6В02126 Бейнелеу өнері білім беру бағдарламасы бойынша өнер бакалавры
Пәндік, коммуникативтік және цифрлық құзыреттіліктері бар, авторлық көркем шығармаларды жасауға қабілетті және кәсіби және қосымша көркемдік білім беру жүйесінде өнерді оқыту дағдыларын меңгерген кескіндемеші-суретшіні даярлау
Бейнелеу өнері
6B02126
Өнер факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
60 (Каз.) 60 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ұлттық тәрбие» курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекет жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. «Абайтану» пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп, білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кескіндемедегі табиғатты академиялық бейнелеу негіздерін зерттеу<br/> Мазмұны: түсі, хиароскуро, құрылымы және құрамы. Заттардың түсі, көлемі, кеңістіктік тереңдігі және жарық-ауа ортасы, бетіне бояулар қолдану арқылы визуалды бейнелерді беру. Акварель бояуының ерекшелігі. Акварельмен жұмыс істеу әдістері мен әдістері ("шикі бойынша", "құрғақ бойынша", лессировка). Натюрморттағы кескіннің колористикалық шешімі. Кескіндемедегі табиғатты бейнелеудің стиль ерекшеліктері.<br/> Қалыптасатын дағдылар: акварельдің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, табиғатты бейнелеудің академиялық әдістерін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: бас сызбасындағы пропорцияларды, пішін мен көлемді кеңістіктік ойлау мен түсінуді дамыту<br/> Мазмұны: бет бөліктерінің суретін талдау, бастың конструктивті үлгісі, эскиздер мен эскиздер, портреттік суреттегі жарық пен тон. Пропорциялар және бас анатомиясы. Жеке ерекшеліктерді беру. Гипс басының суреті. Отырғыштың басының суреті. Портреттің жеке ерекшеліктері. Графикалық техника және сурет материалдары. <br/> Қалыптасатын дағдылар: форманы құрудың академиялық әдісін меңгеру, тонды сенімді пайдалану және байқауды дамыту
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды меңгеру және кәсіби қызметте қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курста деректерді өңдеу, бұлттық технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сондай-ақ, автоматтандырылған жүйелерді пайдалану, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері талданады. Пән заманауи АКТ құралдарын тиімді қолдануды үйретіп, цифрлық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ретроспектегі Батыс Еуропа және Ресей бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы. Өнер сынының жаһандық тенденцияларына байланысты барлық кезеңдердің тарихи, әлеуметтік-мәдени және иконографиялық ерекшеліктері. Бейнелеу өнеріндегі шығармашылық тұлғалардың шығармашылығына көркем талдау; философиялық көзқарастарды анықтау; түс схемаларын қарастыру.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Студенттер психологиялық ұғымдарды және кәсіби өзін-өзі анықтау әдістерін меңгереді. Әлеуметтік өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастырады, өзін және басқаларды түсінуге үйренеді, кикілжің жағдайлардағы мінез-құлық үлгілерін игереді және тиімді коммуникация техникаларын меңгереді.Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: графика техникасы мен технологияларын теориялық және практикалық зерттеу<br/> Мазмұны: көлемді, материалды, жоспарлылықты беру сияқты графиканың техникасы мен технологиялары. Көркем материалмен жұмыс істеудің техникалық дағдыларын пысықтауға, сол материалмен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін үйренуге арналған жаттығуларды орындау. Әртүрлі қағазда жұмыс істеудің әртүрлі графикалық әдістері.<br/> Қалыптасатын құзыреттер: көркем материалдардың негізгі техникалары мен технологияларын меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: графика техникасы мен технологияларын теориялық және практикалық зерттеу<br/> Мазмұны: көлемді, материалды, жоспарлылықты беру сияқты графиканың техникасы мен технологиялары. Көркем материалмен жұмыс істеудің техникалық дағдыларын пысықтауға, сол материалмен жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін үйренуге арналған жаттығуларды орындау. Әртүрлі қағазда жұмыс істеудің әртүрлі графикалық әдістері.<br/> Қалыптасатын құзыреттер: көркем материалдардың негізгі техникалары мен технологияларын меңгеру
