Тәуелсіз прогрессивті ойлаудың кәсіби құзыреттілігі мен шығармашылық әлеуеті бар және өсіп келе жатқан жаһандық талаптар жағдайында өз жұмыстарын сыни бағалайтын "дизайнерлер" мамандарын даярлау. Сән дизайны мамандығының сапасына, маркетингтік мәдениетті дамытуға, жоғары сапалы оқыту мазмұнын құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті инклюзивті білім беру дағдыларына бәсекеге қабілеттілікті арттыру.
Дизайн
6B02125
Өнер факультеті
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ойлаудың көркемдік көрінісін, көлемдік-кеңістіктік көрінісін қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: акварельді кескіндеме техникасы, олардың ерекшеліктері, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ Жұмысқа қажетті материалдар. Қысқа мерзімді эскиздердегі "a laprima" өрескел техникасы. Академиялық Лессинг тәсілі. Мөлдір бояу қабаттарымен кеңістіктің пішіні мен тереңдігін мүсіндеу. Қалыптасқан дағдылар: көркем шығарманы жасау кезінде техникалық-технологиялық тәсілдерді, бояу әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. <br/> Құзыреттері: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: студенттер адамның портретін табиғи өмірден академиялық реалистік бейнелеу ережелерін меңгерген, әртүрлі графикалық материалдар мен әдістерді қолдану ерекшеліктерін, нақты бейнелеу ережелерін қолдана отырып, адамды табиғаттан графикалық материалдармен бейнелеу дағдыларын біледі, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия әдістерін қолдана алады, өз дағдыларын одан әрі жетілдіру мақсатында өз жұмысының нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалайды.Студенттер мектеп оқушыларын мектептегі тәжірибеде адамның сауатты бейнесін үйрету процесін қамтамасыз ете алады, академиялық сурет теориясының портреттерді шынайы бейнелеу үшін, академиялық суреттің материалдары мен мәнерлілік құралдары туралы адамның бейнесі бойынша дербес бейнелеу іс-әрекетіндегі және оқушыларды педагогикалық жұмыста оқытудың тиімді процесі үшін маңыздылығын жақсы түсінеді<br/> Студенттер:<br/> • Адамның портретін табиғаттан шынайы бейнелеу ережелерін графикалық бейнелеу құралдарымен үйретеді;<br/> • Әр түрлі графикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану және оларды академиялық сурет бойынша практикалық жұмыстарды орындау кезінде қолданады;<br/> • Қысқа мерзімді суреттер мен ұзақ мерзімді қойылымдарды орындау барысында адамның портретін шынайы бейнелеу ережелерін қолдана алады;<br/> • Әр түрлі графикалық материалдармен және әр түрлі техникамен табиғи қойылымдарды, портреттік нобайлар мен эскиздерді орындау кезінде өзін-өзі көрсету дағдыларын меңгереді;<br/> • Педагогикалық жұмыста оқушыларды оқыту процесінде адамды табиғаттан бейнелеу ережелерін әртүрлі графикалық материалдармен түсіндіру дағдыларын меңгереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің негізгі принциптері мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ олардың әртүрлі коммуникациялық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.<br/> Мазмұны: ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдары мен принциптерін зерттеу, бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі түрлерімен танысу, интернетпен жұмыс істеудің негізгі әдістерін игеру, ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу және т.б. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.<br/> Құзыреттіліктер: ақпаратты өңдеу үшін компьютерді және әртүрлі бағдарламаларды тиімді пайдалану мүмкіндігі. Интернеттегі ақпаратты іздеу және талдау дағдылары. Ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі принциптерін және ақпаратты қорғау тәсілдерін білу. Әр түрлі коммуникациялық құралдардың көмегімен ақпаратты тиімді ұйымдастыра және бөлісе білу. Мәтіндік, графикалық және мультимедиялық деректермен жұмыс істеу дағдылары. Алған білімдері мен дағдыларын күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: сызықтық графиканың негізгі түрлері мен құралдары принциптерін қалыптастыру. Оқу және нақты дизайндағы арнайы суреттің рөлі. Мазмұны: тональды графиканың құралдары мен әдістері. Жазық, көлемді және кеңістіктік формаларды жобалау әдістері мен құралдары. Қалыптасқан дағдылар: архитектурада композицияның теориялық түрлерін еркін қолдану және көлемдік-кеңістіктік формаларды анықтау құралдары. Жобаны толықтыру үшін қоршаған орта, стаффаж суреті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ретроспектегі Батыс Еуропа және Ресей бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы. Өнер сынының жаһандық тенденцияларына байланысты барлық кезеңдердің тарихи, әлеуметтік-мәдени және иконографиялық ерекшеліктері. Бейнелеу өнеріндегі шығармашылық тұлғалардың шығармашылығына көркем талдау; философиялық көзқарастарды анықтау; түс схемаларын қарастыру.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Денсаулықты сақтау және насихаттау мәдениетін қалыптастыру<br/> Мазмұны: Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи-ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы сауықтыру жүйелері, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Тәуелсіз дене тәрбиесі мен спорттың негізгі әдістері.<br/> Қалыптасқан дағдылар: толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтырудың тиісті деңгейін сақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: дизайнның білім беру бағдарламасын меңгеру, дизайн саласының түрлері мен түрлерін талдау. Мазмұны: Алтын қатынас ережесі. Пішіні. Пропорция. Ырғақ. Масштаб. Дизайндағы түс. Композиция негіздері. Көлемді-кеңістіктік және терең-кеңістіктік композиция. Қаріптер. Жарнама дизайны. Көрнекі ақпаратты қабылдау психологиясы. Пішін мен кеңістікті визуалды қабылдау. Қалыптастырылатын дағдылар: дизайн негіздері бойынша орындалатын тапсырманың ерекшеліктерін еркін меңгеру, дизайнда құралдарды қолдану дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заманғы тәсілдерді (BIM, параметрлік модельдеу) қолдана отырып, тұжырымдамадан іске асыруға дейінгі кезеңдерді қоса алғанда, профиль бойынша дизайнды жобалаудың негізгі принциптері мен әдістері. Функционалдық, эстетикалық және технологиялық критерийлер негізінде контекстті талдау, Заманауи объектіні қалыптастыру және жобалық шешімдерді бағалау әдістемесін қарастырады.
