білім бакалавры
Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттерге, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін және білім беру үрдісін ұйымдастыруды жоғары сапада құруға қабілетті география мұғалімдерін даярлау.
География (IP)
6B01515A
Білім факультеті
Бiрiншi жоғары бiлiм
күндізгі
География
Биология
80 (Каз.) 80 (Орыс.)
0 〒 (күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
0 〒 (шетелдіктер, күндізгі, Бiрiншi жоғары бiлiм)
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын ар-ождан ұғымын меңгеру.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Қоғамның дамуындағы АКТ рөлі. АКТ саласындағы стандарттар. Компьютерлік жүйелерге кіріспе. Бағдарламалық жасақтама. Операциялық жүйелер. Адам мен компьютердің өзара әрекеттесуі. Дерекқор жүйелері. Деректерді талдау. Деректерді басқару. Желілер және телекоммуникациялар. Киберқауіпсіздік. Интернет технологиясы. Бұлтты және мобильді технологиялар. Мультимедиялық технологиялар. Интеллектуалды технологиялар. Электрондық технологиялар. Электрондық бизнес. Электрондық оқыту. Электрондық үкімет. Өнеркәсіптегі акт. АКТ даму перспективалары.
3
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың дамуын бақылау, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдау.<br/> Мазмұны: балалардың, жасөспірімдердің өсуінің, дамуының жалпы заңдылықтары. Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Мектептердің ғимараттарына, сыныптарына, ауа ортасына, жарықтандыруы мен жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттіліктер: оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлау және енгізу дағдыларын меңгереді.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәнді игерудің мақсаты географиялық зерттеу әдістері географиялық зерттеулердің әртүрлі әдістерін қолдану теориясы мен практикасын меңгеру болып табылады.<br/> Мазмұны. Кіріспе. Физика-географиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Кешенді Географиялық зерттеулер әдістері. Экономикалық географияның негізгі әдістері. Географиялық сараптаманың алгоритмі мен түрлері. Сараптамалық бағалау әдістері. Географиядағы модельдеу әдістері. Географиялық аудандастыру әдістері.<br/> Құзыреттер. Географиялық зерттеулерде географиялық зерттеу әдістерін қолдана алады.
2
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Fis
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Пәннің негізгі мақсаты - қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында географиялық қабықпен, табиғаттағы заңдылықтармен және заңдылықтармен танысу. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты интегралды табиғи геожүйе ретінде Жердің географиялық қабығының ең жалпы заңдылықтары, құрылымы, қызметі және динамикасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, оның құрамдас бөліктері бір-бірімен тығыз байланысты, өзара әрекеттеседі және үздіксіз дамуда.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Орыс тілі<br/> Мақсаты: орыс тілінде коммуникативті және тілдік құзіреттілікті қалыптастыру<br/> Мазмұны: Орыс тілі қарым-қатынас құралы ретінде және оның тілді меңгеру деңгейінде әлеуметтік-мәдени дүниетанымын қалыптастырудағы рөлі.<br/> Қалыптастыратын дағдылар: күнделікті және іскери қарым-қатынаста лексиканы, ғылыми терминдерді, синтаксистік құрылыстарды еркін пайдалану.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
"Қазақ тілі" пәнін оқытудың мақсаты - оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту, қазақ тілін құрметтейтін және қазақ тілінің қоғамдық маңызын түсінетін тұлғаны қалыптастыру.
5
[АБ1+MT+АБ2+МЕК] (100)
Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және болашақ маманның ойлау дербестігін дамыту үшін тарихи-мәдени процестерді зерделеу негізінде: <br/> 1.Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихы туралы білімді жалпы, ерекше және бірлік, нақты фактілер мен әлемдік дамудың біртұтас бейнесінде көрсету. <br/> 2.Қазақстанның өткен және қазіргі заман құбылыстарын тарихизм, тарихи процестердің көп өлшемділігі мен қайшылығын диалектикалық түсіну тұрғысынан талдау; <br/> 3.Әр түрлі тарихи және заманауи дереккөздердің ақпаратын жан-жақты талдай білу, өз бетінше, өткен және қазіргі кездегі әлеуметтік даму мәселелерін шығармашылық тұрғыдан түсіну. <br/> 4.Отандық және әлемдік тарих пен мәдениетке құрметпен қарау, адамзаттың материалдық және рухани мәдениетінің игілігін сақтауға және арттыруға ұмтылу.
4
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
2
Тәжірибені қорғау
Мақсаты: педагогикалық үдерісті басқару дағдыларын дамыту, оқу сабақтарын заманауи жобалау, ұйымдастыру.<br/> Мазмұны: оқу процесін басқару: педагогикалық менеджмент оқу сабақтарын, тренингтерді жобалау, өткізу және педагогикалық талдау; ғылыми зерттеуде жинақталған тәжірибені жобалау; практикалық қызметте басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту. Кәсіби және жеке қасиеттерін, ғылыми – педагогикалық ойлау мәдениетін дамыту. Құзыретіліктер. Педагогикалық үдерісті басқару дағдыларын меңгерген.
5
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Шет тілі <br/> Қарым-қатынастың әлеуметтік-тұрмыстық саласы. Мен және менің отбасым. Адам және оның денсаулығы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени саласы. Әлем картасы. Әдет-ғұрып және салт-Дәстүр. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: болашақ мамандық. Демалыс. Қазіргі тұрғын үй. Қазіргі қоғамдағы отбасы. Мәдени-тарихи фон. Білім. Менің Мамандығым. Адам және Табиғат, экологиялық мәселелер. Жаңалықтар, БАҚ, жарнама.
[АБ1+MT+АБ2+Емтих] (100)
Мақсаты: климаттың ғаламдық өзгеруінің өзекті мәселелерін зерттеу.
Студенттер:
• экстремалды ауа райы құбылыстарын бағалау үшін ауа райы мен климаттың өзгерістеріне өзбетімен жеке бақылау жасауға ықпал ету;
• климаттың өзгерісін зерттеудің әртүрлі тәсілдерін талдау және олардың салдарына болжау жасау;
• климаттық өзгеруіне әсер етуші температураның жоғарылауы, экстремалды ауа райы және т.б. құбылыстардың салдарын зерттеу;
• ғаламдық климат өзгеруімен байланысты елдердің жеке аумақтарының климатының өзгеруінен болатын салдарын бағалау.