білім бакалавры
Бірінші және екінші шетел тілінің оқыту әдістемесін меңгерген, шетел тілдерін оқыту технологиялары (STEM, CLIL, жобалық-коммуникативтік тәсіл, сыни ойлауды дамыту технологиясы және т. б.) негізінде оқу процесін ұйымдастыратын өңірлік мектептердің барлық түрлері үшін екі шетел тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау.
Шетел тілдері (IP)
6B01724
Филология факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Қазақстан тарихы
Ағылшын тілі
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шетел тілі мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында зерттеледі. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі керек: әдістеменің қазіргі даму тенденциялары, шетел тілін оқыту жүйесінің мазмұны мен құрылымы, шетел тілінің коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту әдістері, шетел тілі мұғаліміне қойылатын біліктілік талаптары; істей алуы керек: шетел тілін оқытуда заманауи технологияларды қолдану, шетел тілін оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану, педагогикалық іс-әрекетті талдау, шетел тілінде сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлау және өткізу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ол болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер келесі білімдер мен дағдыларға ие болуы керек: тілдің лингвистикалық аспектілерін түсіну; лингводидактиканың қазіргі заманғы даму тенденциялары, шетел тілін оқыту жүйесінің құрылымы мен мазмұны, шетел тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және дамыту әдістері, сондай-ақ шетел тілі мұғалімдеріне қойылатын біліктілік талаптары; қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдана білу, шетел тілін оқытудың әртүрлі әдістерін қолдана білу, шетел тілін оқыту саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе білу, оның ішінде оқыту әдістерінің тиімділігін зерттеу және жаңа оқу материалдарын әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ол болашақ шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту мақсатында зерттеледі. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер келесі білімдер мен дағдыларға ие болуы керек: тілдің лингвистикалық аспектілерін түсіну; лингводидактиканың қазіргі заманғы даму тенденциялары, шетел тілін оқыту жүйесінің құрылымы мен мазмұны, шетел тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және дамыту әдістері, сондай-ақ шетел тілі мұғалімдеріне қойылатын біліктілік талаптары; қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдана білу, шетел тілін оқытудың әртүрлі әдістерін қолдана білу, шетел тілін оқыту саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе білу, оның ішінде оқыту әдістерінің тиімділігін зерттеу және жаңа оқу материалдарын әзірлеу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты аяқтағаннан кейін студенттер екінші шетел тілі әдістемесінің негізгі ережелерін талдайды және екінші шетел тілін оқыту әдістемесін тәжірибеден өткізеді. Олар екінші шетел тілін меңгеру процестерінің ерекшеліктерін зерттейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты аяқтағаннан кейін болашақ оқытушылар екінші шетел тілі лингводидактикасының негізгі ережелерін талдайды; Студенттер екінші тілдің әртүрлі контексттермен қоғамға қалай бейімделетінін түсінеді және оқыту тәсілдерін олар жұмыс істейтін белгілі бір қауымдастық пен мәдениетке бейімдеу үшін екінші тілді меңгерудің нақты процестерін біледі.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты аяқтағаннан кейін болашақ оқытушылар екінші шетел тілі лингводидактикасының негізгі ережелерін талдайды; Студенттер екінші тілдің әртүрлі контексттермен қоғамға қалай бейімделетінін түсінеді және оқыту тәсілдерін олар жұмыс істейтін белгілі бір қауымдастық пен мәдениетке бейімдеу үшін екінші тілді меңгерудің нақты процестерін біледі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мұғалімдерді «Педагогтердің білімін бағалау» біліктілік сынағынан сәтті өтуге дайындауға бағытталған. Оқу тапсырмаларын, тесттік талдауды, өзін-өзі бағалауды және қателерді талдау әдістерін, сондай-ақ біліктілік санатын арттыру үшін қажетті негізгі кәсіби құзыреттерді дамытуды қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Курс дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыруды қамтиды. Ол кәсіби білім, талдау қабілеті мен зерттеу дағдылары деңгейін көрсетеді.