педагогика ғылымдарының магистрі
7М016 - Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдерді дайындау (Тарих)ББ мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагогикалық кадрларды дайындау;
- гуманитарлық-әлеуметтік пәндер бойынша және сол пәндерді оқытудың инновациялық технологияларын қолдану бойынша жүйелі білім қалыптастыру;
- магистрлердің жалпы және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру, атап айтқанда әлеуметтік және азаматтық үлкен жауапкершілікке ие, өзінің кәсіби қызметін іске асыруға қабілетті;
- магистранттардың ғылыми-зерттеу мен тарихи процестер мен құбылыстарды бақылаудың экспериментальді әдістерінің негіздерін жетік меңгерту;
- ғылыми ойлау және дүниетанымға негізделген жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру.
Тарих
7M01601
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
«Ғылымның тарихы мен философиясы» пәні ғылымның генезисімен таныстырады, оның даму кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап қазіргі уақытқа дейін көрсетеді. Пәнде ғылымның классикалық, классикалық емес, постклассикалық емес ғылым кезеңдері қарастырылады. <br/> Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық ғылымдардың философиялық және әдіснамалдық мәселелері зерттеледі; позитивизм мен постпозитивизмнің негізгі идеялары мен тұжырымдары қарастырылады. <br/> Пән магистранттарда ғылыми-философиялық ойлау мәдениетін қалыптастыруға, әдіснамалдық дағдыларды жетілдіруге, тәуелсіз сыни және креативті ойлауды дамытуға бағытталған, соның арқасында жалпы әлемнің ғылыми бейнесін қалыптастырады.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі қағидаттары мен жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінікті қалыптастыру.Педагогика ЖОО-да оқытудың әдістері мен тәсілдері туралы ғылым ретінде. Негізгі педагогикалық санаттарды, әдіснаманы, тарихты және басқа ғылымдармен байланысты зерделеуді қамтиды. Жоғары білім берудің қазіргі заманғы парадигмаларын, кәсіби құзыреттілікті, оқытушыны оқыту теориясын және білім берудегі менеджментті қамтиды. Оқытудың кредиттік технологиясын, МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыруды, оқу-әдістемелік материалдарды жасауды және жоғары оқу орнында тәрбие жұмысын қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жоғары мектептің әдістемелік жұмысының негізгі бағыттарын қарау. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен белсенді әдістері. Жоғары мектепте педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологиялары. UMK жасау технологиясы. Кредиттік технология жағдайында студенттердің дербес жұмысын, педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Кәсіптік қызметте білім беру технологияларын пайдалануды практикалық талдау дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жоғары мектептің әдістемелік жұмысының негізгі бағыттарын қарау. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен белсенді әдістері. Жоғары мектепте педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологиялары. UMK жасау технологиясы. Кредиттік технология жағдайында студенттердің дербес жұмысын, педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Кәсіптік қызметте білім беру технологияларын пайдалануды практикалық талдау дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясы пән ретінде болашақ мамандарды даярлау мен тәрбиелеудің теориялық және практикалық аспектілерін қамтиды. Ұсынылып отырған курс болашақ оқытушы ретінде магистрдің педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға, педагогикалық қызметтің әртүрлі түрлеріне: кәсіптік-білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыруға; заманауи білім беру технологияларын әзірлеуге және қолдануға, студенттердің дайындық деңгейіне және оқыту мақсаттарына байланысты оқытудың оңтайлы стратегиясын таңдауға бағытталған; Жоғары мектептегі ғылыми-зерттеу және оқу процестерінің өзара байланысын анықтау. Пән магистранттардың негізгі теориялық түсініктерін, психологиялық және педагогикалық заңдылықтар туралы білімдерін, адамның қызметінің механизмдерін және психикалық шындықтың мазмұнын игеруге бағытталған. Ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, тұлғаның даму факторларын, оқытушы қызметінің психологиялық ерекшеліктерін, білім беру технологиялары мен педагогикалық коммуникациялардың негіздерінен білімді тереңдетеді.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Қазақстан тарихының тарихи зерттеулерін терең, кешенді жариялау; қазақстандық тарихнаманың дамуының басты кезеңдерін зерттеу; зерттеушілердің қазақтардың мәдениеті мен тұрмысының тарихы бойынша еңбектерін объективті тұрғыдан талдау болып табылады. Қазақстан туралы тарихи білімнің жинақталуы (XIX-ХХ ғ.басы.). Қазақ КСР-інде тарих ғылымының қалыптасуы мен дамуы, қазіргі кезеңдегі Қазақстан тарихының тарихнамасы
