(PhD) философия докторы
Білім беру бағдарламасы тарих ғылым саласында іргелі білім беруді, әдістемелік және зерттеулік дайындықты жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылымның тиісті салаларында пәндерді тереңдетіп оқытуды ұсынады. Бәсекеге қабілетті, еңбек нарығының сұраныстарына лайық, сондай-ақ ол даярлығын күнделікті қызметінде жүзеге асыруға кәсіби құзыреттілігі жеткілікті тұлға даярлауды мақсат етеді.
Тарих
8D02202
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
Докторлық диссертация
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
5
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus дерекқорындағы басылымдардағы жарияланымдар докторанттың зерттеулерінің тиімділігін дәлелдейді. Scopus, сондай-ақ Thomson Reuters - әлемдегі ең беделді ғылыми жарияланымдардың аналитикалық және цитаталық деректер базасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
М(Д)ҒЗЖ
Диссертацияның негізгі ережелері көрсетілген Комитет ұсынған басылымдарда ғылыми мақалаларды дайындау және жариялау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты - докторанттардың заманауи ғылыми әдістемелер мен теориялық тұжырымдамалардың мәні туралы теориялық білімдерін қалыптастыру; олардың ғылыми-практикалық зерттеулерді ұйымдастыруда тәжірибе жинақтау, ізденушілік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ғылыми таным әдістерін қолдануға құзіреттілік көзқарасын дамыту
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми мәселелері мен ғылыми нәтижелерін, докторанттардың ғылыми мақалаларын, есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмысының жекелеген бөліктерін апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылауға қатысу.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
М(Д)ҒЗЖ
Негізгі ұйым болып табылатын кафедрада докторанттардың ғылыми мәселелері мен ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін, ғылыми мақалаларды, докторанттардың баяндамаларын, докторанттардың диссертацияларының сараптамасын, диссертацияларды талқылау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми тағылымдама инновациялық технологиялар мен өндірістің жаңа түрлерімен танысу үшін серіктес жоғары оқу орындарында, ғылыми ұйымдарда және/немесе сәйкес сала ұйымдарында немесе ынтымақтастық туралы келісім аясындағы қызмет салаларында жүзеге асырылады. Ғылыми тағылымдамадан өту орны мамандықтың ғылыми бағыты мен докторлық диссертацияның тақырыбына сәйкес болуы тиіс
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылым мен техниканың заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктеріне негізделген таңдаған білім беру бағдарламасы саласындағы өзекті мәселенің теориялық және/немесе практикалық әзірлемелері бар докторлық диссертация. <br/> Таңдалған мамандықтың өзекті проблемасының қолданбалы есебін шешуге мүмкіндік беретін теориялық және/немесе эксперименталдық нәтижелері бар, дербес зерттеу болып табылатын докторлық диссертацияны көпшілік алдында ұсыну.
9
Докторлық диссертация
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
12
Докторлық диссертация
Теориялық және практикалық бөлімнен тұратын докторлық диссертацияны орындау. Диссертацияның рәсімдеу - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Зерттеуші ғылыми жұмыстарды жалпыға ортақ формалармен рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жаһандық және аймақтық тарих саласында қолданылатын заманауи әдіснамалар мен теорияларды зерттеу болып табылады. Пән трансұлттық зерттеулер, постколониалдық талдау, әлеуметтік желілер тарихы, гендерлік зерттеулер және т.б. сияқты заманауи әдістемелік тәсілдерді сыни талдауға және қолдануға бағытталған. Докторанттар әртүрлі әдістемелік тәсілдерді зерттейді және сыни тұрғыдан талдайды, сондай-ақ оларды жаһандық және аймақтық тарихты түсінуді кеңейтуге бағытталған өзіндік өзіндік зерттеулерінде қолданады. Пән аясында докторанттар дербес зерттеулер жүргізеді, әлемдік және аймақтық ауқымды ескере отырып тарихты зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолданады, сондай-ақ ғылыми журналдарда өз зерттеулерінің нәтижелерін жариялайды.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жаһандық және аймақтық тарих саласында қолданылатын заманауи әдіснамалар мен теорияларды зерттеу болып табылады. Пән трансұлттық зерттеулер, постколониалдық талдау, әлеуметтік желілер тарихы, гендерлік зерттеулер және т.б. сияқты заманауи әдістемелік тәсілдерді сыни талдауға және қолдануға бағытталған. Докторанттар әртүрлі әдістемелік тәсілдерді зерттейді және сыни тұрғыдан талдайды, сондай-ақ оларды жаһандық және аймақтық тарихты түсінуді кеңейтуге бағытталған өзіндік өзіндік зерттеулерінде қолданады. Пән аясында докторанттар дербес зерттеулер жүргізеді, әлемдік және аймақтық ауқымды ескере отырып тарихты зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолданады, сондай-ақ ғылыми журналдарда өз зерттеулерінің нәтижелерін жариялайды.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру үшін дағдылар жиынтығын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеулер үшін білім берудегі басқару ғылымындағы теориялық, технологиялық жетістіктерді қолдану. Теориялық және тәжірибелік зерттеулер жүргізу. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелері туралы мақала, баяндама, зерттеу тақырыбы бойынша есеп беру<br/> Құзыреттіліктер: ғылыми зерттеу әдістерін қолдана алады, нәтижелерін талдап, ұсына алады