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттер дизайн типологиясын, дизайндық жобалау жұмысының негіздерін, графикалық дизайн жобаларын орындау принциптері мен дәйектілігін, кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалар құралдарын (Photoshop, CorelDRAW және т. б.) біледі, графикалық дизайн жобаларын дәстүрлі графикалық материалдар мен құралдармен, сондай-ақ, оларды орындау дағдыларын компьютерлік бағдарламалардың құралдары арқылы дәстүрлі графикалық материалдар мен құралдарды меңгереді, графикалық дизайн жобаларының орындалу ретін түсіндіреді.<br/> <br/> Студенттер:<br/> • Дизайн типологияларын, дизайн жобаларын орындау әдістері мен дәйектілігін, кәсіби дизайнерлік компьютерлік бағдарламалардың құралдарын (Photoshop, CorelDRAW және т. б.) үйретеді;<br/> • Алынған теориялық білімді қолдана отырып, графикалық дизайн жобаларын орындайды;<br/> • Графикалық дизайн жобаларын орындау кезінде сыни және креативті ойлау, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады;<br/> • Мектеп оқушыларына педагогикалық практикада дизайнерлік жобаларды, оның ішінде компьютерді қолдана отырып орындау кезектілігін түсіндіру дағдыларын қолданады.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты жазу немесе кешенді емтихан тапсыру – жоғары білікті мамандарды дайындаудың соңғы кезеңі. Дипломдық жоба – өзекті тақырыптардың бірін теориялық немесе эксперименттік зерттеу. Кешенді емтихан тапсыру хореографиялық білім саласындағы таңдалған пәндер бойынша тәжірибелік сынақ болып табылады. Бітіруші кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдылар және дағдыларды меңгеру деңгейін көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Кәсіби компьютерлік бағдарламаларды зерттеу (3ds MAX және т. б.)<br/> Мазмұны: 3D Max интерфейсімен танысу. Өнер туындылары мен жобаларын жасау кезінде 3D модельдеу, анимация және визуализация.<br/> Қалыптасатын дағдылар: шығармашылық идеяларды жүзеге асыру үшін 3d Max бағдарламасында жұмыс істей білу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көркемдік көзқарасты, ойлаудың көлемдік-кеңістіктік көрінісін қалыптастыру және дамыту. Мазмұны: акварельді кескіндеме техникасы, олардың ерекшеліктері, қасиеттері, құрамы, сондай-ақ Жұмысқа қажетті материалдар. Қысқа мерзімді зерттеулерде шикі "а лаприма" техникасы. Академиялық Лессинг тәсілі. Мөлдір бояу қабаттарымен кеңістіктің пішіні мен тереңдігін мүсіндеу. Қалыптасқан дағдылар: көркем шығарманы жасау кезінде техникалық және технологиялық әдістерді, бояғыштың әдістерін меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: композицияны құру туралы негізгі білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: композицияның эстетикалық аспектісі. Элементтер, заңдар, композиция түрлері. Стиль және стиль бірлігі. Кеңістікті жобалау және оның құрылысы негіздері. Қалыптасқан дағдылар: көркемдік форманы үйлестіру құралдарын меңгеру және ойластырылған шығарманың мазмұнын тұтас көркемдік-бейнелік түрде нақты көрсете білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Композицияның негізгі түсініктерін білу, түрлі түсті көріністе композиция құрып үйрену.Бұл пәннің мақсаты графикалық материалдардың әдіс- тәсілдерін меңгеру, түрлі графикалық материалдармен жұмыс жасау жолдары, материалдардың ерекшелігін түсіну және салу әдістерін игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: компьютерлік графика саласындағы кәсіби бағдарламаларды игеру және пайдалану (Corel DRAW, Photoshop).<br/> Мазмұны: компьютерлік графика құралдарын дамыту кезеңдері. Компьютерлік графиканы қолдану салалары. Компьютерлік графиканың аппараттық құралдары. Екі өлшемді және үш өлшемді графика. Түс үлгілері. Мәтінді толтыру.<br/> Қалыптасатын құзыреттер: шығармашылық идеяларды іске асыру үшін кәсіби бағдарламалардың негіздерін меңгеру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: компьютерлік графиканың аппараттық (техникалық) және қолданбалы бағдарламалық құралдары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: компьютерлік графиканың түрлері. Екі өлшемді графика: растрлық, векторлық, фракталдық. Үш өлшемді графика. Графикалық файл пішімдері. Түс үлгілері. Компьютерлік коллаж жасау ерекшеліктері. Қалыптастырылатын дағдылар: қолданбалы бағдарламаларды пайдалана отырып, дербес компьютерде графикалық объектілерді құра, өңдей және ресімдей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> В1 - Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 - Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Студенттер әлемдік мәдениет эволюциясының бөлігі ретінде отандық бейнелеу өнерінің эволюциясы саласындағы ақпаратты, ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі Қазақстан өнерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі қазақстандық өнердегі бейнелеу тілінің басым мәнерлеу құралдарын және оның дәстүрлі тұжырымдамамен байланысын, Қазақстанның материалдық және материалдық емес мұрасының пайда болуын, генезисін, трансформациясын жинақтайды және жүйелейді, тәуелсіз зерттеулер негізінде олар әр түрлі кезеңдердегі, стильдер мен мектептердегі отандық өнер туындыларын көркемдік қабылдау және түсіндіру дағдыларын меңгереді.