әлеуметтік білім бакалавры
«6В031 – әлеуметтік ғылымдар (Әлеуметтану)»
1.1 – «6В031» кәсіби құзыреттілікке ие кадрларды даярлау – Әлеуметтік ғылымдар (Әлеуметтану)» мемлекеттік қызмет үшін мамандардың сапасына, экономиканың әр түрлі секторларындағы колледждерде және жоғары оқу орындарында әлеуметтануды оқытуға қойылатын, қазіргі заманғы ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби тұрғыда қоғамда әлеуметтік-экономикалық даму мен барлық әлеуметтік процестерді тиімді басқаруды қамтамасыз ету мақсатында әр түрлі меншік нысанындағы және салалық тиістілік ұйымдардың жұмыс істеу тиімділігінің міндеттерін шешуге қабілетті артып келе жатқан талаптарды қанағаттандыратын «әлеуметтік ғылымдар (Әлеуметтану)»;
1.2-қоғам мен мемлекеттің әлеуметтану саласындағы қазіргі заманғы технологияларды меңгерген іргелі білімді және үйлесімді дамыған мамандарға, сондай-ақ қоғамның сұранысына жауап беретін кәсіби қызметке деген қажеттіліктерін қанағаттандыру;
1.3-жеке тұлғаның еңбек нарығында және қоғамда сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті әлеуметтік-саяси және кәсіби құзыреттерді меңгеруге қажеттілігін қанағаттандыру;
1.4-бітірушінің жалпы мәдени әмбебап (жалпы ғылыми, әлеуметтік-тұлғалық, аспаптық) және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
Әлеуметтану
6B03103
Тарих және құқық факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
Математика
География
65 (Каз.) 65 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Минор пәнінің мазмұнын сипаттау
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: көрнекті қазақ ақыны, ойшылы және қоғам қайраткері Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын, сондай-ақ оның қазақ әдебиетінің, мәдениеті мен қоғамының дамуына әсерін зерделеу.<br/> Мазмұны: пәндер әдетте Абай Құнанбаевтың өмірбаянын зерделеуді, оның поэтикалық шығармаларын талдауды, оның философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын зерделеуді, сондай-ақ оның мұрасының қазіргі қазақ қоғамына әсерін қарауды қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> - Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығын білу және түсіну;<br/> - Абайдың поэтикалық шығармаларын талдай және түсіндіре білу;<br/> - Абайдың философиялық және қоғамдық-саяси көзқарастарын сыни тұрғыдан ойлау және талдау қабілеті;<br/> - Абай мұрасының қазіргі қазақ қоғамы мен мәдениетіне әсерін түсіну;
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Презентацияның ғылыми стилін меңгеру. Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған идеяны қалыптастыру. Студенттерге ғылыми дерекқорлардан ақпарат іздеуге, мәтіндерді талдауға және рефераттауға, тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін академиялық жазудың әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін жасау, ғылыми, ғылыми-техникалық жұмыстарға қысқаша және қол жетімді түрде стилистикалық талдау жүргізу мүмкіндігі
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тілдің әртүрлі формалары мен функционалды стильдерін, сондай-ақ кәсіби мәтіндерді құру мен өңдеудің қарапайым дағдыларын меңгеру. <br/> Мазмұны: ғылыми жазбаша жұмыстың құрылымы. Тақырыпты тұжырымдау. Басқа авторлардың еңбектеріне сілтеме жасау. Плагиат. Өз идеясының логикалық экспозициясы. Логикалық байламдар. Терминдер, ұғымдар, анықтамалар. Ғылыми лексиканың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысты жазу және жобалау. Ғылыми жұмыстар мәтіндерін ресімдеуге қойылатын талаптар. Ғылыми баяндама және презентация. Ғылыми жұмыстың рефераты мен рефераты. Қорытынды жұмыстарды ұсыну.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: әлеуметтік құбылыстар мен құрылымдарды, олардың қалыптасуы мен әлеуметтік топтар мен жалпы қоғам шеңберіндегі өзара әрекеттесуін зерттеу. <br/> Мазмұны: әлеуметтік процестерді, институттарды, нормалар мен құндылықтарды, әлеуметтік стратификацияны, әлеуметтік өзгерістерді, қақтығыстарды және қоғамдағы басқаруды талдауды, күрделі әлеуметтік процестер мен құбылыстарды талдау мен түсінуге, әлеуметтану мен әлеуметтік ғылымдарда табысты жұмыс істеуге арналған білім мен құзыреттілікті қамтиды.<br/> Құзыреттері: <br/> 1. Әлеуметтік құбылыстарды талдауда әлеуметтанулық теорияларды, тұжырымдамаларды және оларды қолдану әдістерін түсіну.<br/> 2. Әлеуметтанулық деректер мен құбылыстарды талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Әлеуметтанулық зерттеулер мен ақпараттық көздермен жұмыс жүргізу мүмкіндігі.<br/> 4. Ұжымда жұмыс істеу және әртүрлі әлеуметтік топтармен қарым-қатынас жасау дағдылары.<br/> 5. Сыни тұрғыдан ойлау және әлеуметтік құбылыстар мен процестерді сыни тұрғыдан бағалау қабілеті.<br/> 6. Әлеуметтанулық салада кәсіби қызметті, оның ішінде әлеуметтік салада ғылыми-зерттеу және практикалық жұмысты жүзеге асыра білу.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтану тарихының қалыптасу ерекшеліктерін, оның ішінде негізгі отандық және шетелдік социологиялық теориялар мен концепцияларды, социологиялық зерттеулердің әдіснамалық принциптерін қарастырады.Курс шеңберінде студент әлеуметтанудың ғылыми білім саласы ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері, Қоғамды зерттеудің негізгі теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы білімінтереңдетеді. Классиктер әзірлеген теориялық үлгілерді әлеуметтік құбылыстарды түсіндіру, әртүрлі әлеуметтік-мәдени контексттерде бар идеологиялық, әлеуметтік және тұлғалық маңызды философиялық мәселелерді талдау үшін пайдаланады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің әлеуметтанулық зерттеулерді дайындау және жүргізу процесінде бастапқы өлшем дағдыларын қалыптастырады. Студент өлшеу әдістерінің (алгоритмдердің) типологиясының тәсілдері туралы білім жүйесін меңгереді; әлеуметтік шындықтың қасиеттерін өлшеу және сәйкес әдістерді барабар қолдану бойынша практикалық жұмыс. Нақты социологиялық мәселелерді шешу мақсатында ақпарат алу үшін өлшеу әдістерін қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің әлеуметтанулық зерттеулерді дайындау және жүргізу процесінде бастапқы өлшем дағдыларын қалыптастырады. Студент өлшеу әдістерінің (алгоритмдердің) типологиясының тәсілдері туралы білім жүйесін меңгереді; әлеуметтік шындықтың қасиеттерін өлшеу және сәйкес әдістерді барабар қолдану бойынша практикалық жұмыс. Нақты социологиялық мәселелерді шешу мақсатында ақпарат алу үшін өлшеу әдістерін қолданады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге әлеуметтанудағы социометрияның негізгі дағдылары мен әдістерін үйрету. Пән әлеуметтану теориясы мен әдіснамасын, соның ішінде социометриялық зерттеулерде шағын топтарды зерттеудің теориялық негіздерін зерттеуге негізделген. Студенттердің әлеуметтік-психологиялық климатты жақсарту және сақтау мәселелерін шешу үшін кәсіби ақпаратты қорыту және талдау қабілеті. Социометриялық процедураларды жүргізу кезінде топтармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Социометриялық процедуралар кезінде алынған ақпаратты өңдеу және қорытындылаудың заманауи бағдарламаларын меңгеру.