Доктор философии (Phd)
1. «8D015-Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша мұғалімдерді даярлау білім беру бағдарламасының мақсаттары мен міндеттері»
1.1 «8D015-Жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша мұғалімдерді даярлау» білім беру бағдарламасының мақсаты:
1.1.1 – ғылыми зерттеулердің жаңа бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру немесе қолданыстағы ғылыми зерттеулердің өзекті бағыттарын дамыту, ғылым докторы ғылыми дәрежесін алу үшін білікті ғылыми жұмыстарды (диссертацияны) дайындауға мүмкіндік беретін ғылыми іскерлік нәтижелерін аналитикалық жалпылау дағдыларын меңгерген мамандарды дайындау;
1.1.2 - отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті ғылыми мамандарды даярлау;
1.1.3 – ғылым саласын табысты дамытуға мүмкіндік беретіндей физиканың таңдаулы саласынан іргелі, сапалы, кәсіби, терең мамандандырылған білім алу;
1.2 Білім беру бағдарламасының негізгі міндеттері:
1.2.1 - физика және физиканы оқыту әдістемесі саласында білім аумағын кеңейтуге үлес қосатын өзіндік тың зерттеу жүргізе алатын жоғары және жоғары білім беруден кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу саласы үшін жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық мамандар даярлау;
1.2.2 – ғылыми және шығармашылық жұмысқа дайындау, нәтижелерді сыни тұрғыдан талдауға үйрету, еркін, демократиялық және құқықтық мемлекеттегі өз кәсіби қызметіне деген жауапкершілікті қалыптастыру;
1.2.3 - нақты физикалық мәселелерді шешу үшін эксперимент қою және жүргізу, модельдеу іскерлігін меңгеру;
1.2.4 - теориялық физикалық моделдерді құру әдістерін және олардың математикалық шешімдерінің негізгі тәсілдерін меңгеру; физикалық процестерді компьютерлік модельдеу әдістерін және тәсілдерін игеру
1.3 Білім беру бағдарламасын игеру нәтижелеріне қойылатын талаптар:
1.3.1 - білім алушылар мен зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың инновациялық технологияларымен интеграцияның ерекше аймағын білу;
1.3.2 - болашақ мамандардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыруда әлеуметтік құндылықтарды интеграциялау принциптері мен әдістерін білу;
1.3.4- білім алушылар мен зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін университетте инновациялық технологияларды пайдалана отырып, сабақтың барлық түрлерін өткізу;
1.3.5- жаһандық үрдістерді және жоғары білім беруді дамыту стратегияларын ескере отырып, студенттер мен зерттеушілердің білімінің жеке траекториясын анықтау;
1.3.6 - ғылыми нәтижелерді іс жүзінде жүзеге асырудың әлеуметтік, экономикалық, экологиялық салдарлары бойынша жүргізілетін зерттеулердің нәтижелерін болжау.
Физика
8D01504
Математика, физика және информатика факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық талаптарға сәйкес ғылыми мәтіндерді жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымы, сыни ойлау, зерттеу материалдарын талдау және синтездеу, мәтінді дәлелдеу және логикалық құру; дереккөздермен, дәйексөздермен жұмыс істеудің академиялық стандарттары; ғылыми қоғамдастыққа жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді ұсыну.
5
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
13
ҒЗЖ қорғау
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
5
М(Д)ҒЗЖ
Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттар академиялық мәтіндерді жазу мен өңдеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгереді. Мазмұны: зерттеу нәтижелерін жазу дағдылары. Академиялық мәтіндерді пішімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің тұжырымдамалары мен қызметтері. Құзыреттіліктер: докторанттардың өз ғылыми жобаларын халықаралық академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес жүзеге асыру және өз нәтижелерін жазбаша түрде ұсынуға дайындығын дамыту.
