білім бакалавры
1.Білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту мен көшбасшылық процестерін педагогикалық тұрғыдан маңызды түрде әзірлейді, енгізеді, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
2.Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы түрде байланысады. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін жасайды, риторика ережелерін нақты сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
3.Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымы мен кәсіби әл-ауқатын дамыту үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
4.Грамматикалық жүйелерді салыстырмалы талдауды жүзеге асырады, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті Тарихи түсініктеме береді.
5.қазіргі орыс әдеби тілі туралы білімді жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), сөйлеуде орыс тілінің бірліктерінің жұмыс істеу ережелері туралы біледі. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Әр түрлі тілдік құбылыстарды саралауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың функцияларын анықтауға қабілетті.
6.Орыс тілін өзінің әдеби түрінде, табысты қарым-қатынас үшін қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық түрлері мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс тілінің нормаларын, стильдік және жанрлық әртүрлілігін біледі. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, лингвистикалық құралдарды дұрыс таңдауды біледі.
7.әдебиет теориясы, Орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның периодизациясы, әлемдік мәдениеттегі қазіргі жағдайы мен орны саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды біледі. Көркем мәтіндерді әдеби талдауды түсіндіруге және жүргізуге қабілетті. Оқу стратегиясын таңдауға, құнды ақпаратты алуға және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда қолдануға қабілетті.
8.Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарын меңгерген және орыс және орыс емес тілдері бар мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту процесін жобалауға және технологиялық іске асыруға қабілетті.
9.Білім беру процесіне барлық білім алушыларды, оның ішінде білім беруде ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларды қосу мақсатында оқытудың арнайы тәсілдерін қолдануға қабілетті.
10.Тіл жұмысының негізгі деңгейлерін қамтитын жүйелі лингвистикалық білімді меңгерген. Социолингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, синхронды және диахрондық аспектілерде сөзді, сөйлемді, мәтінді білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдылары бар.
11.Орыс лингвистикасы мен әдебиеттану саласындағы білімді зерттеу және басқару дағдыларын көрсетеді (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; ғылыми қызметті модельдеу, болжау, жобалау). Орыс филологиясы саласында зерттеу қызметін жүзеге асыруға, оның ішінде білім алушылардың зерттеу жұмысын басқаруға қабілетті.
12.Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет етуге қабілетті. Кәсіби қызметте әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларын көрсете алады.
13.Лингвистикалық және әдеби терминологияны меңгерген; Лингвистика және әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдіснамалық принциптерді, тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтіндерді филологиялық талдауды түсіндіруге және жүргізуге қабілетті.
Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)
6B01725
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
0 (Каз.) 0 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән 20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс жазушылары шығармашылығының көркемдік және әлеуметтік мәнін, көркем шығарманың эстетикалық тұтастығын және Қазақстанның орыс тілді әдебиетінің әлемдік әдебиеттегі орнын терең түсінуге ықпал етеді. процесс. Орыс әдебиеті шығармаларын түсіндіру, талдау дағдыларын қалыптастырады. Орыс әдебиетінің тарихы, қазіргі жағдайы және даму болашағы туралы түсінік береді. Дәстүрлі әдістер мен заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, әдеби фактілерді жинау және талдаудың қарапайым дағдыларын қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән екінші жартысындағы орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасы туралы білім мен түсінік береді. 