(PhD) философия докторы
8D016 - Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдерді дайындау (Тарих) білім беру бағдарламасының мақсаты мен міндеттері білім жүйесінде тарих пәнінің оқытушысы және ғылым саласында тарихи процесстер мен құбылыстарды зерттеуші кәсіби маман ретінде бәсекеге қабілетті, еңбек нарығының сұраныстарына лайық, сондай-ақ ол даярлығын күнделікті қызметінде жүзеге асыруға кәсіби құзыреттілігі жеткілікті тұлға даярлау.
Тарих
8D01601
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
13
Докторлық диссертация
Мақсаты: индексі бар журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, саралау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: Түрлі зерттеу көздерінен жинақталған ақпаратты өңдеу және талдау. Дербес зерттеу жүргізу, өзіндік жаңа идеялар ұсыну. <br/> Құзыреттіліктер: сілтеме жасау индексі бар журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, саралау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру.
7
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: индексі бар журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, саралау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: Түрлі зерттеу көздерінен жинақталған ақпаратты өңдеу және талдау. Дербес зерттеу жүргізу, өзіндік жаңа идеялар ұсыну. <br/> Құзыреттіліктер: сілтеме жасау индексі бар журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, саралау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
Докторлық диссертация
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименталды мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау.<br/> Құзыреттіліктер: БҒСБК басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау және өңдеу.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ҚР БҒСБК ұсынған журналдарға басылым шығару үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: зерттеу тақырыбы бойынша эмпирикалық және эксперименталды мәліметтерді жинау. ҚР БҒСБК ұсынған мерзімді басылымдардағы жарияланымдар. ҚР БҒСБК басылымдарында докторлық диссертацияның негізгі ережелерін апробациялау.<br/> Құзыреттіліктер: БҒСБК басылымдарында жариялау үшін зерттеу материалдарын жинау, талдау және өңдеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты:Оқу процесінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдану бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру. <br/> Пәннің мазмұны:Ғылыми зерттеулер әдіснамасы және оны ұйымдастыру. ЖОО ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау әдістемесі. <br/> Қалыптастырылатын құзіреттіліктер:<br/> - ғылыми-зерттеу жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру;<br/> - мәселе бойынша ғылыми зерттеуді жүргізу;<br/> - зерттеудің жаңа әдістерін ұсыну.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; ғылыми семинарда докторант мектепте тарихты оқытудың жаңартылған мазмұнын талдау және қолдану арқылы зерттеу тақырыбы бойынша аралық нәтижелерді ұсынуы керек. заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
М(Д)ҒЗЖ
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; ғылыми семинарда докторант мектепте тарихты оқытудың жаңартылған мазмұнын талдау және қолдану арқылы зерттеу тақырыбы бойынша аралық нәтижелерді ұсынуы керек. заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
3
ҒЗЖ қорғау
Докторантура бағдарламасына сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын дайындау және жүргізу; заманауи пәнаралық тәсілдерге негізделген ғылыми зерттеулер нәтижелерін талдау және жалпылау; ғылыми семинарларды, конференцияларды дайындау және өткізу, ғылыми жарияланымдарды дайындау және редакциялау.
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін игеру, белгілі бір ғылым саласында ғылыми, кәсіптік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Тағылымдама кезінде докторант шетелдік ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен диссертацияда жұмыс істейді, ғылыми әдебиеттерді, зерттеу материалдарын оқиды.
9
Докторлық диссертация
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
5
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторантурада оқу аясында алынған білімдерін апробациялау, жинақтау, жүйелеу, орындау. <br/> Мазмұны: шешілетін мәселенің өзектілігін негіздеу; теориялық және практикалық міндеттерді шешу үшін қазіргі заманғы тәсілдерді, құралдарды, әдістемелерді пайдалану; ұсынымдар мен ұсыныстардың практикалық бағыттылығын негіздеу; жүргізілген зерттеулер нәтижесінде алынған материалдарды қорыту және қорытындыларды тұжырымдау.<br/> Құзыреттіліктер: оқу кезінде алынған білімдерін жүйелеу, жинақтау, орындау.
