Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау.
Психология(IP)
6B01109
Педагогика және психология факультеті
Биология
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі<br/> Студенттер, мүмкін:<br/> * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау)<br/> * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану<br/> * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерде балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының ерекшеліктері, заңдылықтары, негізгі принциптері мен нақты проблемалары туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға, балалар психотерапевтінің жұмысындағы этикалық нормалар мен ережелермен танысуға бағытталған. Болашақ мұғалімдер балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының негізгі формаларын, бағыттары мен әдістерін (жеке, топтық, қоршаған орта терапиясы, ойын психотерапиясы және т.б.) ажырата алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер білікті көмек пен қолдау көрсете отырып, баланың даму жағдайын психологиялық-педагогикалық бағалауды жүзеге асыра алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың дамуының салыстырмалы деңгейін егжей-тегжейлі сипаттай алады; баланың қоршаған ортамен психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесу күйін бағалай алады; баланың дамуына ықпал ететін стратегияларды әзірлеу, қоғамда баланың әл-ауқатын қолдау және қолдау бағдарламаларын әзірлеу арқылы балаға әртүрлі қолдау көрсете алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқу орнындағы психо-әлеуметтік қызметтің рөлімен, функцияларымен жән еміндеттерімен таныс және тәжірибеде психоәлеуметтік қызмет көрсету қызметін жобалай, ұйымдастыра және жүзеге асыраалады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік жұмысты ұйымдастыру принциптерін қолдана алады; білім беру ұйымдарында психоәлеуметтік жұмысты реттейтін нормативтік құжаттарды қолдануды негіздей алады; психоәлеуметтік жұмысты ұйымдастыруда балалармен жасөспірімдердің психикалық дамуы бойынша әртүрлі әлеуметтік қызметтердің мамандарымен өзара әрекет тесе алады.
15
Тәжірибені қорғау
Гипотезаны тестілеу, педагогикалық эксперименттер жүргізу және/немесе зерттеу жоспарына сәйкес деректерді жинау үшін сындарлы және инклюзивті білім беру процесін өз бетінше жобалау және ұйымдастыру.Оқыту мен оқытудың инновациялық стратегияларын, сондай-ақ ұзақ мерзімді, орта мерзімді, қысқа мерзімді сабақ/Сабақ жоспарлары негізінде білім беру процесін және/ немесе сыныптан тыс іс-шараларды жобалау, өткізу және бағалау әдістері мен құралдарын қолдану, пән бойынша оқу және сыныптан тыс іс-шаралар.Эксперименттердің нәтижелерін және/немесе жиналған деректерді талдап, қорытынды жасаңыз.
4
[АБ + МЕК] (100)
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер педагог-психологтың кәсіби қызметіндегі әртүрлі проблемалық жағдайларды нормативтік-құқықтық талдаудың ерекшеліктерімен және қызметтік іс-әрекеттің этикалық аспектілерін білетін және оларды іс жүзінде қолдана алатын мамандарды даярлаумен таныс.Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: Психологтың этикалық принциптері мен кәсіби стандарттарын қолдануды негіздей алады, өз қызметін кәсіби стандартқа сәйкес және этикалық, моральдық және моральдық нормалар мен мінез-құлық ережелеріне сәйкес жүзеге асыра алады; білім беру процесінде педагогикалық қарым-қатынас әдістері мен әдістерін көрсету; кәсіби қызмет процесінде қақтығыстар мен стресстерді басқару: психологтың қызметін кәсіби және этикалық тұрғыдан бағалау.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • қалпына келтіру-дамыту үдерісіндегі құзыреттіліктер саласы • дамытушы және оңалтушы ортаны ұйымдастыру үшін құзыреттіліктер саласы Заманауи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын тұрақты түрде дамыту мүмкіндігін иеленуі үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімді меңгереді және кәсіби ортаға, өзінің кәсіби қызметі саласындағы инновациялық тәсілдерді дамытуға қатысты, сондай-ақ өздерінің қол астындағылардың дамуы мен оларға басшылық ету туралы әртүрлі зерттеулер жүргізеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер психикалық танымдық, эмоционалды және ерікті процестердің мәні мен мазмұнымен, психикалық қасиеттері мен күйлерімен таныс; жалпы психология әдістерін таңдап, қолдана алады және адамның психикалық құбылыстар әлемін зерттеуде, психикалық процестерді, қасиеттер мен күйлерді зерттеу және дамыту әдістерін қолдана алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: психикалық танымдық процестердің даму заңдылықтары туралы білім мен түсінікті қолдана алады; баланың психикалық жағдайын түсіндіріп, психикалық өзін-өзі реттеудің қарапайым әдістерін қолдана алады; адамға тән психикалық құбылыстарды талдау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика, дидактика және мұғалімдердің жұмыс ортасының құзыреттілігін арттыру. Студенттер оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру мүмкіндігіне ие, олардың өмірі мен оқуының мәнмәтінін ескере отырып, ақыл-ой және этикалық тұрғыдан әл-ауқатты қолдайды. Студенттер:<br/> • әртүрлілікті қабылдау, мектептерде туындайтын қатысу мен оқудағы кедергілерді анықтайды.<br/> • даму басымдықтарын анықтап, әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлайды (білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлейді).<br/> • барлық оқушыларды қолдау үшін АКТ қолданады;<br/> • инклюзивті құндылықтардың негізін құру және оқушылардың тұрақты мектеп жүйелеріне қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығында (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастыққа жәрдемдеседі