20 ғасыр Пән көркем құбылысты тарихи-әдеби тұрғыдан түсіндіре білуге үйретеді. Әдеби процеске тұтас көзқарас қалыптастырады; әдеби шығарманың эстетикалық үлгісіне сәйкес көркем мәтінге ауызша және жазбаша талдау жасай білуге үйретеді. Көркем мәтінге әдеби талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән оқу үдерісіндегі бағалаудың маңыздылығын терең түсінуді және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және студенттерді бағалауға тарту қабілетін дамытады. Өз білім саласы бойынша бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, бағалау құралдарын (оның ішінде қалыптастырушы, жиынтық бағалау және өзін-өзі бағалау, өзара бағалау т.б.) анықтауға, ажыратуға және қолдануға үйретеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән педагогика ғылымының негіздерін, тұлғаның концептуалды бейнелерін зерттейді, оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне әкеледі. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі психологиялық теориялар мен модельдер туралы, сондай-ақ тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Бұл білімді әртүрлі білім беру контекстінде өзінің оқу іс-әрекетінде қолдануды үйретеді. Оқу үрдісінде диалогты, өзара әрекеттестік пен қарым-қатынасты дамыта отырып, оқушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Студенттердің отбасымен қарым-қатынас жасау, өзара әрекеттесу және ынтымақтасу қабілеттерін дамытады, сонымен қатар серіктестіктің әртүрлі түрлері арқылы өзінің педагогикалық іс-әрекетін дамытуға қолайлы жаңа қарым-қатынастар құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің білімін және іскерлік дағдыларын тексеруге, талдауға және бағалауға арналған қолданбалы пән. Осы практикум барысында оқушылар теориялық білімдерін практикада қолданады, жеке және топтық жұмыстарды орындайды, қиындықтарды шешуге дағдыланып, өз іскерлік қабілеттерін дамытады. ПББ арқылы студенттер өз кемшіліктерін анықтап, оларды жою жолдарын үйренеді, бұл келешекте кәсіби қызметте тиімді болуға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты жазу немесе кешенді емтихан тапсыру – жоғары білікті мамандарды дайындаудың соңғы кезеңі. Дипломдық жоба – өзекті тақырыптардың бірін теориялық немесе эксперименттік зерттеу. Кешенді емтихан тапсыру хореографиялық білім саласындағы таңдалған пәндер бойынша тәжірибелік сынақ болып табылады. Бітіруші кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдылар және дағдыларды меңгеру деңгейін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән өзектілігін сақтау және өзінің және кәсіби іс-әрекетінің үздіксіз даму мүмкіндігін сақтау үшін жаңа біліммен қамтамасыз етеді, болашақ мұғалімдер ғылыми зерттеулер негізінде жаңа білімді меңгереді және білім беру мен педагог мамандығын дамытуға байланысты әртүрлі салаларда этикалық тұрғыдан тәжірибелік зерттеулер жүргізеді. , оқудағы инновациялық тәсілдер, сонымен қатар оқушыларды оқыту және бағыттау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер орыс әдебиеті мен мәдениетінің тарихы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білудің маңыздылығын түсінеді және олардың даму перспективалары туралы түсінікке ие. Олар әдеби процестің заңдылықтары, әдеби шығарманың қоғамдық жағдайға және дәуірдің мәдениетіне байланысты көркемдік маңызы туралы білімдерін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен белгілері игерілді, зерттелетін кезеңдегі ақын-жазушылардың рухани-шығармашылық даму жолдары айқындалды, орыс романының типологиясы жасалды, тарихи және дәуірінің әдеби контексі қарастырылады, зерттелетін кезеңдегі орыс әдебиетінің аса көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі әдеби процестің жанрлық әртүрлілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады; шығарманың жанрлық ерекшеліктерін өз бетінше анықтай білу. Қазіргі әдеби процеске тұтас көзқарас қалыптастырады; көркем мәтінге аналитикалық түсінік беру, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; көркем мәтінді оның эстетикалық, жанрлық және стильдік ерекшелігі тұрғысынан тұтас талдау.
