Балалар мен отбасына қолдау беруге арналған әлеуметтік институттардың өзара іс-әрекеттерін ұйымдастыра алатын және білім беру ұйымдарында әлеуметтік жұмысты дамыта алатын әлеуметтік педагогтард даярлау
Әлеуметтік педагогика (IP)
6B01802
Педагогика және психология факультеті
Биология
География
75 (Каз.) 75 (Орыс.)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әл-ауқаттың дамуына және тәуекелдердің алдын алуға байланысты тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыруға, оларды әлеуметтік жүйелер шеңберінде басқаруға, тәуекелдер мен әлеуметтік қақтығыстардың өзара байланысын ескеруге бағытталған. Курс болашақ мұғалімдердің дүниетанымын кеңейтеді, бұл қиын, күтпеген, дағдарыстық жағдайларда жұмыс істеуге мүмкіндік береді
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің бойында оң әлеуметтік мінез-құлық нормаларымен әлеуметтік бейімделу және әлеуметтік оңалту туралы білім жиынтығын қалыптастырады. Білім алушылар оқушылардың өмірінде қалыптасқан қиын өмірлік жағдайларды ескеріп уақтылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсете алатын болады
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік жұмыстың негізгі этикалық санаттарымен, қағидаларымен және нормаларымен, әлеуметтік қызметкерлердің этикалық кодекстерінің негізгі стандарттарымен таныс, оларды белгілі бір жағдайда түсіндіре алады, әлеуметтік жұмыстағы құндылық-этикалық қайшылықтар мен даулы бағыттарын анықтай алады; және оларды шешу дағдыларына ие.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдерде қоғамдық құбылыстарды, мемлекеттік құрылымдар мен қоғамдық қатынастарды өзгерту бойынша қоғамдық құрылымдардың қызметін талдаудың білімі, біліктілігі және дағдыларын қалыптастырады; әлеуметтік жұмыстың тарихи тамыры мен алғышарттарын, тенденциялары мен даму болашағын және оның әлеуметтік шындықты өзгертудегі миссиясын анықтай алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімнің бойында кешенді әлеуметтік зерттеулерді, оның ішінде пәнаралық зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру қабілеттерін дамытады, зерттеудің жаңа әдістерін дербес үйрену, зерттеу мәселелерін шешуде ақпараттық технологияларды жетілдіру қабілеттері дамиды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің бойында әлеуметтік өзгерістердің, құбылыстары мен процестерінің жиынтығы ретіндегі әлеуметтік өзгерістер туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыруға бағытталған, осы күйлерге сәйкес оның кеңістіктік және уақыттық сенімділігінде бақыланатын және өлшенетін сандық және сапалық қасиеттер мен сипаттамалары орын алады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс бала отбасының негізгі әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады, отбасы типологиясымен, отбасылық тәрбие әдістерімен, отбасылық тәрбие, баланың әлеуметтік, психикалық және физикалық денсаулығын сақтау мәселелері бойынша кеңес береді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің бойында оқушылар мен олардың отбасын әлеуметтік қорғау мәселелерін шешу үшін кешенді жиынтықтарды (кейстерді) пайдалану дағдыларын қалыптастырады. Кейстерді қолдану нәтижелері бала мен отбасының әлеуметтік мәселелерін шешуде, оларды әрі қарай әлеуметтік қолдауда қажетті.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Арнайы пәндер бойынша кешенді емтихан немесе дипломдық жұмысты орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды. Дипломдық жұмыс жазу кезінде педагогикалық практика нәтижелерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім беру іс-әрекетінің нәтижелерін жобалау және болжау, сонымен қатар оқушылардың әртүрлі даму деңгейлерін ескере отырып, қосымша білім беру бағдарламаларын әзірлеу қабілеттерін дамытуға және қалыптастыруға бағытталған.
