(PhD) философия докторы
Білім беру бағдарламасы тарих ғылым саласында іргелі білім беруді, әдістемелік және зерттеулік дайындықты жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылымның тиісті салаларында пәндерді тереңдетіп оқытуды ұсынады. Бәсекеге қабілетті, еңбек нарығының сұраныстарына лайық, сондай-ақ ол даярлығын күнделікті қызметінде жүзеге асыруға кәсіби құзыреттілігі жеткілікті тұлға даярлауды мақсат етеді.
Тарих
8D02202
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
13
Докторлық диссертация
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
5
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
М(Д)ҒЗЖ
Диссертацияның негізгі ережелері көрсетілген Комитет ұсынған басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде зерттеу әдістерін қолдануды меңгерту. Ғылыми таным және педагогикалық зерттеу әдістері. Ғылыми таным әдістерінің жіктемесі. Педагогикалық зерттеулер әдістері. Теориялық әдістердің жалпы сипаттамасы. Эмпирикалық әдістер және олардың зерттеушілік мүмкіндіктері. Педагогика мен психологиядағы статистикалық әдістер. Өлшеу және шкалалар. Педагогикалық құбылыстарды бағалаудың сандық әдістері. Статистикалық деректердің графикалық бейнесі. Корреляциялық қатынас. Вариация коэффициенті. Сенім аралығы. Рангтік корреляция және психологиялық-педагогикалық эксперименттердегі өзара байланыс. Параметрлік өлшемдер. Өлшем бірлігі: Стьюдент, Крамер-Уэлч, Фишер, Пирсон (G-критерий). Статистикалық деректерді өңдеудің автоматтандырылған жүйелерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттардың заманауи ғылыми әдістемелер мен теориялық тұжырымдамалардың мәні туралы теориялық білімдерін қалыптастыру; олардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыруда тәжірибе жинақтау, ізденушілік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ғылыми таным әдістерін қолдануға құзіреттілік көзқарасын дамыту
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
М(Д)ҒЗЖ
Негізгі ұйым болып табылатын кафедрада докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін, ғылыми мақалаларды, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сараптамасын, диссертацияларды талқылау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама инновациялық технологиялар мен өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін серіктес жоғары оқу орындарында, ғылыми ұйымдарда және/немесе сәйкес сала ұйымдарында немесе ынтымақтастық туралы келісім аясындағы қызмет салаларында жүзеге асырылады. Ғылыми тағылымдамадан өту орны мамандықтың ғылыми бағыты мен докторлық диссертацияның тақырыбына сәйкес болуы тиіс
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін игеру, белгілі бір ғылым саласында ғылыми, кәсіптік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Тағылымдама кезінде докторант шетелдік ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен диссертацияда жұмыс істейді, ғылыми әдебиеттерді, зерттеу материалдарын оқиды.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 2
3
М(Д)ҒЗЖ
Эмпирикалық зерттеулер жүргізу және деректерді талдау. Алынған білімді деректерді жинау және талдау үшін практикада қолдану. Эмпирикалық зерттеудің дамуын талқылау (сауалнамалар, сұхбаттар, бақылаулар). Статистикалық әдістер мен сапалы талдауды қолдана отырып жиналған деректерді талдау. Докторант эмпирикалық жұмыс процесінде кездескен қиындықтарды талқылау. Практикалық тапсырмалардың орындалуын көрсету, нақты жағдайларды талдау, деректерді өңдеу және түсіндіру бойынша кеңес беру. Эмпирикалық мәліметтерді жинау және диссертацияның аналитикалық бөлігін жазуға дайындық.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 4
5
Докторлық диссертация
18
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
13
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
7
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
9
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
9
Докторлық диссертация
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
12
Докторлық диссертация
Теориялық және практикалық бөлімнен тұратын докторлық диссертацияны орындау. Диссертацияның рәсімдеу - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Зерттеуші ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жаһандық және аймақтық тарих саласында қолданылатын заманауи әдіснамалар мен теорияларды зерттеу болып табылады. Пән трансұлттық зерттеулер, постколониалдық талдау, әлеуметтік желілер тарихы, гендерлік зерттеулер және т.б. сияқты заманауи әдістемелік тәсілдерді сыни талдауға және қолдануға бағытталған. Докторанттар әртүрлі әдістемелік тәсілдерді зерттейді және сыни тұрғыдан талдайды, сондай-ақ оларды жаһандық және аймақтық тарихты түсінуді кеңейтуге бағытталған өзіндік өзіндік зерттеулерінде қолданады. Пән аясында докторанттар дербес зерттеулер жүргізеді, әлемдік және аймақтық ауқымды ескере отырып тарихты зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолданады, сондай-ақ ғылыми журналдарда өз зерттеулерінің нәтижелерін жариялайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жаһандық және аймақтық тарих саласында қолданылатын заманауи әдіснамалар мен теорияларды зерттеу болып табылады. Пән трансұлттық зерттеулер, постколониалдық талдау, әлеуметтік желілер тарихы, гендерлік зерттеулер және т.