8
Выпускная работа
Теориялық және практикалық бөлімді қамтитын арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны (жұмысты) орындау. <br/> Дипломдық жобаның (жұмыстың) мақсаты теориялық білім мен практикалық дағдыларды бекіту, жүйелеу және кеңейту болып табылады.<br/> Құзыреттері: зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттер мен дереккөздерді талдау. Ғылыми деректерді жинау. Зерттеу әдістерін таңдау. Эксперименттік зерттеулер жүргізу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беруде жасанды интеллектті пайдаланудың әдістерін меңгеруге бағытталған. Машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және жасанды интеллекттің оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі қарастырылады
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компьютерлік арнайы бағдарламалардың түрлерімен танысу және олардың сипаттамасы. Білім беру бағдарламасын меңгеру инженерлік графика (AutoCAD) интерфейс, Кәсіби компьютерлік бағдарламаның құралдары. Тапсырмаларда осы бағдарламаның қаражатын сауатты пайдалану.<br/> Мазмұны: 2D сызбалар мен архитектуралық жобалардың 3D модельдеуін әзірлеу. Автоматтандырылған жобалау жүйесінің принциптері; қалыптасатын дағдылар: теориялық графикалық примитивтерді еркін пайдалану және пайдалану және оларды өзгерту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Компьютерлік білім беру бағдарламасын игеру, интерфейспен танысу. ArchiCAD Кәсіби компьютерлік бағдарламасының ерекшеліктері.<br/> Мазмұны: Автоматтандырылған жобалау жүйесінің қуаты. Архитектуралық дизайнға жаңа көзқарас, ыңғайлы және интуитивті<br/> интерфейске. Қалыптасқан дағдылар: еркін қолдану жұмыстың кез келген кезеңінде 2D және 3D конструкцияларын практикалық қолдану жобаланған объект туралы толық ақпарат: еден жоспарлары, бөлімдер, қасбеттер, аксонометрия және перспектива.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кескіндемедегі табиғи и қойылымды академиялық бейнелеу негіздерін зерттеу<br/> Мазмұны: заттың түсі, жарық көлеңкесі, фактурасы және композициясы. Заттардың түсі, көлемі, кеңістіктік тереңдігі және жарық-ауа ортасы, бояуларды қолдану арқылы визуалды бейнелерді беру.<br/> Қалыптасатын дағдылар: сауатты түрде кескіндемелік натюрморт орындау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Композицияның негізгі түсініктерін білу, түрлі түсті көріністе композиция құрып үйрену.Бұл пәннің мақсаты графикалық материалдардың әдіс- тәсілдерін меңгеру, түрлі графикалық материалдармен жұмыс жасау жолдары, материалдардың ерекшелігін түсіну және салу әдістерін игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Corel DRAW және Photoshop бағдарламаларын игеру. Интерфейс принциптерін қалыптастыру. <br/> Тапсырмалар мен мазмұн: графикалық кескіндерді құру және өңдеу әдістері мен құралдары. Интерактивті компьютерлік графиканың заманауи графикалық құралдары. Графика түрлері. Қалыптасқан дағдылар: теориялық қолданбалы бағдарламаларды, компьютерлік графика құралдарын еркін пайдалану. Компьютерлік графиканың аппараттық (техникалық) құралдары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттер әлемдік мәдениет эволюциясының бөлігі ретінде отандық бейнелеу өнерінің эволюциясы саласындағы ақпаратты, ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі Қазақстан өнерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі қазақстандық өнердегі бейнелеу тілінің басым мәнерлеу құралдарын және оның дәстүрлі тұжырымдамамен байланысын, Қазақстанның материалдық және материалдық емес мұрасының пайда болуын, генезисін, трансформациясын жинақтайды және жүйелейді, тәуелсіз зерттеулер негізінде олар әр түрлі кезеңдердегі, стильдер мен мектептердегі отандық өнер туындыларын көркемдік қабылдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді.<br/> Студенттер:<br/> • Отандық өнер туындыларын интерпретациялау және эстетикалық бағалау процесінде тәуелсіз зерттеу қызметінде өнердің эволюциясы мен даму логикасы, стильдері, мектептері мен өнер бағыттары туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады;<br/> • Өнердің, шығармашылық қызметтің даму перспективалары, сондай-ақ өз туындыларын жасау үшін стиль мен экспрессивті құралдарды таңдау туралы білімді қолданады;<br/> • Мектептегі педагогикалық практикада көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыру кезінде өнер туралы алған білімдерін түсіну және қолданады
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру.<br/> Студенттер :<br/> - Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін білу және түсіну;<br/> -Тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыру;<br/> - қазіргі Қазақстанның тарихи процестері мен құбылыстарын зерделеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын меңгеру;<br/> - қазіргі қазақстандық даму моделінің имманентті ерекшеліктерін объективті және жан-жақты түсіне білу;<br/> - Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үдерістерін жүйелеу және сыни бағалау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мүсін, адамның композициялық фигурасы. Мүсіннің негіздерін білу және пластикалық массалармен (саз, гипс) танысу. Модельдеу және қалыптау технологиясы.<br/> Мазмұны: мүсіннің түрлері мен жанрлары. Рельефтердің бір түрі-барельеф, жоғары рельеф, терең рельеф. Модельдеу. Материалдар, құрылғылар және арнайы құралдар. Шикізатты дайындау. Модельдеу ісінің негіздері. Қалыптасқан дағдылар: гипс модельдері мен формаларын өндіруде мүсіндік әдістердің теориялық білімдерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: академиялық сурет салу негіздерін меңгеру.