2
Тәжірибені қорғау
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
2
Тәжірибені қорғау
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс оқытудың стратегиялары мен әдіснамаларын жан-жақты қалыптасуына септігін тигізеді. Нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық тәсілдермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер өз оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар
12
Тәжірибені қорғау
Дипломдық жобалау басталар алдында өткізілетін диплом алдындағы іс-тәжірибе зерттелетін мәселенің жай-күйін сыни талдауды, проблеманы шешудің ұсынылатын тәсілдерін, олардың практикалық қосымшасы мен перспективаларын көрсете отырып, зерттеу нәтижелерін дәлелдеуді қамтиды. Диплом алдындағы іс-тәжірибенің мазмұны дипломдық жұмыстың (жобаның) тақырыбымен анықталады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер іскерлік ақпаратпен жұмыс істеудің негізгі ұғымдарымен және қазіргі заманғы қағидаттарымен танысады, сонымен қатар корпоративтік ақпараттық жүйелер мен мәліметтер базасы туралы түсінігі бар, іскерлік ақпаратпен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді және Интернет-технологиялар негіздерін меңгеруге қатысты көзқарасқа ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс зерттеу әдістерінің кең спектрін қолдана отырып тұлғаның дамуының әлеуметтік құбылыстарының кешенді диагностикасын дамытуға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар әлеуметтік педагогика саласында зерттеулер жүргізе алады және зерттеу нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын меңгере алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жобалық іс-әрекеттер технологиясымен, оқушылармен және ата-аналармен әлеуметтік жұмыстың әдістері және тәсілдерімен танысуға басты назар аудара отырып, студенттерді әлеуметтік жұмыстың жоба ретіндегі жалпы теориялық мәселелерінің мәнін және мазмұнын зерттеуге бағыттайды. Болашақ мұғалімдер мәліметтерге салыстырмалы талдау жүргізе алады; әлеуметтік педагог қызметін талдайды, практикалық даму үлгісін құрады; білім беру үдерісіне қатысушылар мен клиенттерді әлеуметтік-педагогикалық тәрбиелеу мәселелерін шешу үдерісінде әлеуметтік-педагогикалық және нормативтік-құқықтық білімдерді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер желілік және медиа технологиялардың қазіргі әлеуметтік саладағы рөлі және орнымен, желілік және медиа технологиялардың ерекшеліктерімен таныс, әлеуметтік жұмыстағы желiлiк және медиа технологияларды ажырата бiледi, сонымен қатар әлеуметтiк педагогтың желілік және медиа технологияларды қолдану аясында оқушылармен өзара әрекеттесуiн бағалай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер кәсіби қызметтің маңызды мақсаттарын және клиенттің ТЖС шешу жолдарын анықтай алады; қолда бар ресурстарды ескере отырып, клиенттің мәселесін шешу нұсқаларын болжау және үлгілеу жүргізеді; клиентке көмек және қолдау көрсету қызметінде инновациялық технологиялар мен шығармашылық тәсілді қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің бойында күйзелісті басқару, өзін-өзі басқару, басқарушылық қызметтегі қарым-қатынас техникасы, топтық жұмыс ережелерімен танысу дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерде әлеуметтік жұмыс жүйесінің оқушылармен жұмыс істеуін қамтамасыз ететін нормативтік-құқықтық база туралы жүйелік идеяларды қалыптастыруды қарастырады. Пәнді оқу барысында болашақ мұғалімдер балалармен әлеуметтік жұмыстың нормативтік-құқықтық негіздерін, балалармен әлеуметтік жұмысты реттейтін негізгі заңнамалық актілер мен нормативтік құқықтық актілерді меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерге әлеуметтік квалиметрия, квалиметрия санаттары мен ұғымдары, оның мақсаттары, қағидалары, кезеңдері, әдістері мен тәсілдері бойынша жүйеленген білім игеруге бағытталған; көрсетілетін қызметтердің сапа критерийлерін әзірлеу және қызметтің кез келген түрінің сапасын өлшеу мен бағалау әдістері мен құралдарын таңдау негізінде квалиметриялық процесті жүргізу икемдері мен дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің