білім бакалавры
«Дене шынықтыру және спорт» білім беру бағдарламасының мақсаты әлемдік стандарттар деңгейінде дене шынықтыру мұғалімдері мен спорт жаттықтырушыларын даярлау арқылы қоғамды сауықтыру және сапалы білім беруді қамтамасыз ету бойынша Қазақстан Республикасының тұрақты даму мақсаттарына қол жеткізуге жәрдемдесу болып табылады.
Дене шынықтыру және спорт (IP) -TM
6B01404
Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Творческий экзамен1
Творческий экзамен2
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні цифрлық технологияларды және оларды кәсіби қызметте пайдалануды меңгеруге бағытталған. Деректерді өңдеу, бұлтты технологиялар, ақпараттық қауіпсіздік, бағдарламалық қамтамасыз ету және желілік технологиялар қарастырылады. Сонымен қатар автоматтандырылған жүйелер, үлкен деректермен жұмыс істеу және киберқауіпсіздік негіздері оқытылады. Курс заманауи АКТ-ны тиімді пайдалануға көмектесіп, цифрлық сауаттылықты арттырады.
8
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану. Әлеуметтану әлеуметтік әлемді түсінуде. Әлеуметтік зерттеулер. Қоғамның әлеуметтік құрылымы және стратификациясы. Әлеуметтену және сәйкестілік. Отбасы және заман. Ауытқу, қылмыс, әлеуметтік бақылау. Дін, мәдениет, қоғам. Этникалық әлеуметтану және ұлт. Білім және әлеуметтік теңсіздік. Масс-медиа, технология және қоғам. Экономика, жаһандану, еңбек. Денсаулық және медицина. Халық, урбанизация және қоғамдық қозғалыстар. Әлеуметтік өзгеріс.<br/> Саясаттану. Саяси ғылымдар дамуының негізгі кезеңдері. Қоғамдық өмір жүйесіндегі саясат. Саяси билік. Саяси элиталар, көшбасшылық. Қоғамның саяси жүйесі. Мемлекет және азаматтық қоғам. Саяси режимдер. Сайлау жүйелері, сайлау. Саяси партиялар, партиялық жүйелер және қоғамдық-саяси қозғалыстар. Саяси мәдениет, мінез-құлық. Саяси сана, идеология; даму, модернизация; қақтығыстар, дағдарыстар. Әлемдік саясат, қазіргі халықаралық қатынастар.<br/> Мәдениеттану.Мәдениет морфологиясы. Мәдениет тілі. Мәдениет семиотикасы. Мәдениет анатомиясы. Номадтардың мәдениеті. Прототүркілердің мәдени мұрасы. Орталық Азияның ортағасырлық мәдениеті. Түркілердің мәдени мұрасы. Қазақ мәдениетінің қалыптасуы. XVIII ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың, ХХ ғасырдағы қазақ мәдениеті. Қазақ мәдениеті қазіргі әлемдік үдерістер мәнмәтінінде, жаһандану мәнмәтінінде. Қазақстанның мәдени саясаты. «Мәдени мұра» мемлекеттік бағдарламасы.<br/> Психология. Ұлттық сана мәнмәтініндегі тұлға. Мен және менің уәждемем. Эмоциялар, эмоционалды зият. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық шиеленіс. Шиеленістегі мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формасы мен түрін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт терминологиясын қолдану және гимнастикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; пәндермен және онсыз жалпы дамыту жаттығуларының кешендерін құрады; гимнастика сабақтарының кіріспе-дайындық бөлігін жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әртүрлі тәсілдермен жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дене тәрбиесі және спорт психологиясы. Спорттық қызметтің жалпы психологиялық заңдылықтары. Психикалық процестер. Психикалық жағдайы. Дене шынықтыру және спортпен айналысатын адамдармен тәрбие жұмысының әдістемесі. Спорттық дайындықтың психологиялық негіздері. Жас және педагогикалық психология. Шағын топтағы әлеуметтік психология. Дене шынықтыру және спорт психологиясының қағидалары. Спорттағы психорегуляция.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Дене тәрбиесінің табиғи және ғылыми негіздері. Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі, дененің физикалық жағдайын бақылау негіздері. Дене шынықтыру мен спортты өзін-өзі зерттеудің негізгі әдістері. Кәсіби қолданылатын дене тәрбиесі. Жалпы дене шынықтыру. Жылдамдық. Жүгіру Реле Келесі жаттығуларды орындау: Төзімділік, икемділік, икемділік, үйлестіру, баланс, гимнастика, акробатика. Күшті. Жалпы даму жаттығулары Арнайы дене шынықтыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс жеңіл атлетика (жүгіру, секіру, лақтыру) түрлері бойынша сабақтардың әртүрлі нысандары мен түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорттық терминологияны қолдану және жеңіл атлетикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеңіл атлетика бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді; жеңіл атлетикалық жаттығуларды орындау кезінде оқушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және жеңіл атлетикадағы типтік жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақ тілі<br/> Ауызша және жазбаша қарым-қатынас кезінде лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылымдарды дұрыс қолдану дағдысы; әңгіме жүргізу білу. Іскерлік қарым-қатынас үшін хат, баяндама, рецензия, эссе жазу дағдылары; мәтіндерді түсініп оқу, өз ойын жеткізе білу. Күнделікті және кәсіби сөйлеу жағдайларында түрлі әңгімелерде еркін сөйлесуге үйрету, сөйлесуді, әңгімелесуді жалғастыру қабілетін дамыту.<br/> Орыс тілі<br/> Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымды қалыптастырудағы рөлі. Берілген тақырыптық материалдағы орыс тілінің синтаксисі. Сөйлеудің функционалды стильдері адамның қарым-қатынас саласында қолданылатын сөйлеу құралдарының тарихи қалыптасқан жүйесі ретінде; әдеби тілдің бір түрі.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Пәннің мақсаты: ХХ ғасырдың басынан бүгінгі күнге дейінгі отандық тарихтың негізгі кезеңдерін тану.<br/> Мазмұны: Тәуелсіздік жолы. Кеңес моделі. "Қайта құру" саясаты. Дамудың қазақстандық моделі. Қазіргі әлемдегі Қазақстан. <br/> Қалыптасатын дағдылар: көздермен жұмыс істеу, жазу, презентациялармен дайындау және сөз сөйлеу, дискуссия және полемика жүргізу.
