Балалар мен отбасына қолдау беруге арналған әлеуметтік институттардың өзара іс-әрекеттерін ұйымдастыра алатын және білім беру ұйымдарында әлеуметтік жұмысты дамыта алатын әлеуметтік педагогтард даярлау
Білім берудегі зерттеулер (IP)
7M01110
Педагогика және психология факультеті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар қоғамның табысты және тұрақты дамуы үшін әртүрліліктің маңыздылығын құндылық ретінде түсінеді және қабылдайды. Олар жеке тұлғаның болу және өзін көрсету құқығын қорғайтын құқықтық актілерді, сондай-ақ жеке тұлғаның бірегейлігі мен бостандығын қорғау қажеттілігін біледі. Олар сондай-ақ мұғалімнің салауатты топтық ортаны құрудағы әсерін қарастырады, онда әрбір адам өзін қоғамның бағалы мүшесі сезінетін және оң өзгерістерге және ортақ құндылықтарды құруға ішкі ынтаға ие.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар талаптарға байланысты әдебиеттер тізімін құрастыру және мәтінде сөз ету кезінде әртүрлі дәйексөз нысандарын қолдану туралы түсініктерін қалыптастырады. Олар ғылыми басылымдардың жеке мұрағатын құру және халықаралық дәйексөз стандарттарын қолдану үшін бағдарламалық жасақтамаларды пайдаланады. Магистранттар әртүрлі әдістерді қолдана отырып, магистрлік диссертация үшін деректерді жинайды. Олар дүние жүзіндегі басқа оқу орнында тағылымдамадан өтуге және теориялық және/немесе практикалық деректерді жинауға және өңдеуге мүмкіндігі бар.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар болашақ практиктер ретінде өз тәжірибесінің ұтымдылығы мен әділдігін арттыру мақсатында әлеуметтік жағдайларда жүргізілетін өзіндік рефлексиялық зерттеу дағдыларын меңгереді. Магистранттар әлеуметтік инженерия және әлеуметтік менеджмент саласындағы негіздер туралы түсініктерін дамытады. Магистранттар іс-әрекетте бірлескен зерттеу құзыреттілігін арттырады, әртүрлі деңгейдегі білім беру бағдарламалары тұрғысынан зерттеу жүргізе алады, өзінің педагогикалық тәжірибесін зерттейді, педагогикалық дизайн негіздерімен танысады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқу барысында магистранттар іс жүзіндегі басқару психологиясының рөлі мен көп өлшемді тұстарының заманауи тұжырымдамаларымен танысады. Олар кәсіби қызметін табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін өздерінің психологиялық мәдениеті мен басқарушылық дағдыларын жетілдіреді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар білім берудегі және әлеуметтік зерттеулердегі этика құндылығын зерттеумен айналысатындарға зиян тигізбейтін немесе қауіп төндірмейтін зерттеу жүргізудің жетекші қағидасы ретінде таниды. Магистранттар өздерінің зерттеулерін және әріптестерінің зерттеулерін этикалық тұрғыдан бағалауды, ұсыныстар жасауды және зерттеуге қатысушылардың қауіпсіздік шарттарын талдауды үйренеді. Магистранттар педагогикалық зерттеулерді жоспарлау үдерісіне этикалық тұстардың қалай енгізілгенін біледі, өтініш беруші және комиссия мүшесі ретінде этикалық комиссияларға құжаттаманы әзірлей алады, зерттеу деректерінің қауіпсіздігін, жасырындылығын және қол сұғылмауын қамтамасыз ете алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар зерттеу үдерісін сапалы, сапалы және аралас зерттеу әдістері тұрғысынан түсінеді. Магистранттар өз түсінігін дамытады және білім беруде эмпирикалық зерттеулерді зерттеу құзыреттіліктерін, соның ішінде ақпаратты жинау мен талдауды дамыту арқылы қолдану мүмкіндіктерін жүзеге асырады. Магистранттар зерттеу нәтижелерін жалпылама қорытындылар түрінде ғана емес, сонымен қатар графиктерді, кестелерді, диаграммаларды және т.