бойында оқушыларға әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсетудің мәні мен даму бағыттары туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады, оқушыларды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсету мәселелерін сипаттайтын түсінікті аппаратты зерделеу, оқушыларды әлеуметтік қорғау және әлеуметтік қызмет көрсету саласындағы кәсіби проблемалық жағдайларды талдау тәжірибесін жинақтауды қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жобалау қызметінің негіздерімен, жобаны әзірлеу принциптерімен, мақсаттарымен, міндеттерімен және кезеңдерімен таныстырады, сондай-ақ жобаның түпкілікті нәтижесін болжау және таныстыру қабілеті қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс педагогикалық саладағы қоғамдық қызметтің теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады. Топтық жұмыста, әлеуметтік белсенділікте кәсіби дамудың бөлігі ретінде топтық және жеке ойлаудың ерекшеліктерін анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әлеуметтік желілердегі әлеуметтік педагог қызметінің маңыздылығын, желілік қауымдастықтардағы әлеуметтік педагогтың желілік және медиа өзара іс-қимылының ерекшелігін, әлеуметтік желілердегі әлеуметтік педагогтың мінез-құлқының принциптері мен ережелерін бағалауға көмектеседі. Болашақ мұғалімдер баланың мүдделерін ескере отырып желілік өзара әрекеттесуді жоспарлай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс өзінің кәсіби қызметінде іскерлік коммуникацияның негізгі технологиялары мен әдістерін тиімді қолдану дағдыларына; әлеуметтік жұмыс саласында коммуникативтік процесті ұйымдастыру кезінде халықтың әртүрлі санаттарының психологиялық ерекшеліктерін есепке алу дағдыларын тиімді пайдалануға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс әлеуметтік педагогикадағы оқытудың белсенді формалары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, топтың ерекшелігін ескере отырып, әртүрлі бағыттағы тренинг жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыруға, топта сәтті өзара әрекеттесу дағдылары мен дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің бойында педагогикалық қызмет пен білім беруді іске асырудың құқықтық нормаларымен Балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі халықаралық стандартты іске асыру бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар саласында білім қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер баланың, топтың, білім беру ортасының әлеуметтік дамуын терең біледі және түсінеді және әлеуметтік білім беру ортасын қалыптастыру дағдыларына ие, баланың, білім беру ортасының әлеуметтік дамуының проблемалық жағдайларын талдай және шеше алады, өздерінің білімі саласында балаларды әлеуметтендірудің әртүрлі технологияларын, қағидаларын, кезеңдері мен құралдарын анықтайды, саралайды және қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдерде сәтті әлеуметтену белгілері бар баланың әлеуметтену ерекшеліктері туралы білім қалыптасады. Білім алушының баланы әлеуметтендіру процесін, эмоционалды жауаптылығы мен эмпатиясын бағалау қабілеттері дамиды. Қарым-қатынас мәдениеті, басқалармен достық қарым-қатынас орнату дағдылары тәрбиеленеді
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім алушыларға әлеуметтік көмек жұмысының мақсаттарына талдау жүргізуге, оларға қол жеткізу бойынша күш-жігерді бағалауға, даму бағдарламасын іске асыруды қамтамасыз етуге мүмкіндік береді. Бағалау нәтижелерінің деректері болашақ мұғалімге көрсетілген әлеуметтік көмек және оқушыларға әлеуметтік қызмет көрсету туралы объективті ақпарат алуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс еріктілер қозғалысының тарихымен таныстырады, өмірлік құндылықтарды таңдауда құрдастарына жағымды әсер ету дағдыларын қалыптастырады. Курс волонтерлік қызметке оң көзқарас қалыптастырады, волонтерлік әлеуметтік белсенділіктің көрінуіне, түрлі оң әлеуметтік бастамаларды іске асыруға жағдай жасайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс баланың әлеуметтік дамуының проблемалық жағдайларын, білім беру