Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау.
Қытай тілі мұғалімі
6B01723
Филология факультеті
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні білім беруде цифрлық технологияларды тиімді пайдалануды үйретеді. Курста цифрлық білім беру ресурстары, мультимедиа, қашықтықтан оқыту платформалары қарастырылады. Сондай-ақ, бұлттық технологиялар, деректерді қорғау, киберқауіпсіздік және АКТ-ның педагогикалық қызметке ықпалы талданады. Пән білім алушылардың цифрлық сауаттылығын қалыптастыруға және цифрлық технологияларды меңгеруге бағытталған.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі Студенттер, мүмкін: * бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы түсіну (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) * оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдану * оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану және қолдану
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Білім алушылардың оқу нәтижелерін бағалау бойынша теориялық білім мен практикалық іскерліктерді қалыптастыру. Оларды критериалды бағалау жүйесімен таныстырып, оқу процесіндегі бағалаудың маңызын ұғындыру.<br/> Мазмұны: Бұл пән болашақ педагогтарды білім алушылардың оқу жетістіктерін әділ әрі тиімді бағалауға үйретуге бағытталған. Практикум барысында білім беру үдерісінде қолданылатын бағалау түрлері, бағалау критерийлері мен құралдары, рефлексия мен кері байланысты ұйымдастыру жолдары қарастырылады. Студенттер нақты жағдайлар мен тапсырмалар арқылы бағалау үдерісін меңгеріп, тәжірибе жинақтайды.<br/> Құзыреттілігі: оқу тапсырмаларына сәйкес бағалау критерийлері мен құралдарын құрастыру білім алушыға кері байланыс беру және оны ынталандыру
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Дене шынықтыру» пәні адамның рухани және дене қуаты күштерінің үйлесімді дамуын үйретеді, жалпы денсаулықты сақтауға және дене дамуын жақсартуға бағытталған дене жаттығуларын үйретеді. Дене шынықтыру, дене қуаты қабілеттері мен моториканы нығайтады және дамытады. «Дене шынықтыру» пәні әртүрлі жағдайларда өмірлік маңызды қозғалыс әрекеттерін басқару қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жүйелі дене шынықтыру жаттығуларына, салауатты өмір салтын жақсартуға және оны қалыпты жағдайда сақтауға көмектеседі.
8
Дипломдық жұмыс
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу – студенттің зерттеу тақырыбын терең талдап, ғылыми жаңалығын дәлелдейтін қорытынды кезең. Жұмысты қорғау кезінде автор зерттеу нәтижелерін жүйелі түрде ұсыналып, ғылыми кеңестің сұрақтарына дәлелді жауап береді. Ал кешенді емтиханға дайындықта студент оқу барысында жинақтаған теориялық және практикалық білімін қайталап, емтихан күні интеграциялық тапсырмаларды орындайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, қолдауға және мектептерде туындайтын қатысу мен оқуға кедергілерді анықтауға бағытталған; даму басымдықтарын анықтау және әртүрлілікті қолдау бойынша іс-шараларды жоспарлау (оқу бағдарламасының материалдарын бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтардың негізін құру және білім алушылардың тұрақты мектеп жүйесіне қатысуы мен жетістіктерін қолдау үшін мектеп қауымдастығы арасындағы ынтымақтастықты жеңілдету; инклюзивті ортада барлық білім алушыларды қолдау үшін көмекші технологиялар мен АКТ-ны пайдалана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдылары; әңгімелесу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынас үшін хаттар, баяндамалар, шолулар, эсселер жазу дағдылары; мәтіндерді мағыналы оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында әртүрлі әңгімелерде еркін қарым-қатынасты үйрету, әңгімені, жалғастыру дағдыларын дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> "В1 Курсты аяқтағаннан кейін студенттер орыс газеттері мен кітаптарынан үзінділерді оқып қана қоймай, оларды әңгімелесушімен талқылап, оқыған мақаласы немесе көрген фильмі туралы өз пікірін тұжырымдай алады. Сондай-ақ олар болашаққа жоспарлары туралы дәйекті түрде жаза алады немесе алған әсерлерін сипаттай алады.<br/> В2 Шектеу деңгейінен кейінгі курсты аяқтағаннан кейін студенттер өздерінің ниеттері мен қажеттіліктерін (күнделікті, білім беру, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатында қарым-қатынастың әртүрлі салаларында қарым-қатынас жасай алады, оларды этикалық тұрғыдан дұрыс, мазмұнды және толық жариялайды. Олар сондай-ақ іскерлік хаттар жазуды, болып жатқан оқиғаларды дәлелдеуді және өз бағасын беруді үйренеді.<br/> С1 – курсты осы деңгейде аяқтағаннан кейін студенттер орыс тілінде кәсіби іс-әрекеттерді жүргізе алады. Олар жалпы қабылданған стандарттарға сәйкес әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік, оқу-ғылыми мәтіндерді құра алады. Студент орыс тілінде тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби және мәдениетаралық қарым-қатынас салаларында танымдық және коммуникативті әрекеттерді жүзеге асыра алады."
