Дамудың ерте функционалдық ерекшеліктерін бағалау, абилитация, оңалту, қолдау және араласу шараларын жобалау, сондай-ақ ерте дамуды болжау саласында құзыретті маман даярлау.
Ерте қолдау педагогикасы (IP)
6B01910
Педагогика және психология факультеті
Биология
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады • * Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік саласы * бағалау үшін құзыреттілік саласы болашақ мұғалімдер даму процесінде балалардың әртүрлілігін, сондай-ақ олардың психофизиологиялық ерекшеліктерінің мәнмәтінін ескере отырып, олардың әл-ауқатын психологиялық және этикалық тұрғыдан ақылға қонымды түрде сақтау қабілетін түсінеді және ескереді.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер алғашқы өмір жылы, ерте, мектепке дейінгі жастағы балаларға қатысты абилитация үдерісі, ағза қызметі мен құрылымының сипаттамасы, белсенділік пен қатыстылық, қоршаған орта факторлары жайлы қажетті білімі бар. Ұлттық ерекшелікті ескере отырып, ғылыми зерттеулерде де, практикалық тапсырмаларды шешуде де, түсінікті тілді қолданады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • адам тұжырымдамалары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • оқыту теориялары мен олардың оқуды түсінудегі және білім беру үдерісін жобалаудағы маңызын ажыратады; • жан-жақты оқыту үдерісіне қолайлы оқыту теориялары мен педагогикалық үлгілерді қолданады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: - Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер қарым-қатынас жасай алады және әр түрлі кәсіби қауымдастықтарда ынтымақтаса алады, өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа қатынастар құра алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінде диалог, өзара әрекеттестік және коммуникацияға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: • Кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы • Әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
D
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер; Мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы. Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. Болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • бағалау үшін құзыреттілік саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру Болашақ мұғалімдер ерте көмек үдерісіндегі скринингтің мәнін терең түсінеді және баланың әртүрлі даму кезеңдерінде этикалық сарында конструктивтік бағалауын қамтамасыз етуге қабілетті. Болашақ мұғалімдер скринингтік бағалауды жүргізу технологияларын игерген. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктерін және тәжірибесін сыни тұрғыдан бағалап, оларды әрі қарай жетілдіруге қабілетті.
12
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс педагогтік құзыреттіліктің келесі салаларын дамытуға бағытталған: Педагогика мен дидактика саласындағы құзыреттіліктер. Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерімен таныстыру. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі; педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді; білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдердің ғылыми пән ретінде перинаталдық психология, оның нысаны мен пәні жайлы білімі бар; жүктілік психологиясы, ана болу, «нәресте отбасы» туралы теориялық білім алу. Ана мінез-құлығы мен баланың жүйке-психикалық дамуындағы бұзылушылықтардың алдын алу үшін әрі қарайғы психотүзету шараларын жүргізу мақсатында пре және постнаталды кезеңдерде қолданылатын диагностика әдістерін біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер қауіп аймағындағы отбасыларда бала-ата-аналық қарым-қатынасты жақсартуға ықпал ететін, балаларға зорлық көрсетудің алдын алу, балалардың қайталама институализациясына жол бермейтін дағдыларды иеленеді. Психикалық денсаулық саласында балаларға сапалы көмек үлгісін құра алады. Қауіп аймағындағы отбасылық құрылымдарды нығайту және қалпына келтіру технологиясын терең түсінеді. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • іс-жүзінде бала-ата-аналық қарым-қатынасты оңтайландыру қағидаттары мен әдістерін қолданады • позитивті бала-ата-аналық қарым-қатынас құру үшін ұсыныстарды жоспарлайды • ата-аналарда позитивті бала бейнесін қалыптастыруға және ата-аналық сезімдер мен қарым-қатынастың дамуына қолдау көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдердің мінез-құлықтың қолданбалы талдауы, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістері саласында жеткілікті білімі бар және педагогикалық көмек көрсете алады, педагогикалық және меншік зерттеулердің негізінде АВА-терапия технологияларын қолдану және білім алушылардың алуандығын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер ата-аналардың құзыреттіліктерін арттыру әдістері мен технологиялары саласында қажетті білімі бар, жеке және отбасылық психологиялық-педагогикалық кеңес беруді ұйымдастыру дағдыларын иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістерін жақсы біледі және педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, білім