білім бакалавры
Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау.
Бастапқы әскери дайындық
6B01401
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм; Педагогическая переподготовка
күндізгі; күндізгі (ҚОТ қолданумен)
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (күндізгі (ҚОТ қолданумен), Педагогическая переподготовка)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм); 0 〒 (шетелдіктер, күндізгі (ҚОТ қолданумен), Педагогическая переподготовка)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ мамандардың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, тарихы туралы мағлұмат беріп, ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, Абайдың өмірі, шығармашылығы, «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД педагогтеріне әскери автокөлік техникасының құрылымы мен жұмыс істеуі бойынша базалық білімдер мен дағдыларды, сондай-ақ мектеп оқушыларын жүргізу және техникалық сауаттылық негіздеріне үйрету әдістемесін беру.<br/> Мазмұны: Автомобильдің құрылысы, техникалық қызмет көрсету, жол қозғалысының негіздері, әскери техниканы пайдалану ережелері, жүргізу элементтері қарастырылады. Сабақ өткізудің әдістемелік негіздері және тренажерларда практикалық сабақтарды ұйымдастыру да қамтылған.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек автомобиль дайындығы бойынша бағдар ұстай алады, мектеп оқушыларын автомобиль ісінің негізгі ұғымдарына үйрете алады, техникалық сауаттылық және жүргізу бойынша сабақтарды базалық деңгейде ұйымдастыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерге ғылыми жазудың, грамматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды және оларды кәсіби қызметте пайдалануды меңгеруге бағытталған. Деректерді өңдеу, бұлтты технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сонымен қатар автоматтандырылған жүйелер, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері оқытылады. Курс заманауи АКТ-ны тиімді пайдалануға көмектесіп, цифрлық сауаттылықты арттырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды меңгеру және кәсіби қызметте қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курста деректерді өңдеу, бұлттық технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сондай-ақ, автоматтандырылған жүйелерді пайдалану, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері талданады. Пән заманауи АКТ құралдарын тиімді қолдануды үйретіп, цифрлық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД оқытушыларында қаруды қауіпсіз қолдану және атыс негіздері бойынша білім мен практикалық дағдыларды, сондай-ақ мектеп оқушыларын оқу қаруымен жұмысқа дайындау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Атыс қаруының тактикалық-техникалық сипаттамалары, қарумен жұмыс істеу ережелері, атыс тәсілдері мен қалыптары, атысқа дайындық, қауіпсіздік техникасы, қаруды тазалау және жинау/бөлшектеу, макеттер мен электронды тренажерларда оқыту қарастырылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек қарумен жұмыс істеу тәсілдерін көрсете алады, қауіпсіздік ережелері мен атысқа дайындыққа үйрете алады, практикалық сабақтар мен атыс жаттығуларын нормативтерді сақтай отырып ұйымдастыра алады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-саяси білім модулі қоғамның саяси жүйесін, құқықтық тәртіптерін және әлеуметтік құрылымдарын түсінуге бағытталған. Ол азаматтардың құқықтары мен міндеттері, мемлекет құрылымы, заңнамалар және әлеуметтік әділеттілік принциптері туралы ақпарат береді. Модуль жастарды саяси белсенділікке баулып, құқықтық сауаттылықты арттыруға көмектеседі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД педагогтерінде оқушыларда патриотизм, азаматтық ұстаным және ҚР Қарулы Күштеріне құрмет қалыптастыруға бағытталған тұрақты құндылықтық бағдарларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Әскери-патриоттық тәрбиенің теориялық-әдістемелік негіздері, жұмыс формалары мен әдістері, мемлекеттік және әскери рәміздердің рөлі, ерлік үлгілері, Қазақстан әскери тарихының рөлі, ардагерлер мен жастар ұйымдарының қызметі қарастырылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек әскери-патриоттық тәрбие бойынша бағдарламалар мен іс-шараларды жобалап, жүзеге асыра алады, оқушыларды ҚР Қарулы Күштерінде қызмет етуге ынталандырады, азаматтық белсенді ұстаным мен Отан алдындағы жауапкершілік сезімін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерді әскери робототехника саласындағы заманауи технологиялармен және оларды БӘД оқу үдерісінде қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: Әскери роботтардың түрлері (құрлықтық, әуе, теңіз), олардың жұмыс істеу қағидаттары, қолдану салалары, бағдарламалау және басқару негіздері қарастырылады. БӘД курсына STEM-тәсілдің негіздері, робототехникалық конструкторлар мен оқу платформалары, жобалық қызмет әдістемесі енгізілген.