<br/> Студенттер:<br/> • Отандық өнер туындыларын интерпретациялау және эстетикалық бағалау процесінде тәуелсіз зерттеу қызметінде өнердің эволюциясы мен даму логикасы, стильдері, мектептері мен өнер бағыттары туралы алған білімдерін түсінеді және қолданады;<br/> • Өнердің, шығармашылық қызметтің даму перспективалары, сондай-ақ өз туындыларын жасау үшін стиль мен экспрессивті құралдарды таңдау туралы білімді қолданады;<br/> • Мектептегі педагогикалық практикада көркемдік қабылдау процесін ұйымдастыру кезінде өнер туралы алған білімдерін түсіну және қолданады
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
S 2307
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мүсін бейнелеу өнерінің түрі, оның басты ерекшелігі көркем бейнені көлемді форманың пластикасы арқылы беру болып табылады. Бұл мүсіндік бейненің қағаз немесе кенеп жазықтығындағы иллюзиялық бейнеден айырмашылығы. Үш өлшемді нысаны бар өнер туындысы шын мәнінде кеңістікте бар, нақты көлемге ие. Мүсіннің Бұл қасиеті пластикалық деп аталады, ал модельдеу немесе мүсіндеу пластикалығына жетеді.<br/> Дөңгелек және рельеф деп аталатын мүсіннің екі негізгі түрі бар. Бағдарламаның әр түрлі тақырыптары мен тапсырмалары олармен танысуға, практикалық жұмыстарды орындау арқылы зерделеуге және игеруге бағытталған.
2
Оқу практикасы
Оқу тәжірибесі бұқаралық ақпарат құралдары жұмысының ерекшелігімен танысуға, оқыту процесінде алынған теориялық білімді бекіту және тереңдету арқылы бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді алуға мүмкіндік береді. Мәтіндерді жазудың алғашқы дағдыларын, газет және радионовостар нөмірлерін шығару процесінде қазіргі заманғы технологияларды қолдана білуін қалыптастырады.
8
Өндірістік тәжірибе
Дипломдық жобалау басталар алдында өткізілетін диплом алдындағы іс-тәжірибе зерттелетін мәселенің жай-күйін сыни талдауды, проблеманы шешудің ұсынылатын тәсілдерін, олардың практикалық қосымшасы мен перспективаларын көрсете отырып, зерттеу нәтижелерін дәлелдеуді қамтиды. Диплом алдындағы іс-тәжірибенің мазмұны дипломдық жұмыстың (жобаның) тақырыбымен анықталады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: натуралық (портреттің) академиялық кескіндеме заңдарын зерттеу және практикалық игеру<br/> Мазмұны: түс қатынастарының шығармашылық интерпретациясы, олардың нюанстары мен үйлесімділігі, контраст және динамизм. Портрет: гуашь, темпера, майлы бояу материалдарымен орындау. Портретті бейнелеу кезіндегі техникалық жұмыс әдістері.<br/> Қалыптасатын дағдылар: пропорциялар мен түстерді сақтай отырып, натураны сауатты бейнелеу
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттер станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрлары туралы, станоктық кескіндеме жұмыстарын әр түрлі материалдармен және әр түрлі стильдермен орындау ережелері туралы, станоктық кескіндеменің әр түрлі стильдері мен жанрларында табиғи кескіндеме өндірістерінің әр түрлі кескіндеме материалдарын орындау дағдыларын біледі.<br/> Студенттер станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрлары туралы білімнің маңыздылығын, тиімді өзіндік шығармашылық жұмыс үшін және оқушыларды педагогикалық практикада оқытудың тиімді процесі үшін станоктық кескіндеме жұмыстарын орындау ережелерінің маңыздылығын жақсы түсінеді<br/> Студенттер:<br/> • Станоктық кескіндеменің әртүрлі стильдері мен жанрларының ерекшеліктерін, әртүрлі кескіндеме техникасының ерекшеліктерін үйретеді;<br/> • Станоктық кескіндеменің әр түрлі стильдері мен жанрларында табиғи кескіндеме қойылымдарының әр түрлі кескіндеме материалдарын орындау дағдыларын меңгереді;<br/> • Табиғи сахналық қойылымдарды орындау кезінде өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады;<br/> • Оқушыларды педагогикалық практикада оқыту процесінде табиғаттан станоктық кескіндеме композицияларын бейнелеу ережелерін түсіндіру дағдыларын