5
ҒЗЖ қорғау
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
4
М(Д)ҒЗЖ
Әр түрлі көздерден ақпаратты талдау және өңдеу. Өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, жаңа ғылыми идеяларды ұсыну. дәстүрлі ақпарат тасымалдаушылармен, таратылған мәліметтер және білім базаларымен жұмыс істей алады; рейтингтік журналдарда жариялау үшін ғылыми мәтінді енгізу және редакциялаудың арнайы бағдарламаларымен жұмыс істей алады. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдыларын меңгереді.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы, кезеңдері, концептуалды аппараты және классификациясы. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердегі қателер. Зерттеуді жоспарлау. Ғылыми ақпараттар жинағы. Ғылыми зерттеу этикасы. Зерттеу жұмысының құрылымы. Зерттеу жұмысын бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, зерттеу жұмысын ұйымдастыру және басқару. Диссертация тақырыбы бойынша ғылыми мақалалар мен эксперименттер, докторлық диссертациялар дайындау дағдыларын, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін дайындау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ұсыну және баяндау дағдыларын қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
3
ҒЗЖ қорғау
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми семинардың негізгі мақсаты - диссертацияны дайындауда ғылыми-зерттеу және ақпараттық-аналитикалық жұмыста докторанттардың дағдыларын дамыту болып табылады. Ғылыми семинар - докторанттардың бітіруші кафедралар мен институттардың ғылыми-әдістемелік семинарларына қатысуы; институттың кафедраларында жүргізілетін диссертацияларды тестілеуге қатысуы; әртүрлі ғылыми шараларда баяндамалар жасауы.
3
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: докторантты диссертация бойынша негізгі жұмыс талаптарымен таныстыру.<br/> Мазмұны: Докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құруы және қорғауы.<br/> Құзыреттіліктер:зерттеу тақырыбы өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша басты заманауи ғылыми тенденцияларды саралау, жинақтау, талдау.
4
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, ғылыми мақалаларын, докторанттардың есептерін, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау; кафедра зерттеу жүргізілген базадағы ұйым болып табылатын диссертациялық жұмыстарды талқылау.Ғылыми жұмысты жалғастыру бойынша ұсыныстарын қабылдау болып келеді
3
ҒЗЖ қорғау
Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін, докторанттардың қойылған есептерін, ғылыми мәселелері мен ғылыми мақалаларын, докторанттардың диссертациялық жұмыстарын апробациялауды талқылау, зерттеу орындалатын кафедра базасында диссертациялық жұмыстарды талқылау. Зерттеу тақырыбы бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеудің практикалық дағдыларын талқылау
3
ҒЗЖ қорғау
Диссертациялық зерттеу тақырыбы бойынша теориялық және эксперименттік жұмыстың 80%-дан кем емес көлемін орындау. Томсон Рейтер (ISI Webof Knowledge, Thomson Reuters) компаниясының ақпараттық базасының деректері бойынша нөлдік емес импакт-факторы бар немесе Scopus компаниясының деректер базасына кіретін халықаралық ғылыми басылымда ғылыми мақала жариялау. Докторанттың аралық ғылыми есебін құру және қорғау.
3
ҒЗЖ қорғау
Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу, докторлық диссертацияны рәсімдеу
7
ҒЗЖ қорғау
Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік ғылымның дамуының қазіргі тенденцияларын, бағыттары мен заңдылықтарын білу және түсіну. Ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін шетел тілін жетік білу. Шет тілінде еркін қарым-қатынас дағдысы болу.
7
ҒЗЖ қорғау
Формирование и развитие профессиональных научно-исследовательских умений и навыков, опыт работы с библиотечным фондом, а также углубленное изучение иностранного языка по специальной литературе. Знакомство стажеров с принципами организации научного процесса в зарубежных вузах. Она направлена на формирования практических навыков научной, профессиональной деятельности в написании и оформлении диссертационного исследования.
7
М(Д)ҒЗЖ
Формирование и развитие профессиональных научно-исследовательских умений и навыков, опыт работы с библиотечным фондом, а также углубленное изучение иностранного языка по специальной литературе. Знакомство стажеров с принципами организации научного процесса в зарубежных вузах. Она направлена на формирования практических навыков научной, профессиональной деятельности в написании и оформлении диссертационного исследования.
5
М(Д)ҒЗЖ
NIRD
9
ҒЗЖ қорғау
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
9
М(Д)ҒЗЖ
Заманауи зерттеу әдістері негізінде өзіндік ғылыми зерттеу жүргізу. Зерттеудің заманауи әдіснамасын таңдау және тиімді пайдалану. Өзінің жаңа ғылыми идеяларын генерациялау, ғылыми танымның шекарасын кеңейте отырып, өз білімдері мен идеяларын ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.