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән әлеуметтанулық зерттеуді ұйымдастырудың, дайындықтың негізгі қағидаттарынқарастырады. Курс барысында студенттер әлеуметтанулық зерттеулерді жоспарлау, эмпирикалық әлеуметтанулық зерттеу жүргізу процесін меңгере алады. Оқудың табыстылығы ұйымдастырушылық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін кешенді әлеуметтік ақпаратты жинау, өңдеу және түсіндіру әдістерін қолдану мүмкіндігі, зерттеудің әртүрлі кезеңдерінде социологиялық, экономикалық және басқа ақпаратты біріктіру, мүмкіндігімен айқындалады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге факторизация мен кластерлеудің негізгі дағдылары мен әдістерін үйрету. Пән MS Excel және SPSS статистикалық қосымшаларына негізделген. Data Mining құрылымын жиналған деректермен жұмыс істеу тәсілі ретінде қарастыру және цифрландыру түрлерін зерттеу, салыстыру. Эксплораторлық әдістерден инфекциялық қорытындылардың мүмкіндіктерін қарастыру. Тыңдаушылардың жергілікті корпоративтік деректер қоймалары, Big Data заманауи технологиялары саласындағы құзыреттерді игеруі, деректерді талдау саласындағы есептерді шешу үшін логикалық және математикалық модельдерді пайдалану дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студентті әлеуметтік процестер мен құбылыстарды социологиялық зерттеу әдістемесімен таныстыру. Курс шеңберінде олар әлеуметтанулық зерттеу бағдарламасын құрудың негізгі принциптерін, әлеуметтанулық деректерді жинаудың әдістемелік құралдарын әзірлеуді, қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулердің заманауи тәсілдерін, әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Студенттер әртүрлі әлеуметтік-мәдени контексттерде бар идеологиялық, әлеуметтік және тұлғалық маңызды философиялық мәселелерді талдауға мүмкіндік алады. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студентті әлеуметтік процестер мен құбылыстарды социологиялық зерттеу әдістемесімен таныстыру. Курс шеңберінде олар әлеуметтанулық зерттеу бағдарламасын құрудың негізгі принциптерін, әлеуметтанулық деректерді жинаудың әдістемелік құралдарын әзірлеуді, қолданбалы әлеуметтанулық зерттеулердің заманауи тәсілдерін, әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Студенттер әртүрлі әлеуметтік-мәдени контексттерде бар идеологиялық, әлеуметтік және тұлғалық маңызды философиялық мәселелерді талдауға мүмкіндік алады. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның әлеуметтік құрылымын, әлеуметтік стратификацияның мәні мен функцияларын талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен тұжырымдамалық аппараты туралы түсінік қалыптастыру. Курста социологиялық зерттеудің теориялары мен негізгі әдістерінің концепцияларына шолу жасалады. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік процестердің пайда болуы мен мәселелері қарастырылады. Оқытудың табыстылығы қоғамның әлеуметтік құрылымын зерттеу дағдыларын және мәліметтерді жинау мен талдаудың жалпы әдістерін қолдану арқылы бағаланады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның әлеуметтік құрылымын, әлеуметтік стратификацияның мәні мен функцияларын талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен тұжырымдамалық аппараты туралы түсінік қалыптастыру. Курста социологиялық зерттеудің теориялары мен негізгі әдістерінің концепцияларына шолу жасалады. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік процестердің пайда болуы мен мәселелері қарастырылады. Оқытудың табыстылығы қоғамның әлеуметтік құрылымын зерттеу дағдыларын және мәліметтерді жинау мен талдаудың жалпы әдістерін қолдану арқылы бағаланады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде әлеуметтік процестерді модельдеу ерекшеліктері мен механизмдері туралы түсінік қалыптастыру. Әлеуметтанулық мәліметтерді өңдеу және талдау мәселелерін шешу үшін SPSS бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін ашу. Пән SPSS жүйесінде енгізілген модельдеу, деректерді талдаудағы теориялық және эмпирикалық білімді зерттейді. Курс сонымен қатар студенттер бірлескен зерттеуді құрастыратын және жүргізетін практикумды қамтиды. Курсты меңгеру нәтижесінде әлеуметтік мәселелерді зерттеу үшін сандық және сапалық зерттеу әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістемесін қолдануға үйрету. Пән шешім қабылдау, тұлғаның дамуы, әлеуметтік саясат пен экономиканы сыни талдауға қажетті сыни ойлаудың негіздері мен құралдарын зерттейді. Курсты аяқтағаннан кейін студентте сыни тұрғыдан ойлауға және өзіндік интеллектуалдық процестерді байқауға деген көзқарас қалыптасады. Әлеуметтік және кәсіби қызметте шешім қабылдаудың әртүрлі стратегиялары мен әдістерін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мамандардың мемлекеттік, қоғамдық, кәсіптік, шығармашылық және басқа да ұйымдардағы әлеуметтік шешімдерді қабылдаудағы сарапшылардың рөлі мен сараптамалық іс-әрекеті туралы тұтас түсінік қалыптастыруын қамтамасыз ету. Курс әлеуметтік сараптама және әлеуметтік сараптаманың тиімділігі негізінде оқытылады. Нәтижесінде студент қоғамның және жеке мақсатты топтардың жоспарланған шешімдерге теріс реакцияларын теңестіру стратегиясын әзірлеу дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде қазіргі БАҚ дамуы мен құрылымының негізгі тенденциялары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру. Студенттерді бұқаралық ақпарат құралдары мен ақпаратты социологиялық талдау мәселелерімен таныстыру; БАҚ құбылыстарының социологиялық талдауының категориялары мен концепциялары, олардың эмпирикалық талдауда қолданылуы. Бұл пән бойынша оқыту оларды зерттеуде социологиялық әдістерді қолданудың негізгі дағдыларын қалыптастыруға, ойлау мәдениетін меңгеруге, ақпаратты қорытуға, талдауға, қабылдауға, мақсат қоюға және оған жету жолдарын таңдауға бағытталған.