Бейнелеу өнері
7M02126
Өнер факультеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Академиялық жазылым пәні тиімді коммуникация дағдыларын жетілдіруге бағытталған, идеяларды анық және ұйымдасқан түрде жеткізуге дағдыландырады. Сондай-ақ сыни ойлау мен аналитикалық дағдыларды дамытуға, ақпаратты бағалауға және негізгі зерттеу дағдыларын үйренуге ықпал етеді. Курстың мақсаты – жалпы академиялық жазылым дағдыларын зерттеу тұрғысынан жетілдіру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
13
Тәжірибелік-зерттеу практикасы
Докторанттың зерттеу тәжірибесі - бұл ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және таңдалған ғылыми тақырыпты терең зерттеуге бағытталған докторантурадағы білім беру процесінің маңызды бөлігі. Осы тәжірибе аясында докторант өзінің диссертациясында немесе басқа ғылыми жобасында белсенді жұмыс істейді, зерттеу жүргізеді, теориялық және эмпирикалық деректерді талдайды, сонымен қатар ғылыми гипотезалар жасайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазақ дәстүрлі өнерінің басым мәнерлі құралдарының ерекшелігінің негіздерін зерделеу. <br/> Мазмұны: қазақтардың дәстүрлі өнеріндегі кеңістік пен уақыт. Қазақтардың дәстүрлі музыкалық өнері. Дәстүрлі қазақ фольклоры. Қазақ қолөнерін талдау. Қолданбалы өнер дәстүрлері. Керамика. Тоқу. Киіз Дәстүрлі қазақ костюмінің Мифопоэтикасы.<br/> Қалыптастырылатын дағдылар: дәстүрлі қазақ өнерінің бейнелі тілін талдау дағдылары
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистрлік диссертация жазуға дайындық. Мазмұны: социогуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы ІТ технологияларды қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдамалық шолу. Зерттелетін тақырып бойынша түпнұсқа ғылыми ұсыныстар мен идеяларды тұжырымдау. Құзыреттер: өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін, кәсіби қызметтің барлық түрлерін ұйымдарда әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдениет саласындағы басқару негіздерін және мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы қағидаттарын зерделеу.<br/> Мазмұны: мәдени менеджменттің категориялары мен принциптері; мәдени процестерді басқарудың формалары мен әдістері.<br/> Қалыптасатын дағдылар: мәдени жобаларды басқару дағдыларын практикалық меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер психологиясы мен көркемдік практика теориясын зерттеу Мазмұны:" өнер психологиясы"," көркем шығармашылық психологиясы " және т.б. өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік құрал ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде. Көркем шығармашылықтың мәселелері. Ғылыми және көркем шығармашылықтың байланысы. Көркемдік тәжірибенің психологиялық аспектілері. Өнер мен білім берудегі нейро бағыттары. Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық психологиясын талдау дағдыларын өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: аrt-science түрлерін талдау әдістері мен әдістерін зерттеу
Мазмұны: өнер және ғылым. Көркем және ғылыми. Шығармашылық және технологиялық. Ғылым шығармашылықтың зерттеу базасы ретінде. Art-science шығармаларының тұжырымдамалық интерпретациясы. Art-science-те шығармашылық жұмыстарды құру. Art-science тұжырымдамасын құру. Қазақстандық суретшілер Art-science өкілдері.
Қалыптастырылатын дағдылар: art-science шығармаларын талдау және құрудың практикалық дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әлемдік көркем білім берудің тарихы мен теориясының негіздерін зерттеу
Мазмұны: көркем білім құбылыс ретінде. Көркем білімнің қысқаша тарихы. Көркем білім берудің ұлттық жүйелерінің қалыптасуы. Отандық көркемдік педагогика. Көркем білім және көркемдік тәрбие. Көркем білімнің мәні мен ерекшелігі. Қазіргі тенденциялар және көркем білімге заманауи көзқарас. Қазіргі қоғамдағы өнердің функциялары.
Қалыптастырылатын дағдылар: білім беру мазмұнын таңдау әдістері мен тәсілдерін өз бетінше іздеу дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ерекше мәдени құбылыс ретінде жинақтаудың қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу.