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстан тарихы пәні студенттерге еліміздің тарихын терең түсінуге және тарихи процестерге объективті баға беруге үйретеді. Курс ежелгі Қазақстан тарихынан бастап қазіргі заманға дейінгі тарихи кезеңдерді қарастырады. Арнайы назар ұлттық құндылықтар, мәдени мұра және тарихи сананы қалыптастыру мәселелеріне бөлінеді. Курс студенттерде патриотизмді ұлғайтуға және дүниетанымды кеңейтуге бағытталған. Сонымен қатар, студенттер тарихи оқиғалардың қазіргі Қазақстандық бірегейліктің дамуына және еліміздің дүниежүзілік тарихи контексте алатын орнын зерттейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: фонетика – лингвистика саласының құрамдас бөлігі ретінде фонетикалық стильді, ритақты, сөйлеу интонациясын қоса алғанда, негізгі фонетикалық құзыреттерді қалыптастыру. <br/> Мазмұны: фонетика бөлімінің негізгі ережелері, дауысты және дауыссыз дыбыстардың жіктелуі, Буын түрлері, стресс, үндестік заңы. <br/> Құзыреттіліктер: білім алушылардың грамматика мен фонология тұрғысынан дұрыс, маңызды тұжырымдарды Оқу тілінде құру үшін коммуникативті қарым-қатынаста формальды құралдарды қолдана білуі."
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту әдістері мен технологиялары пәні оқушылардың химия пәнін терең түсінуін қамтамасыз ету үшін әртүрлі педагогикалық әдістер мен заманауи технологияларды қолдануды үйретеді. Бұл пәнде оқыту стратегиялары, интерактивті әдістер, зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру, сондай-ақ ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдылары дамытылады.<br/> Мақсаты: Педагогика және дидактика саласындағы химиялық құзыреттілікті арттыру. Студенттер әдістемелік жүйенің тұтас бейнесін түсініп, нақты педагогикалық мәселелерді шешу үшін стратегиялар мен технологияларды модельдеуге, жоспарлау, оқыту және бағалау дағдыларын қалыптастыруға қабілетті, сондай-ақ білім беру формаларын, әдістерін және технологияларын нақты мектеп жағдайларына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес қолдана алады. Студенттер мынадай дағдыларға ие болады:<br/> -химияны оқытуға арналған педагогикалық модельдерді таңдай білу.<br/> -оқыту әдістерін шығармашылықпен және әртүрлі қолдану, технологиялар ұсынған мүмкіндіктерді ескере отырып.<br/> -өзіңіздің оқытушы ретінде тиімді білім беру ортасын пайдалану.