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің теориялық әлеуметтану, әлеуметтанулық қиял саласындағы білімдерін тереңдету, әлеуметтік рәміздерді, мәдени бейнелерді көру және түсіну, адам өмірі мен әлеуметтік ұйымдар туралы көрнекі деректерді жинау. Пән әлеуметтанулық ойлауды, фотоқұжаттарды аналитикалық интерпретациялау дағдыларын дамытады, студенттерге негізгі категорияларды, фотосуреттерді қолдану арқылы әлеуметтанулық талдау ұғымдарын визуализациялау мүмкіндіктерін көрсетеді; әлеуметтік шындықты заманауи талдау, әлеуметтік мәселелерді көрсету үшін визуалды әлеуметтанудың маңыздылығы. Әлеуметтанулық зерттеулерде көрнекі (фотографиялық) ақпаратты пайдалану мүмкіндіктерін көрсетеді және бейнелерді талдау мен түсіндірудің әлеуметтанулық әдістемелерін практикада қолданады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студентке демографияның мәні мен негізгі ұғымдары туралы білім беру. Демографияның ғылым ретінде зерттелуі. Статистика теориясының негізгі әдістері мен тәсілдері. Қоғамдық қатынастардың статистикалық математикалық модельдерін зерттеудің пәндік саласы мен критерийлері, сәйкес жолдары. Пән әлеуметтік процестерді статистикалық модельдеу нәтижелерін мағыналы түсіндіру дағдыларын дамытуға көмектеседі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде дене шынықтыру және спорт саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, сондай-ақ дене белсенділігін дамыту, денсаулыққа қамқорлық жасау және физикалық және психикалық денсаулықты нығайту.<br/> Мазмұны: дене шынықтыру мен спорттың теориялық және практикалық аспектілерін зерттеу, дене шынықтырудың негізгі принциптері, салауатты өмір салты, тамақтану және күнделікті режим, сондай-ақ физикалық өнімділік пен денсаулықты бағалау әдістері. Бұл пән салауатты өмір салтын қалыптастыруға, студенттердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайтуға, физикалық белсенділік пен спорттық дағдыларды дамытуға бағытталған.<br/> Құзыреттіліктер: дене шынықтыру мен спорттың негізгі теориялық және практикалық аспектілерін білу. Дене шынықтыру жаттығуларын, жаттығуларын және сабақтарын жоспарлау және өткізу қабілеті. Дене белсенділігі мен салауатты өмір салтын өз бетінше сақтау дағдылары. Дене шынықтыру және спорт сабақтарының бағдарламасын әр студенттің жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімдеу мүмкіндігі.
12
Дипломдық жұмыс
Арнайы пәндер тақырыбын таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау, оған теориялық және практикалық бөлім кіреді және ЖОО-ның белгіленген талабы бойынша рәсімделеді, ғылыми жетекшінің рұқсаты бойынша дайын дипломдық жұмыс сыртқы және ішкі рецензентке ұсынылады. Оң баға алған кезде мемлекеттік аттестаттау комиссиясында көпшілік алдында қорғалуға қойылады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: жасанды интеллектке кіріспе. Машиналық оқыту және мұғаліммен/мұғалімсіз оқыту. Нейрондық желілер және терең оқыту. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру. Компьютерлік көру және үлгіні тану. Робототехника және автономды жүйелер. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттіліктер: жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру мүмкіндігі. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді талдау және өңдеу мүмкіндігі. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жасанды интеллект құру және қолдану үшін қолданылатын негізгі ұғымдарды, әдістер мен технологияларды зерттеу. <br/> Мазмұны: <br/> 1. Жасанды интеллектке кіріспе<br/> 2. Машиналық оқыту және мұғаліммен оқыту / мұғалімсіз<br/> 3. Нейрондық желілер және терең оқыту<br/> 4. Табиғи тілді өңдеу және мәтін құру<br/> 5. Компьютерлік көру және үлгіні тану<br/> 6. Робототехника және автономды жүйелер<br/> 7. Жасанды интеллектті медицина, қаржы, технология және т.б. сияқты әртүрлі салаларда қолдану.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Жасанды интеллект жұмысының негізгі принциптерін түсіну<br/> 2. Машиналық оқыту алгоритмдерін әзірлеу және іске асыру қабілеті<br/> 3. Нейрондық желі және терең оқыту дағдылары<br/> 4. Жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып деректерді талдай және өңдей білу<br/> 5. Жасанды интеллект көмегімен есептерді шешу үшін әртүрлі салаларда білім мен дағдыларды қолдана білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді жаһандану әлемінде болып жатқан көші-қон процестерінің теориялық және әдістемелік негіздерімен жасақтау және олардың тенденцияларын анықтау. Халық көші-қонын арттырудағы жаһанданудың рөлін айқындау. Пән көші-қон процестерін зерттеу әдістерін қарастырады; әлеуметтану дамуының соңғы тенденцияларын, соның ішінде халықтың көші-қоны мәселелерін зерттейді. Жаһандану жағдайындағы халықтың көші-қоны мәселелерін және көші-қонның қоғам өміріне ықпалын зерделеу кезінде кәсіби мәселелерді шешу үшін социологиялық әдістерді қолдану дағдыларын көрсетеді.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
The purpose of the discipline: the formation of comprehensive knowledge and practical skills in the creation of ceramic products and souvenirs in ceramics and other materials. <br/> Content: traditional techniques and modern technologies for the manufacture of ceramic products. Decorative and technological varieties of modern ceramics. <br/> Formed skills: mastering the sequence of creation of ceramic products and souvenirs.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаттары: 1. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасын, лексикасы мен фонетикасын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдерінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде коммуникативтік дағдыларды дамыту.<br/> 4. Студенттерді кәсіби қызметте және күнделікті өмірде қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындау.<br/> Мазмұны: негізгі грамматикалық құрылымдарды зерттеу, лексиканы қолдану, тыңдау және оқу, жазу және сөйлеу дағдыларын дамыту. Сондай-ақ, пән аясында қазақ және орыс халықтарының мәдениеті мен дәстүрлерін зерделеу жүзеге асырылады, бұл осы тілдердің ерекшеліктерін жақсы түсінуге көмектеседі.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Қазақ және орыс тілдерінде сауатты және мәдени қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.<br/> 2. Қазақ және орыс тілдеріндегі мәтіндерді талдау және түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Қазақ және орыс тілдерінде монологиялық және диалогтік қарым-қатынас жүргізе білу.<br/> 4. Күнделікті жағдайларда және кәсіби қызметте қазақ және орыс тілдерін қолдануға дайындық.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде: <br/> 1.Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету. <br/> 2.Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау; <br/> 3.Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну. <br/> 4.Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Мақсаты: студенттерге елдің қазіргі жағдайын және оның әлемдік қоғамдастықтағы орнын жақсы түсіну үшін Қазақстанның тарихы мен дамуы туралы терең білім беру<br/> Мазмұны: ежелгі дәуірдегі және орта ғасырлардағы Қазақстан. Алғашқы қоғам. Елді мекендер, шаруашылық және тұрмыс (б.