Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

біліктілігі мен академиялық дәрежесі:

білім бакалавры

1.Білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде оқыту мен көшбасшылық процестерін педагогикалық тұрғыдан маңызды түрде әзірлейді, енгізеді, бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады.
2.Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы түрде байланысады. Педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін жасайды, риторика ережелерін нақты сөйлеу тәжірибесінде қолданады.
3.Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық дамуы, ұйымы мен кәсіби әл-ауқатын дамыту үшін жаңа мақсаттар қоя алады.
4.Грамматикалық жүйелерді салыстырмалы талдауды жүзеге асырады, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне білікті Тарихи түсініктеме береді.
5.қазіргі орыс әдеби тілі туралы білімді жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), сөйлеуде орыс тілінің бірліктерінің жұмыс істеу ережелері туралы біледі. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Әр түрлі тілдік құбылыстарды саралауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың функцияларын анықтауға қабілетті.
6.Орыс тілін өзінің әдеби түрінде, табысты қарым-қатынас үшін қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым-қатынастың барлық түрлері мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс тілінің нормаларын, стильдік және жанрлық әртүрлілігін біледі. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық контексттерді ескере отырып, лингвистикалық құралдарды дұрыс таңдауды біледі.
7.әдебиет теориясы, Орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның периодизациясы, әлемдік мәдениеттегі қазіргі жағдайы мен орны саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды біледі. Көркем мәтіндерді әдеби талдауды түсіндіруге және жүргізуге қабілетті. Оқу стратегиясын таңдауға, құнды ақпаратты алуға және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда қолдануға қабілетті.
8.Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарын меңгерген және орыс және орыс емес тілдері бар мектептерде орыс тілі мен орыс әдебиетін оқыту процесін жобалауға және технологиялық іске асыруға қабілетті.
9.Білім беру процесіне барлық білім алушыларды, оның ішінде білім беруде ерекше қажеттіліктері бар білім алушыларды қосу мақсатында оқытудың арнайы тәсілдерін қолдануға қабілетті.
10.Тіл жұмысының негізгі деңгейлерін қамтитын жүйелі лингвистикалық білімді меңгерген. Социолингвистикалық және психолингвистикалық факторларды ескере отырып, синхронды және диахрондық аспектілерде сөзді, сөйлемді, мәтінді білікті лингвистикалық талдаудың практикалық дағдылары бар.
11.Орыс лингвистикасы мен әдебиеттану саласындағы білімді зерттеу және басқару дағдыларын көрсетеді (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; ғылыми қызметті модельдеу, болжау, жобалау). Орыс филологиясы саласында зерттеу қызметін жүзеге асыруға, оның ішінде білім алушылардың зерттеу жұмысын басқаруға қабілетті.
12.Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына сәйкес әрекет етуге қабілетті. Кәсіби қызметте әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімнің негіздерін қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларын көрсете алады.
13.Лингвистикалық және әдеби терминологияны меңгерген; Лингвистика және әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдіснамалық принциптерді, тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтіндерді филологиялық талдауды түсіндіруге және жүргізуге қабілетті.

Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP)

6B01725

Филология факультеті

Бiрiншi жоғары бiлiм

күндізгі

0 (Каз.) 0 (Орыс.)

0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)