<br/> Мазмұны: жеке тұлғаны дамыту, әр студенттің шығармашылық әлеуетін ашуға жағдай жасау. Заңдар сызықтық және әуе перспективалары. Сызықтар, соққылар арқылы жарықтандыру жағдайында қарапайым пішіннің пропорциялары мен көлемін нақты беру, дизайнды талдау. Геометриялық пішіндер мен тұрмыстық заттардан жасалған натюрморттар.<br/> Құзыреттілік: графикалық материалдармен натюрмортты сауатты құру және тонировкалау және олардың адамгершілік-тұлғалық қасиеттерін, рухани және эстетикалық бағытын, шығармашылық және интеллектуалдық бейімділігін қалыптастыру, өз елінің әлемдік көркемдік мәдениеті мен мәдениетінің құндылықтарына баулу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түс қасиеттері мен үйлесімді түс комбинацияларын құру заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: түс туралы ғылым. Негізгі, құрама және қосымша түстер, түс сипаттамалары түс контрасттары, түстердің араласуы, түс үйлесімі, түс үйлесімі, түс тілі, түс үйлесімі және түс мәдениеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі кәсіби салаларда (сән, графикалық дизайн, архитектуралық дизайн) визуалды және композициялық міндеттермен тиімді жұмыс істеу үшін қажетті графикалық сурет техникасы мен технологияларын терең теориялық және практикалық игеру арқылы болашақ дизайнерлердің кәсіби көркемдік және жобалық құзыреттерін қалыптастыру. Пән дизайн-тұжырымдамаларды жедел визуализациялау дағдыларын дамытуға, эскиздер жасауда және жобалық шешімдердің бөлшектерін әзірлеуде техникалық шеберлікті жетілдіруге бағытталған, бұл білім алушылардың нақты кәсіби міндеттерді шешуге кешенді дайындығын қамтамасыз етеді және олардың дизайнерлік қызметтер нарығында бәсекеге қабілеттілігін нығайтады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бағдарламаларда визуалды байланыс үшін 3D графикасын құру (Cinema 4D, Blender, Adobe Substance), соның ішінде кейіпкерлерді, типографияны және стильдендірілген нысандарды модельдеу. Композиция мен рендерингке баса назар аудара отырып, 3D элементтерін графикалық жобаларға (плакаттар, сәйкестендіру, қозғалыс дизайны) біріктіру әдістері игерілуде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ArchiCAD, Revit және SketchUp-тағы ғимараттар мен құрылымдарды 3D модельдеу, содан кейін 3D басып шығаруға арналған макеттерді дайындау, соның ішінде VR визуализациясына интеграцияланған тарихи нысандарды 3D сканерлеумен жұмыс істеу. Қасбеттерді егжей-тегжейлі көрсетуге, FDM/SLA басып шығару үшін модельдерді оңтайландыруға және ауқымды архитектуралық прототиптерді жасауға баса назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Иммерсивті ортада навигация, интерактивтілік және UX/UI принциптерін қоса алғанда, кеңейтілген (AR) және Виртуалды шындық (VR), веб-сайттар үшін пайдаланушы интерфейстерін жобалау. Даму құралдарын (Unity, Unreal Engine, Adobe Aero) және ойындарда, білім беруде және өнеркәсіпте қолдану жағдайларын қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Архитектурада AR/VR технологияларын қолдану, соның ішінде Unity және Unreal Engine көмегімен интерактивті 3D модельдер мен виртуалды презентациялар жасау. BIM интеграциясын, иммерсивті визуализацияны және жобалармен бірлесіп жұмыс істеу құралдарын қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
VR/AR технологиялары мен құралдарын (Unreal Engine, Twinmotion) пайдалана отырып, иммерсивті жобаларды жасауды қоса алғанда, архитектуралық дизайнда цифрлық медианы (бейне, анимация, интерактивті презентациялар) қолдану. Клиенттермен және stakeholders-пен тиімді қарым-қатынас жасау үшін сандық форматтар арқылы архитектуралық тұжырымдамаларды визуализациялау әдістерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Материалдарды, жарықтандыруды және кейінгі өңдеуді қоса алғанда, бағдарламаларды (3ds Max, Lumion, V-Ray) пайдалана отырып, архитектуралық жобалардың фотореалистік 3D визуализацияларын жасау. Статикалық рендерлерден анимациялық турларға дейін клиенттер мен конкурстарға арналған жобаларды ұсыну әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сандық өнімдерді (веб, мобильді қосымшалар) және графикалық элементтерді (белгішелер, иллюстрациялар) құруды қоса алғанда, визуалды байланысқа баса назар аудара отырып, пайдаланушы интерфейстерін (UX/UI) жобалау. Құралдар (Figma, Adobe XD, Illustrator) және эргономиканы сандық ортадағы эстетикамен үйлестіру принциптері игерілуде.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: заманауи кескіндемедегі архитектуралық көркем бағыттар, стильдер мен мектептердің білім беру бағдарламасын меңгеру. Мазмұны: монументалды-декоративтік кескіндемеде жазықтық және көлемді-кеңістіктік шығармаларды жасау.
Қалыптасатын дағдылар: модуль, масштаб, ырғағы, түсі, фактурасы, қозғалыс пластикасы арқылы интерьер немесе архитектуралық ансамбльдің басқа компоненттерімен жобаланатын туындының теориялық өзара байланысын еркін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әйелдер киімдерін құрастырудағы әдістемелер түрлерін таңдау және теориялық білімді тәжірибеде дұрыс қолдану.
Мазмұны: әйелдер тұлғасының өлшемдік белгілері, әйелдер киімін құруға арналған қосымшалар, әйелдер киімін жобалау әдістері, иық бұйымдарының негізгі және модельдік сызбалары, әртүрлі пішімді жеңдер мен жағаларды құрастыру, конструктивті модельдеу әдістері, әйелдер бел бұйымдары мен иық бұйымдарын құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әйелдер жеңіл бұйымдарын өңдеудің негізгі технологиялық әдістерімен танысу және оларды қолдана білу.
