциплинарлық топтағы қызмет тұстарын түсінеді. Бағалаудың стандартталмаған және стандартталған әдістері арасындағы айырмашылықты біледі. Сенімділік, пайдалану қолайлылығы мен этикалық көзқарастарды ескере отырып, қолданылатын мақсатты бағалау әдістерін таңдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер оңалту бөлшегі ретіндегі эрготерапияның дамуы мен мәртебесін түсінеді. Эрготерапевтік сабақтардың ерекше сипатын, әртүрлі сабақ деңгейлерін біледі және эрготерапия үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде сабақтарды талдай алады. Күнделікті істерде балаларға көмек және жетекшілік ету технологияларын біледі. Жеке ерекшеліктерді, мәдени ұстанымдарды және олардың қызметке әсері мен ондағы баланың қатынасуын бағалайды және құрметтейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер эргопедагогикадағы үлгілер және оларды білім беру, әлеуметтік және денсаулық сақтау салаларындағы қызметтерді әзірлеу кезінде қалай қолдануға болатынын үйренеді. Болашақ мұғалімдер амандық пен өмірлік дағдылардың дамуын қамтамасыз етуге бағытталған эрготерапия бағдарламасы дизайнының қағидаттарын үйренеді. Нормативтік-құқықтық базаны зерделейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер педагогикалық немесе психологиялық практикада аппараттық түзетудің анағұрлым тиімді әдістерін анықтап, қолдануға дайын. Тұлғаның маңызды салаларын түзету мен дамытуға бағытталған практикалық жаттығулардың ауқымды қорын және оларды қолдану бойынш нұсқаулықтарды иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер бейімдеу үдерісінің қажетті білімін, ағза қызметі мен құрылымынының, белсенділік пен қатыстылық сипаттамасын, алғашқы өмір жылындағы, ерте, мектепке дейінгі жастағы балаларға қолданылатын қоршаған орта факторларын біледі. Ғылыми зерттеулерде де, ұлттық ерекшелікті ескере отырып, практикалық тапсырмаларды шешу кезінде қолданылатын, түсінікті тілді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер әртүрлі нозологиялық топтардағы мүгедектердің тәрбиелік, дене тәрбиесі-сауықтыру жұмыстарының ұйымдастырылуы, құрылымы, мазмұны, заманауи технологиялары мен озық практикасын біледі. Болашақ мұғалімдер адамгершілік миссиясы ретінде педагогикалық кәсіпке қызығушылықты, халықтың осы санатымен жұмыс істеуге психологиялық дайындықты, қажетті білім мен дағдыларды иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің бойында мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға кешенді оңалту жүргізу, олардың әлеуметтенуі мен тұрмыстық бейімделуін әзірлеу және жүргізу кезінде іс жүзінде қолдану үшін қажетті білім, икемділік пен дағдылар кешені қалыптасқан. Болашақ мұғалімдер бейімделген дене тәрбиесі технологияларын қолдана отырып, мүмкіндігі шектеулі балалардың психосоматикалық күйін түзетудің заманауи тәсілдерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер параолимпиядалық спорттың негізгі түрлерінің теориялық негіздерін зерделейді және бейімделген спорт түрі (спорттық пәндер тобы) бойынша спорттық шеберлікті жетілдіру кезеңінде жаттығушылардың жаттығу үдерісін басқару әдістемесін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер бейімделу үдерісінің мәнін дұрыс түсінеді, оны сүйемелдеуге және бейімдеу үдерісінің барысында бала дамуын бақылауын жүргізе алады. Олар тәуекелдерді бағалайды және қалыптан тыс жағдайларда шешімдер қабылдайды. Ұжымда және топта жұмыс істейді, әріптестермен және әлеуметтік серіктестермен әрекеттесе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болшақ мұғалімдер бала дамуының, әлеуметтік жағдайды, бақылау, әңгімелесу, тәжірибе, психологиялық диагностика, скрининг және т.с.с. әдістердің көмегімен жағдайдың дамуын бағалауға құзыретті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер ойынды бақылау әдістерін және балардың ойынға үйрету барысында неден қиналатынын біледі. Жаттығу ойындарының көмегімен бірлескен қызметке баланың қатысуына қолдау көрсете алады. Баланың дамуына қолдау көрсету үшін ойынның маңыздылығын түсінеді және атқарымдық жағдайларда бақылау, бағалау, оқыту және ойынды қолдау үшін құралдарды пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Халықаралық стандарттар мен үздік практикалар негізінде болашақ мұғалімдер мазмұны мен критерийлерін түсіне отырып, баланың денсаулығы мен амандығының бағалауын жоспарлайды және жүргізеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер емдеу-педагогикалық ықпал етудің теориялық негіздерін, емдеу-педагогикалық жұмыстың негізгі бағыттарын, мазмұны мен әдістемесін зерделейді. Баланың бұзылған атқарымдарын бағалауға үйренеді. Олар сондай-ақ дамудағы ауытқуларды түзетуге бағытталған емдік және педагогикалық шаралар жиынтығын орындауды үйренеді. Дене жаттығуларын, уқалау және емдеу дене тәрбиесінің басқа құралдарын қолануға негізделген даму ауытқушылықтары бар тұлғалардың оңалтуы мен алдын ала емдеуіне бағытталған әдістерді жүзеге асыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер білім беру ортасын құрастыру үшін өзіндік қызметті құрастыруға қабілетті. Болашақ мұғалімдер өзінің кәсіби қызметінің рефлексивтік бағалауын жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер педагогикалық немесе педагогикалық практикада кинезиологияның анағұрлым тиімді әдістерін анықтап, қолдануға дайын. Тұлғаның маңызды салаларын түзету мен дамытуға бағытталған практикалық жаттығулардың ауқымды қорын және оларды қолдану бойынша нұсқаулықтарды иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер бала дамуындағы бұзылушылықтардың сипатын бағалауды үйреніп, бала дамуының жеке бағдарламасын құру кезінде өзінің кәсіби қызметінде осы фактіні ескере алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты нейропсихикалық даму мен бұзылыстарды бағалау (диагностикалау) және түзету құзыреттіліктерін дамыту.