12
Тәжірибені қорғау
Мақсаты:<br/> Студентте теориялық білімді практикада қолдану, кәсіби тәжірибе жинақтау, болашақ мамандыққа бейімделу, дипломдық жұмыс тақырыбы бойынша материалдар жинау білігін қалыптастыру.<br/> Мазмұны:<br/> Тағылымдама өтетін мекемемен танысу (құрылымы, қызмет түрлері, жұмыс бағыттары)<br/> Кәсібімен байланысты нақты міндеттерді орындау. Құжаттармен, есептермен және ресми хаттармен жұмыс істеу.<br/> Құзыреті:<br/> Ақпаратты талдау және жүйелеу білігі. Құжаттамамен сауатты жұмыс істеу.<br/> Коммуникативтік және кәсіби этиканы сақтау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастыру жұмысының тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинақтау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - шет тілін оқу құралы және ғылыми академиялық қарым-қатынас негіздері ретінде меңгеру. Пәнді зерделеу міндеттері: 1-жалпы қарым-қатынас және академиялық қарым-қатынас ұғымдарын, сондай-ақ негізгі қарым-қатынас параметрлері және академиялық қарым-қатынас ерекшеліктері; 2-ғылыми стильдің кейбір жанрлық түрлерін анықтау және сипаттау, ауызша және жазбаша басқа тілдегі академиялық қарым-қатынас ерекшелігімен танысу; 3-кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің қазіргі заманғы әдістерімен танысу, нақты тапсырмаларды шешу үшін материалдарды жинау әдістерін меңгеру; 4-сөйлеу қызметінің төрт түріндегі академиялық қарым-қатынас дағдылары мен іскерліктерін дамыту: оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау; 5-алынған фондық білімді игеру және жандандыру, толықтыру, кеңейту және өзектендіру стратегияларын әзірлеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: студенттердің мәдениетаралық, коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін одан әрі қалыптастыру.
Мазмұны: тіл мен мәдениеттің байланысы, әдеттер, саяхат, психология, технологияның адам өміріне әсері, бұқаралық ақпарат құралдары.
Құзыреті: мәдениетаралық коммуникация салаларында тілді еркін, тиімді пайдалану, проблемалық сипаттағы сөйлеу жағдайларын іске асыру, С1 деңгейіне сәйкес сөйлеу қызметінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік дағдыларды жетілдіру"
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: A1 деңгейіне жету. Ауызша және жазбаша сөйлеуді, оқуды, естуді түсінуді дамыту. Мазмұны: Курс ең көп қолданылатын лексиканы, негізгі грамматикалық материалды қамтиды, оқушылардың ой-өрісін кеңейтуге ықпал ете отырып, оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыруға және бекітуге мүмкіндік береді. Құзыреттіліктер: студенттерде коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру, бұл болашақта қытай тілінде күнделікті қарым-қатынастың бастапқы дағдыларын ұйымдастыруға мүмкіндік береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты студенттерге мәдениетаралық деңгейде қытай тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі дамыту, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту үшін қажетті білім беру болып табылады. Пәнді оқытудың негізгі міндеті тіл мен сөйлеудің грамматикалық құрылымын, нормативтік және функционалдық грамматиканы тұтас түсінуді қалыптастыру, коммуникативтік құзыреттілікті дамыту болып табылады. А2 деңгейінде тілді меңгеру нәтижесінде оқушы қарапайым тілмен сөйлесе алады
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс шынайы материалды қабылдауды, негізгі ойды жеткізуді, тақырып бойынша белсенді лексиканы қолдана отырып, өз көзқарасыңызды білдіруді, негізделген дәлелдер келтіруді қамтиды. Курстың мазмұны әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік-тұрмыстық және оқу - кәсіптік салаларды қамтиды. Қарым-қатынастың әртүрлі салаларында ауызша және жазбаша түрде коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру. Аудио немесе бейнежазбада ана тілінде сөйлейтіндердің орындауындағы мәтіннің жалпы мазмұнын, сондай-ақ оқытушылар мен студенттердің сөйлеуін есту арқылы түсіну. Берілген тақырып бойынша пікір (ой) білдіру. Лексика. Әлеуметтік-тұрмыстық салада ауызша және жазбаша түрде қарапайым-коммуникативті ниеттерді жүзеге асыруға арналған лексика көлемі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: 2-деңгейдің негізін құрайтын ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын және грамматикалық құрылымдардың негіздерін меңгеру, мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Мазмұны: достық, байлық, бос уақыт, хобби, мерекелер мен атаулы күндер, өмірлік құндылықтар, мамандықтар. Құзыреттіліктер: әртүрлі қарым-қатынас жағдайларында ауызша және жазбаша деректерді сауатты баяндау, тіл курсының тақырыптары бойынша монологиялық және диалогтік сөйлеуді жетілдіру, Қытайдың мәдениеті, өмірі, дәстүрлері туралы білімді қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: Қытайдың мәдени, тарихи, әлеуметтік және экономикалық аспектілерімен таныстыру. Студенттер елдің қазіргі жағдайы мен дәстүрлерін талдауды, сондай-ақ қытай мәдениетін жақсы түсіну үшін мәдениетаралық құзыреттілікті дамытуды үйренулері тиіс.