2
Оқу практикасы
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуге дайындығын және оларды жоспарлауда, оқытуда және бағалауда нақты педагогикалық жағдаяттарға, белгілі бір мектептің жағдайына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен қолдану қабілетін дамытады. білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құру мүмкіндігі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптері мен қиылысатын тақырыптарымен таныстырады. Жалпы педагогикалық және арнайы зерттеулерге сүйене отырып, оқыту үрдісінде оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия принциптерін ескере отырып, дараландыруға үйрету және оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тіл мұғалімінің біліктілігін арттыру үшін әдебиетті оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Әдістемелік және педагогика зерттеулерінің нәтижелері негізінде оқушылардың сұранысын ескере отырып, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын заманауи мектепте орыс әдебиетін оқыту процесін ұйымдастырудың әдістемелік негіздерін меңгеру. Орыс әдебиеті сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексияны жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тіл мұғалімінің кәсіби дамуы үшін орыс тілінде тілдік қарым-қатынас құралдарын оқыту жүйесін меңгеруге ықпал етеді. Оқу орыс және орыс емес тілдерде жүргізілетін заманауи мектепте орыс тілін оқыту үдерісін оқушылардың қажеттіліктері мен әдістеме мен педагогика бойынша зерттеу нәтижелерін ескере отырып ұйымдастыру қабілетін дамытады. орыс тілі сабағында оқушылардың оқу нәтижелерін бағалау және рефлексия жасай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады; орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу кез келген жанрдағы мәтінге білікті және толық лексикалық-лексикографиялық талдау жасау үшін алынған білімді пайдалануға мүмкіндік береді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесін зерттейді. Қазіргі орыс тілі морфологиясының теориялық негіздері туралы заманауи зерттеулер негізінде терең білім беріледі. Орыс тілінің нормалары туралы білімдерін белсендіру мен жетілдіруге, жағдаяттық есептерді шешуде және оқыту процесінде алған білімдерін интеграциялауға бағытталған тіл фактілерін өз бетінше шығармашылықпен түсіну, морфологиялық талдау, ойлау дағдыларын дамытады. орыс тілі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән синтаксистік бірліктердің белгілері, құрылымы, жасалу құралдары мен тәсілдері, олардың компоненттерінің байланыстары мен қатынастары туралы білім мен түсінікті қамтамасыз етеді; CE функциялары және оларды пайдалану шарттары; тілдің синтаксистік деңгейінің жүйелік сипаты, оның бірліктерінің көп өлшемділігі, олардың арасындағы деңгей ішілік және деңгей аралық қатынас. Мәтінді талдау мақсатында әртүрлі типтегі коммуникативтілікке дейінгі (сөз тіркесі) және коммуникативті деңгейдің (жай және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құруға үйретеді. Сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде орыс тілінің синтаксистік құбылыстарын сыни тұрғыдан түсіну дағдыларын қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән орыс тілінің фонетикалық және лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу игерілген білімді білікті және толық фонетикалық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Қазіргі орыс тілінің фонетикалық және фонологиялық жүйелерін ұйымдастыру және онымен байланысты ішкі жүйелер, олардың қызмет ету ерекшеліктері, сондай-ақ лингвистикалық терминология туралы білімді меңгеруге ықпал етеді.
12
Өндірістік тәжірибе