қолданады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: түс қасиеттері мен үйлесімді түс комбинацияларын құрастыру заңдылықтары туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Мазмұны: түс туралы ғылым. Негізгі, құрама және қосымша түстер, түс сипаттамалары түс контрасттары, түстердің араласуы, түс, түс үйлесімі, түс тілі, түс үйлесімі және түс мәдениеті. Қалыптасатын дағдылар: түспен және түс композицияларымен жұмыс істей білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Шығармашылық дипломдық жобаны орындау әдістемесін зерттеу<br/> Студенттер жобалық қызметтің формалары мен әдістерін, шығармашылық жұмысты орындау технологияларын, дипломдық жобадағы жұмыстың реттілігін, жобаның этюдтан бастап аяқталған сюжеттік композицияға дейінгі кезеңдерін біледі.<br/> Студенттер дипломдық жоба идеясын орындау және таныстыру дағдыларына ие.<br/> Студент оқушының көркемдік-зерттеу іс-әрекетін басқарудың маңыздылығы мен мақсатын педагогикалық қызметтің маңызды компоненттерінің бірі ретінде түсінеді.<br/> Студенттер:<br/> • оқушыларға арналған бейнелеу өнері жобаларының түрлері мен нысандарын біледі;<br/> • көркемдік-педагогикалық қызметте зерттеу жобаларын әзірлеу дағдыларын меңгереді;<br/> • бейнелеу өнері, графика және жобалау мұғалімдерінің жобалық қызметіне шығармашылық, зерттеушілік көзқарасты көрсете отырып, жобаны құру үшін ақпаратты шығармашылықпен түрлендіруді талдайды, синтездейді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттер адамның фигурасын табиғаттан графикалық материалдардан статика мен динамикада бейнелеу үшін пластикалық анатомия туралы білімді, адам фигурасының табиғаттан ұзақ қойылымдарын орындау және фигураның эскиздерін әртүрлі графикалық материалдармен орындау ережелерін, өз жұмысының нәтижелерін бағалау кезінде адам фигурасын реалистік бейнелеу және рефлексия мен өзара рефлексия ережелерін қолдана отырып, статика мен динамикадағы адам фигурасының ұзақ мерзімді қойылымдары мен қысқа мерзімді сызбаларын әртүрлі графикалық материалдармен орындау дағдыларын меңгереді.
Студенттер пластикалық анатомия теориясының адам фигурасын графикалық материалдармен салудағы және оқушыларды педагогикалық практикада оқытудың тиімді процесі үшін маңыздылығын жақсы түсінеді
.Студенттер:
• Пластикалық анатомия теориясын оқытудың теориясы мен практикасының негіздерін, статикалық қалыпта және динамикада адам фигурасын бейнелеу ережелерін үйретеді, әртүрлі графикалық материалдардың ерекшеліктерін біледі (графит қарындаш, көмір, соус, пастель, сангина және т. б.);
• Қысқа мерзімді жұмыстарда және ұзақ мерзімді табиғи қойылымдарда адам фигурасының суретін орындау кезінде әртүрлі графикалық материалдарды (графит қарындаш, көмір, соус, пастель, сангина және т. б.) қолдана алады;
• Адам фигурасының ұзақ және қысқа мерзімді табиғи суреттерін орындайды;
• Мұғалім ретінде өз жұмысында адам фигурасын табиғаттан бейнелеу теориясы мен практикасын оқыту принциптері туралы алған білімдерін қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: : суретте табиғатты анатомиялық бейнелеу заңдылықтарын игеру
Мазмұны: анатомиялық сурет. Ерлер мен әйелдер қаңқасының ерекшеліктері. Баммес арқылы сурет салу. Қаңқа суреті. Бұлшықеттер және олардың құрылымы. Бұлшықет үлгісі. Экорше суреті. анатомиялық фигураның екі жағынан қараған суреті.
Қалыптасатын дағдылар: анатомиялық суреттің оқу қойылымдарын шынайы бейнелей білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: арнайы кескіндеме әдістері мен әдістерін зерттеу
Мазмұны: медиа және видеоарт өнерінің тарихы, фотосурет техникасы мен технологиясы, бейне түсіру және бейне монтаждау, дыбыспен жұмыс, интерактивті орталар (Proccessing, Pure Data), 3D модельдеу, анимация, өнер нысандарын жасау үшін қолданылатын заманауи технологиялар мен материалдар.
Қалыптасатын дағдылар: цифрлық тасымалдағыштарда шығармашылық жұмыстарды жасай білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: әр түрлі материалдар мен техникалар негізінде графикалық өрнектің кәсіби дағдыларын терең дамыту
Мазмұны: арнайы сурет және оның ерекшеліктері. Арнайы сурет салу техникасы мен технологиялары. Әр түрлі көркем материалдармен сурет салу қағаз түрлері және арнайы сурет салуға арналған графикалық материалдар. Арнайы суреттегі текстура. Арнайы суреттегі композицияның ерекшеліктері. Табиғаттан және қиялдан сурет салу. Иллюстрациядағы, дизайндағы, сценографиядағы және т. б. суреттердің ерекшелігі.