Мазмұны: Әйелдер жеңіл киімдерінің өңдеу ерекшеліктерін меңгеру, ережелерін білу және киім тігерде ескеру, әйелдер жеңіл киімдерін әшекейлеу, қосымша бұйымдарын өңдеу және олады дұрыс қолдана білу. Технологиялық жабдықтың түрлерімен жұмыс жасау; жеңіл бұйымды материалдан жасай білу; тігін өндірісі технологиясы бойынша білімді меңгеру;
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Балалар киімін құрастыру әдістерін зерттеу және таңдалған әдіс бойынша балалар киімін сауатты құрастыру. Балалар өлшем белгілерін өлшеу және негізгі, қосымша өлшем белгілерін анықтау ережелері. Мазмұны: балалардың жеке тұлғасының өлшемдік белгілері, балалар киімін жобалауға арналған конструктивті қосымшалар, балалар киімін жобалау әдістері, базалық және модельдік сызбалар сызу, әртүрлі формадағы жеңдер, жағалар құрастыру; балалардың жеңіл және сыртқы киімдерін құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бас киімдердің жіктелуі, оларды өңдеудің мәні мен ережелері. Әйелдерге арналған бас киімдердің түрлері, мужчин арналған бас киімдердің түрлері, балаларға арналған бас киімдердің түрлері: оларды жасау үшін өлшемдік белгілер және оларды жасау әдістері. Матадан жасалған бас киімдерді орындау. Мазмұны: бас киімдерді жобалаудың функционалдық-эргономикалық, конструктивті-техникалық міндеттерін шешу; қалыптасқан дағдылар: бас киімдерді стандартты және жеке өлшемдер бойынша сауатты құрастыру және сату.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі тоқыма материалдарымен және аксессуарлармен жұмыс. Дайын киімді әр түрлі материалдармен және аксессуарлармен безендіру технологиясы.
Мазмұны: әртүрлі материалдармен жұмыс және бұйымдарды безендіру мазмұны: жүнмен жұмыс, былғарымен жұмыс, жасанды маталармен жұмыс, моншақтармен және моншақтармен жұмыс; олардың технологиясының ерекшеліктері. әр түрлі материалдармен және аксессуарлармен безендіру. балалар бұйымдарын безендіру, әйелдер бұйымдарын безендіру, жоғарғы бұйымдарды безендіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән визуалды дизайндағы этникалық мотивтер мен мәдени кодтардың қолданылуын, соның ішінде дәстүрлі ою-өрнектерді, түстер палитраларын және символизмді заманауи графикалық шешімдерге бейімдеуді зерттейді. Жаһандық трендтер мен жергілікті сәйкестікті ескере отырып, брендинг, орау және цифрлық медиа үшін мәдени мұраны түсіндіру әдістерін зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Органикалық графиканы, сәйкестікті және динамикалық интерфейстерді құруды қоса алғанда, визуалды коммуникацияларда бионикалық принциптерді (табиғи формалар, құрылымдар мен жүйелер) қолдану. Алгоритмдік дизайн құралдарын (Grasshopper, Adobe Illustrator) және брендинг, AR/VR және медиа өнеріндегі бионика жағдайларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән шығармашылық салалардағы графикалық дизайнның рөлін зерттейді, соның ішінде арт-жобалар, цифрлық медиа және коммерциялық брендтер үшін визуалды шешімдер жасау.Заманауи суретшілермен ынтымақтастық, технологияны қолдану (AR, генеративті дизайн) және шығармашылық экономикадағы визуалды коммуникация трендтері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық объектілердің физикалық және үш өлшемді модельдерін құру принциптерін зерттеу — қаптамадан бастап көрме құрылымдарына дейін. Курс эргономикаға, композицияға және визуалды байланысқа баса назар аудара отырып, қағаз, картон, заманауи материалдар мен цифрлық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Дизайн тұжырымдамаларын ұсыну үшін прототиптеу технологияларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби құралдарды (Adobe Photoshop, Illustrator, Procreate) қолдана отырып, визуалды коммуникациялар үшін сандық графика құру, соның ішінде жеке басын, жарнамалық материалдарды және сандық мазмұнды әзірлеу. Сандық ортада хабарламаларды тиімді жеткізу үшін композиция, түспен және типографиямен жұмыс істеу принциптерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық дизайнда ойын механикасы мен интерактивті элементтерді қолдану, соның ішінде интерфейстерді, білім беру материалдарын және жарнамалық науқандарды құру. Көрнекі шешімдер арқылы геймификация құралдарын (Adobe XD, Unity) және пайдаланушыларды ынталандырудың психологиялық принциптерін қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық жобаларды басқару: тапсырмаларды қоюдан және уақытты басқарудан бастап клиенттермен өзара әрекеттесуге және сапаны бақылауға дейін. Жұмыс процесін ұйымдастыру әдістерін (Scrum, Kanban), техникалық тапсырмаларды дайындауды және digital-құралдарды (Trello, Asana, Figma) пайдалануды қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Құралдарды (Adobe After Effects, Figma, Blender) пайдалана отырып, графикалық дизайнға сандық мазмұнды (бейне, анимация, интерактивті элементтер) құру және біріктіру. Көрнекі шешімдерді әлеуметтік желілерге, вебке және мультимедиялық платформаларға бейімдеуді қарастырады, бұл мазмұн мен цифрлық әңгімелерге баса назар аударады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ ұлттық ою-өрнегінің тарихы мен эволюциясын зерттеу, оның графикалық дизайндағы рөлі мен қолданылуы. Дәстүрлі өрнектер, олардың символикасы, заманауи дизайнға бейімделуі және визуалды мәдениетке әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экологиялық таза графикалық дизайн принциптері, соның ішінде қайта өңделетін материалдарды, энергияны үнемдейтін басып шығару технологияларын және қалдықтарды азайту үшін цифрлық шешімдерді пайдалану. Тұрақты брендинг стратегиялары, экологиялық пакеттер және экологиялық бастамалардың визуалды байланысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Элементтердің орналасуын, мәтіннің оқылуын және интуитивті навигацияны қоса алғанда, графикалық интерфейстермен пайдаланушылардың қабылдау және өзара әрекеттесу ыңғайлылығы принциптері. Тиімді визуалды шешімдер жасау үшін ыңғайлылықты тестілеу әдістерін (A/B сынақтары, жылу карталары) және құралдарды (Figma, Adobe XD) қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кәсіби графикалық дизайн бағдарламаларын зерттеу (Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign, Figma, CorelDRAW), соның ішінде векторлық және растрлық графика, макет және сандық иллюстрация. Заманауи визуализация әдістері, типографиямен жұмыс және баспа және сандық медиа үшін макеттерді дайындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық дизайнның негізгі элементтерін зерттеу (түс, композиция, типография, кескіндер) және визуалды шешімдерді құрудың кезеңдік процесі — қысқаша және тұжырымдамадан соңғы орналасуға дейін. Көрнекі коммуникация принциптері, сандық құралдармен жұмыс және әртүрлі ақпарат құралдарына (баспа, веб, әлеуметтік желілер) макеттер дайындау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заманғы көркемдік, саяси, әлеуметтік және экономикалық жағдайларды анықтау және талдау тұрғысынан студенттердің заманауи зергерлік өнердегі білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: өнертанудағы негізгі ағымдар мен бағыттарды зерттеу; жаңа көркемдік тәжірибелер мен өнердің теориялық тұжырымдамаларының пайда болуы және өзара әрекеттесуі; қазіргі заманның үнемі өзгеріп отыратын жағдайларында пайда болуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән этникалық дәстүрлер мен мәдени кодтардың заманауи сәулеттік дизайнға әсерін, соның ішінде ұлттық ою-өрнектерді, материалдарды және кеңістіктік шешімдерді дизайн ортаны жобалауға бейімдеуді, аймақтық сәулеттік стильдерге және олардың заманауи интерпретацияларына, сондай-ақ қоғамдық және тұрғын үй кеңістігінде этномәдени әңгіме құруға баса назар аударады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дизайн саласында жасанды интеллектті дұрыс пайдалану және оны жасау жолдарын білу. Жасанды интеллект көмегімен дизайнерлік бұйымдарды орындау.