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән империялар, отаршылдық, постколониализм эволюциясының эмпирикалық және теориялық аспектілерін, сондай-ақ олардың дүниежүзілік тарихқа әсерін зерттейді. Империялар, ұлттар, отарсыздандыру, идеялардың трансұлттық тарихы сияқты дүниежүзілік тарихтың кең ауқымды тақырыптарын енгізу; империялар эволюциясы процесі мен отарлардағы ұлт-азаттық қозғалыс арасындағы байланыс туралы шетел ғалымдарының негізгі теориялық ой-пікірлерімен таныстыру. Британ империясы мен Ресей империянысының трансұлттық талдауына, отаршылдық экспансиясының салдары мен отарлаудан кейінгі ұлттардың дамуына басты назар аударылады. Жаһандық тарихқа әртүрлі көзқарастар арасындағы байланыстар туралы кеңірек пайымдау және Орталық Азия, Посткеңестік кеңістік сияқты нақты аймақтарға арнайы зерттеу жүргізу ұсынылатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән империялар, отаршылдық, постколониализм эволюциясының эмпирикалық және теориялық аспектілерін, сондай-ақ олардың дүниежүзілік тарихқа әсерін зерттейді. Империялар, ұлттар, отарсыздандыру, идеялардың трансұлттық тарихы сияқты дүниежүзілік тарихтың кең ауқымды тақырыптарын енгізу; империялар эволюциясы процесі мен отарлардағы ұлт-азаттық қозғалыс арасындағы байланыс туралы шетел ғалымдарының негізгі теориялық ой-пікірлерімен таныстыру. Британ империясы мен Ресей империянысының трансұлттық талдауына, отаршылдық экспансиясының салдары мен отарлаудан кейінгі ұлттардың дамуына басты назар аударылады. Жаһандық тарихқа әртүрлі көзқарастар арасындағы байланыстар туралы кеңірек пайымдау және Орталық Азия, Посткеңестік кеңістік сияқты нақты аймақтарға арнайы зерттеу жүргізу ұсынылатын болады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орталық Азия тарихын жаһандық (трансұлттық), аймақтық тарих парадигмасы арқылы зерттейтін өзекті және көп қырлы пән. Курс трансұлттық өзара байланыстар мен процестерге баса назар аудара отырып, Орталық Азияға қатысты тарихи мәселелерді терең зерттеу болып табылады. Пән ұзаққа созылған Орталық Азия халықтары мен мемлекеттері арасындағы шекарадан өту, көші-қон, сауда, мәдени және саяси байланыстарды зерттейді. Тарих ғылымының теориясы мен әдістемесі бойынша нақты қолданылған заманауи ғылыми тенденциялар ескеріле отырып, Орталық Азияның қазіргі заман тарихынан алынған материалдар негізіндегі зерттеулерден тұрады. Орталық Азия аймақтық және жаһандық процестердің өзара байланысы жүйесінде қарастырылады. Курс барысында докторанттар өздерінің теориялық көзқарастарын байытып, жаһандық, трансұлттық әдіснаманы қолданады және аймақтың тарихы мен динамикасын жақсырақ түсіну үшін өз бетінше зерттеулер жүргізеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орталық Азия тарихын жаһандық (трансұлттық), аймақтық тарих парадигмасы арқылы зерттейтін өзекті және көп қырлы пән. Курс трансұлттық өзара байланыстар мен процестерге баса назар аудара отырып, Орталық Азияға қатысты тарихи мәселелерді терең зерттеу болып табылады. Пән ұзаққа созылған Орталық Азия халықтары мен мемлекеттері арасындағы шекарадан өту, көші-қон, сауда, мәдени және саяси байланыстарды зерттейді. Тарих ғылымының теориясы мен әдістемесі бойынша нақты қолданылған заманауи ғылыми тенденциялар ескеріле отырып, Орталық Азияның қазіргі заман тарихынан алынған материалдар негізіндегі зерттеулерден тұрады. Орталық Азия аймақтық және жаһандық процестердің өзара байланысы жүйесінде қарастырылады. Курс барысында докторанттар өздерінің теориялық көзқарастарын байытып, жаһандық, трансұлттық әдіснаманы қолданады және аймақтың тарихы мен динамикасын жақсырақ түсіну үшін өз бетінше зерттеулер жүргізеді.
5
Педагогикалық практика
Мақсаты: жоғары оқу орнында ғылыми-педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: арнайы пәндерді оқытуды, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыруды, пән бойынша ғылыми - әдістемелік жұмысты қамтитын жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекет дағдыларын игеру және бекіту. Құзыреттілігі: Оқу материалын құрылымдау және оның мазмұнын игеруді ұйымдастыру тәсілдерін меңгеру; тиісті әдістер мен құралдардың көмегімен оқытудың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру дағдылары.
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау, өңдеу дағдыларын қалыптастыру<br/> Мазмұны: Зерттеу нәтижелерін жоспарлау, болжау. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалаларды жариялауды жоспарлау. Ғылыми басылымдарды таңдау. Мақалаларға арналған материалдар жинағы. Халықаралық конференция материалдарына мақалалар жазу және жариялау<br/> Құзреттіліктер: академиялық жазу және ғылыми қарым-қатынас, көпшілік алдында сөйлеу, шешендік сөйлеу дағдыларын игеру