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек әскери робототехникадағы заманауи үрдістерді біледі, техникалық шығармашылық элементтері бар білім беру жобалары мен үйірмелерін ұйымдастыра алады, мектеп оқушыларының технология мен елді қорғауға деген қызығушылығын қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерде Қазақстан мен әлем әскери тарихы, ҚР Қарулы Күштерінің ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі рөлі және мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие берудегі маңызы туралы түсінік қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Қазақстан мен әлемнің әскери тарихындағы негізгі оқиғалар, Қазақстан армиясының дамуы, батырлық мысалдар мен өмірбаяндар, Қазақстанның Ұлы Отан соғысына қосқан үлесі, ҚР ҚК-нің БҰҰ миссияларына қатысуы қарастырылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек тарихи білімдерді меңгеріп, оларды мектеп оқушыларына жеткізе алады, оқушылардың әскери тарихқа және ұлттық бірегейлікке деген қызығушылығын қалыптастырып, оны патриоттық тәрбиенің құралы ретінде пайдалана алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД оқытушыларын әскери-медициналық білім негіздерін және ұрыс пен төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету дағдыларын оқытуға дайындау.<br/> Мазмұны: Анатомия негіздері, жарақаттар мен зақымданулардың түрлері, алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету тәртібі, таңғыштар салу, сарбаздың жеке дәрі қобдишасын қолдану, зардап шеккендерді тасымалдау, қан кету, күйік, улану кезіндегі іс-әрекеттер қарастырылады. Сондай-ақ мектеп оқушыларын алғашқы көмек көрсетуге үйрету әдістемелері және практикалық сабақтарды өткізу тәсілдері қарастырылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек әскери-медициналық дайындықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеріп, мектеп оқушыларын жарақат пен зақымдану кезіндегі әрекеттерге үйрете алады, жас ерекшеліктерін ескере отырып алғашқы көмек көрсету бойынша жаттығулар өткізеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсіну және оқу процесінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық тұрғыдан сындарлы бағалауды қамтамасыз ету және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалау және талдау мүмкіндігі <br/> Мазмұны: осы курс аясында студенттер бағалаудың маңыздылығы туралы біледі, оқушылардың білім жетістіктерін бағалаудың жаңа тәсілдерімен, оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандырудың және дамуының маңызды құралы ретінде кері байланыс қағидаттарымен танысады және оқушылардың білімі мен дағдыларын объективті бағалауға көмектесетін мектептегі оқытудың әртүрлі кезеңдерінде бағалаудың тиімді әдістерін, әдістері мен құралдарын игере алады. Студенттер жеке оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына бейімделген тапсырмаларды құрастыру дағдыларын игереді, сонымен қатар жеке және академиялық прогреске ықпал ететін оқушылардың белсенділігі мен мотивациясын арттыру әдістерін меңгереді.<br/> Бұл курс болашақ мұғалімдерді студенттерді кәсіби шеберлікке бағыттау және білім беру стандарттарын арттыруға ықпал ету үшін қажетті құзыреттермен қаруландырады. Сонымен қатар, бұл болашақ мұғалімдерге кері байланыс тетіктерін енгізуге, оқушылардың мақсаттарына қол жеткізуді бағалауға және олардың оқыту әдістемелерінің оқушылардың дамуына әсерін талдауға мүмкіндік береді. Мұғалімді тиімді басқару және оқушының оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару мүмкіндігін қамтамасыз етеді.<br/> Құзыреттіліктер: бағалаудың әртүрлі әдістерін білу (қалыптастырушы және қорытынды). Критерийлер мен дескрипторларды түсіну. Білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін түсіну. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдылары
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • әр білім алушылардың бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; • өз білім алушыларына нақты қолдау, жетекшілік ету, оқыту және бағалауға қатысты жеке қажеттіліктерін қарастыра алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД оқытушыларында бастапқы әскери және технологиялық дайындық курсының мазмұны мен құрылымы туралы тұтас түсінік қалыптастыру, әскери іс негіздері мен қолданбалы технологияларды оқыту саласында кәсіби құзыреттерді дамыту.<br/> Мазмұны: БӘД мақсаттары мен міндеттері, әскери қызметтің элементтері, тәртіп, саптық, атыс, инженерлік, медициналық дайындық, азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар негіздері, сондай-ақ қару-жарақ құрылысы, радиобайланыс, техника және қару-жарақ сияқты технологиялық аспектілерді зерттеу кіреді. Мектептегі оқу процесін ұйымдастыру мен оқыту әдістемесіне ерекше көңіл бөлінеді.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек БӘД барлық бөлімдері бойынша сабақтарды жоспарлап және өткізе алады, заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, мектеп оқушыларын әскери қызмет негіздеріне және технологиялық дайындыққа үйретіп, оларда тәртіптілік, төзімділік және ҚР ҚК-де қызмет етуге қызығушылық қалыптастырады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД оқытушыларында жалпы білім беретін мектептерде бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқытуға қажетті кәсіби білімдер, дағдылар және педагогикалық технологияларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: БӘД мақсаты мен міндеттері, оқу бағдарламаларының құрылымы мен мазмұны, оқыту әдістері, тәсілдері мен формалары, сабақтарды жоспарлау және ұйымдастыру, интерактивті және жобалық әдістер, нәтижелерді бағалау жүйесі қарастырылады. Әскери және технологиялық дайындықты интеграциялау тәсілдері, оның ішінде әскери техника және инженерлік шешімдердің негіздері оқытылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек оқу-әдістемелік материалдар әзірлей алады, БӘД сабақтарын жоспарлап және өткізе алады, заманауи педагогикалық технологияларды қолданады және оларды оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне бейімдей алады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: қазіргі психологиялық теориялар мен модельдерді, жеке тұлғаның қызметі мен оның жеке қасиеттерін дамыту. Мазмұны: болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогқа, өзара әрекеттесуге және қарым-қатынасқа ықпал ете отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән заманауи психологиялық теориялар мен модельдерді игеруге, тұлғаның жұмыс істеуіне және оның жеке қасиеттеріне бағытталған, олар педагогикалық мамандықтардың болашақ мұғалімдерінің құзыреттілігін қалыптастырады, бұл оқытудың даралануы мен білім беру процесінде студенттердің алуан түрлілігін ескеруге мүмкіндік береді. Пән психологиялық қауіпсіз оқу ортасын құру және қолдау арқылы оқушылардың әл-ауқатын жақсартудың маңыздылығына бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру процесінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің білімін және іскерлік дағдыларын тексеруге, талдауға және бағалауға арналған қолданбалы пән. Осы практикум барысында оқушылар теориялық білімдерін практикада қолданады, жеке және топтық жұмыстарды орындайды, қиындықтарды шешуге дағдыланып, өз іскерлік қабілеттерін дамытады. ПББ арқылы студенттер өз кемшіліктерін анықтап, оларды жою жолдарын үйренеді, бұл келешекте кәсіби қызметте тиімді болуға көмектеседі.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіру болып табылады <br/> Мазмұны: болашақ мұғалімдер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.<br/> Құзыреттіліктер: адам және білім ұғымдарын білу. Оқыту теорияларын түсіну. Педагогикалық модельдерді түсіну
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс жалпы орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді жетілдіруге, педагогика ғылымының негіздерін, негізгі теорияларды, заңдылықтарды, оқытудың принциптерін, білім беру тұжырымдамаларды, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту мен бағалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Оқушылар заманауи сабаққа мақсат қою, құрастыру және талдау дағдыларын дамытады
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Денсаулықты сақтау және насихаттау мәдениетін қалыптастыру<br/> Мазмұны: Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи-ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы сауықтыру жүйелері, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Тәуелсіз дене тәрбиесі мен спорттың негізгі әдістері.<br/> Қалыптасқан дағдылар: толық әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтырудың тиісті деңгейін сақтау.