б. көмегімен рәсімдеуді үйренеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар ғылымның пайда болған кезінен бастап неоклассикалық ғылымның қазіргі кезеңіне дейінгі тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі концепцияларын, сонымен қатар ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттейді. Магистранттарда ғылыми ойлау мәдениеті қалыптасып, олардың аналитикалық қабілеттері мен зерттеушілік дағдылары дамиды. Магистранттар педагогикалық зерттеулерге қатысты ғылым философиясының негізгі онтологиялық және эпистемологиялық теориялары мен негізгі көзқарастарын түсінеді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі әлемдегі жоғары білім. Жоғары оқу орны оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас. Жоғары оқу орнының педагогикалық процесінің теориясы. Жоғары оқу орындарының дидактикасы. Жоғары кәсіптік білім мазмұны. Оқу процесін басқару. Жоғары оқу орнын оқытудың әдістері мен формалары. Жоғары оқу орнындағы білім беру теориясы. Жоғары оқу орындарының ғылыми қызметінің теориясы. Педагогикалық технологиялар. Университет басшылығы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар мәліметтер жинаудың әртүрлі сапалы әдістері туралы білімдерін кеңейтеді. Сапалы зерттеу әдістеріне парадигманың ығысуы инклюзивті мектеп тәжірибесіне көбірек сәйкес келетін құбылыстарды сипаттау қажеттілігі ретінде түсініледі. Магистранттар тақырыптық зерттеулердің, феноменологиялық зерттеулердің, этнографияның зерттеу әдісі ретіндегі ерекшеліктерін талдауды және т.б. үйренеді. Бұл курстың практикалық жұмыстарында магистранттар сипаттау, бақылау, сұхбат, NVIVO құралдары және т.б. арқылы теориялық білімдерін қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар академиялық жазуды әзірлеу, ауызша баяндамаға дайындық ережелері және мақалалар мен ауызша есепте көрнекі ақпаратты ұсынудың халықаралық стандарттарын зерделеу арқылы өз зерттеулерін кәсіби ғылыми ортада таратуға қолайлы нысанда тұжырымдайды. Магистранттар сондай-ақ өз сөздерімен жұмыс жасайды және кәсіби сөздік қорлары мен шешендік дағдыларын дамытады
13
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты:Ғылыми-педагогикалық зерттеу жүргізуге қажетті дағдылар кешенін қалыптастыру.<br/> Мазмұны:Отандық және шетелдік ғылымдағы қазіргі теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктермен, ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен танысу. Теориялық және эксперименттік зерттеу жүргізу тәжірибесін игеру, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған деректерді өңдеу, нәтижелерді талдау және нақтылау. Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-әдіснамалық семинарда баяндама жасау.<br/> Құзыреттері:Ғылыми зерттеудің әртүрлі әдістерін қолдана алады, алынған нәтижелерді талдай және ұсына біледі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар адамдар топтарының, жеке тұлғалардың, ұйымдардың өзара әрекеті және олардың бір-біріне ықпалы жағдайында зерттеу мен әлеуметтік және білім беру ортасының өзара әрекеттесу жолдарын зерттейді, талдайды және бағалайды. Магистранттар жалпы әл-ауқат құндылықтарына негізделген өзара әрекеттестіктің жаңа тәсілдерін құруды немесе ескілерін жақсартуды үйренеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар әртүрлі мәліметтерді жинау және талдау әдістерін қолдану туралы білімдерін кеңейте отырып, ғылыми зерттеулерді жобалау әдістемесін және осы әдістерді іс жүзінде жүзеге асыруды зерттейді. Магистранттар сонымен қатар семинарларда өтпелі топтық жұмыс арқылы халықаралық және ұлттық зерттеулерді жобалау стандарттарын оқиды. Магистранттар зерттеу