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты зерттеудің мақсаты-мәдениетаралық деңгейде шет тілді қарым-қатынас жасау қабілеті мен дайындығы ретінде коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың мазмұны оқытылатын тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына және мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға негізделген. Сөйлеу әрекетінің рецептивті және өнімді түрлерінде (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) сөйлеу дағдыларын дамытуға негізделген.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер ауызша және жазбаша (шекті деңгей) коммуникативті мақсаттарды орындау үшін оқытылатын шетел тілінің грамматикалық құрылымдарын, сөздік қорын, морфологиялық және синтаксистік негіздерін білуі керек. Олар екінші шет тілін меңгеру деңгейіне сәйкес өздерінің тілдік дағдыларын дамытады: тыңдалым, айтылым, оқылым және жазылым. Сондай-ақ олар диалог түріне (микродиалог, ақпарат алмасу, пікір алмасу), қарым-қатынас саласына және сөйлеу тақырыптарына сәйкес коммуникативті ниетті жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ауызша және жазбаша сөйлеуде белсенді дағдыларды дамытуға арналған; сөздік және грамматикалық құрылымдарды зерттеу және жүйелеу; сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлеріне тән стильдік белгілерді меңгеру; шет тілінде мәдени-тарихи шындықтарды, этикет нормаларын және аталмыш «тілдік тәртіп» ерекшеліктерін коммуникативті және кәсіби қызметте қолдану дағдыларымен таныстыру.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты зерттеудің мақсаты-мәдениаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындық ретінде әлеуметтік жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың мазмұны зерттелетін тілдің лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен заңдылықтарына негізделген; мәдениаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру, яғни зерттелетін тілде сөйлейтін социумдардың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, сөйлеу мінез-құлқының құрылуы.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқытудың мақсаты коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Мәдениетаралық-коммуникативті құзыреттілік мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілік пен дайындық ретінде түсініледі. Курстың мазмұны қарым-қатынас мәдениетін дамытуға бағытталған: шет тілін қарым-қатынас құралы, білім беру және өзін-өзі тәрбиелеу, қазіргі әлемдегі ынтымақтастық пен өзара әрекеттесу құралы ретінде пайдалану.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдердің екінші шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құрастыру заңдылықтары; оқытылатын екінші тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктері; B1B2 екінші шет тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде сөйлеу фигураларды қолданудың лексикалық ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер оқытылатын екінші тіл елдерінің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеулер, даму және инновациялар<br/> Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы; Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы. Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер екінші шет тілінде диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін біледі; С1 меңгеру деңгейіне сәйкес екінші шет тілін меңгеру саласында қажетті білім, білік және дағдыларына, қызметтің кез келген саласында екінші шет тілінде еркін сөйлей алу дағдыларына; екінші шет тілінен халықаралық емтихандар (TestDaF, DELF, TOPIK) және т.б. (тесттер) форматында тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларына ие.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер шет тіліндегі диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін; шет тілі мұғалімі ретінде кәсіби қызметінің теориялық негіздерін анықтайды; С1 меңгеру деңгейіне сәйкес арнайы кәсіби мақсатта шет тілдерімен қарым-қатынас жасау дағдыларын көрсетеді, Шет тілін меңгерудің жалпы еуропалық құзыреттілігіне (CEFR) сәйкес арнайы лексиканы пайдалана отырып, қызметтің кез келген саласында шет тілінде еркін сөйлейді; IELTS және TOEFL халықаралық емтихандар (тесттер) форматында тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларына ие.