з. д. 2,5 млн. - 12 мың. Е. - VІ ғасырға дейін). Қазақ халқының этногенезі. Ортағасырлық Қазақстан. (VІ-ХV ғғ.). Қазақ хандығы. Қазақ мемлекетінің геосаяси жағдайы. Қазақ хандығы: білім, биіктік, құлдырау. Әлеуметтік тарих (XV ғасырдың ортасы – XVIII ғасырдың басына дейін). Қазақстан отаршылдық кезеңінде (30-40 жж.ХVІІІ ғ. – 60 ж. ХІХ ғ.). Қазақстан ХХ ғасырдың басында. Халықтың көпэтностық құрамын қалыптастыру. Қазақстан жаңа және қазіргі заманда. Кеңестік кезең (1917 ж. ақпан-қазан – 1991 ж. тамыз) Қазақстан-Тәуелсіз мемлекет. Ел тарихындағы ең жаңа кезең (1991 ж.желтоқсан – қазіргі уақытқа дейін).<br/> Құзыреттері: Қазақстан тарихын Ежелгі заманнан бүгінге дейін біледі. Қазақ халқының этногенезін және елдегі саяси, экономикалық және әлеуметтік процестердің эволюциясын түсінеді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты: жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Маркетингтік зерттеу тұжырымдамасы туралы түсінік қалыптастыру, маркетингтік зерттеудің кәсіпорын қызметіндегі рөлін анықтау. Курс маркетингтік зерттеулердің негізгі құралдарына, басқару шешімдерін қабылдау үшін маркетингтік ақпаратты қалыптастыру және талдау әдістеріне негізделген. Бұл пән ұйымдардың маркетингтік стратегияларын, басқару шешімдерін қабылдау кезінде талдаудың сандық және сапалық әдістерін әзірлеуге қатысу және экономикалық, қаржылық және ұйымдастырушылық және басқару үлгілерін құру қабілетімен анықталады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты-бакалавриат студенттерінде әлемдік мәдениет пен өркениет контекстінде отандық мәдениеттің даму ерекшелігін, қазақ халқының мәдени кодын сақтау қажеттілігін, өз бетінше кәсіби қызметте қазақ халқының мәдени мұрасын динамикалық өзгеріп отыратын көпмәдениетті әлем мен қоғамда сақтау стратегиясын жүргізу қабілетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: қазақ мәдениетінің мәртебесін, қазақ тілін және олардың мәдени-ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы рөлін қолдау тұрғысынан ұлттық мәдени мұраға объективті баға беру; қазіргі қазақ мәдениетінің жай-күйін бағалау, оның даму перспективалары мен жаңғырту бағыттарын анықтау және негіздеу; мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағдарламаларын құру; Қазақстанның мәдени саясатын объективті бағалау және оның негізінде мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, этносаралық және мәдениетаралық коммуникациялар құру, мәдениет мәселелері бойынша пікірталасқа түсу, өз пікірін дәлелді түрде қорғау
2
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі -бұл білім алушылардың іс-әрекеті, оның барысында белгілі бір дағдылар қалыптасады. Тәжірибенің мақсаты теориялық материалды оқу кезінде алған білімдерін бекіту, кеңейту және жүйелеу, мамандық бойынша практикалық тәжірибе алу болып табылады. Тәжірибе барысында студенттерде МЖМБС сәйкес Бакалавриаттың Негізгі білім беру бағдарламасында қарастырылған кәсіби және жалпы мәдени құзыреттер қалыптасады.
2
Тәжірибені қорғау
Оқу тәжірибесі -бұл білім алушылардың іс-әрекеті, оның барысында белгілі бір дағдылар қалыптасады. Тәжірибенің мақсаты теориялық материалды оқу кезінде алған білімдерін бекіту, кеңейту және жүйелеу, мамандық бойынша практикалық тәжірибе алу болып табылады. Тәжірибе барысында студенттерде МЖМБС сәйкес Бакалавриаттың Негізгі білім беру бағдарламасында қарастырылған кәсіби және жалпы мәдени құзыреттер қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс отбасы қызметінің негізгі әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Пән қазіргі отбасының әлеуметтік функцияларын, оның өмірлік циклінің кезеңдерін, отбасылық дағдарыстарды, неке және ата-ана мен бала қарым-қатынасы процесінде туындайтын типтік мәселелерді қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде отбасы мәселелерін шешуде гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық ғылымдардың негізгі принциптері мен әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: материалда жүзеге асыру мақсатында бұйымдардың эскиздерін әзірлеу және оларды жобалау негіздерін игеру. <br/> Мазмұны: сәндік өнердегі көркем бұйымдарды жобалаудағы негізгі кезеңдер мен процестер. Эскиздер әзірлеу және көркемөнер бұйымдарын дайындау.<br/> Қалыптасқан дағдылар: сәндік өнер бұйымдарын жобалау және эскиздеу бойынша білімді еркін қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тұлғаны дамыту психологиясының теориясы мен практикасын меңгеру<br/> Мазмұны: эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке-типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар-рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Тұлға мен топтардың байланысы.<br/> Қалыптасатын дағдылар: қарым-қатынас психологиясының негіздерін меңгеру, тұлғааралық қақтығыстардың алдын алу және шешу
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ұлттық сана контексіндегі тұлға.<br/> Мен және менің мотивациям. Эмоциялар, эмоционалды интеллект. Адамның еркі, өзін-өзі реттеу психологиясы. Жеке типологиялық ерекшеліктері. Құндылықтар, мүдделер, нормалар – рухани негіз. Өмірдің мәні, кәсіби өзін-өзі анықтау, денсаулық психологиясы. Жеке және топтық қарым-қатынас. Қарым-қатынастың перцептивті жағы. Қарым-қатынастың интерактивті жағы. Қарым-қатынастың коммуникативті жағы. Әлеуметтік-психологиялық қақтығыс. Жанжалдағы мінез-құлық үлгілері. Тиімді коммуникация техникасы
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі мемлекеттің тұрақтылығы мен әл-ауқатын қамтамасыз етудің негізгі шарты ретінде қоғамда бірлескен өркениетті өмір сүру өнері ретінде азаматтардың саяси мәдениетін саналы түрде қалыптастыру. Курстың міндеті-студенттердің саясат негіздері мен демократиялық мемлекеттік құрылым туралы білімдерін, Қазақстанда болып жатқан саяси процестерді түсініп, еркін бағдарлай білуін дамыту. Қалыптасатын құзыреттер: өзінің саясаттанушылық білімін жүйелеу және тереңдету мақсатында дереккөздер мен әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істей білу, саяси әлеуметтік жағдайларды саясаттанушылық талдау және болжау әдістерін, Қазақстан Республикасындағы өркениетті қатынастар қызметінің бейініне сәйкес функционалдық міндеттерді толық көлемде орындауға мүмкіндік беретін саясаттану бойынша қажетті білім көлемін меңгеру
6
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курсты оқудың негізгі мақсаты студенттерде теориялық әлеуметтанудың бағыттары туралы жүйеленген білімдерді қалыптастыру, оларды жаңа идеялармен, парадигмалармен, нақты теориялармен таныстыру. Теориялық әлеуметтанудың негізгі заңдылықтары мен категорияларын, қазіргі қоғамдағы әлеуметтік процестерді басқарудың негізгі механизмдерін таныстыру және талқылау. Пәнді меңгеру нәтижесінде социологиялық зерттеулердің әдістемелік ғылыми негіздерін жүйелеу қабілеті қалыптасады.