Мазмұны: жасанды интеллектті қолдана отырып, сәнді дизайн топтамаларын құру және коллекциядағы әр костюмнің бейнесін толық ашу. Әр суреттегі киім мен қосымша бөлшектердің мағынасын дұрыс көрсете білу. Кәсіби дағдылар: жасанды интеллектті сауатты және тиімді пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жүйелі мәліметтерді қалыптастыру, дипломдық жобалау бағдарламасын игеру, оқытудың соңғы кезеңінің өзара байланысты процестерін ұйымдастыру деңгейін және сапасын арттыру және түлектердің еңбек нарығында бәсекеге қабілеттілігін арттыру.
Мазмұны: қызметті жетілдірудің практикалық міндеттерін шеше алатын жоғары білікті мамандарды қалыптастыру.
Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік дайындықтың тиісті деңгейін сақтау, дизайн дағдыларын еркін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ерлер тұлғаларының стандартты және жеке өлшем белгілерін сауатты өлшеу, ерлер киімін құрастыру әдістері, ерлер бұйымдарында қолданылатын конструктивті қосымшаларды, иық және бел бұйымдарын әртүрлі әдістермен құрастыру. Ерлер тұлғаларының стандартты және жеке өлшем белгілерін өлшеу ережелері.
Мазмұны: ерлер тұлғаларының негізгі және қосымша өлшем белгілерін дұрыс өлшеу, ерлер киімін құрастыру әдістемелері, ерлер киімінде қолданылатын конструктивті қосымшаларды дұрыс таңдау, әртүрлі формадағы жеңдер мен жағалар; ерлер сыртқы киімдерін құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ерлер мен балалар костюмдерін технологиялық өңдеу әдістерін зерттеу және арнайы тігін жабдықтарымен танысу
Мазмұны: ерлер мен балалар киімдерін өңдеудің негізгі технологиялық әдістерімен және өңдеуде қолданылатын арнайы жабдықтардың түрлерімен танысу. Түйінді өңдеу технологиясы. Қосымша бөлшектерді өңдеу реті. Матадағы технологиялық жаймалар түрлері және оларды орындау ережелері. Технологиялық жабдықтардың түрлерін талдау; әртүрлі материалдан ерлер мен балалар киімдерін тіге білу. Кәсіби дағдылар: ерлер киімін өңдеу ерекшелігі және балалар киімін өңдеу ерекшеліктерінің айырмашылықтарын ажырату және оларды орындай білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Архитектурада жасанды интеллект (AI) және генеративті дизайнды қолдану, соның ішінде алгоритмдік дизайн, нейрондық желілерді пайдалану (MidJourney, Stable Diffusion) және BIM интеграциясы, генеративті қасбеттер немесе урбанистика бойынша жағдайларды зерттеу.Адаптивті модельдер құруды, параметрлерді оңтайландыруды және автоматтандырудың этикалық аспектілерін жарықтандырады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: архитектуралық ортаның әртүрлі элементтерінің графикалық берілу ерекшеліктері. Қатты және жұмсақ құрылым.
Мазмұны: заттар мен объектілер графикасының негізгі проекциялары. Әр түрлі архитектуралық бөлшектердің көлемін графикалық модельдеу.
Қалыптасқан дағдылар: теориялық білімді еркін қолдану, жобалау жұмыстарын графикалық ресімдеу жұмысының техникалық дағдыларын меңгеру. Жобаның эскиздік тұсаукесері және тұсаукесері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде кәсіби ортада шығармашылық және зерттеу қызметін жауапкершілікпен және адал іске асыру үшін қажетті құқықтық сауаттылықты, этикалық қағидаттарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы көзқарасты қалыптастыру, сондай-ақ тұрақты құқықтық ұстанымды, құқықтық өзін-өзі қорғау дағдыларын, авторлық және еңбек құқығы нормаларын түсінуді, өнер және дизайн саласында туындайтын құқықтық және этикалық дилеммалар жағдайында негізделген шешімдер қабылдауға дайындықты дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Киімді қағаз және манекен бетінде модельдеудің негізгі әдістері. Қарапайым және күрделі көлемді пішімдер. Қарапайым және күрделі модельдеудің тәсілдері.
Мазмұны: білімді тереңдетеді, модельдеу мен киім жасаудың жаңа әдістерін меңгереді. Макеттің көмегімен студенттер әртүрлі көзқарастарды дамытады, эстетикалық талғамдарды дамытады, күрделі түйіндер, жиектер, қатпарлар мен сызықтар, рельефтер, қатпарлар, әртүрлі асимметриялық бөлшектер туралы жүйелі түрде ойлайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Коллекциялық және заманауи дизайн туралы жүйелі ақпаратты қалыптастыру, заманауи дизайндағы әртүрлі бағыттарды араластыру. Берілген тақырып бойынша жинақтың эскизін жасау.