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер екінші шет тілінде диалогтық және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық түрлерін біледі; С2 меңгеру деңгейіне сәйкес екінші шет тілін меңгеру саласында қажетті білім, білік және дағдыларына, қызметтің кез келген саласында екінші шет тілінде еркін сөйлей алу дағдыларына; екінші шет тілінен халықаралық емтихандар (TestDaF, DELF, TOPIK) және т.б. (тесттер) форматында тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу дағдыларына ие.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерді С1 деңгейлеріне сәйкес сөйлеу қызметінің 4 түрі бойынша кәсіби салада қарым-қатынас жасау үшін шет тілін оқыту. Курсты игеру нәтижесінде студент мамандандырылған шетелдік терминологияны, іскерлік хат алмасуды жүргізу құзыретін, іскерлік хаттардың түрлері мен типтерін, кәсіби бағдарланған сипаттағы диалог пен монолог жүргізе білуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-студенттерді С2 деңгейлеріне сәйкес сөйлеу қызметінің 4 түрі бойынша кәсіби салада қарым-қатынас жасау үшін шет тілін оқыту. Курсты игеру нәтижесінде студент мамандандырылған шетелдік терминологияны, іскерлік хат алмасуды жүргізу құзыретін, іскерлік хаттардың түрлері мен типтерін, кәсіби бағдарланған сипаттағы диалог пен монолог жүргізе білуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдердің В1 деңгейінде шет тіліндегі жазбаша және ауызша сөйлеу құрылымының заңдылықтары; оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктері; B1 негізгі шетел тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде сөйлем фигураларын қолданудың лексикалық ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер оқытылатын тіл елдерінің әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін де зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдердің шет тіліндегі жазбаша және ауызша сөйлеу құрылымының заңдылықтары; оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктері; B1B2 негізгі шетел тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде сөйлем фигураларын қолданудың лексикалық ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер оқытылатын тіл елдерінің әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін де зерттейді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдердің В2 деңгейінде шет тіліндегі жазбаша және ауызша сөйлеу құрылымының заңдылықтары; оқытылатын тілдің грамматикалық құрылымдары мен фонетикалық ерекшеліктері; B2 негізгі шетел тілін меңгеру деңгейіне сәйкес сөйлеуді жаңғырту кезінде сөйлем фигураларын қолданудың лексикалық ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер оқытылатын тіл елдерінің әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін де зерттейді.
2
Оқу практикасы
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдердің құрылымын жүйе ретінде біледі және фонетикалық, грамматикалық, морфологиялық, лексикалық, графикалық және сөзжасамдық жүйелері туралы түсінікке ие болады. Олар парасатты қарым-қатынас құру үшін бар негізгі білімді пайдалана алады және оқытылатын тілдің нормаларына сәйкес келетін дұрыс сөйлеу әрекетін көрсетеді. Оқытылатын шетел тілінің қазіргі жүйесінің қызметін зерттеу негізінде болашақ мұғалімдердің лингвистикалық, лингвомәдениеттік, коммуникативтік, зерттеушілік және кәсіби құзыреттіліктері қалыптастырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс соңында болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдердің құрылымдық жүйесі, морфологиялық, лексикалық, графикалық және сөз жасам жүйесі туралы түсінік алады. Студенттер лексикологияның негізгі принциптерін және оқытылатын шетел тілдерінің тарихын, соның ішінде тілдердегі лексикалық бірліктердің құрылымы мен дамуын, олардың тарихи тамырлары мен эволюциясын біледі, бұл оларға лексикалық аспектілерді тереңірек түсінуге және талдауға мүмкіндік береді. Оқытылатын шетел тілінің қазіргі жүйесінің қызметін зерттеу негізінде болашақ мұғалімдердің лингвистикалық, лингвомәдени, коммуникативтік, зерттеушілік және кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс соңында болашақ мұғалімдер оқытылатын тілдердің құрылымын жүйе ретінде біледі және фонетика мен грамматикалық жүйелер туралы түсінікке ие болады. Дыбыс құрылымымен дыбыстардың артикуляциясын білу, тілдер арасындағы айтылу айырмашылығын түсіну, негізгі грамматикалық