Дизайн
7M02125
Өнер факультеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект пен нейрондық желіні қолдану және бірегей дизайн шешімдерін жасау. Дизайндағы AI және нейрондық желілер магистранттардың жұмыс процесі мен шығармашылық әлеуетін белсендіруге ықпал етеді. <br/> Мазмұны: заманауи цифрлық әлем; AI мазмұны; дизайндағы AI; арнайы (кәсіби) мақсаттағы қолданбалы бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, күрделі түс шешімдері бар көркем образдар мен дизайн идеяларын генерациялау әдістерін үйрету. Отандық және әлемдік цифрлық дизайнның тарихы мен дамуы. Сандық дизайндағы жасанды интеллект туралы теориялық білім мен тәжірибе. Жобалық білім берудегі жасанды интеллект пен нейрожелінің мүмкіндіктері. Жасанды интеллект пен нейрожелінің технологиялары мен бағдарламаларын қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дизайнерлік ойлаудың теориялық негіздерін, дизайнерлік ойлаудың тұжырымдамасы мен кезеңдерін қалыптастыру, орта және жоғары буынды жобалық оқытуда дизайнерлік ойлауды қолдану. <br/> Мазмұны: дизайнерлік ойлауды қалыптастыру әдістемесі, пәнаралық байланыстар арқылы шығармашылық қабілеттер мен кәсіби білімді жетілдіру.пәнаралық байланыстар арқылы шығармашылық қабілеті мен кәсіби білімін жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибені қорғау
Докторанттың зерттеу тәжірибесі - бұл ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және таңдалған ғылыми тақырыпты терең зерттеуге бағытталған докторантурадағы білім беру процесінің маңызды бөлігі. Осы тәжірибе аясында докторант өзінің диссертациясында немесе басқа ғылыми жобасында белсенді жұмыс істейді, зерттеу жүргізеді, теориялық және эмпирикалық деректерді талдайды, сонымен қатар ғылыми гипотезалар жасайды.
5
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдама магистратура бағдарламасы аясында зерттеушілік дағдыларын дамытуға және таңдалған тақырыпты тереңдетіп меңгеруге бағытталған. Студенттер өз бетінше ғылыми зерттеулер жүргізеді, гипотеза жасайды және тұжырымдайды, мәліметтерді талдайды, қорытынды жасайды және ғылыми жарияланымдар дайындайды. Курстың маңызды бөлігі – магистранттар алған білімдерін тәжірибеде қолданатын, сарапшылармен қарым-қатынас жасайтын және кәсіби салада тәжірибе жинақтайды.
9
Магистрлік диссертация
Музыкалық білім беру саласындағы магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы музыкалық педагогика саласындағы өзекті мәселелер мен тенденцияларды тереңдетіп зерттеуге бағытталған. Магистрлік ғылыми-зерттеу жұмыстарының шеңберінде студент оқу-тәрбие процесін жетілдіруге бағытталған міндеттерді шешеді, педагогикалық әдістер мен музыканы оқытудың қолданыстағы әдістерін талдап, олардың күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Музыканы қабылдаудың психологиялық ерекшеліктерін және осы факторлардың оқу процесіне әсерін зерттеу. Музыканы оқыту әдістемесіне әртүрлі мәдени-тарихи жағдайлардың әсерін зерттеу және магистрлік диссертация контексінде музыкалық білім берудің ерекшеліктерін қарастыру.
