(PhD) философия докторы
Отандық және әлемдік еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, өзінің шығармашылық және ғылыми әлеуетін іске асыруға және әлемдік білім беру жүйесіне ықпалдасуға қабілетті мамандарды даярлау
Тарих-дінтану
8D01602
Тарих және құқық факультеті
Ғылыми - педагогикалық бағыт
күндізгі
0 〒 (күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Ғылыми - педагогикалық бағыт)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді оқу барысында білім алушылар академиялық мәтіндер ұғымдарымен, жанрларымен, қызметтерімен және мәтіндерді безендіру түрлерімен, оларды рәсімдеуге қойылатын талаптармен танысады. Академиялық мәтіндер құру, зерттеу нәтижелерін жазбаша баяндау, ғылыми мақалаларды, диссертацияларды жазу және эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну, ұлттық және халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс жасау дағдыларын меңгереді. Академиялық адалдық саясатын ұстану және плагиатқа төзбеушілік қасиеттері қалыптасады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. <br/> Мазмұны: ғылыми зерттеулердің әдістемесі, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. <br/> Құзыреттіліктер: ғылыми міндеттер мен гипотезаларды тұжырымдау; зерттеу жүргізудің ғылыми әдістері мен құралдарын таңдау; деректерді өңдеу және түсіндіру үшін аналитикалық дағдылар; ғылыми мақалалар мен есептер құра білу; сыни ойлау және ғылыми ақпараттың сапасын бағалау дағдылары; зерттеу процесін жоспарлау мен басқарудың ұйымдастырушылық дағдылары; ғылыми нәтижелерді таныстыру және коммуникация дағдылары.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: Тарих ғылымындағы ғылыми-зерттеу қызметінің спецификасы туралы пайымын қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми-зерттеу жұмысының методологиясы, ғылыми зерттеулерді құру принциптері, негізгі кезеңдері, зерттеу процесін ұйымдастыру, ғылыми зерттеулердің құралдары мен әдістері туралы білімді бір жүйеге келтіру.<br/> Қалыптасатын дағдылар: заманауи зерттеу әдістері мен технологияларын қолдана отырып, өзінің кәсіби саласында зерттеу қызметін дербес жүргізуі.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми қоғамдастықта да, одан тыс жерлерде де қазіргі ғалымның қарым-қатынас дағдылары мен стратегияларын дамыту. Ғылыми қызмет өрісіне табысты кіру үшін докторанттың құзыреттілігін дамыту мынадай мәселелердің кең спектрін ескере отырып жүзеге асырылады: ғылыми жетекшімен қарым-қатынас орнату, гранттарға қатысу, ғылыми жарияланымдар этикасы, ғылыми жұмыстар мен зерттеулерді ілгерілету.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Ғылыми қоғамдастықта да, одан тыс жерлерде де қазіргі ғалымның қарым-қатынас дағдылары мен стратегияларын дамыту. Ғылыми қызмет өрісіне табысты кіру үшін докторанттың құзыреттілігін дамыту мынадай мәселелердің кең спектрін ескере отырып жүзеге асырылады: ғылыми жетекшімен қарым-қатынас орнату, гранттарға қатысу, ғылыми жарияланымдар этикасы, ғылыми жұмыстар мен зерттеулерді ілгерілету.
7
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми тағылымдамасы әлемдік ғылымның соңғы жетістіктерін игеру, белгілі бір ғылым саласында ғылыми, кәсіптік қызметтің практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатында өткізіледі. Тағылымдама кезінде докторант шетелдік ғылыми кеңесшінің жетекшілігімен диссертацияда жұмыс істейді, ғылыми әдебиеттерді, зерттеу материалдарын оқиды.
3
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: докторанттарды диссертациялық жұмыстың негізгі талаптары мен түрлерімен таныстыру.<br/> Мазмұны: докторлық диссертацияның тақырыбын анықтау. Докторанттың жеке жоспарын және диссертацияның ғылыми аппаратын құрастыру. Диссертация жұмысының жоспарын әзірлеу. Негізгі әдебиеттерді таңдау және талдау. Докторанттың ғылыми есебін құру және қорғау.<br/> Құзіреттілік: зерттелетін тақырыптың өзектілігін анықтау, диссертация тақырыбы бойынша қазіргі заманғы жетекші ғылыми үрдістерді талдау, жалпылау.
4
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 2
3
М(Д)ҒЗЖ
Ғылыми-зерттеу жұмысы, сонын iшiнде Ғылыми семинар 4
18
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: Докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоғары ғылыми деңгейде өз бетінше орындау және докторлық диссертацияны даярлау қабілеттерін қалыптастыру.<br/> Мазмұны: Ғылыми зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері. Зерттеу жоспарын әзірлеу. Ақпарат көздерімен және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу. Деректер жинау, талдау және интерпретациялау. Диссертация құрылымы мен мазмұнын әзірлеу. Ғылыми стильде жазу және нәтижелерді рәсімдеу.<br/> Құзыреттіліктері: ғылыми-зерттеу жұмысын жүйелі түрде жоспарлайды және жүзеге асырады;<br/> диссертациялық жұмысты ғылыми талаптарға сәйкес жазады;<br/> ғылыми зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде ұсынады және қорғайды.
13
М(Д)ҒЗЖ
Ғылымометриялық мәліметтер базасындағы басылымдарға шолу. WoS және Scopus ғылыми дерекқорларымен танысу.Басылымды дайындаудың негізгі кезеңдері. Ғылыми журналды таңдау. Мақаланы дайындау. Scopus және Web of Science индекстелген мақалаларға қойылатын талаптар. IMRAD мақаласының құрылымы.