3
АБ
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерді философияның негізгі категориялары мен мәселелерімен таныстыру, олардың талдау және сыни ойлау қабілетін дамыту. Пән студенттердің философиялық ойлауын қалыптастыруға, сондай-ақ олардың мәдени және зияткерлік тәжірибесін байытуға бағытталған. <br/> Мазмұны: <br/> Ойлау мәдениетінің бастаулары. Философияның пәні мен әдісі. Әлемді философиялық түсінудің негіздері. Сана, рух және тіл. Онтология және метафизика. Этика. Құндылықтар философиясы. Бостандық философиясы. Өнер философиясы. Қоғам және мәдениет. Тарих философиясы. Дін философиясы. Қазіргі Қазақстан философиясы. <br/> Құзыреттіліктер: философияның негізгі принциптерін түсінеді; өзін-өзі ойлау және талдау дағдыларын меңгереді; негізделген және сыни ойлау дағдыларына ие; әлемдегі орнын түсінеді; жеке басын дамытады және философия мен нақты өмір арасындағы байланысты орнатады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: шет тіліндегі қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ шетелдік мәдениет пен менталитетті түсіну. Негізгі міндет студенттердің шет тілінде оқу, жазу, ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ осы тілдегі мәтіндерді түсіну және барабар қабылдау болып табылады.<br/> Мазмұны: шет тілінің грамматикасын, лексикасын, фонетикасы мен морфологиясын, сондай-ақ оның мәдениеті, тарихы мен қоғамының әртүрлі аспектілерін зерттеу. Студенттер шетел әдебиеті мен киносының негізгі тақырыптары мен жанрларымен, сондай-ақ оқытылатын тілде сөйлейтін елдердің салт-дәстүрлерімен танысады.<br/> Құзыреттері:<br/> 1. Шет тілінде сөйлеу және жазу дағдылары.<br/> 2. Шет тіліндегі мәтіндерді түсіну және барабар түсіндіру қабілеті.<br/> 3. Зерттелетін тілдің грамматика, лексика және фонетика негіздерін білу.<br/> 4. Шетелдік мәдениетті, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарды түсіну.<br/> 5. Әр түрлі жағдайларда (іскерлік, күнделікті, мәдени) шет тілінде сөйлесе білу.<br/> 6. Алынған білімді мәдениетаралық өзара әрекеттесу және тәжірибе алмасу үшін пайдалану мүмкіндігі.<br/> 7. Шет тіліндегі ақпараттық ресурстармен және коммуникациялық технологиялармен жұмыс істей білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік шындықты өлшеудің методологиясы мен әдістері. Методологияға кіріспе; әлеуметтік құбылыстар мен процестерді кешенді сипаттау мен талдаудың тәсілдері, математикалық модельдері мен әдістері; сенімді өлшеуіш ақпаратты алу және оны дұрыс қолдану әдістерін меңгеру; өлшеу тәсілдерін (алгоритмдерін) типологиялаудың тәсілдері туралы білім жүйесін қалыптастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән социологиялық зерттеулерде математикалық әдістерді қолдану және математикалық модельдерді құру дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс зерттеу нәтижелерін математикалық жалпылаудың әртүрлі әдістерінің теориялық білімін қолданудың негізгі әдістерін зерттейді. Мемлекеттік және муниципалды басқару жүйесінде қолданбалы социологиялық зерттеулерді қолдану ерекшеліктері. Нақты әлеуметтік құбылыстарды, процестерді және жүйелерді сипаттау үшін негізгі математикалық түсініктерді, модельдер мен әдістерді жүйелі түрде қолдану дағдыларын айқындайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік, еңбек және онымен байланысты экономикалық қатынастарды реттеудің тиімді механизмін қалыптастыру. Курс әлеуметтік серіктестіктің мәніне және қолданыстағы заңнама аясында әлеуметтік әріптестікті жүзеге асыру тетіктеріне назар аударады. Халықты әлеуметтік қорғау жүйесіндегі әлеуметтік қызмет. Пәнді оқу нәтижесінде студент әлеуметтік тыныштықты қамтамасыз ету, жұмыс берушілер мен қызметкерлер мүдделерінің оңтайлы тепе-теңдігін сақтау, азаматтық қоғамның тұрақтылығын орнату дағдыларын пайдаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерге факторизация мен кластерлеудің негізгі дағдылары мен әдістерін үйрету. Пән MS Excel және SPSS статистикалық қосымшаларына негізделген. Жиналған деректермен жұмыс істеу және зерттеу әдістері ретінде DataMining құрылымын қарастыру, цифрландыру түрлерін салыстыру. Барлау әдістерінен тұжырымды қорытындылар жасау мүмкіндіктерін қарастыру. Тыңдаушылар корпоративтік деректерді сақтау, заманауи BigData технологиялары саласындағы құзыреттерді, деректерді талдау саласындағы мәселелерді шешу үшін логикалық және математикалық модельдерді пайдалану дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде әлеуметтік-экономикалық антропология негіздерін қалыптастыру. Адамзат мәдениетінің қалыптасуы мен дамуын, адамзаттың қоғамдық дамуының жалпы мәселелерін зерттеу. Курста әлеуметтік антропологияның теориялары мен әдістеріне шолу жасалады. Әлеуметтік ғылымдардың әдіснамасы және әлеуметтік антропологияда қолданылатын әдіснаманың ерекшеліктері. Нәтижесінде мәдени және субмәдени аймақтарды, әлеуметтік-мәдени құрылымдар мен тәжірибелерді талдауда әлеуметтік антропологияның негізгі ұғымдарын қолдану дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс қоғамдағы әлеуметтік қатынастарды басқарудағы қиындықтар мен проблемалардың көрінісін айқындайды. Пән жоғары өнімді, инновациялық ортаны құруға және адамның шығармашылық әлеуетін ашуға бағытталған әлеуметтік технологияларды пайдалануға негізделген. Қоғамды және жеке тұлғаларды әлеуметтік инженерияның манипуляциялық тәжірибесінен қорғау механизмдерін қарастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде қоғамды басқарудағы кәсіби құзыреттілік деңгейін талдау, диагностикалау, оны тұрақтандыру шараларын әзірлеу дағдылары қалыптасады. Манипуляциялық әлеуметтік инженерия тәжірибелерін анықтау және оларға қарсы тұру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Гуманитарлық, нақты және жаратылыстану ғылымдарының әртүрлі бөлімдерін байланыстыратын пән ретінде семиотика туралы түсінік беру. Семиотиканың негізгі терминдерін, концепцияларын және категорияларын зерттеңіз, сонымен қатар әртүрлі коммуникациялық арналардағы әрекеттерді көрсетеді. Қазіргі жағдайлар мен тенденциялар. Табиғи және жасанды белгілер жүйесі. Пән әлеуметтік коммуникация мәселелерін тереңірек түсінуге ықпал ететін нақты психикалық қатынасты пайдалануға негізделген.