б. сияқты заманауи әдістемелік тәсілдерді сыни талдауға және қолдануға бағытталған. Докторанттар әртүрлі әдістемелік тәсілдерді зерттейді және сыни тұрғыдан талдайды, сондай-ақ оларды жаһандық және аймақтық тарихты түсінуді кеңейтуге бағытталған өзіндік өзіндік зерттеулерінде қолданады. Пән аясында докторанттар дербес зерттеулер жүргізеді, әлемдік және аймақтық ауқымды ескере отырып тарихты зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолданады, сондай-ақ ғылыми журналдарда өз зерттеулерінің нәтижелерін жариялайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жаһандық және аймақтық тарих саласында қолданылатын заманауи әдіснамалар мен теорияларды зерттеу болып табылады. Пән трансұлттық зерттеулер, постколониалдық талдау, әлеуметтік желілер тарихы, гендерлік зерттеулер және т.б. сияқты заманауи әдістемелік тәсілдерді сыни талдауға және қолдануға бағытталған. Докторанттар әртүрлі әдістемелік тәсілдерді зерттейді және сыни тұрғыдан талдайды, сондай-ақ оларды жаһандық және аймақтық тарихты түсінуді кеңейтуге бағытталған өзіндік өзіндік зерттеулерінде қолданады. Пән аясында докторанттар дербес зерттеулер жүргізеді, әлемдік және аймақтық ауқымды ескере отырып тарихты зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолданады, сондай-ақ ғылыми журналдарда өз зерттеулерінің нәтижелерін жариялайды.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Соңғы теориялық, әдістемелік және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері,зерттеудің заманауи әдістері. Өзінің ғылыми зерттеу тақырыбы аясында эксперименттік зерттеулер жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және ғылыми танымның басқа әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру үшін дағдылар жиынтығын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулер үшін білім берудегі басқару ғылымындағы теориялық, технологиялық жетістіктерді қолдану. Теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелері туралы мақала, баяндама, зерттеу тақырыбы бойынша есеп беру<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады, нәтижелерін талдап, ұсына алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән империялар, отаршылдық, постколониализм эволюциясының эмпирикалық және теориялық аспектілерін, сондай-ақ олардың дүниежүзілік тарихқа әсерін зерттейді. Империялар, ұлттар, отарсыздандыру, идеялардың трансұлттық тарихы сияқты дүниежүзілік тарихтың кең ауқымды тақырыптарын енгізу; империялар эволюциясы процесі мен отарлардағы ұлт-азаттық қозғалыс арасындағы байланыс туралы шетел ғалымдарының негізгі теориялық ой-пікірлерімен таныстыру. Британ империясы мен Ресей империянысының трансұлттық талдауына, отаршылдық экспансиясының салдары мен отарлаудан кейінгі ұлттардың дамуына басты назар аударылады. Жаһандық тарихқа әртүрлі көзқарастар арасындағы байланыстар туралы кеңірек пайымдау және Орталық Азия, Посткеңестік кеңістік сияқты нақты аймақтарға арнайы зерттеу жүргізу ұсынылатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән империялар, отаршылдық, постколониализм эволюциясының эмпирикалық және теориялық аспектілерін, сондай-ақ олардың дүниежүзілік тарихқа әсерін зерттейді. Империялар, ұлттар, отарсыздандыру, идеялардың трансұлттық тарихы сияқты дүниежүзілік тарихтың кең ауқымды тақырыптарын енгізу; империялар эволюциясы процесі мен отарлардағы ұлт-азаттық қозғалыс арасындағы байланыс туралы шетел ғалымдарының негізгі теориялық ой-пікірлерімен таныстыру. Британ империясы мен Ресей империянысының трансұлттық талдауына, отаршылдық экспансиясының салдары мен отарлаудан кейінгі ұлттардың дамуына басты назар аударылады. Жаһандық тарихқа әртүрлі көзқарастар арасындағы байланыстар туралы кеңірек пайымдау және Орталық Азия, Посткеңестік кеңістік сияқты нақты аймақтарға арнайы зерттеу жүргізу ұсынылатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән империялар, отаршылдық, постколониализм эволюциясының эмпирикалық және теориялық аспектілерін, сондай-ақ олардың дүниежүзілік тарихқа әсерін зерттейді. Империялар, ұлттар, отарсыздандыру, идеялардың трансұлттық тарихы сияқты дүниежүзілік тарихтың кең ауқымды тақырыптарын енгізу; империялар эволюциясы процесі мен отарлардағы ұлт-азаттық қозғалыс арасындағы байланыс туралы шетел ғалымдарының негізгі теориялық ой-пікірлерімен таныстыру. Британ империясы мен Ресей империянысының трансұлттық талдауына, отаршылдық экспансиясының салдары мен отарлаудан кейінгі ұлттардың дамуына басты назар аударылады. Жаһандық тарихқа әртүрлі көзқарастар арасындағы байланыстар туралы кеңірек пайымдау және Орталық Азия, Посткеңестік кеңістік сияқты нақты аймақтарға арнайы зерттеу жүргізу ұсынылатын болады.