Қалыптастырылатын дағдылар: графикалық материалдарды, текстураны және форматты меңгеру, авторлық тәсіл мен жеке стильді дамыту
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: жарнамалық және баспа графикасының техникасы мен тәсілдерін меңгеру
Мазмұны: жарнамалық графика графикалық өнердің маңызды саласы ретінде. Жарнамалық графиканың түрлері мен міндеттері. Жарнамалық графикадағы Композиция. Жарнама жасау өнері, жарнама түрлері. Жарнаманың принциптері мен практикасы.
Гравюраның түрлері (дөңес, тереңдетілген және т.б.). Ксилография. Чиароскуро (түсті ксилография). Металлға тереңдетілген гравюра. Литография. Материалдар мен құралдар.
Қалыптасатын дағдылар: жарнамалық графика саласында графикалық жұмыстарды жасай білу, баспа графикасының техникасы мен тәсілдерін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы кескіндеме әдістері мен әдістерін зерттеу.
Мазмұны: әр түрлі көркемдік тенденциялар, стильдер және қазіргі заманғы кескіндеме мектептері. Монументалды және декоративті кескіндемеде планарлы және үш өлшемді туындыларды құру. Дамытқан дағдылары: түс тондарын, стилизацияны, түс үйлесімін, түстерді таңдау және көркемдік талғамның қалыптасу әдісімен таныстыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән – Қазақстан Республикасының заңнамасына, академиялық адалдық қағидаттарына және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандарттарына сәйкес кәсіби және ғылыми қызметті жүзеге асыру үшін қажетті базалық құқықтық білімдерді студенттерге қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында кәсіби және зерттеу қызметін құқықтық реттеудің негіздері қарастырылады. Мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатына, сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың құқықтық және ұйымдастырушылық тетіктеріне, сыбайлас жемқорлыққа қарсы ойлау мен этиканың қалыптасуына ерекше назар аударылады. Пәнді оқу студенттердің құқықтық мәдениетін дамытуға, кәсіби және зерттеу ортасында тұрақты құқықтық және этикалық бағдарларды қалыптастыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттер керамика және керамика өнері, керамикалық бұйымдарды жасаудың дәстүрлі әдістері мен заманауи технологиялары туралы білімдерін меңгереді, заманауи керамиканың сәндік және технологиялық сорттары туралы білімдерін көрсетеді.
Студенттер балшықпен жұмыс істеу дағдылары мен әдістерін, мүсіндеу, шикізатты өңдеу, кескіндеме және өнімді күйдіру әдістерін біледі, керамика мен басқа да қыш материалдарда кәдесый өнімдерін жасауда практикалық дағдыларға ие.
Студенттер мектеп оқушыларын әлемдік көркем мәдениетпен таныстыру және таныстыру, көркемдік талғамды, бейнелі ойлауды және қолданбалы өнер саласындағы шығармашылық қабілеттерді дамытудағы қыш қолөнерінің маңыздылығын жақсы түсінеді.
Студенттер:
• Керамика мен керамиканың әдістері мен әдістерін біледі
• Дәстүрлі және заманауи техникалар мен технологияларды қолдана отырып, Сазды өңдеуге арналған құралдар мен құрылғыларды қолдану дағдыларын меңгереді
• Керамика және керамика өнерінде шығармашылық жұмыстарды орындау әдістерін өзінің кәсіби қызметі үшін және оқушыларды өнер мекемелерінде оқыту үшін пайдаланады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттер композиция теориясы, жазықтықтағы бейнелеу заңдылықтары, пластикалық анатомия, шығармашылық зерттеулер негізінде, дәстүрлі және заманауи материалдар мен әдістерді қолдана отырып, бейнелеу өнері туындыларының түрлері мен жанрларында орындау дағдыларын, бейнелеу іс-әрекетінде кескіндеме, түстану мәнерлеу құралдары туралы теориялық білімді, оқу құралдарын құрастыру ережелерін, қойылымдарда майлы кескіндеме және акрилмен жұмыс істеу ережелерін меңгереді.
Студенттер:
• Әр түрлі өнер жанрларындағы композициялық шешімнің ерекшеліктерін, шығармашылық зерттеу әдістерін және әр түрлі жанрлық композицияларды орындау принциптерін үйретеді;
• Алынған теориялық білімді жанрлық композицияларды орындау барысында қолданады;
• Жанрлық композициялармен жұмыс жасау барысында сыни және креативті ойлау дағдыларын қолданады;
• Жанрлық композицияларды орындау кезінде өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады;
Оқушыларды педагогикалық жұмыста бейнелеу өнеріне оқыту процесінде жанрлық композицияларды әр түрлі стильде, әр түрлі бейнелеу материалдары мен құралдарында орындау ерекшеліктерін түсіндіру дағдыларын қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көп фигуралы композиция саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру
Мазмұны: бір фигуралы және көп фигуралы композиция. Өмірлік бақылаулар негізінде сюжеттік композиция құру (адамдардың сызбалары мен этюдтері). Адам фигурасы мен кеңістіктің байланысы, олардың масштабты қатынасы және орындау әдістері. Суреттің композициялық тұтастығы.