ортасын талдау және шешу дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми зерттеулер жүргізуге, әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін талдауға және ресімдеуге бағытталған. Олар әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлеуді және іске асыруды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жанжалдың негізгі параметрлерін және олардың қарқындылығына әсер ететін факторларды ажырата алу дағдыларын қалыптастырады. Жанжалдың құрылымдық моделімен білім дамиды. Жанжалдарды шешу бойынша әлеуметтік педагогтың қызметімен танысады: ситуациялық және позициялық талдаулар, жанжалды реттеу. Жанжалдардың алдын алу және шешу жолдарымен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс дауларды шешудің баламалы тәсілі ретінде медиациясымен, әлеуметтік педагог жұмысындағы медиация ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Олар жанжалмен жұмыс істеудің медиативті технологиясын пайдалана алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс оқушылардың әлеуметтік қорғалуын диагностикалауға, бағалауға және болжауға және оның тиімділігін анықтауға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдерде баланың жеке ерекшеліктері мен қажетті әлеуметтік көмек арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтау дағдылары қалыптасады, бұл оқушылар үшін әлеуметтік қолайсыз жағдайлардың алдын алу бойынша алдын алу жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-педагогикалық саладағы еріктілер қызметінің теориясы және тәжірибесімен, әлеуметтік мәселелерді шешуде әртүрлі санаттағы клиенттерге практикалық көмек көрсетудің негізгі технологияларымен, әдістерімен және тәсілдерімен таныс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер жас ерекшелік және әлеуметтік педагогиканың теориялық негіздерімен танысады, әлеуметтік қорғаудың, әртүрлі санаттағы балалармен әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекеттердің әдістерін, құралдары мен нысандарын таңдау кезінде оқушылардың жас ерекшеліктерін түсінеді және ескере алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер жас ерекшелік және әлеуметтік психологияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарымен, маңызды әлеуметтік-психологиялық тұжырымдамалармен, олардың әлеуметтік қауымдастықтарға ену факторларына байланысты адамдардың мінез-құлқының, қарым-қатынасының және әрекетінің заңдылықтары мен тетіктерімен таныс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім алушыларды тәуекел тобындағы балалардың әртүрлі санаттарының даму ерекшеліктерімен таныстырады, балалармен заңмен байланыста және жанжалда жұмыс істеудің балама әдістерін, сондай-ақ тәуекел тобындағы балалармен жұмыс істеуде психологиялық-педагогикалық технологияларды пайдаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ғылыми есеп, мақала немесе баяндама түрінде жүргізілген зерттеу нәтижелерін жалпылау, ғылыми зерттеудің таңдалған тақырыбының өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу, әзірленген бағдарламаға сәйкес дербес зерттеулер жүргізудің негізгі әдістері туралы білімді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қазіргі мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асырудың педагогикалық мақсатқа сай нысандарын, әдістері мен құралдарын жоспарлау, іріктеу, ғылыми зерттеулер жүргізу, әлеуметтік-педагогикалық зерттеу нәтижелерін талдау және ресімдеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс кейс сипаттамасының ерекшеліктерімен таныстырады, болашақ мұғалімдер кейс-стади әдісін, кейс әдісінің белгілерін, кейс элементтерін және оны құрастыруға қойылатын жалпы талаптарды сипаттай алады. Әлеуметтік педагогтың практикалық қызметінде осы жағдайларды пайдалану дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс дағдарыстық интервенциялар ұғымымен, дағдарыстық терапияны талдауға отандық және негізгі шетелдік мектептердің негізгі теориялық тәсілдерімен таныстырады. Интервенцияның мазмұны мен әдістері. Дағдарысқа интервенция кезеңдері. Дағдарыстан шығуды жоспарлау. Қолдау жүйелерін іздеу және қалыптастыру. Жедел психологиялық көмек көрсетудің техникасы мен әдістері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс дағдарыс жағдайының теориялық негіздерімен және дағдарысқа қарсы әрекет етуге; дағдарыс кезеңіндегі адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерімен таныс болуға; жас кезеңдерінің, даму дағдарыстарының және тәуекел факторларының ерекшеліктерін ескере отырып, қалыпты және патологиялық жағдайларда психологиялық қасиеттер мен жағдайларды, психикалық үдерістерді, адам әрекетінің әртүрлі түрлерін түзетудің технологияларын үйретуге бағытталған