12
Докторлық диссертация
Диссертациялық жұмыс қорғалатын мамандықтың негізгі мәселесіне сәйкес келуі. Өзектілігі, ғылыми жаңалығының мазмұны және практикалық маңыздылығы. Ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып орындау. Озық ақпараттық технологияларды қолдану арқылы орындау. Тәжірибелік-зерттеушілік (әдістемелік, практикалық) бөлімдерінің мазмұны қорғауға ұсынылатын диссертацияның негізгі ережелеріне сәйкестігі
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы сталинизм тарихының даулы мәселелері және оның жаңаша түсінігін беру.<br/> Мазмұны: Сталинизм тарихын өзектілендірудің методологиялық мәселелері. Қазақстандағы сталиндік режимнің репрессиялық саясаты мен тәжірибесі. Сталин туралы халық естелігі. Ауызша тарихи деректер, құпиядан шығарылған құжаттарды талдау тәжірибесі.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Кәсіби мәселелерді шешуде гуманитарлық ғылымдар бойынша алған теориялық және практикалық білімдерін қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстандағы сталинизм тарихының даулы мәселелері және оның жаңаша түсінігін беру.<br/> Мазмұны: Сталинизм тарихын өзектілендірудің методологиялық мәселелері. Қазақстандағы сталиндік режимнің репрессиялық саясаты мен тәжірибесі. Сталин туралы халық естелігі. Ауызша тарихи деректер, құпиядан шығарылған құжаттарды талдау тәжірибесі.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: Кәсіби мәселелерді шешуде гуманитарлық ғылымдар бойынша алған теориялық және практикалық білімдерін қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылым философиясы философияның бөлігі ретінде. Философия құрылымындағы ғылым философиясының мәртебесі. Ғылым философиясы және ғылым тарихы; өзара қарым-қатынас мәселелері. Ғылымның дүниетанымдық контекстері. Ғылым тарихы мен философиясындағы метафизикалық және антиметафизикалық дискурстар. Ғылым онтологиясы. Ғылым тарихы мен философиясындағы ғылыми реализм мен инструментализм оппозициясы. Ғылыми таным аксиологиясы. Құндылықтар табиғаты.
5
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: халықаралық конференцияда басылым жариялау үшін зерттеу материалдарын өңдеу, талдау, жинақтау, жоспарлау дағдыларын игеру. <br/> Мазмұны: диссертация тақырыбы бойынша докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын құру. Жұмыстарды жариялау мақсатында ғылыми басылымдарды таңдау. Халықаралық конференция материалдарында мақалаларды жазу және жариялау.<br/> Құзыреттіліктер: халықаралық конференцияларда жариялану үшін зерттеу материалдарын жоспарлау, жинау, талдау, саралау және өңдеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: нақты тарихи материалдар бойынша әлеуметтік зерттеулерде кәсіби дайындықты жетілдіру.
Мазмұны: Қоғам және әлеуметтік шындық. ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстанның әлеуметтік динамикасын зерттеу. Әлеуметтік-мәдени орта және оның тұлғаның дамуындағы рөлі. Жеке, топтық және қоғамдық мүдделер диалектикасы. Әлеуметтік стратификацияның және әлеуметтік ұтқырлықтың әлеуметтанулық теориялары.
Дағдылар: әлеуметтік динамиканы зерттеу әдістерін қолданудағы кәсіби құзіреттілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: империализм туралы әлеуметтік тарихшылардың зерттеулері бойынша кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру.
Мазмұны: «Империя», «империализм», «колониализм» ұғымдары. Империя түрлері. Империялар мен колониализм туралы қазіргі көзқарастар. Империяларды зерттеу жолдары. Ресей мысалында континенттік империяларды талдау. Императорлық картография және оның идеологиялық қызметтері. Империялық ұлтшылдық..
Құзіреттіліктер: имперлік тарих саласындағы кәсіби құзыреттілік.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Арнайы концептуалды түсініктер аппаратын игеру негізінде, отбасы мен балалық шақ тарихи өзгерістерін талдау қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: Отбасы мен балалық шақ тарихи зерттеу нысаны ретінде. Дәстүрлі үлгі, отбасы әлеуметтік институт ретінде, дәстүрлер, отбасы мен балалық шақтағы әдет-ғұрыптар.
Дағдылар: отбасы мен балалық шақ тарихын талдауда демографияның, отбасылық әлеуметтанудың категориялық аппараттарын қолданады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстанның жаңа әлеуметтік тарихы бойынша деректерді зерттеу дағдыларын қалыптастыру.
Мазмұны: Қазақстан және қазіргі заманғы визуалды деректердің ерекшеліктері. Фото және кино құжаттарындағы күнделікті өмір тарихы. Визуалды материалдарды түсіндіру мәселесі. Танымдық потенциал, композициялық интерпретация, мазмұнды талдау, семиология, психоанализ, дискурсивті талдау.
Дағдылар: Қазақстан тарихы бойынша визуалды деректерді түсіндіру әдістерін меңгеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс тарих ғылымындағы қазіргі теориялық және әдістемелік ұстанымдарды қарастырады және цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін интеграциялау жолдарын іздестіреді. Докторанттар деректану мен тарихнаманың заманауи әдістерін зерттейді, тарихи деректерді талдауға арналған цифрлық құралдар мен AI технологияларын меңгереді, оқытудың инновациялық әдістері мен қоғамдық тарих мәселелерін талдайды. Докторанттар ғылым мен техниканың соңғы жетістіктерін академиялық және білім беру ортасында сәтті қолданады.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметке дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік педагогикалық және тарихи ғылымның соңғы теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде тәжірибелік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасатын дағдылар: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, педагогикалық эксперимент жүргізу