2
РК(с оценкой)
Салауатты өмір салтының негіздері. Дене тәрбиесінің жаратылыстану-ғылыми негіздері. Заманауи сауықтыру жүйелері, ағзаның физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтырумен және спортпен өзіндік айналысудың негізгі әдістері. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы. Жалпы дене дайындығы. Жылдамдық. Жүгіру. Эстафеталар. Шыдамдылық, икемділік, ептілік, үйлестіру, тепе-теңдік, гимнастикалық, акробатикалық жаттығуларды орындау. Күші. Жалпы дамыту жаттығулары. Арнайы дене шынықтыру дайындығы.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи және ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру мен спортты өзін-өзі зерттеудің негізгі әдістері. Кәсіби қолданылатын дене тәрбиесі. Жалпы дене шынықтыру. Жылдамдық. Жүгіру Реле Келесі жаттығуларды орындау: Төзімділік, икемділік, икемділік, үйлестіру, баланс, гимнастика, акробатика. Күшті. Жалпы даму жаттығулары Арнайы дене шынықтыру.
2
РК(с оценкой)
FK 1108 (Г1)
8
Дипломдық жұмыс
Арнайы пәндер бойынша кешенді емтихан немесе дипломдық жұмысты орындау, ол теориялық және практикалық бөлімді қамтиды. Дипломдық жұмыс жазу кезінде педагогикалық практика нәтижелерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқу/оқыту процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және ескеру, олардың өмірінің мәнмәтінін ескере отырып, әл-ауқатты психологиялық және этикалық тұрғыдан қолдау.<br/> Мазмұны: оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсіну және оларды оқу жағдайында ескеру. Болашақ мұғалімдер оқушыларды оқытуды қолдауды үйрену ОP тиісті акт, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып. Сондай-ақ ОP бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ОP бар білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қаруландырады.<br/> Құзыреттіліктер: әртүрлілікті қабылдау, қатысу мен оқуға кедергілерді анықтау; даму басымдықтарын анықтау, іс-шараларды жоспарлау білім беру бағдарламаларын бейімдеу, сараланған сабақтарды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және оқушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Ұсыныстарды дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері
5
[АБ + МЕК] (100)
Мақсаты: ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдері туралы объективті білім беру.<br/> Студенттер :<br/> - Қазақстан тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін білу және түсіну;<br/> -Тарихи өткеннің құбылыстары мен оқиғаларын сыни талдау арқылы адамзат қоғамының дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасымен байланыстыру;<br/> - қазіргі Қазақстанның тарихи процестері мен құбылыстарын зерделеу кезінде аналитикалық және аксиологиялық талдау дағдыларын меңгеру;<br/> - қазіргі қазақстандық даму моделінің имманентті ерекшеліктерін объективті және жан-жақты түсіне білу;<br/> - Қазақстан тарихының тарихи құбылыстары мен үдерістерін жүйелеу және сыни бағалау.
2
Выпускная работа
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау немесе кешенді емтихан дайындау және тапсыру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД оқытушыларында ҚР ҚК-нің жалпыәскери жарғыларының құрылымы, мазмұны және практикалық қолданылуы туралы білім, сондай-ақ мектеп оқушыларын жарғылық талаптар мен әскери тәртіп негіздеріне оқыту дағдыларын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Жалпыәскери жарғылардың түрлері мен маңызы, әскери қызметшілердің міндеттері, әскери бағыныштылықтың, қызметтік мінез-құлықтың, әскери ұжымдағы өзара әрекеттесудің негіздері қарастырылады. Сондай-ақ, бастапқы әскери дайындық шеңберінде жарғылық ережелерді оқыту әдістері қарастырылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек жалпыәскери жарғылардың мазмұнын меңгеріп, олардың ережелерін түсіндіру және талдау дағдыларына ие болады, мектеп оқушыларын мінез-құлық ережелеріне, бағыныштылыққа, саптағы түзелу және ішкі тәртіп ережелеріне үйретеді, олардың әскери қызметке және тәртіпке деген құрметін қалыптастырады.