8
Магистрлік диссертация
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша магистрлік диссертацияны орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар үшін педагогикалық практиканың мақсаты – педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеру, оқытушының кәсіби шеберлігін, оқу жұмысын өз бетінше жүргізу қабілетін, студенттер тобына жетекшілік ету дағдыларын дамыту. Педагогикалық іс-тәжірибенің міндеттері: оқу бағдарламасын әзірлеу барысында алынған білім мен дағдыларды бекіту; оқу іс-шараларын дайындау және өткізу әдістерінің негіздерін және қолдануын зерделеу; жаңа білім беру технологияларын оқу; өз бетінше жұмыс істеу және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлемнің әртүрлі аймақтарының мәдени ерекшеліктерін, дәстүрлері мен құндылықтарын ескере отырып, жаһандық нарық үшін дизайнерлік шешімдер жасау саласында құзыреттіліктерді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: әлемнің әртүрлі аймақтарындағы дизайнды қабылдауға мәдени факторлардың әсерін зерттеу. Әр түрлі мәдениеттердегі мәдени кодтарды, символизмді және түс бірлестіктерін талдау. Брендтің жаһандық сәйкестігін сақтай отырып, визуалды шешімдерді жергілікті ерекшеліктерге бейімдеу. Халықаралық дизайндағы заманауи трендтер: минимализм, скандинавиялық дизайн, жапон эстетикасы, африкалық мотивтер. Жаһанданудың стилистикалық бағыттарға әсері. Цифрландыру дизайн тілдерін біріктіру факторы ретінде.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: этнодизайн арқылы болашақ магистрлердің теориялық білімі мен дизайн құзыреттілігін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Қазақстанның материалдық мәдениетінің теориялық негіздері мен тарихы; тұрмыстық заттар, киім-кешек, зергерлік бұйымдар; Қазақстанның бүкіл аумағында дәстүрлі түрде қолданылатын материалдар, декорлардың бірегейлігі, бұйымдардың нысандары мен сәндік-қолданбалы өнер туындыларының функциялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Магистранттарда графикалық және архитектуралық дизайндағы Эргономика принциптерін жүйелі түсінуді қалыптастыру, пайдаланушының физиологиялық, психологиялық және мінез-құлық сипаттамаларын ескере отырып, визуалды және кеңістіктік шешімдерді жобалау әдістерін игеру. Мазмұны: Курс визуалды және архитектуралық орта дизайнындағы эргономиканың теориялық негіздері мен практикалық аспектілерін қамтиды. Графикалық ақпаратты қабылдау ерекшеліктері, жайлы кеңістікті ұйымдастыру принциптері, антропометрия, визуалды навигация, ақпараттың оқылуы мен қол жетімділігі, қоршаған ортаның бейімделуі мен функционалдығы қарастырылады. Пайдаланушы тәжірибесін (UX) талдауға, эстетиканы, ыңғайлылық пен қауіпсіздікті біріктіретін дизайн шешімдерін әзірлеуге және өнімдер мен кеңістіктердің эргономикалық өнімділігін сынау мен бағалаудың заманауи тәжірибелеріне баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың ғылыми және шығармашылық дизайн-жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру саласындағы құзыреттерін дамыту. Шығармашылық ортада жобалық ойлаудың әдіснамалық негіздерін және басқару стратегияларын игеру.
Мазмұны: Пән дизайн жобаларын әзірлеу мен қолдаудың негізгі кезеңдерін қамтиды, соның ішінде тақырыпты таңдау, мақсаттарды тұжырымдау, жобалау құжаттамасының құрылымы мен дизайны. Жобаларды басқару әдістері (Agile, Scrum), өтінімдерді дайындау ерекшеліктері, дереккөздермен жұмыс және аннотация жасау зерттелуде. Жобалардың түрлері — зерттеуден бастап көркемдік-дизайнерлік, этика мәселелері, сондай-ақ жобалық топтағы тиімді өзара іс-қимыл принциптері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты. Ғылыми этиканың негізгі мақсаты – ғылыми саладағы білімнің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету. Сонымен қатар, мақсаттардың бірі зерттеуге қатысушыларды, қоғамды және жалпы қоршаған ортаны жосықсыз авторлардан және олардың қызметінің нәтижелерінен қорғау болып табылады.
Мазмұны: Ғылыми зерттеулер жүргізудің бекітілген жапыға міндетті кодекстерімен танысу, ҒЗЖ орындаудың стандарттарын оқу. Өзара ҒЗЖ орындаудағы әдеп мен ережелерді сақтау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жеке ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыру; ҒЗЖМ ғылымның, өнер мен практиканың теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктеріне негізделеді.
Мазмұны: магистрлік диссертацияның тұжырымдамалық мазмұны туралы ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасын меңгеру; әдебиеттерді іріктеу және жүйелеу, тиісті құрылым мен талаптарды сақтай отырып жұмыстың негізгі бөлімдерін жазу, сондай-ақ жұмысты ресімдеу және оны көпшілік алдында қорғау рәсіміне дайындау ерекшеліктерімен танысу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дәстүрлі дизайн тарихы мен дамуын, заманауи дизайн өнеріндегі интерфретацияларды оқытады. Дизайн саласындағы жаңаша этнодизайн мысалдары мен заттық кеңістіктегі бұйымдар мен олардың жасалуын талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Курс магистранттарда мәдени кодтар, дәстүрлі бейнелер мен заманауи визуалды формалар арасындағы байланысты түсінуді қалыптастыруға бағытталған.