ұғымдар мен сөйлем құрылымдарын білу. Олар қарым-қатынас құру және үйреніп жатқан тілдің нормаларына сәйкес келетін дұрыс сөйлеу тәртібін көрсету үшін бар негізгі білімді қалай пайдалану керектігін біледі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер ана тілінде сөйлейтіндерді, соның ішінде дыбыс жазуды ажыратады және түсінеді; теориялық фонетикалық білімді практикалық қолданудың әртүрлі мүмкіндіктерін зерттейді, мысалы, В1/В2 оқу деңгейіне сәйкес шет тілінде айтылуды, оқуды және жазуды үйрену процесінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерін тілдердің шығу тегі, тілдің әлеуметтік ерекшеліктері, тіл мен сөйлеу, тіл мен ойлау, тілдердің ішкі құрылымы, тілдердің жіктелімі, дүние жүзінің лингвистикалық картасы сияқты жалпы теориялық мәселелермен таныстыру. Курстың өзектілігі тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін, тілге теориялық көзқарастарды пайдалана отырып, тілдердің типологиялық сипаттамаларын талдауға бағытталған. Курста адамзаттың сөйлеу дыбыстарын зерттеуден бастап сөйлемдердің құрылымы мен мағынасына, тілді меңгеруге және болашақ мұғалімдердің жалпы тілдік құзыреттілігін дамытатын барлық нәрселерге дейін лингвистикалық талдауға шолу жасалады. Болашақ мұғалім шетел тілінде ауызекі және жазбаша қарым-қатынас жасау шараларына қатысуға дайын екеніндігін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің бойында ағылшын тілін үйрету және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен ресурстарды пайдалану бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту барысында болашақ мұғалім ғылыми-зерттеу, лингво-дидактикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерді меңгереді. Курстың өзектілігі тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектесетін білім беру ресурсы ретінде цифрлық технологияларды пайдалануда, сол арқылы лингвистикаға бай оқу ортасының қатысуын қамтамасыз етуде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер 4 тілдік дағдыны дамытады: академиялық оқу, академиялық жазу (эссе, іскерлік хат және т.б.), сөйлеу, академиялық мәтіндер негізінде тыңдау, сонымен қатар сыни тұрғыдан ойлауды дамытатын практикалық оқыту құралдары. Болашақ мұғалімдер академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдарын, түрлерін, формалары мен функцияларын зерттейді. Олар академиялық стильдің жанрлық түрлерін және академиялық қарым-қатынас мәдениетін зерттейді. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, баяндау формаларымен, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер академиялық қарым-қатынастың негізгі ұғымдарымен, түрлерімен, формаларымен және функцияларымен танысады. Олар академиялық қарым-қатынастың ғылыми стилі мен мәдениетінің жанрлық түрлерін зерттейді. Сондай-ақ олар академиялық дискурстың құрылымы мен мазмұнын ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, баяндау формаларымен, сондай-ақ талдау және дәлелдеу әдістерімен танысады. Оқытушылар академиялық жазу ережелерін үйренеді және әртүрлі ақпарат түрлерін тануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер қос тілді тұлғаны қалыптастырудың теориялық негіздері (әдістемелік тәсілдер, қағидалар, қалыптастыру құралдары) туралы білімдерін дамытады. Сондай-ақ олар қостілді білім беруді зерттеудің теориялық-әдістемелік тәсілдерімен, қостілді білім берудің ерекшеліктері мен құрылымдық компоненттерімен, білім беру қажеттіліктері тұрғысынан қостілділік мәселелерімен танысады. Болашақ мұғалімдер шетелде қостілді білім беруді ұйымдастыру тәжірибесін, білім беру үдерісінде қостілділікке негізделген шет тілін табысты дамытуға ықпал ететін педагогикалық аспектілерді зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, оның құрылымы, міндеттері мен функциялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Шетелдік мемлекеттерде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік, қазіргі қазақстандық заңнаманың негізгі құқықтық нормаларын және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін зерделеу мәселелерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс мәдениеттердің әртүрлілігін ескере отырып, шет тілінде кәсіби өзара әрекеттесу үшін заманауи коммуникациялық технологияларды меңгерудің практикалық деңгейіне жетуге бағытталған, шет тіліндегі кәсіби қарым-қатынаста заманауи коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын, заманауи коммуникацияны қолдану дағдыларын қалыптастырады. шет тілінде ауызша және жазбаша түрде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, мәдениетаралық өзара әрекеттесу процесіндегі құралдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бизнес-жоспар құрудың әдіснамалық негіздері, өткізу нарығын талдау әдістерін үйрену, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетингтік жоспар мен ұйымдастырушылық жоспарды әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарлау, студенттердің брендинг, маркетинг, желілер құру және бизнесті басқару дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалім көптілді дискурсты келесі аспектілерде қарастырады, атап айтқанда: 1) лингвистикалық, яғни тілді дұрыс қолдану; 2) білімді, ақпаратты, қабылдауды берудің когнитивтік аспектісі; 3) әлеуметтік жағдаяттардағы сөйлеу әрекеті субъектілерінің өзара әрекеттесуінің интерактивті аспектісі. Көптілді іскерлік дискурстың ерекшеліктері мен оның заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады. Олар айқын әлеуметтік мазмұндағы сөйлеу сигналдарымен алмасу арқылы жүзеге асырылатын коммуникативті жағдайда ақпараттың қозғалысы туралы біледі. Болашақ мұғалімдер көптілді іскерлік дискурсты мұғалім ретіндегі болашақ кәсіби қызметінде қолдануды үйренеді. Олар этносаралық немесе мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында әртүрлі мәдениет өкілдерінің диалогтық өзара әрекеттесу құрылымы туралы білімдерін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер құзыреттілік нәтижелерін критериалды бағдарланған бағалау технологиясымен танысады. Олардың білім беру сапасын бақылауды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы қалыптасады, оқушылардың тілдік білімін тексеру үшін мақсат қоюға және материалдың мазмұнын таңдауға байланысты кәсіби дағдылары дамиды. Сондай-ақ олар шет тілін оқытуды бағалаудың әдістерін, формалары мен құралдарын таңдауды, ақпараттық технологияларды және әлемдік әдістемелік-педагогикалық тәжірибені пайдалана отырып, тест тапсырмаларын әзірлеуді үйренеді. Курс барысында болашақ мұғалімдердің тұлғалық жетілуі қалыптасып, мұғалім ретінде психологиялық, педагогикалық, әдістемелік құзыреттіліктері дамиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер типологияның лингвистиканың басқа салаларымен және шет тілін оқыту әдістемесімен байланысын түсінеді, тілдердің салыстырмалы типологиясы (фонологиялық типология, морфологиялық типология, лексикалық жүйелер, синтаксистік жүйелер) туралы түсінікке ие болады. Олар типологиялық талдау әдістерін және типологиялық зерттеу түрлерін (әмбебап типология, арнайы, жалпы, ерекше, жіктеу және т.б.) қолдануды үйренеді. Болашақ мұғалімдерде ең маңызды тілдік ерекшеліктерді анықтау және ескеру дағдыларын дамытады, сонымен қатар тіл деңгейіндегі интерференцияның әсерін анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілін үйренушілердің коммуникативтік құзыреттілігін қамтамасыз ету үшін оқу үрдісінде сөйлеу коммуникациясының ұлттық-мәдени ерекшеліктері туралы ақпаратты таңдап, ұсынады. Олар сол шет тіліндегі сөйлеу коммуникациясының мазмұны мен формасына байланысты экономикалық, әлеуметтік-саяси, тарихи, географиялық және басқа да білімдер туралы түсініктерін қалыптастырады. Болашақ мұғалімдерді оқытудың білім беру және педагогикалық мақсаттарын қамтамасыз ету үшін шет тілін оқыту барысында жүзеге асырылатын коммуникациялық қажеттіліктерді қамтамасыз етуді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әртүрлі стильдер (сөйлеу стильдері, жанрлық стильдер, жеке авторлық стильдер), тілдік бірліктердің экспрессивті, эмоционалды және бағалау қасиеттері туралы өз ойларын қалыптастырады. Олар көркем әдебиеттің шығу тегінің негізгі теорияларымен, мәтін жүйесінің құрылымдық бөлінуімен, фондық білім, салдарлар, тілдік деңгейлер мен нұсқалар, дискурс, стиль және жанр сияқты шетел мәтінінің ең маңызды ұғымдарымен танысады. Үйретілген мұғалімдер тілдердің пайда болу, даму және қызмет ету жолдарын түсіндіру дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдердің мәдениетаралық коммуникацияның негізгі тұжырымдамалары мен теориялары; мәдениетаралық коммуникацияның тұрпаттары, түрлері, нысандары, үлгілері, құрылымдық компоненттері туралы түсініктері бар. Болашақ мұғалімдер мәдениетаралық қарым-қатынастың нормаларын, ережелерін және стильдерін, әртүрлі мәдениет өкілдерінің психикалық ерекшеліктері мен ұлттық әдет-ғұрыптарын, шетел мәдениетін тасымалдаушылар әлемінің тілдік бейнесін біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер көптілділік феномені туралы теориялық білімдерін дамытады. Сондай-ақ олар осы терминге анықтама берудегі заманауи тәсілдер, негізгі элементтері мен сипаттамалары, жаһанданудың құрамдас бөлігі ретінде көптілділіктің рөлі мен маңызы, себептері, бірнеше тілде сөйлейтін адамдар арасында қалыптасатын ойлау қабілеті және мәдени құндылықтардың әсері туралы біледі. Болашақ мұғалімдер өздерінің көптілділікті білім беру жүйесіне жаңа міндеттер қоятын әлеуметтік-мәдени құбылыс ретіндегі түсініктерін дамытады. Олар көпмәдениетті кеңістікте өздерінің әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мүмкіндіктері мен функцияларын, сонымен қатар шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздері туралы түсініктерін дамытады. Олар критериалды бағдарланған бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттерді сол елдің мәдени, тарихи және әлеуметтік ерекшеліктерін бейнелейтін көркем әдебиеттің негізгі шығармаларымен таныстыруға бағытталған. Әдебиетті зерттеу тілдік интуицияны, сыни ойлауды және мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуға, сондай-ақ тіл иелерінің менталитеті мен құндылықтарын тереңірек түсінуге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер зерттелетін тілдер елдеріндегі сөйлеу коммуникациясының өзіне тән тілдік-мәдени және ұлттық-мәдени ерекшеліктерін зерттейді. Олар зерттеліп жатқан тілдің тарихын, географиясын, қоғамдық-саяси өмірін, мемлекеттік құрылымын, экономикасын, сонымен қатар дәстүрі мен әдет-ғұрпын зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер лингвистикалық типологиямен оның құрылымы, тарихы, нысандарды сипаттаудың негізгі әдістері мен үлгілері тұрғысынан танысады. Олар жүйенің әртүрлі деңгейлеріндегі шет тілдерін типологиялық (салыстырмалы) сипаттау саласындағы заманауи жетістіктерге сүйенеді және өзінің кәсіби деңгейін арттыру үшін оқытылатын шетел және ана тілдеріне салыстырмалы талдау жасай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер тілішілік және тіларалық салыстыруда ана тілі және шет тілдерін (салғастырмалы фонетика, салғастырмалы грамматика, лексикология, морфология) салғастырмалы зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру үшін салғастырмалы лингвистика саласындағы негізгі теориялар, салыстыру әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін дамытады. Олар тіларалық интерференцияны ескере отырып, оқу материалын таңдауда, тесттерді дайындауда тиімді элементтердің бірі ретінде тіларалық салыстыруды пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер тіл мен мәдениеттің байланысы, тіл мен қоғам арасындағы өзара қарым-қатына, ұлттық тілдердің қазіргі кезеңдегі қызметі туралы заманауи теориялар туралы, сонымен қатар нақты тілдік жағдаяттардың сипаттамасы туралы түсініктері қалыптасады. Болашақ мұғалімдер тіл саясатын, тіл заңнамасын, тіл қайшылықтарын талдайды. Олар шетел тілі оқытушысының кәсіби қарым-қатынасында коммуникативтік және лингвомәдени құзыреттіліктерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер студенттерді білім беру үдерісіне интерактивті қосу арқылы өздерінің сыни тұрғыдан ойлау тәсілдері туралы түсініктерін дамытады. Олар негізделген шешімдер қабылдауды, ақпаратпен жұмыс істеуді және тілдік құбылыстардың әртүрлі тұстарын талдауды үйренеді. Олар сондай-ақ сыни тұрғыдан ойлау, рефлексия, қарым-қатынас, шығармашылық, ұтқырлық, тәуелсіздік, төзімділік, өз таңдауы мен мұғалім ретіндегі өз қызметінің нәтижелері үшін жауапкершілік сынды жеке қасиеттердің дамуын көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер шет тілі сабағында критериалды бағалаудың технологиялық негіздерімен және білім беру үдерісінің бақылау-реттеу компонентінің ерекшеліктерімен танысады. Сондай-ақ олар критериалды бағалаудың теориялық ережелерімен (бағалаудың қағидалары, әдістері, түрлері мен формалары), сонымен қатар шет тілі сабақтарында оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін бақылау мен бағалаудың рөлімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер БАҚ әртүрлі