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену.<br/> Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану.<br/> Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылымның теориялық және әдістемелік негіздері және тарих мұғалімінің әртүрлі қызметтерін орындауды қамтамасыз ететін бастапқы әдістемелік дағдылары. Сабаққа дайындық, оқу-тәрбие процесін педагогикалық талдау және рефлексия. Тарихты оқыту әдістемесінің пәні мен мәселелері. Тарихты оқытудың міндеттері. Мектептегі Қазақстан және дүниежүзі тарих пәндерінің құрылымы мен мазмұны. Тарихты оқыту әдістемесінің классификациясы. Тарих пәндерінен сыныптан тыс жұмыстың негізгі формаларының сипаттамасы.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі (кәсіби) пәні әртүрлі салалардағы кәсіби қызмет үшін қажетті тілдік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс нақты лексиканы, кәсіби терминдерді, сондай-ақ тілді Кәсіби коммуникация контекстінде практикалық қолдануды қамтиды. Магистранттар кәсіби ортада қарым-қатынас дағдыларын үйренеді, соның ішінде іскери хаттар жазу, келіссөздер жүргізу, есептер мен презентациялар жасау.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеруге, сондай-ақ олардың кәсіби қызмет саласындағы білімдері мен дағдыларын дамытуға жәрдемдесуге бағытталған. Пән шеңберінде басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері баяндалады. Кәсіби қарым-қатынастың әр түрлері мен нысандары қарастырылады. Есту ақпаратын және кәсіби эмоцияларды қабылдауға ерекше көңіл бөлінеді. Пән шеңберінде студенттер ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар мен ғылыми жұмыстардың басқа да түрлерін жазуды және ресімдеуді үйренеді. Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер сөздік, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық тілдер бөлінісінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
SNZI 5301
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Өзгеріс кезеңіндегі күнделікті өмірді жан-жақты зерттеу. Мазмұны: Партиялық-мемлекеттік құрылым. саяси насихат жүйесі. Білім, медицина және мәдениет саласындағы әлеуметтік саясат. Демографиялық жағдай: халықтың саны мен құрамы, өзгеру динамикасы. Азық-түлік ресурстары. Қала және ауыл тұрғындарының еңбек қызметі. Күнделікті өмірдің материалдық және тұрмыстық аспектілері.
Қалыптасатын дағдылар: «Күнделіктілік» контентінің ерекшелігін ұғыну.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Кеңес педагогтарының күнделікті өмірін әлеуметтік, мәдени және кәсіби аспектілер арқылы зерттеу.
Мазмұны: мұғалімдердің әлеуметтік, экономикалық және мәдени жағдайы, олардың білімі, гендерлік және этникалық ерекшеліктері, идеология мен қоғамдық қызметтің әсері. Қалыптасатын дағдылар: Күнделіктілік мәдениетін және кәсіби бірегейлікті пәнаралық тәсілмен талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ресейдің имперлік тарихын зерттеу.
Мазмұны: Зерттеулердегі жаңа имперлік тарих.Ресей империясы: жаңғырту үрдісі, оның Далалық өлке,Түркістанға әсері. Имперлік тарихи феноменді, басқару тәжірибиесін, жергілікті тұрғынның өмірін зерттеу. Имперлік жағдайдағы адам. Өзім, бөгде, өзгелер ресми және жергілікті нарративтегі имперлік дискурста.
Қалыптасатын дағдылар: әлеуметтік тарихтағы тарихнамалық талдау дағдыларын игеру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жошы Ұлысының қазақ халқының этно-саяси тарихындағы, еуразиялық кеңістіктегі тарихи процесстердегі, Қазақстан территориясында мемлекеттіліктің дамуындағы ролін зерттеу. Мазмұны: Жошы ұлысының тарихы. Ұлы даладағы көшпелілер этногенезі. Алтай мен Дунай аралығында жаңа мемлекеттің орын алуы. Жошы хан кесенесі. Жошы ұлысының саяси құрылымдары, билік жүйесі, экономикасы, рухани мәдениеті. Отан тарихын жаңаша көзқарас тұрғысынан зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зияткерлік тарихты зерттеудің әдістемесі мен жаңа тәсілдерімен таныстыру.
Интеллектуалдық тарих ғылымның бағыты ретінде. Қазақ зиялылары және қазақ тарихының бастаулары. ХХғ. басында Алаш зиялыларының ағартушылық мәселелерімен байланысты ұстанымдары. Зиялылардың кеңестік буынының білім және ғылым мәселелеріне көзқарастары. ХХ ғасырдағы интеллектуалдық жетістіктер. Дағдылар: зияткерлік тарихты зерттеудегі заманауи тәсілдер мен теорияларды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі зерттеу тұжырымдамаларын (есте сақтау, ұмыту, тарих) және олардың дәстүрдің қалыптасуына әсерін зерттеу.