алушылардың алуандығы мен педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді. АСБ баланың заңды өкілдерімен табысты қарым-қатынас орната алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиялары, оқытудағы ынталандыру әдістерін жақсы біледі және педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті, білім алушылардың алуандығы мен педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді. Болашақ мұғалімдер оқыту барысындағы бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқыту үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық сарында конструктивтік бағаны қамтамасыз етуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы бала дамуының ерекшелігінің сапалық бағалау әдістерін игерген, гипотезалар құрайды, міндеттер қояды, бағалау жүргізеді, нәтижелер бойынша парасатты қорытынды жасай алады, бала дамуының болжамы мен әрі қарайғы жұмыстың жоспарын көрсете алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер ерте көмек үдерісіндегі тереңдетілген зерттеу мәнін терең түсінеді және баланың әртүрлі даму кезеңдерінде этикалық сарында конструктивтік бағалауын қамтамасыз етуге қабілетті. Болашақ мұғалімдер тереңдетілген бағалауды жүргізу технологияларын игерген. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктерін және тәжірибесін сыни тұрғыдан бағалап, оларды әрі қарай жетілдіруге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болшақ мұғалімдер бала дамуының, әлеуметтік жағдайды, бақылау, әңгімелесу, тәжірибе, психологиялық диагностика, скрининг және т.с.с. әдістердің көмегімен жағдайдың дамуын бағалауға құзыретті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге бағытталған және зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер жүйелі диагностиканы ұйымдастырады және алынған нәтижелерді эталон-стандартпен салыстырады, ауытқушылықтарды нықтайды және талдауын жүргізеді, деңгейін бағалайды және септерін анықтайды, қолданылған шаралардың нәтижелілігін бағалайды және оларды түзетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиясы саласын, оқыту мен дамытудағы ынталандыру әдістерін жеткілікті біледі, педагогикалық көмек көрсете алады, білім алушылардың алуандығын және педагогикалық және өзіндік зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдануды ескере отырып, үдерісті дараландыру қабілетіне ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімнің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттіліктер саласы Халықаралық стандарттар мен үздік практикалар негізінде болашақ мұғалімдер мазмұны мен критерийлерін түсіне отырып, баланың денсаулығы мен амандығының бағалауын жоспарлайды және жүргізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы баланың әлеуметтік және эмоционалдық дамуы үшін әлеуметтік-психологиялық шарттарды, даму үдерісінде балалардың алуандығын түсінеді және ескеру қабілетін иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы баланың отбасын кешенді сүйемелдеу жүйесінде консультативтік және психо-түзету көмегін көрсетеді, өзгермелі жағдайда бала мен отбасының сәтті бейімделуін қамтамасыз етеді, түзету әрекеттеріне мұқтаж отбасы мәселелерін диагностикалау, түзету шараларының парасатты түрлерін, әдістері мен бағдарламаларын таңдау қабілетіне ие.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы бала үшін коммуникацияның маңызын түсінуі, қолдаушы коммуникация туралы ұғымының болуы, қолдаушы коммуникацияға мұқтаждықты диагностикалау, баланы және оның отбасын коммуникация құралдарына үйретуі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер нейропсихологиялық диагностика үдерісін ұйымдастырады, бланың жасы мен ерекшеліктеріне лайықты нейропсихологиялық құралдарды таңдайды, бұзылушылықтарды анықтайды және олардың талдауын жүргізеді, дәрежесін және себептерін бағалайды, қолданылған шаралардың нәтижелілігін бағалау және түзету бойынша педагогикалық шешімдерді қабылдайды
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер жобалау элементтері бар әртүрлі практикалық тапсырмаларды шеше алуы, кейс менеджер ретінде жағдайды кез келген кезеңде жүргізе алуы, өзгермелі (әртүрлі) жұмыс ортасында шешу жолдарын таңдауды жүзеге асыруы, ағымдағы және қорытынды бақылау, бағалау мен қызметтің түзеуін жүзеге асыруы тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы. Болашақ мұғалімдер ерте қолдау қызметінің ұйымдастырушылық құрылымын терең түсінеді. Топтық жұмыс және ішкі топтық қарым-қатынас дағдылары туралы түсінігі бар. Олар өздерінің кәсіби қызметіне қатысты түсінігін сыни тұрғыдан бағалап, талдайды және оларды әрі қарай дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер мінез-құлық терапиясының әдістерін, дамытушы оқыту технологияларын жетік біледі, баланы баланың үйреншікті қызметінде қолдау бағдарламасына айналаны барынша қосу арқылы басты функционалдық дағдыларға үйретуде педагогикалық көмек көрсетуге қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Заманауи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын ұдайы дамыту мүмкіндігін иелену үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімді иеленеді және кәсіби ортаны дамытуға, өзінің кәсіби қызметі саласындағы, сондай-ақ даму мен өзінің қол астындағыларға басышылық етудегі инновациялық тәсілдерге қатысты әртүрлі желілерде зерттеулерді жүргізеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашқ мұғалімдер балалардың жастық, сенсорлық және зияткерлік ерекшеліктеріне байланысты әртүрлі даму бұзылушылықтары бар балалардың бірлескен және жеке қызметін ұйымдастыруға, алдын алу және түзету-дамыту бағдарламаларын жобалауға, өзінің кәсіби тәжірибесінің рефлексиясын ұйымдастыруға қабілетті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • кәсіби даму үшін құзыреттіліктер саласы Болашақ мұғалімдер білім беру ортасын құрастыру үшін өзіндік қызметті құрастыруға қабілетті. Болашақ мұғалімдер өзінің кәсіби қызметінің рефлексивтік бағалауын жүргізе алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашқ мұғалімдер клиникалық бақылау әдістерін игерген, бақылау гипотезаларын құрайды, үздіксіз, дискретті, таңдаулы және жаппай бақылау технологияларын жүргізеді, бақылау нәтижелері бойынша парасатты қорытынды жасай алады, бала дамуының болжамы мен әрі қарайғы жұмыстың жоспарын көрсете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктің келесі бағыттарын арттыру болып табылады: * Педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілік саласы * мұғалімдердің жұмыс ортасына арналған құзыреттілік саласы * даму және қолдау саласындағы құзыреттілік саласы болашақ мұғалімдер дидактика, оқыту технологиясы, оқыту мен дамытудағы мотивация әдістері саласында қажетті білімге ие. Болашақ мұғалімдер оқушылардың ойындағы ынтымақтастығын ұйымдастыра алады, олардың белсенділігі мен бастамашылығын, тәуелсіздігін қолдай алады, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып және педагогикалық және тәуелсіз зерттеулер негізінде әртүрлі технологияларды қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты нақты педагогикалық жағдайларға, белгілі бір мектептің жағдайлары мен білім алушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлау, оқыту және бағалау кезінде оқыту стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінуді дамыту болып табылады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • мұғалімдердің жұмыс ортасы үшін құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер ерте жастағы баланың дамуы үшін отбасының әлеуметтік-психологиялық жағдайын, даму үдерісіндегі оқушылардың алуандығын түсінеді және ескеру мүмкіндігін иеленеді, сонымен қатар олардың өмірлік және отбасылық жағдайларын ескере отырып, психологиялық және этикалық парасатты түрде олардың амандығын қолдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Замануи деңгейде қалып, өзін және өзінің жұмысын тұрақты дамыту мүмкіндігін иеленуі үшін болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білімдерді иеленеді, балалардың әртүрлі аурулары кезінде кездесетін патологиялық белгілер мен синдромдарды ажырата алады, балаға дәрігерге дейінгі жедел көмек көрсете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • өзара әрекеттестік үшін құзыреттіліктер саласы • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы • халықты ақпараттандыру және дамудағы бұзылушылықтардың алдын алу құзыреттілігі саласы Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-мәдени және психологиялық феномен ретінде ата-аналықты отбасында баланы тәрбиелеуде позитивті мақсаттарға, даралықты және баланың өзбетіндігін дамытуға бағыттылығын қарастырады. Болашақ мұғалімдер парасатты ата-аналық түсініктерді қалыптастыруда конструктивтік консультативтік және педагогикалық көмек көрсету дағдыларын иеленеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • даму мен қолдаудағы құзыреттілік саласы • консультативтік құзыреттілік саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер сенсорлық кіріктіру, түзету және даму технологиясы саласында жеткілікті білімі бар, педагогикалық көмек көрсете алады, педагогикалық және өзіндік зерттеулердің негізінде білім алушылардың алуандығы мен қолданылатын технологияларды ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларын иеленеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктер саласы • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер іс-қимыл және мінез-құлықты зерттеудің классикалық және заманауи тәсілдерін біледі, іс-қимылдың адамның дамуына әсерін түсінеді, жетекші қажеттіліктерді және баланың ықыласын анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (Педагог білімін бағалау)» студенттердің білім нәтижелерін бағалау саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Практика барысында болашақ педагогтар оқыту нәтижелерін диагностикалау, талдау және интерпретациялау әдістерін меңгереді, бағалау критерийлерін әзірлейді, оқу сабақтарын бақылау мен талдау жүргізеді. Бұл практика нақты білім беру ортасында кәсіби қызметті объективті бағалау және рефлексия жасау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.