Мазмұны: Қытай тарихы. Негізгі оқиғалар, әулеттер және олардың қазіргі заманға әсері. Мәдениет және дәстүрлер. Әдет-ғұрыптар, діндер, өнер және философиялық жүйелер. Қазіргі заманғы қоғам. Әлеуметтік құрылымдар, өмір салты және дәстүрлер. Қытай экономикасы. Негізгі салалар, даму және ағымдағы экономикалық үрдістер. Саяси жүйе. Билік құрылымы, саяси партиялар мен мемлекеттік институттар. Халықаралық қатынастар. Қытайдың ұлттық азшылықтары.
Құзыреті: Географиялық ерекшеліктерді, өңірлерді және олардың елді дамытудағы рөлін білу. Қытайдың мәдени дәстүрлерін, әдет-ғұрыптары мен әлеуметтік нормаларын түсіну. Билік құрылымын, саяси жүйені және қазіргі заманғы саяси үрдістерді ұғыну. Әлеуметтік құрылымдарды, демографиялық өзгерістерді және өзекті әлеуметтік-мәдени мәселелерді білу."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: студенттің болашақ кәсіби қызметінің түрлі аспектілерін іске асыру шеңберінде кәсіби қытай тілін қалыптастыру.
Мазмұны: халықаралық байланыстар және оларды іске асырудағы қазіргі заманғы маманның рөлі, іскерлік кездесулер мен келіссөздер, келісімшарттар, халықаралық бағдарламалар мен жобалар, кәсіби пікірталастар, Қазақстан мен Қытайдың ынтымақтастығы.
Құзыреті: тілдің грамматикалық және лексикалық құрылымын сөйлеу контекстінде пайдалану, кәсіби лексика мен сөздік қорын меңгеру."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: Студенттерде екі жақты аударма процесінде тілдік бірліктерді жүйелі түрде ұсыну және өзгерту тәсілдері, құралдары мен тәсілдері арқылы аудармашыны даярлау кезінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және кейіннен жазбаша аудармашы ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін көркем мәтіндерді жазбаша аударудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Мәтіндерді талдау. Әдеби шығармаларды стилистикалық, тақырыптық және мәдени ерекшеліктерін түсіну үшін зерделеу. Аударма теориясы. Көркем аудармада қолданылатын негізгі теориялық тәсілдер мен әдістерге шолу. Креативті аударма. Әдеби мәтіндерді авторлық стиль мен эмоциялық жүктемені сақтауға баса назар аудара отырып бейімдеу практикасы Поэзия аудармасы. Рифманы, метриканы және бейнелерді қоса алғанда, поэтикалық шығармаларды аудару ерекшелігі. Прозамен жұмыс істеу. Сипаттарды, диалогтарды және баяндау стилін ескере отырып, көркем прозаны аудару.