12
Докторлық диссертация
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орталық Азия тарихын жаһандық (трансұлттық), аймақтық тарих парадигмасы арқылы зерттейтін өзекті және көп қырлы пән. Курс трансұлттық өзара байланыстар мен процестерге баса назар аудара отырып, Орталық Азияға қатысты тарихи мәселелерді терең зерттеу болып табылады. Пән ұзаққа созылған Орталық Азия халықтары мен мемлекеттері арасындағы шекарадан өту, көші-қон, сауда, мәдени және саяси байланыстарды зерттейді. Тарих ғылымының теориясы мен әдістемесі бойынша нақты қолданылған заманауи ғылыми тенденциялар ескеріле отырып, Орталық Азияның қазіргі заман тарихынан алынған материалдар негізіндегі зерттеулерден тұрады. Орталық Азия аймақтық және жаһандық процестердің өзара байланысы жүйесінде қарастырылады. Курс барысында докторанттар өздерінің теориялық көзқарастарын байытып, жаһандық, трансұлттық әдіснаманы қолданады және аймақтың тарихы мен динамикасын жақсырақ түсіну үшін өз бетінше зерттеулер жүргізеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орталық Азия тарихын жаһандық (трансұлттық), аймақтық тарих парадигмасы арқылы зерттейтін өзекті және көп қырлы пән. Курс трансұлттық өзара байланыстар мен процестерге баса назар аудара отырып, Орталық Азияға қатысты тарихи мәселелерді терең зерттеу болып табылады. Пән ұзаққа созылған Орталық Азия халықтары мен мемлекеттері арасындағы шекарадан өту, көші-қон, сауда, мәдени және саяси байланыстарды зерттейді. Тарих ғылымының теориясы мен әдістемесі бойынша нақты қолданылған заманауи ғылыми тенденциялар ескеріле отырып, Орталық Азияның қазіргі заман тарихынан алынған материалдар негізіндегі зерттеулерден тұрады. Орталық Азия аймақтық және жаһандық процестердің өзара байланысы жүйесінде қарастырылады. Курс барысында докторанттар өздерінің теориялық көзқарастарын байытып, жаһандық, трансұлттық әдіснаманы қолданады және аймақтың тарихы мен динамикасын жақсырақ түсіну үшін өз бетінше зерттеулер жүргізеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орталық Азия тарихын жаһандық (трансұлттық), аймақтық тарих парадигмасы арқылы зерттейтін өзекті және көп қырлы пән. Курс трансұлттық өзара байланыстар мен процестерге баса назар аудара отырып, Орталық Азияға қатысты тарихи мәселелерді терең зерттеу болып табылады. Пән ұзаққа созылған Орталық Азия халықтары мен мемлекеттері арасындағы шекарадан өту, көші-қон, сауда, мәдени және саяси байланыстарды зерттейді. Тарих ғылымының теориясы мен әдістемесі бойынша нақты қолданылған заманауи ғылыми тенденциялар ескеріле отырып, Орталық Азияның қазіргі заман тарихынан алынған материалдар негізіндегі зерттеулерден тұрады. Орталық Азия аймақтық және жаһандық процестердің өзара байланысы жүйесінде қарастырылады. Курс барысында докторанттар өздерінің теориялық көзқарастарын байытып, жаһандық, трансұлттық әдіснаманы қолданады және аймақтың тарихы мен динамикасын жақсырақ түсіну үшін өз бетінше зерттеулер жүргізеді.
5
Педагогикалық практика
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
Педагогикалық практика
Жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Музыкалық білім беру кафедрасында оқытудағы педагогикалық практика. Жоғары білім деңгейінде оқыту дағдыларын меңгеру және студенттерге арналған курстарды әзірлеу. Музыкалық білім беру сабақтарына арналған оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу. Бакалавриат немесе магистратура студенттерімен дәріс және практикалық сабақтар өткізу. Музыканы оқыту әдістемесі бойынша және өзінің мамандану пәні бойынша ашық сабақ өткізу инновациялық білім беру технологиялары мен оқытудың белсенді әдістерін енгізу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау, өңдеу дағдыларын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Зерттеу нәтижелерін жоспарлау, болжау. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалаларды жариялауды жоспарлау. Ғылыми басылымдарды таңдау. Мақалаларға арналған материалдар жинағы. Халықаралық конференция материалдарына мақалалар жазу және жариялау<br/> Құзреттіліктер: академиялық жазу және ғылыми қарым-қатынас, көпшілік алдында сөйлеу, шешендік сөйлеу дағдыларын игеру