Мазмұны: Жадты зерттеудің пайда болуы және эволюциясы. Жеке тұлға және ұжымдық жад. Есте сақтау және тарихи негіз. Жадтың функциялары: ескерткіштер, мұражайлар, мерекелер, фотография. Аймақтық сәйкестілік және есте сақтау. Дәстүрдің өнертабысы. КСРО мен Қазақстандағы жад саясаты.
Қалыптасқан дағдылар: өткенді күнделікті қабылдауды әлеуметтік-тарихи талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттілік мәселесінің теориялық аспектілерін және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихын зерттеу.
Мазмұны: Қазақ мемлекеттілігі мәселесі. «Мемлекеттілік» ұғымы. Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттердің пайда болуы. Ортағасырлық мемлекеттердің саяси құрылымдары. Моңғол империясының саяси мұрасы. Қазақ хандығының ізашарлары: Әбілқайыр, Сібір хандықтары, Моғұлстан, Ноғай Ордасы,. Қазақ хандығының ұлт тарихындағы рөлі. Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулердің заманауи әдістемелік тәсілдерін меңгеру және оларды Қазақстан тарихын оқытуда қолдану. Мазмұны: Қазақстан тарихынан мысалында, тарих ғылымындағы қазіргі теориялар мен әдістерге шолу. Дереккөздерді сыни талдау және мәліметтерді түсіндіру. Қазақстан тарихын зерттеуде пәнаралық тәсілдерді қолдану. Дағдылар: Тарихи дереккөздерді сыни тұрғыдан талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан тарихын зерттеу мен репрезентациялауда қоғамдық тарих әдістерін және цифрлық технологияларды меңгеру. Мазмұны: Қоғамдық тарихқа кіріспе және оның Қазақстандағы ерекшелігі. Қазақстанның тарихи оқиғалары мен тұлғаларын мәлімдеуде цифрлық құралдарды пайдалану үлгілері. Оның Қазақстан тарихын қабылдауға әсерін талдау. Дағдылар: цифрлық тарихи материалдарды құру, деректерді талдау, жобаны жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Дін мен мәдениетке қатысты имперлік саясатты қарастыру. Мазмұны: Тұрғындардың мәдени және діни тәжірибиесі: негізгі конфессиялардың мінәжат орындары мен ғибадатхана кешендерінің ерекшелігі. Қала, ауылдағы дінге, мінәжат орындарына қатысты имперлік саясат. Діни тәжірибедегі салт-жоралар. Мәдени тәжірибе: түрлері, мерекелер, салт-дәстүрлер, тамақтану. Дағдылар: күнделікті мәдениетке қатысты тәжірибелерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан территориясында ерте көшпенділердің қалыптасу тарихын және даму заңдылықтарын зерттеу
Мазмұны: Көшпелі өркениет қалыптасуының алғышарттары, эволюциясы. Тайпалық бірлестіктер. Көшпелі мемлекеттердің пайда болуы. Алғашқы шаруашылық пен кәсіп. Көшпелі, жартылай көшпелі, отырықшы мәдениеттің өзара байланыстары. Көшпелі қоғамның қалыптасуы. Меншік, мүліктік, әлеуметтік жіктеліс. Ерте көшпенділердің материалдық, рухани мәдениеті және дүниетанымы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: жаңа әлеуметтік тарих әдіснамасын қолдануда зерттеу дағдылары мен сыни ойлауды дамыту.
Мазмұны: жаңа және дәстүрлі әлеуметтік тарихтың өзара байланысы, әлеуметтану мен демографиямен тоғысу; әлеуметтік түрлі топтардың, әйелдердің, балалардың тарихы; XVIII — XX ғғ. басындағы Қазақстан мысалындағы әлеуметтік құрылым мен ұтқырлық.
Дағдылар: әлеуметтік процестерді пәнаралық тәсілмен талдау мүмкіндігі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Деректерді кешенді талдау.
Мазмұны: Құжаттар құрылымын талдау мен жіктеу.Әлеуметтік тарихтың тарихи деректерінің түрлері, тұрпаты, түсіндермесі.Актілік деректер мен тіркеу құжаттамасы.Мерзімдік басылым, жеке тұлғаға қатысты құжаттар.Жеке істердің мәліметтерін талдау.Мемуарлардың түрлері.Хат, өтініш, арыз, шағым.Сот тергеу материалдары және Кеңес дәуірінің хабарламасы.
