бизнес және басқару бакалавры
Бағдарлама сыни ойлауға ие, әр түрлі көздерден алынған мәліметтермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және оларға баға беруге, қазіргі заманғы проблемалар бойынша өз пікірін дәлелдей білуге, командада жұмыс істеуге қабілетті маманның тұлғасын қалыптастыруға бағытталған. Экономикалық саладағы маман ретінде ұйымның шаруашылық қызметінің түрлі міндеттерін дербес және жауапты шеше алады, сондай-ақ осы мәселелер бойынша экономикалық ақпаратты мүдделі пайдаланушыларға кеңес бере алады. Бағдарлама еңбек нарығының қажеттілігін және жұмыс берушілердің талаптарын қамтамасыз ететін мамандарды даярлаудың Құзыретті моделі негізінде әзірленген. Бұл модель түлектердің негізгі құзыреттілігін, олардың дайындық деңгейін және нақты кәсіби функцияларды орындауға дайындығын сипаттайды.
Есеп және аудит ТМ
6B04103
Сорбонна-Қазақстан институты
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыминегіздері. Заманауисауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыруменжәне спортпен өзіндік айналысудың негізгіәдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, акробатикалық жәнегимнастикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи және ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру мен спортты өзін-өзі зерттеудің негізгі әдістері. Кәсіби қолданылатын дене тәрбиесі. Жалпы дене шынықтыру. Жылдамдық. Жүгіру Реле Келесі жаттығуларды орындау: Төзімділік, икемділік, икемділік, үйлестіру, баланс, гимнастика, акробатика. Күшті. Жалпы даму жаттығулары Арнайы дене шынықтыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
28
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
IYa 1103
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)