28
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
Оқу практикасы
1 курстың оқу практикасы студенттерді білім беру мекемесінің оқу-тәрбие процесімен, білім беру ұйымының нормативтік-құқықтық базасымен және құжаттамасымен, пән мұғалімінің, сынып жетекшісінің қызметімен таныстыруға, оны болашақ кәсіби қызмет жағдайларына бейімдеуге бағытталған. Оқу практикасы теориялық білімді бекітуге және білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған. Қазіргі жағдайда педагогикалық практиканы ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық компонент ерекше рөл атқаруы керек. Бұл педагогикалық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін білу, психологиялық зерттеу жүргізудің практикалық шеберлігі, сондай-ақ оның нәтижелерін практикалық қолдану дағдылары студенттің кәсіби психологиялық-педагогикалық дайындығының жоғары деңгейін қамтамасыз етеді және болашақ педагогтердің кәсіби шеберлігін дамытудың негізін құрайды
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыру. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер:<br/> * оқушыларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдайды;<br/> * технологиялар ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, шығармашылық және әр түрлі оқыту әдістерін қолдана алады;<br/> * оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдаланады;<br/> * авторлық құқықтар мен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін біледі және қолданады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД педагогтерінде физикалық дайындық, өзін-өзі қорғау дағдылары және мектеп оқушыларына берілетін армиялық қоян-қолтық ұрыс негіздерін оқыту қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Қарусыз және қолда бар құралдармен өзін-өзі қорғаудың негізгі тәсілдері, шабуылдан қорғану, ұстаулардан босану, ауыртатын тәсілдер, армиялық қоян-қолтық ұрыстың элементтері қарастырылады. Физикалық дайындықтың негіздері, күш, үйлестіру, реакция, психофизикалық тұрақтылықты дамыту қамтылған.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек өзін-өзі қорғау тәсілдерін меңгеріп, мектеп оқушыларын қауіпсіз және этикалық тұрғыдан орынды қорғаныс тәсілдеріне үйрете алады, оқушылардың тәртіптілігін, төзімділігін және төтенше жағдайларда сенімді әрекет ету дағдыларын қалыптастырады.
12
Тәжірибені қорғау
Дипломдық жобалау басталар алдында өткізілетін диплом алдындағы іс-тәжірибе зерттелетін мәселенің жай-күйін сыни талдауды, проблеманы шешудің ұсынылатын тәсілдерін, олардың практикалық қосымшасы мен перспективаларын көрсете отырып, зерттеу нәтижелерін дәлелдеуді қамтиды. Диплом алдындағы іс-тәжірибенің мазмұны дипломдық жұмыстың (жобаның) тақырыбымен анықталады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курс болашақ педагогтарға педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ педагогтар түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде педагогикалық зерттеулер жүргізу және оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық тәсілдерді енгізу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Педагогикалық ғылымның негіздері, білім берудегі ғылыми зерттеулердің түрлері мен әдістері, зерттеу қызметінің кезеңдері, педагогикалық деректерді өңдеу және талдау мәселелері қарастырылады. Ерекше назар инновациялық білім беру технологияларына, белсенді оқыту әдістеріне, цифрлық құралдарға, жоба және зерттеу қызметіне, бастапқы әскери дайындық аясында аударылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек БӘД мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді әзірлеуге және жүзеге асыруға, инновациялық оқыту әдістерін қолдануға, цифрлық ресурстарды пайдалануға және білім беру тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалап, мектеп оқушыларының оқыту және тәрбиелеу сапасын арттыруға қабілетті.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Студенттерде педагогикалық мамандықтың мәні, миссиясы және құндылықтары туралы бастапқы түсінік қалыптастыру, болашақ БӘД мұғалімдерін кәсіби қызметке саналы түрде кірісуге дайындау.<br/> Мазмұны: Пән педагогиканың тарихи-философиялық негіздерін, мұғалім мамандығының әлеуметтік маңыздылығын, педагогтің кәсіби және этикалық стандарттарын, БӘД мұғалімінің жеке тұлғасына қойылатын талаптарды, педагогикалық рөлдер мен функцияларды қамтиды. Ерекше назар педагогикалық мотивацияға, өзін-өзі тануға және рефлексияға аударылады.<br/> Оқу нәтижелері: Студент БӘД мұғалімінің қызметіне қажетті кәсіби және тұлғалық қасиеттерді түсінеді, педагогикалық қызмет құрылымы мен этикасы туралы бастапқы білімдерді меңгереді, өзін-өзі дамытуға дайын екенін көрсетеді.