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның әлеуметтік құрылымын, әлеуметтік стратификацияның мәні мен функцияларын талдаудың негізгі әдіснамалық тәсілдері мен тұжырымдамалық аппараты туралы түсінік қалыптастыру. Курста социологиялық зерттеудің теориялары мен негізгі әдістерінің концепцияларына шолу жасалады. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік процестердің пайда болуы мен мәселелері қарастырылады. Оқытудың табыстылығы қоғамның әлеуметтік құрылымын зерттеу дағдыларын және мәліметтерді жинау мен талдаудың жалпы әдістерін қолдану арқылы бағаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты қоғамның қызметі, қазіргі қоғамда болып жатқан әлеуметтік өзгерістердің мазмұны мен сипаты туралы білімді тереңдету. Пән материалдарын зерттеу негізгі социологиялық тұжырымдамаларға, соның ішінде әлеуметтік дамудың классикалық және қазіргі теорияларына, әлеуметтік өзгерістерді болжауға: проблемалар мен перспективаларға негізделген. Әлеуметтану теориясына сүйене отырып, макро, мезо және микро деңгейлердегі әлеуметтік өзгерістерді талдау жүргізу, сонымен бірге өзгерістердегі қажеттіліктерді анықтай алу мүмкіндігін қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде әлеуметтік процестерді модельдеу ерекшеліктері мен механизмдері туралы түсінік қалыптастыру. Әлеуметтанулық мәліметтерді өңдеу және талдау мәселелерін шешу үшін SPSS бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін ашу. Пән SPSS жүйесінде енгізілген модельдеу, деректерді талдаудағы теориялық және эмпирикалық білімді зерттейді. Курс сонымен қатар студенттер бірлескен зерттеуді құрастыратын және жүргізетін практикумды қамтиды. Курсты меңгеру нәтижесінде әлеуметтік мәселелерді зерттеу үшін сандық және сапалық зерттеу әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді шешім қабылдау процесінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістемесін қолдануға үйрету. Пән шешім қабылдау, тұлғаның дамуы, әлеуметтік саясат пен экономиканы сыни талдауға қажетті сыни ойлаудың негіздері мен құралдарын зерттейді. Курсты аяқтағаннан кейін студентте сыни тұрғыдан ойлауға және өзіндік интеллектуалдық процестерді байқауға деген көзқарас қалыптасады. Әлеуметтік және кәсіби қызметте шешім қабылдаудың әртүрлі стратегиялары мен әдістерін қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік психологияның әдіснамалық, теориялық және қолданбалы негіздерін, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу механизмдерін зерттеу. Мазмұны: шағын және үлкен әлеуметтік топтардың психологиясы. Көпшіліктің психологиясы. Әлеуметтік-психологиялық тренингтер, тесттер, ситуациялық психологиялық міндеттер, іскерлік ойындар әзірлеу және өткізу. Құзыреттіліктер: сауалнамалар жүргізуге және зерттеу нәтижелерін визуализациялауға арналған бағдарламалық кешендер мен интерактивті формаларды көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ мамандардың мемлекеттік, қоғамдық, кәсіптік, шығармашылық және басқа да ұйымдардағы әлеуметтік шешімдерді қабылдаудағы сарапшылардың рөлі мен сараптамалық іс-әрекеті туралы тұтас түсінік қалыптастыруын қамтамасыз ету. Курс әлеуметтік сараптама және әлеуметтік сараптаманың тиімділігі негізінде оқытылады. Нәтижесінде студент қоғамның және жеке мақсатты топтардың жоспарланған шешімдерге теріс реакцияларын теңестіру стратегиясын әзірлеу дағдыларын меңгереді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде қазіргі БАҚ дамуы мен құрылымының негізгі тенденциялары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру. Студенттерді бұқаралық ақпарат құралдары мен ақпаратты социологиялық талдау мәселелерімен таныстыру; БАҚ құбылыстарының социологиялық талдауының категориялары мен концепциялары, олардың эмпирикалық талдауда қолданылуы. Бұл пән бойынша оқыту оларды зерттеуде социологиялық әдістерді қолданудың негізгі дағдыларын қалыптастыруға, ойлау мәдениетін меңгеруге, ақпаратты қорытуға, талдауға, қабылдауға, мақсат қоюға және оған жету жолдарын таңдауға бағытталған.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің теориялық әлеуметтану саласындағы білімдерін тереңдету, социологиялық қиялын, әлеуметтік нышандарды, мәдени бейнелерді көру және түсіну, адам өмірі мен қоғамдық ұйымдар туралы көрнекі деректер жинау. Пән социологиялық ойлауды, фотоқұжаттарды аналитикалық интерпретациялау дағдыларын дамытады, студенттерге фотографияны пайдалана отырып, социологиялық талдаудың негізгі категориялары мен тұжырымдамаларын визуализациялау мүмкіндіктерін көрсетеді; әлеуметтік шындықты заманауи талдау, әлеуметтік мәселелерді көрсету үшін визуалды әлеуметтанудың маңыздылығы. Әлеуметтанулық зерттеулерде көрнекі (фотографиялық) ақпаратты пайдалану және бейнелерді интерпретациялау мен талдаудың социологиялық әдістерін тәжірибеде қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саяси және қоғамдық салалардағы әлеуметтік қатынастар жүйесіне кіріктірілген гендерлік көзқарас туралы терең, тәжірибеге бағытталған түсінік қалыптастыру. Курс гендерлік зерттеулердің негізгі ұғымдарын қамтуға бағытталған. Гендерлік сананы дамыту. Жеке өзін-өзі жүзеге асыру. Зорлық-зомбылық проблемалары мен себептері. Оқытудың табыстылығы қоғамдағы гендерлік қатынастарды талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру қабілетімен бағаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студентке демографияның мәні мен негізгі тұжырымдамалары туралы білім беру. Мазмұны: демография ғылым ретінде. Статистика теориясының негізгі әдістері мен тәсілдері. Әлеуметтік қатынастардың статистикалық математикалық модельдерін зерттеудің пәндік саласы мен критерийлері. Құзыреттіліктер: әлеуметтік процестерді статистикалық модельдеу нәтижелерін мазмұнды түсіндіру дағдыларын дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Дін туралы социологиялық ойдың даму кезеңдерін және діннің социологиялық теорияларының қазіргі