Мазмұны: мәдени құндылықтарды, сәйкестікті және тарихи тәжірибені білдіру және тарату құралы ретінде визуалды дизайнды зерттейтін пән. Сәндік-қолданбалы өнерді, этнографиялық дереккөздерді, сәулет және тұрмыстық артефактілерді талдауға, сондай-ақ оларды графикада, қоршаған орта мен коммуникациялық дизайнда қайта қарау тәсілдерін зерттеуге ерекше назар аударылады. Тәжірибе шеңберінде студенттер жергілікті мәдени мотивтерді өзекті визуалды шешімдерге біріктіретін жобалармен жұмыс істейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда көрнекі және ауызша құралдар арқылы өзін-өзі таныстырудың кәсіби дағдыларын дамыту, визуалды коммуникация және жобалық демонстрация саласындағы заманауи трендтерді түсінуді қалыптастыру. Мазмұны: Жобалар мен идеяларды визуалды ұсыну стратегияларын зерделеу; ақпарат берудің жеке стилін әзірлеу; әртүрлі кәсіби контексттер үшін кейстер мен презентациялық материалдар жасау (портфолио, көрме, Тапсырыс берушіге арналған презентация). Графикалық әңгімелеу әдістеріне, мәдени кодқа және визуалды тілге назар аударылады; дизайн шешімдерін ұсынудың жергілікті және жаһандық тәсілдері зерттеледі. Тәжірибе клиенттік сессияларды модельдеуді, дизайн логикасын визуализациялауды және дизайнды көрсетуде мультимедиялық технологияларды қолдануды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кешенді жобалау міндеттерін шешу үшін сән индустриясында, графикалық және архитектуралық дизайндағы дизайн-зерттеулерді жобалау мен жүргізудің заманауи әдістемелерін қолданудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: заманауи дизайн әдістемелерін зерттеу: дизайн-ойлау, lean-тәсіл, дизайндағы agile, адам-орталықтандырылған дизайн. Графикалық, архитектуралық және сән дизайнындағы дизайн процестерін салыстырмалы талдау. Әдістемелерді әртүрлі типтегі жобалардың ерекшеліктеріне бейімдеу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобалау үрдістерін талдау негізінде бағыттардың өзекті мәселелері, талдау әдістері, дизайн әдіснамасындағы өтпелі процестер қарастырылады. дизайндағы ақпараттық парадигмалардың өзгеруін сипаттайтын құралдар, дизайн шешімдерінің формалары, идеялар, стильдер.
Мазмұны: жобалаудың өзекті мәселелері, заманауи дизайн материалдары; заманауи технология, құрылыс, жобалау әдістері мен әдістемесі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жобалау қызметі шеңберінде инновациялық идеялар мен стандартты емес шешімдерді қалыптастыру әдістемелерін игеруге бағытталған пән.
Мазмұны: шығармашылық ойлау дағдыларын дамыту, дизайнерлік ойлау арқылы күрделі мәселелерді шешу. Курс жүйелік және сыни ойлауды дамытады, күрделі дизайн мәселелерінде шешімдер табу үшін әртүрлі шығармашылық тәсілдерді қолдануға үйретеді. Зерттеу әдістеріне, прототиптеуге, сценарийлік модельдеуге және тұжырымдамаларды визуализациялауға ерекше назар аударылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дизайнерлердің жобалық қызметі үшін заманауи дизайнның негізін қалыптастыру.
Мазмұны: заманауи дизайнның теориялық негіздері; кеңістіктегі дизайн түрлері; заманауи дизайн материалдары; заманауи сән дизайнының технологиясы, құрылысы, әдістері мен әдістемесі. Қазіргі компьютерлік бағдарламалар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби қызметте дизайнер үшін мадиакультура теориясы мен практикасын қалыптастыру.
Мазмұны: медиа мәдениеттің теориялары мен практикасы; ақпараттық дәуір мәдениеті, медиа шығармашылықтың ерекшелігі мен эволюциялық процестері; қазіргі медиа мәдениеттің әдіснамалық негіздері; Бұқаралық коммуникация мен арт-менеджменттің ғылыми принциптеріне негізделген пәнаралық тәсіл. Медиамәдениет ұлттық жаңғыру факторы ретіндегі әлеуеті Медиа менеджмент және медиа білім беру мәселелеріне ерекше назар аударады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттардың шығармашылық индустриялардағы көрнекі коммуникацияның негізгі құралы ретінде арт-дизайн саласындағы кәсіби білімі мен практикалық дағдыларын дамыту. Өнер, мәдениет және туризм саласындағы дизайн өнімдерін жобалау, басқару және ілгерілету принциптерін игеру.