Қалыптасатын дағдылар: көп фигуралы композициялар жасай білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: көркемдік білім беру әдістемесі саласында кешенді білімді қалыптастыру. Мазмұны: жалпы білім беретін мектепте бейнелеу өнері мен еңбекке баулуды оқыту әдістемесі, қосымша көркемдік білім берудің құрылымы мен мазмұны. Өнер туралы заманауи білімнің ерекшеліктері.
Қалыптасатын дағдылар: ресми және бейресми көркемдік білім беру жүйесіне арналған сабақтарды әзірлеу және жобалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: кітап графикасының негіздерін практикалық меңгеру
Мазмұны: кітап графикасының даму тарихы. Кітапты жобалау және көркемдік безендіру өнері. Кітаптың полиграфиялық құрылымының ерекшеліктері, оның мәдени құндылық ретіндегі өзіндік табиғаты және заттар.
Қалыптасатын дағдылар: баспа басылымдарын көркемдік безендіру дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Қаржылық сауаттылық негіздері» пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: линогравюра техникасы мен әдістерін терең меңгеру
Мазмұны: линогравюрадағы әртүрлі заттардың пішінін модельдеу және сәндеу әдістері. Баспа және экслибрис. Қазақстандық линогравюраның ерекшелігі. Белгілі шеберлер және олардың шығармашылық әдістері.
Қалыптасатын дағдылар: линогравюра техникасы мен әдістерін шығармашылық деңгейде меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: линогравюраның әдістері мен тәсілдерін практикалық игеру
Мазмұны: Линогравюра және оның ерекшеліктері. Әр түрлі нысандардың пішінін модельдеу және сәндеу әдістері. Баспа және экслибрис. Линогравюра құралдары мен жабдықтары. Бояу және оның қасиеттері. Линогравюра материалдары.
Қалыптасатын дағдылар: линогравюрада көркем шығармаларды жасау әдістерін, әдістемелерін және тәсілдерін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Түзу, қиғаш, үздік сызықтарға ойылу жаттығуларын жасау.Оқыту жоспарындаға басқа пәндермен байланысты, шығармашылық жұмыстарда түрлі түсте элементтерін іс жүзінде пайдалану.Акварель, гуащь, майлы бояулардың қосындысының түсін тану процессі. Жазықтықтағы графикалық бейнелеудің кеңістікті түс арқылы бейнелеу және құрылымын көрсетукесіндеме –оқу барысының барлық негізін қалаушы болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: мата бойынша көркем кескіндеменің негізгі түрлерін орындау технологиясы туралы білім алу. Әр түрлі техникалар мен әдістерді қолдана отырып, матаны көркем сурет салу дағдыларын қалыптастыру; матаға көркем сурет салу технологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру арқылы педагогикалық білім бакалаврының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Студенттер:
• Маталарды көркем бояудың даму тарихын, маталарды әр түрлі техникада бояу кезінде құралдарды, құрылғыларды, бояғыштарды қолдану ережелерін, матаны бояудың негізгі әдістерін біледі;
• жұмыс орнын ұйымдастыруды, маталарды көркем бояуға арналған құралдар мен құрылғыларды қолдануды, матаны көркем бояудың әртүрлі әдістері мен әдістерін қолдана отырып, тоқыма бұйымдарына көркем сурет салуды, матаны бояуда қосымша әсерлер мен әдістерді қолдануды, бұйымдарды суық және ыстық батик, еркін бояу, түйінді бояу техникасында маталарды көркем бояумен безендіруді, қауіпті құралдармен және бояғыштармен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтауды біледі;
• матаға көркем сурет салу технологиясын меңгереді;
• қабілеттілік пен дайындықты көрсету, алған білімдерін іс жүзінде қолданады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: миниатюралық кескіндемені практикалық игеру
Мазмұны: миниатюралық өнерде қолданылатын миниатюралық кескіндеме материалдары: материалдардың химиялық және физикалық қасиеттері, оларды дайындау мүмкіндіктері. Миниатюралық кескіндеме материалдарының техникасы мен технологиясы. Левкас және топырақ.