12
Докторлық диссертация
Диссертация жұмысын рәсімдеу - бұл квалификациялық ғылыми зерттеуді жасаудың соңғы сатысы. Докторант ғылыми жұмыстарды рәсімдеу ережелерін білуге және қатаң ұстануға тиіс. Диссертация мемлекеттік және салалық стандарттар талаптарына сәйкес болуы керек. Кафедрада диссертацияны талқылау - бұл бастапқы экспертиза, ол үшін докторанттың мұқият дайындықты жүргізуі тиіс.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: физикалық білімнің құрылымдық элементтерін және оны меңгерту әдістемесін талдау. Мазмұны: қазіргі физикалық білімнің мазмұнын меңгеруде болашақ мамандарды педагогикалық процесті ұйымдастыруға қажетті қазіргі заманғы әдістермен, практикалық іскерліктермен, дағдылармен қаруландыру. Пәнді оқыту барысында қазіргі физикалық білімнің мазмұнына талдау жасалады. Құзыреттер: физиканың жекелеген тақырыптарын оқыту әдістемесіне сипаттама береді.
5
ҒЗЖ қорғау
NIRM 2
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: докторанттарды нанотехнологияның эксперименттік әдістерімен таныстыру. Мазмұны: нанотехнологияның жетістіктері және наноқұрылымды материалдарды зерттеу әдістері,сондай-ақ олардың физикалық негіздері зерделенеді. Өндірістің және медицинаның әртүрлі аумағында, жаратылыстану ғылымдары пәндерінің пәнаралық байланысын меңгеру барысында нанотехнологияның қолданылуы қарастырылады. Құзыреттер: нақты физикалық шарттарды ескере отырып, зерттеудіңмақсаты мен міндетін қоя білу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: қазіргі заманғы физика ғылымының, сондай-ақ инновациялық технологияларды қолдана отырып пәннің жаңа білім мазмұнын жобалаудың, әдіснамалық мәселелерін талдау. <br/> Мазмұны: орта кәсіптік білім беру мекемелерінде және әртүрлі бағыттағы сыныптарда физиканы оқытуда сандық және электрондық білім беру ресурстарын қолдану. Құзыреттер: физиканы оқытуда қазіргі ғылыми технологияларды қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазіргі заманғы физика ғылымының, сондай-ақ инновациялық технологияларды қолдана отырып пәннің жаңа білім мазмұнын жобалаудың, әдіснамалық мәселелерін талдау. <br/> Пәннің мазмұны: Орта кәсіптік білім беру мекемелерінде және әртүрлі бағыттағы сыныптарда физиканы оқытуда сандық және электрондық білім беру ресурстарын қолдану. <br/> Қалыптастырылатынқұзіреттіліктер:<br/> - физиканы оқытуда қазіргі ғылыми технологияларды қолдану.
2
ҒЗЖ қорғау
Диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын жасау. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау, басылымдармен жұмыс істеу мерзімі. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференциялар материалдарында мақалалар жазу және жариялау
2
ҒЗЖ қорғау
Зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау. Шешендік өнер және халықаралық ғылыми форумдарда, конференциялар мен семинарларда көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын меңгеру. Сондай-ақ ғылыми жазу және ғылыми коммуникация дағдылары бар. Ғылыми қызметке шығармашылықпен қарау қабілеті.
2
М(Д)ҒЗЖ
Диссертация тақырыбы бойынша PhD докторанттың ғылыми мақалаларын жариялау жоспарын жасау. Жұмыстарды жариялау жоспарланып отырған ғылыми басылымдарды таңдау, басылымдармен жұмыс істеу мерзімі. Ғылыми мақалалар үшін материалдар жинау. Халықаралық конференциялар материалдарында мақалалар жазу және жариялау
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттардың білім беру мекемелерінің инновациялық даму саласы бойынша кәсіби дайындық деңгейін көтеру.
Пәннің мазмұны: Оқыту әдіснамасы. Жоғары мектептегі білім мазмұны. Инновациялық педагогикалық білім беру технологиялары.
Қалыптастырылатын құзіреттіліктер:
- білім беру барысында қазіргі заманғы оқыту әдістерін, оқыту технологияларын қолдану;
- инновациялық білім беру технологияларының қолданылуын бағалау және оларды құрастыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Физикалық білімнің құрылымдық элементтерін және оны меңгерту әдістемесін талдау.
