педагогика ғылымдарының магистрі
7М016 - Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдерді дайындау (Тарих)ББ мақсаты еңбек нарығында сұранысқа ие жоғары білікті педагогикалық кадрларды дайындау;
- гуманитарлық-әлеуметтік пәндер бойынша және сол пәндерді оқытудың инновациялық технологияларын қолдану бойынша жүйелі білім қалыптастыру;
- магистрлердің жалпы және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыру, атап айтқанда әлеуметтік және азаматтық үлкен жауапкершілікке ие, өзінің кәсіби қызметін іске асыруға қабілетті;
- магистранттардың ғылыми-зерттеу мен тарихи процестер мен құбылыстарды бақылаудың экспериментальді әдістерінің негіздерін жетік меңгерту;
- ғылыми ойлау және дүниетанымға негізделген жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды қалыптастыру.
Тарих
7M01601
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: академиялық қоғамдастықтың талаптарына сәйкес ғылыми мәтіндер мен дәлелді дәлелдер жазу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: академиялық жазудың әдістері мен құрылымын, соның ішінде сыни ойлауды, зерттеу материалдарын талдау мен синтездеуді, аргументацияны және мәтіннің логикалық құрылысын меңгеру. Бұл пән сонымен қатар академиялық стандарттарға сәйкес дереккөздермен жұмыс істеу, дәйексөздер келтіру және библиографиялық сілтемелер беру дағдыларын дамытуға бағытталған. Нәтижесінде, пәнді сәтті игеру докторанттарға Жарияланымдар, конференциялар және қарым-қатынастың басқа түрлері арқылы ғылыми қоғамдастыққа өздерінің зерттеу нәтижелері мен көзқарастарын тиімді және сенімді түрде ұсынуға мүмкіндік беруі керек.<br/> Құзыреттері: ақпаратты талдау және сыни бағалау; ақпаратты құрылымдау және ұйымдастыру; ақпарат көздерін зерттеу және іздеу; жұмысты жазбаша ресімдеу; ғылыми қоғамда өзінің дәлелдері мен көзқарастарын ілгерілету; сыни іздеу және өзінің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психологияның бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны меңгеру әдістерін зерттеу, сонымен қатар ғылыми қызметтің философиялық аспектілерін талдау. <br/> Мазмұны: Магистранттар ғылыми ойлаудың дамуының негізгі кезеңдерін, негізгі ғылыми теориялар мен концепцияларды, сонымен қатар ғылыми дүниенің қалыптасуына әсер еткен тарихи жағдайларды зерттейді. Пән студенттерге ғылымның қалай қызмет ететінін және ғылыми білімнің қалай қалыптасатынын түсінуге көмектеседі, сонымен қатар сыни ойлау мен ғылыми дереккөздерді талдау қабілетін дамытады.<br/> Құзіреттіліктер: 1. Ғылыми білімнің тарихи дамуын және оны алу әдістерін түсіну. 2. Ғылыми қызметтің философиялық аспектілері мен мәселелерін талдау және бағалау қабілеті. 3. Ғылым тарихы мен философиясындағы негізгі ұғымдар мен теорияларды білу. 4. Алған білімдерін ғылыми дереккөздерді сыни талдау үшін қолдана білу. 5. Тарихи-философиялық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. 6. Ғылымның философиялық және әдіснамалық мәселелері бойынша өз ұстанымын тұжырымдап, дәлелдей білу. 7. Сыни тұрғыдан ойлау және тарихи деректерді ғылыми әдіснама тұрғысынан талдай білу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты - білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі қағидаттары мен жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінікті қалыптастыру.Педагогика ЖОО-да оқытудың әдістері мен тәсілдері туралы ғылым ретінде. Негізгі педагогикалық санаттарды, әдіснаманы, тарихты және басқа ғылымдармен байланысты зерделеуді қамтиды. Жоғары білім берудің қазіргі заманғы парадигмаларын, кәсіби құзыреттілікті, оқытушыны оқыту теориясын және білім берудегі менеджментті қамтиды. Оқытудың кредиттік технологиясын, МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыруды, оқу-әдістемелік материалдарды жасауды және жоғары оқу орнында тәрбие жұмысын қарастырады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің мақсаты: Жоғары мектептің әдістемелік жұмысының негізгі бағыттарын қарау. Оқытуды ұйымдастырудың дәстүрлі әдістері мен белсенді әдістері. Жоғары мектепте педагогикалық жобалау, ұйымдастыру және бақылау технологиялары. UMK жасау технологиясы. Кредиттік технология жағдайында студенттердің дербес жұмысын, педагогикалық бақылауды ұйымдастыру. Кәсіптік қызметте білім беру технологияларын пайдалануды практикалық талдау дағдылары.