Қалыптасатын дағдылар: миниатюралық кескіндеме техникасын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: миниатюралық кескіндемені практикалық игеру
Мазмұны: миниатюралық өнерде қолданылатын миниатюралық кескіндеме материалдары: материалдардың химиялық және физикалық қасиеттері, оларды дайындау мүмкіндіктері. Миниатюралық кескіндеме материалдарының техникасы мен технологиясы. Левкас және топырақ.
Қалыптасатын дағдылар: миниатюралық кескіндеме техникасын меңгеру
Оқу практикасы
Тәжірибені қорғау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Портрет жанрындағы өрнектелген штрихты, натюрмортты, бір фигуралы композицияны, сюжеттік-тақырыптық композицияны, экслибристі зерттеу. Офорттың графикалық техникасының ерекшелігін ашып, өткен және қазіргі заманның әртүрлі суретшілерінің шығармашылық ниетін жеткізудегі мүмкіндіктерін көрсету. Офорт техникасында баспа негізін орындаудың техникалық тәсілдерін зерттеу мақсатында өрнектелген штрихтың техникасында.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән көркем шығармалар мен өнер ескерткіштерінің диалогтік қабылдауын қалыптастырады және тұлғаны жетілдіреді. Оқу үрдісінде өнер туындыларын эмоциялық-бейнелі қабылдау процесі жандандырылады, студенттердің эстетикалық қабілеті дамытылады, әртүрлі өнер туындыларын аналитикалық қабылдау дағдылары мен олардың мазмұнының интерпретациялық мүмкіндіктері қалыптасады, әртүрлі өнер түрлерінің мәнерлі құралдарын көркемдік-бейнелі қабылдау байытылады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: өнеркәсіптік бұйымдарды өндіру, оларды ресімдеу, таңбалау саласында білімді қалыптастыру, қаптаманы дайындаудың техникалық тәсілдерін меңгеру.
Мазмұны: Дизайн нысандарының эталондық үлгілері немесе олардың макеттер мен материалдардағы жекелеген элементтері. Дизайн-жобалаудың ғылыми-зерттеу және аналитикалық бөлігінің нәтижелерін графикалық тәсілмен ұсыну тәсілдерінің әртүрлілігі.
Қалыптасатын дағдылар:композицияны құрастыру кезінде суреттерді пайдалану және оларды буып-түюды жобалау кезінде өңдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттер табиғаттан түрлі кескіндеме материалдарымен көркем қойылымдар мен пейзаждық зерттеулерді орындау ережелерін, нақты бейнелеу ережелерін қолдана отырып, қысқа мерзімді этюдтердің әртүрлі кескіндеме материалдарын орындау, кескіндемелік кескіндерді орындау ережелерін түсіндіру дағдыларын біледі.
Студенттер әр түрлі материалдар мен кескіндемені мәнерлеу құралдарын қолдана отырып пейзаждық композицияларды орындау кезінде және педагогикалық жұмыста мектеп оқушыларына кескіндемені тиімді оқыту процесі үшін теорияның маңыздылығын жақсы түсінеді.
Студенттер:
• Табиғаттан түрлі көркем материалдармен көркем этюдтерді орындау ережелерін үйретеді;
• Табиғаттан қысқа мерзімді зерттеулерді әртүрлі көркем материалдармен орындайды;
• Кескіндеме әрекетінің нәтижелерін бағалау үшін өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия дағдыларын қолданады;
• Оқушыларды педагогикалық жұмыста оқыту процесінде табиғаттан этюдтерді орындау ережелерін түсіндіру дағдыларын қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: сәндік кескіндеме саласында кешенді білімді қалыптастыру
Мазмұны: сәндік кескіндеменің теориялық білімі және практикалық дағдылары. Кескіндеме жұмысының колористикалық шешімі және түс композициясының заңдары, заттардың жергілікті түсі, кеңістікті беру. Жарық-ауа ортасы, жоспарлау, сызықтық перспектива. Стерильдеу тәсілдері. Сәндік натюрморт.
Қалыптасатын дағдылар: сәндік кескіндемеде шығармашылық жұмыстар жасай білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Мамандыққа кіріспе және сәндік-қолданбалы өнердің негізгі түрлерімен таныстыру
Мазмұны: курс сәндік-қолданбалы өнердің негізгі түрлерімен таныстырады, терминология мәселелері, дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнер саласындағы суретші шығармашылығының пәні мен әдісінің ерекшеліктері, дамудың негізгі кезеңдері, жұмыс істеу заңдылықтары, қалыптасу және композиция қарастырылады.
Қалыптасқан дағдылар: сәндік-қолданбалы өнердің тарихы мен теориясын білу және түсіну
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: станоктық графиканың әдістері мен тәсілдерін игеру
Мазмұны: Станокты картина композициясы. Станокты графиканың ерекшеліктері және оның материалдары. Қазіргі заманғы станокты графика.