Өндірістік практиканың мақсаты нақты мемлекеттік ұйымның қызметін зерделеу негізінде арнайы пәндерді оқу кезінде алынған теориялық білімді қорыту және жүйелеу; таңдаған мамандық бойынша бастапқы практикалық тәжірибені алу, болашақ мамандардың кәсіби дағдылары мен құзыреттерін практикалық дамыту болып табылады. Диплом алдындағы практикадан өту кезінде дипломдық зерттеу объектісін жан-жақты зерделеуге, бітіру біліктілік жұмысын орындау үшін ұйымның қызметі туралы деректерді қалыптастыруға және талдауға ерекше назар аудару керек.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Символизм, акмеизм, футуризм. "Күміс ғасыр" прозасы. Эмиграцияның бірінші толқыны (И. А. Бунин). 20 ғасырдың 20-30 жылдардағы орыс эмиграциясының прозасы. Кеңес Ресейдің 20-30-шы жылдардағы орыс әдебиеті. Жазушылар бағыттан тыс. 20 ғасырдың 60-70 жылдарындағы Поэзия мен проза. 20 ғасырдың 80-жылдары орыс әдебиетінің дағдарысы. Орыс әдебиетінің қазіргі жағдайы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – студенттерге тиімді атауларды (ат қою) және жарнамалық мәтіндерді (копирайтинг) жасаудың негізгі принциптері мен әдістерін үйрету. Курс креативті және есте қаларлық брендтерді, өнімдер мен қызметтерді дамыту дағдыларын дамытуға, сондай-ақ мақсатты аудиторияға әсер ете алатын және сұранысты арттыратын тартымды жарнамалық материалдарды жасауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі орыс тілі стилінің теориялық негіздері туралы түсінікті дамытады; қазіргі орыс тілінің функционалдық стильдерінің лингвистикалық және экстралингвистикалық ерекшеліктері. Тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін қарым-қатынастың әртүрлі салаларында тұлғааралық және мәдениетаралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін пайдалануға үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән көркем әдебиеттің өнер түрі ретіндегі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, мазмұн категориялары, көркемдік форма категориялары, әдеби пәннің типологиясы қарастырылады. Ол көркемдік кеңістік пен көркем уақыт мәселелерін, әдебиеттің жалпы белгілері мен әдеби процестің кезеңдерін түсінуге үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әдебиеттануды ғылыми пән ретінде енгізеді. Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі мәні туралы түсінік береді. Әдеби-көркем шығарма мәтінін оқытуда сипаттау, талдау, түсіндіру. Әдеби стиль. Әдеби-көркем шығарманың формасы мен мазмұнының мәселелері. Әдебиеттің ұлттық ерекшелігін нақтылау және әдеби процесті нақты тарихи кезеңге бөлу мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – көне дәуірден XXI ғасырдың басына дейінгі әлемдік әдебиет пен өнердің негізгі туындыларымен таныстыру, әр дәуірдегі мәдени құбылыстарды талдап, түсіндіре білу қабілетін дамыту.
Курстың мазмұны: әлем әдебиеті мен өнерінің негізгі даму кезеңдері: антикалық, орта ғасырлар, ренессанс, барокко, классицизм, романтизм, реализм, модернизм.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлемдік көркемдік процестің тұтас бейнесі және ондағы орыс әдебиеті мен өнерінің орны туралы түсінік қалыптастырады. Әлемдік көркем әдебиет шығармаларының эстетикалық және тәрбиелік мүмкіндіктерін және оның мәдениетпен байланысын түсінуге ықпал етеді. Әлемдік әдебиет пен мәдениеттің дамуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жазбаша академиялық дискурстың әртүрлі жанрларын қолданудың ерекшеліктері мен мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастырады. Академиялық ортада жазбаша қарым-қатынастың негізгі принциптерін меңгеруге көмектеседі. Орыс тілінде филологиялық тақырыптар бойынша жазбаша академиялық мәтіндер құру қабілетін дамытады; ғылыми мәтіндерді оқудың және оқу-зерттеу мәтіндерін дайындаудың негізгі әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілі мен сөйлеу мәдениеті туралы білімдерін жүйелеу; алған білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдануды үйрету; кез келген жанрдағы және стильдегі мәтіндерден орфографиялық және пунктуациялық қателерді табу және түзету қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: әлеуметтік коммуникация жүйесіндегі тіл және сөйлеу, орфографиялық шеберхана, сөйлеу мәдениеті қарым-қатынас нормасы ретінде қарастырылады.