Құзыреті: Көркемдік мәтінді құру заңдылықтарын және оның негізгі функцияларын сипаттай білу, көркемдік аударманың принциптерін, тәсілдері мен әдістерін қолдана білу. Түрлі аударма стратегияларын таңдау, көркем аударманың грамматикалық, лексикалық және стилистикалық аспектілерін жіктеу. Аударманың негізгі үлгілерін, аударма трансформацияларын және оларды көркем аударма мен оның нәтижелерін талдау кезінде пайдалану тәсілдерін жүйелеу білігі."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: Сыни ойлау және әдеби шығармаларды терең талдау дағдыларын дамыту, сондай-ақ студенттерді мәтіннің негізгі элементтерін анықтауға және түсіндіруге үйрету. Бұл курс әдебиетті терең түсінуге және көркем мәтіндерге сын тұрғысынан қарауды дамытуға ықпал етеді.
Мазмұны: Әдеби сын негіздері. Көркем мәтінді талдаудың түрлі тәсілдері мен әдістерін зерделеу. Құрылымдық талдау. Шығарманың композициясын, сюжетін, кейіпкерлерін және стилін зерттеу. Тақырыбы және себептері. Мәтіндегі орталық тақырыптарды, мотивтер мен символдарды анықтау. Мәдени және тарихи контекст. Туындыға мәдени және тарихи факторлардың әсерін талдау.
Салыстырмалы талдау. Жалпы сипаттар мен айырмашылықтарды анықтау үшін әртүрлі туындылар мен авторларды салыстыру.
Құзыреті: Әдеби шығармаларды сыни бағалай білу және аргументтерді тұжырымдай білу. Мәтінді оның құрылымы мен мазмұнын ескере отырып, егжей-тегжейлі талдау дағдылары. Өз ойларын ауызша және жазбаша түрде анық және сенімді баяндау қабілеті. Мәдени контекстерді және олардың әдебиетке әсерін түсіну. Әртүрлі мәтіндер мен олардың авторлық стилі арасында параллель жүргізу білігі."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: сөздің семантикалық құрылымы мен үйлесімді сөз жасау тәсілдерін анықтау.
Мазмұны: тіл жүйесі мен өндіріс серпінінде сөз жасаушы бірліктер мен үлгілерді талдаудың практикалық дағдыларын, морфемалық, сөз жасаушы дағдыларды, туынды сөздерді семантизациялау және оларды дұрыс пайдалану және жазу дағдыларын дамыту, сөздердің грамматикалық топтары, олардың грамматикалық санаттары, сөздік формалар жүйелері және оларды өзгерту ережелері туралы ғылыми білімді тереңдету. Құзыреттер: сөздің семантикалық құрылымы мен синхронды сөз жасаудың негізгі тәсілдерін, бейтаныс сөздерді аудару кезінде алған білімдерін қолдана білу, оларды меңгеру, бейтаныс сөздер мен терминдерді аудару кезінде аналитикалық әдістерді пайдалана білу"
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты студенттерде Қытай әдебиетінің қалыптасу және даму тарихының түрлі кезеңдерінде туындылардың негізгі ерекшеліктері, үрдістері мен типологиялық сипаттамалары, олардың өңірлік деңгейдегі өзара байланысы мен өзара ықпалдастығы туралы кешенді түсінік қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: студенттерді қытай тілінің ежелгі және қазіргі заманғы тарихының негізгі ұғымдарымен және ережелерімен таныстыру; ауызша және жазбаша сөйлеу, грамматика, елтану және лингвистика практикасын оқу барысында алған студенттердің білімін жүйелеу.
Мазмұны: 1, Қазіргі заманғы қытай тілінің тарихы туралы білім жүйесін қалыптастыру; 2. тарихи оқиғалар мен қытай тілінің тарихи дамуы және тарихи зерттеулердің жетекші бағыттары саласында тұжырымдамалық база құру; 3. қытай тілінің даму тарихының проблемалық мәселелері саласында теориялық және практикалық білімді қалыптастыру.