Мазмұны: коллекциялар ұғымы, әр түрлі дәуірдегі коллекциялар, ғылыми ақпарат жинау, жүргізілетін зерттеулер тақырыбы бойынша библиография жасау.
Қалыптасатын дағдылар: көркем галереяда жұмыс істей білу, суретшілермен, коллекционерлермен және өнер туындыларын сатып алушылармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер саласындағы далалық зерттеулердің әдіснамасын, тәсілдерін және дизайнын зерттеу
Мазмұны: далалық зерттеулер негізгі өзекті база ретінде. Ғылыми зерттеулердің түрлері: эксперименттік зерттеулер, табиғи эксперименттер, аэробатикалық зерттеулер, далалық зерттеулер. Өнерді зерттеудегі далалық зерттеулердің рөлі. Далалық зерттеулердің кезеңдері: жоспарды құру және бағдарламаны әзірлеу; міндеттерді, әдістемелерді, үлгілерді нақтылау; далалық зерттеулерді жүргізу технологиясын (әдіснамасы мен әдістерін) әзірлеу. Өнер ескерткіштері мен артефактілерін далалық зерттеу бойынша ғылыми есептер.
Қалыптасқан дағдылар: ғылыми жұмыста далалық зерттеу әдістерін қолдана білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көркемдік білім беру жүйесінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті пайдалану мүмкіндіктерін зерттеу
Мазмұны: көркемдік білім берудегі ЦT және ЖИ рөлі. ЦT және ЖИ көмегімен тапсырмаларды автоматтандыру. Сандық дәуірдегі көркемдік білім берудің жаңа траекториялары. Бейімделген оқыту платформалары. Тапсырмаларды автоматты түрде тексеру. Виртуалды тренажерлер. Виртуалды көмекшілер және чатботтар. Көрнекі оқыту құралдарын дайындау. Интерактивті презентациялар. Жасанды интеллект технологиялары.
Қалыптастырылатын дағдылар: арнайы пәндер бойынша сабақтарда ЦТ және ЖИ қолдану қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы өнердің өзекті тенденцияларын зерттеу
Мазмұны: қазіргі заманғы көркемдік процестің ерекшеліктері. Өзекті көркемдік тәжірибенің құбылыстары. "Бейне суретші" ұғымы. Қозғалмалы кескінмен жұмыс істеу әдістері мен технологиялары. Бейне және дыбысты монтаждау құралдары. Суретшілердің бейнелері және фотосуреттер сериясы. Мәтінмен жұмыс тәжірибесі. Қазіргі заманғы өнер әлеміндегі оқиға. Медиа өнері. Қазақстандық суретшілер-заманауи өнердің өкілдері. Қазіргі заманғы өнерді талдау негіздері.
Қалыптасатын дағдылар: қазіргі заманғы өнердің өзекті тенденцияларын сипаттау және талдау дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мәдени мұра және өнер саласындағы менеджмент негіздерін зерттеу
Мазмұны: Мәдени мұра және нарық. Өнер және мәдени мұра саласындағы менеджменттің ерекшеліктері. Мәдени мұра брендингі жеке тұлғаны сақтау тәсілі ретінде. Қазақстандағы мәдени менеджмент. Мұражайлар мен галереялардың мәдени менеджменттегі және отандық өнерді танымал етудегі рөлі. Фестивальдар мен биенналелер.
Қалыптасатын дағдылар: мәдени менеджмент саласындағы білімді ұтымды пайдалану қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән мақсаты: өзекті өнер теориясын оқыту
Мазмұны: қазіргі өнердің дамуының өзекті мәселелері, өзекті өнердің генезисі. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі қазақстандық өзекті өнер, танымал суретшілер өзекті өнер өкілдері.
Қалыптасатын дағдылар: өзекті өнер туындыларын талдау дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер сынының негіздерін және оның өнертанудағы рөлін зерттеу.
Мазмұны: өнертану пәндерінің қатарындағы көркемдік сынның рөлі; көркем сын ғылымының ғылым ретінде дамуының тарихи экскурсиясы. Қазақстандық арт-сын. Өнертану және өнер сыны-өзара әрекеттесу полюстері. Өнер мәдени жоба ретінде.