6
ҒЗЖ қорғау
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
9
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: магистерлік диссертация жазу үшін магистранттың өзіндік зерттеу жұмысын жүргізу.<br/> Мазмұны: Тұжырымдаманы, зерттеу жоспарын әзірлеу (MD). Ұлттық және әлемдік тарих саласындағы пәндік білімді қолдана отырып, ғылыми жобаны барлық кезеңдерде жүзеге асыру<br/> Қалыптасқан дағдылар: ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдануға дайын болу.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ақпаратты тексеру және құрылымдай алу қабілеті.
8
Магистрлік диссертация
Мақсаты: магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау. <br/> Мазмұны: Өз бетімен жүргізген зерттеулерінен, теориялық, эксперименталды нәтижелерден тұратын, таңдап алған өзекті мәселесі бойынша қолданбалы міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін магистрлік диссертацияны Мемлекеттік аттестациялық комиссия отырысында көпшілік алдына ұсыну.<br/> Құзыреттіліктер: даярлау бағыты бойынша теориялық білім, практикалық біліктерді жүйелеу, оларды нақты ғылыми, қолданбалы міндеттерді шешуде қолдану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: цифрлық гуманитарлық ғылымдарда қолданылатын әртүрлі құралдарды, тәсілдерді зерттеу және меңгеру.<br/> Мазмұны: Деректерді визуализациялау және инфографика. Үш өлшемді модельдеудің технологиялық мүмкіндіктері. ГАЖ және кеңістіктік талдау. Цифрлық құралдарды қолдану тәжірибесі.<br/> Қалыптасқан дағдылар: цифрлық технологияны пайдалану, тарихи деректермен жұмыс жасау, логиканы және талдауды, сонымен қатар белгілі бір әдістердің мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтау
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән студенттерді шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеруге, сондай-ақ олардың кәсіби қызмет саласындағы білімдері мен дағдыларын дамытуға жәрдемдесуге бағытталған. Пән шеңберінде басқару және психологиялық-педагогикалық терминологияны меңгерудегі CLIL әдісінің ерекшеліктері баяндалады. Кәсіби қарым-қатынастың әр түрлері мен нысандары қарастырылады. Есту ақпаратын және кәсіби эмоцияларды қабылдауға ерекше көңіл бөлінеді. Пән шеңберінде студенттер ғылыми мақалалар, эсселер, баяндамалар, жобалар мен ғылыми жұмыстардың басқа да түрлерін жазуды және ресімдеуді үйренеді. Пәнді зерделеу нәтижесінде студенттер сөздік, тілдік, әлеуметтік-мәдени, оқу-танымдық тілдер бөлінісінде қарым-қатынас жасау қабілетіне ие болады.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан территориясындағы ежелгі және орта ғасырлардағы этно-саяси процесстерді зерттеу
Мазмұны: Этникалық процесстерге сипаттама. «Этнос», «этногенез» ұғымдары. Этникалық процесстердің алғы шарттары, заңдылықтары. Қазақ жерін мекендеген этностар этникалық процесстердің әлеуметтік-экономикалық, саяси-мәдени алғы шарттары ретінде. Еуразиялық кеңістіктегі этникалық қауымдастықтар. Жошы ұлысының қазақ халқының қалыптасуындағы ролі. Қазақ хандығының қазақ халқының қалыптасуындағы ролі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Жошы Ұлысының қазақ халқының этно-саяси тарихындағы, еуразиялық кеңістіктегі тарихи процесстердегі, Қазақстан территориясында мемлекеттіліктің дамуындағы ролін зерттеу. Мазмұны: Жошы ұлысының тарихы. Ұлы даладағы көшпелілер этногенезі. Алтай мен Дунай аралығында жаңа мемлекеттің орын алуы. Жошы хан кесенесі. Жошы ұлысының саяси құрылымдары, билік жүйесі, экономикасы, рухани мәдениеті. Отан тарихын жаңаша көзқарас тұрғысынан зерттеу.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: зияткерлік тарихты зерттеудің әдістемесі мен жаңа тәсілдерімен таныстыру.