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс дене шынықтыру-спорт қызметінің әртүрлі түрлері мен нысандарында қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша сабақтар өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға; оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды жоспарлауға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру-спорт қызметінің міндеттерін шешу үшін түрлі қозғалмалы және ұлттық ойындарды қолданады; шұғылданушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.
28
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
9
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Базовый русский язык часть 1
7
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Русская орфографическая практика
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Бұл курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс этика, мәдениет, дене шынықтыру, спорт, спорттық этика, олимпизм, Fair play сияқты әлеуметтік құбылыстар бойынша білім жүйесін философиялық тұрғыдан түсінуге, түсінуге және қалыптастыруға, олардың дамуының тарихи аспектісі мен қазіргі кезеңіндегі жанкүйерлер қозғалысына; спорттық этика мен спорттық мінез-құлықты тәрбиелеудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіби қызмет міндеттерін шешу және спортшыларды даярлау мақсатында олимпиаданың тарихи мұрасы мен мәдени дәстүрлерін талдайды және түсіндіреді; мінез-құлық пен қызметте педагогикалық және спорттық әдепті, "Фэр плей" қағидаттарын және жалпыадамзаттық құндылықтарды көрсетеді; ұйымдастырушылық-басқарушылық қызмет дағдыларын пайдалана отырып, кәсіби психологиялық негізделген өзара іс-қимылды жүзеге асырады; спортпен қарым-қатынас процесінде адамгершілік және әдеп нормаларын сақтайды, спорт ұжымында қолайлы атмосфера құрумен айналысады; спорттық нәтижені объективтендіру және төрешілердің әділдігін анықтау мақсатында төрешілер мен қарсыластардың әрекеттерін талдайды.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Речевой акт в языковой ситуации
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қарым-қатынастың әлеуметтік саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Салт-дәстүрлер. Оқу және кәсіби қарым-қатынас саласы: Болашақ мамандық. Демалу Қазіргі үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени және тарихи негіз. Білім. Менің мамандығым. Адам және табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
10
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Экономика және кәсіпкерлік негіздері» жоғары оқу орнындағы экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика мен бизнес негіздерін игеруді, қазіргі экономика мен нарық жағдайында бизнесті жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған. Бұл бағыттың басты міндеті-әлемдік стандарттар мен тәжірибеге жақындауға тиіс әлеуметтік өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігіндегі даму заңдылықтарын, үрдістерін іздеу. Пәннің мақсаты-студенттердің экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін даму тарихы мен қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімді қолдану қабілетін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс оның функцияларына байланысты адам денесінің құрылымы туралы тұтас идеяны қалыптастыруға, сондай-ақ, физикалық қасиеттер мен функционалдылықты дамыту немесе қатысушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, денеге емдік әсер ету сияқты кәсіптік қызметтің міндеттеріне сәйкес адам денесінің анатомиялық құрылымы мен қызметі тұрғысынан әртүрлі бағыттағы қимыл-қозғалыс жаттығуларының әсерін түсінуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адамның физикалық дамуы мен қозғалыс қасиеттерінің тиімді өмір сүру үшін маңыздылығын, олардың әртүрлі жыныстағы және жастағы, соның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардағы жеке ерекшеліктерін түсінеді; тиімді оқыту, оқыту және жаттығу үшін адамның функционалдық анатомиясы мен жаттығу
Тәжірибені қорғау
Оқу практикасының мақсаты географиялық және тарихи пәндер циклі бойынша жоғары оқу орнында алған білімдерін тереңдету және бекіту негізінде далалық кешенді археологиялық, тарихи-физикалық, экономикалық-географиялық зерттеулер дағдыларын дамыту болып табылады. Әр түрлі көздерден – археологиялық, тарихи, географиялық, статистикалық, картографиялық және т. б. зерттелетін объектілер туралы ақпаратты жинау және қорыту әдістерін өңдеу міндеттері болып табылады.