Пәннің мазмұны: Қазіргі физикалық білімнің мазмұнын меңгеруде болашақ мамандарды педагогикалық процесті ұйымдастыруға қажетті қазіргі заманғы әдістермен, практикалық іскерліктермен, дағдылармен қаруландыру. Пәнді оқыту барысында қазіргі физикалық білімнің мазмұнына талдау жасалады.
Қалыптастырылатын құзіреттіліктер:
- физиканың жекелеген тақырыптарын оқыту әдістемесіне сипаттама береді.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Докторанттарды нанотехнологияның эксперименттік әдістерімен таныстыру.
Мазмұны:Нанотехнологияның жетістіктері және наноқұрылымды материалдарды зерттеу әдістері,сондай-ақ олардың физикалық негіздері зерделенеді. Өндірістің және медицинаның әртүрлі аумағында, жаратылыстану ғылымдары пәндерін пәнаралық байланысын меңгеру барысында нанотехнологияның қолданылуы қарастырылады.
Қалыптастырылатын құзіреттіліктер:
- нақты физикалық шарттарды ескере отырып, зерттеудіңмақсаты мен міндетін қоя білу.
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: ғылыми-педагогикалық зерттеуді жүзеге асыру дағдыларының кешенін қалыптастыру.
Мазмұны: зерттеу жүргізу үшін педагогикалық ғылымның заманауи теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Таңдалған тақырып бойынша теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу, ғылыми танымның әртүрлі әдістерін қолдану. Алынған мәліметтерді өңдеу, нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп, зерттелетін тақырып бойынша баяндама түрінде ұсыну.
Құзыреттер: ғылыми зерттеудің түрлі әдістерін қолдануға, алынған нәтижелерді талдауға және таныстыруға қабілетті.
Тәжірибені қорғау
Практиканың мақсаты – оқыту үдерісін ұйымдастыру және оқу-әдістемелік материалдарды даярлау арқылы арнайы пәндерді оқу кезінде алған теориялық білімдерін бекіту және кеңейту; дәріс және семинар сабақтарын өткізу саласында тәжірибе, практикалық іскерліктер, оқытушылық қызмет дағдыларын меңгеру. Практика міндеттері. Практика өткізудің түрлері мен мерзімдері. Практиканы өткізу тәртібі.
Тәжірибені қорғау
Оқу барысында алынған теориялық және практикалық білімді бекіту. Педагогикалық және әдістемелік жұмыс дағдыларын меңгеру. Магистранттарда жоғары мектеп оқытушыларының философиялық пәндер бойынша кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Философияны және әлеуметтік-философиялық пәндерді оқыту барысында теориялық білімді қолдана білу.
Тәжірибені қорғау
Әлеуметтік педагог және өзін-өзі тану мұғалімі қызметінің нормативтік-құқықтық базасын, жылдық жұмыс жоспарын, оны орындау ерекшеліктерін зерттеу. Әлеуметтік-педагогикалық қызметті жоспарлауды талдау. Білім беру ұйымының Әлеуметтік-педагогикалық қызметімен танысу. Білім беру ұйымдары клиенттерінің әр түрлі категорияларымен жұмыс істеу үшін психологиялық, әлеуметтік-педагогикалық диагностика әдістемелерінің, практикалық іс-әрекет құралдарының пакеттерімен танысу. Әлеуметтік-педагогикалық технологияның диагностикалық блогын әзірлеу
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: докторанттарды білім беру мекемелеріндегі ғылыми -педагогикалық қызметіне дайындау, ғылыми педагогикалық құзіреттіліні арттыру.
Мазмұны:«Түркітану» саласындағы білімдерді бекіту. Түркітану бойынша докторанттардың нақты білім беру үдерісіндегі оқу және білім беру жобаларын жүзеге асыру. Жоғары оқу орындарында дәріс оқу және практикалық сабақтар жүргізу.
Құзіреттілігі: қазіргі білім берудің инновациялық технологияларын меңгеру; сабақта интерактивті әдіс -тәсілдерді қолдану; өзін- өзі тәрбиелеу мен жетілдіру дағдыларын дамыту.