Интеллектуалдық тарих ғылымның бағыты ретінде. Қазақ зиялылары және қазақ тарихының бастаулары. ХХғ. басында Алаш зиялыларының ағартушылық мәселелерімен байланысты ұстанымдары. Зиялылардың кеңестік буынының білім және ғылым мәселелеріне көзқарастары. ХХ ғасырдағы интеллектуалдық жетістіктер. Дағдылар: зияткерлік тарихты зерттеудегі заманауи тәсілдер мен теорияларды талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: негізгі зерттеу тұжырымдамаларын (есте сақтау, ұмыту, тарих) және олардың дәстүрдің қалыптасуына әсерін зерттеу.
Мазмұны: Жадты зерттеудің пайда болуы және эволюциясы. Жеке тұлға және ұжымдық жад. Есте сақтау және тарихи негіз. Жадтың функциялары: ескерткіштер, мұражайлар, мерекелер, фотография. Аймақтық сәйкестілік және есте сақтау. Дәстүрдің өнертабысы. КСРО мен Қазақстандағы жад саясаты.
Қалыптасқан дағдылар: өткенді күнделікті қабылдауды әлеуметтік-тарихи талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: мемлекеттілік мәселесінің теориялық аспектілерін және қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу тарихын зерттеу.
Мазмұны: Қазақ мемлекеттілігі мәселесі. «Мемлекеттілік» ұғымы. Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттердің пайда болуы. Ортағасырлық мемлекеттердің саяси құрылымдары. Моңғол империясының саяси мұрасы. Қазақ хандығының ізашарлары: Әбілқайыр, Сібір хандықтары, Моғұлстан, Ноғай Ордасы,. Қазақ хандығының ұлт тарихындағы рөлі. Біртұтас қазақ мемлекетінің құрылуы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулердің заманауи әдістемелік тәсілдерін меңгеру және оларды Қазақстан тарихын оқытуда қолдану. Мазмұны: Қазақстан тарихынан мысалында, тарих ғылымындағы қазіргі теориялар мен әдістерге шолу. Дереккөздерді сыни талдау және мәліметтерді түсіндіру. Қазақстан тарихын зерттеуде пәнаралық тәсілдерді қолдану. Дағдылар: Тарихи дереккөздерді сыни тұрғыдан талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан тарихын зерттеу мен репрезентациялауда қоғамдық тарих әдістерін және цифрлық технологияларды меңгеру. Мазмұны: Қоғамдық тарихқа кіріспе және оның Қазақстандағы ерекшелігі. Қазақстанның тарихи оқиғалары мен тұлғаларын мәлімдеуде цифрлық құралдарды пайдалану үлгілері. Оның Қазақстан тарихын қабылдауға әсерін талдау. Дағдылар: цифрлық тарихи материалдарды құру, деректерді талдау, жобаны жүзеге асыру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан территориясында ерте көшпенділердің қалыптасу тарихын және даму заңдылықтарын зерттеу
Мазмұны: Көшпелі өркениет қалыптасуының алғышарттары, эволюциясы. Тайпалық бірлестіктер. Көшпелі мемлекеттердің пайда болуы. Алғашқы шаруашылық пен кәсіп. Көшпелі, жартылай көшпелі, отырықшы мәдениеттің өзара байланыстары. Көшпелі қоғамның қалыптасуы. Меншік, мүліктік, әлеуметтік жіктеліс. Ерте көшпенділердің материалдық, рухани мәдениеті және дүниетанымы.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қазақстанның тарихи ескерткіштерін, оның ішінде қолжазба материалдары мен тәркіленген туындыларды сақтаудың заманауи технологиялары мен әдістерін зерттеу. Курс мәдени мұраны құжаттау және қалпына келтіру үшін мұрағаттық тәсілдерді, цифрлық құралдарды (3D модельдеу, виртуалды қайта құру) қамтиды. Тарихи маңызды материалдарды сақтау және болашақ ұрпаққа қолжетімді ету және оның этикалық-құқықтық аспектілері.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан территориясындағы қола дәуірі ескерткіштерінің Қазақстанның әлеуметтік-саяси, экономикалық тарихын зерделеудегі маңызын зерттеу. Мазмұны: Қола дәуірі ескерткіштерінің зерттелуі, кезеңдері, орналасуы және ерекшеліктері. Архитектуралық ескерткіштер. Қазақстан жеріндегі қола дәуірі мәдениеттерінің ерекшеліктерін саралау. Қазақстан жеріндегі ескерткіштердің картасын жасау, олардың көрші елдердегі осы кезендегі ескерткіштермен байланысын көрсету.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Орталық Азияның географиялық, табиғи жағдайларының экономикалық-саяси дамуға ықпалын зерттеу.