Құзыреттіліктер: қазақ тілінің құрылымы мен жүйесін, функционалдық бірліктердің ерекшеліктерін біледі, коммуникативті мақсатқа жету үшін оларды әлеуметтік жағдайда пайдаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, оның құрылымы, міндеттері мен функциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Шетелдік мемлекеттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік, қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделеу мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ол оқуды әмбебап оқу дағдысы, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілі және оқушыларды тәрбиелеу мен дамыту құралы ретінде түсінеді. Оқушылардың оқу мәдениетін арттырудың бір жолы ретінде заманауи білім беру технологияларын меңгеру; барлық оқу пәндері бойынша көркем, танымдық, ғылыми, танымдық, ғылыми мәтіндерді оқу процесінде ақпаратты талдау, түсіну және түсіндіру дағдылары; мәтінді толық және сыни тұрғыдан түсінуді талап ететін оқу-танымдық және оқу-тәжірибелік міндеттерді шеше білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бизнес-жоспар құрудың әдіснамалық негіздері, өткізу нарығын талдау әдістерін үйрену, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетингтік жоспар мен ұйымдастырушылық жоспарды әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарлау, студенттердің брендинг, маркетинг, желілер құру және бизнесті басқару дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқушыларды көркем шығарманы қабылдауға, оны өз бетінше бағалауға немесе әдеби, эстетикалық, этикалық тұрғыда түсіндіруге үйрету.XIX ғасырдағы орыс әдебиетінің шығармаларын талдау жазушылар шығармашылығын жаңа қырынан қарастыруға, олардың шығармаларында жаңа мазмұн мен эстетикалық аспектілерді ашуға мүмкіндік береді; оқушылардың тәрбиелік, дамытушылық, тәрбиелік мәні зор өткен дәуірдің әдеби мұрасы ретіндегі орыс классикалық әдебиеті туралы түсініктерін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
компьютерлік лингвистиканың ерекшеліктерін, оның әдістері мен міндеттерін зерттеу, компьютерлік лингвистикадағы модельдеу принциптерін қарастыру, компьютерлік лингвистика ресурстарын анықтау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән орыс тілі ана тілі болып табылмайтын балаларға орыс тілі мен әдебиетін оқытудың ерекшеліктерін білуге ықпал етеді. Орыс тілінің қазіргі жағдайы және оны қазіргі қазақ көпмәдениетті мектебінде оқытудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады, бұл мәдениетаралық байланысты нығайту үшін орынды. Ұлттық мектепте орыс тілін оқытудың дәстүрлі әдістерінің негіздерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады; Қазақстандағы тілдік жағдайды түсінуге ықпал етеді; Қазақстанда орыс тілі мен әдебиеті бойынша заманауи бағдарламаларды, оқулықтарды құру принциптерін үйретеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – көптілділік пен мәдени әртүрлілік контекстінде тіл мен мәдениеттің байланысын зерттеу. Мазмұны: жаһандану және көші-қон процестері жағдайында тілдік дәстүрлерді, мәдени бірегейлікті және лингвистикалық бірлестіктердің тұрақтылығын сақтау мәселелері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әдеби шығармаларды кең әлеуметтік-мәдени ауқымда талдау дағдыларын дамытуға арналған. Болашақ мұғалімдер көркем мәтінді түсіну туралы ғылым ретінде герменевтиканың негізгі тұстарын және талдаудың герменевтикалық әдісін және көркем шығармалардың эстетикалық мәнін бағалау әдістерін меңгереді. Олар гуманитарлық ғылымдардың әртүрлі салалары арасында параллельдер жүргізу және осы дағдыларды орыс әдебиеті саласындағы білімдерін пайдалана отырып, өздерінің пәнаралық зерттеулерінде қолдану дағдыларына ие. Шығармашылық оқырманды оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде диалогтік кеңістікті ұйымдастыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән емле мен пунктуацияны тану қабілетін дамытады, анықтамалық материалмен жұмыс істеуге үйретеді, әдеби тілдің жазбаша түрінде еркін сөйлеу дағдыларын жетілдіреді, мәтінге құрылымдық-семантикалық, лингвистикалық талдау жасау қабілетін дамытады. мәтінді қабылдауға байланысты жазбаша сөйлеудің тыныс белгілерінің ең қолайлы нұсқаларын таңдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – көне мәтіндер мен мифтердің қазіргі әдебиетке, өнер мен мәдениетке әсерін зерттеу.