деректерін басқару негіздерімен, соның ішінде зерттеу деректерін қорғау және өмірлік циклімен таныстырылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар талдаудың сандық әдістерін зерттейді. Сандық әдістерді қолдану критерийі ретінде дәлелдемелер гипотезаларды негіздеуге және олардың расталуын / теріске шығаруын іздеуге мүмкіндік береді. Курс барысында магистранттар сандық әдістердің параметрлерінің: сенімділік, негізділік, дұрыстықтың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастырады және таңдаудың әртүрлі әдістерін және сандық зерттеу әдістері жағдайында қолданылатын әртүрлі мәліметтер жинау әдістерін меңгереді. Тәжірибелік сабақтарда магистранттар нөлдік және балама гипотезаларды, статистикалық гипотезалар және болжамдарды ұсыну, сондай-ақ оларды тексеру және қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Статистикалық бағдарламалардың демо-нұсқасын іс жүзінде қолдану олардағы бағдарды анықтайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттарда әділдік, адалдық, ашықтық, бейтараптық, есеп берушілік және басқарудың ұтымдылығына негізделген құндылық ретінде зерттеудің тұтастығы туралы түсінік қалыптасады. Олар кез келген ауқымдағы зерттеулерде әділ және тексерілетін әдістерді қолдануды зерттейді, талқылайды және ойлайды. Олар сондай-ақ жалпы ортаға кәсіби кодекстерге немесе нормаларға сәйкес ережелердің, жарлықтардың және нұсқаулардың сақталуына ерекше назар аудара отырып, зерттеулерді жүргізеді және бағалайды, нәтижелерді жариялайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
9
ҒЗЖ қорғау
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы магистрлік диссертацияны орындауды, ғылыми тағылымдамадан өтуді, сондай-ақ ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар жазуды, конференцияда баяндамалар дайындауды қамтиды. Жалпы, магистрлік диссертация маңызды ғылыми қызметке алғашқы қадам болып табылады
8
Магистрлік диссертация
Магистрлік диссертацияның құрылымдық элементтері: титул парағы; мазмұны; белгілеулер және қысқартулар; Кіріспе; Негізгі бөлім; Қорытынды; Пайдаланылған әдебиеттер тізімі; қосымша. Ғылыми проблеманыңқазіргі жай-күйіне баға беру, осы ғылыми-зерттеу (эксперименталдық зерттеу) жұмысын жүргізу қажеттілігінің негіздемесі, әзірлеудің жоспарланған ғылыми-техникалық деңгейі туралы мәліметтер, зерттеу туралы мәліметтер және оның ережелерін қалыптастыру үшін қорытынды. Қорғалуға шығарылатын қағидалар
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар кәсіби шет тілінде сөйлеу дағдыларын дамытады, бұл оларға оқытушы ретінде шетел тілінде кәсіби қызметінің әртүрлі тұстарын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар білім беру саясаты туралы түсінігін нормативтік құқықтық актілердің қолданыстағы жіктелуінің түрлері мен болашақ стандарттар, жетекшілік қағидалар мен тәжірибелер жіктеулерінің түрлері негізінде қалыптастырады. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастыруды, сонымен қатар әртүрлі саясаттарды жүзеге асыруға әкелген өзгерістерді талдауды үйренеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар білім беру саясатын нормативтік-құқықтық актілердің қолданыстағы жүктелімінің түрлері және болашақта стандарттар, әдістемелік нұсқаулар мен практикалар жіктелімінің түрлері арқылы зерттейді. Олар білім беру саясатын құру үдерісін және олардың құрылымын қарастырады, сондай-ақ әртүрлі саясаттарды енгізуге әкелген өзгерістерді талдайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Факультативтік курс кез келген жобаларды, яғни нақты уақыты мен бюджеті бар іс-шараларды басқаруды үйренгісі