Құзыреттіліктер: Студент қытай тілі тарихының негізгі бөлімдерін білуі тиіс - қытай тілінің шығу тегі, ортақ ұлттық тіл және диалектілер, қытай тілі мен жазуын жаңғырту."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: қытай тілі мұғалімінің түрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылым мен бастапқы әдістемелік дағдылардың теориялық және әдіснамалық негіздері.
Мазмұны: сабаққа дайындық, педагогикалық талдау және оқу процесін рефлексиялау. Қытай тілін оқыту әдістемесінің пәні мен проблемалары. Мектепте және колледжде қытай тілін оқытудың мақсаты. Мектептегі пәндік саланың құрылымы мен мазмұны. Құзыреті: қытай тілін оқыту әдістерінің жіктелуін білу. Сыныптан тыс жұмыстың негізгі нысандарының сипаттамасын жасай білу."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қытай тілін оқыту әдістемесін зерделеудің мақсаты - студенттердің болашақ кәсіпке қызығушылығын, оған дайындығын, оқытушының тұлғалық және кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға ықпал ететін қытай тілі мұғалімі қызметінің теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын белсенді меңгеруі.
Мазмұны: Жалпы орта бiлiм беретiн мектепте қытай тiлiн оқытуды ұйымдық тұрғыдан құру. Шет тiлдерiн оқыту құралдарының, әдiстерi мен әдiстемелiк тәсiлдерiнiң қазiргi заманғы жүйесi. Мектептің тарихи курстары мазмұнының жекелеген элементтерін зерделеу әдістемесі. Мектепте қытай тілін оқыту процесінде оқушының жеке басын дамыту. Құзыреті: Білуі: өзінің оқытушылық қызметінде қытай тілі оқытушысы басшылыққа алуы тиіс нормативтік құқықтық құжаттардың негізгі жинағын; оқыту әдістемесінің көрсетілген бөлімдерінен басқа."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: Қытай тілінің лексикалық жүйесін, сөз түзу заңдылықтарын және семантикалық ерекшеліктерін ғылыми негізде зерделеу.
Мазмұны: Лексика және оның компоненттері
Қытай сөздік қоры және оның дамуы
Құзыреті:Қытай тілінің лексикалық ерекшеліктерін ғылыми негізде түсіндіре білу"
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: студенттерді қытай тілінің негізгі құрылымдық бірліктерімен, тілдік бірліктерді зерттеудің қазіргі заманғы лингвистикалық әдістерімен таныстыру.
Мазмұны: лексикалық бірліктердің семантикалық құрылымы, идиомалар мен фразеологизмдер, қытай тілдеріндегі омономия, синономия және антонимия құбылыстары, қытай тілінің сөздік құрамының этимологиялық сипаттамасы.
Құзыреті: негізгі лексикологиялық терминдер туралы білімінің болуы, практикалық тұрғыдан теориялық білімін дамытады."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: тілдің мәнерлі құралдары мен стилистикалық тәсілдері, олардың өзара әрекеттестігі мен функциялары туралы жалпы түсініктер.
Мазмұны: сөйлемдегі, мәтіндегі ақпаратты түсіну құралы болып табылатын талдаудың тиісті әдістерін пайдалану; хаттың, хабарламаның, жарнаманың, нұсқаулықтың, хабарландырудың, мақаланың құрылымының, жанрлардың ерекшеліктерін ажыратуға, қажетті ақпаратты анықтауға жәрдемдесетін тапсырмалар кешенін орындау.
Құзыреті: мәтінді стилистикалық түзету және функционалдық-стилдік редакциялау білігі."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: қытай тілінің грамматикалық құрылымын ғылыми түсіндіру.
Мазмұны: Сөз тіркесі, Сөйлем құрылымы қытай тілінде. Қарапайым және күрделі сөйлемдер.
Құзыреті: Қытай тілінің грамматикалық ережелерін түсіну және дұрыс қолдану.