Қалыптастырылатын дағдылар: академиялық рейтинг, Арт-менеджмент және мәдени жобаларды басқару саласындағы копирайтинг дағдылары
и: дәстүрлі қазақ өнерінің бейнелі тілін талдау дағдылары
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер саласындағы өнер мен білім беруді зерттеу теориясы мен әдістемесін зерттеу
Мазмұны: мәдениет және өнер саласындағы білім беру үдерісін ұйымдастыру мен өткізудің мәні, ерекшелігі туралы негізгі мәліметтер, дидактиканың теориялық-әдіснамалық негіздері, оның негізгі заңдылықтары, көркемдік бейіндегі арнайы пәндер саласындағы функциялары мен әдістері.
Қалыптасатын дағдылар: нақты аудиториялар мен контексттерге сәйкес келетін педагогикалық әдістемелерді таңдау мүмкіндігі
Өнер саласындағы өнер мен білім беруді зерттеу әдістері
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: өнер семиотикасының негіздерін үйрену, сонымен қатар өнерді зерттеуде семиотикалық тәсілді түсінуді, талдауды және ескеруді үйрену
Мазмұны: Семиотика өнертанудың ажырамас бөлігі ретінде. Семиотиканың функциялары. Семиотикалық талдаудың рөлі және философиямен, эстетикамен және әдебиетпен байланысы. Семиотика шығарманы, бейнелерді, рәміздерді және өнер категорияларын талдау әдісі ретінде. Қазақстанның өнері мен мәдениетін семиотикалық зерттеу. Қазақ ою-өрнегі - бұл белгі коды.
Қалыптасқан дағдылар: Семиотика әдістерін өнер туындыларын талдау мен түсіндіруде қолдану мүмкіндігі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: педагогикалық өнертануды және оның педагогикалық ғылымдар жүйесіндегі орнын зерттеу.
Мазмұны: көркем шығармашылық қызметтің пайда болуы және дамуы. Қайта өрлеу дәуіріндегі өнер педагогикасы. Батыс Еуропаның көркемдік-педагогикалық ілімдерінің идеялары. Өнер академияларының пайда болуы. Егеменді Қазақстанда өнер педагогикасын дамыту.
Қалыптасқан дағдылар: педагогикалық өнертану дамуының тарихи ерекшеліктерін түсіну қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әр түрлі оқу орындарында өнерді оқыту негіздерін зерттеу
Мазмұны: үздіксіз көркемдік білім беру жүйесіндегі білім беру мекемелерінің түрлері. Мекемелердің әртүрлі түрлерінде оқыту ерекшеліктері. Өнерді оқытудағы дәстүрлі және жаңа білім беру технологиялары (проблемалық және жобалық оқыту, ойын технологиялары, интерактивті технологиялар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және т.б.).
Қалыптастырылатын дағдылар: білім беру мекемелерінің әртүрлі түрлерінде оқытуға дайындығы, сондай-ақ кәсіби рефлексия қабілеті
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: креативті білім беру әдіснамасының негіздерін және оның қазіргі қоғамдағы рөлін зерттеу
Мазмұны: шығармашылық тәжірибелер, өнердегі инновациялар, шығармашылық салалардың теориясы мен тарихы. Қазіргі заманғы өнер: зерттеу практикасы, шығармашылық индустрия саласындағы білім беру жүйесі. Алдын ала және қайталама зерттеулер, объектілерді, суреттер мен мәтіндерді талдау. Шығармашылық білім беру саласындағы академиялық және практикалық тректер.
Қалыптастырылатын дағдылар: шығармашылық білім беру саласындағы академиялық және практикалық тректерді құруда заманауи тәсілдерді қолдану
Педагогикалық практика
Музыкалық білім беру бойынша магистранттардың педагогикалық практикасы теориялық білімдерін оқу процесінің нақты жағдайында қолдануға мүмкіндік береді. Магистранттар практика шеңберінде сабақ береді, оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін әзірлейді, студенттермен және әріптестермен қарым-қатынас жасайды, педагогикалық іс-әрекетке талдау жасайды. Тәжірибе жоспарлау, бағалау, түзету және рефлексия сияқты кәсіби дағдыларды дамытуға бағытталған, бұл өз бетінше жұмыс істеуге дайын құзыретті мұғалімдерді қалыптастыруға ықпал етеді.