келетін магистранттарға арналған. Педагогикалық және ғылыми қызметте бұл білім зерттеу жобалары жағдайында қажет. Магистранттар жоба талаптары мен жоспарланған нәтижелерге қол жеткізу үшін жобалық әрекеттерді орындау кезінде құралдар мен әдістер туралы білім мен дағдыларды меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс барысында магистранттар іс-әрекетті зерттеудің негізгі тұжырымдамаларын және тәуекелдерді басқарудың кейбір тұстарын меңгереді. Олар зерттеу мен шешім қабылдау арасындағы байланыс туралы түсінігін қалыптастырады, бұл сөзсіз және дәлелділіктің сенімді үдерісі ретінде сипатталады. Магистранттар сонымен қатар зерттеуге негізделген контекстік үйлестіру шешім қабылдау үшін ғылыми талқылаудың қажетті қадамы екенін біледі. Олар кезеңдері, функциялары және динамикасы арқылы сипатталған шешім қабылдау құрылымы туралы біледі
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс адамдар топтары мен қауымдастықтарды ұйымдастыруға және басқаруға көбірек қызығушылық танытатын магистранттарға ұсынылады. Магистранттар білім беру ұйымының ішкі және сыртқы үдерістеріндегі өзгерістерді талдау, сипаттау және жүзеге асыру әдістері мен тәсілдері туралы түсінігін, соның ішінде эмпирикалық зерттеу әдістерін қолдану арқылы қалыптастырады. Бұған қызметкерлерді оқыту және қолдау, өзгерту үшін қажетті қадамдарды анықтау және табысты инновацияларды қамтамасыз ету үшін өзгерістерге дейін және одан кейінгі әрекеттерді бақылау кіреді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар конструктивті үйлестіруге негізделген сандық әдістер тобын (параметрлік емес критерийлер, параметрлік критерийлер, кластерлік, факторлық талдау және т.б.) тереңдетіп оқиды. Білім алушылар сандық зерттеу әдістерінде деректерді талдаудың тетіктері мен ерекшеліктерін және талдаудың сапалық әдістерімен қиылысуын егжей-тегжейлі зерттейді және нәтижесінде сандық әдістерге баса назар аудара отырып, аралас әдісті анықтап, таңдап, сипаттай алады. Практикалық сабақтар кезінде олар нөлдік және балама гипотезаларды, статистикалық гипотезалар мен болжамдарды құру, сонымен қатар оларды тексеру және қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Статистикалық бағдарламалардың демо-нұсқасын іс жүзінде қолданды, олардағы бағдарды анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Магистранттар бір немесе бірнеше сапалы деректерді жинау әдістері туралы білімдерін тереңдете түседі. Сондай-ақ олар зерттеу құралдарын жан-жақты зерттей отырып, сапалық әдістің ерекшеліктері туралы түсініктерін дамытады. Білім алушылар сапалық зерттеу әдістерінде деректерді талдаудың тетіктері мен ерекшеліктерін және талдаудың сандық әдістерімен қиылысуын егжей-тегжейлі зерттейді және нәтижесінде сапалы әдістерге баса назар аудара отырып, аралас әдісті анықтап, таңдап, сипаттай алады. Тәжірибелік жұмыс барысында магистранттар жобалау, әдісті (әдістерді) енгізу, нәтижелерді сипаттау және деректерді жинақтау және әсіресе, талдауды цифрлық қолдау тәжірибесін меңгереді.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: оқу сабақтарын жобалау, әзірлеу, өткізу және талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастыру және тәрбие жұмысының тәжірибесін алу.
Мазмұны: Алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды жүйелеу және кеңейту. Оқу сабақтарына материалдарды өз бетінше әзірлеу. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Практикалық міндеттерді кәсіби деңгейде шешу тәжірибесін меңгеру.
Құзыреттілігі: оқытуда алған білімдерін пайдалануға; оқу сабақтарын жобалауға, өткізуге және талдауға қабілетті.