Мазмұны: дизайн принциптері - жалпы мақсаттарға жету және мәселелерді шешу. Қазіргі мен өткеннің байланысы, классикалық дизайнды қайта қарау және ең батыл эксперименттер.
Қалыптасқан дағдылар: жаңа тұжырымдамаларды құру процесінде дизайн әдістерін еркін қолдану. Мәселені шешудің өзіндік ерекшелігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді костюм тарихы туралы кең теориялық біліммен таныстыру. Қазақтың ұлттық костюмдерінің тарихы және қазіргі заманғы костюмдердің даму тарихы.
Мазмұны: әр түрлі елдердің костюм тарихымен танысу, эстетикалық талғамды дамыту, киімнің сәндік бөліктері мен формаларын, оның ерекшеліктерін түсіну. Қалыптасқан дағдылар: костюмнің формасы, құрылымы, қызметі туралы идеяларды тарихи аспектіде және бізді қоршаған заттық әлемнің сұлулығын сезімтал қабылдауға қабілетті эстетикалық талғаммен дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: - білім беру бағдарламасында патч-тігін дизайнының әдістері мен әдістерін меңгеру.
Мазмұны: патчворгтың теориялық негіздері. Дизайн элементтері. Нысандарды бейнелеу әдістерімен танысу. Сән және патч дизайнының түсініктері мен әдістері. Жобаны кәсіби ұсыну негіздері.
Қалыптасатын дағдылар: сән дизайнында еркін қолдану және дизайн әдісі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Технологияның, эстетиканың және әлеуметтік контексттің объективі арқылы пәндік әлемнің эволюциясын — еңбек құралдарынан өнеркәсіптік дизайнға дейін зерттеу. Графикалық дизайнмен байланысқа ерекше назар аударылады: ою-өрнектердің, қаріптердің, визуалды коммуникациялардың дамуы және олардың қазіргі заманнан цифрлық дәуірге дейінгі стильдерді қалыптастырудағы рөлі талданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тігін өндірісіндегі негізгі химиялық, физикалық қасиеттер мен материалтану түрлерінің принциптері мен жіктелуін меңгеру. Табиғи, жасанды талшықтар, синтетикалық талаптар. Мақта, зығыр, жібек және жүн талшықтарынан жасалған маталардың сипаттамалары мен жіктелуі.
Мазмұны: материалдардың жіктелуі, номенклатурасы және сипаттамасы, оларды практикада қолдану тәжірибесі.
Материалдардың құрылымы: микроқұрылым, макроқұрылым, заттың ішкі құрылымы; материалдардың қасиеттері: механикалық, физикалық, химиялық, технологиялық; шығу тегі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге мультимедиа көмегімен визуалды мазмұнды құрудың әдістері мен технологияларын үйрету. Курс студенттердің әртүрлі медиа платформалар үшін графика, анимация, бейне және интерактивті элементтерді қамтитын визуалды жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған.
Мазмұны: Компьютерлік графика және анимация негіздері. Мультимедиялық контентті жобалау принциптері. Суреттерді құру және өңдеу технологиялары. Анимациялар мен бейне эффектілерді әзірлеу. Интерактивті ақпарат құралдары және олардың қосымшалары. Мультимедиялық визуализация бағдарламалық құралы. Мультимедиялық элементтерді жобаларға біріктіру. Мультимедиялық визуализацияның заманауи тенденциялары мен болашағы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жасөспірімдер костюмінің немесе балалар киімінің құрылымын, оның элементтерін, тағайындау факторларын, адам мен қоғамның шынайы тұтынуын зерттеу. Мазмұны: балалар киімдерінің ассортименті; топтардың эскиздерін, жасына қарай жинақтарды әзірлеу. Қалыптасқан дағдылар: бастапқы форманың шығармашылық трансформациясының негізгі түрлерін, құрылымдық форманың заңдылықтарын және балалар киімінің костюм формасын модельдеу теориясын меңгереді. Берілген тақырыптар бойынша жинақ құру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық планшеттер мен мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманың (Photoshop, Procreate және т.б.) көмегімен архитектуралық жобалардың сандық эскиздерін, визуализацияларын және көркемдік презентацияларын жасау әдістерін зерттеу. Курс сәулет дизайнында атмосфераны, материалдарды және кеңістіктік шешімдерді жеткізу үшін түс, Жарық, текстура және композиция дағдыларын дамытады. Көркемдік экспрессивтілікті арттыру үшін 3D рендерлерді сәндеуге, эскиздеуге және кейінгі өңдеуге ерекше назар аударылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мазмұны: студент коллекцияның эскиздерінен бастап матадан жасалған бұйымдарға дейін берілген тақырыптағы жұмыстардың кезектілігін игереді. Стильді таңдауды, коллекцияның форматы мен силуэтін анықтауды, оған сәйкес конфекциялық картаны, өнімді өңдеудің дәйектілігін және түпнұсқа эскизге сәйкестікті үйренуге болады. Бұл пәнде білім алушы конструкторлық сызбалардың базалық және модельдік сызбаларымен жұмыс істейді және модельдік Сызбадан үлгілермен жұмыс істейді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Киім дизайны саласындағы авторлық логотиппен жұмыс және оның материалдық көрінісі. Жеке брендті ойлау, қалыптастыру және дамыту. Жеке бренд пен өнім түрінің белгісін ойластыру және іске асыру тәсілдері.
Мазмұны: Киім дизайны саласындағы авторлық логотиппен жұмыс, өнім сапасы, өнім өндірісі, өнімнің маркетингі және менеджменті, бизнес-жоспар құру және материалдар мен дайын өнімдерде қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сәнді дизайндағы барлық визуалды және заманауи модельдерді, соның ішінде барлық стильдерді, ақпаратты сауатты пайдалануды, сәнді өнімдердегі логотип пен фирмалық түстерді зерттеу мен жобалауды ажырата білу мазмұны: компанияның фирмалық стилінің стиль қалыптастырушы элементтерін қалыптастыру. Стильге сәйкестік. Бәсекелестер нарығын талдау. Компанияның мақсаты мен стратегиясын әзірлеу.