4
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: арнайы (жалпы) курстарды жобалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, оқу сабақтарын әзірлеу, өткізу және талдау.<br/> Мазмұны: Арнайы курс бағдарламасын әзірлеу (толықтыру, жетілдіру). Оқу сабақтарына материалдарды дербес әзірлеу. Заманауи технологиялар негізінде оқу сабақтарын өз бетінше өткізу және талдау. Психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізу. Жеке кәсіби-тұлғалық қасиеттерін, ғылыми-педагогикалық ойлау мәдениетін, кәсіби-педагогикалық іскерлікті дамыту.<br/> Құзыреттілік: курс бағдарламасын жобалауға, оқу сабақтарын өткізу мен талдауға қабілетті, ғылыми-педагогикалық ойлау мәдениетін меңгерген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде саптық дайындық, тәртіп, командаларды дәл орындау және ұжымдық әрекеттерді ұйымдастыру бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Саптық тәсілдер мен қозғалыстар (қарумен және қарусыз), жеке және топтық дайындық, қозғалыстар, бұрылыстар, сәлемдесу, саптағы әрекеттер, бөлімшелердің қозғалысы қарастырылады. Командалық дауысқа, саптағы түзелуге, әрекеттердің үйлесімділігіне және мектеп оқушыларына саптық элементтерді оқыту әдістемесіне ерекше назар аударылады.<br/> Оқу нәтижелері: Түлек саптық дайындықтың практикалық дағдыларын меңгеріп, мектеп оқушыларын тәртіпке, дәлдікке және ұйымдасқандыққа үйретуді, сабақтар мен саптық қарауларды өткізуді біледі және оқушыларда ҚР ҚК-нің саптық дәстүрлеріне құрмет сезімін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Философия" пәні философиялық идеялардың даму тарихымен, таным тарихымен таныстырады. Онтология, философиялық антропология, логика, этика, эстетика, әлеуметтік және саяси философия сияқты бөлімдер қарастырылады.<br/> Әділеттілік, құндылық, бостандық, ұлттық өзін-өзі тану сияқты негізгі ұғымдар; философияның педагогикалық қызметке әсері зерттеледі<br/> Пән студенттерде қоғамдық сананы жаңғыртудағы философияның рөлін түсіну контекстінде ойлау мәдениетін де, философиялық-дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениетті де қалыптастыруға бағытталған.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-Дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: болашақ мамандық. Демалыс. Қазіргі тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің Мамандығым. Адам және Табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама./
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
1 курстағы "Шетел тілі" пәні шетел тілінде сөйлеудің базалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер грамматика, лексика және фонетика негіздерімен танысады, тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын дамытады. Курстың мақсаты-студенттерді тілді одан әрі табысты оқып, оны оқу және кәсіби қызметте қолдану үшін қажетті тілдік құзыреттіліктермен қамтамасыз ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде азаматтық қорғаныс, халықты және аумақтарды табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардан қорғау бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Азаматтық қорғаныстың негіздері, Қазақстан Республикасындағы АҚ ұйымдастыру, хабарлау және эвакуациялау тәсілдері, жеке және ұжымдық қорғаныс құралдарын пайдалану, өрт, жер сілкінісі, радиациялық және химиялық апаттар кезіндегі мінез-құлық ережелері қарастырылады. Ерекше назар оқу орындарындағы төтенше жағдайларда әрекет етуге және осы тақырыптарды мектеп оқушыларына оқыту әдістемесіне аударылады.
Оқу нәтижелері: Түлек АҚ және ТЖ бойынша нормативтік-құқықтық базаны біледі, мектеп оқушыларын төтенше жағдайлар кезіндегі қауіпсіз мінез-құлық ережелеріне үйретіп, оқу дабылдарын, эвакуацияны және азаматтық қорғаныс бойынша практикалық сабақтарды ұйымдастыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД оқытушыларында дене дайындығын ұйымдастыру және өткізу бойынша кәсіби білімдер мен дағдыларды қалыптастыру, бұл әскери қызметке дейінгі жастардың төзімділігін, күшін, ептілігін және жалпы физикалық дайындығын дамытуға бағытталған.