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер жоғары психикалық функциялардың бұзылуының негізгі когнитивті және нейропсихологиялық синдромдарымен және осы синдромдардың негізінде жатқан зақымдалған нейропсихологиялық факторлармен, когнитивті және нейропсихология әдістерімен таныс; нейропсихологиялық диагностикалық зерттеуді құру принциптерін тұжырымдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
2
Тәжірибені қорғау
Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінің нормативтік-заңнамалық базасын, білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін құжаттарды түсіну. Мектеп құжаттамасын жүргізуге арналған негізгі құжаттарды ажырату (оқу орнының жұмыс жоспарлары, "Кунделик" электронды күнделігі, қысқа мерзімді, орта мерзімді және ұзақ мерзімді Сабақ жоспарлау және т.б.).
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқыту саласындағы білім беру бағдарламасымен, сондай-ақ кәсіпкерлік және тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың жетекші педагогикалық принциптерімен және түпкілікті тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың әртүрлілігін және оқыту процесінде инклюзия принциптерін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына және педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқыту технологияларын пайдалануға ие.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі, педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді, білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады
6
Тәжірибені қорғау
Сындарлы және инклюзивті білім беру процесін өз бетінше жобалау және ұйымдастыру.Білім беру технологиялары мен цифрлық ортаны пайдалануды ескере отырып, орынды және қолайлы оқу материалдарын, инновациялық педагогикалық тәсілдерді және белсенді оқытуды таңдау.Пәндік білім мен дидактиканы қолдану.Қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдістері мен технологияларын қолдану, рефлексия дағдыларын дамытуды қолдау, өзін-өзі- және білім алушылардың өзара бағалауы.Мәселелер мен жанжалды жағдайларды шешу және қауіпсіз оқу ортасын қамтамасыз ету үшін білім беру процесінің барлық мүдделі тараптарымен диалогтық байланыс орнату.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық зерттеу әдістері туралы кешенді идеяны қалыптастыру, сапалық және сандық әдістердің әдіснамасы мен процедуралық ерекшеліктері туралы теориялық білімді игеру болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық негіздері туралы білім мен түсініктерді қолдана алады; ғылыми зерттеудің әдіснамалық сипаттамаларын игеру; алынған мәліметтерге сыни көзқараспен қарайды; бақылау, әңгімелесу, эксперимент, психологиялық диагностика, скрининг әдістерін қолдана отырып, баланың дамуын бағалай алады; баланың дамуы мен әлеуметтік жағдайды бағалау негізінде осы араласудың араласуын және мониторингін жоспарлау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер ғылым әдіснамасы мен ғылыми білім критерийлері туралы жалпы түсініктермен, психологиядағы теориялық және эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізумен таныс, психологиялық зерттеулер жүргізуге қабілетті. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: зерттеу мәселесін анықтай алады; зерттеу жоспарын құра алады: зерттеудің теориялық негіздемесін қамтамасыз етеді; зерттеу әдістерін негізді түрде таңдау; зерттеулерді жоспарлау және жүзеге асыру; алынған зерттеу нәтижелерінің толық сипаттамасын беру және қорытынды жасау; зерттеу нәтижелерін ұсыну және қорғау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсететін психологиялық құралдарды, психотехникалық әдістерді қолдану бойынша психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстыруға бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: кеңес алушының психологиялық жағдайын және психологиялық жағдайын дұрыс бағалайалады; клиент мәселесінің эмоционалдық және когнитивтік аспектілеріна жырата алады; проблемалық жағдайдағы адамдардың психологиялық ерекшеліктеріна нықтай алады; білім беру және тәрбиелеу процесінде баланың дамуына қолайлық алыпты жағдайларды қамтамасы зету мақсатында оқу процесіне қатысушыларға консультативтік көмек көрсету кезінде жасерекшеліктерін пайдалана алады.