Мазмұны: Антикалық, библиялық, шығыстық және басқа да ежелгі туындылар қазіргі авторларды, суретшілерді және режиссерлерді шабыттандырады және бұл мәтіндер жаңа контексттерде қалай қайта ойластырылып, түсіндіріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән қазіргі әдеби процестің жанрлық әртүрлілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады; шығарманың жанрлық ерекшеліктерін өз бетінше анықтай білу. Қазіргі әдеби процеске тұтас көзқарас қалыптастырады; көркем мәтінге аналитикалық түсінік беру, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; көркем мәтінді оның эстетикалық, жанрлық және стильдік ерекшелігі тұрғысынан тұтас талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тілдердің дамуы мен өзара байланысын жүйелі түрде қарастыруды, синтетикалық және аналитикалық тілдерді салыстырмалы зерттеу мәселелерін зерттеуді көздейді. Тілдік жүйенің ерекшеліктері, әр түрлі құрылымдық тілдердің (орыс, қазақ және ағылшын) тілдік материалдардың негізінде тілдік жүйенің барлық деңгейлерінде тілдік материалдардың негізінде студенттердің білімін қалыптастыру, тілдердегі грамматикалық ерекшеліктер салыстырмалы аспект.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс лингвомәдениеттанулық талдауды меңгереді, оның мәтінді талдау және түсініктеме беру саласында қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді. Мәтінге тұтас көзқарас, лингвомәдениеттану негіздері, мәтінді лингвомәдениеттанулық талдаудың принциптері, логикасы мен әдістері қалыптасуда.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мифологиядан қазіргі әлемдік әдебиетке дейінгі әдеби-тарихи процестердің маңыздылығын түсінуді қалыптастырады. Мифология, мәдениеттану, тарих және әлем әдебиетін білу саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы түсініктерін дамытады; белгіленген кезеңдегі жазушылар шығармашылығының әдістері мен тенденциялары; әдебиеттану ғылымының ұғымдық-терминологиялық аппаратын меңгеру. Әдеби материалды мәдениетаралық диалог ретінде оқудың маңыздылығын түсінетін шығармашыл оқырманды және әлем әдебиеті мен мәдениетін білуші етіп тәрбиелеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің фонетикалық жүйесінің дамуының негізгі заңдылықтары, лексика мен сөзжасам, сөйлеу мүшелерінің жасалу тарихы, формалары, даму және қатпарлану процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. , тіл дамуының негізгі тенденциялары; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи түсініктеме.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: эстетикамен тығыз байланыста болатын әдебиеттану ғылымының бір саласы ретіндегі әдебиет теориясы туралы студенттердің білімдерін тереңдету, әдебиет теориясын тарихтағы әдебиетаралық өзара байланыстарды және олардың қазіргі жағдайын түсіндіретін ғылым ретінде көрсету.
Мазмұны: көркемдік-эстетикалық білімді дамыту және пәннің ғылыми-теориялық негіздерін, оны зерттеудің жаңа бағыттарын, осы бағыттағы ғылыми тұжырымдамаларды дамыту.
Құзыреттіліктер: әлемдік классикалық әдебиет пен өнердің негіздерін, әдеби, эстетикалық және теориялық білімдерін кәсіби қызметте қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; XII-XVIII ғасырлардағы Ресейдегі тарихи және әдеби процестің өзіндік ерекшеліктерін анықтау.
Мазмұны: XII-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары. және олардың әдеби талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі түрде салыстырмалы сипаттауға, салыстырылатын тілдердің құрылымы мен қызметінің әртүрлі деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтауға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық жүйелерін салыстырмалы тұрғыдан жетік меңгерген. Олар орыс және қазақ тілдерінің лингвистикалық терминологиясын пайдаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс орыс тілі мен әдебиетін оқытуда қолдану шарттарына қойылатын талаптарға сәйкес АКТ құралдарын таңдау қабілетін дамытады; студенттерге электрондық білім беру ресурстарын жоспарлау және құру; орыс тілі мен әдебиетін қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын дамытудың тиімді технологиялары мен әдістерімен танысуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын үлгілеудің заманауи технологиялары мен әдістерін жетік меңгерген. Қосымша әдістемелік әдебиеттермен және дидактикалық материалдармен жұмыс істеу дағдысы бар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән орыс әдеби тілі тарихының негізгі кезеңдері бойынша білімдерін орыс тілін оқытуда қолдану дағдыларын қалыптастырады; тілдік құбылыстың шығу тегі мен табиғатын түсіндіру, тарихи сөздіктерді пайдалану, орыс тілінің өмір сүруінің әртүрлі кезеңдерінің жарияланған жазба ескерткіштеріндегі деректер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – орыс тілін оқытудың әдіс-тәсілдері мен технологияларын меңгеру, тиімді оқыту және оқу үрдісінде заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Пәннің мазмұны: орыс тілін оқыту әдістемесінің негіздері: оқытудың мақсаттары, міндеттері, әдістері мен формалары; заманауи оқыту технологиялары: мультимедиялық және интерактивті құралдарды пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты – орыс тілінде ауызша, жазбаша және виртуалды қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеп, әртүрлі форматта тиімді қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру.
Курстың мазмұны: ауызша коммуникация: қарым-қатынастың нормалары, риторика, бейвербалды аспектілері; жазбаша қарым-қатынас: стильдік ерекшеліктері, мәтін құрылымдары, грамматикалық және лексикалық ережелер.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән орыс тілінің лексикалық бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдері туралы білімді қалыптастырады; орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Пәннің басқа лингвистикалық ғылымдар арасындағы орны мен маңызы, оның ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Пәнді оқу кез келген жанрдағы мәтінге білікті және толық лексикалық-лексикографиялық талдау жасау үшін алынған білімді пайдалануға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Синхрония мен диахрониядағы қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйелерін зерттеу. Ойлауды дамыту технологияларын, интерактивті әдістерді, талдау және синтездеу әдістерін қолдана отырып, студенттер оны қолданудың әртүрлі коммуникативтік салаларында орыс тілінің грамматикалық формаларын талдау, тиімді пайдалану және барабар қабылдау әдістерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйелерін синхрония мен диахронияда зерттеу. Ойлауды дамыту технологияларын, интерактивті әдістерді, талдау және синтез әдісін қолдану арқылы студенттер орыс тіліндегі сөзжасам мен грамматикалық формаларды талдау, тиімді қолдану, оны қолданудың әртүрлі коммуникативті салаларында барабар қабылдау тәсілдерін меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән орыс тілін білуді жүйелейді және тереңдетеді; әртүрлі жанрлар мен стильдегі мәтіндерді түсінуді, қабылдауды және шығаруды, ауызша және жазбаша түрде клишеленген сөйлеу формулаларын қолдануды, әртүрлі жанрдағы іскерлік құжаттаманы зерттеуді, талдауды және құрастыруды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді фонетика мен фонологияның теориялық негіздерімен таныстыру, әртүрлі ұғымдарды көрсету, дыбыстық қарым-қатынас дағдыларын дамытуға көмектесу, қазіргі орыс тілінің орфоэпиялық және орфографиялық нормалары мәселелеріне назар аудару.Мазмұны: қазіргі орыс тілінің сегменттік және суперсегменттік фонетикасының негізгі бірліктері мен функционалдық ерекшеліктерін меңгеру.
Құзіреттіліктер: тіл дыбыстарының фонетикалық және фонологиялық табиғатын функционалды талдап, оқу процесінде шебер қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты қостілділік жағдайында орыс және қазақ тілдерінің жүйелерінің тілдік байланысы мен өзара әсерін зерттеу. Курс бір мәдени-әлеуметтік ортада екі тілдің қызмет ету ерекшеліктерін, сонымен қатар Қазақстан мен орыс-қазақ қостілділігі бар басқа аумақтар жағдайында тілдерді қолдану мен қабылдауға әлеуметтік-мәдени және психологиялық факторлардың әсерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты – педагогикалық қызмет жағдайында тиімді және нанымды шешендік өнер дағдыларын дамыту, сонымен қатар спичрайтинг негіздерін меңгеру (шешендік өнерге арналған баяндамалар мен мәтіндерді жазу). Мазмұны – сауатты, логикалық құрылымдалған сөйлеу, аудиториямен сәтті әрекеттесу үшін вербалды және вербалды емес коммуникация құралдарын пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән психолингвистиканың негізгі ұғымдарымен және терминдерімен жұмыс істеуге, нақты қарым-қатынас жағдайында сөйлеу процестерін модельдеуге, сөйлеуді тудыру және қабылдау процестеріне психолингвистикалық талдау жүргізуге, адамның әртүрлі контексттеріндегі тіл дамуының қиындықтарын талдауға үйретеді. өмір, сөйлеуді дамыту туралы заманауи идеяларды ескере отырып, психолингвистиканың фактілерін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдердің бойында қарым-қатынастың педагогикалық мәдениетін қалыптастыруға және дамытуға көмектеседі және болашақ филологтардың көпшілік алдында сөз сөйлеу үшін мәтіндерді кәсіби дайындау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер бұқаралық халықпен тиімді сөйлеу әрекетінің дағдыларын, сонымен қатар сөйлеу мәтіндерін құрастырудың стандартты әдістерін және дайындалған мәтінді көпшілік алдында жеткізе алу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: орыс тілінің синтаксистік жүйесін меңгерту.