Мазмұны: Әскери қызметке дейінгі жастағы жасөспірімдерді дене дайындығына үйретудің қағидаттары мен әдістемесі, нормативтер жүйесі, арнайы дене қасиеттерін дамыту, саптық және спорттық ойындар қарастырылады. Сабақтарды жоспарлауға, жас ерекшеліктері мен физиологиялық ерекшеліктерді ескеруге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу нәтижелері: Түлек әскери қызметке дейінгі жастардың дене дайындығы бойынша бағдарламаларды әзірлеп, өткізе алады, мектеп оқушыларында салауатты өмір салтына деген тұрақты уәжді қалыптастырып, әскери қызметке қажетті физикалық қасиеттерін дамытады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде әскери-инженерлік іс және байланыс негіздері бойынша теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, мектеп оқушыларын инженерлік қорғаныс және армиядағы байланыс құралдарының негіздеріне үйрету.
Мазмұны: Жергілікті жерді фортификациялық жабдықтау негіздері, инженерлік бөгеттердің түрлері, бүркемелеу ережелері, траншеялар мен байланыс жолдарын қазу, инженерлік барлау негіздері, бөгеттерді құру және еңсеру тәсілдері қарастырылады. Ерекше назар қауіпсіздік техникасына және алған білімді бейбіт жағдайда (ТЖ, АҚ) қолдануға аударылады. Байланыс орнату және қолдау бойынша практикалық сабақтар, байланыс құралдарымен жұмыс істеу қауіпсіздігі қарастырылады.
Оқу нәтижелері: Түлек инженерлік дайындық қағидаттарын біледі, әскери байланыс негіздерін оқыта алады, бүркемелеу, жасырыну әдістерін көрсете алады, мектеп оқушыларын инженерлік қауіпсіздік негіздеріне үйрете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде топографиялық карталарды оқу және пайдалану, жергілікті жерде бағдарлану және бөлімшелердің жауынгерлік қолдану негіздерін түсіну бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Картография негіздері, шартты белгілер, масштаб, бағдарлау әдістері, карта және компаспен жұмыс, маршрут жүргізу және координаталарды анықтау оқытылады. Бөлімшелер тактикасының негіздері, қорғаныс, шабуыл және марш кезіндегі іс-қимыл тәртібі, бөлімшелер арасындағы өзара әрекеттесу, әртүрлі жағдайда ұрыс жүргізу тәсілдері қарастырылады.
Оқу нәтижелері: Түлек әскери топография негіздерін оқыта алады, мектеп оқушыларын карта және компаспен жұмыс істеуге, бағдарлауға үйрете алады, топографиялық дайындық бойынша далалық сабақтар өткізеді және шартты жауынгерлік жағдайларда оқушылардың әрекеттерін үйрете алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде ҚР Қарулы Күштерінде қызметке дайындық үшін қажет әскери-қолданбалы сипаттағы негізгі практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Мазмұны: Саптық, атыс, тактикалық, дене дайындығының негіздері, сондай-ақ әскери топография, радиациялық, химиялық, биологиялық қорғаныс және төтенше жағдайларда іс-қимылдар қарастырылады. Практикалық назар тірі қалу, жергілікті жерді бағдарлау, қарумен жұмыс істеу және бөлімше құрамында әрекет етуге аударылады.
Оқу нәтижелері: Түлек әскери-қолданбалы пәндерді оқыту әдістемесін меңгереді, тірі қалу негіздерін, тактиканы, саптық дайындықты және алғашқы көмек көрсетуді үйретіп, көрсетіп бере алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде АКТ-құзыреттілікті дамыту, бұл оқыту тиімділігін арттыруға және оқушылардың қызығушылығын оятуға бағытталған.
Мазмұны: Қазіргі заманғы цифрлық және интерактивті құралдар (мультимедиялық презентациялар, тестілеу платформалары, симуляторлар, AR/VR), қашықтан оқыту технологиялары, IT-платформаларды және геймификацияны қолдану арқылы оқыту материалдарын әзірлеу қарастырылады.
Оқу нәтижелері: Түлек БӘД-ты оқытуда цифрлық ресурстар мен интерактивті технологияларды қолдана алады, оқу материалдарын жасай алады және онлайн мен аралас оқытуды тиімді ұйымдастыра алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Әскери қызмет моделін құру және білім беру ортасында әскери тәртіпті қалыптастыру үшін басқарушылық және ұйымдастырушылық дағдыларды дамыту.