Пән нейропсихологиялық тәжірибе саласында диагностикалық тексеруді және коррекциялық араласуды ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастырады.Тренинг нәтижесінде студенттер нейропсихологиялық бағалау және түзету қажет жағдайларда бағдарлай алады, олар диагностика мен түзетуші араласу бағдарламаларын жоспарлап, жүзеге асыра алады, әсер ету тиімділігін бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалім баланың мұқтаждықтарына байланысты техникалық оңалту құралдарын таңдап, техникалық құралдар мен керек-жарақтарды пайдалануға үйрете алады. Болашақ мұғалімдер жарақаттанудың алдын алуды жүзеге асыру, білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қамтамасыз ету технологияларын біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер балаларда патопсихологиялық симптоматиканың бар болуын түсінеді және оны ескеру мүмкіндігін, сондай-ақ олардың психикалық патологиясы сипатын ескере отырып, психологиялық және этикалық парасатты түрде олардың амандығын қолдау мүмкіндігін иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер нозологиядағы ерекшеліктерге байланысты сауықтыру жаттығуларының үлгілерін әзірлеу қағидаттарын біледі, дене тәрбиесінің оқыту-сауықтыру үлгісін іске асыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастырудағы құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің сенсорлық кіріктіру, түзету және дамыту технологиялары саласында қажетті білімі бар, педагогикалық және жеке зерттеулер негізінде сенсорлық кіріктіру технологияларын қолдану мен білім алушылардың алуандығын ескере отырып, педагогикалық көмек көрсете алады, оқытуды дараландыру дағдыларына ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер әлеуметтік, денсаулық сақтау және оңалту салаларында клиенттердің адамндығы мен тиімділігін арттыра отырып, олармен қалай жұмыс істеу керектігін біледі. Мақсатты, клиентке бағдарланған топпен серіктестікті орнатудың негізгі дағдыларын біледі. Топқа жетекшілік етудің негізгі қағидаттарын, нақты айтқанда: топ құру, топтық үдерісті жоспарлау, топтық сессияны жоспарлау және жүргізу, сондай-ақ оңалту және әлеуметтік жұмыста топқа жетекшілік ету кезінде топтық динамика мен топтық үдеріс кезеңдерін қолдануды түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер негізгі спорт түрлерінің теориялық негіздерін және айрықша білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін дене тәрбиесі саласында өзіндік жұмысқа қажетті қарапайым қозғалыс икемдері мен дағдыларын қалыптастыру әдістеріне үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер іс-қимыл және мінез-құлықты зерттеудің классикалық және заманауи тәсілдерін біледі, іс-қимылдың адамның дамуына әсерін түсінеді, жетекші қажеттіліктерді және баланың ықыласын анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы Болшақ мұғалімдер ортаның қолжетімділігін қалай бағалау керектігін және қолжетімділік мәселесін шешу үшін қалай шешім табу керектігін біледі. Болашақ мұғалімдер «қоршаған орта» және «қолжетімділік» терминдерінің алуандығын түсінеді. Болашақ мұғалім экологиялық баға мен бейімдеуге байланысты ақпаратты қалай іздеу керектігін біледі, қолжетімділікке байланысты зерттеулер мен талдама бойынша қызметпен таныс. Болашақ мұғалім қолжетімді және бейімделетін ортаны құра алады. Болашақ мұғалім онлайн кеңес беруде технологиялық мүмкіндіктерді иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер адам мен оны қоршаған көптеген заттармен әрекеттесу мәселесін түсінеді. Болашақ мұғалімдер орта элементтері барынша ыңғайлы әрі адамның қолдануына бейімделген болуы үшін оларды жобалау және құрау қағидаттарын үйренеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер кәсіптің денсаулық пен амандыққа байланыстылығын үйренеді және түсіндіре алады. Болашақ мұғалімдер терапевтік араласуға әртүрлі тәсілдерді біледі және ажыратады, адам табиғаты, өмірлік дағдылар мен адамның амандығы туралы мәдени түсініктерді ажыратады және олардың мұғалім жұмысындағы маңыздылығын түсінеді.Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер кәсіптің денсаулық пен амандыққа байланыстылығын үйренеді және түсіндіре алады. Болашақ мұғалімдер терапевтік араласуға әртүрлі тәсілдерді біледі және ажыратады, адам табиғаты, өмірлік дағдылар мен адамның амандығы туралы мәдени түсініктерді ажыратады және олардың мұғалім жұмысындағы маңыздылығын түсінеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Курстан өткеннен кейін болашақ мұғалімдер өздерінің білім салаларының негіздерін біледі және оны іс жүзінде қалай қолдануға болатынын қарастыра алады. Болашақ мұғалімдер дәлелді эрготерапия кезеңдерін түсінеді және түсіндіре алады. Өзекті ақпаратты іздеу және дәлел сапасын бағалау дағдысына ие.
Тәжірибені қорғау
ПП
Тәжірибені қорғау
Педагогикалық (дипломалды) практика студенттерге мектепте алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді. Практика барысында болашақ мұғалімдер сабақ жоспарлап, өткізеді, оқу үдерісін бақылайды, талдайды және оқушылармен жұмыс істеп, кәсіби құзыреттіліктерін дамытады.
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.