Қалыптасатын дағдылар: компанияның жақсы нәтижесіне қол жеткізу үшін дизайн және трансформация әдістерін еркін пайдалану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тұрақты және инновациялық құрылымдарды құру үшін архитектуралық дизайнға цифрлық технологияларды (BIM, генеративті дизайн, 3D басып шығару) және бионика принциптерін біріктіру. Бағдарламалық жасақтаманы (Grasshopper, Autodesk Fusion) қолдана отырып, табиғи формалардың, адаптивті қасбеттердің және биоматериалдардың алгоритмдерін қолдануды қарастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Архитектуралық дизайндағы эргономика және ыңғайлылық принциптері, соның ішінде антропометрияны, пайдаланушылардың қауіпсіздігі мен жайлылығын ескере отырып, ғимараттар мен интерьерлерді жобалау, сондай-ақ қол жетімді ортаға және навигацияны оңтайландыруға баса назар аудара отырып, пайдаланушы сценарийлері мен құралдары (BIM, VR тестілеу) арқылы қоршаған ортаның ыңғайлылығын талдау әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сәулет жобаларын басқару әдістері, соның ішінде жоспарлау, командаларды үйлестіру және сапаны бақылау. Agile және Waterfall тәсілдерін, тұтынушылармен өзара әрекеттесуді, нормативтік құжаттаманы және цифрлық құралдарды (BIM, MS Project, Trello) қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ ұлттық ою-өрнегінің тарихы мен эволюциясын, оның символикасын және дәстүрлі және қазіргі заманғы сәулет өнерінде қолданылуын зерттеу. Өрнектердің мәдени маңызы, олардың көшпенділердің табиғатымен және дүниетанымымен байланысы, сондай-ақ қазіргі дизайндағы рөлі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән архитектуралық дизайнның шығармашылық индустриялармен (өнер нысандары, иммерсивті кеңістіктер, оқиға дизайны) өзара әрекеттесуін, соның ішінде сәулеттік тұжырымдамаларды коммерциялық және мәдени жобаларға айналдыру әдістерін зерттейді. Инновациялық ортаны құру үшін Digital-суретшілермен, сценографтармен және медиа платформалармен ынтымақтастық жағдайларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Көлемдік-кеңістіктік композицияларды құру принциптерін, әртүрлі материалдармен жұмыс істеу әдістерін және макеттерді жасау технологияларын зерттеу. Курс конструкцияларды жобалаудың, эскиздерді үш өлшемді модельдерге түрлендірудің және олардың функционалдық-эстетикалық қасиеттерін талдаудың практикалық дағдыларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Архитектуралық дизайнда цифрлық графиканы қолдану, соның ішінде Photoshop, Illustrator және Procreate көмегімен концепциялық өнер, визуализация және презентация материалдарын жасау, архитектуралық тұжырымдамаларды графикалық түрде жеткізуге және 2D графикасын 3D модельдері мен презентацияларына біріктіруге баса назар аудару.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Интерактивті презентацияларды, навигациялық жүйелерді және иммерсивті орталарды қоса алғанда, архитектуралық жобаларға арналған пайдаланушы интерфейсін жобалау (UX/UI). Архитектуралық контексте эргономика мен визуалды коммуникацияны, ақылды ғимараттар мен қалалық кеңістіктерде қолдануды ескере отырып, интерактивті шешімдерді (Figma, Unity, Unreal Engine) құру құралдары игеріледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қалалық және цифрлық контексте архитектуралық дизайн мәселелерін шешу үшін геймификация мен ойын механикасын қолдану саласында кәсіби шығармашылық және технологиялық құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән заманауи дизайн құралдарын (VR-модельдеу, Unreal Engine, Minecraft) игеруді қамтамасыз етеді, ойын орталары арқылы кеңістіктік шешімдерді құру және сынау қабілетін дамытады, сондай-ақ тиімді архитектуралық-дизайн тұжырымдамаларын әзірлеу үшін генеративті дизайнның нейрондық желілік технологияларын біріктіру дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Эко материалдарды, энергияны үнемдейтін технологияларды қолдануды және табиғи жүйелерді жобаларға біріктіруді қоса алғанда, тұрақты архитектуралық дизайн принциптері. Халықаралық экологиялық стандарттар (LEED, BREEAM) және қоршаған ортаға әсерді азайту стратегиялары.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сәулеттік жобалауда қолданылатын заманауи цифрлық технологиялар мен бағдарламалық құралдарды (AutoCAD, Revit, 3ds Max, SketchUp және т.б.) зерттеу. Тиімді және инновациялық сәулеттік шешімдерді жасау үшін 3D модельдеу, визуализация, BIM технологиялары және процестерді автоматтандыру әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сәулеттік дизайнның негізгі элементтерін (пішін, кеңістік, Жарық, материал) және кезең — кезеңімен жобалау процесін-тұжырымдама мен эскиздерден бастап іске асыруға дейін зерттеу. Композиция, функционалды аймақтарға бөлу, эргономика және қоршаған ортамен өзара әрекеттесу принциптері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сандық құралдармен (3ds Max, Lumion, Twinmotion, Blender) архитектуралық жобалардың динамикалық визуализациясын жасау. VR/AR модульдерімен және After Effects-те кейінгі өңдеумен жобалық шешімдерді тиімді байланыстыру үшін 3D анимация әдістерін, виртуалды турларды, презентациялық роликтерді және интерактивті демонстрацияларды меңгеруді қамтиды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Инженерлік-техникалық талаптарды және пайдаланушы тәжірибесін ескере отырып, сәулеттік кеңістіктерге арналған қаріп композицияларын жобалаудың кәсіби дағдыларын дамыту. Курс сәулет ортасына үйлесімді интеграцияланатын, оның қабылдануын күшейтетін және қалалық кеңістіктегі ақпараттық шешімдердің функционалдығын қамтамасыз ететін навигациялық жүйелерді, маңдайшаларды және мәтіндік элементтерді құрудың практикалық құзыреттерін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі сәулет пен дизайн эволюциясын зерттеу, стильдердің, құрылымдардың және көркемдік принциптердің ерекшеліктерін ашу. Мәдени, әлеуметтік және технологиялық факторлардың сәулеттік ортаның қалыптасуына әсері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сыртқы киімді өңдеу әдістерін зерттеу және арнайы тігін жабдықтарында өңдеу технологиясымен танысу.