бағыттарын ашып көрсету. Курс дін социологиясының негізгі тақырыптары мен теорияларына негізделген. Дін әлеуметтік ішкі жүйе ретінде. Діннің әлеуметтік және гносеологиялық негіздері мен алғышарттары. Діннің қоғамдағы қызметі мен рөлі. Студент әлеуметтік процестерді жақсы түсіну үшін дін туралы ресурстарды пайдалану дағдыларына ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттердің еңбек және кәсіпкерлік социологиясының теориясы мен тарихы бойынша білімдерін қалыптастыру. Курс еңбек социологиясы саласындағы теориялық білімдерге негізделген. Әлеуметтік және еңбек процестерін социологиялық талдаудың негізгі классикалық және қазіргі парадигмалары. Қазіргі заманғы социологиялық талдаудың концептуалды аппаратын еңбек қатынастары мен жұмыспен қамтуды зерттеуде қолдана білу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Кадр саясатының түсінігі және мәні. Кадрлық саясаттың принциптері мен функциялары. Ұйымның даму стратегиясы және кадрлық саясат. Қазақстанның мемлекеттік азаматтық қызметінің кадрлық әлеуеті, оның даму тенденциялары. Мемлекеттік кадр саясатының тұжырымдамалық негіздері. Мемлекеттік кадр саясатын іске асырудың принциптері мен тетіктері. Азаматтық қызмет персоналын бағалаудың кадрлық технологиялары. Кадр саясат. Ұйымның персоналымен кадр жұмысы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік саладағы адам ресурстарын басқару саласында топ құруды зерттеу әдістерін зерттеу. Пән ұжымдық қатынастарды басқару принциптерін зерттейді. Тиімді және тиімсіз команданың белгілері. Бұл курстың нәтижесі пайдалану, проблемалық аймақтарды анықтау және оларды жеңу жолдарын табу, нөлден бастап команда құру және бармен әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты классикалық және қазіргі заманғы ой мектептерін қоса алғанда, қалатанудағы қазіргі социологиялық теориялар мен тәсілдерді меңгеру. Студенттер қалалық проблемалар контекстінде кәсіби әлеуметтік ақпаратты талдау үшін отандық және шетелдік әлеуметтанудың соңғы жетістіктерін зерттейді. Осының негізінде олар қоғамның әртүрлі салаларындағы әлеуметтік процестерді талдап, қазіргі қалалардың әлеуметтік маңызды мәселелерін анықтайды.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерде қоғамның әлеуметтік өзгерістері мен жаңару процестерін зерттеудің негізгі теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Курс қоғамды модернизациялаудың негізгі теорияларын зерттейді, әлеуметтік өмірдің салаларын жаңғыртуға бағытталған заманауи басқару технологияларымен танысады. Нәтижесінде студент әртүрлі әлеуметтік нысандарды дамыту және жаңғырту жоспарларын жасау үшін әлеуметтік технологияларды қолдануды үйренеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ сыни ойлау мен талдамалық қабілеттерін дамыту.
Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, деректерді жинау және талдау әдістері, тақырыптар бойынша ғылыми жұмыстарды жазудың негізгі кезеңдері: Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның себептері; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет саласында зерттеулер әзірлеу және жүргізу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: маркетингтік шешімдер қабылдаумен қатар жүретін белгісіздікті азайту мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістерін үйрету.
Мазмұны: компанияларға өз өнімдері, қызметтері және мақсатты нарықтары туралы негізделген шешімдер қабылдауға көмектесетін деректерді жинау, талдау және түсіндіру процесін зерттейді. Бұл пән клиенттердің қажеттіліктері мен қалауларын түсінуге, сондай-ақ әртүрлі факторлардың нарық пен бәсекелестік ортаға әсерін бағалауға баса назар аударады.
Қалыптасқан құзыреттер: маркетингтік зерттеулер практикасына қолда бар әдістемелік тәсілдерді қолдана білу; ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау, оның негізгі элементтерін анықтау және олардың ұйымға әсерін бағалау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән бітірушіге әлеуметтік медицина институтының барлық қатысушылары мен ұйымдастырушыларының мүдделерін үйлестіру мақсатында денсаулық сақтау жүйесінде медициналық және социологиялық білім нәтижелерін ұйымдастыруға және пайдалануға үйретеді. Курстың мазмұны әлеуметтік менеджменттің жалпы сипаттамасына бағытталған; Тиімді басқару шешімдерін қабылдау принциптері; Денсаулық сақтауда әлеуметтік маркетингті қолданудың мәні мен ерекшеліктері. Студентте нақты медициналық-әлеуметтанулық зерттеуді ұйымдастыру дағдысы қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Курс отбасы қызметінің негізгі әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Пән қазіргі отбасының әлеуметтік функцияларын, оның өмірлік циклінің кезеңдерін, отбасылық дағдарыстарды, неке және ата-ана мен бала қарым-қатынасы процесінде туындайтын типтік мәселелерді қарастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде отбасы мәселелерін шешуде гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық ғылымдардың негізгі принциптері мен әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазіргі салыстырмалы әлеуметтанудың негізгі әдіснамалық мәселелерін анықтай отырып, студенттерді салыстырмалы әлеуметтанудың даму кезеңдерімен таныстыру. Курс әлеуметтанулық ой-пікірдің дамуының негізгі кезеңдерін және ірі әлеуметтанушы ғалымдардың мұрасын салыстырмалы талдауға бағытталған. Студенттер салыстырмалы талдауды қолдана отырып, салыстырмалы зерттеу жүргізу, социологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Саясат қоғамдық құбылыс ретінде. Саяси ғылымдағы саясаттың мәні және оны түсіндіру. Саясат пен мәдениеттің өзара байланысы. Саясат пен мәдениеттің теориялық негіздері. Мәдениеттің ерте түрлері. Ежелгі әлем мәдениеті. Ежелгі Шығыс. Антикалық Мәдениет. Орта Ғасыр Мәдениеті. Мұсылман әлемінің мәдениеті. Қайта өрлеу дәуірінің мәдениеті. Жаңа заманның көркем мәдениеті. XXI ғасырдың әлемдік мәдениеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Студенттерді саяси әлеуметтанудың саяси білім құрылымындағы орнымен, саяси процестерді эмпирикалық зерттеу әдістерімен және нәтижелерімен таныстыру. Курс саяси сенім мен іс-әрекеттің әлеуметтік құрылымын қарастырады; азаматтар саяси институттарды қашан және қалай даулайды және саяси жүйелер қалай өзгеруін қарастырады. Түлек саяси мінез-құлықтың негізгі формаларын талдау дағдыларына ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Трансформация процестеріндегі саяси элиталардың мәні мен маңызы туралы теориялық біліммен қаруландыру. Мазмұны: саяси элита туралы түсінік. Элистік идеяларды қалыптастыру. В.