7
М(Д)ҒЗЖ
Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми жарияланымдардың түрлері, БҒСБК ұсынған журналдардың критерийлері және ғылыми стильдің негіздері. Музыкалық педагогика саласындағы зерттеу тақырыптары, жанрлық ерекшеліктері, аннотацияларды, түйінді сөздерді дайындау және салалық ерекшеліктерді ескере отырып, сілтемелерді дұрыс ресімдеу.
2
М(Д)ҒЗЖ
Халықаралық конференция материалдарында жариялау. Халықаралық ғылыми платформада ғылыми нәтижелерді ұсыну дағдыларын дамыту, басқа елдердің ғалымдарымен тәжірибе алмасу. Музыкалық білім берудің өзекті мәселелері бойынша ғылыми мақалалар дайындау және ұсыну. Халықаралық конференцияларда талқылаулар мен пікірталастарға қатысу, музыкалық педагогика саласындағы жетекші сарапшылардан кері байланыс алу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Докторанттарда ХХ ғасырдың ірі шетелдік мектептері мен бағыттары мысалында тарихи білімді дамытудың маңызды кезеңдері мен жетекші үрдістері туралы тереңдетілген кәсіби білімді қалыптастыру. Тарих ғылымындағы діни сананы зерттеу, тарих ғылымындағы аспаптық факторлар мәселесін түсіну, тарих ғылымындағы менталитетті зерттеу. Тарихи деректерді кешенді талдау әдістерін қолдануға дайындық.
12
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
9
М(Д)ҒЗЖ
Докторанттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және докторлық диссертацияны орындау. Ғылыми семинар Халықаралық конференциялар материалдарындағы жарияланымдар. Thomson Reuters, Scopus базасына енетін жарияланымдар. БҒСБҚ ұсынатын мерзімді баспасөздердегі жарияланымдар
4
М(Д)ҒЗЖ
Мақсаты: ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми және патенттік әдебиеттерге талдау жасау. Әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулерде қолданылатын қазіргі ІТ технологиясын қолдана отырып жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмысының, сондай-ақ ғылыми-зерттеу ұжымдарының құрамындағы жұмыстың құзыреттілігі мен дағдыларын игеру мақсатында зерттелетін тақырып бойынша бірегей ғылыми ұсыныстар мен ғылыми идеяларды әзірлеу.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дін феноменін, адамның шындыққа, Құдай шындығына діни қатынасын философиялық түсінуге ықпал етеді, эпистемология мен діни тілдің проблемаларын, сондай-ақ қоғам тарихындағы әртүрлі құбылыстарды, діндердің өзара байланысы мен өзара әрекеттесуін түсінуге мүмкіндік береді. Дін философиясының негізгі принциптері, философиялық-дінтану жүйелері, дінді жүйе ретінде философиялық талдау. Философиялық-дінтану ақпаратын талдай алады.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пән дін феноменін, адамның шындыққа, Құдай шындығына діни қатынасын философиялық түсінуге ықпал етеді, эпистемология мен діни тілдің проблемаларын, сондай-ақ қоғам тарихындағы әртүрлі құбылыстарды, діндердің өзара байланысы мен өзара әрекеттесуін түсінуге мүмкіндік береді. Дін философиясының негізгі принциптері, философиялық-дінтану жүйелері, дінді жүйе ретінде философиялық талдау. Философиялық-дінтану ақпаратын талдай алады.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Соңғы теориялық, әдістемелік және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері,зерттеудің заманауи әдістері. Өзінің ғылыми зерттеу тақырыбы аясында эксперименттік зерттеулер жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және ғылыми танымның басқа әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
5
Ғылыми-зерттеу практикасы
Соңғы теориялық, әдістемелік және отандық және шетелдік ғылымның технологиялық жетістіктері,зерттеудің заманауи әдістері. Өзінің ғылыми зерттеу тақырыбы аясында эксперименттік зерттеулер жүргізеді, математикалық статистика әдістерін және ғылыми танымның басқа әдістерін қолданады. Деректерді өңдеу, талдау және нәтижелерді нақтылау. Ғылыми-әдістемелік семинар аясында зерттеу тақырыбы бойынша сөз сөйлеу.
12
Докторлық диссертация
Магистратурада оқу деңгейіне тән академиялық және ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, ғылыми пікірталас жүргізу, зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша қызметтің әртүрлі нысандарында ұсыну қабілетін қалыптастыруға бағытталған.
5
Педагогикалық практика
Оқу барысында алған теориялық және практикалық білімдерін бекіту. Оқу-әдістемелік жұмыста дағдыларды меңгеру. Докторанттардың әлеуметтік пәндер бойынша жоғары оқу орындарының оқытушылары ретінде кәсіби дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Эмпирикалық зерттеулердің аналитикалық құралдары және теорияларды тәжірибеде қолдану. Алған теориялық білімдерін практикалық іс-әрекетте бекіту. Әлеуметтану теориясының негіздері мен әлеуметтанулық зерттеу әдістері бойынша негізгі және кәсіби профильді білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдана білу.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: студенттердің ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі адамзаттың тарихи ойының даму генезисі туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Тарих ғылымының басқа білім салаларымен қарым-қатынасына, тарихи дамудың кең таралған тұжырымдамалық модельдеріне, тарихи білімнің мазмұны мен белгілеріне ерекше назар аударылады. Қалыптастырылатын құзыреттер әртүрлі дәуірлердегі тарихи ой өкілдерінің тұжырымдамаларын, отандық және шетелдік тарихшылардың еңбектерін, пікірталастарды сипаттап жіктей алады