Қытай тілінің грамматикалық ерекшеліктерін салыстыра білу."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: тілдік жүйелер мен олардың функциялары туралы негізгі білімді қалыптастыру үшін тіл теориясының негізгі аспектілерін зерттеу.
Мазмұны: Тіл және сөйлеу. Тіл құрылымы. Фонетика, грамматика, лексика және семантика. Тіл функциялары. Коммуникативті және когнитивті аспектілер.
Құзыреттіліктер: Тілдік құрылымның негіздерін білу. Тілдік құбылыстарды талдай білу. Сыни тұрғыдан ойлау: тілдік және мәдени контексттерді бағалау қабілеті."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: халықаралық емтихандар форматымен, тілдік білімге қойылатын талаптармен, оқушылардың сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде бастан кешетін типтік қиындықтармен, сондай-ақ халықаралық емтихандарды ұйымдастыру және өткізу тәртібімен таныстыру; тест тапсырмаларының типологиясын қарауға; тест тапсырмаларының нәтижелерін құрастыру және бағалау білігін дамыту.
Мазмұны:听力 ( тыңдау ). 口语 ( ауызша сөйлеу ).阅读 (оқу). 写作 (жазылым).
Құзыреті: Сөйлесулерді, дәрістерді және күнделікті жағдайларды қоса алғанда, қытай тілінде ауызша сөйлеуді түсіну. Мақалаларды, хабарламалар мен әдебиетті қоса алғанда, қытай тіліндегі мәтіндерді оқу және түсіну дағдылары. Иероглифтерді, грамматикалық құрылымдар мен лексиканы дұрыс қолдануды қоса алғанда, қытай тілінде жазу қабілеті. HSK тапсыру және сертификат алу."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: Ел мен оның мәдениетін кешенді түсінуді қалыптастыру үшін Қытайдың тілдік және мәдени аспектілерін зерделеу.
Мазмұны: Тілдік ерекшеліктер. Қытай тілінің фонетикасы, грамматикасы және лексикасы. Мәдениет және дәстүрлер. Мәдени нормаларды, әдет-ғұрыптар мен мерекелерді талдау. Негізгі тарихи оқиғалар және қытай қоғамының қазіргі жағдайы. Құзыреті: Қытай тілінің негізгі сипаттамаларын білу. Қытайдың мәдени ерекшеліктерін түсіну. Тілдік және мәдени феномендерді талдау және түсіндіру."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: коммуникативтік-мәдениетаралық құзыреттілікті, мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтар туралы түсініктерді қалыптастыру.
Мазмұны: мәдениетаралық коммуникация түсінігі, мәдениетаралық коммуникация параметрлері: коммуникативтік жолдар (вербалдық және вербалдық емес), дүниетаным, рөлдік коммуникация; мәдениет ұғымы, мәдениетаралық ерекшеліктер, ойлау үлгілері.
Құзыреті: мәдениетаралық диалогтың вербалдық және вербалдық емес шет тілдік құралдарын, ауызша және жазбаша қарым-қатынастың негізгі құралдарын меңгеру."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттердің қытай және қазақ халықтарының мәдени ерекшеліктерін салыстыра отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру, тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін арттыру. Қытай тілін мәдени контексте қолдана білуге үйрету.
Мазмұны: Мәдениетаралық қарым-қатынас ұғымы, негізгі теориялық негіздері
Қытай мен қазақ мәдениетінің ерекшеліктері: салт-дәстүр, әдеп, тілдік этикет Қытай тілінде сыпайы сөйлеу формалары, амандасу, қоштасу, алғыс айту, кешірім сұрау
Құзіреттілігі: Мәдениетаралық қарым-қатынас нормаларын түсіну және қолдана білу
Қытай тілінде түрлі жағдаяттарда (формалды және бейформалды) тілдік қарым-қатынас жүргізу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тілді білім беру процесінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық құзыреттілігін базалық жеткіліктілік, базалық стандарттылық деңгейінде қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері - сөйлеу, тыңдау, оқу, жазбаша сөйлеу, яғни, студенттер дайындалған диалогтық және монологиялық қарым-қатынас нысанын меңгеруі, тыңдалған мәтінді егжей-тегжейлі түсінуі, ақпарат көздерінен оқу және алу, оқылған (естілген) мазмұнды жеткізу, мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіруі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: Қытай тілінде қарым-қатынас жасау дағдыларын (А2) деңгейіне дейін дамыту.