Мазмұны: Курс медиа, мәдени мекемелер, іс-шаралар туризмі және арт-брендингті қоса алғанда, шығармашылық индустриялардың визуалды ортасын қалыптастырудағы арт-дизайнның рөлін зерттеуге бағытталған. Қазіргі заманғы визуалды трендтер, өнер объектілерін құру әдістері және әлеуметтік-мәдени жобаларға арналған дизайн тұжырымдамалары талданады. Коммуникациялық стратегияларға, мәдени кәсіпкерлікке және визуалды жобаларды басқаруға ерекше назар аударылады. Магистранттар өңірдің тарихи-мәдени мәнмәтінін ескере отырып, мәдени маркетинг, Арт-менеджмент, дизайн-өнімдерді әзірлеу қағидаттарымен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: бейнелеу өнері теориясын ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейін зерттеу үшін көркемдік дағдыларды қалыптастыру және дамыту. Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігі. Өнер синтезі мәселесі. Өнер тарихындағы шындық мәселесі. Өнердегі рәміздер мен аллегориялар. Өнерді жіктеудің онтологиялық, семиотикалық және функционалды критерийлері. Әлемдік өнер теориясы бойынша терең білім. Өнер генезисінің жалпы және жеке заңдарын білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: кәсіби дизайн портфолио әзірлеу, жобаларды таныстыру және нарықтағы клиенттермен жұмыс процессі. Дизайн контент құрудың ережелері мен талаптары. Пайдаланушының интерфейсін жобалау және виртуалды толықтырылған портфолионы мазмұнды жасаудағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
Мазмұны: портфолио дизайнердің көрнекі құралы, оны жасаудың дизайн контент кезеңдері. VR/AR орталары үшін дизайн принциптері мен әдістемелерін зерттеу. Дизайн контентті теориялық негіздеп, дизайн жүйесін жасау. Виртуалды және кеңейтілген ортадағы қабылдау психологиясы: қатысу, батыру, motion sickness.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда заманауи цифрлық технологиялар мен мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, анимациялық және динамикалық контент құру саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Курс қозғалыс дизайны, 2D және 3D анимация құралдарын, сондай-ақ сандық медиа, жарнама, әлеуметтік платформалар мен білім беру өнімдеріне арналған визуалды эффектілерді игеруге бағытталған. Студенттер анимациялық ортада қозғалыс, ритақ, Монтаж және композиция сценографиясының негіздерімен танысады. Шығармашылық идеяларды жүзеге асыру үшін АКТ, мультимедиялық форматтар мен бағдарламалық шешімдерді (After Effects, Blender, CINEMA 4D және т.б.) қолданудың қолданбалы аспектілері қарастырылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сәнді дизайн объектілері мен киім элементтерін көркемдік безендірудегі коллекциялардың теориялық негіздемесі және тәжірибеде сынақтан өткізу. Сән дизайнының теориясы мен практикасы қарастырылады; жеңіл өнеркәсіп, тоқыма материалдары; сән дизайнындағы инновациялар; отандық және шетелдік брендтердің шығармашылығы; визуалды контент құруға көзқарастар мен талаптарды қалыптастыру, оны рационализациялау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда заманауи дизайнның ажырамас бөлігі ретінде смарт технологияларды жүйелі түсінуді қалыптастыру, Кәсіби бағдарламалық құралдарды игеру және цифрлық ортада жобалық-көркем шығармашылықтың практикалық дағдыларын дамыту.
Мазмұны: Курс жеңіл өнеркәсіп өнімдерін өндіруде заманауи интеллектуалды технологиялармен жұмыс істеу принциптерін қамтиды. Курс цифрлық мәдениеттің теориялық аспектілерін дизайн шешімдерін жүзеге асыру тәжірибесімен біріктіреді. Adobe Creative Cloud (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects) бағдарламалық платформаларын, сондай-ақ Figma, Sketch, CorelDRAW, Blender және Procreate бағдарламаларын зерттеуге назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: пән сәулет дизайнында цифрлық технологияларды қолдану ерекшеліктері қарастырылады. Дизайн және көркем шығармашылықтың проблемалары, сандық өнердің экспрессивтілігі мен жанрлық ерекшеліктерін, экран кеңістігінің композициясының негіздерін сипаттайды. Мазмұны: архитектуралық дизайндағы цифрлық технологиялардың теориялық және практикалық негіздері. Компьютерлік бағдарламалар мен технологияларды ұтымды пайдалану. Дизайндағы цифрлық технологиялардың тайм-менеджменті мен ұтымдылығына ие. Дизайн жобаларын басқару дағдылары, фирмалық стильдер, әлемдік дизайн деңгейі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: магистранттарда экодизайн жұмыстарының техникасы мен технологияларын меңгеруді қалыптастыру.
Мазмұны: бағыты экодизайн, оның негіздері мен даму тенденциялары. Мүмкіндіктер қоршаған ортадағы экодизайн. Сән индустриясында табиғат көздерін пайдалану жолдары. Экодизайн материалдарымен жұмыс істеу техникасы мен технологияларын меңгеру. Табиғаттан алынған бояғыш талшықтар туралы ақпарат жинау әр түрлі табиғи бояулар оларды іс жүзінде қолдану.