Қалыптасатын дағдылар: станокты графикада көркем образды берудің техникалық дағдылары мен тәсілдерін меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты. Студенттер адам портретін табиғаттан академиялық реалистік бейнелеу ережелерін біледі, әртүрлі графикалық материалдар мен әдістерді қолдану ерекшеліктерін біледі, нақты бейнелеу ережелерін қолдана отырып, адамды табиғаттан графикалық материалдармен бейнелеу дағдыларын біледі, өзін-өзі көрсету және өзара рефлексия әдістерін қолдана отырып, өз дағдыларын одан әрі жетілдіру мақсатында өз жұмысының нәтижелерін сыни бағалай алады.
Студенттер мектеп оқушыларын мектептегі тәжірибеде сауатты бейнелеуге үйрету процесін қамтамасыз ете алады, портреттерді шынайы бейнелеу үшін Академиялық сурет теориясының маңыздылығын, адамның бейнесі бойынша тәуелсіз бейнелеу іс-әрекетіндегі академиялық суреттің материалдары мен мәнерлеу құралдары туралы білімді және оқушыларды педагогикалық жұмыста оқытудың тиімді процесін жақсы түсінеді
Студенттер:
• Адамның портретін табиғаттан шынайы бейнелеу ережелерін графикалық бейнелеу құралдарымен үйретеді;
• Әр түрлі графикалық әдістер мен әдістерді қолданыңыз және оларды академиялық сурет бойынша практикалық жұмыстарды орындау кезінде қолданады;
• Қысқа мерзімді суреттер мен ұзақ мерзімді қойылымдарды орындау барысында адамның портретін нақты бейнелеу ережелерін қолданады;
• Табиғи қойылымдарды, портреттік эскиздерді және эскиздерді әртүрлі графикалық материалдармен және әртүрлі әдістермен орындау кезінде өзін-өзі көрсету дағдыларын меңгереді;
• Педагогикалық жұмыста оқушыларды оқыту процесінде адамды табиғаттан бейнелеу ережелерін әртүрлі графикалық материалдарды түсіндіру дағдыларын меңгереді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: тақырыптық суретті практикалық игеру
Мазмұны: тақырыптық сурет және оның негізгі түсініктері. Тақырыптық суреттегі қозғалыс, пропорциялар, пішін және сипат. Қағаз парағы форматындағы кескіннің орналасуы, қағаз немесе кенеп форматындағы сурет масштабы. Биіктігі, пропорциясы, орналасуы. Суретті тональды өңдеу.
Қалыптасатын дағдылар: тақырыптық сурет салу дағдыларын меңгеру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: түрлі-түсті графиканың әдістері мен тәсілдерін меңгеру
Мазмұны: түсті графика теориясы мен практикасының негіздері. Түсті графиканы дамытудың негізгі кезеңдеріне қысқаша шолу. Жазықтықтағы графикалық кескіндердің кеңістіктік құрылымдарының геометриясы. Орталық сызықтық перспектива. Жарық-көлеңке. Түс және колорит. Графика элементтері.
Қалыптасатын дағдылар: әртүрлі жанрларда графикалық жұмыстарды жасай білу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: ескі шеберлердің кескіндеме әдістері мен әдістерін практикалық зерттеу
Мазмұны: кескіндеме туындыларын көшіру. Шығарманы таңдау және дайындау. Суретші қолданатын техниканы зерттеу. Дайындық картонын орындау. алғашқы бояу жағуды орындау. Негізгі қабаттың кескіндемесі. Көшірмедегі жұмыстың соңғы кезеңі.
Қалыптасатын дағдылар: технологиялық дағдыларды жетілдіру
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" жоғары оқу орнындағы экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика мен бизнес негіздерін игеруді, қазіргі экономика мен нарық жағдайында бизнесті жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Пән студенттердің экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолданудың қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: экслибристің техникасы мен әдістерін игеру
Мазмұны: кітап белгілерінің ерекшеліктері және олардың даму тарихы. Кітап ескерткіштерінің болуы. Графикалық өнер арасындағы экслибристің маңызы, орны және рөлі. Экслибристі құрудағы қаріптің рөлі. Экслибрис дамуының негізгі тенденциялары.
Қалыптасатын дағдылар: экслибрис техникасы мен әдістерін меңгеру
Өндірістік тәжірибе
Пәннің мақсаты: практикада практикалық арнайы пәндер бойынша білімді тереңдету және сынақтан өткізу .
Мазмұны: Ұйымның қызметін таныстыру және зерделеу. Өндірістегі оқу процесінің практикалық бөлігі. Кәсіби циклді оқу. Теория нәтижелерін бекіту. Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту.
Құзыреттері: Ұйымдастыру жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу. ҚР нормативтік-құқықтық актілерін, халықаралық құжаттарды талдау.