2
Тәжірибені қорғау
Оқыту стратегияларының психологиялық және педагогикалық негіздерін түсіну (сыни тұрғыдан ойлау, функционалдық сауаттылық, бірлескен оқыту, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі жетілдіру, критериалды-бағдарланған оқыту).Білім алушылар тобын бағалау және түсіну үшін психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдану, білім беру ұйымының психологиялық қолдау қызметтері қалай жұмыс істейді.Мұғалімнің жұмысын әлеуметтік-педагогикалық тұрғыдан түсіну және болашақ мұғалім ретінде өзінің кәсіби ерекшелігін түсіну.Оқу процесінде білім алушылардың жағымды және жауапты мінез-құлқын нығайту үшін тиімді диалог құру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер арнайы педагогика мен арнайы психологияның әдіснамалық-теориялық негіздерімен таныс, осы ғылымдардың терминологиясы мен категориялық аппаратын меңгерген, арнайы педагогика және арнайы психология бойынша білім негізінде баланың дамуын бағалауға қабілетті. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: денсаулық сақтау мүмкіндіктері шектеулі және дамымаған білім алушылардың білім беру нәтижелеріне қол жеткізуін объективті бағалауды жүзеге асыра алады; мүмкіндігі шектеулі білім алушының психологиялық-педагогикалық сипаттамасын басқа мамандармен бірлесіп жасау; қауіпсіз және жайлы пәндік-дамытушы ортаны қалыптастыру мақсатында оқу кабинетін жарақтандыруға қойылатын талаптарды айқындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер қазіргі қоғамдағыдағдар ыстық мінез-құлықтың негізгі формаларымен және олардың жастар ортасында көрінуерекшеліктері ментаныс, олар тұжырымдамалардың негізгі ережелерін және балалардың әл-ауқатын дамыту және тәуекелдердің алдын алудың теориялық тәсілдерін пайдалана алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың әл-ауқаты туралы ақпаратты талдау, бағалау және салыстыра алды; психологиялық даму бұзылыстарының алдын алу әдістерін қолдана алады; денсаулықты оның физикалық денедеңгейінде, тұрақты психикалық тепе-теңдік, салауатты өмір салты сияқты барлық көріністерінде сақтауға көмектесе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында болашақ мұғалімдер өздерінің кәсіби қызметі үшін әлеуметтік тәрбие мен оқыту саласындағы теориялық білімнің жеткілікті деңгейін алады. Олар диагностикада және әлеуметтік білім беру мәселелерін шешудің тәсілдерін іздеуде өз дағдыларын дамытады. Олар сондай-ақ әлеуметтік білім беру субъектілері мен процесіне гуманистік әлеуметтік қатынасты қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік психологияның негізгі принциптерімен, ұғымдарымен және категорияларымен, әлеуметтік көзқарастардың, әлеуметтік нормалардың, мінез-құлықты реттеудің ерекшеліктерімен таныс және білімді іс жүзінде қолдана алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әлеуметтік психологияның негізгі ережелерін, негізгі ұғымдар мен категориялардың мәні мен мазмұнын сипаттайды және түсіндіреді; алған білімдерін әлеуметтік-педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық міндеттер мен жағдайларды шешу үшін практикада қолданады; әлеуметтік-психологиялық жағдайларды талдайды, жағдайлар мен міндеттерді шешуде пәнаралық өзара байланыс орнатады; жанжалды жағдайлардың алдын алу бойынша жеке және топтық тренингтік және түзету бағдарламаларын әзірлейді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер Әлеуметтік педагогика мен әлеуметтік психологияның негіздерімен, қазіргі заманғы мінез-құлық теорияларымен және эмоционалды даму теорияларымен таныс, баланың дамуын қолдау үшін оқытуда білімді қолдана алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық әл-ауқатқа және психоәлеуметтік даму тәуекелдерінің ауырлығына баға бере алады; оқыту субъектілерінің қажеттіліктерін ескеріп, олардың жеке басының дамуы мен өзін-өзі бағалауын қолдайды; білім беру процесі субъектілерінің қызметін кәсіби-этикалық тұрғыдан бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер дағдарыстық, әлеуметтік-психологиялық араласудың ерекшеліктерімен, Сенім телефондары қызметтерінің, отбасылық психологтар мен әлеуметтік-психологиялық көмек пен қолдауды жүзеге асыратын кабинеттердің жұмыс түрлерімен таныс. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әлеуметтік-психологиялық араласу және қиын өмірлік жағдайға тап болған балаларға қолдау көрсету туралы жүйелі психологиялық-педагогикалық білімді қолдана алады; балалардың девиантты және делинквентті мінез-құлқының, мектептегі және әлеуметтік бейімсіздігінің алдын алу бойынша профилактикалық жұмысты ұйымдастыру және жүзеге асыру; оң өзгерістерді ынталандыру мақсатында жеке кеңістікке психологиялық араласу үшін психологтың табысты ынтымақтастығына жағдай жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер отбасының онтогенезі мен өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде баланың жеке басының дамуындағы отбасының рөлі мен маңыздылығымен таныс және балалар мен ата-аналар арасындағы тұрақты байланыстарды дамытуға ынталандыра алады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: осы қатынастардың бұзылу себептерін көрсете отырып, балалар мен ата-аналар қатынастарын сипаттай алады; ата-аналар мен балалар арасындағы қарым-қатынас мәселелерін талдай алады; балалар мен ата-аналар қатынастарын қолдау және дамыту мақсатында отбасымен психодиагностикалық және түзету жұмыстарын жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер балалардың құқықтарын Халықаралық қорғау органдарының жүйесімен және құрылымымен таныс, Балалардың құқықтарын Халықаралық қорғау әдістерінің тиімділігін бағалай алады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: балалардың құқықтарын халықаралық қорғаудың негізгі тәсілдері мен нысандарын іс жүзінде қолдана алады; Балалардың құқықтарын қорғаудың халықаралық стандартының көздерін, халықаралық ұйымдардың жарғылық құжаттарын, балаларды қорғау мәселелері бойынша халықаралық әмбебап, өңірлік және екіжақты келісімдерді талдай алады; балаларды қорғау саласындағы өзекті үрдістерді, нормативтік-құқықтық базадағы жаңа өзгерістерді үнемі қадағалап отыру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер баланың әл-ауқатының заманауи тәуекелдерімен таныс: аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлық; баланың әл-ауқатына баға бере алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың эмоционалды және психологиялық әл-ауқатын қолдай алады; баланың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін құндылықтарды, көзқарастарды, этикалық принциптер мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалай алады; баланың әл-ауқатын түсіну тәсілдерін және баланың әл-ауқатының компоненттерін сипаттай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер физиология, жас психологиясы, педагогикалық психология саласындағы баланың даму ерекшеліктерімен таныс, бұл өз кезегінде әлеуметтік-коммуникативті дамудың, танымдық және сөйлеу дамуының ерекшеліктерін түсінуге ықпал етеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: баланың даму психологиясының негізгі түсініктері мен терминдерін, жеке тұлғаны дамыту бойынша психологиялық-педагогикалық білімнің практикалық Қосымшаларының негізгі бағыттарын сипаттай алады; оқу және тәрбие процестеріндегі баланың танымдық және тұлғалық дамуының негізгі заңдылықтарын, фактілері мен құбылыстарын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің психология мен педагогикадағы балалардың жеке басының қазіргі заманғы теориялары саласындағы құзыреттерін қалыптастыру. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: психиканың дамуының жалпы заңдылықтары, қозғаушы күштері мен механизмдері туралы білімді қолдана алады; баланың жеке басының дамуының жас ерекшеліктері; психологиядағы баланың жеке басының негізгі теориялары туралы білімді, практикалық іс-әрекетте баланың жеке басының қазіргі психологиясындағы тұжырымдамалар мен тәсілдерді игере алады; баланың жас ерекшеліктеріне сәйкес құралдарды, оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер отбасы туралы іргелі идеямен және отбасы психологиясының негіздерімен таныс, отбасыларға жағымды көзқарастар мен неке қатынастары тұрғысынан сүйемелдеу мен психологиялық-педагогикалық қолдау көрсете алады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: балалар мен ата-аналар қатынастарының әртүрлі психологиялық-педагогикалық модельдерін сүйемелдеу және қолдау бойынша ұсыныстарды қолдана алады; сүйемелдеуге және психологиялық-педагогикалық қолдауға мұқтаж отбасыларға психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыра алады; практикалық қызметте отбасын сүйемелдеу мен қолдаудың ең жақсы әдістері мен әдістерін қолданыңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы тәуекелдері туралы түсініктерге ие: аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлық; әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың алдын алуға және түзетуге бағытталған классикалық және заманауи психотерапиялық бағыттар мен бағдарламаларды, сондай-ақ әртүрлі қызмет түрлеріндегі кәсіби тәуекелдерді білу мен түсінуді қолданады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: психоәлеуметтік дамудың тәуекелдері мен факторларын, олардың қоғамда пайда болуын егжей-тегжейлі және жүйелі зерттеуді бақылай, зерттей және жүргізе алады; баланың әл-ауқатының компоненттерін сипаттай алады; психоәлеуметтік даму тәуекелдерінің ауырлық дәрежесін бағалай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер баланың танымдық іс-әрекетіне мониторинг пен сараптама жүргізудің ерекшеліктерімен таныс және оқушыларды бақылау мен сараптамалық бағалаудың заманауи әдістерін қолдана алады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: практикада психолог қызметінің түрлерін: мониторинг пен сараптаманы жүзеге асыра алады, баланың танымдық іс-әрекетін мониторингілеу және сараптау бағдарламасын әзірлеп, іске асыра алады, баланың танымдық іс-әрекеті бойынша мониторингтік іс-шаралар мен сараптамалық іс-шаралар жүргізе алады, баланың танымдық іс-әрекетін мониторингілеу және сараптау нәтижелерін сипаттай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің оқушылардың даму заңдылықтары мен механизмдерін, бір жас тобынан екіншісіне сапалы өту көрсеткіштерін, тұлға құрылымында, мотивациялық-қажеттілік және танымдық сфераларында, балалардың іс-әрекетінде және қарым-қатынасында болып жатқан өзгерістерді меңгеруге бағытталған. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: балалардың психофизикалық жағдайын бағалау үшін даму ерекшеліктері туралы білімдерін қолдана алады; оқушылардың даму ерекшеліктерін бағалай алады; бағалау процедураларын кейіннен сипаттау және түсіндіру арқылы жүзеге асыра алады; оқушылардың физикалық, интеллектуалдық, сөйлеу және эмоционалдық дамуындағы болмашы ауытқуларды жедел анықтап, түзете алады, бұл олардың психикалық және физикалық денсаулығын сақтауға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясымен таныс және осы технология туралы білімді практикалық қызметте қолдана алады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: білім беру мекемелеріндегі нормативтік-құқықтық құжаттаманың түрлерін ажырата алады; білім беру мекемелеріндегі нормативтік-құқықтық құжаттаманың қайнар көздерін және нормативтік-құқықтық құжаттаманы талдай алады; балаларды қорғау саласындағы өзекті үрдістерді, нормативтік-құқықтық базаның жаңа өзгерістерін бағалай алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер педагогикалық жобалаудың теориялық және практикалық аспектілері, Білім берудегі жүйелі тәсіл контекстінде білім беру мекемелерін дамытудың заманауи білім беру технологиялары мен бағдарламалары туралы түсінікке ие. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: білім беру ортасының психологиялық аспектілері мен педагогикалық мүмкіндіктерін талдай алады; білім беру ортасын жобалау параметрлеріне баға бере алады; білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздік деңгейін бағалай алады; білім беру ортасының ең жақсы мысалдарын келтіре алады; білім беру ортасын жобалау кезінде мәдени, гендерлік, этникалық, аймақтық, жеке әртүрлілікті ескеру; білім беру ортасын жобалау үшін ұсыныстар әзірлеу; Ерте алған білімдерін жүйелеу және оларды болашақ практикалық қызметке қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән болашақ мұғалімдердің білім берудегі кеңес беру теориясы мен практикасы саласындағы негізгі білімдерін игеруге бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру субъектілерімен жұмыс істеудің негізгі әдіснамалық және практикалық принциптерін білетін болады; білім беру процесінде тұлғааралық қатынастардың функционалдық-рөлдік құрылымы туралы түсінікке ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жанжалдың негізгі параметрлерін және олардың қарқындылығына әсер ететін факторларды ажырата алу дағдыларын қалыптастырады. Жанжалдың құрылымдық моделімен білім дамиды. Жанжалдарды шешу бойынша әлеуметтік педагогтың қызметімен танысады: ситуациялық және позициялық талдаулар, жанжалды реттеу. Жанжалдардың алдын алу және шешу жолдарымен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалы, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қайталама зерттеу. Action research. Зерттеу дизайны - сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квази-эксперименттік, кросс-кросс, бойлық, кейс-стади, этнографиялық, эксплуатациялық, түсіндірме. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен жарамдылығы. Қайталану және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Үлгі. Үлгіні қалыптастыру кезінде қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Деректерді жинау-сауалнамалар, сұхбаттар, эксперименттер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Деректерді тексеру. Сұхбатты транскрипциялау. Деректерді талдау-статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурстық талдау, тақырыптық талдау, мәтіндік талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық шолу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер білім алушылардың дағдарыстық мінез-құлқының белгілерімен ерекшеліктерімен таныс және қиын өмірлік жағдайдағы балаларға профилактикалық және консультативтік, түзетуші