Мазмұны: Әскери бөлімшелердің құрылымы мен жұмыс істеу негіздері, жарғылық нормалар, міндеттерді бөлу, командалық ету, шешім қабылдау, ұйымдастыру-штаттық құрылым, әскери көшбасшылық және тәртіп негіздері қарастырылады.
Оқу нәтижелері: Түлек бөлімшенің құрылымы мен жұмысын модельдей алады, әскери қағида бойынша топтық жұмысты ұйымдастыра алады, оқушыларда көшбасшылық қасиеттерін қалыптастырып, жарғылық тәртіп қағидаларын оқу тәжірибесінде қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД педагогтерін әскери дайындық бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда заманауи цифрлық және автоматтандырылған басқару құралдарымен таныстыру.
Мазмұны: Автоматтандырылған басқару жүйелерін (АСУ) құру қағидаттары, компьютерлік бағдарламаларды, тренажерларды, симуляторларды және әскери жағдайларды модельдеу платформаларын қолдану қарастырылады. Әскери оқу дайындығын бақылау, жоспарлау және талдау үшін цифрлық технологиялардың мүмкіндіктері қарастырылады. Қашықтықтан және аралас оқыту платформалары зерттеледі.
Оқу нәтижелері: Түлек БӘД-ты ұйымдастыруда автоматтандырылған құралдарды қолдану дағдыларын меңгерген, оқу үдерісінде цифрлық құралдарды пайдаланып, электронды әдістемелік материалдар әзірлей алады және жауынгерлік тапсырмаларды модельдеуде АКТ қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД мұғалімдерінде ҚР Қарулы Күштерінде қолданылатын ақпараттық жүйелер туралы білім қалыптастыру және әскери тақырыптағы оқытуда АКТ-ны пайдалану дағдыларын дамыту.
Мазмұны: ҚР ҚК басқару, байланыс, барлау және оқытуда қолданылатын ақпараттық жүйелердің түрлері; киберқауіпсіздік негіздері; ақпаратты қорғау қағидаттары; қорғаныс саласындағы цифрлық трансформация; электрондық карталарды, автоматтандырылған оқу платформаларын және аналитикалық жүйелерді пайдалану; армиялық ортада қолданылатын негізгі бағдарламалық құралдар қарастырылады.
Оқу нәтижелері: Түлек әскердегі ақпараттық технологиялардың жұмыс істеу қағидаттарын біледі, ақпаратпен қауіпсіз жұмыс істеу дағдыларын меңгерген, цифрлық ресурстарды қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Болашақ БӘД оқытушыларында жеке және ұжымдық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы білім мен дағдыларды, сондай-ақ білім беру және әскери дайындықта ақпараттық технологияларды тиімді қолдану қабілеттерін қалыптастыру.
Мазмұны: Өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттары, төтенше жағдайлардағы мінез-құлық, қоршаған орта әсерінен қорғану, сондай-ақ цифрлық сауаттылық, ақпараттық қауіпсіздік, БӘД-ты оқытуда АКТ-ны қолдану, электрондық білім беру ресурстарымен жұмыс істеу қарастырылады.
Оқу нәтижелері: Түлек оқу үдерісінде қауіпсіздікті қамтамасыз ете алады, мектеп оқушыларын қауіпсіз мінез-құлықтың негізгі ережелеріне үйрете алады және сабақтарды өткізу мен оқу материалдарын дайындау үшін заманауи АКТ құралдарын қолдана алады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл пән университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Педагогикалық практика
Студенттердің мұғалім мамандығына деген тұрақты қызығушылығын тәрбиелеу. Тұтас педагогикалық үдерістің жүйелік көрінісін-мұғалім қызметінің объектісін қалыптастыру. Педагогикалық практика кезінде игерілген жалпы педагогикалық іскерліктер мен дағдыларды одан әрі дамыту және жетілдіру. Сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау, нақты тәрбие міндеттерін анықтау және шешу, Оқушыларды тәрбиелеудің әртүрлі формалары мен әдістерін таңдау және пайдалану біліктерін қалыптастыру.
Тәжірибені қорғау