Мәтіндер: Күнделікті өмірде туындайтын тақырыптар бойынша диалог үлгілері.
Мазмұны: Жазу, қарапайым хаттар, хабарламалар жазу, күнделікті жүргізу
Құзыреті: Қытай тілінде қарапайым диалогтар жүргізу. Қысқа мәтіндерді түсіну және жауап беру."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: Қытай тілін орта деңгейде меңгеру.
Қытай тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту.
Мазмұны: қытай мәдениеті мен дәстүрлері, тілдік ерекшеліктері.
Құзыреті:
Негізгі тақырыптарда қытай тілінде еркін сөйлесу.
Күнделікті қарым-қатынаста қажетті сөздер мен құрылымдарды пайдалану."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың негізгі мақсаты шет тілді білім беру процесінде тілдік мамандықтар студенттерінің мәдениетаралық құзыреттілігін базалық жеткіліктілік, базалық стандарттылық деңгейінде қалыптастыру болып табылады. Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері - сөйлеу, тыңдау, оқу, жазбаша сөйлеу, яғни студенттер дайындалған диалогтық және монологиялық қарым-қатынас нысанын меңгеруі, тыңдалған мәтінді егжей-тегжейлі түсінуі, ақпарат көздерінен оқу және алу, оқылған (естілген) мазмұнды беру, мәтіннің белгілі бір жанрын жазудың белгілі бір ережелерін сақтай отырып, өз пікірін білдіруі тиіс.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Мақсаты: классикалық риторикалық теорияның негіздерін, риторика тарихын зерделеу, студенттерде адамның жалпы мәдениетінің бір бөлігі ретінде сөйлеу мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру.
Мазмұны: классикалық және қазіргі риторика, сөз мәдениеті, сөз формалары мен сөйлеу жанрлары, іскерлік риторика, стилистика және поэтика, шешендік өнер.
Құзыреті: Қытай риторикасын зерделеу негізінде жаңа дүниетанымды қалыптастыру, қазақ риторикасын қытай шешендік шеберлігімен салыстыру."
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша кеңейтілген баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблемалар бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша барлық «жақтап» және «қарсы» дәлелдерін білдіру. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді бөле отырып, эссе, баяндама, хат жазу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курстың мақсаты студенттерді іскерлік құжаттаманың теориясы мен практикасының негізгі ұғымдарымен және сөйлеу мәдениеті, мәдени сана-сезім негізінде іскерлік жағдайлардың кең спектрінде қытай тілінде тиімді сөйлесу қабілеттілігімен таныстыру, сондай-ақ студенттерде іскерлік хат-хабарларды қытай тілінен орыс және қазақ тілдеріне жазбаша аудару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерге іскерлік қарым-қатынаста этикалық нормаларды ұстанудың маңыздылығын түсіндіру. Кәсіби ортада сөйлеу мәдениетін қалыптастыру. Ресми қарым-қатынас стилін меңгерту, сөйлеу мәнерін жетілдіру.
Мазмұны : Іскерлік этика негіздері Іскерлік қарым-қатынастағы моральдық-этикалық нормалаҚызметтік этикет және кәсіби мінез-құлық.Кәсіби сөйлеу мәдениеті: Сөйлеу түрлері (ресми, бейресми, іскерлік)
Сөздік қорды іскерлік мақсатта қолдану
Құзіреттілігі: Іскерлік ортада мәдениетті және тиімді қарым-қатынас орната білу.Кәсіби жағдайларда сөйлеу әдебін сақтау.
Әртүрлі коммуникативтік жағдаяттарға бейімделу
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.