(PhD) философия докторы
8D016 - Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдерді дайындау (Тарих) білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттері білім жүйесінде тарих пәнінің оқытушысы және ғылым саласында тарихи процесстер мен құбылыстарды зерттеуші кәсіби маман ретінде бәсекеге қабілетті, еңбек нарығының сұраныстарына лайық, сондай-ақ ол даярлығын күнделікті қызметінде жүзеге асыруға кәсіби құзыреттілігі жеткілікті тұлға даярлау.
Тарих
8D01601
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылыми зерттеулердің әдістері» пәнінің мазмұны педагогикалық зерттеулерді жүргізудің теориялық және тәжірибелік мәселелерін қарастырады. Курс бағдарламасы докторанттарды ғылым мен білім философиясының заманауи мәселеріне бағыттайды. Зерттеу жүргізудің әдіснамалық негіздерін, зерттеудің логикалық құрылымын, теориялық, эмпирикалық математикалық - статистикалық әдістерін практикалық жолмен игертуді, зерттеу нәтижелерінің шынайлығын дәйектеуге дағыдаландыруды, зерттеушінің әдеп қағидаларын меңгертуді, мәселенің өзектілігін дәлелдеуге, үздіксіз кәсіби өсу, өзін-өзі дамыту және өзінің ғылыми идеяларын генерациялау қабілетін қалыптастыруды көздейді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдану бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру. <br/> Пәннің мазмұны:Ғылыми зерттеулер әдіснамасы және оны ұйымдастыру. ЖОО ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі. <br/> Қалыптастырылатын құзіреттіліктер:<br/> - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру;<br/> - мәселе бойынша ғылыми зерттеуді жүргізу;<br/> - зерттеудің жаңа әдістерін ұсыну.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; ғылыми семинарда докторант мектепте тарихты оқытудың жаңартылған мазмұнын талдау және қолдану арқылы зерттеу тақырыбы бойынша аралық нәтижелерді ұсынуы керек. заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін игеру, белгілі бір ғылым саласында ғылыми, кәсіптік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Тағылымдама кезінде докторант шетелдік ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен диссертацияда жұмыс істейді, ғылыми әдебиеттерді, зерттеу материалдарын оқиды.
9
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
18
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
13
Докторлық диссертация
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
5
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
5
Докторлық диссертация
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Деректерді, құжаттық материалдар мәтіндерін және зерттеу әдіснамасын талдау арқылы зиялылардың шығармашылық мұрасын зерттеу құзыреттерін дамыту. Зияткерлік тарих дәстүрлері қарастырылады, мәтіндермен және шығармашылық мұра деректерімен жұмыс жүргізіледі, ХІХ-ХХ ғасырлардағы қазақ элитасының идеялары мен тәжірибелері талданады. Интеллектуалды тарих әдіснамасына, сондай-ақ мәтіндерді түсіндіру және талдау дағдыларына ерекше назар аударылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы сталинизм тарихының даулы мәселелері және оның жаңаша түсінігін беру.<br/> Мазмұны: Сталинизм тарихын өзектілендірудің методологиялық мәселелері. Қазақстандағы сталиндік режимнің репрессиялық саясаты мен тәжірибесі. Сталин туралы халық естелігі. Ауызша тарихи деректер, құпиядан шығарылған құжаттарды талдау тәжірибесі.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Кәсіби мәселелерді шешуде гуманитарлық ғылымдар бойынша алған теориялық және практикалық білімдерін қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы сталинизм тарихының даулы мәселелері және оның жаңаша түсінігін беру.<br/> Мазмұны: Сталинизм тарихын өзектілендірудің методологиялық мәселелері. Қазақстандағы сталиндік режимнің репрессиялық саясаты мен тәжірибесі. Сталин туралы халық естелігі. Ауызша тарихи деректер, құпиядан шығарылған құжаттарды талдау тәжірибесі.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Кәсіби мәселелерді шешуде гуманитарлық ғылымдар бойынша алған теориялық және практикалық білімдерін қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы сталинизм тарихының даулы мәселелері және оның жаңаша түсінігін беру.<br/> Мазмұны: Сталинизм тарихын өзектілендірудің методологиялық мәселелері. Қазақстандағы сталиндік режимнің репрессиялық саясаты мен тәжірибесі. Сталин туралы халық естелігі. Ауызша тарихи деректер, құпиядан шығарылған құжаттарды талдау тәжірибесі.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Кәсіби мәселелерді шешуде гуманитарлық ғылымдар бойынша алған теориялық және практикалық білімдерін қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тарих ғылымындағы қазіргі теориялық және әдістемелік ұстанымдарды қарастырады және цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін интеграциялау жолдарын іздестіреді. Докторанттар деректану мен тарихнаманың заманауи әдістерін зерттейді, тарихи деректерді талдауға арналған цифрлық құралдар мен AI технологияларын меңгереді, оқытудың инновациялық әдістері мен қоғамдық тарих мәселелерін талдайды. Докторанттар ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін академиялық және білім беру ортасында сәтті қолданады.
12
Докторлық диссертация
Қорғауға дайындық: Сыртқы және ішкі рецензенттердің ПОҚ қатысуымен шығарушы кафедрада алдын ала қорғаудан өту. Әдеп кеңесі мүшелерінің қатысуымен әдіснамалық семинарда сөз сөйлеу. Презентация жасау, нәтижелерді дәлелді түрде ұсыну, комиссияның сұрақтарына жауап көрсете білу және өз түсіндірмелері мен қорытындыларын қорғай білу. Докторанттар ғылыми пікірталас және ғылыми жетістіктерді таныстыру дағдыларын меңгереді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы философияның бөлігі ретінде. Философия құрылымындағы ғылым философиясының мәртебесі. Ғылым философиясы және ғылым тарихы; өзара қарым-қатынас мәселелері. Ғылымның дүниетанымдық контекстері. Ғылым тарихы мен философиясындағы метафизикалық және антиметафизикалық дискурстар. Ғылым онтологиясы. Ғылым тарихы мен философиясындағы ғылыми реализм мен инструментализм оппозициясы. Ғылыми таным аксиологиясы. Құндылықтар табиғаты.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы концептуалды түсініктер аппаратын игеру негізінде, отбасы мен балалық шақ тарихи өзгерістерін талдау қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: Отбасы мен балалық шақ тарихи зерттеу нысаны ретінде. Дәстүрлі үлгі, отбасы әлеуметтік институт ретінде, дәстүрлер, отбасы мен балалық шақтағы әдет-ғұрыптар.
Дағдылар: отбасы мен балалық шақ тарихын талдауда демографияның, отбасылық әлеуметтанудың категориялық аппараттарын қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тарих ғылымындағы қазіргі теориялық және әдістемелік ұстанымдарды қарастырады және цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін интеграциялау жолдарын іздестіреді. Докторанттар деректану мен тарихнаманың заманауи әдістерін зерттейді, тарихи деректерді талдауға арналған цифрлық құралдар мен AI технологияларын меңгереді, оқытудың инновациялық әдістері мен қоғамдық тарих мәселелерін талдайды. Докторанттар ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін академиялық және білім беру ортасында сәтті қолданады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметке дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік педагогикалық және тарихи ғылымның соңғы теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, педагогикалық эксперимент жүргізу