Мазмұны: Орталық Азияның тарихи географиясы туралы түсінік. Антикалық кезеңдегі зерттеулер. Қытай, парсы, араб деректеріндегі мемлекеттер территориясы. Саяхатшылар жазбалары. Орыс саяхатшылары, ғалымдарының қазақ жері туралы жазбалар. Картографиялық зерттеулер. Ежелгі және орта ғасырлардағы Орталық Азияның тарихи географиясының заманауи зерттелуі.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: тарихи деректерді талдау, интерпретациялау.Мазмұны: Қазақстандағы әртүрлі әлеуметтік топтардың өмірі мен мәдени тәжірибесін көрсететін материалдарды зерттеу. Әр кезеңдегі деректердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын зерттеу. Тарихи материалдармен жұмыс істеудің эксперименттік әдістері мен инновациялық тәсілдерін енгізу. Дағдылар: деректердің сенімділігін бағалау, тарихи деректерді түсіндіру.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарихи зерттеулерде пәнаралық тәсілдерді қолданудың әдіснамалық негіздері мен принциптерін оқып үйрену.
Мазмұны: Тарихи зерттеулердегі әлеуметтік психологияның теориялары мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі антропологияның түсініктері мен әдістері. Тарихи зерттеулердегі семиотика әдістері. Тарихи зерттеулерде әлеуметтанудың тұжырымдамалары мен әдістерін қолдану.
Қалыптасқан дағдылар: әртүрлі тарихнамалық мектептер жасаған пәнаралық көзқарастар тұрғысынан жасалған әдіснамалық тәсілдерді талдау.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Ұлы дала халықтарының жетістіктерін, мәдениетін, өркениетін зерттеу және жалпы адамзаттық өркениеттегі тарихи орнын, мәдени ролін зерделеу. Мазмұны: Ежелгі мәдениеттер мен кәсіптер. Атқа міну өнері. Металлургия. Тарихи-өркениеттік сабақтастық негізіндегі көшпелі өмір салты. «Көшпелілер өркениеті». Ұлы дала мәдениеті мен өркениетін зерттеу әдіснамасындағы заманауи проблемалар. Дала өркениетін зерттеудегі еуропоцентристік ұстанымдар.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Қазақстан тарихын зерттеу мен репрезентациялауда қоғамдық тарих әдістерін және цифрлық технологияларды меңгеру.
Қоғамдық тарихқа кіріспе және оның Қазақстандағы ерекшелігі. Қазақстанның тарихи оқиғалары мен тұлғаларын мәлімдеуде цифрлық құралдарды пайдалану үлгілері. Оның Қазақстан тарихын қабылдауға әсерін талдау.
Дағдылар: цифрлық тарихи материалдарды құру, деректерді талдау, жобаны жүзеге асыру.
Ғылыми-зерттеу практикасы
Мақсаты: магистрантты ғылыми-зерттеу процестері саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін таныстыру және дайындау.
Мазмұны: отандық және шетелдік тарихи ғылымның теориялық және әдістемелік жетістіктерін зерделеу, практикалық дағдыларды шоғырландыру және ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Қалыптасқан дағдылар: зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу, жүргізу.
Педагогикалық практика
Педагогикалық практиканың мақсаты - оқыту үдерісінде алынған теориялық және практикалық білімдерін бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдыларын қалыптастыру, ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін игеру. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін игеру. Құзыреттіліктер: оқыту іс-әрекетін жобалау және педагогикалық жүйелерді басқарудың әртүрлі әдістерін әзірлеу.