типтеріндегі, жанрларындағы және формаларындағы шет тіліндегі хабарламаларды талдау, бағалау және құру дағдылары мен қабілеттерінің ауқымы туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар шет тілінде медиа-хабарламаны жасаушы болуды, медианың әрбір түрінің артықшылықтары мен шектеулерін түсінуді және шет тілінде медиамәтіндерді өз бетімен құруды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларындағы тіл қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және барлық деңгейдегі ағылшын тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды дамыту (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер). Курстың өзектілігі – ағылшын тілі стилінің негізгі мәселелерін көрсету, тілдік экспрессивтік құралдарды дұрыс қолдану. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалдық және стильдік жүйесін біледі, лингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді, мәтіннен экспрессивтік құралдарды тауып, олардың қызметін анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер әдеби мәтінде қолданылатын стилистикалық құралдар мен әдіс-тәсілдердің негізгі ұғымдары, ерекшеліктері, түрлері, қолдану әдістері, әдеби дискурстың ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастырады. Олар автордың негізгі идеясы мен эмоционалдық қатынасын білдіретін стилистикалық құралдар мен тәсілдерді анықтайды және түсіндіреді. Сондай-ақ олар шетел тіліндегі әдеби мәтінге толық стилистикалық талдау жасайды. Оқытушылар шетел тіліндегі көркем әдебиетті түсіну және талқылау кезінде аналитикалық және сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әлем әдебиетінің тарихы, оның дамуының негізгі заңдылықтары, ХХ-ХХІ ғасырлардағы шетел әдебиетінің ірі өкілдерінің шығармашылығы бойынша теориялық білімді меңгеруге арналған. Курс ойлау мәдениетін меңгеруге, ақпаратты қабылдауға, талдауға, жалпылауға, мақсат қоюға және оған жету жолдарын таңдауға бағытталған; шетел әдебиетінің теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелер мен концепцияларды білу, мәтінді филологиялық талдау және түсіндіру, филология ғылымының тарихы, қазіргі жағдайы мен даму болашағы туралы түсінікті көрсете білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ ұстаздар әдебиет тарихы, аса маңызды тарихи-әдеби үдерістер және шет елдердің ірі жазушыларының шығармашылығы туралы түсінікке ие. Олар әдеби жанрларды, шығармашылық жазу негіздерін, сонымен қатар шет тілдеріндегі жазудың негізгі қағидалары мен элементтерін зерттейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер бұқаралық ақпарат құралдары және олардың түрлерін, сондай-ақ шет тілдеріндегі БАҚ хабарламаларының мағынасын зерттейді. Олар сондай-ақ бұқаралық ақпарат құралдарын жыныстық, ұлттық қатыстылығы және коммерциялық мәдениетті көрсету тұрғысынан зерттейді. Оқытушылар бұқаралық ақпарат құралдарының мазмұнын деконструкциялауды, олардың адамдарға және өмірдің әртүрлі салаларына әсерін, сондай-ақ оларды жеке және кәсіби мақсаттарда бақылау жолдарын зерттейді. Сондай-ақ олар бұқаралық ақпарат құралдарының тілімен де танысады. Оқытушылар болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын сезінуге дайын және мұғалім ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталанады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер оқу үдерісін үлгілеу мен жобалаудың, сонымен қатар оқу үдерісіне когнитивті-интерактивті технологияларды енгізудің әдістемелік негіздерін меңгереді. Бұл ретте болашақ мұғалімдердің шет тілдік мен танымдық-әдістемелік құзыреттіліктері қалыптасады. Бұл құзіреттіліктер ұйымдастырушылық-белсенділік тәсіліне, кері байланыс жүйесіне және әрбір студент үшін жеке оқу нәтижелерін бақылауға негізделген оқу үдерісін ұйымдастыруға көмектеседі. Олар шет тілін жеке қабілеттеріне, соның ішінде қызығушылыққа, ішкі ынтаға, өзіндік тиімділікке, іске асыруға, танымдық жүктемеге және өзін-өзі реттеуге сәйкес оқытуды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдердің қазіргі жалпы білім беретін мектеп оқушыларының шет тілін меңгеруі үшін оқу үдерісін ұйымдастыру заңдылықтары туралы түсініктері бар. Олар шет тілдерін оқытудың стратегиялары мен құралдарын таңдауда дәлелді тәсілдерді жақсы меңгерген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің шет тілдерін оқыту және меңгеру үдерісінде жасанды интеллект (ЖИ) құралдарын