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс құқықтық сауатты, заңға бағынатын тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Студенттер өздерінің құқықтары мен міндеттерін біледі және сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілік танытады. Студенттер өз қызметінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларын қолдана алады. Курс заңдылық түсініктерін, этикалық қағидалары мен қоғамдағы сыбайлас жемқорлықпен күрес қағидаларын дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бақ молашұғалімдердің назарын жалпы теориялық мәселелерге және әлеуметтік жұмыс технологияларының мазмұнына аудартады. Мектепте әлеуметтік жұмыс технологияларын қолдану негіздері, олардың мақсаттары, міндеттері, принциптері, нысандары және іске асыру әдістері бойынша білім алады. Болашақ мұғалімдер оқушылардың өміріне кедергі келтіретін әлеуметтік жағдайларды талдау және бағалау дағдыларына ие болады және оларды жеңу жолдарын анықтай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім беру ұйымдарын басқарудағы дағдарыстардың мәні мен заңдылықтарын, себептерін, кезеңдерін, циклдерін және олардың көріністерін тануға бағытталған, олар әлеуметтік және тұлғааралық қақтығыстардағы проблемалық жағдайларды мойындайды және талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс белгіленген жоспарлардың орындалу барысын бақылау үшін ақпаратты жүйелі жинау және талдау туралы біліммен қаруландыру мақсатында өзгерістердің тиімділігін бағалау құралы ретінде бақылау негіздерімен таныстыруға, білім беру сапасын бақылаудың бірыңғай жүйесін құру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдерде білім беру сапасын бақылау мониторингінің бірыңғай жүйесін құру, оны одан әрі түсіндіру және практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер әдістемелік және іс-әрекет деңгейлеріндегі тәсілдерді анықтайтын мониторинг стратегиясының негіздерімен танысады. Білім алушылар әртүрлі педагогикалық жағдайларды модельдеуге және мониторинг жүргізуге үйренеді, мониторинг әдістерін және олардың нәтижелерін оқушыға әлеуметтік көмек көрсету үшін пайдалану дағдыларын игереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстан Республикасында және әлемде отбасы мен баланы әлеуметтік қорғауды жүзеге асырудың теориялық негіздері мен тәжірибесін зерттеуді меңгертеді. Сонымен қатар пән жалпы әлеуметтік-педагогикалық мәдениетті арттыруға және әлеуметтік-педагогикалық этиканың негізгі қағидаларын қалыптастыруға; отбасылардың әртүрлі санаттарына әлеуметтік көмек көрсетудің салдарын болжай білуге; оларды әлеуметтік-педагогикалық білімдердің тұтас жүйесімен қаруландыруға ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер балалармен тәрбиелеу-білім беру үрдісінде және ата-аналармен жүргізілетін ағартушылық-педагогикалық жұмыста этнопедагогика негіздерімен таныс, оларда тәрбие мен оқытудың тиісті әдістерін, нысандарын, құралдарын таңдауға дағдыланады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдерді отбасы институтын әлеуметтік институт ретінде таныстырады. Отбасын әлеуметтік институт ретінде бағалау, отбасының құрылымдық, функционалдық және динамикалық сипаттамаларын бағалау дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер отбасы мен ата-ана институтына позитивті көзқарастың ерекшеліктерімен, позитивті педагогиканың біртұтас педагогикалық позициясында тұрған отбасы мен мектеп арасындағы серіктестік тетіктерімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс ақпараттық көздер мен ғылыми мәтіндерді сыни талдаудың ерекшеліктерімен таныстырады, сонымен қатар ғылыми зерттеуде баяндау (нарративті) талдауын жүзеге асырудың жалпы принциптері мен әдістерін талдай алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер тайм-менеджмент, жеке тайм-менеджмент жүйесі, уақыттық ресурстар, менеджердің уақыттық құзыреті ұғымдарының мәнімен таныс; уақытты басқару технологияларын қолдана біледі; нақты уақыт қорларын талдап, бағалай алады және оларды ұтымды пайдалана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларды дамыту мәселелері бойынша желілік өзара іс-қимыл мен командалық ынтымақтастықтың ерекшеліктерімен таныс білімдерді қалыптастыруға бағытталған, әртүрлі жағдайларды және желілік қоғамдастықта осы жағдайларды шешу әдістерін оңтайлы таңдауды ескереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс топтың динамикасы және топ қатысатын әзірлеу үдерісі ретінде фасилитация туралы жүйелік идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Жоспарланған нәтижеге әкелетін қолайлы әдістер мен техникаларды таңдау және біріктіру дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс практикалық психология әдістерінің бірі ретінде психологиялық тренингтің мәнін ашады. Болашақ мұғалімдер қазіргі әлемдегі психологиялық көмек нысандарын түсінудің теориялық тәсілдерін өзара салыстырады, топтық психотерапия, топтық психокоррекция және топтық тренинг сынды санаттардың өзара арақатынасын ашу арқылы практикалық психология әдісі ретінде психологиялық тренингпен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс кез келген баланың мүмкіндіктеріне сай білім беру маңызын дамыту үшін бала, тьютор, отбасы, мектеп пен әлеуметтік ортаның өзара байланысына бағытталған тьюторлық қызмет туралы көзқарастарды қалыптастырады. Білім берудің мәнін әлеммен кең әлеуметтік өзара әрекеттесу үшін кеңейтуге мүмкіндік береді. Жағдайды, мүмкіндіктерді және жақын даму аймағын бірлесіп бағалау, өзгерістерді бақылау болашақ мұғалімдерге тәрбиешінің қатысуымен балаға жеке даму және білім беру жолын табуға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу технологиясын пайдалану дағдыларын қалыптастырады, оқушылардың жеке қызығушылықтары мен сұраныстарын, олардың әлеуметтік-кәсіби құндылық бағдарларын, өмірлік жоспарларын, мінездемелік қасиеттерін психологиялық-педагогикалық диагностикалауды жүзеге асыру қабілеттерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс білім берудегі кибер (цифрлық) технологиялар ұғымының мәнімен, білім берудегі кибер (цифрлық) технологияларды іске асыру шарттарымен, әлеуметтік жұмыста кибертехнологияларды пайдаланудың негізгі бағыттарымен танысуға бағытталған. Сондай-ақ, кибертехнологиялардың баланың жеке басының дамуына және жалпы балалар топтарына әсері, білім беруде кибертехнологияны қолданудың оң және теріс жақтары туралы білім қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс болашақ мұғалімдердің бойында психологиялық құбылыс ретінде экстремалдылық ерекшеліктеріне теориялық көзқарастар туралы білімді қалыптастырады. Білім алушылар экстремалды әлеуметтік жағдайдың негізгі құрамдас бөліктерімен, сондай-ақ экстремалды жағдайды бастан өткерген білім алушылармен жұмыс істеу әдістерімен танысады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың педагог-ассистент рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен икемді құзыреттіліктердің орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Білім мен іскерлікті бағалау бойынша практикум (Педагог білімін бағалау)» студенттердің білім нәтижелерін бағалау саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Практика барысында болашақ педагогтар оқыту нәтижелерін диагностикалау, талдау және интерпретациялау әдістерін меңгереді, бағалау критерийлерін әзірлейді, оқу сабақтарын бақылау мен талдау жүргізеді. Бұл практика нақты білім беру ортасында кәсіби қызметті объективті бағалау және рефлексия жасау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Тәжірибені қорғау
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.