Мазмұны: Синтаксистің негізгі ұғымдары. Қазіргі синтаксистің бағыттары мен әдістері. Қазіргі синтаксистегі сөз тіркестерінің жіктелу принциптері мен аспектілері. Жай сөйлемді жіктеудің даулы мәселелері. Күрделі сөйлемдердің жіктелуі. Орыс тыныс белгілерінің негізгі принциптері. Тыныс белгілерінің негізгі қызметтері (айыру және екпін). Орыс тілінің тыныс белгілерінде болып жатқан өзгерістерҚұзыреттіліктер: синтаксистік ұғымдар жүйесін меңгеруі, орыс тілінің синтаксистік құрылымы туралы түсінік алуы, мәтіннен әртүрлі синтаксистік бірліктерді бөліп алуы, оларға анықтамалар беруі, оларды талдай алуы (сөз тіркесі, жай сөйлем, құрмалас сөйлем, күрделі сөйлем, күрделі синтаксистік бүтін) олардың құрылымдық, мағыналық, коммуникативтік құрылымы жағынан.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Айтылым нормаларын, теориялық стилистиканың принциптерін және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесін зерттеу. Тілдің бейтарап және стильдік бояу құралдарын өзін-өзі тану дағдылары, сөйлеу мәдениетінің негіздері қалыптасады. Теориялық стилистиканың принциптерін меңгеру және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тіл білімінің негізгі тарауларын, қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің даму тенденциялары мен бағыттарын зерттейді; тіл білімінің ұғымдары мен терминдері; тіл таңбалар жүйесі мен деңгейлік жүйе ретінде, тілдің құрылымы, оның негізгі бірліктері, олардың парадигматикалық және синтагматикалық қасиеттері, грамматикалық және синтаксистік категориялары, тілдердің жазылуы, генеалогиялық және типологиялық жіктелуі; тілдің дамуы мен қызмет ету механизмдері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Теориялық грамматика, лексикологии және фонетиканың негізгі ұғымдары. Сөз таптарының жіктемесі. Фрнетика пәні. Сөйлеу дыбысын үйренудің аспектісі: акустикалық, биологиялық, функционалды. Морфемика және сөзжасам. Лексикология және семасиология. Морфология. Тілдердің тарихи даму заңдылықтары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді ұлттық рухани мәдениеттің бір бөлігі ретінде ауызша халық шығармашылығымен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи-әдеби процеске тән белгілерді анықтау.
XII-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің әдеби шығармалары. және олардың әдеби талдауы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тілдің қоғамдағы адамдар арасындағы қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу құралы ретіндегі маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-этикалық жағдаяттарды бағалау, ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынаста орыс тілінің нормаларын сақтау, ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде ойларды логикалық және стилистикалық тұрғыдан негізделген баяндау дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән тірі организмдер популяцияларының жай-күйін, экожүйелердің бұзылу дәрежесін, популяциялардың құрылымы мен динамикасын, қоғамдағы тірі организмдердің өзара әрекеттесу механизмдерін, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелерін, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесуін, өте қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғауды, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы ықтимал төтенше жағдайларды болжауды, сауатты шешімдер қабылдауды қарастырады. табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ пайда болуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Қазақстан Республикасындағы әкімшілік құқық негіздері, азаматтық және отбасы құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі және олардың өкілеттіктерінің көлемі. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Мемлекеттік сектордың экономикадағы рөлі. Қаржы құқығы және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән этнолингвистиканың негізгі ұғымдары мен терминдерімен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге ықпал етеді; вербалды және бейвербалды мінез-құлықтың этномәдени стереотиптерін талдаудың практикалық дағдылары; орыс және қазақ тілдеріндегі фактілерді этнолингвистикалық түсіндіру дағдылары. Орыс тілін оқыту тәжірибесінде этнолингвистиканың фактілерін пайдалана білуге үйретеді.
Педагогикалық практика
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
Педагогикалық практика
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.