Мазмұны: сыртқы киімді өңдеудің негізгі технологиялық әдістерімен және арнайы жабдықтың түрлерімен танысу. Сыртқы киімде кездесетін технологиялық түйіндерді өңдеу ерекшеліктері. Қосымша бөлшектерді өңдеу реті. Матаға орналасу түрлері және оларды орындау әдістері. Технологиялық жабдықтардың түрлерін зерделеу; сыртқы бұйымды материалдан жасай білу; игеру-тігін өндірісі технологиясын білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әр түрлі дизайн салаларындағы мәселелерді шешу үшін қаріп композициясы мен визуалды иерархияны түсінуге негізделген мәтінді жобалау өнерінде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Пән графикалық дизайнда, қалалық ортада (белгілер, навигация) қолданылатын құрал ретінде типографияға жан-жақты көзқарасты қамтамасыз етеді. Курс әртүрлі дизайн контексттерінің үйлесімді визуалды ортасын құрудағы қаріптердің рөлін түсінуді қалыптастыра отырып, оқылым, эстетика және функционалдылық тепе-теңдігін ескере отырып, типографиялық шешімдерді құру қабілетін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Графикалық дизайнға арналған фотосуреттерді (Adobe Photoshop, Lightroom) және цифрлық иллюстрацияларды (Procreate, Illustrator) жасау және өңдеу, соның ішінде композиция техникасы, сәйкестендіру, жарнама және цифрлық медиадағы бояу және сәндеу, авторлық стильге баса назар аудару, суреттерді брендке бейімдеу және оларды дизайн макеттеріне біріктіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Нақты өндіріс жағдайында білім беру бағдарламасын, арнайы кәсіби қызметті дамыту теориясы мен практикасын меңгеру.
Мазмұны: оқу процесінің практикалық бөлігі, кәсіпорындарда білікті кадрлар мен мамандар даярлау. Мемлекеттік білім беру стандарттарының талаптарына байланысты семестрдің соңында оқу процесінің қорытынды бөлігі. Қалыптасқан дағдылар: таңдау шеберханасы пәнін оқытудың жаңа ережелерін еркін қолдану, студенттердің өндірістік жұмыс дағдылары мен дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Экодизайн бағытын, оның негіздері мен даму үрдістерін. Қоршаған ортадағы экодизайн мүмкіндіктерін. Табиғат қайнар көздерін сән дизайнында пайдалану жолдары мен әдістері. Экодизайн материалдарымен жұмыс жасау техникалары мен технологияларын меңгеру. Түрлі табиғаттан алынған (бояу беретін) талшықтар жайлы ақпараттар жинап, табиғаттан алынған бояу талшықтарын практикада қоладану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс студенттердің нарықтық экономика, менеджмент негіздері, баға белгілеу және шығармашылық индустрияда бизнес жүргізу саласындағы базалық білімдерін дамытуға бағытталған. Студенттерге өз шығармашылығын коммерцияландыру дағдыларын үйрету, көркем бизнес пен жобалық ойлау механизмдерін түсіну. Кәсіпкерлік негіздерін меңгеру креативті идеяларды сәтті жүзеге асыруға, нарыққа шығуға, тұтынушыларды табуға және шығармашылық индустрияда мансап құруға мүмкіндік береді.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Ғылыми-өндірістік тәжірибе келесі мақсаттарда жүзеге асырылады: өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алу; белгілі бір ғылыми бағыттағы зерттеу қызметінің жай-күйімен танысу; ғылыми мәселені анықтау, оны шешу жолдарын табу дағдыларын нығайту, студенттерді негізгі құрылымдық бөлімшелерде жүргізілетін ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарымен таныстыру; материалдарды жинау және өңдеу; практика өткізу орны ретінде ұйым атынан тапсырмаларды орындау; жұмыс орнында міндеттерді орындау.
Оқу практикасы
Оқу практикасының негізгі мақсаты студенттерде археологиялық қазу дағдыларын қалыптастыру, мұрағат, мұражай жұмысымен таныстыру. Оқу практикасына археологиялық далалық практика және мұрағаттық-мұражайлық оқу тәжірибесі кіреді. Археологиялық далалық практика 1 курста өтеді.
Тәжірибені қорғау
Пәндерді теориялық оқыту кезінде алынған білімді бекіту және тереңдету. Бухгалтерлік есептің пәндердің ғылыми және әдістемелік аппаратын қолдану дағдыларын қалыптастыру, есеп және аудит бакалавры қызметінің маңызды бағыттары бойынша өзіндік жұмыстың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Қаржылық ақпараттарды өңдеу үшін заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды қолдана білу, есептеу нәтижелерін талдау.
Өндірістік тәжірибе
Дизайн мамандығының студенттеріне арналған кәсіби тәжірибе салада табысты жұмыс істеу үшін қажетті білімді тереңдетуге және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Мұндай тәжірибенің негізгі мақсаттары мен мазмұнына мыналар жатады: кәсіби дағдыларды дамыту, нақты жобалармен жұмыс істеу, жұмыс процесін түсіну, топтық жұмыс, этика және кәсіби стандарттар. Кәсіби тәжірибе профиль бойынша өндірісте өтеді.
Өндірістік тәжірибе
Бакалавриат студенттерінің өндірістік практикасы – студенттердің өзіндік еңбек етуге теориялық дайындығының соңғы кезеңі және қажетті кезеңі болып табылады. Өндірістік практиканың мақсаты - теориялық оқу нәтижелерін бекіту, психологиялық жұмыстың практикалық дағдыларын меңгеру, білім алатын мамандық бойынша кәсіби қызметтің негізгі құзыреттілігі мен тәжірибесін қалыптастыру болып табылады.