қолдану бойынша құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курста жекелендірілген тапсырмаларды құру, автоматтандырылған бағалау, бейімделген оқыту, сондай-ақ өнімді және рецептивті сөйлеу әрекеттерін дамыту үшін ЖИ-сервистерінің мүмкіндіктері қарастырылады. Ерекше назар этикалық мәселелерге, цифрлық қауіпсіздікке және білім беру ортада ЖИ қолдануға сыни көзқарас қалыптастыруға аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің шет тілдерін оқытуда цифрлық құралдар мен онлайн платформаларды тиімді пайдалануға бағытталған дағдыларын қалыптастыруға арналған. Курста студенттер білім беру қосымшалары, интерактивті тақталар, цифрлық сторителлинг, ойын және мультимедиалық ресурстар сияқты заманауи технологиялармен, сондай-ақ цифрлық оқу материалдарын жобалау принциптерімен танысады. Ерекше назар цифрлық ресурстарды сыни тұрғыдан бағалауға, қауіпсіздік пен этика мәселелеріне және мұғалімнің цифрлық сауаттылығын дамытуға аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілдерін оқытуда студенттердің білімді өздігінен меңгеру дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін инновациялық педагогикалық әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, педагогикалық шеберліктерін арттырады. Сонымен бірге болашақ мұғалімдер ұйымдастырушылық, басқарушылық және зерттеушілік құзыреттіліктерге ие болады. Оқыту үдерісінде болашақ мұғалімдер студенттердің ақыл-ой белсенділігін дамытуға бағытталған құзыреттілік және мәдени тәсілдерді зерттейді. Болашақ мұғалімдер сыни мәселелерді шешу дағдыларын анықтауды үйренеді, оқу материалын өз бетінше меңгеруде тәжірибе жинақтайды, зерттеу жұмыстарын жүргізеді және шет тілі мұғалімі ретінде кәсіби өмірінде пайдалы болатын қасиеттерге ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер шет тілін оқытудың гибридті және аралас форматында оқу үдерісінде білім беру технологияларын пайдалана отырып, өздерінің ақпараттық-технологиялық құзыреттілігін дамытады. Олар сондай-ақ онлайн/офлайн/гибридті режимде сыныпты басқару үшін қажетті өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын дамытады. Болашақ мұғалімдер студенттердің сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру және дамыту арқылы рефлексиялық қабілеттерін дамытуға ерекше көңіл бөледі. Олар ағылшын тілін оқытуда ең тиімді болып табылатын заманауи қашықтықтан/гибридті білім беру технологиялары туралы жүйелік түсініктерін түсіну қабілетін, сонымен қатар осы технологияларды мұғалім ретіндегі өзінің кәсіби қызметінде қолдануға негізгі дайындықты дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер ресми-іскерлік дискурстың әртүрлі жанрларының ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен мазмұнын, сонымен қатар ресми-іскерлік дискурсты талдаудың негізгі әдістерін зерттейді. Мұғалімдер іскерлік қарым-қатынас саласына қатысты мәселелер бойынша теориялық білімдерін дамытады және шет тілдерінде кәсіби бағытталған ауызша және жазбаша дискурсты қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, тіршілік қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау, тірі организмдер популяцияларының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяциялардың құрылымы мен динамикасы туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс Қазақстан Республикасындағы әкімшілік құқық негіздері, азаматтық және отбасы құқығы, Қазақстан Республикасының еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі және олардың өкілеттіктерінің көлемі. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Мемлекеттік сектордың экономикадағы рөлі. Қаржы құқығы және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының өзара әрекеттесу механизмі.
Педагогикалық практика
Педагогикалық (дипломалды) практика студенттерге мектепте алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік береді. Практика барысында болашақ мұғалімдер сабақ жоспарлап, өткізеді, оқу үдерісін бақылайды, талдайды және оқушылармен жұмыс істеп, кәсіби құзыреттіліктерін дамытады.
Педагогикалық практика
Оқыту процесінде алған теориялық және практикалық білімдерін жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін енгізу. Сабақты өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту. Ұйымдастыру жұмыстарында тәжірибе жинақтау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.