Паретто, Г.Москаның ілімдері. Саяси элитаның мәні мен негізгі белгілері. Саяси элитаның функциялары мен құрылымы. билеуші оппозиция элитасы. Құзыреттері: қазіргі қоғамдағы саяси элиталардың орны мен рөлін талдау, бағалау дағдыларын дамытуға ықпал ету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тәуекелді зерттеудегі социологиялық көзқарастардың даму тарихы мен қазіргі кезеңі туралы түсініктерді қалыптастыру, қазіргі заманның әлеуметтік мәселелерін тәуекел теориялары призмасы арқылы талдау. Әлеуметтік ғылымдардағы тәуекелді талдау тәсілдерінің негізгі классификациялары, тәуекелмен байланысты құбылыстарды эмпирикалық зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері. Соңғы нәтиже тәуекелдерді талдау тәсілдері тұрғысынан қазіргі заманның маңызды мәселелерін түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік мәселелерді тиімді шешу үшін тұлға, оның әлеуметтанулық зерттеу әдістемесі мен болашағы туралы түсінік қалыптастыру. Курс бағдарламасы әлеуметтанудағы білім объектісі ретінде тұлғаны зерттеуге бағытталған. Қоғамдық санада тұлға идеясының қалыптасуы. Тұлғаны зерттеудегі негізгі зерттеу стратегиялары. Студент теориялық білімін нақты қоғам салаларына көмектесуде, стратегиялар мен бағдарламаларды әзірлеу үшін пайдаланады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Фокус-топтарды пайдалана отырып, әлеуметтік және маркетингтік ақпаратты жинау әдісінің мүмкіндіктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән маркетингтік зерттеулердің элементі ретінде фокус-топтардың коммуникативті моделін зерттейді. Социологиялық мәселелерді шешу үшін фокус-топтарды пайдалану. Пәнді аяқтағаннан кейін фокус-топ әдісі арқылы қажетті әлеуметтік ақпаратты жинауды жоспарлау және социометриялық деректер қорын құру үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану дағдысы қалыптасады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Болашақ бакалаврлардың халықаралық қатынастардың қазіргі жағдайын бағалауда іргелі теориялық негізін, кең дүниетанымын және социологиялық ойлауын дамытуды қамтамасыз ету. Халықаралық қатынастар социологиясының объектісі мен пәнін қарастырады. Халықаралық қауымдастықтың құрылымы. Негізгі дағдылар тарихи сипаттағы халықаралық процестерді және қазіргі жағдайды талдаудың маңыздылығын түсінуге және қажеттілігін қабылдауға көмектеседі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттерде адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру.
Мазмұны: 1. Экология негіздері: экожүйе туралы түсінік, биотикалық және абиотикалық компоненттердің өзара әсері, биологиялық әртүрлілік. 2. Қоршаған ортаның ластануы: Ластаушы заттардың түрлері, олардың көздері, адам денсаулығына және қоршаған ортаға әсері, ластануды бақылау және азайту әдістері. 3. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері: еңбекті қорғаудың негізгі принциптері, жазатайым оқиғалар мен төтенше жағдайлардың алдын алу шаралары, қауіпсіз мінез-құлық саласында оқыту.4. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеу әдістері: қолайлы зерттеу әдістерін таңдау, алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелер мен қорытындыларды талдау.
Құзыреттіліктер: 1. Экожүйелердің қызмет етуінің және адамның қоршаған ортамен әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын түсіну. 2. Қоршаған ортаның жағдайын талдау және бағалау және оны жақсарту және қорғау шараларын әзірлеу қабілеті. 3. Экология және қауіпсіздік саласындағы зерттеулерді жүргізу дағдылары, сондай-ақ алынған мәліметтерді жүйелеу және түсіндіре білу. 4. Өз өмірі мен қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу, білімін күнделікті өмірде және жұмыста қолдану.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: экономика және кәсіпкерлік саласында зерттеулер жүргізу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу.
Мазмұны: зерттеу әдістері: статистикалық талдау, экономикалық модельдеу, сауалнама, сұхбат және т.б.; деректерді жинаудың, өңдеудің жалпы принциптері, әдістері мен әдістері, жаппай экономикалық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен тенденцияларын зерттеу; капиталдың мәні, формалары, құрылымы; өндіріс; өндіріс шығындары. Өндіріс кірістері; бизнес ұғымы. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде. Деректерді жинау және талдау әдістері, гипотезалар мен қорытындыларды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жобалау және ұсыну.
Құзыреттіліктер: сапалы зерттеу жүргізу, алынған деректерді талдау және түсіндіру, зерттеу нәтижелері негізінде қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдау, зерттеу нәтижелерін жазбаша және ауызша ресімдеу және ұсыну қабілеті.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Әлеуметтік-экономикалық институттардың анықтамалары, түрлері және қызметтері туралы білімдерін қалыптастыру. Әлеуметтік-мәдени контексте экономикалық мінез-құлықтың акселерациясын зерттеу. Экономикалық мінез-құлық түрлерін зерттеу. Кәсіпкерлік әлеуметтік-экономикалық құбылыс ретінде. Кәсіпкерліктің әлеуметтік функциялары. Нәтижесінде студент экономикалық өмір субъектілерінің мінез-құлқын әлеуметтік әрекет теориясының призмасы арқылы талдай алады.
Тәжірибені қорғау
Оқу процесінде алған теориялық және практикалық білімдерді жүйелеу, шоғырландыру және кеңейту. Оқу сабақтарының өзін-өзі дамыту тәжірибесін іске асыру. Өз бетімен жаттығу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін жинау. Кәсіби білім мен дағдыларды қолдануды талап ететін практикалық мәселелерді шешуде тәжірибе жинау.