көмек көрсете алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: қазіргі қоғамдағы дағдарыстық мінез-құлықтың негізгі формаларын және олардың жастар ортасында көріну ерекшеліктерін анықтай алады; жастар ортасындағы дағдарыс көріністерінің жағдайымен динамикасы туралы ақпаратты талдай, бағалай және салыстыра алады;білім алушылар арасында дағдарыстық мінез-құлықтың алдын алу және дағдарыстық жағдайлардан шығу және өзіне деген сенімділікті дамыту мақсатында оқу жұмысын жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер топтағы тұлғааралық қатынастардың даму заңдылықтарымен және механизмдерімен, әлеуметтік қақтығыстарды шешудің себептері, динамикасы мен стратегияларымен таныс; қақтығыстарды шешудің сындарлы әдістерін іс жүзінде қолдана алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жанжалдың бар-жоғын анықтап, оның себептерін анықтап, оны шешу жолдарын ұсына алады; жанжалдағы мінез-құлық стратегиясын таңдауға әртүрлі факторлардың әсерін талдау; жанжалсыз мінез-құлық ережелерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер ауыт қуыбар мінез-құлық типологиясымен, өскелең ұрпақтың әлеуметтену інеқауіп факторларының әсерімен, девиантты мінез-құлықтың алдын алудың негізгі бағыттарымен таныс және студенттердің девиантты мінез-құлқының психологиялық-педагогикалық диагностика сын жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың меңгерудің мақсаты - жеке басты айырмашылықтар, оларды қалыптастыру мақсаттары, олардың байқалу құрылымы мен тәсілдері туралы білімді зерттеу және жүйелеу болмақ.Тәжірибелік мақсат – болаша қмұғалімдердің психологиялық мәдениетін арттыру, оларды жеке ерекшеліктердің әртүрлі топтарымен таныстыру. Оларды диагностикала уәдістері болып табылады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: әртүрлі психикалық үдерістердің дамуы мен қызмет етуінің негізгі тенденциялары мен заңдылықтары туралы білімдерін қалыпты жағдайдағы және психикалық ауытқулары бар жеке тұлғаның қасиеттері мен күйлері; психологиялық диагностика әдістерінің принциптері мен ерекшеліктерін және әртүрлі қасиеттердің өзгеруі, қалыпты жағдайдағы және психикалық бұзылыстардағы жағдайы туралы білімдерін қолдана біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер білім беру тұжырымдамаларын, теориялары мен идеяларын талдауға және іріктеуге жүйелі түрде жақындайды және жеке тұлға саласында қолданбалы зерттеулер жүргізуге қабілетті құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: білім беру теориясы мен практикасындағы қазіргі даму мен өзгерістерді, ұсынылған инновацияларды, жүйелерді, жобаларды, бағдарламаларды және т. б. талдап, сыни тұрғыдан бағалай алады; рефлексия және кәсіби дамыту, осы негізде өзінің педагогикалық қызметін құру, одан әрі жеке білім беру өсуін жобалау. кәсіби өсу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруды ескере отырып, мансап жоспарын құруға үйрету. Мазмұны: "мансап" ұғымы, типологиясы, түрлері, мансаптық өсу стратегиялары; кәсіби және жеке дамуды жобалау негіздері; жұмысқа орналасу технологиясы; түйіндеме мен әңгімелесудің түрлері мен құрылымы, еңбек ұжымындағы қарым-қатынас этикасы, қалыптасқан құзыреттіліктің мінез-құлық ережелері: мансапты жоспарлауда және табысты жұмысқа орналасуда білімді қолдану дағдыларын меңгерген
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты-болашақ мамандандыру мұғалімдерін тұлғаға әлеуметтік-психологиялық көзқарастың әлемдік тәжірибесімен таныстыру, болашақ мұғалімдерде тұлғаның әлеуметтік дамуы саласындағы практикалық жұмыстың негізгі бағыттары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әлеуметтену процесінің сипаты мен мазмұны, сондай-ақ жеке тұлғаның әлеуметтік мінез-құлқын қалыптастыру механизмдері туралы біле алады; жеке тұлғаның әлеуметтік дамуының негізгі теориялық модельдерін, сондай-ақ әлеуметтенудің нақты механизмдерін түсінуді игере алады; тұлғаның әлеуметтік дамуының нақты жағдайларын талдау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Жемқорлыққа қарсы сана және жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Шет мемлекеттерде жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Жеке тұлғаның жемқорлыққа қарсы мәдениетін дамытудағы отбасының рөлі. Жемқорлыққа қарсы мәдениеттің ұлттық негіздері. Қоғамдық бақылау жемқорлыққа қарсы күрес тетігі ретінде. Саяси партиялар мен БАҚ жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру құралы ретінде. Жемқорлыққа қарсы білім мен тәрбие беру. Жемқорлыққа қарсы заңнама және жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңды жауапкершілік. Жемқорлыққа қарсы күрестің конституциялық негіздері. Жемқорлық құқық бұзушылық үшін заңды жауапкершілік. Мемлекеттік қызметте және бизнес ортада жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер кәсіптердің кәсіби және психологиялық классификациясымен таныс, студенттерге болашақ мамандықты таңдауда және мамандыққа бағытталған оқыту курстарын таңдауда көмек көрсете алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: Кәсіби қызметтің әртүрлі түрлері үшін профессиограмма құра алады; білім алушылардың кәсіби қызметке психологиялық дайындығын қалыптастыру тәсілдерін анықтай алады; кәсіби өзін-өзі анықтауды жандандыру үшін консультациялар, әңгімелесулер, тренингтер өткізу, білім алушылардың кәсіби мүдделерін анықтау және олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) болашақ мамандықты таңдау бойынша кеңес беру; білім алушылар үшін кәсіптік бағдарлау бағдарламалары мен іс-шараларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мұғалімдерде мамандықты, өмір жолын таңдау ретінде түсінуді, сондай-ақ кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындықты қалыптастыру болып табылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: әр түрлі жас кезеңдерінде адамның кәсіби өзін-өзі анықтауының жалпы және нақты заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін анықтай алады; педагог-психолог пен әлеуметтік педагог қызметінің кәсіптік бағдарлау бағыты шеңберінде іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру, өмір жолын таңдау ретінде кәсіптік қызметтің әртүрлі түрлері үшін профессиограммалар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент пен жобаларды басқару. Күйзелісті басқару. Келіссөздер жүргізу дағдылары. Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары. Бизнесті басқару дағдылары. Топтық жұмыс және көшбасшылық қасиеттер. Тұтынушыларға қызмет көрсету дағдылары. Қаржылық дағдылар. Аналитикалық және мәселелерді шешу дағдылары. Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары. Стратегиялық ойлау және жоспарлау дағдылары. Техникалық дағдылар. Уақытты басқару және ұйымдастырушылық дағдылар. Брендинг, маркетинг және желілерді құру дағдылары. Бизнесті басқару дағдылары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер "стресс" ұғымымен қазіргі ғылыми тұрғыдан, стресстік реакциялардың құрылымымен, типологиясымен және түрлерімен, пайда болу себептері мен көріну механизмдерімен таныс; стрессті конструктивті басқарудың негізгі стратегиялары мен тактикасын, әдістерін іс жүзінде қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер қалыпты және ерекше балалардың даму ерекшеліктерімен таныс және нормалық және ерекше балаларды психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша құжаттардың жобаларын әзірлейалады, сонымен қатар психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша қорытынды дайындау технологиясын біледі. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: баланың нормалық және арнайы даму критерийлері туралы білімдерін қолдана алады; баланың норматиптік және ерекше дамуын бағалауды біледі; бағалау рәсімдерін кейіннен сипаттай және түсіндіре отырып жүзеге асыруды біледі; нормалармен ерекшеліктерді ескере отырып, балаларға арналған инклюзия бағдарламаларын жасай алады; бағдарламаларды іске асырудың тиімділігін бақылай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курс барысында болашақ мұғалімдерде киберпсихологияның білімнің жаңа ғылыми-практикалық саласы, оның өзекті міндеттері мен қоғамды үдемелі цифрландырудың қазіргі жағдайындағы даму перспективалары, сондай-ақ интернет-ортада психологтың кәсіби қызметін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты болашақ мұғалімдерде оқушыларды профильдеу, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік және психологиялық-педагогикалық аспектілері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады, мектептің бейіндік оқытуға көшуін жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі мәселелері аясында құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: оқытуды профильдеудің оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауымен байланысын, білім беру мазмұнының ерекшелігін ескере отырып, технологиялық білім беру жүйесіндегі бейіндік оқытудың мәнін анықтай алады "технология"салалары; оқытуды профильдеу мақсатында оқушылардың қызығушылықтары мен бейімділіктерін анықтау әдістерін практикада қолдану бейіндік оқыту бағдарламаларының мазмұнының оның түрлеріне тәуелділігін талдау және бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер отбасы туралы іргелі идеямен және отбасы психологиясының негіздерімен таныс, отбасыларға жағымды көзқарастар мен неке қатынастары тұрғысынан сүйемелдеу мен психологиялық-педагогикалық қолдау көрсете алады. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: балалар мен ата-аналар қатынастарының әртүрлі психологиялық-педагогикалық модельдерін сүйемелдеу және қолдау бойынша ұсыныстарды қолдана алады; сүйемелдеуге және психологиялық-педагогикалық қолдауға мұқтаж отбасыларға психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыра алады; практикалық қызметте отбасын сүйемелдеу мен қолдаудың ең жақсы әдістері мен әдістерін қолданыңыз.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттесудің психологиялық заңдылықтарымен таныс және өндірістік міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған жанжалсыз өзара әрекеттесуге деген ұмтылыс пен шеберлікті дамыта алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: өзара әрекеттесу психологиясының негізгі принциптері, тұжырымдамалары мен құрылымы туралы білімдерін көрсете алады, өзара әрекеттесу кезінде қолайлы психологиялық климатты қалыптастыру әдістерін тиімді қолдана алады; өзара әрекеттесудің әртүрлі жағдайларын бағалайды және түсіндіреді; қарым-қатынас пен өзара әрекеттесудің жеке ерекшеліктерін анықтауға мүмкіндік беретін психодиагностикалық әдістерді қолданыңыз
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер отбасы мен ата-ана институтына позитивті көзқарастың ерекшеліктерімен, позитивті педагогиканың біртұтас педагогикалық позициясында тұрған отбасы мен мектеп арасындағы серіктестік тетіктерімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер психологиядағы ынтымақтастық негіздерін, оның түрлерін, функциялары мен механизмдерін үйренеді. Олар қарым-қатынас процесінде тиімді өзара әрекеттесу, жанжалдарды шешу және коммуникативті құралдар арқылы мақсаттарға жету дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оңалту және бейімдеу жұмыстарының негізгі бағыттарымен және әдістерімен таныс; бақылау, модельдеу, білім беру және практика арқылы дамудың маңызды өмірлік дағдыларымен; ерекше қажеттіліктері бар және психикалық аурулары бар адамдармен оңалту әдістерін игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әртүрлі білім беру мекемелерінде заманауи мониторинг жүргізудің ерекшеліктерін білу мен түсінуді қолдана алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: заманауи мониторингті ұйымдастырудың заманауи тәсілдерін басшылыққа ала алады, әртүрлі білім беру мекемелерінің қызметіне заманауи мониторинг бағдарламасын жобалап, әзірлей алады, білім беру мекемелеріне мониторинг пен сараптама жүргізе алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер психологтың сараптамалық қызметінің әдіснамалық-теориялық негіздерімен таныс және білім беру ортасының тәуекелдерін анықтау кезінде қызметті ұйымдастыру мен мазмұнына сараптама әдістері мен тәсілдері туралы білімді қолдана алады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: білім беру қызметін сараптау тәсілдерін, сараптаманың мақсаттары мен функцияларын сипаттай алады, білім беру ортасының тәуекелдерін ескере отырып, сараптама нәтижелерін талдай және болжай алады; психологиялық әдістер арқылы білім беру ортасының тәуекелдерін анықтай алады; білім беру ортасын сараптау параметрлерін таңдау (модальділік, ендік, білім беру ортасының қарқындылығы және т. б.)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-топтық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен танысу, психотерапиялық шындықтың теориялық картасы, оның шеңберінде кеңес берудің өзіндік тәжірибесін бір уақытта түсінуге және барлық белгілі психотерапиялық әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады; психотехникалық ойлау, дүниетаным және кеңесші психологтың кәсіби этикасының негіздері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тірі организмдердің, әртүрлі ұйымдық деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның жұмысының негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы. БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында. Әр түрлі елдердегі және Қазақстан Республикасындағы орнықты дамудың тұжырымдамаларын, стратегиялары мен практикалық мақсаттарын қазіргі заманғы түсіну. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі тұрақсыздандырушы факторлар. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер. Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамдық өнеркәсіп. Капиталдың болмысы, үлгілері, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өнеркәсіптің шығындары мен табыстары. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Әлемдік экономикалық қарым-қатынас жүйесіндегі Қазақстан. Нарықтың пайда болуы. Бизнестің дамуындағы мемлекеттің рөлі. Ата Заң, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі, олардың уәкілеттіліктерінің аясы. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі. Қаржылық құқық және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының әрекеттесу тетігі.