Дағдылар: әр түрлі деректермен жұмыс жасау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстанның тарихи ескерткіштерін, оның ішінде қолжазба материалдары мен тәркіленген туындыларды сақтаудың заманауи технологиялары мен әдістерін зерттеу. Курс мәдени мұраны құжаттау және қалпына келтіру үшін мұрағаттық тәсілдерді, цифрлық құралдарды (3D модельдеу, виртуалды қайта құру) қамтиды. Тарихи маңызды материалдарды сақтау және болашақ ұрпаққа қолжетімді ету және оның этикалық-құқықтық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан территориясындағы қола дәуірі ескерткіштерінің Қазақстанның әлеуметтік-саяси, экономикалық тарихын зерделеудегі маңызын зерттеу. Мазмұны: Қола дәуірі ескерткіштерінің зерттелуі, кезеңдері, орналасуы және ерекшеліктері. Архитектуралық ескерткіштер. Қазақстан жеріндегі қола дәуірі мәдениеттерінің ерекшеліктерін саралау. Қазақстан жеріндегі ескерткіштердің картасын жасау, олардың көрші елдердегі осы кезендегі ескерткіштермен байланысын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан территориясындағы орта ғасырлардағы этно-саяси процесстерді зерттеу
Мазмұны: Этникалық процесстерге сипаттама. «Этнос», «этногенез» ұғымдары. Этникалық процесстердің алғы шарттары, заңдылықтары. Қазақ жерін мекендеген этностар этникалық процесстердің әлеуметтік-экономикалық, саяси-мәдени алғы шарттары ретінде. Еуразиялық кеңістіктегі этникалық қауымдастықтар. Жошы ұлысының қазақ халқының қалыптасуындағы ролі. Қазақ хандығының қазақ халқының қалыптасуындағы ролі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азияның географиялық, табиғи жағдайларының экономикалық-саяси дамуға ықпалын зерттеу.
Мазмұны: Орталық Азияның тарихи географиясы туралы түсінік. Антикалық кезеңдегі зерттеулер. Қытай, парсы, араб деректеріндегі мемлекеттер территориясы. Саяхатшылар жазбалары. Орыс саяхатшылары, ғалымдарының қазақ жері туралы жазбалар. Картографиялық зерттеулер. Ежелгі және орта ғасырлардағы Орталық Азияның тарихи географиясының заманауи зерттелуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи деректерді талдау, интерпретациялау.Мазмұны: Қазақстандағы әртүрлі әлеуметтік топтардың өмірі мен мәдени тәжірибесін көрсететін материалдарды зерттеу. Әр кезеңдегі деректердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттеу. Тарихи материалдармен жұмыс істеудің эксперименттік әдістері мен инновациялық тәсілдерін енгізу. Дағдылар: деректердің сенімділігін бағалау, тарихи деректерді түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену.
Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану.
Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи-педагогикалық зерттеудің теориялық негіздері, әдістері, тәжірибелерінің түсінігін дамыту. Мазмұны: Цифрландыру жағдайындағы білім институттары мен педагогикалық идеяларды талдаудың заманауи тәсілдері. Тарихи-педагогикалық білім саласында ғылыми-зерттеу жобаларын жоспарлау, жүзеге асыру. Нормативтік, мемуарлық, статистикалық және мұрағаттық дереккөздерді талдау.
Дағдылар: Тарихи-педагогикалық талдау әдістерін қолдану; дереккөздерді интерпретациялау және бағалау; әлеуметтік-гуманитарлық саладағы зерттеу құзыреттерін дамыту.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ұлы дала халықтарының жетістіктерін, мәдениетін, өркениетін зерттеу және жалпы адамзаттық өркениеттегі тарихи орнын, мәдени ролін зерделеу. Мазмұны: Ежелгі мәдениеттер мен кәсіптер. Атқа міну өнері. Металлургия. Тарихи-өркениеттік сабақтастық негізіндегі көшпелі өмір салты. «Көшпелілер өркениеті». Дағдылар: Ұлы дала мәдениеті мен өркениетін зерттеу әдіснамасындағы заманауи проблемалары. Дала өркениетін зерттеудегі еуропоцентристік ұстанымдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан тарихын зерттеу мен репрезентациялауда қоғамдық тарих әдістерін және цифрлық технологияларды меңгеру.
Қоғамдық тарихқа кіріспе және оның Қазақстандағы ерекшелігі. Қазақстанның тарихи оқиғалары мен тұлғаларын мәлімдеуде цифрлық құралдарды пайдалану үлгілері. Оның Қазақстан тарихын қабылдауға әсерін талдау.
Дағдылар: цифрлық тарихи материалдарды құру, деректерді талдау, жобаны жүзеге асыру.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистрантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін таныстыру және дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік тарихи ғылымның теориялық және әдістемелік жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасқан дағдылар: зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, жүргізу.
Педагогикалық практика
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.